PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Περί πετρελαίου και βενζίνης στην Ελλάδα...

Tomcat - Δευ 10 Ιούν 2002, 02:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο Miltella.Το μόνο που σκέφτονται είναι πως θα τα αρπάξουν από τον κοσμάκι.Δεν θέλουν να καταλάβουν ότι δεν δουλεύουν για αυτόν, αλλά τον υπηρετούν.

Φαντάζομαι ότι δεν θα είμαι ο μόνος εδώ μέσα ο οποίος θα έχει σκεφτεί το θέμα DIESEL κίνησης.Ενώ όλες οι μεγάλες και τεχνολογικά προηγμένες χώρες (ειδικά της ευρώπης) επιτρέπουν την χρήση του DIESEL σε Ι.Χ. στην ΕΥΡΩΠΑΙΑνίζουσα Ελλάδα η βενζίνη θεωρείται πανάκεια.Εδώ έρχονται να συνδεθούν τα λεγόμενα μου με αυτά τou Miltella σχετικά με την λανθασμένη νοοτροπία των πολιτικών όπου στο όνομα του Εθνικού συμφέροντος εξυπηρετούν τις αναπτυξιακές βλέψεις της κάθε Πολυεθνικής.
Για όσους δεν έχουν ασχοληθεί τα βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης του Diesel είναι : Μειωμένη Κόστος
Μειωμένη Κατανάλωση
Μειωμένοι Εκπεμπόμμενοι Ρύποι έως και 50%

Το Πολυτεχνείο Μίλησε!
Miltellas - Πεμ 13 Ιούν 2002, 00:29:54
Θέμα δημοσίευσης: Περί πετρελαιοκίνησης κι όχι μόνο
Μια που τό'φερε ο λόγος.

Μέχρι πριν λίγο καιρό υπέθετα ότι επειδή στις ελληνικές πετρελαϊκές συνέφερε η πώληση βενζίνης και όχι ντίζελ, γι αυτό και επέβαλλαν στους πολιτικούς (οι οποίοι είναι αμερόληπτοι και ακριβοδίκαιοι στις αποφάσεις τους Laughing ) την απαγόρευση της κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων ΙΧ στις πόλεις.
Τελικά έμαθα την αλήθεια... Που βέβαια δεν αθωώνει ούτε τις πετρελαϊκές ούτε και τους πανάξιους Laughing και ελληναράδες Laughing Laughing Laughing πολιτικούς μας.
Τα διυλιστήρια δεν είναι σε θέση να παράγουν της κατάλληλης ποιότητας πετρελαίου κίνησης για τα ΙΧ. Χρειάζονται οπωσδήποτε αναβάθμιση στον σχετικό εξοπλισμό τους πράγμα που σημαίνει επιπλέον κόστος γι αυτούς.
Με το υπάρχον πετρέλαιο κίνησης τα πετρελαιοκίνητα οχήματα μολύνουν την ατμόσφαιρα όσο και εξελιγμένοι να είναι οι κινητήρες. Έτσι εξηγείται το πώς τα νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας ταξί ντουμανιάζουν την ατμόσφαιρα σαν λεωφορεία.

Δηλαδή, όχι Γιάννης, Γιαννάκης. Οι εταιρίες για την κονόμα και οι ικανότατοι Laughing Laughing πολιτικοί μας, τα φερέφωνά τους. Πού να τολμήσουν να τους επιβάλλουν την απαιτούμενη αναβάθμιση. Προτιμούν να επιβάλλουν σε εμάς την απαγόρεψη κυκλοφορίας με πετρελαιοκίνητα.

Κι όλα αυτά, μην γελιέστε, στην χώρα μας πάντα έτσι ήταν. Καμιά κυβέρνηση μέχρι σήμερα δεν θέλησε να τ'αλλάξει και καμία πιθανή μελλοντική δεν φαίνεται να το θέλει. Και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στο ορατό πρόβλημα της πετρελαιοκίνησης.

Ευτυχώς που έχουμε τους Ευρωπαίους και ίσως μια μέρα να γίνουμε και μεις Κράτος, Κρατίδιο έστω.
Αν και πιο πολύ μας φαντάζομαι σαν το κώλο της Ευρώπης.
Θα κάθονται πάνω μας, θα χέζουμε τις ακαθαρσίες τους, θα μας κλωτσούν οι εχθροί τους και στο τέλος όλοι αυτοί μαζί, εχθροί και φίλοι, θα μας γ***ν κι από πάνω. Ε, ρε γλέντια!

Ξυπνάτε Έλληνες.

Ξυπνάτε Ρε!
Vini - Πεμ 13 Ιούν 2002, 07:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλός MILTELLAS! Wink Wink Wink Wink

Πες και άλλα!!!!! Smile Smile Smile Smile
Αλεξ@νδρος - Πεμ 13 Ιούν 2002, 19:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Φορτωσε Miltella!Και να μην ξεχναμε και κατι καλα Twisted evil παιδακια που χρησιμοποιουν θερμανσης αντι κινησης
Miltellas - Παρ 14 Ιούν 2002, 15:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μην μπερδεύεστε!
Δεν υπάρχει πετρέλαιο κίνησης. Υπάρχει μόνο θέρμανσης σε δύο εκδόσεις χρωμάτων. Με την αλλαγή του χρώματος μας βαπτίζουν το θέρμανσης σε κίνησης. Αυτοί που βάζουν θέρμανσης αντί κίνησης χωρίς να το ξέρουν εξοικονομούν χρήματα.
Αυτό τα έμαθα από ταξιτζή και επιβεβαίωσε γνωστός μου πετρελαιάς.
Ρωτήστε να το εξακριβώσετε!

Είναι σαν το μπλέ με το λευκό οινόπνευμα. Είναι ακριβώς το ίδιο με διαφορά στο χρώμα. Το λευκό όμως είναι πανάκριβο για να μην έχουν κίνητρο να νοθεύουν τα ποτά οι εισαγωγείς κι οι μεταπωλητές.

ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ !!!!
Tomcat - Παρ 14 Ιούν 2002, 19:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα καλά αλλά , νομίζω πως αυτό σχετικα με το Diesel κίνησης-θέρμανσης που είπες ήταν λίγο τι βλακεία.Τα δύο είδη Diesel τροποιούνται ανάλογα με τις απαιτήσεις των εκάστοτε μηχανών.Άλλες οι συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας που λειτουργούν οι λέβητες και άλλες οι αντίστοιχες συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων.Αφού οι παράμετροι λειτουργίας των μηχανών αυτών είναι διαφορετικές ,διαφοροποιούνται παράλληλα και οι προδιαγραφές του καυσίμου για βέλτιστη λειτουργία.Κάτι ακόμα πρέπει να σκεφτείς ότι τις εταιρίες τις συμφέρει οικονομικά να βγάζουν και να λειτουργούν ένα τύπο Diesel και όχι 2 γιατί μειώνουν το κόστος παραγωγής αυξάνοντας την ποσότητα , όμως οι επιχειρησιακές απαιτήσεις τις αναγκάζουν για το αντίθετο.


(Όσο για διαφορετικό χρώμα οσμή ή ότι άλλο λένε ,,,στην γλώσσα των επιχειρήσεων αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον κόστος = ασύμφορο)
Sidobre - Παρ 14 Ιούν 2002, 19:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι όμως έτσι είναι όπως τα λεει ο Miltellas

To μόνο που αλλάζει είναι τα πρόσθετα που βάζουν και τίποτα άλλο.

Μεγαλύτερη ακόμα απόδειξη είναι οι βενζίνες οι οποίες είναι όλες ίδιες (Αμόλυβδη - super αμόλυβδη) όπως επίσης και οι εταιρίες (shell, bp).

Απλά παίρνουν όλες την ίδια βενζίνη και η κάθε μια βάζει τα δικά της πρόσθετα για επιπλέον οκτάνια και ιδιότητες.

Αλήθεια ξέρεις πόσα βγάζουν οι εταιρίες από αυτά;
DimiP - Παρ 14 Ιούν 2002, 19:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια δεν μου πεφτει λογος σε αυτο το forum (ουτε admin ουτε υπευθυνος) αλλα μηπως θα ηταν καλυτερα οταν παει να ξεφυγει η συζητηση και το θεμα αλλαζει να ανοιγουμε ενα νεο topic?
παραδειγμα εδω που ενω μιλουσαμε για τεκμηρια ξαφνικα το γυρισαμε στις βενζινες και τα πετρελαια.
εσεις τι λετε?
vini, sidobre (kai oi alloi -den jero pios einai ypeythino poy) ti λεte?
Αλεξ@νδρος - Παρ 14 Ιούν 2002, 21:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
Aν και καθημενος(μπροστα στο pc σου)ορθα εμιλησες
Vini - Σαβ 15 Ιούν 2002, 08:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
παιδια δεν μου πεφτει λογος σε αυτο το forum (ουτε admin ουτε υπευθυνος) αλλα μηπως θα ηταν καλυτερα οταν παει να ξεφυγει η συζητηση και το θεμα αλλαζει να ανοιγουμε ενα νεο topic?
παραδειγμα εδω που ενω μιλουσαμε για τεκμηρια ξαφνικα το γυρισαμε στις βενζινες και τα πετρελαια.
εσεις τι λετε?
vini, sidobre (kai oi alloi -den jero pios einai ypeythino poy) ti λεte?


dimip έχεις δίκιο.
Προσπαθούμε να κρατάμε τα topic στο κεντρικό θέμα συζήτησης...
Άλλωστε και εγώ για αυτό το λόγο, άνοιξα το topic αυτό γιατί συζητούσαμε για τεκμήρια σε άσχετο topic στις ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.

Οι υπόλοιποι που διαβάζουν...

Παρακαλώ αν έχετε να προβάλλετε ένα νέο θέμα....μην διστάζετε να ανοίγετε ένα topic. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν παιδιά που θέλουν να πάρουν μέρος στις συζητήσεις αυτές αλλά δεν το κάνουν γιατί ο τίτλος του topic παραμπέμπει σε άλλο θέμα συζήτησης για το οποίο ίσως δεν έχουν να πουν κάτι.
Tomcat - Σαβ 15 Ιούν 2002, 21:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι το diesel κίνησης έχει απλώς κάποια πρόσθετα συστατικά σε καμία περίπτωση δεν το κάνει ίδιο με το diesel θέρμανσης.Το ξαναλέω άλλες οι συνθήκες λείτουργίας , άλλες οι προδιαγραφές του προιόντος. Τώρα όσο για τις βενζίνες συμφώνω ότι όλα τα βασικά προιόντα των εταιρίων είναι απολύτως ίδιa μεταξύ τους (δηλ η αμόλυβδη της Shell είναι ίδια με αυτή της Βp όπως ιδία και με........ ).Αν όμως εννοείς ότι η απλή αμόλυβδη είναι ίδια με την super αμόλυβδη ή με την V-power πιστεύω ότι κάνεις λάθος Sidorbe.H απλή αμόλυβδη έχει 96 οκτάνια , η super 98 ενώ η V-power 100.Απλώς όλες προέρχονται από τα ίδια είδή μιγμάτων , αναμεμιγμένα σε διαφορετικές αναλογίες. Δεν ξέρω αν κανείς εδώ χρησιμοποιεί V-power πάντως αν υπάρχει κάποιος θα ήταν καλό να μας γράψει τις εντυπώσεις του από την χρήση της.Εγω προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ λόγο του low budget φοιτητή αλλά έχω ακούσει ότι μετά από 5-6 γεμίσματα βλάπεις φοβερή διαφορά στο αμάξι.


P.s Sorry στους mod για την αλλαγή του θέματος στο προη΄γούμενο τοpic.Δεν εγινε πάντως εσκεμένα.
Αλεξ@νδρος - Σαβ 15 Ιούν 2002, 22:07:16
Θέμα δημοσίευσης:
206Tomcat έγραψε:
H απλή αμόλυβδη έχει 96 οκτάνια , η super 98 ενώ η V-power 100

Φιλε tomcat η απλη αμολυβδη εχει 95 και η V-power επισης 95.Απλως εχει επιπλεον προσθετα και εισαγεται απο την Αγγλια.Η V-power racing (η καπως ετσι )που εχει κυκλοφορησει στην Αθηνα και οχι ακομα εδω στην Κρητη ειναι 99+προσθετα(λενε οτι ισοδυναμει με 102 Exclamation )και τιμη 1.10 Ευρα 8O
206Tomcat έγραψε:
Δεν ξέρω αν κανείς εδώ χρησιμοποιεί V-power πάντως αν υπάρχει κάποιος θα ήταν καλό να μας γράψει τις εντυπώσεις του από την χρήση της.Εγω προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ λόγο του low budget φοιτητή αλλά έχω ακούσει ότι μετά από 5-6 γεμίσματα βλάπεις φοβερή διαφορά στο αμάξι.

Την εβαλα αρκετες φορες χωρις να δω ιδιαιτερη διαφορα.Ισως λιγο στις ανηφορες αλλα για τοσο δεν αξιζει τα λεφτα της Ισως μονο για το οτι κρατα τον κινητηρα καθαρο.Αυτη που εβαλα 2 φορες και μου αρεσε πολυ ηταν η ΒΡ εχτρα(95 oct) και εχει εδω μονο 77cent.
Την super v-power οταν ερθει...


P.s Sorry στους mod αλλα αν ανοιγα topic δεν θα μπορουσα να
quotαρω
Byron206 - Κυρ 16 Ιούν 2002, 11:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Αλεξανδρε και εγω την BP EXTRA βαζω και εχω δει διαφορα στις χαμηλες στροφες και στην καταναλωση. Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η oμως μην αλλαζεις συνεχεια την βενζινη που χρησιμοποιεις.Παρε μια αποφαση τι βενζινη θα βαζεις και απο που (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ ΟΠΩΣ ΕΓΩ!). Laughing
Μου εχουν πει απο την LION οτι δεν πρεπει να τις αναμειγνιουμε.
Sidobre - Κυρ 16 Ιούν 2002, 13:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
H επεξεργασία για όλες τις βενζίνες είναι ίδια.

Σε όλες τις αμόλυβδες γίνεται επιπλέον επεξεργασία.

Aπό εκεί και ύστερα η απλή αμόλυβδη με την super δεν έχουν καμμία διαφορά παρά μόνο σε πρόσθετα που ανεβάζουν τα οκτανια. Oλες οι εταιρίες πέρνουν βενζίνη από ένα και μοναδικό μέρος και από εκεί και ύστερα βάζουν τα πρόσθετα και την φίρμα τους.

Eπίσης στην Eλλάδα με μετρήσεις που έχουν γίνει η αμόλυβδη είναι κάτω από 95 οκτάνια και η super ίσα ίσα που τα αγγίζει! Kαμμία σχέση με τα 98.

Oσο αφορά την Vpower έχω ακούσει ότι έρχεται απ'έξω αλλά δεν το ξέρω με σιγουριά.
Eχει 95 οκτάνια και η διαφορά της είναι ότι περιέχει πρόσθετα που καθαρίζουν τον κινητήρα για καλύτερη λειτουργία του. H διαφορές (αν διαβάσει κανείς το έντυπό της) φαίνονται αν χρησιμοποιείς κατώτερη βενζίνη και όχι βενζίνη της Shell.... (!)
Tomcat - Κυρ 16 Ιούν 2002, 14:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ λάθος για τις αμόλυβδες .Αλλά για την V-power μου είχε μιλήσει ενας γνωστος ότι διαθέτει 100 , είχε φέρει ενα αμάξι από γερμανία και ο κατασκευαστής του έδινε αλλή ιπποδύναμη με απλή βενζίνη και άλλη με 100 οκτανίων.Γι’αυτο μου είπε ότι χρησιμοποιούσε V-power.Πατάτα μάλλον.Για να λέτε ότι είναι 95 μάλλον έτσι θα είναι.
DimiP - Κυρ 16 Ιούν 2002, 20:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανεις εαν για το 206 ενδεικνυται η χρηση βενζινης (super αμόλυβδη) με 98 οκτανια (ακομη κιαν δεν ειναι τοσα) ή πρεπει να βαζουμε 95 οκτανια (εστω κιαν ουτε αυτα ειναι τοσα) δηλ. v-power για shell ή clean system gia BP ?
Καπου ακουσα οτι ασχετα με το αν κανουν δουλεια ή οχι (πολλες γνωμες) ΔΕΝ πρεπει να βαζουμε 98 (αυτη που λενε τελος παντων οτι ειναι 98) οκτανια.

Τι λετε?
Αλεξ@νδρος - Κυρ 16 Ιούν 2002, 22:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατι να μην ενδεικνυται δηλαδη?Επειδη ειναι λιγα κυβικα?
Μα με περισσοτερα οκτανια εχεις καλυτερη και ομαλοτερη καυση και επομενως καλυτερη αποδοση του κινητηρα.
Εσυ τι προτιμας να πινεις Κρασι η Ξυδι?
DimiP - Κυρ 16 Ιούν 2002, 22:42:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μπυρα ...αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
Tomcat - Δευ 17 Ιούν 2002, 00:55:21
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Sidorde τελικά το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα σχετικά με τα οκτάνια των αμόλυβδων βενζινών.Η απλή αμόλυβδη έχει 95 οκτάνια «πρακτικά» ενώ η super αμόλυβδη έχει 98!Oι βενζίνες αποτελούν μίγματα αρωματικών υδρογονανθράκων με σημαντικότερο ίσως συστατικό το βενζόλιο . Λέγοντας ότι μια βενζίνη περιέχει περισσότερα οκτάνια στη γλώσσα των κινητήρων μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση της μηχανής,με την ίδια ποσότητα καυσίμου. Το καύσιμο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης του κινητήρα συμπιέζεται από το έμβολο , το οποίο με την ανάφλεξη εκτονώνεται και δίνει την κίνηση (αν θυμάμαι καλά).Ο αριθμός των οκτανίων σχετίζεται με το χτύπημα του εμβόλου στο καυσίμου κατά την συμπίεση. Η ταυτοποίηση τους σαν βενζίνες 95 ή 98 οκτανίων γίνεται με βάση κάποια πρότυπα διαλύματα περιεκτικότητας 95% ή 98% ισοοκτανίου και 5% ή 2% επτανίου (off the record πιστεύω ότι ο χαρακτηρισμός βενζινών ανάλογα με τα οκτάνια προήλθε από αυτή την διαδικασία ταυτοποίησης , χωρίς όμως να μου έχει δοθεί έως τώρα η ευκαιρία να το διασταυρώσω) .Τα πρόσθετα των βενζινών που εισέρχονται μετά την παραγωγή της βενζίνης δεν αυξάνουν (τουλάχιστον όχι σημαντικά) τα οκτάνια. Μάλιστα άκουσα κάπου ότι υπάρχουν σκέψεις να γίνει εμπορία ενός μόνο είδους καυσίμου από τις εταιρίες πετρελαιοειδών με τους οδηγούς να είναι αυτοί οι οποίοι θα βάζουν το πρόσθετο στο ρεζερβουάρ. Τα διυλιστήρια παράγουν και παραδίδουν στις εταιρίες εμπορίας πετρελαιοειδών αμόλυβδες 96-98 οκτανίων (πολλές φορές παράγουν και βενζίνες 102 οκτανίων τις οποίες αναμειγνύουν με άλλες χαμηλότερης περιεκτικότητας δίνοντας το επιθυμητό προϊόν-διαδικασία blending), θέλοντας να υπερβούν τις ελάχιστες προδιαγραφές των αμόλυβδων αυτοκινήτων που είναι για βενζίνες 95 οκτανίων (Μάλιστα η Suzuki στα συμβατικά μοντέλα εκτός του Swift τηρεί προδιαγραφές και για 92 οκτάνια).Τα αναφερόμενα 95 οκτάνια στα πρατήρια δεν είναι και πολύ ψέμα αφού λόγω εξωτερικών κυρίως παραγόντων (συνθήκες διατήρησης καυσίμου, τιμιότητα πρατηριούχου κ.α.) έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωσης της απόδοσης. Από εκεί και πέρα τα διάφορα πρόσθετα τα οποία αναφέρθηκαν συμβάλουν στη σωστή λίπανση και προστασία του κινητήρα. Αυτός ήταν και ο ρόλος του μόλυβδου στη Super.Η χρήση μολύβδου ήταν απαραίτητη για την προστασία του κινητήρα ,δημιουργώντας ένα λεπτό και ανθεκτικό στρώμα μεταξύ έδρας-βαλβίδας.Πλέον στις βενζίνες που προέρχονται από τα Διυλιστήρια Ασπρόπυργου (EKO,TEXACO ,Shell, ELPE) ο μόλυβδος έχει αντικατασταθεί από το LRP (Lead Replacement Petrol) ένα πρόσθετο με βάση το κάλιο. Το κάλιο εξασφαλίζει ικανοποιητική λίπανση του κινητήρα ,με τα οξείδια του να διασπώνται σε χαμηλότερες θερμοκρασίες από αυτές του μολύβδου (490 C για τα οξείδια του καλίου και 900 C του μολύβδου).Τα μειονεκτήματα της χρήσης πρόσθετων του καλίου είναι ότι με την υγρασία της ατμόσφαιρας , τα οξείδια που βγαίνουν από την εξάτμιση μπορούν να μετατραπούν σε καυστικό κάλιο (βέβαια χρειάζονται μεγάλες ποσότητες) μία πολύ επικίνδυνη ένωση , επίσης ψηλές συγκεντρώσεις καλίου εγκυμονούν κινδύνους για καρδιακή αρρυθμία .Υπάρχει όμως και η εναλλακτική πρόταση που προωθεί η Eλινοιλ με την χρήση προσθέτων με βάση το μαγγάνιο. Αυτά εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία των εδρών των βαλβίδων με το πλεονέκτημα ότι οι εκπεμπόμενες ουσίες είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση τοξικές (τα οξείδια του μαγγανίου διασπόνται στους 350 C).Όμως η χρήση του δεν είναι ευρέως αποδεκτή επειδή μελέτες έχουν δείξει ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό μαγγανίου εξέρχεται από τον κινητήρα με το υπόλοιπο να επικάθεται στα εσωτερικά εξαρτήματα. Επίσης το μαγγάνιο έχει κατηγορηθεί για εγκεφαλικές διαταραχές , απώλεια μνήμης ,αποπροσανατολισμό, βίαιη συμπεριφορά και για συμπτώματα Parkinson, σε όλα αυτά προσθέστε και το γεγονός ότι εισέρχεται πολύ εύκολα στο ανθρώπινο οργανισμό μέσο της αναπνοής.Τέλος η BP που προμηθεύεται από την Μotoroil χρησιμοποιεί κι αυτή πρόσθετα καλίου. Πάντως κανένα από τα νέα πρόσθετα δεν διαθέτει τις ίδιες ιδιότητες και ικανότητες με τον μόλυβδο. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην μπορούν να εγγυηθούν τον ίδιο βαθμό προστασίας του κινητήρα. Σκεφτείτε ότι σε αυτοκίνητα τα οποία άλλαξαν βενζίνη από Super σε αμόλυβδη ο μόλυβδος προστάτευε τον κινητήρα ακόμα και 10000 Km μετά την αλλαγή. Ελπίζω η αναφορά μου στις βενζίνες γενικότερα να βοήθησε κάπως της κατάσταση. Δυστυχώς δεν βρήκα κάτι σχετικά με την V-power αλλά που θα πάει...................
Sidobre - Δευ 17 Ιούν 2002, 09:44:59
Θέμα δημοσίευσης:
206Tomcat έγραψε:
Φίλε Sidorde τελικά το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα σχετικά με τα οκτάνια των αμόλυβδων βενζινών.Η απλή αμόλυβδη έχει 95 οκτάνια «πρακτικά» ενώ η super αμόλυβδη έχει 98!


Kατ'αρχήν εύγε για την έρευνα! Χρειαζότανε και ήθελα να βοηθήσω και εγώ σε αυτήν αλλά αυτή η διαολεμένη έλλειψη χρόνου......
Που θα πάει από εβδομάδα θα έχω πολύ περισσότερο!



206Tomcat έγραψε:
Oι βενζίνες αποτελούν μίγματα αρωματικών υδρογονανθράκων με σημαντικότερο ίσως συστατικό το βενζόλιο .


Ακριβώς! Αυτός για να γνωρίζουμε όλοι είναι ο κανόνας για την βενζίνη.


206Tomcat έγραψε:
Το καύσιμο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης του κινητήρα συμπιέζεται από το έμβολο , το οποίο με την ανάφλεξη εκτονώνεται και δίνει την κίνηση (αν θυμάμαι καλά).


Kαλά θυμάσαι :D
Aυτή είναι η αρχή λειτουργίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για να δημιουργηθεί κίνηση δηλαδή, χρειάζεται μία δράση (δύναμη).
Αυτή επιτυγχάνεται από την ανάφλεξη του εφλεκτου υλικού (βενζίνης) με οξυγόνο στον θάλαμο καύσης. Για να υπάρχει μια συνεχόμενη κίνηση, το ένα έμβολο που εκτινάζεται από την ανάφλεξη, βοηθάει το επόμενο να συμπιέσει το μείγμα βενζίνης - οξυγόνου και στο μέγιστο της συμπίεσης γίνεται η ανάφλεξη και ούτο καθεξής.
Για την ομαλή κίνηση έχουν προστεθεί 4 έμβολα με διαφορά φάσης 1/4 μεταξύ τους ώστε το ένα να εκτινάζεται (ανάφλεξη) το 2o να είναι στο μισό της συμπίεσης το 3o στο μισό της εκτόνωσης και το 4ο στο μέγιστο της εκτόνωσης.




Προς απάντηση στα άλλα παιδιά που ψάχνονται με την βενζίνη, επειδή ο αριθμός των οκτανίων καθορίζει την έκταση (δύναμη) της ανάφλεξης, όταν τον αυξάνουμε (πχ από 95 σε 98) λόγω της μεγαλύτερης έκτασης της ανάφλεξης, δημιουργούνται μεγαλύτερες θερμοκρασίες στο εσωτερικό της μηχανής.

Αν λοιπόν αλλάξετε βενζίνη, αυτό που κατά κύριο λόγο θα ανέβει είναι η θερμοκρασία, οπότε καλό είναι να το έχετε υπ'όψη.

Αποψή μου (πάντα) είναι ότι δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στην ζωή του κινητήρα και ιδιαίτερα στην Ελλάδα που το ξαναλέω οι συνθήκες παραγωγής, διακίνησης και αποθήκευσης είναι τέτοιες που ρίχνουν τον αριθμό των οκτανίων.

Πάντως έχω ακούσει ότι στο εξωτερικό κυκλοφορούν βενζίνες με επιπλέον αριθμό οκτανίων (π.χ. 105 οκτάνια) Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ισχύει αφού τα τελευταία χρόνια δεν έχω ταξιδέψει έξω.
pezomania - Τετ 19 Ιούν 2002, 07:57:19
Θέμα δημοσίευσης: ΒΕΝΖΙΝΕΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΕΧΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΓΙΝΕΤΕ ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ! (ΑΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ Laughing )

2. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΡΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ (2.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ) ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ! ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΑΖΩ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ V-POWER. ΜΙΑ ΦΟΡΑ (ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ) ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ SUPER ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ..... Ε! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ Twisted evil

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΑΠΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ SUPER! (ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Η SUPER ΚΑΙ Η ΑΠΛΗ!)
Miltellas - Πεμ 20 Ιούν 2002, 15:27:55
Θέμα δημοσίευσης: Ποιότητες Βενζίνης
Βενζίνες έχω δοκιμάσει πολλές. Και μετράω πάντα και καταναλώσεις.
Έβγαλα λοιπόν τα κάτωθι συμπεράσματα.

Τα γνωστά και μεγάλα βενζινάδικα με κίνηση έχουν κατά κανόνα καλή βενζίνη και ποτέ δεν είναι φτηνή. Μπορεί όμως κάποιος να βρει ένα τέτοιο με καλές τιμές. Μου έτυχε να βάλω SuperPlus πολύ φτηνή από ΕΠ (Ελεύθερο Πρατήριο) και το αυτοκίνητο έκοψε ανησυχητικά (νόμιζα ότι ήθελε έκτακτο service). Βάζοντας V-Power 95 το αυτοκίνητο πήγαινε σαν με SuperPlus από φτηνά βενζινάδικα (όχι όμως και ΕΠ που είναι χειρότερα). Βάζοντας SuperPlus από Shell ή BP το αυτοκίνητο βελτιώθηκε κι άλλο. Οι διαφορές γίνονται αντιληπτές αρχικά από την βελτίωση στην ελαστικότητα του μοτέρ, που μπορεί να επιταχύνει αγόγγυστα από χαμηλότερες στροφές. Αυτό για την V-Power 95 σε σχέση με την απλή αμόλυβδη άλλων βενζινάδικων. Η V-Power 95 της Shell (Unleaded Extra BP δεν δοκίμασα αλλά πρέπει να είναι αντίστοιχη) απέδωσε όπως η SuperPlus φτηνότερων βενζινάδικων. Με τη SuperPlus καλών βενζινάδικων διαπίστωσα βελτίωση και στην ευστροφία ψηλά. Με την V-Power 99+ δεν ολοκλήρωσα γιατί δεν τη δοκίμασα σκέτη, αλλά ανεμιγμένη με 98άρα και δεν είδα έτσι διαφορά. Πάντως τουλάχιστον ο κινητήρας του 1.6 16V (κι ο 2.0 σίγουρα) δουλεύει σαφώς καλύτερα με SuperPlus. Έχω καταλήξει σε 3-4 βενζινάδικα της Shell, σε 2 της BP και σε ένα της ΕΚΟ, στα οποία όταν βάζω βενζίνη αισθάνομαι το μοτέρ να δουλέυει καλύτερα σε όλο το φάσμα στροφών.

Όσοι βάζετε απλή αμόλυβδη, αποφύγετε βενζινάδικα που δεν έχουν SuperPlus γιατί αυτοί δεν έχουν πολλούς απαιτητικούς για ποιότητα πελάτες και έχουν κάθε λόγο να νομίζουν ότι μπορούν να ξεγελάνε τους πελάτες τους με φτηνή βενζίνη.

Γενικότερα, τα πιο φτηνά βενζινάδικα ποτέ δεν έχουν σταθερά καλή βενζίνη και συχνά νερωμένη. Ναι, ο κινητήρας σας μπορεί να κάψει με αποτελεσματικότητα αλλά όχι με αποδοτικότητα βενζίνη ελαφρώς νερωμένη, χωρίς να διαμαρτυρηθεί και χωρίς να ανάψει το σχετικό προειδοποιητικό λαμπάκι. Έχετε παρατηρήσει σε ορισμένα αυτοκίνητα που όταν ξεκινάνε με κρύο μοτέρ πετάνε ποτήρια νερό από την εξάτμιση, στο δικό μου δεν το παρατήρησα ποτέ, γιατί άραγε;
Τα πιο ακριβά βενζινάδικα δεν σου δίνουν και τη βενζίνη που πληρώνεις για χρυσό, οπότε τα καλά βενζινάδικα είναι αυτά που σέβονται και το αυτοκίνητο των πελατών τους, και την τσέπη τους, γιατί πουλάνε την καλύτερη βενζίνη στην καλύτερη δυνατή τιμή και κερδίζουν από την κατανάλωση των ευχαριστημένων πελατών τους.

Επίσης, SuperPlus μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Επειδή όμως ο εγκέφαλος ρυθμίζει τη λειτουργία του κινητήρα και σύμφωνα με την ποιότητα της βενζίνης, το σωστό είναι να βάζετε σταθερή ποιότητα βενζίνης προτιμώντας τη SuperPlus (ειδικά όσοι έχετε δυνατά μοτέρ ή βλέπετε αισθητή βελτίωση) για να προσαρμοστεί κι ο κινητήρας να λειτουργεί σε αυτή την ποιότητα καυσίμου και έτσι να αποδίδει το μέγιστο και να αντέξει περισσότερο.

Ακόμη, όσο καλύτερη η βενζίνη τόσο πιο αποδοτικότερη άρα τόσο χαμηλότερη κι η κατανάλωση. Αυτός είναι ένας παράγοντας που στην πραγματικότητα μειώνει τις διαφορές στις τιμές μεταξύ των βενζινών και τελικά οι καλύτερες δεν μας βγαίνουν και τόσο ακριβές όσο αρχικά υπολογίζουμε.

Τέλος, όταν ταξιδεύετε φροντίστε να φουλάρετε σε βενζινάδικα κοντά σε πόλεις, ποτέ απομονωμένα και οπωσδήποτε υποστηριζόμενα, εκσυγχρονισμένα και ενημερωμένα (πχ Shell, BP).

Μην ξεχνάτε ότι ο παράγοντας που καθορίζει την ποιότητα της βενζίνης, λέγεται Βενζινάς, και εάν είναι γνωστός και επιβεβαιωμένα αξιόπιστος έχει καλώς ακόμη κι αν έχει ΕΠ, ειδάλλως αρκεστείτε στα παραπάνω και στους τακτικούς ελέγχους των εταιριών.
Tomcat - Παρ 21 Ιούν 2002, 01:28:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σημείωση :

Πριν από μερικούς μήνες είχα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με την εκκίνηση , όταν το αμάξι ξεκίναγε ανέβαζε ρελαντί 2000 στροφές και έσβυνε.Μου έτυχε μία φορά σε τρείς διαδοχικές εκκινήσεις, το πήγα στον μηχανικό και μου είπε ότι φταίνε μικρά σκουπιδάκια στον κινητήρα.Το παιδί μου σύστησε λοιπόν ,να μην αφήνω το ρεζερβουαρ να αδειάζει για να γεμίσω ξανά βενζίνη. Χαρακτηριστικά μου είπε "Με το που ανάψει το λαμπάκι βάλε αμέσως βενζίνη για να αποφεύγεις τέτοιου είδους προβλήματα".Δεν ξέρω πόσοι το τηρείτε εγώ πάντως δυσκολεύομαι κάποιες φορές. Αυτά!!!!!!

Pls να μην σχολιαστεί το πρόβλημα απλώς η συμβουλή.!!!

Είδες Vini για να μην λές!
Miltellas - Παρ 21 Ιούν 2002, 10:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το λες σε μένα... Εάν δεν ανάψει το λαμπάκι δεν πάω σε βενζινάδικο.
Να δούμε πότε θα την πάθω...

Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα. Επιλέγω με πολύ προσοχή βέβαια τα βενζινάδικα που χρησιμοποιώ. Και βάζω πάντα SuperPlus ή καμιά φορά V-Power 95. Τώρα όμως που βγήκε η V-Power 99+ δεν πρόκειται να ξαναβάλω 95άρα βενζίνη, εκτός εάν βρεθώ σε απόλυτη ανάγκη φυσικά.

Είναι λογικό αυτό που σου είπε ο μηχανικός για τα σκουπιδάκια. Το έπαθα 3-4 φορές στο παλιό μου αυτοκίνητο. Εάν όμως μπει σκουπιδάκι στο ρεζερβουάρ, δεν θα αργήσει και πολύ η μέρα που θα το ρουφήξει η αντλία. Να ευχόμαστε μόνο, το φίλτρο βενζίνης να κάνει πάντα σωστά τη δουλειά του.

Πρόσεχε μόνο τα βενζινάδικα που επισκέπτεσαι....
Αλεξ@νδρος - Σαβ 29 Ιούν 2002, 17:33:35
Θέμα δημοσίευσης: Συγκριτικο βενζινων
Αυτες τις μερες που ημουν Αθηνα δοκιμασα την V-power racing 99+.Μιλαμε οτι ειναι καταπληκτικη.Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι μειωνεται ο θορυβος λειτουργιας του κινητηρα,οι στροφες ανεβαινουν ευκολοτερα,και ο κινητηρας κρεμαει δυσκολοτερα.Μονο μειονεκτημα τα 1,09 Ευρωπουλα το λιτρο 8O Κατα την γνωμη μου η καταταξη ειναι
1 V-power racing
2 BP extra unleaded(ιδια με V-power και σαφως φτηνοτερη)
3 V-power
την super plus δεν την αξιολογω γιατι εχω περιπου 2 χρονια να βαλω
206xs - Τετ 20 Αύγ 2003, 17:42:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως ξέρω οτι σχεδόν όσες φορές έβαλα shell απλή ή v-power μέσα στην επόμενη εβδομάδα επισκέφτηκα το συνεργείο. Γενικά με το προηγούμενο αμάξι προτιμούσα βενζίνη ΕΚΟ-ΕΛΔΑ-ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ γιατί όλες ίδιες είναι και γιατί η ΕΛΔΑ έχει βγεί απο έρευνα του μετσόβιου αυτή με το μικρότερο ποσοστό νοθείας.Στο 206 του βάζω BP αρχικά με την απλή δεν είχα δει διαφορά σε σχέση με ΕΚΟ με την Εξτρα είδα διαφορά. Τώρα για τα οκτάνια ένας φίλος μου μηχανολόγος μου είπε οτι οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με μίγματα 95-98 οκτάνια λόγω του προβλήματος νοθείας στην Ελλάδα είναι καλό να βάζεις 98 για να έχεις σίγουρα 95+!! Όμως είναι επιφυλακτικός σχετικά με τις V-power racing και BP Unlimited 100. Ενα παιδί φίλος κοπέλας του κλαμπ που ήταν στο Βόλο μου είχε πει οτι στο βενζινάδικο που δούλευε τους είχε κάνει σεμινάριο η BP και τους είπε οτι η εξτρα με την vpower είναι ισοδύναμες, μόνο που η εξτρα είναι φτηνότερη! Όσο για το diesel μην πολυπιστεύετε τους ταρίφες δεν ξέρω αν στην Ελλάδα ισχύει πάντως απο αυτά που έχω ακούσει δεν είναι ίδια και δεν είναι θέμα χαρακτηριστικών λειτουργίας αλλά εκπομπής ρύπων αφού το κίνησεις πρέπει να έχει πολύ χαμηλότερη περιεκτικότητα θείου και κάποιων άλλων συστατικών που μου διαφεύγουν
pezomania - Πεμ 21 Αύγ 2003, 14:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω τώρα κανα μήνα και βάζω μόνο BP (ή απλή ή την 100αρα0 και όντως το αμάξι λειτουργεί καλύτερα από πριν που έβαζα ή v-power ή όποια άλλη "φτηνη" super!!!
Αντώνης - Πεμ 21 Αύγ 2003, 15:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στην γερμανια που ημουνα ειδα σε ενα βενζιναδικο της shell αφισα που ελεγε 100 οκτανια.οι εκδοχες ειναι δυο
1.δεν εχει κυκλοφορησει στην ελλαδα
2.ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η 99+ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ 100.

Μαλλον το πρωτο νομιζω οτι ειναι Rolling eyes Rolling eyes
chatasos - Πεμ 21 Αύγ 2003, 16:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνης έγραψε:
Στην γερμανια που ημουνα ειδα σε ενα βενζιναδικο της shell αφισα που ελεγε 100 οκτανια.οι εκδοχες ειναι δυο
1.δεν εχει κυκλοφορησει στην ελλαδα
2.ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η 99+ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ 100.

Μαλλον το πρωτο νομιζω οτι ειναι Rolling eyes Rolling eyes


Κάπου διάβασα πρόσφατα ότι Ultimate στην Ελλάδα ονομάζεται αυτή των 100 οκτανίων, ενώ σε κάποιες άλλες χώρες ονομάζεται η παλιά super αμόλυβδη των 98 ή ακόμα και η απλή των 96!!!
Φαίνεται οι Έλληνες οδηγοί έχουν μεγάλες απαιτήσεις από καύσιμα Wink Wink
Svstouk - Παρ 22 Αύγ 2003, 10:31:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω γράψει και αλλού, εγώ προτιμώ την ΕΚΟ-ΕΛΙΝ-AEGEAN. Τώρα το καλοκαίρι έβαζα μόνο Super αμόλυβδη από αυτές τις τρεις, έκανα 8.000 χλμ και δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.

Ο κινητήρας δούλευε λίγο πιο ήσυχα, το αμάξι ρόπιαζε καλύτερα (ειδικά με 4η).

Και φυσικά δεν το συζητάω πόσο κοστίζει σε σχέση με BP kai SHELL
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr