volvos έγραψε: |
για αξονα RC το πραμα δεν υπαρχει πουθενα και δε με ενδιαφερει και τοσο πλεον. ο κωλος μου ειναι μια χαρα. αμα βαλεις ραδβους και δουμε καμια διαφορα της προκοπης ισως το ξανασκεφτω |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό. |
volvos έγραψε: |
να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν. σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc... |
volvos έγραψε: |
επισης παλιολινατσα δεν εχει σημασια ποιος κανει πρωτος κατι αλλα ποιος το κανει σωστααααα και να δουλευειιιιι ![]() ![]() ![]() ![]() θα σε κανω σιριαλ στα αργεντινικα και θα πουλησω το δικαιωματα στη γερμανια ο δον χοσε και η λιολιτα |
ultra-one έγραψε: | ||
Δεν είναι μόνο το κάμπερ. Το ΠΙΟ σημαντικό είναι η σταθερή σύγκλιση που επιτυγχάνεται με τον άξονα, καθώς οι υστερούντες βραχίονες "λυγίζουν" υπό πίεση και ο πίσω εξωτερικός τροχός πάει σε απόκλιση από σύγκλιση που έχει κανονικά, αποσταθεροποιώντας τον κώλο. ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Μια χαρά είναι για τον δρόμο, αρκεί μην έχει πάρα πολλές λακούβες. Η PS ποιός σου είπε ότι δεν επισκευάζεται; Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν; Βασικά έχω τέτοια ανάρτηση αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θέλω να ξανασχοληθώ γιατί παρά έχει πολυ μικρή διαδρομή. Ενώ η PS έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και βελτιώνοντας τα σωθικά της (στην ουσία μόνο το έμβολο να μείνει το ίδιο) για την χρήση που την θέλω κάνει. Βαριέμαι να έχω μία π.χ. για Καρτόδρομο (που θέλει διαδρομή) και μία π.χ. για Μέγαρα που δεν θέλει τόσο. Ελατήρια δεν βρίσκω εδώ εκτός από αυτόν που μπορεί να μου φιάξει ότι θέλω: http://www.dfaulknersprings.co.uk/ |
volvos έγραψε: |
δε θες 206 αλλα χαμερ |
grpap έγραψε: |
Η βαριοπουλα λεγεται sledgehamer............ |
volvos έγραψε: |
(τασο ποσα εχεις γιατι δε μου φανηκε τοσο διαλυμενη) |
sps έγραψε: |
Για φτιαξε και ενα θεμα "animal vs kit car"! ![]() |
Steve έγραψε: |
Αναρτησιολόγε για βρες μας πόσες λίμπρες είναι τα 70-1050 της Apex... ![]() |
Παράθεση: |
Dear Stavros, This is information we do not give away or make public, it is part or our spring recepy.
Best regards, Franco Dieters Productmanager APEX Suspension Systems |
volvos έγραψε: |
τραβα φτυστη βλαμενε ειναι στο σπυρο ακομα...
αυριο πουρνο πουρνο παω να τη παρω και να τη βαλω... αντε να δουμε ![]() |
grpap έγραψε: |
Πιπερι και μυρωδικα να βαλει στη συνταγη μη του βγει ανοστο……….. |
grpap έγραψε: |
ΥΓ. Ολοι μαζι μια ......δεηση να δουλεψει η αναρτηση του Παναγιωτη........... ![]() |
volvos έγραψε: |
an κατσω και σκεφτω τι μου εχει συμβει το 2007 θα παω να πηδηξω απο γκρεμο...
χιλιες φορες καλυτερα παντως να ειχα παντρευτει. απο τοτε που χωρισα αρχες του χρονου εχω- -φτιαξει μοτερ -βαλει εξατμιση -ξαναφτιαξει εξατμιση -βαλει τη peugeot sport toy cup και βγαλει οφ σε 25000χλμ -βαλει νεα αναρτηση Bilstein (καπου τεμπη ειναι τωρα λεετε να ντελαπαρει το πουλμαν/????) -βαλει μπλοκε -κατεβασει σαζμαν λογω βλαβης απο βαλβολινες -αγορασει εισαγωγη c2 vts (ερχεταιιιι) -ξανακατεβασει σαζμανα λογω βλαβης(μετα τις σερρες λογικα θα γινει) -αγορασει ακρα -καμια 10αρια ημισλικ -ζαντες 205 -φρεναααα-τρομπες δισκους τακακια -καλα κατι ζωνες γαντια performace box Κλπ κλπ ουτε που τα μετραω ειναι τιπ για το παρκαδωρο ![]() πωπω η καημενη ουτε το 1/10 δε μου ετρωγε... ![]() ποσο παει ενας γαμος ρε παιδια?? |
grpap έγραψε: |
Ασε,πολυ πιο ακριβα!Εχω κανει δυο γαμους και ξερω.Η δευτερη γυναικα μου βεβαια ειναι πολυ πιο οικονομικη απο την πρωτη. |
volvos έγραψε: |
grap μου δινεις ελπιδες οτι εκανα το σωστο ![]() ![]() ![]() εξοδα σα το τεστ ντραιβ ενα πραμα ε?? leasing δε παιζει??? ![]() |
volvos έγραψε: |
an κατσω και σκεφτω τι μου εχει συμβει το 2007 θα παω να πηδηξω απο γκρεμο...
χιλιες φορες καλυτερα παντως να ειχα παντρευτει. απο τοτε που χωρισα αρχες του χρονου εχω- -φτιαξει μοτερ -βαλει εξατμιση -ξαναφτιαξει εξατμιση -βαλει τη peugeot sport toy cup και βγαλει οφ σε 25000χλμ -βαλει νεα αναρτηση Bilstein (καπου τεμπη ειναι τωρα λεετε να ντελαπαρει το πουλμαν/????) -βαλει μπλοκε -κατεβασει σαζμαν λογω βλαβης απο βαλβολινες -αγορασει εισαγωγη c2 vts (ερχεταιιιι) -ξανακατεβασει σαζμανα λογω βλαβης(μετα τις σερρες λογικα θα γινει) -αγορασει ακρα -καμια 10αρια ημισλικ -ζαντες 205 -φρεναααα-τρομπες δισκους τακακια -καλα κατι ζωνες γαντια performace box Κλπ κλπ ουτε που τα μετραω ειναι τιπ για το παρκαδωρο ![]() πωπω η καημενη ουτε το 1/10 δε μου ετρωγε... ![]() ποσο παει ενας γαμος ρε παιδια?? |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
κωλημένος ενείοτε στην κίνηση. |
Steve έγραψε: | ||
Τω γάμυσαις τει μάνα! Φειλοικά! ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Συγνώμη η ορθογραφία ποτέ δεν ήταν το ατού μου.... ![]() Παρακαλώ διορθώστε με ![]() |
volvos έγραψε: |
απορω πως θα τρεξω |
stevon έγραψε: |
Λοιπόν μέτρηση η οποία έγινε ΤΩΡΑ , και μάλιστα σε 2 αυτ/τα
Αυτ/το..................206 1,6 xs......................206 1.6 gti..........206 1,4 ΧΤ εμπρός...................14,9..................................14,2...................15,7 πίσω.......................19,8..................................18,9...................20,6 Σημείωση...και τα δύο αυτ/τα έχουν μαμά ανάρτηση με σχεδόν 30,000χλμ , ενώ η διαφορά τους είναι στα ελαστικά. Το XS φοράει Conti 195/55/15 ενώ το Gti φοράει F1 195/50/15. Προστέθηκε νέο μοντέλο , 206 ΧΤ 1.4 16v 5d με 175/65/14. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
[
Καλησπέρα! Επίσης Παναγιώτη πιστεύω πως ΔΕΝ γίνεται να έχεις αυτοκίνητο επιδόσεων και δυναμικής συμπεριφοράς τύπου αγωνιστικού και να το χαίρεσαι με τα ....ακόλουθα 1)Να μην τρίζει 2)Να μην κάνει φασαρία 3)Να έχει Α/C αυτόματο 4)Να μήν καίει 5)Να μην κοπανάει 6)Να μη θέλει ακριβά ανταλλακτικά και συντηρηση. 7)Να είναι για να πηγαίνεις και στη δουλειά σου , κολημένος εννίοτε στην κίνηση. ----Μοτέρ Θαρρώ πως το κομπλέ κίτ GR A της πεζό σπόρ είναι must. H εισαγωγή και εξαγωγή είναι συντονισμένες μεταξύ τους και με βάση τους εκκεντροφόρους, έχουν κατάλληλο συστημα τροφοδοσίας καυσίμου και ανάλογη έτοιμη ECU. ----Aνάρτηση σύστημα διεύθυνσης. Αν δε δουλέψει αυτό που έτοιμάζεις πάρε αυτό που δίνουν οι Γάλλοι. Υπάρχει μια κρεμαριέρα από το 206 S1600 1500 ευρά... ----Φρένα ξέρεις.... ----Βάλε έναν κλωβό...1100 ευρά! ----Δύο μπάκετ!! ---- Ξύλωσε μοκέτα και ότι ξυλώνεται! ----Οταν μπορέσεις βάλε ένα κιβώτιο αγωνίστικό με ίσια δόντια και επιλογές σχέσεων. ----Παρε αγωνιστικά ελαστικά Φιλικά! ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
meta απο απειρες δοκιμες σε ελατηρια
εφτασαν τα πολυποθητα γκαζ απο αγγλια μετρηθηκαν 57-58κιλα -ειχαν παραγγελθει 55- σε σχεση με τα 45 που ειχα απο το 106 κιτκαρ ειναι αρκετα πανω... ντοκτορας λεει οτι δε θα κοπαναει πολυ παραπανω ο θεος βοηθος βλεπουμε απο αυριο μαλλον |
profitis έγραψε: |
Οταν εσυ θα κανεις 11 Μεγαρα,τοτε θα ανακαμψει και η ελληνικη οικονομια. ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
β. για μια ακομα φορα αποδεικνυεις οτι η σχεση σου με τη πιστα ειναι ακαδημαικου ενδιαφεροντος αφου ειδικα σε πιστα σα τα μεγαρα δε κερδιζεις τιποτα απο αλογα εκτος αν βρεθεις με τα διπλασια...... |
volvos έγραψε: |
γ. επισης τα τετραπιστονα θα σου κλεψουν απο τα 3000 ελαχιστα δεκατα σε μια πιστα σα τα μεγαρα που φρεναρεις ον οφ χωρις να ζυγιζεις το αμαξι με τα φρενα |
volvos έγραψε: |
μολις γυρισα σπιτι ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΡΕΤΑΡΕΙ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ |
volvos έγραψε: |
...
ΣΤΕΛΙΟ ΜΗ ΠΕΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ http://www.youtube.com/watch?v=4fvxNrfg7qo&feature=player_embedded |
volvos έγραψε: |
κυρλακιτση |