Touristas έγραψε: |
Να αλλάξεις την τελική σχέση μετάδοσης.
Αν φοράς τώρα 17Χ64 μπορείς να βάλεις 16Χ65. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Αν βάλεις 16/65, σου πουλάω το δικό μου ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Για να αλλάξεις το άλμα κατά 1000 στροφές που θες εσύ... θες και άλογα ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Κοιτα κατι πολύυυυυυυυ απλόοοοο για να πάρεις μια ιδέα.
Σε αυτο το βιντεο ![]() Δες τώρα και το δικό μου ![]() με αλλαγη απο 1η στις 6500rpm 2α μου πάει στις 4000rpm. Οποτε αναλογίσου στο περίπου αν ο τυπος αλλαζε στις 6500 που θα του πηγαινε η δευτέρα. Η μονη διαφορά στα σαζμάν μας απ οσο ξερω ειναι το διαφορετικά γρανάζια των σχέσεων. Καταλαβαίνεις τώρα? |
Παράθεση: |
About This Video
206 1.4 16V 102PS.Exhaust,Remus GroupN,Simota air filter,KONI yellow,OZ ultra leggera. (less) |
Lef205 έγραψε: |
Γιαννη κατι ειχε παρει το αυτι μου παλιοτερα για σχεσεις απο ραλλυ. |
Touristas έγραψε: |
Δεν γίνεται να αλλάξεις μόνο 2α και 3η μιας και ο πρωτεύων άξονας του κιβωτίου τις έχει όλες μαζί εκτός από την 5η.
Είσαι σίγουρος πως φοράει 16Χ65 το δικό σου? |
plaketokofths έγραψε: | ||
Α μαλιστάα, οποτε τι θα μπορούσα να κάνω? Στο 3Θ τι αλλαζει και εχει αλλα γρανάζια? Ναι εχω 16/65 ειναι τσεκαρισμένο. |
plaketokofths έγραψε: |
Και για μην συνεχίσεις να μου λες ασχετα κοιτα τι σου ανέβασα:
Στην δεξια εικόνα ειναι η δικιά μου 2α στα 60χ.α.ω ποσες στροφές εχει ~4000 και στην αρίστερη η δική σου ~4300 επίσης στα 60χ.α.ω |
plaketokofths έγραψε: |
Εχω μια μικρη επιφύλαξη για το αν φοράς κι εσυ 16/65 απο μαμά. |
plaketokofths έγραψε: |
Σε παρακαλώ κοιτα την ουσία η οποία ειναι τι δυνατότητες και επιλογές εχω για να βαλω αλλα γραναζια 2ας, 3ης & 4ης που να μου φέρουν στις αλλαγες περισσότερες στροφές, φαντάζομαι θα μειωθούν και τα τελικά χιλιομτερα που θα βγαζει καθε σχεση στον κοφτη αλλα δεν με απασχολεί. |
plaketokofths έγραψε: |
Steve λες ολο ασχετα πραγματα... κι επιμενεις να λες. |
Steve έγραψε: |
Σύμφωνα με τα printscreen, έχουμε μόνο διαφορά στην σχέση της 2ας μόνο ενώ όλες οι άλλες είναι ίδιες ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Στο εξηγώ αλλα δεν θες να καταλάβεις... μου λες να κανω το αμαξι 150 αλογα και οτι θα βγαζει η πρωτη 30 και η 5η 150. |
Steve έγραψε: |
Και για να ανέβεις 1000 στροφές στο άλμα αυτό με 90 άλογα... θες μια 1η να τελειώνει στα 30 χ.α.ω. ![]() Κάτι τέτοιο θα σου έστελνε την κατανάλωση εκεί που δεν φαντάζεσαι αφού θα πρέπει να έχεις μια 5η που να τελειώνει στα 150 χ.α.ω. (και μπορεί να λέω πολλά πάλι ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)-- 1η............12/41.............................12/41 2α............20/39.............................21/38 3η............30/41.............................32/41 4η............37/39.............................40/39 5η............41/35.............................43/33 Κ/Π=.........16/65..............................16/65 : |
Touristas έγραψε: |
Περιμένω πλαίσιο.
Εκτός από τις σχέσεις καμία διαφορά. |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/65-14 120mm 298mm 596mm 1873mm 534 0.0% 195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 -0.1% |
Touristas έγραψε: |
Δεν γίνεται να αλλάξεις μόνο 2α και 3η μιας και ο πρωτεύων άξονας του κιβωτίου τις έχει όλες μαζί εκτός από την 5η.
Είσαι σίγουρος πως φοράει 16Χ65 το δικό σου? |
plaketokofths έγραψε: |
Εχω παντως την αισθηση πως ουτε και η 2α ειναι ιδια, θα το συζήτησουμε απο κοντα ωστόσο αυτο. |
206SPYROS έγραψε: |
γεια σας παιδια, να ρωτησω
το γραναζι της 5ης αλλαζει ευκολα? πωλειται μονο του σαν ανταλλακτικο η' μαζι με καποια αλλα εξαρτηματα που πρεπει να αλλαξεις για να τοποθετηθει? υπαρχει στο εμποριο η΄ μονο στη πεζο? μηπως ξερει κανεις αν φορανε ιδιο γραναζι 5ης τα 206 1,6 xs με αλλα πεζο? thanks |
PHSYBORG έγραψε: |
17/64 1,6 16V
16/65 1,4/1,6 8v 16/63 Rallye 16V 14/60 1,4 8ν 13/59 Rallye 1,3 8V |
PHSYBORG έγραψε: |
αλλαζει.. ![]() μεταχειρα το βρισκεις... ποιο ψαχνεις? 17/64 1,6 16V 16/65 1,4/1,6 8v 16/63 Rallye 16V 14/60 1,4 8ν 13/59 Rallye 1,3 8V |
Touristas έγραψε: |
1η 12Χ41
2α 20Χ39 3η 28Χ38 η 30Χ41 4η 37Χ39 5η 41Χ35 Τα ίδια είναι και για τα δύο η διαφορά είναι στη τελική σχέση Το 1,6 16v GTi έχει 17Χ64 και το 1,4 16v XS 16Χ65 |
Pughell έγραψε: |
Ωπα,μισο λεπτο γιατι μαλλον σας ειπα μλκια... ![]() Για το 14αρι ειναι τα χιλιομετρα που εγραψα. Το 16αρι στις ιδιες στροφες με ιδιο τροχο βγαζει 116-117 χιλιομετρα. |
volvos έγραψε: |
allo σαζμαν του 206 xs
αλλο του 106 xsi |
Sidobre έγραψε: |
MA/5 S
1ERE 41DTS(12X41) 2EME 39DTS (20X39) 3EME 38DTS (28X38) // 3EME-41DTS-(30X41) 4EME 39DTS(37X39) |
Steve έγραψε: |
Ωραία.
Της 5ης όμως γιατί δεν το έβαλες το γρανάζι? Είναι ίδιο σε όλα τα σασμάν? |
volvos έγραψε: |
το 13/59 ποσο κοντυτερο ειναι απο 14/60
το ενα ειναι 4.538 το αλλο ειναι 4.285 αρα αυτο σημαινει οτι αν κοφτιαζει η 4η στο 14/60 στα 175 μετα θα κοφτιαζει στα 165? χμ ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Γιατί το γρανάζι της 5ης είναι ξεχωριστό. Ενώ ο πρωτεύων/δευτερεύων πάει πακέτο |
Sidobre έγραψε: | ||
Κάτσε και παίξε όσο θέλεις με αυτό: http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html Οταν το φιάξαμε το 2002 κάτι τέτοιο ψάχναμε/σκεφτόμασταν. |
Pughell έγραψε: |
---
Σταυρο γραναζι 5ης βρισκεις σχετικα ευκολα στα μεταχειρισμενα,απλα ειναι λιγο μπλεξιμο καθως οι γωνια κλισης των δοντιων δεν ειναι ολοιδια σε ολα τα σασμαν και δεν εχουν καλη εφαρμογη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μετρας δοντια,διαιρεις μεταξυ τους και τσοοουυυυυπππ!
Το ενα σετ θα σου βγαζει 0,76 και το αλλο 0,85. Εκτος και αν τα διαιρεσεις αναποδα οποτε θα σου βγαζουν ολα πηλικο 1+. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ρε συ,αν το 14αρι στην sport εκδοση ειχε ιδιες σχεσεις με το GTi,τοτε ιδιο πηλικο θα σου βγαζει.
Θα πρεπει να βρεις 5η απο αλλο,απλο μοντελο,πχ 14αρι XS/Colorline,κλπ με τα 75 ή κατι αναλογο. ![]() Το υπολοιπο σετ θα παραμεινει αυτο που ειναι(με τις κοντες του GTi) καθως θα αλλαξει μονον η 5η. ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Να σου δώσω πλαίσιο από το πρώην XSi μου να σου βρεί ο Αργύρης τις σχέσεις? ![]() Σύμφωνα πάντως με Αργύρη, Για 1,4 16v XS (πρώην δικό μου) και 1,6 16v GTi,
Ποιός μπορεί να μου πεί η 5η στο GTi πόσα χιλιόμετρα βγάζει στις 3500 σ.α.λ.? |
Paladin έγραψε: |
Ψηλέ στο δικό μου βγάζει 120 Km/h περίπου. |
Paladin έγραψε: |
Όντως... Σε εσένα πόσα km/h βγάζει στις 3500rpm ? |
Steve Πεμ 22 Μάϊ, 2008 12:06 έγραψε: |
Πολύ όμορφα.
Εγώ γιατί βλέπω 130κάτι στο κοντέρ, οπότε πες 125κάτι πραγματικά με 195/50/15? |
Steve έγραψε: |
Σύμφωνα με το μπουγατσο-Link (το οποίο περιέργως φαίνεται να δουλεύει σωστά), στο 16/65 και με 3.500 σ.α.λ. έχω περίπου 65 μίλια, δηλαδή 105 πραγματικά χ.α.ω. (νούμερο λογικό για τα 110 του κοντέρ).
Στο 17/64 και με 3.500 σ.α.λ. έχω περίπου 71 μίλια, δηλαδή 115 πραγματικά χ.α.ω. (νούμερο μή λογικό για τα 130κάτι του κοντέρ, εκτός κι αν τα μάτια μου βλέπαν πουλάκια και όχι 130, πράγμα πολύ πιθανόν εν τέλει και τζάμπα σας πρήζω ![]() Επειδή βαριέμαι να πάω να το πλακώνω τώρα το 206, περισσότερα αύριο στα Νέα των ενΝέα ![]() |
Touristas έγραψε: |
Δεν χάνει τόσο πολύ το κοντέρ ψηλέ τουλάχιστον στο δικό μου που είναι μετρημένο με GPS. |
Touristas έγραψε: |
Υπάρχει μέσα στο BSI πρόγραμμα διόρθωσης της ταχύτητας του οχήματος και για αυτό είναι αρκετά ακριβείς η ενδείξεις. |
Stevon έγραψε: |
Επίσης δέν ξέρω και πόσα έχω στις 3500,γιατί νόμιζα ότι λέγατε για 3000..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
ε να ξαναπάμε για ποδήλατο αν ειναι να μετρήσεις στην επιστροφή ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
Πάνω κάτω τα ίδια είσαι...
αυτη τη στιγμη μπορει να μου πει καποις με 1.6 μαμα σαζμαν και 195-50-15 στις α.3000σαλ β.4000σαλ ποσα χλμ βλεπει κοντερ? |
volvos έγραψε: |
102-122 πως τα βλεπετε ρε κοριτσια με gps?
giati εγω στο κοντερ δε μπορω να διακρινω τετοια ακριβεια... |
volvos έγραψε: |
επειδη δεν ειμαι του χαρτιου
σε 206 με κοφτη 7800 κοντες σχεσεις και 13/59 ποσο πρεπει να μου πεφτουν οι στροφες απο αλλαγη σε αλλαγη ειδικα 3η σε 4η που μπορεις να το δεις ανετα... εχω την αντυπωση οτι κουλαθηκα ![]() ή με πονεσε πολυ το σπασμενο σαζμαν ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ποναει,ποναει... ![]() Το βημα του διαφορικου δεν εχει σχεση με το ποσο θα πεσουν οι στροφες ρε...Μονον η κλιμακωση. |
volvos έγραψε: |
apo 3h se 4η που ειναι και ευκολη αλλαγη
αλαλζω 7600 και μου πεφτει 6200 ημαρτον ![]() ή εχω ρυθμισει λαθος το σιφτ ή το σαζμαν που μου πουλησες σκατοσαλονικιε ειναι μουφα ή κουλαθηκα... επιλεγουμε το 3 ξερω |
volvos έγραψε: |
o luk σου ?
σε 7000χλμ ο οποιος απο οσο λεγαμε με αργυρη ειναι δισκος βαλεο με πλατο λουκ??? ![]() |
volvos έγραψε: |
καλα θα στα γραψει ο αργυρης απλα μη αρχισεις θεωριες σου παλι γκασμα
τι ειναι το turnzero? 6600 γιατι?? |
Touristas έγραψε: |
Κι όμως ο δίσκος ήταν Valeo
Και μην μου αρχίσετε δεν ξέρω τι λέω ξέρω πολύ καλά τι είδα. |
volvos έγραψε: |
o ντινος μου ειχε πει οτι ειναι μαμα δισκος
ηταν σιγουρος για αυτο τωρα συνηως οι μαμα ειναι βαλεο για αυτο το υπεθεσα |
volvos έγραψε: |
κοιτα ουτε η λουκ με τη βαλεο ξεραμε οτι ειναι συνεργατες ![]() |
Pughell έγραψε: |
1η και 7600,αλλαζεις σε 2η και σε ριχνει στις 4400. |
Pughell έγραψε: |
2η και 7600 αλλαγη σε 3η και πας 5400. |
Pughell έγραψε: |
3η και 7600 αλλαγη σε 4η και πας 5900. |
Pughell έγραψε: |
4η και 7600 αλλαγη σε 5η(μακρια) και πας 5500. |
PHSYBORG έγραψε: |
λιγο of topic...
αλλα..... αυτες ειναι αλλαγες.. δειτε 2α-3η.... http://www.youtube.com/watch?v=imInsqFN87Y&feature=related |
volvos έγραψε: |
βεβαια στη 2α σε 3η κανει κατι κουλο... |
volvos έγραψε: |
σταυρο τελικα ειχε δικιο ο σαλεξ.
αυτα τα μοτερ ειναι σκυλια...αλλιως δεν εξηγειται να ανοιγεις 5ες με 14 στοιχειομετρικο σε μαμα προγραμμα και να μην εχει βγει το πιστονι να σε βαρεσει |
PHSYBORG έγραψε: |
λιγο of topic...
αλλα..... αυτες ειναι αλλαγες.. δειτε 2α-3η.... http://www.youtube.com/watch?v=imInsqFN87Y&feature=related |
MEMsound έγραψε: | ||
εχετε υποψιν οτι αυτο το vide-ακι ειναι κατα 99% από αυτό το τερατάκι... http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_gti_turbo.php |
Steve έγραψε: |
Και για να στεναχωρήσω και τον φίλο Τάκη λίγο...
http://www.youtube.com/watch?v=bo8nhWSk6O0 ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Σταυρε γιατι κατι μου λεει οτι δεν εχεις τις κλειστες σχεσεις; ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
1.4 16ν xs 3d
εχει τις κλειστες πανασχετε τραβα δες εκει που δουλευεις... |
Steve έγραψε: |
Μπορεί να μην φοράμε οπτικά Μάγγελ αλλά το λογότυπο της DP το βλέπει ακόμα και ένας γκαβός στο βιντεάκι του youtube κάτω δεξιά ![]() |
volvos έγραψε: |
μια 3η σε 4η και μια 4η σε 5η σου εβαλε ο ανθρωπος και εβγαλες εσυ συμπερασμα τι σαζμαν ειναι κλπ κλπ
ουτως ή αλλως η αλλαγη απο 3-4 ειναι πολυ πιο γρηγορη απο την 4-5 και το δικο μου τα ιδια επεφτε μαμα |
Pughell έγραψε: |
Απο 3η σε 4η επρεπε να πεσει στις 5900 βρε μοσχαροκεφαλη,εσυ ειδες κατι τετοιο; ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Από πότε ο μήτερ είναι στις 6300;; Εμένα γιατί πιάνει 6500 καθαρα; |
Pughell έγραψε: |
Σταυρε δεν ειναι ακριβως ετσι ρε και οι στροφες δεν ειναι μονον 400.
Αν εχεις τις κλειστες σχεσεις,τοτε οι στροφες μετα την αλλαγη(στις 6500) θα πρεπει να ειναι -4700 με το που βαζεις 2α -4500 για 3η -5000 για 4η -5250 για 5η Αυτα βεβαια ειναι θεωρητικα οποτε σε καποιες αλλαγες λογικο ειναι να σε ριξει λιγο παραπανω,σε γενικες γραμμες παντως αυτη ειναι η πτωση στροφων με τις κλειστες σχεσεις. |