Pughell έγραψε: |
Ναι,εννοειται οτι με αυτο το μοτερ θα πρεπει να παρεις και την μεγαλη χελωνα ΜΑ απο τα 2λιτρα μοτερ...Η μικρη των TU δεν μπαινει. |
Touristas έγραψε: | ||
Δεν έχει ΜΑ με μεγάλη χελώνα ……το ΒΕ όπως είναι θα πρέπει να πάρει από 2λιτρο. |
WilDuck έγραψε: |
Tourist junior is coming....???
![]() ![]() Σου είπα ότι έχω μαγαζί με παιδικά ρούχα? ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Παλι σκ**α τα εκανα... ![]() Λοιπον,εχουμε και λεμε... TU -> 2 τυπους χελωνας,μια που εχει το κλασσικο 5αρι και μια που εχει το κλασσικο 5αρι αλλα χωραει και το 6αρι του 306. XU / EW ,κλπ -> 1 τυπο χελωνας που βγαινει και με 5 και με 6 σχεσεις. Καλα τα εγραψα τωρα; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν λεω ανταπτορα εννοω το καπακι του σασμαν που μεσολαβει αναμεσα σε σασμαν και κορμο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το ξερω γιατι εχω δει δυο αγωνιστικα που φορεσαν αυτην την χελωνα με σωθικα απο το 6αρι και πιο κοντο διαφορικο.
Ειναι αρκετα απλο(και ακριβο) θεμα. ![]() |
Παράθεση: |
Η χελώνα είναι αυτή Στέλιο δεν είναι αντάπτορας
|
Pughell έγραψε: |
Σιγουρα δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται απλα ειναι πολυ φθηνοτερο απο το να παρεις το 6αρι της PS ασε που καποιος μηχανικος που ασχολειται μπορει να το κανει... ![]() Σχετικα με το 307,αυτο εννοουσα και εγω ρε. ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κανενα Rallye/GTi δεν φορεσε ποτε του μικρα πλανητικα. ![]() Αυτος που στο ειπε ειναι ανιδεος,για να μην πω τιποτα πιο χοντρο. Και αν θες να σου δωσω και επεξηγηση,εκτος απο την εμπειρια που εχω στο θεμα,δες και την ομολογκασιον για Ν που εχουν ολα τα Rallye και βγαλε συμπερασμα. Απο εκει και περα αν τα εκκεντρα σου ειναι γνησια PT51 τοτε ή το συγκεκριμενο προφιλ δεν δουλευει ή η κεφαλη ειναι για τα μπαζα. |
Pughell έγραψε: |
Που το ξεθαψες αυτο ρε Κωτσο;
Πολυ καιρο ειχα να γελασω τοσο... ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Θωμά τις σχέσεις τις μετρήσατε να δείτε ΠΟΙΕΣ φοράει;
Για όποιον απορεί τί φοράει κάθε αμάξι, ας μπει στο servicebox να δει. Δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα. Για να μην ψάχνεστε, όλα τα TU5J2 φόραγαν μεγάλο αξονάκι. Ολα τα 206 XS φοράνε MA-s σασμάν (με τις κοντές σχέσεις). Από το 2001 που πρωτοβγήκαν. ΜΟΝΟ τα XT φόραγαν μακρυές. Αντε γιατί κατά καιρούς πέφτουν κάτι μαργαριτάρια.... |
RASTAVIPER έγραψε: |
Έχε υπόψην σου ότι όλες οι σχέσεις μετρημένες βγάζουν ίδιες τελικές με πριν.
|
Touristas έγραψε: |
Αυτό που έχει στην φωτογραφία είναι με το μικρό γκρουπ διαφορικού δηλαδή το απλό και όχι το ενισχυμένο.
Για να σιγουρευτούμε τι φοράει το αμάξι μόνο με αριθμό πλαισίου. |
Steve έγραψε: |
Αν έχει κρατήσει το σασμάν, ναι με αριθμό πλαισίου.
Αν από 8v σε 16v πήρε και το σασμάν μαζί με το μοτέρ, τότε τί να σου πεί το καημένο το πλαίσιο? ![]() |
salex έγραψε: | ||
Είναι μετατροπή οεο... ![]() |
Touristas έγραψε: | ||||||
Δεν έχει πάρει και κιβώτιο μόνο μοτέρ. |
Touristas έγραψε: |
Δεν έχει πάρει και κιβώτιο μόνο μοτέρ. |
Steve έγραψε: | ||||||||
Θωμά? |
Sidobre έγραψε: |
...
Για να μην ψάχνεστε, όλα τα TU5J2 φόραγαν μεγάλο αξονάκι. Ολα τα 206 XS φοράνε MA-s σασμάν (με τις κοντές σχέσεις). Από το 2001 που πρωτοβγήκαν. ΜΟΝΟ τα XT φόραγαν μακρυές. Αντε γιατί κατά καιρούς πέφτουν κάτι μαργαριτάρια.... |
Pughell έγραψε: |
Ε,δεν νομιζω να βαφτιστηκαν ρε αφου ολα ειναι ιδιας εποχης...
Τοτε και να ηθελες,σε 3θυρο 16αρι δεν εβγαινε και κατι αλλο απο οσο ξερω. ![]() Και του Γιαννη αλλα και του Μιλτου ειναι με ιδιες ταπετσαριες με το δικο σου,του Γιαννη και σε ιδιο χρωμα αν θυμαμαι καλα,και με ιδιο εξοπλισμο αν δεν κανω λαθος. Ολα με 15αρες απο το εργοστασιο με 185/55. Δηλαδη μου φαινεται λιγο απιθανο να ηταν αλλη εκδοση με μονη διαφορα το σασμαν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τεσπα,ασχετα με αυτο,και στο Drive που ειχε quick test το 5θυρο 16αρι,185/55 φοραει αν θυμαμαι καλα...
|
Pughell έγραψε: |
Παντως του παιδιου που αναφερω που ειναι ταξινομημενο το 2001 ειχε 185/55/15 και απο τοτε φοραει 195/50/15. Τωρα τι σκ@τ@ μπορει να παιζοταν τοτε,δεν ξερω... ![]() |
kane έγραψε: |
Tώρα θα μιλήσει ο αρχων των οφτοπικς μεν ΑΛΛΑ: Δε νομίζετε οτι ειστε πέρα για πέρα οφ? |
Sidobre έγραψε: |
Σωπάτε μωρέ, θα τα μεταφέρουμε... |
Pughell έγραψε: |
Τασο γραφεεεεεε!!! ![]() VF32HNFUF 42356381. Ειναι αυτο του 2001 που φορουσε 185 που λεγαμε. ![]() |
nik_marin έγραψε: |
Αρ. πλαισίου άκυρος |
volvos έγραψε: |
κατσε αυτο μπορει να γινεται με εντολη της λαιον...δεν ειναι απαραιτητο οτι του εφαγε καποιος
οπως και στα πολο 1.4 16ν τα πρωτα που ερχονταν με 15αρια οταν εξω κυκλοφορουσαν με 14αρια!! |
volvos έγραψε: |
ναι ρε συ
αλλα το θεμα ειναι οτι δε θα μπορουσε να βγαινει με 195 απο το εργοστασιο και μετα να ζηταγαν για τοπικες παραγγελιες εδω ελλαδα 185? αν και ακογεται τελειως μαλ***α... αν περασει θα τσιμπησω αδεια να σας δωσω νουμερο |
Pughell έγραψε: |
Επεσε δουλεια και αργησα να απαντησω...
Λοιπον,το αυτοκινητο δεν ειναι πολυπλεξικο,αγοραστηκε με σιδερενιες και τα κλασσικα πλαστικα τασια με τις πολλες τρυπες στην περιφερεια και φορουσε μακριες σχεσεις και 3,77. Οσο για το πολυπλεξικο,δεν ειναι σιγουρα καθως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δουλευει με δυο εγκεφαλους,εναν μαμα και ενα PS mini group A,κοινως πηγε σε ηλεκτρολογο και μαλιστα τον ρωτησα αν μπορει να κανει το ιδιο και σε πολυπλεξικο και μου απαντησε "Σαφως...". Οποτε κατι αλλο συμβαινει εδω... Υ.Γ. Μεταφερετε τα,απλα δωστε και το link,να ξερουμε που πηγαν... |
Pughell έγραψε: | ||
Αυτο ηταν γραμμενο στο ταμπελακι που φαινεται απο το παρμπριζ ρε... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κωτσο το ταμπελακι δεν ειναι κολλημενο πανω στο παρμπριζ αλλα μεσα απο το παρμπριζ και απορω πως το βουρλο ο Volvos που εχει 206,δεν το ξερει. ![]() Τωρα για ημερομηνια αδειας,δεν το προσεξα,αν το ξαναπετυχω συνεργειο,θα το κοιταξω. |
Touristas έγραψε: |
Δεν του έφαγε κανένας τα λάστιχα τα πρώτα XS με 185 έβγαιναν
Τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι για φουλ MUX αμάξι και είναι του 2002. |
drdino έγραψε: |
Kάποια hatch (μεταξύ των οποίων και το δικό μου θαρρώ) έχουν το ΒΕ. ![]() |
tsikis έγραψε: |
ελπιζω να μην χρειάζεται τιποτα αλλο εκτός απο ημιαξόνια που ηταν μαζί ! |
m_r_c έγραψε: |
Ξεθάβω λίγο το θέμα αν και δεν είναι τόσο παλιό.
Μελέτησα λίγο τις σχέσεις του 306 race και είδα ότι είναι σχεδόν ίδιες με τις ομολογκέ του 106-saxo. Το rev drop αν τα υπολόγισα σωστά είναι ίδιο σε 2α-3η,3η-4η και 4η-5η και μόνο απο 1η σε 2α διαφέρει. Τα υπολόγισα λίγο βιαστικά, μπορεί κανένας να το επιβεβαιώσει? Στέλιο? ![]() ![]() Ο Κώστας στο Rc τι σχέσεις έχει βάλει? Απο ένα σασμάν ή έχει γίνει πάντρεμα? Δεν είδα να υπάρχει topic για σχέσεις ΒΕ σασμάν και το έγραψα εδώ. |
Pughell έγραψε: |
Πολλα ζητας βραδιατικα John... ![]() Οντως η κλιμακωση καπου εκει ειναι,απλα δεν το θυμαμαι ακριβως. Γενικα,η μαμα κλιμακωση του 6αριου απο 306 ειναι πολυ καλη για εναν 16v TU βελτιωμενο με εκκεντροφορους,κλπ,κλπ μιας και ουτε πολυ κοντο ειναι αλλα ουτε και πολυ μακρυ. ![]() Του Κωστα ειναι μαμα σχεσεις απο 306. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το θεμα ειναι οτι ακομα δεν ξερεις τις καμπυλες του μοτερ ρε. ![]() Μολις δεις αυτες,τοτε θα εισαι ετοιμος να δεις ποια θα ειναι και η ιδανικη κλιμακωση. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Στο ΜΑ μην ψαχνεις λυση,θα ειναι ημιμετρο,δυστυχως. ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Pughell έγραψε: |
Με 28αρα ρουλεμανατη και 1,8 πιεση ρημαζουν τα ΒΕ,λες να αντεξει το ΜΑ; ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
MA... ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
1.6 ![]() ![]() ![]() ΚΙΒΏΤΙΟ ΤΑΧΥΤΉΤΩΝ ΤΎΠΟΣ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ BE4R |
volvos έγραψε: |
facelift
kserola |
iceage έγραψε: | ||
Πόσο μου αρέσει που μπαίνει Σάββατο πρωί Τάκης με κούπα καφέ ενώ είναι Cyta να κράξει. |
Pughell έγραψε: |
Το "κατι αλλο" παλι απο ΒΕ πρεπει να ειναι ομως και κατα προτιμηση στην αναλογη κλιμακωση που χρειαζεται το μοτερ σου. ![]() |
volvos έγραψε: |
facelift
kserola |
memos23 έγραψε: | ||
Τι προτεινεις για τα γραναζια?Πιστευω οτι πρωτη και δευτερα πρεπει να ειναι λιγο μακριες για να μπορει να απλωνει στην εκκινηση.Απο εκει και περα 3η,4η και 5η ειναι ενα ερωτημα που θα απαντηθει στο δυναμομετρο οπου θα δω και την καμπυλη της ροπης στο φασμα των στροφων και θα μπορουμε να εκφρασουμε αποψεις. |
volvos έγραψε: |
kai taytoxrona dino odigies sto dialleima sto kathisterimeno mpas kai spasei to 10 megara...
otan toy lega toy malaka na parei hard de me akoyge |