PSClub - Hellas

Νέα - Αποκαλυπτήρια του Peugeot 407

Vaggelis - Τρι 04 Φεβ 2003, 09:22:27
Θέμα δημοσίευσης: Αποκαλυπτήρια του Peugeot 407
Το Peugeot 407, είναι ο αντικαταστάτης του 406 και νέος εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας στην μεσαία κατηγορία.
Το μελλοντικό 407, που θα παρουσιαστεί στην φετινή Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, διαθέτει μια αρκετά δυναμική σχεδίαση που περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής ταυτότητας της Γαλλικής εταιρείας, όπως αποτυπώνονται στα υπόλοιπα μοντέλα της. Οι πληροφορίες για τα μηχανικά σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται το Peugeot 407 αναφέρουν τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες 1,8 έως 2,2 λίτρων με ισχύ από 117 έως 210 ίππους.

Πηγή: autotriti.gr


Petros - Τρι 04 Φεβ 2003, 10:49:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά τα μάτια του λιονταριού καλά κρατούν.
Όταν πρωτοβγήκε το 406 το αποκάλεσα ως το ομορφότερο οικογενειακό, τώρα νομίζω ότι επάξια το 407 θα κερδίσει αυτό το χαρακτηρισμό... Όσο πρέπει αιχμηρό, γιατί βαρέθηκα τις "φούσκες" και τα "κουτιά" του ανταγωνισμού (με εξαίρεση το νέο Primera).
Vaggelis - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το νέο 407, έχει στη σχεδίασή του, χαρακτηριστικά από όλη την γκάμα της Peugeot:
Φώτα από 607
Νεύρα στο καπώ και πλαϊνές πόρτες από 307
Μάσκα από το επερχόμενο 107 και 207
Μάλλον μιλάμε για το νέο best seller της κατηγορίας των μεσαίων...
Ψάχνω για φωτογραφίες του πίσω μέρους του και του εσωτερικού
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:39:58
Θέμα δημοσίευσης:





κορυφαίος θα είναι ο κινητήρας V6 με τους 250 HP[/img]
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:43:59
Θέμα δημοσίευσης:
Το 107 θα είναι το παρακάτω πουλμανάκι (ΜΠΛΙΑΧ! Evil Evil ):





Petros - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 107

Το έχω πει και αλλού, αυτό είναι το σχέδιο για το από κοινού με την ΤΟΥΟΤΑ αυτοκίνητο πόλης (στα πρότυπα των ιαπωνικών μίνι) με το κωδικό όνομα "Σουσάμι" (Sesame). Τελικό σχέδιο για το 107 δεν υπάρχει, αν και το πιο πιθανό είναι το παρακάτω, το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το C2:


alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:52:58
Θέμα δημοσίευσης:
ε, και αυτό πουλμανάκι θα είναι! Evil Evil Evil
πάει το παλιό καλό rallye... αν και κάπου είχα ακούσει πως θα φοράει τον 2λιτρο από το 206Gti Shocked Μετά να δούμε πως θα στρίβει! Rolling eyes Κάτι θα σκαρφιστούν πάλι οι Γάλλοι... Twisted evil
Petros - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρέ όλα γίνονται (μόνο του σπανού τα γένια δε γίνονται Laughing ). Όταν βγήκε το 206 δεν ήταν πολύ "γλυκούλι" σε σχέση με το 205; Ποιος το περίμενε ότι το 206RC θα ήταν εξίσου προκλητικό με το 205GTi!
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
σαν το 205Gti πάντως, κανένα!
ούτε 106 Rallye, ούτε 206 Gti...
ένας φίλος βρήκε ένα σε άψογη κατάσταση στην Αγγλία, 150.000 δρχ, και δεν είχε λεφτά να το αγοράσει! ΑΙΣΧΟΣ! Very happy
Vaggelis - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
alemao, οι πλαϊνές φώτο του 407, πρεπει να είναι παλιές ή δείχνουν το 607
petros, το sesame είναι ένα πρωτότυπο το οποίο φανερώνει ουσιαστικά τα χαρακτηριστικά του 107. Κοίταξε καλά τις φώτο και θα δείς τις -πολλές- ομοιότητες
DimiP - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ομορφο το 407 αν και το 406 ηταν αρκετα συμπαθητικο για την εποχη του.

με πειρραζει μονο που η Peugeot κραταει σχεδον το ιδιο σχημα στα τιμονια ολων των μοντελων της.
λιγο πιο χλιδατο τιμονακι δεν θα με χαλαγε...
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
alemao, οι πλαϊνές φώτο του 407, πρεπει να είναι παλιές ή δείχνουν το 607
petros, το sesame είναι ένα πρωτότυπο το οποίο φανερώνει ουσιαστικά τα χαρακτηριστικά του 107. Κοίταξε καλά τις φώτο και θα δείς τις -πολλές- ομοιότητες

τις βρήκα σε ένα γιαπωνέζικο site και έλεγαν πως είναι το 407.
και εμένα πάντως το 607 μου θυμίζουν. Θα έχουν πολλές ομοιότητες πάντως...
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
ελπίζω να βγάλουν και coupe 407, όπως το 406, το οποίο είναι το πιό όμορφο coupe αυτοκίνητο που έχει κυκλοφορήσει... Αν είχε πιο δυνατό κινητήρα θα ήταν best seller. Rolling eyes
fpug - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
σαν το 205Gti πάντως, κανένα!
ούτε 106 Rallye, ούτε 206 Gti...
ένας φίλος βρήκε ένα σε άψογη κατάσταση στην Αγγλία, 150.000 δρχ, και δεν είχε λεφτά να το αγοράσει! ΑΙΣΧΟΣ! Very happy



Στην Αγγλια τα 205gti ειναι παρα πολλα.
Εγω το δικο μου (205gti 1.9 μοντ. 88)το ειχα παρει το 1993 μονο 900χιλιαδες δραχμες με 35000 χλμ.(το ειχε μια κυριουλα για να πηγαινει για ψωνια. χαχαχα).

Και υπαρχουν και χειροτερα (μαλλον καλυτερα) Laughing Laughing ειχα μια γειτονισα που ειχε ενα gti2051.9
τεσσαρων ετων και ειχε κανει μονο 9000 χλμ.

Αυτες ειναι περιπτωσεις.


Παντως αυτο το 107 ειναι μια αηδια.
Αν νομιζουν οτι αυτο το πραγμα ειναι ο αντικαταστατης του 106 .......τι να πω
Tomcat - Τρι 04 Φεβ 2003, 15:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλό το 407 αν όντως βγεί στην αγορά μ'αυτό το Look!
Ειδικά ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι ιδιαίτερα επιθετικός και θα προσελκύσει καθε κ@υλογκ@ζο 35άρι!
Bλέπω τους περισσότερους σε καμια δεκαριά χρόνια να το γυρίζουμε σε 407 club
fpug - Τρι 04 Φεβ 2003, 16:07:58
Θέμα δημοσίευσης:
και το ζαντολαστιχο του παει πολλυ
TZAG - Τρι 04 Φεβ 2003, 19:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιθέτως εμένα μ'αρέσει το σχέδιο του Sesame. Γιατί οι οικογενειάρχες να τρέχουν να αγοράζουν ότι κορεάτικο ή ιαπωνικό υπάρχει και να μην αγοράζουν ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ Question Question Mην κοιτάμε μόνο τα γκάζια αλλά να αφήνουμε όλα τα πεδία ανοικτά.
GIANNIS206 - Τρι 04 Φεβ 2003, 22:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ κ΄λο το 407από τισ φοτο φαίνεται πολύ ωραίο αλλα και λίγο 607!
Miltellas - Τετ 05 Φεβ 2003, 02:48:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πανέμορφο, σπορ και επιθετικό! Γνήσιο Peugeot! ΜΠΡΑΒΟ!
Very happy
alxdr74 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 08:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω ηδη αρχισει τις οικονομιες.....Το επομενο μου αυτοκινητο θα ειναι το Peugeot 407! Το μονο που δεν μου αρεσει και τοσο ειναι οτι το 1,8 που ξεκιναει ...απο 117 ιππους μονο?
TZAG - Κυρ 16 Φεβ 2003, 17:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ανακάλυψα ένα ακόμα site το οποίο έχει μερικές επιπλέον φωτογραφίες γιά το 407, 307CC, 207 & 107.
http://www.service-entreprise.com/autonew/peugeot.htm
Vaggelis - Δευ 17 Φεβ 2003, 13:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Ανακάλυψα ένα ακόμα site το οποίο έχει μερικές επιπλέον φωτογραφίες γιά το 407, 307CC, 207 & 107.
http://www.service-entreprise.com/autonew/peugeot.htm


Οι φωτογραφίες από τα 107, 207, 307CC είναι οι γνωστές, τίποτα καινούργιο δηλαδή, ομολογώ όμως οτι αυτές τις φώτο του 407 + 407 Coupe, δεν τις έχω ξαναδεί.
Για το Coupe λοιπόν, μάλλον οι σχεδιαστές της Peugeot, δεν θα χρειαστούν "εξωτερική" βοήθεια (βλέπε Pininfarina όπως στο προηγούμενο project), καθώς χρησιμοποιούν σαν βάση το φοβερό Peugeot RC. Μούρλια!!!
Επίσης, δεν έχω ξαναδεί την νλεα καινοτομία στο sedan 407, το "φινιστρίνι" δηλαδή στο εμπρός πλαϊνό παράθυρο...
Ενδιαφέρον...
TZAG - Παρ 09 Μάϊ 2003, 16:41:52
Θέμα δημοσίευσης:
Επιεδή οι φωτό που βρήκα είναι αρκετά μεγάλες, σας αναφέρω τη σελίδα που αναφέρει το ανανεωμένο 406 http://membres.lycos.fr/webpeugeot/Nouveautes/406c2.htm
Δείτε σαλόνι...δείτε ζάντα!
Ntinos - Παρ 09 Μάϊ 2003, 21:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:





κορυφαίος θα είναι ο κινητήρας V6 με τους 250 HP[/img]


καλα αυτο τωρα το ειδα
συγνωμη αλλα δεν αντεχω...ο κωλος του 407 δεν ειναι σκετη αντιγραφη απο audi?καλα δεν ντρεπονται λιγο να το κανουν ιδιο.ενταξει το ταμπλο με τα 2 μεγαλα κεντρικα οργανα που εχουν αντιγραψει σχεδον ολες οι αλλες εταιρειες αλλα να τα κανουνε τωρα και ιδιο σχημα με τα χοντροκομενα γερμανικα?ελεος
Vaggelis - Τετ 03 Δεκ 2003, 21:47:18
Θέμα δημοσίευσης:







Αυτό είναι το νέο μεσαίο μοντέλο της Peugeot, που παρουσιάστηκε σήμερα και θα διατίθεται από το τέλος της άνοιξης στην χώρα μας.
Από το πλάι και ιδιαίτερα στο τελείωμα της πίσω κολώνας, το νέο 407 θυμίζει την σχεδιαστική προσέγγιση του μεγαλύτερου μοντέλου της εταιρείας, του 607, αλλά τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος έχει δική του ταυτότητα. Η μεγάλη εισαγωγή αέρα στο μπροστινό αέρα με τα μακριά αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα «έρχονται απευθείας» από το πρωτότυπο 407 Εlixir, που έκανε την επίσημη πρώτη του στην φετινή έκθεση της Γενεύης, ενώ το υπερυψωμένο πίσω μέρος δείχνει πιο συντηρητικό σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο εσωτερικό του 407 η εικόνα είναι σαφώς γαλλική σε σχεδίαση και σε φιλοσοφία, με τους χώρους για τους επιβάτες και τα αντικείμενα να είναι άφθονοι και τα υλικά πολύ καλής ποιότητας.

Συνολικά οι διαστάσεις του 407 είναι σχεδόν παραπλήσιες με του προκάτοχου του, με το μήκος να είναι αυξημένο κατά 158 χιλιοστά (4.676 πλέον) και το πλάτος του να φτάνει τα 1.811. Το μεταξόνιο του νέου μοντέλου έχει κερδίσει μόλις 25 χιλιοστά (2.725), ενώ το ύψος του είναι και αυτό ελάχιστα αυξημένο (1.445 χιλιοστά). Μεγάλη προσοχή όμως δόθηκε στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και στις θέσεις για αντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει πλέον κατά 17 λίτρα μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Το νέο μεσαίο μοντέλο της γαλλικής εταιρεία θα διατίθεται αρχικά με έξι κινητήρια σύνολα, από τα οποία τα δύο είναι ντίζελ, ενώ αργότερα θα προστεθεί ακόμα ένας πετρελαιοκινητήρας στην γκάμα του. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας είναι ο 16βάλβιδος 1,8 λίτρων, που έχει ισχύ 117 ίππων και ροπή 163 Nm και συνδυάζεται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μεσαία επιλογή αποτελεί ο δίλιτρος ο οποίος και αποδίδει 136 ίππους και ροπή της τάξης των 190 Nm και μπορεί εκτός από το πεντατάχυτο μηχανικό να φέρει και αυτόματο τεσσάρων σχέσεων κιβώτιο, με το σύστημα “Porsche Tiptronic”. Λίγο πριν την κορυφή της γκάμας τοποθετείται το ατμοσφαιρικό σύνολο των 2,2 λίτρων, με ισχύ 160 και ροπή 217 Nm, το οποίο και συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και το αυτόματο των τεσσάρων σχέσεων. Η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, απόδοσης 211 ίππων και 290 Nm ροπής, ο οποίος φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT) και συνδυάζεται αποκλειστικά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου Tiptronic. Οι δύο σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες ντίζελ, αμέσου ψεκασμού, που θα συνοδεύουν το μοντέλο στο λανσάρισμά του είναι, 1,6 (πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 2,0 λίτρων (εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) με απόδοση 110 και 136 ίππων αντίστοιχα, ενώ αργότερα θα προστεθεί ένας 2,7 λίτρων, «παιδί» της συνεργασίας της εταιρείας με την Ford.

To χαρακτηριστικό που είθισται να χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της εταιρείας, δηλαδή ο συνδυασμός των υψηλών επιπέδων άνεσης και κρατήματος έχει ιδιαίτερα προσεχθεί και στο 407. Έτσι ο μπροστινός άξονας φέρει διπλά ψαλίδια και ο πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ για να κατασκευαστούν πολλά από τα μέρη της ανάρτησης χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο. Επίσης στην δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου συμβάλει και το ισχυρότατο σύστημα πέδησης, που φέρει ABS με ανανεωμένο σύστημα κατανομής της δύναμης και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού, ενώ οι μπροστινοί δίσκοι έχουν διάμετρο έως και 330 χιλιοστά, αλλά και το εξελιγμένο ESP, που διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις.

Στην χώρα μας ο αντικαταστάτης του πετυχημένου 406, θα έρθει περίπου μεταξύ Μαίου και Ιουνίου, με τους κινητήρες βενζίνης, ενώ την στέισον εκδοχή την αναμένουμε περίπου προς το φθινόπωρο.

Πηγή: ams.gr
DRAKE - Πεμ 04 Δεκ 2003, 11:03:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τί γίνεται ρε παιδιά; Στην προηγούμενη φωτογραφία ο κ@λος του έμοιαζε με AUDI σ'αυτήν μοιάζει με VOLVO. Το υπόλοιπο όμως είναι καταπληκτικό.
Tomcat - Δευ 01 Μάρ 2004, 19:25:36
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 407 Saloon & Estate
Η έλευση της estate έκδοσης του 407 αναμένεται στην ελληνική αγορά μερικούς μήνες μετά την εμφάνιση της τετράθυρης, τον Απρίλιο


Μερικές ώρες πριν το ολοκαίνουργιο 407 πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Γενεύη, η οποία ανοίγει τις πύλες της για το κοινό το διάστημα 4-14 Μαρτίου, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες της estate έκδοσης.



Όπως θα ήταν αναμενόμενο για μια station wagon έκδοση, η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στην τελευταία κολόνα του αμαξώματος και πίσω. Χάρη στα όμορφα φωτιστικά σώματα και στο δυναμικό σχεδιασμό του, το πίσω τμήμα εναρμονίζεται επιτυχώς με το υπόλοιπο αμάξωμα. Γενικά, η όψη του αυτοκινήτου δεν χαρακτηρίζεται από το σχετικά συντηρητικό ύφος των περισσότερων SW εκδόσεων.





Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη και τους κινητήρες του estate, δεν θα διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτά της τετράθυρης έκδοσης. Η Peugeot φαίνεται να εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των οικογενειακών μοντέλων, καλύπτοντας το "χαμένο έδαφος" του απερχόμενου 406, το οποίο όμως στην οκταετή πορεία του δεν τα πήγε καθόλου άσχημα.


Την οικογενειακή παρουσία της γαλλικής εταιρείας αναμένεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο η sedan έκδοση του 307, η οποία θα παρουσιαστεί επίσης επί ελβετικού εδάφους. Το 307 των τριών όγκων κατασκευάζεται στο Wuhan της κεντρικής Κίνας και αποτελεί προϊόν της δεύτερης συνεργασίας του ομίλου PSA με την κιεέζική Dong Feng Motors.


auto in.gr
Tomcat - Δευ 03 Μάϊ 2004, 18:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 407: Ιταλική προσέγγιση στις γαλλικές αξίες

Ποιοτική κατασκευή
Αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ
Κορυφαίο κράτημα
Εκδόσεις-τιμές




Γράφει:
Αντώνης Kόλλιας


Δίνοντας και πάλι έμφαση στον σχεδιασμό, η Peugeot παρουσιάζει ένα ξεχωριστό μοντέλο στη μεσαία κατηγορία.





Τα κουπέ της Peugeot έμοιαζαν και μοιάζουν πάντα με τα Ferrari ή τα Lancia, αλλά στο πιο γλυκό κι αυτό δεν είναι τυχαίο μια και όλα σχεδιάζονται στον οίκο του διάσημου Ιταλού Σέρτζιο Πινινφαρίνα, με τη συναίνεση φυσικά (αν όχι... υπόδειξη) των Γάλλων, σε κάτι που στην αισθητική είναι σημείο αναφοράς.



Τώρα με το 407, που παίρνει τη θέση του 406, έχουμε πλέον και τη μπερλίνα να επηρεάζεται σχεδιαστικά από τα έργα του Ιταλού και ειδικότερα από το 406 κουπέ, όχι βέβαια συνολικά, αλλά μόνο από το σχήμα της μάσκας, το οποίο θυμίζει πολύ... Ferrari! Aυτή η μεγάλη μάσκα, που κάνει το 407 δυναμικό αλλά και τόσο ξεχωριστό, έρχεται από το 607 και έχει ξεκινήσει από τα 403 και 404 όπως και τα Austin/Morris/MG της ίδιας περιόδου, σχεδιασμένα όλα πάλι από τον Πινινφαρίνα. Πέρα δε από τη μάσκα, όλο το 407 είναι αισθητικά ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Το μόνο αδύνατο σημείο -αν και ακούγεται αντιφατικό- είναι η ίδια η μάσκα, όταν το αμάξωμα είναι βαμένο σε σκούρο χρώμα. Η μαύρη γρίλια δεν ξεχωρίζει και όταν κοιτάς το αυτοκίνητο μοιάζει να έχει ένα μαύρο άνοιγμα.

Το 407 είναι ένα από τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του (4,676 μ. μήκος) και ένα από τα φαρδύτερα (1,811 μ), μετά το Mondeo, το Hyundai Sonata και το Kia Magentis, από τα οποία τα δύο τελευταία είναι, ουσιαστικά, εκτός ελληνικής αγοράς. Παρά τις διαστάσεις του αυτές, ο εσωτερικός του χώρος και κυρίως αυτός που διατίθεται για τα πόδια των πίσω επιβατών, είναι από τους πιο μικρούς. Βέβαια πολλοί είναι αυτοί που δεν ενδιαφέρονται και τόσο γι' αυτούς που θα καθίσουν... πίσω, αλλά θέλουν μόνο ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο και από την άποψη αυτή το 407 δεν απογοητεύει, διότι είναι ένα πολύ καλό αισθητικό σύνολο, με σωστές αναλογίες των τριών του όγκων.

Ποιοτική κατασκευή



Η όλη εμφάνιση του εσωτερικού (θυμίζει αρκετά 406 και 307), δείχνει την προσπάθεια για ποιότητα στην κατασκευή, αλλά και για διαφοροποίηση από το C5 της Citroen με το οποίο μοιράζονται το σασί PF3, πάνω στο οποίο θα στηθούν και τα μελλοντικά C6 και 607. Οι διαφορές από το C5 είναι στην όλη εμφάνιση του εσωτερικού, το οποίο κατα γενική ομολογία είναι πιο πετυχημένο τώρα, στο μεταξόνιο, το οποίο είναι λίγο πιο κοντό (2,725 μ) απ' ότι στο Citroen, αλλά μεγαλύτερο από του Avensis, του Accord, του Mazda 6 και του Saab 9-3. Σχετικά μικρό είναι και το πορτ μπαγκάζ του 407, το οποίο -τι σύμπτωση- χωράει... 407λίτρα, 23 λιγότερα από του 406.

Η κυριότερη διαφορά όμως είναι στην εμπρός ανάρτηση, η οποία είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη. Ακολουθεί την αρχή των παραμορφούμενων παραλληλόγραμμων στα δύο βασικά ψαλίδια που σχηματίζονται και μοιάζει πολύ με αυτήν του Honda Accord, κατά το ότι δεν αλλάζει η γεωμετρία της όταν στρίβουμε τους τροχούς σε αντίθεση με τις κλασικές ΜακΦέρσον. Πίσω, υπάρχει η κλασική πλέον στήριξη πολλαπλών συνδέσμων του 406, αλλά με κάποιες μικροδιαφορές στη σύνδεση της κάθε πλύμνης με το σασί. Και τα δύο υποπλαίσια εμπρός-πίσω είναι από αλουμίνιο. Το υπόλοιπο σασί είναι από ατσάλι και ζυγίζει 372 κιλά βαμμένο, η δε στρεπτική του ακαμψία είναι 22.6754νμ. τιμή όχι μεγάλη για αυτοκίνητο των διαστάσεων του 407.


Αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ


Ίσως όμως ο συνδυασμός των χαρακτηριτικών σασί-αναρτήσεων να έχει δώσει το αποτέλεσμα που ήθελαν οι τεχνικοί της Peugeot. Τα αμορτισέρ στην 3λιτρη έκδοση ρυθμίζονται αυτόματα και ανεξάρτητα για κάθε τροχό, μέσα από έναν ηλεκτρονικό επεξεργαστή σε εννέα θέσεις, με τον οδηγό να έχει δυνατότητα επιλογής μόνο σε δύο βαθμούς σκληρότητας. Οι υπόλοιπες εκδόσεις κυβισμού έχουν αμορτισέρ συμβατικά, αερίου. Αλλο... μπέρδεμα είναι με τους τρεις (ναι, τρεις!) διαφορετικούς τύπους υποβοηθούμενου συστήματος διέυθυνσης! Έτσι, οι δύο μικρότεροι τύποι 1.8 βενζίνης και 1.6 πετρελαίου θα έχουν υδραυλικό τιμόνι μεταβαλόμενης υποβοήθησης ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.



Οι άλλες εκδόσεις, πλην της 3λιτρης, έχουν ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και του πόσο στρίβουμε το τιμόνι. Τέλος, η 3λιτρη έκδοση έχει υδραυλική υποβοήθηση, μεταβαλλόμενη ανάλογα με την κλίση και το στρίψιμο του τιμονιού, τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα του αυτοκινήτου! Το γιατί δεν μπόρεσαν να μας το εξηγήσουν ούτε οι Γάλλοι στη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στον τύπο του 407, που έγινε στην Πορτογαλία. Εννοείται πως και στη σύντομη δοκιμαστική οδήγηση, κανείς δεν κατάλαβε διαφορά, τουλάχιστον στους δύο πιο εξελιγμένους τύπους, μια και η έκδοση 1.8 δεν υπήρχε.

[b]Κορυφαίο κράτημα



Αντίθετα όμως, καταλάβαμε όλοι το πόσο καλή είναι η οδική συμπεριφορά του 407 και ειδικότερα το κράτημα στον δρόμο. Οι κλίσεις είναι μικρές, ειδικά δε στις ανοικτές γρήγορες καμπές η πορεία του είναι υποδειγματική. Το 407 παίρνει την κλίση που είναι να πάρει και μένει εκεί μέχρι την έξοδο, σίγουρα και σταθερά. Σε δρόμο στενό επαρχιακό με συχνές αλλαγές κατεύθυνσης, ο όγκος του αυτοκινήτου δεν γίνεται αισθητός, καθώς αυτό κινείται και στρίβει εύκολα. Όλοι σχεδόν οι τύποι του 407 διαθέτουν πρόγραμμα ελέγχου σταθερότητας (ΕSP) το οποίο απενεργοποιείται, αλλά μετά τα 50χλμ/ω ξαναμπαίνει αυτόματα.




Περιορίζει την υποστροφή φρενάροντας τους εμπρός τροχούς και το πίσω εσωτερικό, ενώ για την υπερστροφή, σύμφωνα με την Peugeot, επενεργεί σε δύο φάσεις ανάλογα με το αν οι διορθωτικές κινήσεις είναι απότομες ή αν «καταλάβει» ότι έχει να κάνει με οδηγό γνώστη, ο οποίος οδηγεί σπορ και κάνει ομαλές διορθώσεις. Σ' αυτό βοηθάει γενικά και η καλή κλιμάκωση των μηχανικών κιβωτίων ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται και με αυτόματο κιβώτιο, αλλά μόνο τεσσάρων σχέσεων, πλήν της 3λιτρης η οποία προσφέρεται με αυτόματο ιαπωνικό Aisin 6 σχέσεων.




Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν είναι μεγάλοι αλλά υπάρχουν και ακούγονται, κυρίως λόγω της καλής ηχομόνωσης του... κινητήρα, όπως και αυτοί οι λίγοι που μεταφέρονται από την κύληση των φαρδιών (215-55/17) ελαστικών. Πάντως, σε καμιά περίπτωση το 407 δεν φτάνει τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου του C5, παρά τον καλό αεροδυναμικό του συντελεστή Cx 0,29. Τα φρένα λειτούργησαν ικανοποιητικά και η ύπαρξη κυκλώματος πρόσθετης υδραυλικής υποβοήθησης για φρενάρισμα ανάγκης, τα κάνει ιδιαίτερα αποτελεσματικά.

Εκδόσεις-τιμές


Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι το βασικό SR, το οποίο όμως διαθέτει όλα τα απαραίτητα(κλιματισμός, ABS, αερόσακοι κλπ) και στο 1.8 κοστίζει 21.200 ευρώ. Το 1.8 ST κοστίζει 23.800 και το 1.8 SV 26.800 με δερμάτινη ταπετσαρία, αλουμινένιες ζάντες κλπ. Στη 2λιτρη έκδοση δεν εισάγεται το φτηνό επίπεδο SR, αλλά αρχίζουμε από το ST (26.300), Sport (27.300) και SV (29.300). Με κινητήρα 2.2 εισάγεται μόνο σε πλούσιο εξοπλισμό SV (32.300), το δε 3λιτρο V6 σε δύο επίπεδα Sport με 37.300 και SV με 39.300. Από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει και ο τύπος στέισον βάγκον με ασυνήθιστη αισθητική, ενώ την Ανοιξη του 2005 το νέο κουπέ.
PHSYBORG - Σαβ 12 Ιούν 2004, 10:11:40
Θέμα δημοσίευσης:
407 Cabrio
http://www.autokampioen.nl/content/bla_image/PEUGEOT-407-Cabriog.jpg


407 Coupe
http://speed.supercars.net/boardpics/2004-3-28/2242021-N0Xc.jpg


Ολα τα λεφτα το Coupe λεμε !
Baphomet - Σαβ 12 Ιούν 2004, 11:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
407 Cabrio
http://www.autokampioen.nl/content/bla_image/PEUGEOT-407-Cabriog.jpg


407 Coupe
http://speed.supercars.net/boardpics/2004-3-28/2242021-N0Xc.jpg


Ολα τα λεφτα το Coupe λεμε !


πολύ όμορφα και τα 2!!! μπράβο στην peugeot!!
PHSYBORG - Παρ 03 Σεπ 2004, 07:22:36
Θέμα δημοσίευσης:


407 coupe
Vaggelis - Παρ 03 Σεπ 2004, 08:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:


407 coupe


και με μια αεροτομή σαν του πρωτότυπου 407 Coupé, θα είναι τέλειο......
Tomcat - Παρ 03 Σεπ 2004, 12:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:


407 coupe


και με μια αεροτομή σαν του πρωτότυπου 407 Coupé, θα είναι τέλειο......



Απίστευτο!!!
geopili - Σαβ 06 Νοέ 2004, 13:44:54
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot: Το 407 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη Σκοτία
Το Peugeot 407 κατέκτησε τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» στη Σκοτία, έπειτα από την ψηφοφορία των μελών του συνδέσμου δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου της χώρας. Σημειώνεται ότι, στη λίστα με τα υποψήφια μοντέλα δεν περιλαμβάνονταν όσα θα αρχίσουν να πωλούνται εντός του 2005, παρόλο που έχουν ήδη παρουσιαστεί.

Περισσότερα: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=581
vinman - Παρ 11 Μάρ 2005, 21:22:16
Θέμα δημοσίευσης: Το 407 και σε ταξί!
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....


Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα.

zippy - Κυρ 13 Μάρ 2005, 20:47:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι!
vinman έγραψε:
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....


Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα.


Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι. Turn-l
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει. Onfire
vinman - Δευ 14 Μάρ 2005, 07:13:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι!
zippy έγραψε:
vinman έγραψε:
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....


Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα.


Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι. Turn-l
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει. Onfire


Και ομως αν δεν κανω λαθος στην Γαλλια κυκλοφορει περιορισμενος αριθμος ταξι 206sw.... Wink Wink Wink
Ειχα δει photo σε ενα περιοδικο παλιοτερα μ'αυτο το θεμα... Exclamation Exclamation Exclamation
zippy - Δευ 14 Μάρ 2005, 10:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
206sw ταξι!!!.Φαντασου να εχει ερθει καμια γυναικα απο ταξιδι και να εχει 4 βαλιτσες μαζι τις.ΕΕεεεε αυτο ηταν το 206 εμ θα κατσει εμ δεν θα πηγαινει βημα.Εκτος αν εχει κανενα 2.0 μοτορι. Razz
Ydwr - Τρι 15 Μάρ 2005, 09:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
2 λιτρο μοτορι δεν ξερω αν θα εχει το 206sw. Αλλα θα φοραει το ντιζελακι του και θα τραβαει μια χαρα Wink
zippy - Τρι 15 Μάρ 2005, 12:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
2 λιτρο μοτορι δεν ξερω αν θα εχει το 206sw. Αλλα θα φοραει το ντιζελακι του και θα τραβαει μια χαρα Wink


Αααα οραια στο φαναρι θα κανει λες και φτιαχνεις ποπ κορν Razz
Tomcat - Τρι 15 Μάρ 2005, 14:51:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι!
vinman έγραψε:
zippy έγραψε:
vinman έγραψε:
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....


Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα.


Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι. Turn-l
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει. Onfire


Και ομως αν δεν κανω λαθος στην Γαλλια κυκλοφορει περιορισμενος αριθμος ταξι 206sw.... Wink Wink Wink
Ειχα δει photo σε ενα περιοδικο παλιοτερα μ'αυτο το θεμα... Exclamation Exclamation Exclamation


Στη γαλλία μπορείς να κάνεις ταξί σχεδόν κάθε αυτοκίνητο.... Μέχρι και Touareg έτυχε να δω .. με ΛΕΥΚΗ Πινακίδα TAXΙ στην ΟΡΟΦΗ!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
zippy - Τρι 15 Μάρ 2005, 22:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γουσταρω........αλλα και η ταριφα θα ειναι αλφα κλασεως. Razz
vinman - Τρι 15 Μάρ 2005, 22:10:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι!
Tomcat έγραψε:
vinman έγραψε:
zippy έγραψε:
vinman έγραψε:
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....


Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα.


Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι. Turn-l
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει. Onfire


Και ομως αν δεν κανω λαθος στην Γαλλια κυκλοφορει περιορισμενος αριθμος ταξι 206sw.... Wink Wink Wink
Ειχα δει photo σε ενα περιοδικο παλιοτερα μ'αυτο το θεμα... Exclamation Exclamation Exclamation


Στη γαλλία μπορείς να κάνεις ταξί σχεδόν κάθε αυτοκίνητο.... Μέχρι και Touareg έτυχε να δω .. με ΛΕΥΚΗ Πινακίδα TAXΙ στην ΟΡΟΦΗ!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked



....Aυτο ειναι...να περιμενεις για ταξι και να σου σκασει καμμια porsce cayenne...με σημα ''taxi''στην οροφη και να τρελαθεις τελειως.. Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
vinman - Πεμ 17 Μάρ 2005, 07:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδε κανεις την καινουρια διαφημηση της Haineken????
Στο τελος της διαφημησης εμφανιζεται στον δρομο ενα ταξι Hyundai Atos Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked ...........και εμεις λεμε για το 206 μετα.... Wink Wink Wink
MEMsound - Πεμ 17 Μάρ 2005, 10:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαφύμιση είναι εκπληκτική.
Όσο για το Αtοs είναι ιδανικό για αστικό ταξί αν εξαιρέσει κανείς ότι έχει μικρό χώρο αποσκευών.

Αλλά εδώ στην Ελλάδα αν ρωτήσετε τους ταξιτζίδες γιατί αγοράζουν Mercedes Θα σας απαντήσουν για την μούρη καθώς οι πελάτες μας προτιμούν/σταματούν περισσότερο τα πολυτελή ταξί από τα πιο απλά!!!!!
Απίστευτο!!!! Shocked Shocked
crusader - Πεμ 17 Μάρ 2005, 11:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μας έφαγε η glamour-ιά Confused
LuNa - Πεμ 17 Μάρ 2005, 13:34:09
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Η διαφύμιση είναι εκπληκτική.
Όσο για το Αtοs είναι ιδανικό για αστικό ταξί αν εξαιρέσει κανείς ότι έχει μικρό χώρο αποσκευών.

Αλλά εδώ στην Ελλάδα αν ρωτήσετε τους ταξιτζίδες γιατί αγοράζουν Mercedes Θα σας απαντήσουν για την μούρη καθώς οι πελάτες μας προτιμούν/σταματούν περισσότερο τα πολυτελή ταξί από τα πιο απλά!!!!!
Απίστευτο!!!! Shocked Shocked



Επειδή τυγχάνει να έχω στο σόι ταρίφες.... να σας πω ότι η απάντηση είναι λιγουλάκι πιο απλή από αυτή Razz
Για τους τάρφιμεν ο εσωτερικός χώρος και οι ανέσεις ενός οχήματος είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικά, δεδομένου ότι δεν υπάρχει ταρίφας που να οδηγεί στο κέντρο της Αθήνας λιγότερο από 12 ώρες (τόση είναι η βάρδια και δεν βγαίνεις αν δουλέψεις λιγότερο)
Σκέψου λοιπόν την άνεση στους χώρους που παρέχει μια mercedes έναντι πολλών άλλων αυτοκινήτων........ είναι σαν να έχεις τη δυνατότητα να δουλεύεις σε ένα γραφείο με γραφείο ξύλο κερασιάς, με οθόνη πλάσμα, δερμάτινη ανακλυνόμενη πολυθρόνα που σου κάνει και μασάζ και εσύ να λες όχι...δε θέλω πολυτέλεια... δώστε μου μια μπαχατέλα οθόνη, ένα γραφείο από νοβοπάν και βολεύομαι μια χαρούλα με το σκαμπουδάκι Razz Razz Razz
MEMsound - Πεμ 08 Ιούν 2006, 11:06:09
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot 407 2.2 HDi
vinman - Κυρ 03 Σεπ 2006, 10:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
PEUGEOT 407 - ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

To Peugeot 407 διατίθεται με νέους κινητήρες 1800 και 2000 και 2.200 κ.ε., με 125, 141 και 163 ίππους αντίστοιχα.

Οι τρεις νέοι κινητήρες, που πληρούν τις νόρμες Euro4, δίνουν ένα τόνο ανανέωσης στο αυτοκίνητο. Η αύξηση στην ιπποδύναμη, συνδυάζεται με βελτιωμένες επιδόσεις, χωρίς να παραβλέπεται και η σημαντικά μειωμένη κατανάλωση.

Ο κινητήρας των 1.749 κ.ε., αποδίδει πλέον 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., 8 ίππους περισσότερους σε σύγκριση με τον προηγούμενο. Βελτιωμένη είναι και η ροπή του, αφού αναπτύσσει 170 Nm στις 3.750 σ.α.λ., 10 Nm περισσότερα από τον προηγούμενο, αλλά σε 250 σ.α.λ. λιγότερες. Σημαντική όμως είναι και η εξοικονόμηση καυσίμου, αφού πλέον καταναλώνει 0,8 lt λιγότερο στον κύκλο πόλης.

Ο κινητήρας των 1.997 κ.ε., αποδίδει 141 ίππους στις 6000 σ.α.λ., βελτιωμένος κατά 3 ίππους. Η ροπή φτάνει στα 200 Nm στις 4.150 σ.α.λ.

Τέλος, ο κινητήρας των 2.200 κ.ε. φτάνει τους 163 ίππους στις 5.875 σ.α.λ., ενώ η ροπή είναι 220 Nm στις 4.150 σ.α.λ.

Με την άφιξη των νέων, ισχυρότερων και παράλληλα οικονομικότερων κινητήρων, το Peugeot 407 γίνεται ελκυστικότερο, αφού διατηρεί όλα εκείνα τα δυναμικά στοιχεία που το έκαναν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Ο εξοπλισμός, πλουσιότερος από ποτέ, συμπληρώνει την εικόνα.

Παράλληλα με την άφιξη των νέων κινητήρων, η προσφορά για την απόκτηση του Peugeot 407 μεγάλωσε, καθώς η έκπτωση ανέρχεται σε 2.200€, κάνοντας ακόμα πιο δελεαστική την απόκτησή του.

Κινητήρας 1800κ.ε.

Νέος κινητήρας ~ Παλαιός κινητήρας

Μέγιστη ισχύς σε στρ/λεπτό (κατά DIN /ίπποι)
125 / 6000 ~ 117 / 5500

Μέγιστη ροπή σε στρ/λεπτό (κατά EEC /Nm)
170 / 3750 ~ 160 / 4000

Μέγιστη ταχύτητα
203 ~ 200

0 /100 χλμ/ώρα (sec)
10,3 ~ 11,3

1.000m από στάση (sec)
32 ~ 32,9

Καταναλώσεις (lt/100km)
· Κύκλος πόλης
10,5 ~ 11,3

· Κύκλος εκτός πόλης
6,0 ~ 6,0

· Μικτός κύκλος
7,7 ~ 7,9

Εκπομπές CO2 (gr/km)
183 ~ 187


Κινητήρας 2000κ.ε.

Νέος κινητήρας ~ Παλαιός κινητήρας

Μέγιστη ισχύς σε στρ/λεπτό (κατά DIN /ίπποι)
141 / 6000 ~ 138 / 6000

Μέγιστη ροπή σε στρ/λεπτό (κατά EEC /Nm)
200 / 4000 ~ 190 / 4100

Μέγιστη ταχύτητα
213 ~ 212

0 /100 χλμ/ώρα
9,1 ~ 9,1

1.000m από στάση
30,8 ~ 30,8

Καταναλώσεις (lt/100km)
· Κύκλος πόλης
11,0 ~ 11,4

· Κύκλος εκτός πόλης
6,4 ~ 6,4

· Μικτός κύκλος
8,1 ~ 8,2

Εκπομπές CO2 (gr/km)
192 ~ 194


Κινητήρας 2200κ.ε.

Νέος κινητήρας ~ Παλαιός κινητήρας

Μέγιστη ισχύς σε στρ/λεπτό (κατά DIN /ίπποι)
163 / 5875 ~ 160 / 5650

Μέγιστη ροπή σε στρ/λεπτό (κατά EEC /Nm)
220 / 4150 ~ 217 / 3900

Μέγιστη ταχύτητα
222 ~ 220

0 /100 χλμ/ώρα
9,0 ~ 9,0

1.000m από στάση
30,3 ~ 30,4

Καταναλώσεις (lt/100km)
· Κύκλος πόλης
12,9 ~ 12,9

· Κύκλος εκτός πόλης
6,8 ~ 6,8

· Μικτός κύκλος
9,0 ~ 9,0

Εκπομπές CO2 (gr/km)
214 ~ 214
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr