PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Υποψήφιος αγοραστής 207 Rallye

TonyD - Τρι 30 Οκτ 2007, 05:25:45
Θέμα δημοσίευσης: Υποψήφιος αγοραστής 207 Rallye
Γειά σας παιδιά! Είμαι &εγώ ένα νεό μέλος στο πολύ αξιόλογο αυτό club! Τις τελευταίες μέρες ήμουν συχνός επισκέπτης & αποφάσισα να εγγραφώ για να μου δώσετε τα 'φώτα' σας σχετικά με το 207 Rallye.

Αρχικά να σας πω πως είμαι 6 μηνών κάτοχος του OPEL Astra GTC 1.6Τ (180Hp). Η αλήθεια είναι οτι δεν έκανα &την καλύτερη έρευνα αγοράς πριν το αγοράσω πιστεύωντας περισσότερο στους αριθμούς της OPEL & τα άρθρα του ειδικού Τύπου. Το αποτέλεσμα ήταν να διαθέσω 21.700€ &το αυτοκίνητο να με έχει ξενερώσει 1) γιατί τα 180 άλογα που αναφέρει μου φαίνονται κάπως υπερτιμημένα στο δρόμο [πχ με παίζαν στα ίσα κάτι TSI(140) & ColtCZT(150)], 2) γιατί τα κρατήματα του δεν με ενθουσίασαν &πολύ και 3) γιατί ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ & όταν εννοώ πολύ εννοώ μέση κατανάλωση 12-13L/100 χωρίς σπασμένη οδήγηση και με το 1/3 των 13.000km εώς σήμερα σε ταξίδια!

Ειλικρινά το αμάξι με έχει γονατίσει ψυχολογικά & οικονομικά & σκέφτομαι σοβαρά να το πουλήσω άμεσα! Να μην σας κουράζω άλλο λοιπόν & να ρωτήσω ευθέως τη γνώμη σας! Με ενδιαφέρει πολύ το 207 Rallye! Δεν με ενοχλει & τόσο η πτώση κατηγορίας & ισχύς αλλά μια πιο οικονομική λύση (17.900) με παραπλήσια ισχύ & με σίγουρα πιο ασφαλή οδήγηση (κρατήματα Peugeot). Βεβαίως σημαντικός παράγοντας είναι & η κατανάλωση! Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε τις διαφορές (θετικές & αρνητικές) που θα δω, σχετικά με όσα προανέφερα, αν πάρω το Rallye!

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο post αλλά πιστεύω να καταλαβαίνετε τον προβληματισμό μου! Σας ευχαριστώ!
GeoMel - Τρι 30 Οκτ 2007, 17:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
Kατ αρχιν να σε καλοσορισουμε στο club κ σου ευχομαστε καλη διαμονη..
Κ εγω να σου πω σκεφτομουν ενα απο τα 2 αυτοκινητα(GTC t,207GT).. H γνωμη μου ειναι να το αλλαξεις.. Οχι γιατι ρωτας σε ενα forum της peugeot οπου η προφανης απαντηση θα ειναι να το αλλαξεις , αλλα γιατι πραγματικα αξιζει..! Πολυ καλος κινητηρας,καλα κρατηματα,κ ασχετα αν ειναι μια κατηγορια κατω , ειναι πιο ευρυχωρο..!(Ειμαι 2.02 κ στο 207 χωραω ΑΝΕΤΑ ενω στο GTC δεν χωρουσα..) Κ αν σκεφτεσαι οτι εχει 30 αλογακια λιγοτερα απο το GTC μην σε απασχολει.. Θα σε εχει στην ευθεια(κ αν) αλλα Θα τον περνας στις στροφες..!!(ειναι γνωστο οτι τα opel δεν στριβουν..)
Αυτα απο μενα...!
StorM_GmA - Τρι 30 Οκτ 2007, 18:46:06
Θέμα δημοσίευσης:
προφανώς δεν ήθελες ξενέρωτο αμάξι και κατα την γνώμη μου τα opel είναι
αρκετά ξενέρωτα...κάτι που σε καμία περίπτωση δεν είναι τα peugeot Razz

το αν σε παίζουν coltακια κτλ έχει να κάνει και αρκετά με το βάρος τους...
καλύτερη αναλογία κιλά/ίππο... πάντως τα 150 άλογα του 207 rallye σίγουρα
θα τα "νιώσεις"...είναι ντόμπρα άλογα αυτά όχι ξενέρωτα πόνυ Razz
netblaster - Τρι 30 Οκτ 2007, 19:41:23
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου, ολα ειναι σχετικα...

Ειχες μια εμπειρια με ενα αυτοκινητο και δε σε καλυψε...

Καλο ειναι πας σε μια αντιπροσωπια Peugeot να δοκιμασεις και το Rallye ή το GT (τα ιδια ειναι στην ουσια) και να βγαλεις τα συμπερασματα σου...

Προσωπικα δεν εχω οδηγησει, ουτε καν συνοδηγησει την εν λογω εκδοση του Astra, αλλα εχω οδηγησει το 207 Rallye...

Οι εντυπωσεις που μου αφησε ηταν μετριες στο συνολο...

Αλλα αυτες αποτελουν προσωπικες μου εντυπωσεις!!!

Το συνολο τιμονι-φρενα-αναρτηση-πλαισιο ειναι πολυ καλυτερο στο συνολο απαυτο του Astra!!!

To μοτερ τωρα, προσωπικα δε μου αρεσε η αποκριση του, ειδικα στα χαμηλα!!! Εχει δυναμη, αλλα η ροπη του ειναι αυτη που σε κερδιζει...
TonyD - Τρι 30 Οκτ 2007, 21:07:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις γνώμες! Η αλήθεια είναι οτι δεν ήθελα να περιμένω & πολύ και σήμερα το πρωι έκλεισα 3 test drive! Το πρώτο το έκανα σήμερα & τα άλλα δύο την Παρασκευή! Σχετικά με το σημερινό, ειλικρινά δεν μπορώ να σχηματίσω σωστή εικόνα γιατί η αντιπροσωπεία ήταν στη Συγγρού & είχα τον πωλητή να με 'περιορίζει' στα 110km/h για μην μας γράψουν & απλά σε ένα πάνω κάτω την λεωφόρο η οποία είναι μια ξερή ευθεία! Το πιο ακατάλληλο μέρος δηλαδή για να τεστάρεις ένα Peugeot Rallye!!! Το μόνο που μου έμεινε ήταν οι καλές ρεπρίζ. Σίγουρα υστερεί σε σχέση με το Astra μου αλλά δεν το συγκρίνω καν γιατί θα ήμουν άδικος! Το τιμόνι βέβαια στις μικρές ταχύτητες ήταν φτερό στον άνεμο & αυτό δεν μου πολυάρεσε αλλά σίγουρα σε πορεία με ευθείες, στροφές & αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ θα έχει άλλη αίσθηση! Ελπίζω την Παρασκευή να νιώσω λίγο & αυτές τις περίφημες αναρτήσεις!!! Μπορεί όμως κάποιος κάτοχος να μου πεί πόση μέση κατανάλωση βλέπει & σε τι διαδρομές?
MEMsound - Τρι 30 Οκτ 2007, 21:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
το τιμόνι σκληραίνει οσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα
ισως μια ενδιαφέρουσα επιλογή αντιπροσωπίας για σωστό test drive να ειναι η North Attica Center στην Ανοιξη...
GeoMel - Τρι 30 Οκτ 2007, 21:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
Για την καταναλωση, εχω 3700km κ η μεση καταναλωση ειναι στο 10.8(ελαχιστα πανω κατω)..Τα πιο πολλα χιλιομετρα εχουν γινει μεσα σε πολη κ δν μπορω να πω οτι πηγαινω πολυ χαλαρα.. Αλλα δεν το ξεσκιζω κ καθε μερα..
U142093 - Τετ 31 Οκτ 2007, 00:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε δεν ξέρω τι κενά ψάχνεις για να γεμίσεις την οδηγηκή σου απόλαυση.αν το προβλημά σου είναι αν σε παίζουν στα ίσα άλλα αμάξια με τις ίδιες δυνατότητες τότε το Rally δέν θα σου κάνει την διαφόρα. Είναι αλήθεια ότι οποιοδήποτε Οπελ θα ήταν η τελευταία μου επιλογή, απο προσωπική μου εμπειρεία αυτά τα αμάξια είναι εντελώς ουδέτερα, τι και αν είναι 500 άλογα.Η ουσία είναι να πάρεις ένα αμάξι που θα σου κάνει κλικ.Πιστεύω ότι εμείς (οικογένεια Peugeot) η γνώμη μας μπορεί να είναι και υποκειμενίκη λόγω του κολληματός μας με την μάρκα αυτή. Γενικά τα Γαλλικα αυτοκίνητα έχουν το δικό τους ταπεραμέντο και μια διαφορετική νοοτροπία, και νομίζω οτι όσα και τεστ να κάνεις εσύ προσωπικά (λόγω μη κάτοχης Peugeot) δεν θα μπορέσεις να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Η γνώμη μου άκου τη καρδιά σου και το ενστικτό σου.
volvos - Τετ 31 Οκτ 2007, 09:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
o καταλληλος ανθρωπος ειναι το papaki για να σου απαντησει καθως οταν δουλευε στο ams τα ειχε αρκετο καιρο οδηγησει ολα αυτα.

to astra 1.6t εγω ξερω οτι ειναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ για τη κατηγορια και σιγουρα πολυ πιο γρηγορο απο golf tsi 140... που εγραψες.
μηπως παιζει κατι με μοτερ? το εχεις στο σπορτ?

το 207gt einai καλο αμαξι με ενα μεγαλο μειον τελικα. το esp.
το ραλλυ για μενα ειναι τελεως μαλ***α επιλογη αν εχεις τα εξτρα 2000 του gt. αν δε τα εχεις οκ. δε πας να οδηγησεις και το golf gt? Wink
WilDuck - Τετ 31 Οκτ 2007, 11:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
to astra 1.6t εγω ξερω οτι ειναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ για τη κατηγορια και σιγουρα πολυ πιο γρηγορο απο golf tsi 140... που εγραψες.
μηπως παιζει κατι με μοτερ? το εχεις στο σπορτ?


Εγώ παιδιά απογοητεύτηκα με το πώς πάει το Astra.

Άνοιξα με ενός φίλου μου για χαβαλέ, κι ενώ πίστευα ότι θα με φάει,

από 1ες ρολ μέχρι 4ες (140-150) ήμασταν δίπλα. Rolling eyes
WilDuck - Τετ 31 Οκτ 2007, 12:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
18.000E

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2506&t_id=2383&montelo=
PEUGEOT 207 RALLYE 1.6T 150HP



20.000E

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=73&NEWS_DATA_ID=65096
OPEL CORSA GSI 1.6T 150HP

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=65146
SKODA OCTAVIA GT 1.8T 193HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2257&t_id=2138&montelo=
PEUGEOT 207 GT 1.6T 150HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2218&t_id=2103&montelo=
VOLKSWAGEN POLO 1.8T 150HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=1717&t_id=1589&montelo=
SEAT ΙΒΙΖΑ CUPRA 1.8Τ 180ΗΡ



22.000

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2403&t_id=2284&montelo=
OPEL CORSA OPC 1.6T 192HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2456&t_id=2336&montelo=
PEUGEOT 207 RC 1.6T 175HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2379&t_id=2260&montelo=
OPEL ASTRA 1.6T 180HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2488&t_id=2366&montelo=
SEAT LEON 1.8TSI 160HP

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_AUTO.asp?b_id=2106&t_id=1988&montelo=
HONDA CIVIC 4d 1.8 140HP
drdino - Τετ 31 Οκτ 2007, 12:04:23
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
o καταλληλος ανθρωπος ειναι το papaki για να σου απαντησει καθως οταν δουλευε στο ams τα ειχε αρκετο καιρο οδηγησει ολα αυτα.

to astra 1.6t εγω ξερω οτι ειναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ για τη κατηγορια και σιγουρα πολυ πιο γρηγορο απο golf tsi 140... που εγραψες.
μηπως παιζει κατι με μοτερ? το εχεις στο σπορτ?

το 207gt einai καλο αμαξι με ενα μεγαλο μειον τελικα. το esp.
το ραλλυ για μενα ειναι τελεως μαλ***α επιλογη αν εχεις τα εξτρα 2000 του gt. αν δε τα εχεις οκ. δε πας να οδηγησεις και το golf gt? Wink


Άμα είναι να δώσει 25k για το Gt, γιατί να μην πάρει το RC τότε;
DrJekyll - Τετ 31 Οκτ 2007, 12:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεφεύγουμε όμως σε τιμές....
Άμα είναι να δώσει 25k ευρώ, τότε γιατί να μην πάρει το Octavia RS που έχει 27?
Από ότι έχω καταλάβει το παλικάρι δεν είναι ευχαριστημενός από το γκάζι και μάλλον πρέπει να διαλέξει κάτι σε 2λιτρο turbo...εξάλλου το Astra 1.6Τ είναι ότι πιο γρήγορο στα κυβικά του...
vendetta26 - Τετ 07 Νοέ 2007, 23:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι γιατι θα κοιτουσα το rc?
giannis27 - Κυρ 18 Νοέ 2007, 23:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα!ενδιαφερομαι κ 'γω για ενα καινουργιο ραλυ!θα μπορουσατε να μου πειτε τις εντυπωσεις ?
Jim207GT - Δευ 26 Νοέ 2007, 00:18:51
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον εχοντας απο το 1993 ολα τα Rallye, 1.3 8v, 1.6 8v, 1.6 16v(2001) και απο φέτος τον Σεπτέμβρη το 207GT εχω να παραθέσω τα εξής:
Για μένα προσωπικά το Rallye δεν αξίζει απλά μπές σε μια έκθεση και κατσε και στα δύο μεσα(GT/RALLYE) και μετα μου λές αν αξίζουν τα 2.000 επιπλέον ευρό. Ναι όντος εχει χάσει αυτό το feeling του "οπλου" που είχαν τα προηγούμενα αλλα σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πείς οτι δεν ειναι ενα γρηγορο Hatchback που μπορει να κινηθεί ταχύτατα παντού και πλέον με ΟΛΕΣ τις ανέσεις και με την μεγαλύτερη ασφάλεια(5αστέρια). Ταπεινή μου γνώμη έχει πολυ καλήτερο πλαίσιο απο τα παλιότερα και άμα ψαχτείς λίγο με τις αναρτήσεις και τοποθετίσεις και το πρόγραμμα τις PSport(Κυρίως γιανα βγαίνει το esp) τότε δεν θα παίζετε, για την κατηγορία του πάντα.
Όσο για την κατανάλωση έχω μέχρι σήμερα 5.500Χλμ με 10.2 lt/100Χλμ με 100αρα βενζίνη ΠΑΝΤΑ. Απο τα 5.500χλμ τα περίπου 2.000 εκτος πόλης και τα υπόλοιπα στην τρέλα τις Αθήνας.

Υ.Σ Ισος να γερνάω αλλά αρχίζω να την βρίσκω με την χλύδα του GT!
(Θα τρίζουν τα κοκκαλα του 1.3μου με τα 810KG του ούτε επένδηση στις πόρτες δεν είχε........άλλες εποχές.........)
WilDuck - Δευ 26 Νοέ 2007, 12:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Υ.Σ Ισος να γερνάω αλλά αρχίζω να την βρίσκω με την χλύδα του GT!
(Θα τρίζουν τα κοκκαλα του 1.3μου με τα 810KG του ούτε επένδηση στις πόρτες δεν είχε........άλλες εποχές.........)


Και καλά κάνεις φίλε!

Από κάποια ηλικία και μετά, βαριέσαι τη βαβούρα και το κοπάνημα και θέλεις κάτι γρήγορο, ήσυχο, ασφαλές, πολιτισμένο, χωρίς βλάβες.

840 είμαι εγώ! Με 4 πόρτες όμως. Με έφαγες! Razz
MEMsound - Δευ 26 Νοέ 2007, 13:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνήσω 100% με την άποψη του Δημήτρη Cool Cool
giannis27 - Τρι 27 Νοέ 2007, 20:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα jim207gt!
το ραλλυ το εβλεπα σαν μια επιλογη λογο τιμης! τελικα μετα απο πολυ διαβασμα μεσα στο φορουμ καταληξα οτι το ραλυ δεν ειναι μενα κ θα τρελενομουν παρα πολυ αν εβλεπα να με περναει κανα γκολφακι με 140 αλογα Shocked
κ γιατι να παρω ενα αμαξι καινουργιο κ να ψαχνωμαι με προγραμματα εξατμισεις αναρτησεις?τα οποια θα βγουν κανα 3.000 χιλιαρικα κ να μην δωσο 22.500 κ να παρω ενα rc?
Jim207GT - Τετ 28 Νοέ 2007, 00:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
καλησπερα jim207gt!
το ραλλυ το εβλεπα σαν μια επιλογη λογο τιμης! τελικα μετα απο πολυ διαβασμα μεσα στο φορουμ καταληξα οτι το ραλυ δεν ειναι μενα κ θα τρελενομουν παρα πολυ αν εβλεπα να με περναει κανα γκολφακι με 140 αλογα Shocked
κ γιατι να παρω ενα αμαξι καινουργιο κ να ψαχνωμαι με προγραμματα εξατμισεις αναρτησεις?τα οποια θα βγουν κανα 3.000 χιλιαρικα κ να μην δωσο 22.500 κ να παρω ενα rc?


Αν μπορεις να ανεβεις τοσο ψιλα τοτε RC με κλειστα ματια. Αλλα με την ιδια λογικη (του αντε λιγο παραπανω) βρισκεσε τελικα να εχεις υπερβει κατα πολυ το αρχικο budget. Οσο για το αν με περνανε τα γκολφακια με ΤSI δεν ειχα την τιμη να τα παω αλλα με 3 GT που ανοιξα(170 ps) μου ειπαν οτι εχει ωραιο κωλο το 207 μου. Το ενα απο τα GT ειναι του αδερφου μου ο οποτε ξερω τι λεω. Ισως σε τελικη να χανουμε λιγο κιαυτο λογο 5ης,( λιγο πριν το θρειασιο για Ελευσινα ειχα 220 τερματισμενο κοντερ 6.200+ και ανεβαζε για το κοφτη) θα την ηθελε την 6 ρε γα**το. Και οπως λεω χρονια ο οδηγος κανει την διαφορα και οχι το αμαξι.Εχω δει C1 να πηγαινει προφηλακτηρα Rallye στα λιμανακια!!! Αλλο τα χαρτια και τα περιοδικα και αλλο η πραγματικοτητα.
volvos - Τετ 28 Νοέ 2007, 09:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
epeidι αυτος που μου το εστειλε εινα βλαμενος Laughing και δε θα το ανεβασει

παρτε τη γνωμη ενος ασχετου ανθρωπου - ιδιοκτητη 206 1.4 - για το 207ραλλυ....
απιστευτο κειμενο που τα λεει ολα λητα και περιεκτικα.

xxx έγραψε:

Παρε και τη γνωμη ενος φιλου μου για το νεο 207 ραλλυ.Αυτος εχει 206 1.4

" Σήμερα-πολύ επίκαιρα, σε σχέση με το θέμα μας-οδήγησα το 207 RALLYE ενός συμφοιτητή μου.

Μπορώ να πώ ότι δεν ήταν τόσο άσχημο όσο το περίμενα, μετά από όσα έχω ακούσει... Ήταν ακόμη χειρότερο!

Και εξηγούμαι: Η αίσθηση των χειριστηρίων-ως βάρος-δεν απήχε πολύ από αυτήν που είχα στο Bravo, π.χ. Αυτό δε θα ήταν κακό, αν δε λεγόταν RALLYE. Ως αμάξι-ταξιδευτής πρέπει να είναι μια χαρά. Αλλά παιδιά, σε στροφιλίκι-για το Καστρίτσι μιλάω, οι της Πάτρας ξέρετε-και στενό ειδικά στροφιλίκι δεν παλεύεται...

Μούτρα πολλά, μάλλον λόγω βάρους-ειδικά μπροστά, αναίσθητη ουρά, λόγω esp, τιμόνι πραγματικά πανάλαφρο-για κακό το λέω. Και έλεγα ότι ούτε το 206 μου έχει πολύ καλό τιμόνι, αλλά μετά από την εμπειρία μου ανακάλεσα πλήρως! Δεν ξέρω τι ταχυδακτυλουργικά μπορείς να κάνεις για να πας αυτό το αμάξι χαμογελώντας, αλλά εγώ σε ένα τέταρτο-εικοσάλεπτο δεν τα τόλμησα (αν γίνονται, κιόλας)...

Μετά με πήγε βόλτα το παιδί που το έχει. Η αίσθηση δεν απείχε πολύ από αυτήν που είχα αποκομίσει ο ίδιος. Πάλευε να πλασάρει κάπως το αμάξι στην είσοδο, αλλά και να γινόταν αυτό έννοιοθες ότι είχες χάσει άπειρη ταχύτητα-άρα και χρόνο.

Μετά έκανα την ίδια διαδρομή με το δικό μου, με το παιδί στη θέση του συνοδηγού... Του είπα στο τέλος ότι πήγαμε σβέλτα, αυτός νόμιζε ότι πήγαμε flat-out!!! Ας είναι 1.4, με 90 άλογα το 206. Ο χαρακτήρας του σου επιτρέπει-δε λέω, παίζει και η ανάρτηση το ρόλο της-να συμμετέχεις απείρως περισσότερο στη διαμόρφωση της τροχιάς του. Η ουρά τοποθετείται όσο θες-ειδικά όταν αρχίσεις να το μαθαίνεις, το τιμόνι σε πληροφορεί αισθητά περισσότερο και το σώμα του αμαξιού νιώθεις να ακολουθεί σαφέστατα τις όποιες εντολές σου. Στην κατηφόρα οδήγησε το παιδί αυτό. Δεν πήγαμε γρήγορα, αλλά κατάλαβε τη διαφορά στην αίσθηση του αυτοκινήτου. Μου'πε πως θα'θελε να έχει το δικό μου στήσιμο.

Το αμάξι-για το 207 λέω-δεν είναι καθόλου κακό. Ειδικά ως ποιότητα εσωτερικού, άνεση κτλ. Αλλά-δυστυχώς κατ' εμέ-βλέπει κανείς στην πράξη μια αλλαγή πλέυσης της peugeot προς άλλα μονοπάτια. Έχω την εντύπωση ότι πρόλαβα το τελευταίο peugeot από αυτά που θα ήθελα να έχω..."


υ.γ. το 206 δεν ειναι τελειως μαμα σε αναρτηση
KouKou - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Περι ορεξεως σπανακοπιτα!
Jim207GT - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον για να μπουν ορισμενα πραγματα στη θεση τους. Το καινουργιο Rallye/GT/RC δεν οδηγουντε με πλασαρισμα οπος τα παλια αν το κανεις αυτο σου ριχνει μια χαστουκα το ESP και χανεις τρελη φορα θελει σωστες γραμμες και ροη αν το κανεις αυτο πηγαινει αερα. Και στα ανοικτα κομματια φενετε το πλαισιο που εχει δεν πηγαινες με μαμα Rallye ποσο αλλωστε με 206 200+ περιφεριακη Υμητου μην τρελαθουμε κιολας. Οποιος θελει βαζει το προγραμμα και βγαινει το esp και πιστεψε με την ιδια παιχνιδιαρα ουρα εχει μετα. Γνωμη μου καλα καναν με το ESP γιατι το αμαξη λογο εξοπλησμου και ασφαλιας ειναι αρκετα βαρη και θελει γνωστη. Η πολυ μαζα καθως και καποιοι πιστηρικαδες που θα το επερναν πρωτο αμαξι θα το στουκαραν στη πρωτη βδομαδα. Το ειπα και ποιο πανω αν διαβασεις τα post οπλο δεν ειναι οπως τα παλια rallye αλλα συνολικα ειναι 2φορες καλυτερο αμαξι. Αν παω πισο το μυαλο μου τα ιδια λεγαμε τοτε για το 1.3 Rallye με το 1.6 και μετα απο λιγο καιρο ολοι πειραμε το 16ν μαλλον γουσταρουμε να γκρινιαζουμε λιγο εμεις η πεζακιδες.
grpap - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:20:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μην εισαι τοσο σιγουρος με ποσα στριβει ένα 206 στην περιφερειακη Υμηττου.Το μοτερ του το κοβει και μονο……….και χωρις esp
volvos - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
TO 207 δε θα το συγκρινετε με 106.
ειναι βλακωδες κυριως απο πλευρας διαστασεων-μετατροχιων-μεταξονιων...


το 207 αν το συγκρινετε με 306-307-206 τοτε ....
Jim207GT - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:30:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τελως παντων εγω ξαναλεω αυτο που ειπα και ποιο πανω τα ιδια λεγαμε απο γενια rallye σε rallye τα ιδια ακουσα οταν βγηκε το 206 γενικα γκρινιαζουμε μετα παμε και τα κωλοφτιαχνουμε και μετα λεμε τι γα** το αμαξι που ειναι βριζοντας το επομενο Peugeot μεχρι να το αγορασουμε και φτου και απο την αρχη.
grpap - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτό δεν εχεις αδικο.Θα ελθει και η σειρα του 207 για πειραγμα μεχρι να ελθει στα μετρα μας.Και μετα θα βριζουμε το 208………..Laughing
Με το 206 να είναι θρυλος……………
Jim207GT - Τετ 28 Νοέ 2007, 10:51:11
Θέμα δημοσίευσης:
Με το 206 να είναι θρυλος……………[/quote]

Κανεις λαθος θρυλος ειναι α)Ο γαυρος (ΑΕΚτζιης ειμαι)
β) Το 205 GTI 1.9 Razz Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr