PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 207 - Βελτίωση εισαγωγής 207 1,6 16ν

manos207 - Κυρ 01 Ιούλ 2007, 19:27:53
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Βελτίωση εισαγωγής 207 1,6 16ν
Θα ήθελα την γνωμη σας....Για εισαγωγη και για να ζωηρεψω λιγο τον κινητηρα στις χαμηλες στροφες, χωρις μεγαλο οικονομικο κοστος, σκεφτηκα να βαλω αυτο που θα δειτε στην διευθυνση: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57i-6513

αξιζει?????????
Filion - Κυρ 01 Ιούλ 2007, 19:39:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο κοστίζει το set?
htanso21 - Δευ 02 Ιούλ 2007, 00:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίταξα, αλλά δεν είδα. Λέει αν κάνει για το 207;
manos207 - Δευ 02 Ιούλ 2007, 12:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
ναι, κανει για 207 με κινητηρα χωρις τουρμπο
volvos - Δευ 02 Ιούλ 2007, 13:51:09
Θέμα δημοσίευσης:
αυτα τα κιτ δε προσφερουν και πολλα εως δε προσφερουν τιποτα....
επισης αυτη η θερμοασπιδα που εχει ειναι για γελια και σε πολυ ζεστη οταν βραζουν τα παντα εκει μεσα δε προστατευει επαρκως τη χοανη...με αποτελεσμα να βραζει και να σερνεται το αμαξι μετα...

χιλιες φορες καλυτερα ενα φιλτρο ελευθερο μεσα στο κουτι και στη πορεια το ξανασυζηταμε αν βγει καποιο πιο σωστο και μελετημενο κιτ Cool
manos207 - Δευ 02 Ιούλ 2007, 21:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
μπορεις να προτεινεις καποιο...π.χ. της kn? επισης γνωριζει κανεις αν το συστημα εξοικονομησης καυσιμου auto polar ειναι χρησιμο? (στην παρουσιαση που εχω στο περιοδικο λεει οτι απλα δενεται πανω στο σωληνακι των καυσιμων και κανει οικονομια στα καυσιμα και ο κινητηρας αποδιδει καλυτερα....μυθος ή πραγματικοτητα??????)
Steve - Δευ 02 Ιούλ 2007, 23:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παντού υπάρχει ένας μύθος... Smile
fynos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 12:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει ελεύθερο φίλτρο για τα καινούρια μακρόστενα φιλτροκούτια που είναι πλάι στον κινητήρα ?? (206 1.4 16v & 207)
Από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα δεν βρήκα κάτι !
Steve εσύ τι έχεις βάλει, έχεις / είχες το μακρόστενο ??
Steve - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα έχω το Green P950373 το οποίο δεν μπορώ να το βρώ στο site της Green αυτή τη στιγμή... Shocked το πρόβλημα ήταν πως αυτό έβγαινε για το C2 1.6 που έχει παρόμοιο φιλτροκούτι αλλά 3 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος. Εγώ το είχα πάρει και είχα βάλει σιλικόνη στα πλαϊνά για στεγανότητα (για να μην περνάει η σκόνη), πράγμα το οποίο ξαναέκανα τώρα που το ξαναέβαλα στο αμάξι.

Βέβαια το ιδανικό έχει βγεί από την Κ&Ν και είναι αυτό εδώ.
fynos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε ψάχνω για Κ&Ν μοντέλο 33-2916 το όπιο από ότι κατάλαβα είναι στης μαμά διαστάσεις και ας μην λέει ότι κάνει για Peugeot !
Steve - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:54:52
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Οπότε ψάχνω για Κ&Ν μοντέλο 33-2916 το όπιο από ότι κατάλαβα είναι στης μαμά διαστάσεις και ας μην λέει ότι κάνει για Peugeot !


Για της αδερφής σου το 207?
fynos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ σωστά, για το 207 της μεγάλης και το 206 της μικρής Laughing
Steve - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 14:58:39
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα πήρατε 1.4 16v και τα 2? Razz
fynos - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ψάξω να βρω το φιλτράκι αυτό (K&N 33-2916) και να δούμε και τι τιμή έχει !!
Μόνο τα 1,4 το φοράνε πλέων ή και τα τελευταία 1,6 ??


Της μικρής ήταν ένα 206 1,4 8v και την περίοδο που πείρα εγώ το δικό μου 2~3 μήνες μετά είδα να πουλιέται ένα 1,4 16v σαν το δικό σου . . ε της άρεσε και το πήρε . . . . Για την μεγάλη τώρα απλός δεν ήθελε να διαθέσει περισσότερα μιας και είχε αρκετά extra και βολεύτηκε πάλι με ένα 1,4 16v . . . .
Βολικός κινητήρας ε Laughing

Steve - Κυρ 29 Ιούλ 2007, 19:23:42
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα τελευταία 1,6 δεν γνωρίζω... Όσα αυτοκίνητα βγήκαν πάντως με τον ET3J4 (1.4 16v), ακόμα και το C4, έχουν το ίδιο φίλτρο.


Τιμή περί τα 60-70 ευρώ.
red_storm - Τετ 30 Ιαν 2008, 22:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ισχύει ότι αν βάλεις φίλτρο π.χ. το βαρελάκι της bmc στις ψηλές στροφές θα είσαι νεκρός?
grpap - Τετ 30 Ιαν 2008, 23:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εισαι νεκρος ψηλα.Ενδεχεται να υπαρχει μια σχετικη μειωση αποδοσης στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 160-170) και οχι στις ψηλες στροφες με λιγα σχετικα χιλιομετρα (100 πχ).
Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.
red_storm - Πεμ 31 Ιαν 2008, 00:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Δεν εισαι νεκρος ψηλα.Ενδεχεται να υπαρχει μια σχετικη μειωση αποδοσης στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 160-170) και οχι στις ψηλες στροφες με λιγα σχετικα χιλιομετρα (100 πχ).
Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.


grpap ευχαριστώ για την απάντησή σου. Τελικά τι είναι καλύτερο? Μια σκούπα, ένα βαρελάκι, ένα ελεύθερο φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό κουτί? Τώρα θα μου πείτε παίζει ρόλο και η ανατομία του κάθε αυτοκινήτου από που παίρνει αέρα. Στα Peugeot 207 τι έχει καλύτερη απόδοση? Ροτάω γιατί με τόσα που διαβάζω εδώ μέσα τα έχω μλέξει λίγο! Άν αντικαταστήσεις ΜΟΝΟ το εργοστασιακό φιλτροκούτο με ένα π.χ. βαρελάκι υπάρχει κάποιο πρόβλημα(μη σωστή τροφοδοσία αέρα-γενικά πρόβλημα στο κινητήρα)?
Υ.Γ. Το twister τι ακριβώς κάνει?
grpap - Πεμ 31 Ιαν 2008, 22:20:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι.Η καλυτερη αποδοση γιατι η εργοστασιακη εισγωγη ειναι η βελτιστη.Τα υπολοιπα ειναι πεταμενα λεφτα.Ο παραπανω αερας δεν θα βελτιωσει την κατασταση γιατι το προγραμμα δεν θα επιτρεψει την παραπανω παροχη βενζινης.Αποτελεσμα φτωχο μιγμα στα πολλα χιλιομετρα.Αυτες οι εισαγωγες (βαρελακια) μπορει να δουλευαν σε παλιοτερα μοντελα με ενα λαμδα η σε αλλα αυτοκινητα,στα δικα μας ομως με τους δυο λαμδα και τους Bosch εγκεφαλους δεν κανουν τιποτε.
Μην πετας λεφτα λοιπον.Αγορασε ενα ελευθερο φιλτρο και τελος.Θα δεις διαφορα.Μην περιμενεις τιποτα τρελλα πραγματα ομως.
red_storm - Πεμ 31 Ιαν 2008, 23:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι.Η καλυτερη αποδοση γιατι η εργοστασιακη εισγωγη ειναι η βελτιστη.Τα υπολοιπα ειναι πεταμενα λεφτα.Ο παραπανω αερας δεν θα βελτιωσει την κατασταση γιατι το προγραμμα δεν θα επιτρεψει την παραπανω παροχη βενζινης.Αποτελεσμα φτωχο μιγμα στα πολλα χιλιομετρα.Αυτες οι εισαγωγες (βαρελακια) μπορει να δουλευαν σε παλιοτερα μοντελα με ενα λαμδα η σε αλλα αυτοκινητα,στα δικα μας ομως με τους δυο λαμδα και τους Bosch εγκεφαλους δεν κανουν τιποτε.
Μην πετας λεφτα λοιπον.Αγορασε ενα ελευθερο φιλτρο και τελος.Θα δεις διαφορα.Μην περιμενεις τιποτα τρελλα πραγματα ομως.


Γρηγόρη το ξέρω ότι με ένα φίλτρο δεν θα κάνω το αμάξι μου να πετάει. Απλά, ψάχνω και προσπαθώ να βρώ και να βάλω κάτι καλό(και σε απόδοση και σε ήχο και σε λεφτά και σε όλα). Αλλά επειδή βλέπω ότι βαρελάκια και διάφορα άλλα σαν και αυτα... θέλουν και καλό κινητήτα(για υποδύναμη μιλάω) και πλούσιο μίγμα πράγμα που το 207 1.4 δεν τα διαθέτει συν για τους αισθητήρες λάμδα που μου λές(γι' αυτούς δεν γνωρίζω κάτι) άρα η καλύτερη λύση πρέπει να είναι αυτή:Ελεύθερο φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι.
Ένα αρνητρικό σε αυτή τη λύση είναι ότι δεν αλλάζει ο θόρυβος του κινητήτα! Smile
grpap - Παρ 01 Φεβ 2008, 08:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε ……….σφυριχτρα στην εισαγωγη……..Laughing………εκει να δεις ……ηχο…….Laughing
red_storm - Κυρ 03 Φεβ 2008, 19:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Βαλε ……….σφυριχτρα στην εισαγωγη……..Laughing………εκει να δεις ……ηχο…….Laughing


Δεν θέλω πολύ θόρυβο! Θέλω λίγο. Λέτε το βαρελάκι της bmc να κάνει τρελό θόρυβο?
grpap - Κυρ 03 Φεβ 2008, 19:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω φιλε μου.Πρεπει να δοκιμαστει.

Υγ Για μενα γνωμονας ειναι μονο η αποδοση.Αν ηταν δυνατο να ειναι τελειως αθορυβο το αυτοκινητο και να σκοτωνε απο αποδοση θα ηταν το τελειο.
red_storm - Κυρ 03 Φεβ 2008, 20:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Γρηγόρη ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου! Θα δώ και θα σας πώ τι θα κάνω με το φίλτρο!
red_storm - Δευ 04 Φεβ 2008, 23:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κανείς βρε παιδιά που να έχει βάλει το βαρελάκι της bmc και να ξέρει? Από θέμα σκόνης υπάρχει τέτειο πρόβλημα? Λέτε να ρουφάει τα πάντα?
AlienHack - Πεμ 24 Απρ 2008, 10:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
καλά τόσο αχρηστος ειναι ο BOSCH εγκέφαλος που δεν μπορεί να ρυθμήσει το καύσιμο σε αναλογία με τον παραπάνω αέρα απο το βαρελάκι? (για 206cc μιλάω)

κρίμα, δηλαδή σε θέμα εισαγωγής δεν μπορουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο παρα Κ&Ν μεσα στο κουτι... Crying or Very sad

ακόμα και αν εχεις αλάξει την εξαγωγή με ραλλυ (χταποδι μεσαιο τελικο κτλ) πάλι δεν ενδύκνεται βαρελάκι ή σκουπα?
red_storm - Πεμ 29 Μάϊ 2008, 15:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
Για 207 1.4L 90 HP τι φίλτρο K&N παίρνει? Ξέρει κανένας, έχει βάλει κανένας?
Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να βγεί κανένα προγραμματάκι για τον 1.4 κινητήρα?
dimitris27 - Πεμ 29 Μάϊ 2008, 15:49:27
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Κανείς βρε παιδιά που να έχει βάλει το βαρελάκι της bmc και να ξέρει? Από θέμα σκόνης υπάρχει τέτειο πρόβλημα? Λέτε να ρουφάει τα πάντα?


απο θεμα σκονης και τα σχετικα δεν θα εχεις προβλημα.το φοραγα πριν στο ibiza.ειχα να το καθαρισω 15000 χλμ και ηταν μια χαρα(και με παρα πολλα ταξιδια αθηνα-αιγιο).οσον αφορα το θορυβο σιγουρα θα εχεις αυξηση...φαντασου κατι σαν βουητο...εγω εδω και δυο μερες εβαλα panel φιλτρο της bmc στο rallye και η διαφορα στον ηχο της μηχανης ηταν αρκετα αισθητη(δεν ξερω αν παιζει ρολο και η σκαστρα της forge που τοποθετηθηκε αλλα δεν νομιζω)
Spooky - Πεμ 29 Μάϊ 2008, 15:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Για 207 1.4L 90 HP τι φίλτρο K&N παίρνει? Ξέρει κανένας, έχει βάλει κανένας?
Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να βγεί κανένα προγραμματάκι για τον 1.4 κινητήρα?


Από Κ&Ν αυτό http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2840

και από BMC αυτό http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=621

Δεν έχω βάλει, αλλά το ψάχνω και εγώ, μπας και το ζωντανέψουμε λίγο...
red_storm - Πεμ 29 Μάϊ 2008, 16:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρουμε τιμή? Ποιο είναι καλύτερο?
red_storm - Σαβ 14 Ιούν 2008, 20:47:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει βάλει κανένας σε 207? Είδε διαφορά?
Spooky - Τρι 17 Ιούν 2008, 11:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
Της K&N το φίλτρο, όπου έχω ρωτήσει το δίνουν 80-90€.

Για το αν θα κάνει τπτ, η απάντηση που έχω πάρει είναι "λίγα πράγματα"
Χρειάζεται και εξάτμιση αλλά ούτε και με αυτή γίνεται κάτι συνταρακτικό.
red_storm - Κυρ 29 Ιούν 2008, 22:22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή το βράδυ που δεν έχει πολύ ζέστη(τι είπα και εγώ τώρα...) δεν βλέπεις διαφορά? Ούτε λίγο?
Tsakal - Κυρ 21 Δεκ 2008, 19:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνε πολύ μήνες απο το τελευταίο post, τελικά βρέθηκε άκρη για την εισαγώγή μας??? (207 1.4 90hp) κανένα κιτάκι?? Κάτι.. Καμία δοκιμή??

Αχχχχ! μου φαίνεται σε κανένα χρόνο θα το πουλήσω για να πάρω κανένα rally μπάς και δώ άσπρη μέρα...
booster - Δευ 22 Δεκ 2008, 12:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εγώ διαφωνώ ότι οι εισαγωγές δεν κάνουν τίποτα.
Στο 206 1.6 xs που είχα βάλει φιλτροχοάνη της Green, το αμάξι είχε μεταμορφωθεί. Πραγματικά είχες την αίσθηση ότι είχε πάρει πολύ, η διαφορά στην απόκριση ήταν απίστευτη, και ο ήχος από άλλο πλανήτη!
Το ίδιο και στο Fiesta ST του αδερφού μου, η φιλτροχοάνη K&N δουλεύει απίστευτα. Το αμάξι πραγματικά μεταμορφώθηκε και με το που την έβαλε σκίζει το rallye μου, κάτι που δεν έκανε πριν... Να σημειώσω ότι η K&N ισχυρίζεται ότι αυτή η φιλτροχοάνη δίνει 11 ίπους. Εγώ από αυτό που είδα την πιστεύω...


Αντίθετα πιστεύω ότι το πάνελ φίλτρο είναι χαμένα λεφτά. Ενδεικτικά αναφέρω ότι sto rallye μου η διαφορά με το πάνελ φίλτρο (Κ&Ν) δεν την καταλαβαίνεις. Ίσως στις πολύ χαμηλές στροφές λίγο, αλλά πάλι δεν έιμαι σίγουρος. Η δυναμομέτρηση έδειξε +1 ίππο, που μάλλον οφείλετε στο ότι στρώθηκε το αμάξι παρά στο φίλτρο! Το ίδιο και σε ford mondeo 1.8 φίλου που πήγαμε και βάλαμε φίλτρο πάνελ, απολύτως καμία διαφορά δεν είδαμε.

Από την άλλη ίσως να έχετε δίκιο, ότι στα πολύ καινούρια να μην κάνει τόσο καλή δουλεία. Από ότι διαβάζω εδώ, αλλά μου είπαν και στο μαγαζί που πουλάν τα K&N, όσοι δοκίμασαν φιλτροχοάνη στο rallye είδαν πτώση στην απόδοση εξαιτίας κυρίως της ζέστης. Από την άλλη όμως ο ήχος πάντα σου δίνει την αίσθηση ότι το αμάξι πάει καλύτερα...

Η άποψή μου όμως είναι ότι στα ατμοσφαιρικά 207 που δεν αναπτύσσονται τέτοιες θερμοκρασίες μια χαρά θα δουλεύει η φιλτροχοάνη. Και ο εγκέφαλος μην ανυσηχείτε, δίνει περισσότερο καύσιμο, θα το καταλάβετε από την αύξηση στη κατανάλωση (περίπου +1 λίτρο/100) που βλέπου όλοι μόλις βάλουν.

Τώρα είναι κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε φιλτροχοάνη και σκούπα, εγώ ψηφίζω με τα 2 χέρια σκούπα, και γιατί δίνει καλύτερη απόδοση και γιατί κάνει απλά θεικό ήχο και γιατί δεν τραβάει τόση ζέστη. Αυτά και sorry για το μεγάλο Post...
Steve - Δευ 22 Δεκ 2008, 13:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μήηηλο μου κόκκινοοοοοοοοοο

ρόιδοβαμμέεενοοοοοοοοοοοοο


Και κάπου εδώ θα πεταχτεί ο salex λέγοντας για το πάνελ φίλτρο του 207 ότι είναι 1μιση φορά το εμβαδό του Evo S3 κλπ.

Αλλά τα διαβάζει κανείς αυτά? @@

Βάλτε χοάνες να σωθείτε!
Pughell - Δευ 22 Δεκ 2008, 14:36:00
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μήηηλο μου κόκκινοοοοοοοοοο

ρόιδοβαμμέεενοοοοοοοοοοοοο


Και κάπου εδώ θα πεταχτεί ο salex λέγοντας για το πάνελ φίλτρο του 207 ότι είναι 1μιση φορά το εμβαδό του Evo S3 κλπ.

Αλλά τα διαβάζει κανείς αυτά? @@

Βάλτε χοάνες να σωθείτε!

+1111 Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr