volvos έγραψε: |
α. τι ειναι ο λ? |
volvos έγραψε: |
β. τι ακριβως κανει? |
volvos έγραψε: |
γ. τι τιμες παιρνει σαν ενδειξη στον εγκεφαλο(βολτ με τι ευρος)? |
volvos έγραψε: |
δ. οταν πειραζουμε ενα αμαξι τι θελουμε να δειχνει μετα? |
volvos έγραψε: |
ε. μετραμε με wideband εξατμισης?
με wideband στη θεση του πρωτου λ? ή με τιμες που βλεπουμε μεσω διαγνωστικου(blepe vag) poia μεθοδο δειχνει σωστε τιμες? |
volvos έγραψε: |
στ. οι τιμες στην αρχη και στο τελος της εξατμισης ελεω διαφορας θερμοκρασιας πρεπει να διαφερουν? και γιατι διαφερουν?ποια ειναι η σωστη? |
volvos έγραψε: |
ζ. αν εγω βλεπω σε μαμα 22 π.χ (ασχετο νουμερο) μετα τη βελτιωση πρεπει να ξαναδω 22 για να ειμαι ησυχος? ή μπορω βλεπω οτι θελω?
γιατι θεωρητικα ο σωστος τροπος ειναι μετρας μαμα και μετα τη βελτιωση κοιτας να προσαρμοσεις τα νουμερα στα μαμα δεδομενα οποια και αν ειναι αυτα ![]() |
volvos έγραψε: |
α. τι ειναι ο λ? |
Παράθεση: |
β. τι ακριβως κανει? |
Παράθεση: |
γ. τι τιμες παιρνει σαν ενδειξη στον εγκεφαλο(βολτ με τι ευρος)? |
Παράθεση: |
δ. οταν πειραζουμε ενα αμαξι τι θελουμε να δειχνει μετα? |
Παράθεση: |
ε. μετραμε με wideband εξατμισης? |
Παράθεση: |
με wideband στη θεση του πρωτου λ? ή με τιμες που βλεπουμε μεσω διαγνωστικου(blepe vag) poia μεθοδο δειχνει σωστε τιμες? |
Παράθεση: |
στ. οι τιμες στην αρχη και στο τελος της εξατμισης ελεω διαφορας θερμοκρασιας πρεπει να διαφερουν? και γιατι διαφερουν?ποια ειναι η σωστη? |
Παράθεση: |
ζ. αν εγω βλεπω σε μαμα 22 π.χ (ασχετο νουμερο) μετα τη βελτιωση πρεπει να ξαναδω 22 για να ειμαι ησυχος? ή μπορω βλεπω οτι θελω? γιατι θεωρητικα ο σωστος τροπος ειναι μετρας μαμα και μετα τη βελτιωση κοιτας να προσαρμοσεις τα νουμερα στα μαμα δεδομενα οποια και αν ειναι αυτα ![]() |
volvos έγραψε: |
mister pughell?
![]() οσον αφορα το τελευταιο στελιο. επιμενω στην ερωτηση.απο τη στιγμη που θελουμε κοντινες τιμες να βλεπουμε σε νουμερα μαμα και φτιαγμενο αν π.χ εχουμε ενα wideband που δειχνει 55 μαμα , μετα τη βελτιωση δε θα πρεπει να βλεπουμε και νουμερα πλησιον του 55?? |
AlienHack έγραψε: |
ερώτηση επίσης, σε περιπτωση που βγαλω ολη την πολλαπλή εξαγωγής και καταλυτη και βαλω το περιβοητο χταποδι 106 και καταλυτη 106 οι 2 λ μου που θα μπουνε? εχουν αντοιστοιχες υποδοχες ο καταλυτης του 106? |
AlienHack έγραψε: |
τον πανώ τον βλεπω με το που ανοιγω το καπό. ειναι φατσα καρτα. Δεν μου λετε, τωρα που μου βγάζει συνεχεια λαμπάκι σφαλμα μηχανης και μου λεει ο μηχανικος μου οτι ειναι απο τους λ ποιον αλλάζω? κανονικα λεει ο εγκέφαλος ποιον πρεπει να αλλάξω? γιατι ο μηχανικος μου δεν μου ειπε συγκεκριμενα. Ποσο παει ενας λ?
ερώτηση επίσης, σε περιπτωση που βγαλω ολη την πολλαπλή εξαγωγής και καταλυτη και βαλω το περιβοητο χταποδι 106 και καταλυτη 106 οι 2 λ μου που θα μπουνε? εχουν αντοιστοιχες υποδοχες ο καταλυτης του 106? |
AlienHack έγραψε: |
καλα εσυ καθε πρωι που μπενεις στο forum κανεις αναζητηση το ονομα μου να δεις τι εγραψα και που μπας και μου την πεις? ![]() ταπαμε αυτα για τα search, κανω μπολικα καθε μερα ενοια σου. μερικα ομως μου ξεφευγουν ή προτειμώ να ρωτησω αμεσα. |
STELIOS έγραψε: |
Ο 2ος λ ειναι αμεσος μετα τον καταλυτη. Στα 1600αρια δεν ειμαι σιγουρος που ακριβως ειναι αυτος, αλλα ειτε θα ειναι αμεσος μετα την πολλαπλη ειτε λιγο παρακατω. Παντως οπως και να εχει ο καταλυτης ξεχωριζει πανω στο σωληνα της εξατμησης. Για καινουριο λ δεν ξερω ποσο παει, παντως μεταχειρησμενοι υπαρχουν αφθωνοι και δεν ειναι ακρηβοι, 20-30 ευρω. Αν αλλαξεις εξαγωγη, ο 1ος θα μπει ειτε στο χταποδι ειτε στη πολλαπλη (αναλογα τι θα βαλεις), εχουν και τα δυο την αναλογη υποδοχη. Ο 2ος θα μπει αμεσος μετα τον καταλυτη (σε καποιο σημειο του σωληνα της εξατμησης). |
AlienHack έγραψε: |
θα κανει λογικα ο εξατμισας καμια τρυπα στον σωληνα να τον χωσει... |
lem-x24 έγραψε: |
χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???
βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!! |
vasilisalessia έγραψε: | ||
δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη. |
lem-x24 έγραψε: | ||||
ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. έχει δύο, έναν στην πολλαπλή εξαγωγής και έναν μετά τον καταλύτη. θέλω να τους καθαρίσω και τους δύο. τους ξεβιδώνουμε απλά??? πως τους καθαρίζουμε??? έννοώ αν υπάρχει κάποιο καθαριστικό??? και αν μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι φίσσες??? δοκίμασα να τις βγάλω αλλά δεν τις κατάφερα!!! |
vassat έγραψε: |
Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;;
...στο περίπου; Η δυσλειτουργία του "λ" φαίνεται στο διαγνωστικό; ή μόνο από την την (αύξηση της) κατανάλωση(ς); Επίσης, στο τέρμα γκάζι με 3η / 4η και πάνω από 4Κ, πόσο πρέπει να είναι το AFR; Αντίστοιχα, στην ευθεία με 4η / 5η και σταθερό γκάζι στις 3/3,5Κ πόσο πρέπει να είναι το AFR; / Β |
alfasud έγραψε: |
Με τον απλό λ δεν θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται wide band λ, για να παίρνεις ακριβής ενδείξεις και μετά να τις αξιολογήσεις... |
Pughell έγραψε: |
Η διακυμανση στην κατηφορα μπορει να ειναι γιατι πολυ πιθανον ο εγκεφαλος να προσπαθει να "δροσισει" το μοτερ μιας και στο ασε του γκαζιου,αυτο δεν συνεπαγεται καθολου βενζινη ή απαραιτητα ελαχιστη ποσοτητα ισα-ισα να μην σβηνει. |