PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Nα δωσω το 106 rally για 206 rc?

Nazgul1379 - Δευ 31 Μάρ 2008, 14:55:18
Θέμα δημοσίευσης: Nα δωσω το 106 rally για 206 rc?
Θελω να αλλαξω το 106 μονο για λογο μεγεθους και χρονολογιας.Κατι μεταξυ 04-05 ως 13000-15000.Ακουω γνωμες.
Lef205 - Δευ 31 Μάρ 2008, 17:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι να αλλαξεις το 106 για RC ναι αξιζει, οπως και για clio rs αξιζει ισως λιγο παραπανω σε σχεση με το rc.
Αυτα τα δυο κατα τη γνωμη μου ειναι σαν "μεγαλα 106", αλλα εχε υποψην σου οτι το κοστος χρησης ανεβαινει δραματικα σε σχεση με αυτο του 106.
Nazgul1379 - Δευ 31 Μάρ 2008, 20:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
το ξερω αλλα και η χρηση θα ειναι διαφορετικη.ταξιδια πιο ανετα,ψωνια πιο πολλα(παντρευτικα βλεπεις) γενικα αλλη φαση.
DIMCHRI - Δευ 31 Μάρ 2008, 23:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
καλά παντρεύτηκες και θα πάρεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο ;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

έχω θα έπαιρνα αυστηρώς διθέσιο....για μένα και την γυναίκα μου...

η πεθερά δρόμο....
gonakinen - Τρι 01 Απρ 2008, 00:21:43
Θέμα δημοσίευσης:
Nazgul1379 έγραψε:
το ξερω αλλα και η χρηση θα ειναι διαφορετικη.ταξιδια πιο ανετα,ψωνια πιο πολλα(παντρευτικα βλεπεις) γενικα αλλη φαση.


Νομίζω ότι είναι αρκετά μικρή η διαφορά χώρων ενός 106 και ενός 206 για να μπείς στην διαδικασία της αντικατάστασης.

Εφόσον όμως το'χεις πάρει απόφαση καλύτερα να κοιτάξεις μια και καλή σ'ενα μεγάλο. Ενα Octavia 1.8T πχ.. τα συνδυάζει όλα, γιατί όταν έρθει ο πελαργός και το 206 (και τρίπορτο ειδικά..) μικρό θα σου φανεί Wink
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 12:24:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλαμε πατησες καλο!!!!!Δεν υπαρχει αμαξι που να αντιπαθω περισσοτερο Thumb Down !!!!Αμα παω για τετραπορτο,μονο το leon.Οσο για τους χωρους θα διαφωνισω.Χωραει 50-70 ευρω παραπανω ψωνια απο τον σκλαβενιτη,και τουλαχιστον ενα σακ βουαγιαζ κανονικο παραπανω.
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 12:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για το διθεσιο....μαλλον με το εφαπαξ.....μεχρι τοτε και s4000 και z14 θα εχει βγει.......
orestis - Τρι 01 Απρ 2008, 16:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι αυτό το θέμα είναι ότι πρέπει για να πω την άποψη μου!
Ως 2 φορές 106ακιας και μια RCάκιας έχω μια αποψη αρκετά τεκμηριωμένη.
Το ότι αγόρασα το 206RC μετά από 106Rallye δεν συμενει απαραίτητα ότι ήταν επιλογή μου αφού ο λόγος που αποχωριστικα το αγαπημένο μου αυτοκίνητο ήταν ότι ένα πρωί ξύπνησα και δεν το είδα εκεί που το είχα παρκάρει.
Δεν βρέθηκε ποτέ (όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο ) και δεν αγόρασα και πάλι 106 μόνο και μόνο γιατί φοβόμουνα να μην μου το ξανακλεψουν.
Πιστός λοιπόν στην γαλλική εταιρία και λάτρης της ατμοσφαίρας έκανα το βήμα να ανεβώ μια κατηγορία επάνω αγοράζοντας το κορυφαίο 206.
Όσον αφορά στην εμφάνιση τα λόγια είναι περιττά και ο καθένας μπορεί να δει τις διαφορές που έχει από τα υπόλοιπα 206 τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Ιδιαιτέρα μάλιστα στο εσωτερικό αυτό το οποίο σε κερδίζει με την πρώτη ματιά είναι τα απίστευτα τόσο σε εμφάνιση όσο και σε αίσθηση καθίσματα του.
Είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις να μπεις αμέσως μέσα και να νιώσεις την ΄΄αγωνιστικη΄΄ του προέλευση.
Το σίγουρο είναι ότι δεν έχει καμιά σχέση με το 106 και πιάνοντας το τιμόνι δεν θέλεις να το αφήσεις. Αρίστης ποιότητας δέρμα αλλά και λεπτομέρειες ( κάποια ‘’φουσκώματα’’) που σε κάνουν να μην σκεφτείς ποτέ να αλλάξεις τιμόνι.
Γυρίζοντας το κλειδί της μίζας νιώθεις την διαφορά αφού ο ήχος σου θυμίζει ότι δεν πρόκειται για έναν κινητήρα μικρού κυβισμού αλλά για κάτι πολύ μεγαλύτερο.
Αρχικά μου φάνηκε περίεργο αλλά δεν άργησα αν το συνηθίσω. Οδηγείς και πραγματικά το απολαμβάνεις. Σε παραξενεύουν βέβαια κάποια πράγματα που δεν τα είχες καν φανταστεί στο 106, όπως εξωτική θερμοκρασία, ηλεκτρικοί καθρέφτες (που ανοίγουν μονοί τους μόλις γυρίσει το κλειδί!!!), αυτόματοι καθαριστήρες και αυτόματα φωτά πορείας, ακόμη και ενημέρωση σε περίπτωση πάγου,υπολογιστης ταξιδίου και τόσα αλλά καλούδια, αλλά μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης μαζί του σου φαίνονται όλα τόσο φυσιολογικά που έτσι και οδηγήσεις άλλο αυτοκίνητο σου με λιγότερα εξάρα, όλο και κάτι σου λείπει από τα παραπάνω. Και σίγουρα αυτό που σου λείπει περισσότερο είναι το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ χειριστήριο του R/CD πίσω από το τιμόνι. Ίσως το πιο ξεκούραστο και το πιο εργονομικό που έχω δει.

Το RC Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά νιώθεις την ροπή του σε κάθε σχέση που έχει επιλέξει. Με ένα 6αρι σασμαν θα ήταν πραγματικά ένα αυτοκίνητο που δεν θα ήθελες να βγεις, θα παρακαλούσες να μην τελειώσει ποτέ το επαρχιακό δίκτυο.
Είναι άλλωστε μέσα στα σχεδία μου η τοποθέτηση ενός τέτοιου σασμαν ΕΑΝ τελικά αποφασίσω να το κρατήσω.
Στριβείς με χιλιόμετρα εξωπραγματικά και χωρίς φόβο. Κάποιες στιγμές μάλιστα νομίζεις ότι σε κοροϊδεύει ζητώντας παραπάνω αλλά κοιτώντας το κοντέρ το ξανασκέπτεσαι και λες από μέσα σου ‘’ας με πει και μαλ**α’’.
Μπορείς άνετα να το οδηγήσεις με το ESP (το οποιο δεν κοβει γκαζι όπως στα 207 αλλα φρεναρει) απενεργοποιημένο με ρυθμούς που σίγουρα το αυτόφωρο θα είναι λίγο αν σε πιάσουν.

Ένα από τα μειονεκτήματα του είναι ότι δεν έχει ρεζέρβα . εγώ έχω βάλει μια (βοηθητική) στο πορτμπακγαζ η οποία όμως, όπως και να το κανείς μειώνει τον χώρο τον αποσκευών.
Το άλλο του μειονέκτημα είναι ότι δεν είναι 106. με ότι αυτό συνεπάγεται.
Εάν λοιπόν είσαι αποφασισμένος να αλλάξεις κατηγορία τότε μην το σκέφτεσαι καθόλου. Δεν θα σε ξενερώσει να είσαι σίγουρος αλλά και δεν θα έχεις 106!
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 17:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειχα μια αμφιβολια, μου την διαλυσες.Το κειμενο σου ηταν φοβερο.
Τωρα,το οτι δεν θα εχω rally με ποναει απο τωρα.5 χρονια και 1000000 χλμ ειναι αυτα.Αλλα καλυτερα να αποχωρισει πανω στις δοξες του παρα να το δωσω επειδη μου ρουφαει το αιμα.
Την peugeot την αγαπησα,και peugeot θελω παλι.
Το rc πιστευω οτι θα καλυψει και τις αναγκες μου,και τις οικογενειας μου.
Και ασφαλεια,και γκαζι
Εκτος αν βγει γρηγορα το 308rcz Multi color
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 18:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και τι ενοουσες ΕΑΝ το κρατησεις?
orestis - Τρι 01 Απρ 2008, 19:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Nazgul1379 έγραψε:
Και τι ενοουσες ΕΑΝ το κρατησεις?

οτι σαν μπαμας που ειμαι πλεον, μαλλον θελω κατι διαφορετικο, αφου 206 αλλο εχω, αλλα εχω και αγωνιστικο για τις ωρες διασκεδασης
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 22:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχασα να πω οτι η γυναικα μου με ψηνει για το 307cc Evil
nik_marin - Τρι 01 Απρ 2008, 22:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11847

http://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=2815.0
Nazgul1379 - Τρι 01 Απρ 2008, 22:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας λογο που θα δωσω το 106 ειναι η χρονολογια,αρα το 306 ακυρο.
Ρενο οχι ευχαριστω Thumb Down
Εχω ασχημη εμπειρια.
nik_marin - Τετ 02 Απρ 2008, 08:56:27
Θέμα δημοσίευσης:
Nazgul1379 έγραψε:
Ενας λογο που θα δωσω το 106 ειναι η χρονολογια,αρα το 306 ακυρο.
Ρενο οχι ευχαριστω Thumb Down
Εχω ασχημη εμπειρια.


Για το 306 έχεις δίκιο είναι ψιλό παλιό ( καμία σχέση όμως με το 106)
Για το Clio κάνεις λάθος ….

Και τα δυο είναι ΑΛΛΑ αυτοκίνητα….
Nazgul1379 - Τετ 02 Απρ 2008, 09:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω μεινει 2 φορες στον δρομο με 2 διαφορετικα clio και μια φορα κλειδωθηκα εξω απο laguna.
Ειμαι λιγο φοβισμενος
drdino - Τετ 02 Απρ 2008, 10:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλώς ή κακώς, τα ρενό μέχρι την παρουσίαση του τελευταίου clio είχαν ένα θεματάκι με τα ηλεκτρικά τους. Πολύ περισσότερα από τα PSA.
volvos - Τετ 02 Απρ 2008, 12:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα τα διλιτρα τα κλιο εχουν ενα μεγαλο θεμα με το σαζμαν τους???

σκεψου να ειχε ο καταφρακτος ενα τετοιο...ΤΕΛΟΣ Laughing


παντως επειδη ο ορεστης το δικο του δεν ειναι μαμα
φιλε στο θεμα αναρτησης το μαμα rc δεν θα σε ενθουσιασει να το ξερεις αυτο. ομως το αμαξι εχει ολες τις βασεις με λιγες μετατροπες να γινει τραινο (και δε μιλαμε για κουτσουρα αναρτησεις)

απο εκει και περα στο θεμα μοτερ τα εξτρα αλογα ξεχνα τα...ουτε με το τσιγγελι δε βγαινουν! οποτε σε αυτο το τομεα κοιτα να το οδηγησεις λιγο πριν το παρεις αποφαση!

επισης κατι που συζηταγαμε με σαλεξ χτες βραδυ ειναι οτι εχει 4 αστερακια ασφαλεια παθητικη!!! (το rc δε εχει 6αεροσακους!)
οταν το 106 σου ειχε με το ζορι 2 με αεροσακο....
Nazgul1379 - Τετ 02 Απρ 2008, 12:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
Για το θεμα της αναρτησης φαντασου οτι στο rally φοραω bilstein Gn οποτε ολα μου φαινονται μαλ**α.Οσο για ασφαλεια δεν ειχα ποτε αεροσακο (sparko safari) και δοξα τον θεο δεν χρειαστηκα ποτε.
Nazgul1379 - Τετ 02 Απρ 2008, 13:01:54
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για τα αλογα,αν ηθελα πολλα θα πηγαινα σε τουρμπο.
Αλλα επειδη εχουμε peugeot,αλλοι παιζουν με πιεσεις και εμεις με σαζμαν και αναρτησεις.
MEMsound - Τετ 02 Απρ 2008, 13:24:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...οτι εχει 4 αστερακια ασφαλεια παθητικη!!! (το rc δε εχει 6αεροσακους!)


εισαι σιγουρος?
οροφής και εμπρός έχει σιγουρα
δεν εχει στα καθίσματα δηλαδή!?!?!?!?
περίεργο μου φαίνεται... Shocked Confused
gonakinen - Τετ 02 Απρ 2008, 13:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
Nazgul1379 έγραψε:
Οσο για τα αλογα,αν ηθελα πολλα θα πηγαινα σε τουρμπο.
Αλλα επειδη εχουμε peugeot,αλλοι παιζουν με πιεσεις και εμεις με σαζμαν και αναρτησεις.


Tώρα μπάινω σιγά σιγά στο κλίμα σου.. και συγνώμη που σε παρεξήγησα και σου πρότεινα το octavia... Μαλλον ήσουν κι εσύ συνηδητοποιημένος αγοραστής rallye κι όχι επειδή ήταν μούσρη στην εποχή του κτλ..

Γνωμη μου. Οτι και να πάρεις, ξεχνάς το rallye. Μπορεί να βρείς κατι αξιόλογο με καλύτερο στρίψιμο , φρένα κτλ.. αλλά δεν είναι αυτο που δεν σε ξεκολλά απο το rallye.. αλλά η αίσθηση που σου δίνει όταν οι υπόλοιποι τριγύρω σου απλά μετακινούνται κι εσύ ζεις την αγωνιστική αισθηση ακόμα και μέσα στην κίνηση...
Το γκουπ απτην ανάρτηση και το μπήστηγμα του κώλου σου , το αρπαγμα απο χαμηλά (για 13/59 σε κόβω...) το τιμόνι που σε κάνει να νιώθεις μέσα σε ΕΔ , ο ήχος που σου θυμίζει Ριτσώνα και όλα αυτα..
Πιστεψε με μην κοροιδέψεις ποτέ τον εαυτό σου και νομίσεις ότι βρήκες κάτι παρόμοιο. Δεν υπάρχει. Τα μόνα που έχω οδηγήσει ισως μπορει να σου θυμίζουν καθαρόαιμη σπορ κατασκευή είναι ενα Williams κι ένα 306 S16. Οσο κι αν κοροιδεύουν μερικοί ούτε το EVO δε θα σου δώσει τέτοια αίσθηση. (θέλει πολλαααα λεφτα).

Η καλύτερη λύση ποια είναι; Δύσκολο φυσικά αλλά αν είναι εφικτο σίγουρα δε θα το μετανιώσεις.

Επιλέγεις ένα αμαξάκι ασφαλές , άνετο και με χώρους, σβέλτο, ευχαριστο, με όλα τα καλούδια της νέας τεχνολογίας, για να βάζεις μέσα την οικογένεια... περιορίζεις τα χλμ ανα χρόνο στο rallye αρα και τις φθορες, δεν επιδίδεσαι σε εκτεταμένες βελτιωσεις πλέον ώστε να μην έχει και υψηλό κόστος συντήρησης , αρκεί να διατηρεί τα καθαρόαιμα χαρακτηριστικά του κι ας μην είναι πυραυλος.. και το κρατάς!

Σε 10 χρόνια... οταν θα είσαι στις κακές σου , κάθε φορά που θα το παίρνεις και θα θυμάσαι πως φτιαχνόνταν παλιά τα αυτοκίνητα, θα σου δίνει τέτοια αισθηση όσο κανενα 209TRCX ή 309ΧΧΧ ή ότι άλλο κυκλοφορεί μέχρι τότε...
orestis - Τετ 02 Απρ 2008, 13:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
volvos έγραψε:
...οτι εχει 4 αστερακια ασφαλεια παθητικη!!! (το rc δε εχει 6αεροσακους!)


εισαι σιγουρος?
οροφής και εμπρός έχει σιγουρα
δεν εχει στα καθίσματα δηλαδή!?!?!?!?
περίεργο μου φαίνεται... Shocked Confused


δεν ειοε ΔΕν, ειπε ΔΕ Laughing
MEMsound - Τετ 02 Απρ 2008, 13:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing
σορρυ μαλ***α...
απλά μου φάνηκε πολύ περίεργο η δικιά μου παπάτζα να εχει 6 και το ρψ να εχει 4...
Laughing Laughing Laughing Laughing
Nazgul1379 - Τετ 02 Απρ 2008, 14:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε gonakinen θα ηταν το καλυτερο να το κραταγα,αλλα τα οικονομικα ειναι τετοια που δεν μου το επιτρεπουν.
Οσο για την αισθηση εχεις δικιο (14/60 το σαζμαν) αλλα τα ιδια ακουγα απο τους κατοχους των 1.3 rally ποσο φλορικο ειναι το 1.6.
Εχω οδηγησει οτι μπορεις να φανταστεις,απο ferrari 360,mercedes c65 amg,porshe 911.Δεν θα πω οτι το rally ειναι καλυτερο,θα πεσει φωτια να με καψει,αλλα το οτι μονο στο rally ανοιγεις το παραθυρο και γεναρη μηνα να ακουσεις τα σκασιματα στην Group N.
Με 10000 περνεις το καλυτερο viagra.
Aλλα τα χρονια περνουν.....
Nazgul1379 - Παρ 04 Απρ 2008, 20:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
[/img]
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr