PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 - Κατασκευή Bi-xenon σε 206 !!!

stef80 - Δευ 25 Φεβ 2008, 15:56:31
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κατασκευή Bi-xenon σε 206 !!!
Μετά από ατέλειωτες ώρες δουλειάς μπορώ επιτέλους να πω πως έχω το πρώτο 206 με φώτα bi-xenon στον κόσμο. Και για να σας προλάβω λέγοντας bi-xenon δεν εννοώ 2 κιτ ξένον ένα για τη μεσαία και ένα για τη μεγάλη αλλά μιλάω για εργοστασιακό bi-xenon προτζέκτορά. Έτσι αν βάλω και ένα κιτ στη μεγάλη τώρα θα έχω τρι-ξενον! Laughing
Η ιδέα μου κόλλησε από αυτό το site: www.hidplanet.com όπου δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έχουνε φτιάξει τα παλικάρια! Κάνουν πράγματα που όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη θεωρούνται επιστημονική φαντασία.
Έτσι, αφού αγόρασα ένα καινούριο σετ φαναριών με angel eyes και δύο bi-xenon προτζέκτορες από το SUV Infiniti FX35 ξεκίνησε η εγχείρηση.
Τα φανάρια ανοίχτηκαν με τη γνωστή μέθοδο του φούρνου
http://imageshack.gr/files/02eod0xvelh9jbcf8vjh.jpg

και αφαιρέθηκε η βάση που στηρίζει τον προτζέκτορα και το κάτοπτρο της μεγάλης σκάλας
http://imageshack.gr/files/qk9zvll1zx8mycjobqg1.jpg

Για να αντιληφθεί κανείς τη δυσκολία του εγχειρήματος παραθέτω σύγκριση του μεγέθους για τους δύο προτζέκτορες.Νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω ποιος είναι ο bi-xenon...
http://imageshack.gr/files/o9l5u6iyrevuhcl8lnmk.jpg
http://imageshack.gr/files/fztzz75rzrmh36839u0g.jpg

αυτό το κτήνος λοιπόν έπρεπε να χωρέσει σε αυτή την τρύπα που ίσα ίσα έμπαινε ο μικρός προτζέκτορας των angel eyes.
http://imageshack.gr/files/dpks7o5qv2vhhcvq8gd5.jpg
stef80 - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι μετά από πολύ δουλειά με τον τροχό αλλά κυρίως με τη λίμα(πολλήηηη κούραση!) η βάση κατάντησε:
http://imageshack.gr/files/c6madgt19j8g8m32cako.jpg

και μπορεσε να στηριχτεί ο νέος προτζέκτορας
http://imageshack.gr/files/wj5ao2nwa309ksec1czl.jpg
http://imageshack.gr/files/1jjpdl5niv6w8wz1p25u.jpg

Αυτό το υλικό που είναι σαν τσιμέντο είναι μία πλαστελίνη που αποτελείται από δύο χρώματα και όταν τα αναμείξεις έχεις λίγο χρόνο να το εφαρμόσεις και να ενισχύσεις/κολλήσεις/κατασκευάσεις ότι χρειάζεται.
Το χρησιμοποίησα για να ενισχύσω τη βάση που είχε αδυνατίσει από το πολύ τρίψιμο.
Και εδώ είναι ο προτζέκτορας μέσα στο φανάρι.
http://imageshack.gr/files/p3dnt732ggj8sajhmocx.jpg

Όλα χώρεσαν πολύ οριακά και παιδεύτηκα πολύ ώστε να υπάρχει περιθώριο για να λειτουργεί και η ηλεκτρική ρύθμιση του ύψους.
Τελικά από έξω τίποτα δεν μαρτυράει το σφάξιμο.
http://imageshack.gr/files/ufc94lxgzjboboerlcl7.jpg

Εργοστασιακό Cool
stef80 - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
Προς το παρόν λάμπες δεν έχω αφού ακόμα περιμένω τις εργοστασιακές philips D2S που χρησιμοποιούν όλοι οι εργοστασιακοί προτζέκτορες ξενον.
Για να κυκλοφορώ όμως και να κάνω τις τελικές ρυθμίσεις κατασκεύασα μία πλαστική βάση/αντάπτορα για να μπορώ να προσαρμόσω τις Η1 λάμπες που έχω προς το παρόν και με την ευκαιρία πήρα και μερικές φωτογραφίες οι οποίες όμως σίγουρα αδικούν τη μετατροπή αφού το σημείο που είναι το τόξο της λάμπας δεν είναι ακριβώς αυτό που θα είναι με τις κανονικές λάμπες.
http://imageshack.gr/files/0uzg24jsx7bv5ix7y7d3.jpg
http://imageshack.gr/files/237u71kaaa9gffwnk165.jpg

Θα ποστάρω και άλλες φωτογραφίες όταν έρθουν οι λάμπες και τελειωποιήσω τις ρυθμίσεις στο ύψος και την περιστροφή της δέσμης
SnakeMJK - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μάστερ του φωτισμού!!!

Αν έχεις μεράκι και όρεξη μπορείς να κάνεις ότι θες, απ ότι φαίνεται!!
MEMsound - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
πάρα πολυ καλό!!!

γράψε και ενα ενδεικτικό κόστος ανταλλακτικών Wink
stef80 - Δευ 25 Φεβ 2008, 16:57:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κόστος:
Φανάρια 206 angel eyes: 160-2.. euros ανάλογα την ποιότητα, αν θα έχουν 1 ή 2 δαχτυλίδια σε κάθε φανάρι, αν θα ρυθμίζονται σε ύψος κτλ.
Bi-xenon προτζέκτορες: οι συγκεκριμένοι που πήρα μου βγήκαν 64 ευρό και είναι τόσο φτηνοί γιατι το μοντέλο από το οποίο προέρχονται είχε ένα πρόβλημα με τα φανάρια του και έγινε μαζική ανάκληση για αντικατάσταση οπότε γέμισε η αγορά μεταχειρισμένων με φτηνούς προτζέκτορες που η χαμηλή τιμή δεν αντανακλά σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα που δίνουν.
Ballasts: τα ίδια αφτερμαρκετ που είχα απο το ξενον κιτ μου και τροφοδοτούν τις εργοστασιακές λάμπες Philips D2S με αυτόν τον αντάπτορα:
http://imageshack.gr/files/nv8e0l657j6citnr0h5z.jpg

που κάνει 10-15 ευρώ.
Λάμπες D2S:35 ευρώ μεταχειρισμένες.
Καλώδια, λίμες, σιλικόνες, βίδες, ελατήρια, τρυπάνια κτλ δυσκολο να υπολογιστούν.
Προσωπική εργασία: ANEKTIMHTH! Πραγματικά για μία εβδομάδα από την ώρα που ξυπνούσα μέχρι την ώρα που έπεφτα ψόφιος στο κρεβάτι δεν έκανα σχεδόν τίποτα άλλο.. Δεν είναι μόνο το να χωρέσει αλλά πρέπει να μπορεί να λειτουργεί η ρύθμιση ύψους και κυρίως να ρυθμιστεί η στόχευση, τόσο του ενός προτζέκτορα σε σχέση με τον άλλο όσο και σε σχέση με τα κάτοπτρα της μεγάλης σκάλας των angels! Είναι τόσες πολλές οι παράμετροι αλλά και το γεγονός ότι μισό χιλιοστό μετατόπιση στο φανάρι κάνει τεράστια διαφορά στο δρόμο που πρέπει να είναι πολύ αποφασισμένος κάποιος για να το κάνει σωστά.
Βέβαια κάθε αρχή και δύσκολη αφού αν ξεκινούσα σήμερα να το ξανακάνω θα μου ήταν απείρως ευκολότερο και θα τελείωνα πολύ πιο γρήγορα.
MEMsound - Δευ 25 Φεβ 2008, 17:03:48
Θέμα δημοσίευσης:
μπιουτιφουλ Cool Cool Cool Cool Cool
stef80 - Τετ 27 Φεβ 2008, 20:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά την τοποθέτηση των εργοστασιακών λαμπών και τις τελικές ρυθμίσεις
http://imageshack.gr/files/ckegokbdv1b1u7oednaa.jpg
http://imageshack.gr/files/b0ce22n03t57xu8g6gwn.jpg

Μεγάλη σκάλα
http://imageshack.gr/files/dyk1lz5nu2a11q2x1eio.jpg

Το πορτοκαλί χρώμα στη μεγάλη είναι επειδή μαζί με τον bi-xenon προτζέκτορα έχω συνδέσει να ανάβουν και τα κάτοπτρα της μεγάλης σκάλας που έχουν λάμπες αλογόνου. Στο δρόμο πραγματικά γίνεται μέρα με τα μεγάλα!
stef80 - Τετ 27 Φεβ 2008, 20:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Και μία σύγκριση του πριν και μετά. Το χάος!
http://imageshack.gr/files/lbon1hh6oj2x5bkjonmf.jpg
DIMCHRI - Τετ 27 Φεβ 2008, 22:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τι διαφορά έχει αυτό που έβαλες από τα απλά ξένον ;; γιατί από φωτισμό τουλάχιστον στις φώτογραφίες δεν έχει διαφορά..

Διευκρίνησε και λίγο τι εννοείς Bi-xenon γιατί έχω ακούσει διάφορα όσο έψαχνα να βρω φώτα για την μηχανή μου.
stef80 - Πεμ 28 Φεβ 2008, 01:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
Στη μηχανή σου δεν ξέρω τι τύπο λάμπας έχεις αλλά:
1. Αν έχεις Η4 μπορεία να πάρεις ένα από αυτά τα φτηνά ξένον κιτ με λάμπα Η4 η οποία καταχρηστικά ονομάζεται bixenon αφου παίζει το ρόλο μικρής και μεγάλης σκάλας αλλάζοντας θέση στο σημείο του ηλεκτρικού τόξου(που είναι η πηγή του φωτός στα χένον) ή μετακινώντας ένα διάφραγμα που κρύβει μερικώς το τόξο όταν επιλέγεις τα μεσαία φώτα. Τα αποτελέσματα είναι μέτρια εώς κακά κυρίως όσον αφορά την ενόχληση των απέναντι.
2. Μπορείς να κάνεις αυτό που έκανα εγώ επιλέγοντας ένα μεταχειρισμένο bixenon προτζέκτορα της αρεσκείας σου και να τον τοποθετήσεις μέσα στο φανάρι σου.

Η διαφορά αυτού που έκανα και του απλού ξένον είναι ότι χρησιμοποιώ εργοστασικό προτζέκτορα με πολύ καλή απόδοση και πολύ καθορισμένη, ομοιόμορφη και πλατιά δέσμη και παράλληλα ο προτζέκτορας είναι bixenon δηλαδή μετακινώντας ένα διάφραγμα μέσα του καλύπτει και τη μεγάλη σκάλα. Θα μπορούσα δηλαδή να καταργήσω τελείως τη μεγάλη σκάλα αλογόνου και να χρησιμοποιώ τον προτζέκτορα και για μεσαία και για μεγάλα αλλά άφησα συμπληρωματικά και τα αλογόνα για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.
Στην τραβηγμένη περίπτωση που ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο σε ένα 106 ή σε μία μηχανή με μικρό φανάρι θα έπρεπε οπωσδήποτε να τοποθετήσω bixenon προτζέκτορα γιατί αν χρησιμοποιούσα απλό θα έχανα τη μεγάλη σκάλα.
DIMCHRI - Πεμ 28 Φεβ 2008, 11:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
Στη μηχανή σου .................τη μεγάλη σκάλα.


Από τα παραπάνω που έγραψες κατάλαβα ότι και στα δικά σου φώτα και στα απλά Η4 η διαδικασία είναι η ίδια αν θες να έχεις μεγάλα, μικρά...
Απλά η διαφορά σε αυτό που έχεις φτιάξει είναι ότι τα έχεισ βάλει/υπήρχαν από πριν σε προτζέκτορα και μάλιστα εργοστασιακο.

Και όντως τα ξένον όπως είχε πει ο brz πολλές φορές είχαν βγει αρχικά για να μπαίνουν σε αυτοκίνητα με προτζέκτορες, και φωτίζουν αρκετά καλύτερα...
Την διαφορά πιστεύω ότι την κάνει ο προτζέκτορας, στην όλη κατασκευή.

off topic - Τώρα για την μηχανή που λες προσωπικά η δικιά μου έχει μια Η4 και μια Η7 και δεν νομίζω ότι τυφλώνουν κανένα γιατί ακόμα και όταν κάνω σινιάλο η δέσμη φωτός δεν φτάνει καν στους πλαϊνούς καθρέπτες των αυτοκινήτων...
Αλλά ακόμα και να τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς αυτοκινήτων προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερο να τους τυφλώνεις και να παίρνουν χαμπάρι ότι δεν είναι μόνοι τους στον δρόμο , παρά να μην σε βλέπουνε και να σε πετάξουνε σε κανένα κράσπεδο... Wink
stef80 - Δευ 03 Μάρ 2008, 12:20:48
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
stef80 έγραψε:
Στη μηχανή σου .................τη μεγάλη σκάλα.


Από τα παραπάνω που έγραψες κατάλαβα ότι και στα δικά σου φώτα και στα απλά Η4 η διαδικασία είναι η ίδια αν θες να έχεις μεγάλα, μικρά...
Απλά η διαφορά σε αυτό που έχεις φτιάξει είναι ότι τα έχεισ βάλει/υπήρχαν από πριν σε προτζέκτορα και μάλιστα εργοστασιακο.

Και όντως τα ξένον όπως είχε πει ο brz πολλές φορές είχαν βγει αρχικά για να μπαίνουν σε αυτοκίνητα με προτζέκτορες, και φωτίζουν αρκετά καλύτερα...
Την διαφορά πιστεύω ότι την κάνει ο προτζέκτορας, στην όλη κατασκευή.

off topic - Τώρα για την μηχανή που λες προσωπικά η δικιά μου έχει μια Η4 και μια Η7 και δεν νομίζω ότι τυφλώνουν κανένα γιατί ακόμα και όταν κάνω σινιάλο η δέσμη φωτός δεν φτάνει καν στους πλαϊνούς καθρέπτες των αυτοκινήτων...
Αλλά ακόμα και να τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς αυτοκινήτων προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερο να τους τυφλώνεις και να παίρνουν χαμπάρι ότι δεν είναι μόνοι τους στον δρόμο , παρά να μην σε βλέπουνε και να σε πετάξουνε σε κανένα κράσπεδο... Wink


Η διαφορά είναι ότι σε Bi-xenon Η4 είτε μετακινείται όλο το γυαλί της λάμπας οποτε μετακινείται και το τόξο είτε μετακινείται ένα διάφραγμα για να εμποδίζει το φως να ανακλαστεί σε συγκεκριμένες περιοχές του κατόπτρου. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως το σύστημα να λειτουργεί ικανοποιητικά αλλά λόγω της universal εφαρμογής δεν μπορεί να λειτουργήσει το ίδιο καλά σε φανάρια διαφορετικών αυτοκινήτων.
Σε έναν Bi-xenon προτζέκτορα το φως ανακλάται κανονικά σε όλο το μπωλ-καθρέπτη και στη συνέχεια έρχεται το διάφραγμα που καθορίζει με πολύ μεγάλη ακρίβεια το σχήμα της δέσμης και την κατανομή του φωτός.
Είναι λίγο δύσκολο να κάνεις το διαχωρισμό αν δεν το έχεις σχηματικά στο μυαλό σου και αν δεν έχεις δει και τα αποτελέσματα.
Όσο για τις μηχανές, οι 9 στις 10 τυφλώνουν με τη ρύθμιση που έχουν τα φώτα τους σε εργοστασιακή μορφή. Βάζοντας και ξένον η κατάσταση γίνεται δράμα. Evil
Και αυτό σου το λέει με αγανάκτηση κάποιος που είχε σοβαρό ατύχημα με μηχανάκι όταν τον παρέσυρε οδηγός που δεν τον είδε.
stef80 - Πεμ 06 Μάρ 2008, 01:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ φαίνεται ο τρόπος λειτουργίας ενός bixenon προτζέκτορα
http://www.youtube.com/watch?v=XiTiCmtVAlA
http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA3_Y&feature=related

και εδώ τα απότελέσματα
http://www.youtube.com/watch?v=19C1uaAYQKk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5h5q1E3h1Lc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=flrUDVdm3dg&feature=related

Σε αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας του Η4 bixenon
http://www.youtube.com/watch?v=wrR1ozc1LA0
http://www.youtube.com/watch?v=tk1b-GfGhWA

και τα αποτελέσματα του
http://www.youtube.com/watch?v=FlJQAIUESPk
http://www.youtube.com/watch?v=1ucPg3GtX00&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NbBwvbxsKxc

Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις κάτι μετακινείται! Laughing
DIMCHRI - Πεμ 06 Μάρ 2008, 10:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
Εδώ φαίνεται ο τρόπος λειτουργίας ενός bixenon προτζέκτορα
http://www.youtube.com/watch?v=XiTiCmtVAlA
http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA3_Y&feature=related

και εδώ τα απότελέσματα
http://www.youtube.com/watch?v=19C1uaAYQKk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5h5q1E3h1Lc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=flrUDVdm3dg&feature=related

Σε αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας του Η4 bixenon
http://www.youtube.com/watch?v=wrR1ozc1LA0
http://www.youtube.com/watch?v=tk1b-GfGhWA

και τα αποτελέσματα του
http://www.youtube.com/watch?v=FlJQAIUESPk
http://www.youtube.com/watch?v=1ucPg3GtX00&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NbBwvbxsKxc

Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις κάτι μετακινείται! Laughing


Αυτά που έχεις ποστάρει αφορά μηχανάκι μονοφαναρο και αυτοκίνητο με χενον η7 στα μεσαία και η4 στα μεγάλα....οπότε συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα...

το φως της μηχανής μου φωτίζει ακριβώς όπως αυτης της BMW γιατί και εμένα είναι η7 μεσαία μόνιμα αναμένα (ένα φανάρι) και Η4 με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό μόνιμα αναμένα (άλλο φαναρι).

Αν παρατήρησες η δέσμη των μεσαίων φώτων της BMW δεν αλλάζει καθόλου, και αυτό είναι λογικό αφού το μεσάια της είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Wink

Και γενικά η φιλοσοφία των bi xenon είναι αυτή της λάμπας Η4 με ηλεκτρομαγνήτη. (απλά σε κάποιους κινείται η λάμπα μέσα έξω - όχι σε όλους τους αφτερμάρκετ μηχανισμούς - και σε κάποιους κινείται αυτό το σιδεράκι... )
Η φιλοσοφία είναι η ίδια. πάντα κάτι κινείται είτε αυτό λέγεται λάμπα είτε ένα σιδεράκι μπροστά της.
stef80 - Πεμ 06 Μάρ 2008, 15:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:

Αν παρατήρησες η δέσμη των μεσαίων φώτων της BMW δεν αλλάζει καθόλου, και αυτό είναι λογικό αφού το μεσάια της είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Wink


Τα μεσαία της BMW δεν είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Και τα μεσαια και τα μεγάλα ειναι στον ίδιο προτζέκτορα και στην ίδια λάμπα.
Τα κάτοπτρα αλογόνου τα χρησιμοποιεί μόνο για να κάνει σινιάλο τη μέρα που δεν είναι αναμένα τα ξένον.
Αν στη μηχανή σου έχεις Η7 και Η4 σίγουρα η ποσότητα του φωτός θα είναι αρκετή αλλα δεν είμαι σίγουρος πόσο καλά τη διαχειρίζονται τα κάτοπτρα ώστε να μη στραβώνουν.
DIMCHRI - Πεμ 06 Μάρ 2008, 15:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
DIMCHRI έγραψε:

Αν παρατήρησες η δέσμη των μεσαίων φώτων της BMW δεν αλλάζει καθόλου, και αυτό είναι λογικό αφού το μεσάια της είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Wink


Τα μεσαία της BMW δεν είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Και τα μεσαια και τα μεγάλα ειναι στον ίδιο προτζέκτορα και στην ίδια λάμπα.
Τα κάτοπτρα αλογόνου τα χρησιμοποιεί μόνο για να κάνει σινιάλο τη μέρα που δεν είναι αναμένα τα ξένον.
Αν στη μηχανή σου έχεις Η7 και Η4 σίγουρα η ποσότητα του φωτός θα είναι αρκετή αλλα δεν είμαι σίγουρος πόσο καλά τη διαχειρίζονται τα κάτοπτρα ώστε να μη στραβώνουν.


Ποια ΒΜW έχει ένα φανάρι ;; Ποιό μοντέλο ;;;

Γιατί όσες bmw εγώ ξέρω είναι διπλοφάναρες... 3'αρες 5 άρες , όλες....

Αυτό που λες αποκλείεται !
τα μεσαία της είναι αναμένα συνέχεια και είναι σε άλλη λάμπα.
Απλά και τα μεγάλα της είναι μονίμως αναμένα και φέγγουν σαν μεσαία και όταν κουνιέται το έλασμα φέγγουν σαν μεγάλα.

Ασ ρίξει μια ματιά και ο brz που είναι ποιό ηδημων...να μας διαφωτίσει.

Σου λέω πάντως ότι έτσι όπως βλέπω την εναλλαγή είναι ακριβώς όπως φωτίζει το t-max μου...
stef80 - Παρ 07 Μάρ 2008, 00:59:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπα ότι υπαρχει BMW που έχει ένα φαναρι.
Αυτο που ειπα ειναι οτι εχει bixenon προτζεκτορα που παιζει το ρόλο μεσαιας και μεγαλης αλλά ΚΑΙ κάτοπτρα αλογόνου για το σινιάλο.
stef80 - Παρ 07 Μάρ 2008, 01:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτά που λες μεσαια της BMW που ειναι συνεχεια αναμενα και ειναι σε αλλη λαμπα ειναι οι ψειρες που βρισκονται μεσα στο κατοπτρο για το σινιαλο και τα μεγάλα της που λες οτι ειναι συνεχεια αναμενα και φεγγουν σαν μεσαια ειναι ο προτζεκτορας bixenon.
Επίσης, τωρα πρόσεξα στο προηγούμενο ποστ σου που λες οτι συγκρίνω μηχανακι με αμαξι που εχει Η7 και Η4. Δεν υπάρχει τέτοιο αμάξι.
Οι συνηθισμένοι συνδυασμοι ειναι Η7+Η7, Η1+Η1, Η7+Η1. Η Η4 πάει μόνη της στα αυτοκίνητα και πλέον έχει αρχίσει να εγκαταλείπεται αφου αν κάνεις μια έρευνα θα δεις ότι ακόμα και αυτοκίνητα που ξεκίνησαν να παράγονται με Η4 μετα το λίφτινγκ πήγαν σε set up με ξεχωριστή λάμπα για μεσαία και μεγάλα.
DIMCHRI - Παρ 07 Μάρ 2008, 10:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
Aυτά που λες μεσαια της BMW που ειναι συνεχεια αναμενα και ειναι σε αλλη λαμπα ειναι οι ψειρες που βρισκονται μεσα στο κατοπτρο για το σινιαλο και τα μεγάλα της που λες οτι ειναι συνεχεια αναμενα και φεγγουν σαν μεσαια ειναι ο προτζεκτορας bixenon.
Επίσης, τωρα πρόσεξα στο προηγούμενο ποστ σου που λες οτι συγκρίνω μηχανακι με αμαξι που εχει Η7 και Η4. Δεν υπάρχει τέτοιο αμάξι.
Οι συνηθισμένοι συνδυασμοι ειναι Η7+Η7, Η1+Η1, Η7+Η1. Η Η4 πάει μόνη της στα αυτοκίνητα και πλέον έχει αρχίσει να εγκαταλείπεται αφου αν κάνεις μια έρευνα θα δεις ότι ακόμα και αυτοκίνητα που ξεκίνησαν να παράγονται με Η4 μετα το λίφτινγκ πήγαν σε set up με ξεχωριστή λάμπα για μεσαία και μεγάλα.


προφανώς έχεις μπερδευτεί...

Ας συμφωνήσουμε σε βασικά θέματα.
Οι ψείρες αποκλείεται να φέγγουν όπως στο πρώτο ποστ...
οι ψείρες δεν φέγγουν. Απλα ανάβουν. δεν κάνουν τίποτα άλλο.
Το bmw που έχεις ποστάρει έχει μονίμος αναμένα τα μεσαία φώτα, και το σινιάλο που φαίνεται ότι κανει το κάνει είτε με μια βι-ξένον είτε με μια η7 με fast ballast ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ .

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ.

για το μηχανάκι που σου είπα ότι συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα στο είπα γιατί έχεις βάλει μονοφάναρο μηχανακι με bi - xenon και για αυτό βλέπεις και κουνιέται η δέσμη.
Κατά την γνώμη μου, είναι μεγάλη μούφα σε μονοφάναρο να βάλεισ bi xenon (συμφωνώ ότι φωτίζει χάλια).

Για αυτό που λες για την Η4 δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία.

Σημασία για μένα έχει ότι λειτουργεί ως bi-xenon με το ίδιο συστημα σε φιλοσοφία με αυτό που έβαλες εσυ. δηλαδή κάτι κινείται.
Η ουσία για μένα είναι ότι , συνήθως τα αυτοκίνητα ποιά χρησιμοποιούν άλλη λάμπα για μεσαία και άλλη για μεγάλα...
Το ίδιο συμβαίνει και σε όλα τα τελευταία πεζω και βέβαια και στο bmw που έχεις ποστάρει πάνω.

Για το τελευταίο που λες ότι καταργείται η Η4 απλά θα σου πω ότι τα περισσότερα Yamaha τα διπλοφάναρα λόγω των κανονισμών της ευρωπαικής ένωσης χρησιμοποιούν μια Η4, και μία Η7.

Από μαμά ανάβει η Η7 στ αμεσαία μόνιμα και η Η4 στα μεγάλα.
μόνο στο σινίαλο ανάβει και οι δύο λάμπες μαζί.

με το που έβαλα ξένον στην μηχανή έκανα να ανάβουν συνέχεια η μεσαια Η7, και η Η4, και απλά όταν κάνω σινιάλο μετακινείται το έλασμα στην Η$ μόνο . το αποτέλεσαμ είναι πανομοιότυπο με αυτό που έχεις ποστάρει στην bmw και θα προσπαθήσω να τραβήξω βιντεάκι να το ποστάρω.

Και στο αμάξι που έχω στα μεσαία ξένον, εάν βάλω και στα μεγάλα, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο με αυτό που έχεις ποστάρει στο bmw.

αυτά...
stef80 - Παρ 07 Μάρ 2008, 20:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:


Για το τελευταίο που λες ότι καταργείται η Η4 απλά θα σου πω ότι τα περισσότερα Yamaha τα διπλοφάναρα λόγω των κανονισμών της ευρωπαικής ένωσης χρησιμοποιούν μια Η4, και μία Η7.



Μα δεν ξέρω για τα μηχανάκια λέω ξεκάθαρα ότι στα αυτοκίνητα εγκαταλείπονται.
stef80 - Παρ 07 Μάρ 2008, 20:11:00
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:


Το bmw που έχεις ποστάρει έχει μονίμος αναμένα τα μεσαία φώτα, και το σινιάλο που φαίνεται ότι κανει το κάνει είτε με μια βι-ξένον είτε με μια η7 με fast ballast ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ .

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ.



Δυστυχώς θα σε αμφισβητήσω γιατί τους τελευταίου μήνες έχω διαβάσει απίστευτα πολύ για τα συστήματα αυτά και γνωρίζω πως αυτό με τη BMW είναι το αποτέλεσμα της μετακίνησης του διαφράγματος στο bixenon προτζέκτορά της και όχι αλλη λάμπα. Είναι εύκολο νομίζω να το καταλάβει κανεις βλέποντας το βιντεο ότι αυτο που κόβει τη δεσμη φευγει απο τη μεση και φωτιζει όλος ο προτζέκτορας.
Άλλωστε έτσι λειτουργεί πλέον και το δικό μου απλά εγώ έχω συνδέσει το διάφραγμα του bixenon να πέφτει και ταυτόχρονα να ανάβουν και τα μεγάλα με λάμπες αλογόνου για ακόμα πιο πολύ φως.
DIMCHRI - Σαβ 08 Μάρ 2008, 00:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
.... και γνωρίζω πως αυτό με τη BMW είναι το αποτέλεσμα της μετακίνησης του διαφράγματος στο bixenon προτζέκτορά της και όχι αλλη λάμπα......


πως το γνωρίζεις ??

γιατι εγώ βλέπω μια γραμμή στον τοιχο και στις 2 πλευρες, και αυτή η γραμμή ΔΕΝ φεύγει μόλις ανάβουν και τα μεγάλα όπως θα έπρεπε να συμβέι αν δεν ήταν τα μεσαία σε διαφορετικό φανάρι... Wink

Εν ολίγοις καλά και ωραία αυτά που γνωρίζεις και δεν λέω το αντίθετο αλλά δεν τεκμηριώνεις αυτά που υποστηρίζεις.

Βέβαια όλες οι απόψεις είναι σεβαστές...

Εάν πόσταρες κανένα βιντεάκι των δικών σου φώτων την ώρα που αναβοσβήνεις τα μεγάλα θα καταλαβαινες τι εννοώ...

Εγώ εξακολουθώ να λέω ότι στο bmw τα μεσαία είναι σε άλλο φανάρι.
Και σε ξαναρωτώ ποιο μοντέλο της Bmw έχει μεσαία μεγάλα στο ίδιο φαναρι...??

Και πως βλέπεις ποιό μοντέλο είναι αυτό που έχεις ποστάρει γιατί εγώ δεν βλέπω να το λέει κάπου...
stef80 - Σαβ 08 Μάρ 2008, 08:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Η γραμμή που λες οτι δεν φευγει οταν αναβουν τα μεγάλα είναι γιατι ο προτζέκτορας έχει τέτοια σχεδίαση ώστε η μέγιστη ένταση φωτος να εμφανίζεται στο ύψος του cut off για να μπορει να φωτιζει μακρινες αποστασεις και οχι το εδαφος μπροστα μας. Έτσι φαίνεται κάπως σαν γραμμή όταν φεύγει το διαφραγμα.
Τέλος πάντων όντως ο καθένας έχει την άποψή του το κακό είναι ότι το κάναμε λίγο ιδιωτικό chat room το θέμα Laughing
stef80 - Δευ 25 Αύγ 2008, 12:04:55
Θέμα δημοσίευσης:
Η νέα μου κατασκευή με προτζέκτορα από Lexus RX330 και λωρίδα λεντ σε φανάρια από LEON I.





stef80 - Δευ 25 Αύγ 2008, 12:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Και από φως ΕΓΓΥΗΣΗ!



shiba - Δευ 25 Αύγ 2008, 15:58:42
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματικα αν καταφερει καποιοσ σε 206 να βαλει τετοια λεντακια στυλ audi θα τον προσκυναω..παντως στις τελευταιες φωτογραφιες που ποσταρε ο φιλος εχει γινει καταπληκτικη δουλεια..ευγε Smile
stef80 - Τρι 26 Αύγ 2008, 00:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μα το έχω ήδη κάνει στο δικό μου! Cool
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2808&postdays=0&postorder=asc&start=800

Κοίτα περίπου στη μέση της σελίδας 41
ath7 - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Στεφανε καλησπερα!

Μιας και ειδα τις πατεντες σου και τρελαθηκα σου εχω στειλει ενα PM με μερικες πληροφοριες που χρειαζομαι!

Ευχαριστω προκαταβολικα! Razz Razz Razz
t0my - Τετ 18 Φεβ 2009, 12:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια χαρά, μήπως κάποιος από εσάς έχει σώσει στον υπολογιστή του τις φωτογραφίες που είχε ανεβάσει ο stef80;
Αν ναι υπάρχει περίπτωση να μπορεί να τις ανεβάσει κάπου ή να μου τις στείλει; Ευχαριστώ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr