PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V

coyote - Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:34:08
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V
Καλημέρα σε όλους...

Τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έχει 110000χλμ και είναι μοντέλο του 1998.

Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...

Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)

Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες

Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)

Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...

Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...

* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων...
salex - Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:50:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V
coyote έγραψε:

Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...

Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)

Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες

Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)

Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...

Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...

* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων...


Καλημέρα!
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, από τη στιγμή που έχεις αλλάξει λάμβδα, πολλαπλασιαστή και ΜΑΡ, τα προβλήματα επικεντρώνονται στα υποσυστήματα που εμπλέκονται αποκλειστικά στην ψυχρή εκκίνηση.

Το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στη βαλβίδα ψυχρής (ή αλλιώς αισθητήρα θερμοκρασίας όπως είναι το όνομά του).

Έχει σαφή σχέση με τη θερμοκρασία νερού και ο εγκέφαλος εμπλουτίζει από μόνος του το μίγμα όσο το αυτοκίνητο είναι κρύο. Ανάλογα με τη θερμοκρασία νερού και περιβάλλοντος συνήθως εμπλουτίζει περισσότερο ή λιγότερο. Λάθος θερμοκρασία σημαίνει μπούκωμα!

Βουλωμένο μπεκ μπορεί να προκαλέσει ρετάρισμα αλλά δεν έχω ξανακούσει σε τέτοιο βαθμό. Κάνε τους έναν καθαρισμό γιατί έτσι κι αλλιώς μόλις βουλώσουν (που για τα δικά σου χιλιόμετρα έχουν βουλώσει αρκετά σίγουρα) δυσκολεύουν την εκκίνηση.

Το βηματικό μοτέρ σίγουρα δεν φταίει γιατί ευθύνεται αποκλειστικά για το ρελαντί. Ακόμη και να το αφαιρέσεις, το μοτέρ θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά, απλώς με διαφορετικό ρελαντί - ψηλότερο αν αφήσεις κενή την τρύπα. Ρετάρισμα δεν μπορεί να προκαλέσει σε καμία περίπτωση.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!
coyote - Κυρ 02 Μάρ 2008, 10:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο σ'ευχαριστώ για την γρήγορη και αναλυτική απάντηση σου στο πρόβλημα μου. Κι εγώ αυτό πιστεύω. Πως ευθύνεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όλο πρόβλημα. Είναι κατα την δική μου γνώμη το μόνο λογικό μιας και έχω αλλάξει σχεδόν όλα τα άλλα.

Τα μπέκ ούτως ή άλλως τα είχα στο πρόγραμμα να τα καθαρίσω λόγω χιλιομέτρων, αλλα μετά εμφανίστηκε το πρόβλημα και πήραν αναβολή...Είναι ακόμα στο πρόγραμμα να καθαριστούν, μόλις λυθεί αυτό το πρόβλημα.

Ευχαριστώ και πάλι...
Giannis307 - Κυρ 02 Μάρ 2008, 13:50:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιξε μπαλα και με ενα REDEX....Μπορει οτι εχει λερωθει να καθαρισει και δουλεψει....
drdino - Κυρ 02 Μάρ 2008, 22:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ίδια συμπτώματα σε xsara ήταν η βαλβίδα ψυχρής. Οπότε θα έλεγα να ελέγξεις αυτήν.
coyote - Δευ 03 Μάρ 2008, 11:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους... Ελπίζω μέσα σ'αυτη την εβδομάδα να τα καταφέρω να πεταχτώ μέχρι το συνεργείο να αλλάξω τον αισθητήρα, μήπως και λυθεί αυτό το ηλίθιο πραγματικά πρόβλημα... Θα επανέλθω με εντυπώσεις.
Ακόμα πάντως κι αν δεν λυθεί, σας ευχαριστώ για την βοήθεια που μου προσφέρατε...
Touristas - Δευ 03 Μάρ 2008, 22:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.
coyote - Τετ 05 Μάρ 2008, 09:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.


Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε.
Touristas - Τετ 05 Μάρ 2008, 22:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
coyote έγραψε:
Touristas έγραψε:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.


Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε.


Δεν έχει σημασία που είναι μονόφυσο και πάλι ΔΕΝ έχει βαλβίδα ψυχρής.
Τους έχει μήνη από τα πρώτα αυτοκίνητα με ψεκασμό που είχαν βγει τα οποία είχαν μια έξτρα βαλβίδα που δούλευε όταν ο κινητήρας ήταν κρύος και μόνο τότε και ήταν χώρια από αυτή που διάβαζε ο εγκέφαλος θερμοκρασία νερού.
drdino - Τετ 05 Μάρ 2008, 23:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι μωρέ, οι μάστορες έχουν συνεχίσει να λένε τον αισθητήρα βαλβίδα ψυχρής... Κλασσικά πράγματα. Laughing
coyote - Κυρ 23 Μάρ 2008, 16:08:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους...

Τελικά πρίν απο 3 μέρες αγόρασα απ'την Peugeot τον αισθητήρα θερμοκρασίας, και τον άλλαξα μόνος μου. Τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Με κρύο μοτέρ όλα ρολόι. Ούτε δισταγμοί, ούτε ρεταρίσματα... Έχω μάλιστα και μια αίσθηση πως το μοτέρ δουλεύει και πιο ομαλά σε σχέση με πρίν ότν ξεσταθεί.
Πιστεύω πως θα βελτιωθεί και η κατανάλωση που είχα (13.5lt/100km), μιας και πλέον δεν θα δουλεύω με πλούσιο μίγμα διαρκώς... Θα επανέλθω με εντυπώσεις περι κατανάλωσης σύντομα...
AlienHack - Τετ 17 Σεπ 2008, 09:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
coyote τελικα ειδες διαφορά και στην κατανάλωση?
PEPE - Τρι 23 Σεπ 2008, 08:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
και σε μενα το πρωι αν ξεκινησω αμεσως μου κανει καποιους δισταγμους ακομα και το καλοκαιρι που εχει αρκετη ζεστη ακομα και το μεσημερι φευγωντας απο την δουλεια που εκεινη την στιγμη μπορει να βραζει ο τοπος.
οταν ρωτησα τον αντιπροσωπο μου ειπε οτι μπορει να φταιει η βενζινη αλλα το κανεο απο τοτε που το πηρα αρα λιγο απιθανο. τελος μου ειπε οτι μπορει να ειναι καπνισμενα τα μπουζι.το αμαξι εχει 15000 χλμ.
ξερεις κανεις τι μπορει να φταιει;
παντως σε οσα αμαξια ειχα δεν το ειχα συναντησει ποτε σε τετοιο βαθμο
βεβαια μετα οπο λιγο φτιαχνει
στο συνεργειο οταν τους το ειπα στην αρχη επειδη το εχα μεσα για αλλο λογο μου ειπαν οτι κοιταξαν καποιον αισθητηρα και ειναι ενταξει.
αν τα μπουζι ειναι οντως καπνισμενα καθαριζονται η πρεπει να αλλαχτουν;
Randy - Σαβ 20 Δεκ 2008, 02:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου θεωρω οτι ειναι νωρις για αλλαγη μπουζι, αλλα αν πρεπει καντο..

εμενα μου αλλαξαν στις 40000χλμ μπουζι.. πολυ πιθανον να μην εχει να κανει με τα μπουζι βεβαια.. στο ρελαντι μπερδευει καθολου το δικο σου?
PEPE - Δευ 22 Δεκ 2008, 10:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
οχι καθόλου το ρελαντι ειναι μια χαρά. αν το αφησω το πρωι πανω απο δυο λεπτα να ζεσταθει οπως σημερα που κανει πολύ κρύο τότε ειναι σχετικά εντάξει.ειδικά αμα το αφήσω περισότερο ειναι καλά.Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάθε φορά τοσο πολύ.
τον τελευταιο καιρό βάζω και 100αρα βενζίνη αλλα δεν βελτιώθηκε το πρόβλημα.
ειναι σπαστικό παντως παρα πολύ καθε φορά που βάζεις το αμάξι μπροστα μευτα απο ωρα δηλαδη να εχει κρυώσει να πρέπει να περιμένεις να το ζεστάνεις ακόμα και το καλοκαίρι για να μην αντιμετωπίσεις αυτους τους ολιγόλεπτους δισταγμούς.
δεν ξέρω αν αλλάζοντας κάποιο ανταλακτικό εβρισκα τελικά την ΛΎΣΗ !!!
Randy - Τρι 23 Δεκ 2008, 17:42:14
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε αμυντικε της ρεαλ μαδριτης, εγω λεω οτι μπορει και να ναι αντλια βενζινης. ξερω οτι θα με κραξουν μερικοι εδω (αρχιγνωστες) αλλα η η πεταλουδα θα ναι η αυτο.. μοτερακι ρελαντι δεν πιστευω. Οπως δεν πιστευω οτι σχετιζεται ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερου με αυτο που λεμε.(διοτι τον αλλαξα και τα ιδια κανει..)
PEPE - Παρ 05 Ιούν 2009, 08:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
πιάσανε οι ζέστες και το πρόβλημα συνεχίζεται.
μήπως κάποιος κάτοχος 207 εχει αλλάξει τον αισθητήρα θερμοκρασίας και λύθηκε το πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση;
Συγνώμη γιατι το θέμα αφορά αλλο μοντέλο αλλα δεν ηθελα να ανοίξω αλλη ενότητα με το ιδιο θέμα ακριβως.
Αν δεν το ζεστάνεις το πρωι περίπου δυο με τρία λεπτά το πρώτο χιλιόμετρο σου σπάει τα νεύρα ακόμα και με θερμοκρασίες πάνω απο 32 βαθμούς
Δεν μπορεί κάπως θα λύνετε αυτο το πρόβλημα...
drdino - Παρ 05 Ιούν 2009, 08:13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ρε συ, τόσο καιρό γιατί δεν το έχεις πάει στο συνεργείο να το κοιτάξουν διεξοδικά;
PEPE - Παρ 05 Ιούν 2009, 08:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
Προβλήματα υγείας και αστα να πάνε στην ευχη της παναγιάς φίλε μου
Δόξα το θεό ολα καλά τώρα αλλα καταλαβαίνεις που μυαλό για να ασχοληθείς με αυτό.
drdino - Παρ 05 Ιούν 2009, 09:30:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σιδερένιος τότε!! Smile

Αν είσαι εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να πας να το δουν όσο είναι καιρός...
PEPE - Παρ 05 Ιούν 2009, 11:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα πάει οταν ηταν στην εγγύηση αλλα ειπαν οτι δεν ειχαν βρεί τίποτα στον εγκέφαλο.
Τώρα να τους το ξαναπάω αλλα τι θα αλλάξει;
Μόνο αμα είμαι σίγουρος οτι φταίει κάτι συγκεκριμένο και τους πω να το αλλάξουν.
Αλλα δεν ειδα δεν γνωρίζω τίποτα για αυτό και ρωτάω μήπως κάποιος φίλος ξέρει κάτι και βγεί ακρη.
Το να πάω και να αρχίσω να τους λέω να αρχίσουν να αλλάζουν το ενα και το αλλο χωρίς ο ιδιος να εχω γνώση εινα λίγο αυτοκτονικό...
brnklsmr - Δευ 17 Ιαν 2011, 13:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα αν εχεις χρόνο να ψαξεις το φορουμ, σιγουρα θα βρεις καποιον με παρομοιο πρόβλημα!

Τις τελευταιες εβδομάδες, τοσο το πρωι οσο και τα βραδια (κοινως οταν είναι κρυο) καποιες φορες με το που το βαζω μπροστα για να ζεσταθει, αρχιζει και ανεβαζει στροφες γυρω στις 2000 , ακουγεται κατι σαν σφύριγμα απο μπροστά και όποτε παω να δώσω γκάζι οι στροφες βουτάνε στις 700-800 και παει να σβησει. Μόλις περασουν κανα δυο λεπτα όλα επανερχονται και το αμαξάκι παει κανονικότατα.


Φίλος μηχανικος μου είπε μάλλον για την βαλβιδα ψυχρής εκκινησης.
Σε ανταλλακτικαδικο που πηρα για να ρωτήσω αν έχουν, με ρωτησαν αν είναι μια μπλε οβαλ. Ξέρει κανεις να μου πει που βρίσκεται για να τσεκάρω?

Το βιντεάκι είναι απο προχθές το βράδυ που μου το ξανάκανε.
στο 0.12 , 0.23 και 0.48 πατάω γκαζι και βλεπετε την βουτια των στροφων ενω απο το 1.21 και μετα στρωνει...

Έχει κανεις άποψη πάνω στο θεμα?

http://www.youtube.com/watch?v=FljCmmyjeds

Το αμάξι είναι Peugeot 206 xs, 1400cc, του '99 (χωρίς A/C).

Ευχαριστώ!
Randy - Τετ 19 Ιαν 2011, 18:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
Πεταλουδα.

Καθαρισε εισαγωγη κλπ και ριξε κι ενα καθαριστικο βενζινης για τα μπεκ το συστημα τροφοδοσιας. Αντλια βενζινης εχεις αλλαξει?

Το δικο μου μπερδευε ετσι, χωρις ομως να ανεβαζει στροφες μονο του.
brnklsmr - Τετ 09 Φεβ 2011, 15:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
Επανερχομαι στο θέμα μετα απο 20 μερες...


Στο ενδιάμεσο έχουμε κανει :




και λέμε τωρα να αλλάξουμε και την βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στα δεξια)

@Randy : Αντλία βενζίνης δεν έχει αλλάξει, τουλαχιστον όσο το έχω το αμαξακι. Το πηρα στα 118.000 και εχει 126.000 περιπου τωρα. Αλλα αν ήταν θέμα αντλίας δεν θα μου το εκανε και οταν ήταν ζεστο το αμάξι? Το πρόβλημα εξαφανιζεται μόλις φτάσω του 68-69 βαθμους!


Αν δεν πιασει και αυτο να δω για κανα MAP και κανεναν αισθητήρα λ Question Question Question
Γνωρίζει κανείς τιμές?
Τι λετε παιδια?
Randy - Παρ 11 Φεβ 2011, 19:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
ριξε κι ενα καθαριστικο βενζινης για τα μπεκ το συστημα τροφοδοσιας.

Καθαρισμος MAP sensor και βλεπουμε..
brnklsmr - Παρ 11 Φεβ 2011, 19:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεις να με βοηθησεις λιγο με τον καθαρισμο MAP sensor?

α) που βρισκεται?
β) πως τον καθαριζουμε?

thanx!
Randy - Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:12:19
Θέμα δημοσίευσης:
http://img686.imageshack.us/i/dsc00547ys.jpg/
http://img80.imageshack.us/i/dsc00548em.jpg/
http://img830.imageshack.us/i/dsc00549y.jpg/


Αυτός είναι ο map. Μολις βγαλεις το καπακι του κινητητρα φαινεται.
Τον ξεβιδώνουμε, παίρνουμε την βίδα και την ακουμπάμε κάπου που να μην μπορεί να φύγει και τραβάμε έξω τον map.
Αποσυνδέουμε την φίσα του


ψέκαζουμε καλά-καλά με σπρέι επαφών χωρίς λάδι και μετά τον άφηνουμε να στεγνώσει.

by drdıno


Στην προκειμενη περιπτωση πρεπει να βρισκεται πανω ακριβως απο το καπακι του λαδιου.


drdino - Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
Tι είναι αυτό καλέ; Turbocompressorατο; Shocked
Randy - Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:31:16
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/twinturbo.php
Giannis307 - Κυρ 13 Φεβ 2011, 00:56:06
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Tι είναι αυτό καλέ; Turbocompressorατο; Shocked


Twin turbo compressor
brnklsmr - Παρ 25 Φεβ 2011, 19:57:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτον ευχαριστω για τις οδηγιες!

Ο MAP τελικα στο δικο μου έιναι στα στην αριστερη πλευρά της εισαγωγής.
Ένα καθάρισμα σε αυτον και με αλλαγή στην βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στην κατω δεξια γωνία του μοτερ όπως το κοιτας) όλα εφτιαξαν!!!!

Εφτιαξαν τουλαχιστον προς το παρον καθως με την βενζινη εκει που εχει φτασει καβαλαω πιο συχνα την μηχανη....

Μολις εχω νεωτερα τηα ενημερωσω!
Ευχαριστω σας όλους!
poliviosfp - Σαβ 26 Φεβ 2011, 02:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
brnklsmr έγραψε:
Πρωτον ευχαριστω για τις οδηγιες!

Ο MAP τελικα στο δικο μου έιναι στα στην αριστερη πλευρά της εισαγωγής.
Ένα καθάρισμα σε αυτον και με αλλαγή στην βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στην κατω δεξια γωνία του μοτερ όπως το κοιτας) όλα εφτιαξαν!!!!

Εφτιαξαν τουλαχιστον προς το παρον καθως με την βενζινη εκει που εχει φτασει καβαλαω πιο συχνα την μηχανη....

Μολις εχω νεωτερα τηα ενημερωσω!
Ευχαριστω σας όλους!


Τα ίδια συμπτώματα είχε και το δικό μου (309) αλλά δεν έχουν εξαφανιστεί 100% με την αλλαγή αισθητήρα ψυχρής.. Αυτό το κόψιμο στο γκάζι θα το κάνει που και που και ειδικά όταν μετά από σκίσιμο το σβήσω και μετά από κανά μισάωρο πάω να φύγω ξανά.
brnklsmr - Δευ 28 Φεβ 2011, 09:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξα και τον αισθητηρα ψυχρης (την γαλαζια) και τον αισθητηρα θερμοκρασιας (τον πρασινο) και εκανα καθαρισμο πεταλουδας και τον MAP. Μια εβδομαδα μετα (χωρις σκισιμο) και δεν εχει εμφανισει κατι.
GEMI - Δευ 28 Φεβ 2011, 10:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό είναι να κάνεις κ ένα reset τον εγγέφαλο. Βγάζεις πόλο το αφήνεις καμιά ώρα κ ξαναβάζεις.. Wink
Randy - Δευ 07 Μάρ 2011, 18:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το κοψιμο στο γκαζι το κανει απο κακης ποιοτητας βενζινη.

Οσο για το σβησιμο μετα απο πλακωμα, ποτε.. Πρεπει να κυκλοφορησουν λιγο και να κρυωσουν τα λαδια πρωτα στο ρελαντι και μετα..
lem-x24 - Παρ 29 Μάρ 2013, 15:41:01
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά να σας πω και τη δική μου ιστορία!!! εμένα κάνει ένα πολύ περίεργο πράμα.

το βάζεις μπροστά, όλα οκ!!! πρώτη γκαζιά για να ξεπαρκάρω όλα οκ.

στη δεύτερη γκαζιά κομπιάζει.

στην τρίτη όλα καλά και το αμάξι φυσάει.

πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί στη δεύτερη γκαζιά δεν υπακούει.

καμιά ιδέα???
lem-x24 - Σαβ 30 Μάρ 2013, 13:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
ένας ρε παιδιά???

καμία άποψη???
mrtclub - Δευ 13 Ιαν 2014, 12:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
Παρόμοια προβλήματα έχουμε πολλοί από όσο καταλαβαίνω. Αρχικά θα πρότεινα αλλαγή map(εμένα με αυτόν ρυθμίστηκε το ρελαντί αλλά μπουκώνει ακόμα στα ξεκινήματα, χαμηλές στροφές). Ελπίζω να είναι κάποια από τις βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr