stef80 έγραψε: |
Στη μηχανή σου .................τη μεγάλη σκάλα. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Από τα παραπάνω που έγραψες κατάλαβα ότι και στα δικά σου φώτα και στα απλά Η4 η διαδικασία είναι η ίδια αν θες να έχεις μεγάλα, μικρά... Απλά η διαφορά σε αυτό που έχεις φτιάξει είναι ότι τα έχεισ βάλει/υπήρχαν από πριν σε προτζέκτορα και μάλιστα εργοστασιακο. Και όντως τα ξένον όπως είχε πει ο brz πολλές φορές είχαν βγει αρχικά για να μπαίνουν σε αυτοκίνητα με προτζέκτορες, και φωτίζουν αρκετά καλύτερα... Την διαφορά πιστεύω ότι την κάνει ο προτζέκτορας, στην όλη κατασκευή. off topic - Τώρα για την μηχανή που λες προσωπικά η δικιά μου έχει μια Η4 και μια Η7 και δεν νομίζω ότι τυφλώνουν κανένα γιατί ακόμα και όταν κάνω σινιάλο η δέσμη φωτός δεν φτάνει καν στους πλαϊνούς καθρέπτες των αυτοκινήτων... Αλλά ακόμα και να τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς αυτοκινήτων προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερο να τους τυφλώνεις και να παίρνουν χαμπάρι ότι δεν είναι μόνοι τους στον δρόμο , παρά να μην σε βλέπουνε και να σε πετάξουνε σε κανένα κράσπεδο... ![]() |
stef80 έγραψε: |
Εδώ φαίνεται ο τρόπος λειτουργίας ενός bixenon προτζέκτορα
http://www.youtube.com/watch?v=XiTiCmtVAlA http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA3_Y&feature=related και εδώ τα απότελέσματα http://www.youtube.com/watch?v=19C1uaAYQKk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=5h5q1E3h1Lc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=flrUDVdm3dg&feature=related Σε αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας του Η4 bixenon http://www.youtube.com/watch?v=wrR1ozc1LA0 http://www.youtube.com/watch?v=tk1b-GfGhWA και τα αποτελέσματα του http://www.youtube.com/watch?v=FlJQAIUESPk http://www.youtube.com/watch?v=1ucPg3GtX00&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=NbBwvbxsKxc Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις κάτι μετακινείται! ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
Αν παρατήρησες η δέσμη των μεσαίων φώτων της BMW δεν αλλάζει καθόλου, και αυτό είναι λογικό αφού το μεσάια της είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. ![]() |
stef80 έγραψε: | ||
Τα μεσαία της BMW δεν είναι σε διαφορετική λάμπα από τα μεγάλα. Και τα μεσαια και τα μεγάλα ειναι στον ίδιο προτζέκτορα και στην ίδια λάμπα. Τα κάτοπτρα αλογόνου τα χρησιμοποιεί μόνο για να κάνει σινιάλο τη μέρα που δεν είναι αναμένα τα ξένον. Αν στη μηχανή σου έχεις Η7 και Η4 σίγουρα η ποσότητα του φωτός θα είναι αρκετή αλλα δεν είμαι σίγουρος πόσο καλά τη διαχειρίζονται τα κάτοπτρα ώστε να μη στραβώνουν. |
stef80 έγραψε: |
Aυτά που λες μεσαια της BMW που ειναι συνεχεια αναμενα και ειναι σε αλλη λαμπα ειναι οι ψειρες που βρισκονται μεσα στο κατοπτρο για το σινιαλο και τα μεγάλα της που λες οτι ειναι συνεχεια αναμενα και φεγγουν σαν μεσαια ειναι ο προτζεκτορας bixenon.
Επίσης, τωρα πρόσεξα στο προηγούμενο ποστ σου που λες οτι συγκρίνω μηχανακι με αμαξι που εχει Η7 και Η4. Δεν υπάρχει τέτοιο αμάξι. Οι συνηθισμένοι συνδυασμοι ειναι Η7+Η7, Η1+Η1, Η7+Η1. Η Η4 πάει μόνη της στα αυτοκίνητα και πλέον έχει αρχίσει να εγκαταλείπεται αφου αν κάνεις μια έρευνα θα δεις ότι ακόμα και αυτοκίνητα που ξεκίνησαν να παράγονται με Η4 μετα το λίφτινγκ πήγαν σε set up με ξεχωριστή λάμπα για μεσαία και μεγάλα. |
DIMCHRI έγραψε: |
Για το τελευταίο που λες ότι καταργείται η Η4 απλά θα σου πω ότι τα περισσότερα Yamaha τα διπλοφάναρα λόγω των κανονισμών της ευρωπαικής ένωσης χρησιμοποιούν μια Η4, και μία Η7. |
DIMCHRI έγραψε: |
Το bmw που έχεις ποστάρει έχει μονίμος αναμένα τα μεσαία φώτα, και το σινιάλο που φαίνεται ότι κανει το κάνει είτε με μια βι-ξένον είτε με μια η7 με fast ballast ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ. |
stef80 έγραψε: |
.... και γνωρίζω πως αυτό με τη BMW είναι το αποτέλεσμα της μετακίνησης του διαφράγματος στο bixenon προτζέκτορά της και όχι αλλη λάμπα...... |