DimiP έγραψε: |
# τα σκληρα πλαστικα θα μπορουσαν να ηταν λιγο μαλακοτερα.
# η κορνα θα μπορουσε να πατιεται λιγο ευκολοτερα και οχι να απαιτει ζορισμα - ειναι σκληρη! (πολλες μεχρι να πατησω κορνα εχει ηδη περασει ο κινδυνος) # η μικρη ιπποδυναμη |
Svstouk έγραψε: | ||
DimiPάκο μου, δεν διαβάζεις προσεκτικά! Ε-Ν-Α πράγμα ζήτησα να αναφέρετε, ως το ΠΙΟ ενοχλητικό για εσάς. ![]() Από αυτά τα τρία που μας έγραψες, λοιπόν, ποιο θεωρείς το χειρότερο; ![]() |
StAkIS έγραψε: |
...καθώς και το υδραυλικό τιμόνι, είναι πιο σκληρό από ότι σε άλλα αυτοκίνητα (το έχετε παρατηρήσει;;; ) !!! ![]() |
StAkIS έγραψε: |
Τί άλλο; Το κιβώτιο ταχυτήτων!!! Τελείως κακή αίσθηση, το σκέφτομαι συνέχεια όσο το χρησιμοποιώ, καθώς και το υδραυλικό τιμόνι, είναι πιο σκληρό από ότι σε άλλα αυτοκίνητα (το έχετε παρατηρήσει;;; ) !!! ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
σιγουρα δεν ειναι το τιμονι του saxo η 106gti που το στριβεις με την καρδια ενος μαρουλιου, ακομη και τα corsa εχουν πολυ υδραυλικο τιμονι ενω εμεις κανουμε μπρατσα ακομη. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εμένα με εκνευρίζει πολύ,ειδικα οταν πάω γρηγορα σε στροφές, η κολώνα ανάμεσα στο παρμπρίζ και στην πόρτα του οδηγού!κόβει την ορατότητα πολύ σε αριστερές στροφές.εχω και αλλα αλλα ενα να πουμε ειπαμε! |
chatasos έγραψε: | ||
Με κάλυψες απόλυτα... |
pduke έγραψε: | ||||
XΑ!άμα είχατε τα δικά μου καθίσματα και τα δικά μου κιλά δεν θα είχατε πρόβλημα...Με την παντελή έλλειψη πλευρικής στήριξης στις κλειστές αριστερές εγώ είμαι περίπου στο κέντρο οπότε τα βλέπω όλα!!!!!!!!!! |
XS έγραψε: |
Η συναρμολόγηση έχει άμεση σχέση με την ποιότητα κατασκευής. ![]() |
DimiP έγραψε: |
δε σε πιανω...
εσυ με το τo gt και τις bucketαρες εχεις προβλημα στηριξης;;; και αν ειδα καλα στις φωτο τα κιλα σου ειναι λιγα για να σε κρατανε στη μεση. |
pduke έγραψε: | ||
bucketάρες?????????ποιες bucketάρες?????? στο τουρ θα δεις...... |
Sidobre έγραψε: |
Αγόρι μου είπαμε... Εσύ είσαι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ!!! Τι να τους κάνεις τους κουβάδες.... |
pduke έγραψε: | ||
Γιαυτό την επόμενη φορά που θα ξανατουρίσω.....θα πάρω σφουγγαρίστρα...2 για την ακρίβεια,μία σε κάθε πόρτα και να το το roll cage!!!!! Εύγε Τάσο με τη χοάνα σου(τι ήχος είναι αυτός!!!!βροχή, κλειστά παράθυρα,πλίτσι πλίτσι από φτερά και λοιπά σημεία υδάτινης πρόσκρουσης και ο άρρωστος από πίσω......σαωιδώνει και νομίζεις ότι θα σου ρουφίξει τον πίσω προφυλακτήρα από τις βίδες της εμπρός πινακίδας...... ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
εμενα με εκνευριζει ολα αυτα που εκνευριζουν εσας να τα καλυπτει η ομορφια ενος αμαξωματος. αυτοκινητο ειναι ρε παιδια οχι γυναικα.κατι ηξερα εγω μπορει να εχω ολα τα παραπονα για peugeot αλλα εχω μηχανη και στριβω κιολας και ας το αποκαλεσαν ορισμενοι κουβα!!! |
konstantinos έγραψε: |
Ο χρόνος για μένα είναι ο χειρότερος εχθρός και εξηγούμαι...
Ο Αϊνστάιν, σε ώρες χαλάρωσης έλεγε τα σπουδαιότερα πράγματα, άσχετα εάν τα περισσότερα για μας είναι άγνωστα. Ελεγε λοιπόν "Ο χρόνος φίλοι μου είναι μετρήσιμο είδος, αλλά και αυτό είναι σχετικό. Κρατώντας μια κατσαρόλα που καίει για 10 seconds νομίζεις οτι ο χρόνος αυτός είναι ατελείωτος... Οταν όμως είσαι με μια πανέμορφη γυνάικα για κάποιες ώρες, νομίζεις οτι ο χρόνος αυτός είναι κάποια seconds." Ετσι λοιπόν είναι κύριοι, για κάποιους το 206 είναι κατσαρόλα για κάποιους είναι η πανέμορφη γυναίκα. Εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία... Εσείς? ps Για να μην παρεξηγηθώ (συμβαίνει συχνά τώρα τελευταία) ουδεμία σχέση έχουν τα συμπεράσματα με πρόσωπα, καταστάσεις, λεγόμενα τούτου του μάταιου κόσμου. Ολα είναι βασισμένα σε μύθους και δράκους του μυαλού μου. |
konstantinos έγραψε: |
Ο Αϊνστάιν, σε ώρες χαλάρωσης έλεγε τα σπουδαιότερα πράγματα, άσχετα εάν τα περισσότερα για μας είναι άγνωστα. Ελεγε λοιπόν "Ο χρόνος φίλοι μου είναι μετρήσιμο είδος, αλλά και αυτό είναι σχετικό. Κρατώντας μια κατσαρόλα που καίει για 10 seconds νομίζεις οτι ο χρόνος αυτός είναι ατελείωτος... Οταν όμως είσαι με μια πανέμορφη γυνάικα για κάποιες ώρες, νομίζεις οτι ο χρόνος αυτός είναι κάποια seconds." |
christhehealer έγραψε: | ||
Aυτό ήταν ένα τσιτάτο Γερμανοεβραίου και γνωστού γ@#$%^κου, με το οποίο ειρωνευόταν αυτούς που προσπαθούσαν να εκλαϊκεύσουν την Θεωρία της Σχετικότητας. Mεταξύ της κατσαρόλας και της καλλονής, είναι φυσικό να διαλέξουν όλοι την καλλονή, AAAAABAΔIΣTA. Όμως τις περισσότερες φορές στη ζωή, χρειάζεται να βουτήξεις το χέρι σου στην κατσαρόλα με το καυτό νερό, για να συνεβρεθείς με την, περί ου ο λόγος, καλλονή. Oι ανίκανοι ν' αγαπήσουν, ας πλέξουν δαντέλα με την ανεξαρτησία τους, κι ας φτιάξουν γύρω της όσους μύθους θέλουν. H ένταση, ευτυχώς ή δυστυχώς, βρίσκεται στην εσκεμένη ταπείνωση, στην εξάρτηση, στον έρωτα... Kαι όπως έλεγε και ο Oσκαρ Oυάιλντ :" από την εξυπνάδα, προτιμώ την ομορφιά, γιατί δεν χρειάζεται απόδειξη". |
pduke έγραψε: |
ΩΩΩΩΩΩχχχχχ.................
Θέλω τουρ πάλι ρε..... |
pduke έγραψε: |
ΩΩΩΩΩΩχχχχχ................. Θέλω τουρ πάλι ρε..... |
konstantinos έγραψε: | ||
Μπα καλά περνάμε και εδω που είμαστε... |
pduke έγραψε: |
μωρε τη θες την καντάδα σου εσύ... |
christhehealer έγραψε: | ||
Δ E N T H N Γ Λ I T Ω N E I M E T I Π O T A ! ! ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Μωρέ θα την γλυτώσει...
ps Πλάκα κάνω μην παρεξηγηθεί κανείς έτσι... |
konstantinos έγραψε: | ||||
Μωρέ θα την γλυτώσει... ps Πλάκα κάνω μην παρεξηγηθεί κανείς έτσι... |
christhehealer έγραψε: | ||
Δ E N T H N Γ Λ I T Ω N E I M E T I Π O T A ! ! ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ady έγραψε: |
Να φέρω τα ντραμς για την καντάδα στο επόμενο tour ? ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: | ||
με ειδικό κιτ δεσίματος στη μέση ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||
Με κάλυψες απόλυτα... |
zzzleepy έγραψε: |
Το πιο εκνευριστικό πράγμα (πέρα από το αριστερό εμπρός κολωνάκι) στο τρίθυρο 206 είναι όταν ξεκουμπώνω τη ζώνη και αυτή τραβιέται πίσω, να σφηνώνει στο πλάι του καθίσματος, ανάμεσα στο πλαστικό της πόρτας και το χερούλι που ρίχνει την πλάτη... |
SnakeMJK έγραψε: |
- Ότι χτυπάει ο λεβιές των ταχυτήτων τον συνοδηγό όταν επιλέγω 5η (και είναι λίγο απλωμένος)
|
teoman έγραψε: | ||
Αυτό δεν είναι πάντα κακό.Μερικές φορές μάλιστα το κάνω και εσκεμμένα ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Αλλά για πες μας, μήπως το κάνεις για να βάζεις "κατα λάθος" χέρι στην συνοδηγό;;; |
MR2 έγραψε: |
Και το ζωο σου μπροστα τι ρολο παιζει γιατι εγω ακομα να το καταλαβω αυτο!!!!! |
teoman έγραψε: | ||
Και εδώ έρχεται η γνωστή απορία της (εκάστοτε) συνοδηγού: "Μα γιατί βάζεις 5η στα 60km/h?" ![]() |
teoman έγραψε: |
Και εδώ έρχεται η γνωστή απορία της (εκάστοτε) συνοδηγού: "Μα γιατί βάζεις 5η στα 60km/h?" ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
... 1η εκκίνηση με το ζόρι 2η μέχρι τα 20km/h 3η στα 30km/h 4η στα 40km/h και τέλος 5η (aka αυτόματος πιλότος) στα 50+ ![]() Οι στροφές δεν πάνε πάνω από 1500 ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
"Για μικρότερη κατανάλωση αγάπη μου!" Όταν βαριέμαι, η σχέση ταχυτήτων ανα ταχύτητα ( ![]() 1η εκκίνηση με το ζόρι 2η μέχρι τα 20km/h 3η στα 30km/h 4η στα 40km/h και τέλος 5η (aka αυτόματος πιλότος) στα 50+ ![]() Οι στροφές δεν πάνε πάνω από 1500 ![]() |
vangsgr έγραψε: |
Το ότι λόγο ύψους, τα γόνατά μου ακουμπάνε στο τιμόνι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
και μετά αναρωτιέσαι γιατί είναι μπουκωμένο το αμάξι.... |
Bloom έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Έλεος!! Εδώ χώρεσε ο Danielos στο 106!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PoiSoNeR έγραψε: | ||
Γι’αυτό και’γω αλλάζω ταχύτητες πάντα μετά τις 6000!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Επίσης η πέμπτη είναι και μια πρόφαση για να πιάνεις το μπουτάκι της συνοδηγού...
|
Miltellas έγραψε: | ||
Και είμαι σίγουρος ότι λυπάσαι πολύ που δεν μπορείς να βάλεις μετά την πέμπτη και την όπισθεν... ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Επίσης η πέμπτη είναι και μια πρόφαση για να πιάνεις το μπουτάκι της συνοδηγού... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εμενα αυτο που μου την σπαει ειναι στα διοδια οπου ξεχναω να εχω τα χρηματα ετοιμα και πρεπει να λυθω και να κατεβω απο το αμαξι για να τα βγαλω απο την τσεπη ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εμενα αυτο που μου την σπαει ειναι στα διοδια οπου ξεχναω να εχω τα χρηματα ετοιμα και πρεπει να λυθω και να κατεβω απο το αμαξι για να τα βγαλω απο την τσεπη ![]() ![]() ![]() |
IRIS έγραψε: |
Αν και καινούρια κάτοχος και ακόμη το..."μαθαίνω" οφειλω να ομολογήσω ότι ένα ψιλοπροβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων υπάρχει. Στις μικρές ταχύτητες κυρίως ...αντιστέκεται... |
IRIS έγραψε: |
Αν και καινούρια κάτοχος και ακόμη το..."μαθαίνω" οφειλω να ομολογήσω ότι ένα ψιλοπροβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων υπάρχει. Στις μικρές ταχύτητες κυρίως ...αντιστέκεται... |
IRIS έγραψε: |
Αν και καινούρια κάτοχος και ακόμη το..."μαθαίνω" οφειλω να ομολογήσω ότι ένα ψιλοπροβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων υπάρχει. Στις μικρές ταχύτητες κυρίως ...αντιστέκεται... |
zzzleepy έγραψε: |
Όταν η θερμοκρασία έξω είναι από -3 έως 3 βαθμούς, αναβοσβήνει η σχετική ένδειξη στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Χρήσιμο αλλά εκνευριστικό, ειδικά τη νύχτα που τραβάει το βλέμμα... |
zzzleepy έγραψε: |
Το κακό είναι ότι χαμηλώνει ο φωτισμός όλου του ταμπλώ κι όχι μόνο της οθονούλας... ![]() |
margorita24(maria) έγραψε: |
λοιπον
1) μεσα στο εσωτερικο τριζουν μονιμως κατι στο ταμπλο 2)ο συμπλεκτης ταχυτητων συμπλεκταρει παρα πολυ ψηλα 3)λεβιες ταχυτητων κανει συνεχεια γκρακ-γκρακ σε αλλαγη 2 και 3 ταχυτητας 4)το τζαμι το ηλεκτρικο οταν δεν ειναι κατεβασμενα εντελως κανει ενα τρεμουλο και ακουγεται κρακ κ.τ.λ και μου ερχεται απορια εμενα .^σε ενα αμαξι 9μηνων ειναι φυσιολογικα???? |
zzzleepy έγραψε: |
Όταν η θερμοκρασία έξω είναι από -3 έως 3 βαθμούς, αναβοσβήνει η σχετική ένδειξη στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Χρήσιμο αλλά εκνευριστικό, ειδικά τη νύχτα που τραβάει το βλέμμα... |
Vaggelis έγραψε: |
Τελευταία, με εκνευρίζουν ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ οι ανίκανοι μηχανικοί των εξουσιοδοτημένων συνεργείων................ ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
OH YES , couldnt AGREE MORE ! |
TONY PAP έγραψε: |
Μας εκνευρίζει γιατί θέλουμε να είναι Golf στους τριγμούς, να στρίβει σαν rallye, να επιταχύνει σαν S3 χωρίς το ηλεκτρονικό γκάζι, να φρενάρει σαν LEON 18T, να έχει τα καθίσματα του Subaru WRX, να καίει όσο ένα 1000αρι swift, να έχει service & after sales όπως η ΤΟΥΟΤΑ και τέλος να κοστίζει όσο ένα ATOS !!!!
Αμ πως... ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Μας εκνευρίζει γιατί θέλουμε να είναι Golf στους τριγμούς, να στρίβει σαν rallye, να επιταχύνει σαν S3 χωρίς το ηλεκτρονικό γκάζι, να φρενάρει σαν LEON 18T, να έχει τα καθίσματα του Subaru WRX, να καίει όσο ένα 1000αρι swift, να έχει service & after sales όπως η ΤΟΥΟΤΑ και τέλος να κοστίζει όσο ένα ATOS !!!!
Αμ πως... ![]() |
Παράθεση: |
Ola wraia kai kala mexri twra sta prwta 2000 xiliometra pou exw kanei.Afto omws pou exw paratirisei einai to sasman tou.H opis8en poles fores adynatei na koubosei eukola kai swsta,kamia fora pseftokoubonei epikindino idiws otan eisai se katifora kai 8eleis na kaneis opis8en.Merika provlimata episis me ton dikti sta8mhs ladiou, (merikes fores mou vgazei vlavh, pavles kai meta apo kamia wra ftiaxnei) |
Ntinos έγραψε: | ||
κακος παραπονιεστε για το κουμπωμα τις οπισθεν αφου ειναι θεμα συγχρονισμου κιβωτιου,η αληθεια ειναι οτι τα πεζω εχουν μια σχετικη ιδιετεροτητα αλλα οταν δεν κουμπωνει ευκολα καλο ειναι να βαζουμε πρωτη και να κανουμε λιγο μπροστα η νανεβαζουμε τις στροφες της μηχανης. |
Dim_v_ έγραψε: |
Xexasate to basikotero pisteyo....apotomo xekinima me spiniarisma....Telikiasma strofon....To timoni arxizei kai paizei aristera dexia san trelo.....Se sigkrisi me ena punto mama pou eixa prin ligo kairo...kai dn ekane etsi....ola ta ipoloipa diorthononte pisteyo...alla timoni diskola...allazeis....sti periptosi pou dn theleis na xaseis ton aerosako...!!!!!!!!!!!
..................kanena den einai teleio... |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
δηλαδη το τιμονι φταίει...??? ![]() ![]() |
IRIS έγραψε: |
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι λίγο ...ιδιότροπο. Μου πήρε αρκετό καιρό να το συνηθίσω και εισέπραξα αρκετά ... πενταδάχτυλα εύσημα αυτών που ήταν πίσω μου όταν η ταχύτητα δεν έμπαινε σωστά.
χμμμ...τώρα εννέα μήνες μετά; Αναρωτιέμαι γιατί πήρα το 1400! ![]() |
Dim_v_ έγραψε: |
Xexasate to basikotero pisteyo....apotomo xekinima me spiniarisma....Telikiasma strofon....To timoni arxizei kai paizei aristera dexia san trelo.....Se sigkrisi me ena punto mama pou eixa prin ligo kairo...kai dn ekane etsi....ola ta ipoloipa diorthononte pisteyo...alla timoni diskola...allazeis....sti periptosi pou dn theleis na xaseis ton aerosako...!!!!!!!!!!!
..................kanena den einai teleio... |
Παράθεση: |
Tο σασμάν φυσικά.. μακράν απο τα χειρότερα σασμαν καινούργιων αυτοκινήτων... |
Ntinos έγραψε: | ||
μαλλον δεν εχεις εμπειρια με opel και seat.το κιβωτιο ειναι δυστροπο και με κοκκαλινη αισθηση αλλα πολλες φορες φταιει και ο τροπος που κανει καποιος τις αλλαγες ταχυτητων. |
gskarmou έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||||
το οτι 'ψαρευει' το τιμονι κατα την επιταχυνση ειναι θεμα διαφορικου και αμεσοτητας της κρεμαγιερας,σε αλλους αρεσει το τιμονι να ειναι αμεσο και να παιρναει το τι συμβαινει στους τροχους και σε αλλους οχι.Το οτι το τιμονι ειναι ξυραφι στα περισσοτερα πεζο ειναι στα συν κατα την γνωμη μου.
μαλλον δεν εχεις εμπειρια με opel και seat.το κιβωτιο ειναι δυστροπο και με κοκκαλινη αισθηση αλλα πολλες φορες φταιει και ο τροπος που κανει καποιος τις αλλαγες ταχυτητων. Εμενα παντως μου την σπαει η θεση οδηγησης στο 206...ειναι μακραν χαλια ειδικα σε σχεση με του 106 που παρολο που δεν ρυθμιζεται τιποτα ειναι απλα αψογη. στο 206 πας το καθισμα πανω-οδηγας βανακι πας το καθισμα κατω-χωνεσαι πολυ και δεν βλεπεις καλα και παραλληλα εισαι μακρυα απο το τιμονι-το πας κοντα στο τιμονι και τα πεταλια ειναι ψηλα για χαμηλη θεση οδηγησης (ειμαστε και ψηλοι τι να κανουμε) |
Ntinos έγραψε: |
γενικα αυτα τα οπελ και ειδικα τα κορσα.Την πρωτη φορα που μπηκα σενα απο δαυτα εσπασε σωληνα του καλοριφερ και η κοπελα που ηταν δικο της και εγω που τοδηγουσα πεταχτηκαμε εξω στη μεση της Μεσογειον για να γλιτωσουμε τα εγκαυματα. Μετα το αμαξι πηγε συνεργειο και απευθειας σε μαντρα ![]() ![]() ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
Ρε παιδία θέλω κάτι να προσθέσω μέσα σε όλα αυτά…
Με τρελαίνει που οι προφυλακτήρες είναι εντελώς ψεύτικοι. Ναι εντάξει σε όλα τα αμάξια έτσι είναι αλλά ο μπροστινός είναι επιεικώς απαράδεκτος . τον κουνάς από το κάτω μέρος του και κουνιέται ολόκληρος σαν σάπιο δόντι.. είναι απίστευτο παρατηρείστε το ![]() |
nikq έγραψε: |
Ρε παιδία θέλω κάτι να προσθέσω μέσα σε όλα αυτά…
Με τρελαίνει που οι προφυλακτήρες είναι εντελώς ψεύτικοι. Ναι εντάξει σε όλα τα αμάξια έτσι είναι αλλά ο μπροστινός είναι επιεικώς απαράδεκτος . τον κουνάς από το κάτω μέρος του και κουνιέται ολόκληρος σαν σάπιο δόντι.. είναι απίστευτο παρατηρείστε το ![]() |
xeskepastos έγραψε: |
Εγω παλι ψηφιζω σαζμαν... διολου σφιχτο, ψιλοθορυβωδες στις αλλαγες και αυτη η ρημαδα η τριτη δεν ειναι ποτε εκει που την περιμενεις!!!
Απ'την αλλη βεβαια ειναι καινουργιο τ'αμαξακι και ισως πρεπει να το συνηθισω λιγακι...ελπιζω να στρωσει...παντως με της αλφα που ειχα πριν την εβρισκα καλυτερα κι ας ηταν και 12 χρονων... ![]() |
kanelj έγραψε: |
οι χειρολαβες στο quiksilver μονο εμενα φευγουν καθε λιγο και λιγακι ![]() ολο βιδωνω τις βιδες αλλα παλι αυτα χαλαρωνουν..... ![]() ![]() |
douf έγραψε: | ||
Για τις χειρολαβές σου δεν φταίνε οι βίδες αλλά το subακι που έχεις θα στο ξεβιδώσει όλο τ' αυτοκίνητο καμιά μέρα ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο στο 206 ειναι το βαρος του...
θα ηθελα να ηταν 850 κιλα με φουλ εξοπλισμο... ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||
Μια υφασμάτινη οροφή μου φαίνεται καλή αρχή . . . ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
.................. Από όλα αυτά με ενοχλεί περισσότερο το ΤΙΜΟΝΙ και μου φαίνεται περίεργο γιατί κανείς άλλος δεν το έχει αναφέρει!!! |
ultra-one έγραψε: |
Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
.................. ![]() ![]() ![]() Τί είχες πρίν ![]() Και καλώς ήρθες δεν σε πέτυχα αλλού σε πευτχαίνω εδώ |
ultra-one έγραψε: | ||||
|
ultra-one έγραψε: |
Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
.................. Aπο τα καλύτερα τιμόνια και αυτοκίνητα ,αυτό με τα 160? Το μπόσικο της ευθείας υφίσταται για δύο λόγους :55αρια λάστιχα σε 15αρες ψηλο προφίλ μαγούλιασμα στο φούλ (το κερατό μου θα βάλω 50αρια) και αρκετά μικρό μεταξόνιο που αν είχε πιο γρήγορο και κοφτερό τιμόνι θα μετράγαμε πολλές τούμπες αν αλλάζαμε απότομα λωρίδα με πάνω απο 150χλμ... Βέβαια όπως όλα μπορεί να αλλάξει εύκολα ![]() |
Recifees έγραψε: | ||
Το 8 βάλβιδο με τους 130 (πριν το γαργαλίσω) και φόραγε και αυτο 55άρια 185/55VR15 Michelin MXV3a Pilot. ('Ηταν ακόμη πιο ακριβές με Goodyear Eagle VR). Κάπως χειρότερη αίσθηση είχε με 195/50VR15 Michelin Pilot Exalto. Το καλύτερο υδραυλικό σε ακρίβεια που έχω δει μαζί με του MX5 (που είναι όμως λίγο ελαφρύ). Πάντως για την ανακρίβεια μπορεί να φταίνε και τα μαμίσια Continental SportContact που έχουν πολύ μαλακό σκελετό και μάλλον σκληρή γόμα. Το μεταξόνιο του 206 είναι 2,445μ (το 205 έχει 2,42μ) και του 309 2,47μ. Δεν νομίζω οι 2,5πόντοι να κάνουν τη διαφορά. Το 307 1.6 της μάνας μου με Dunlop SP2000 195/60ΗR15 όπως ακόμη και το Mazda 323GT 1.5 που είχα (του 82...)(Συμπίεση 11:1, Αλλαγμένος εκκεντροφόρος, 2 διπλά καρμπιρατέρ 0-100 σε ~7,5δλ - GTi Killer μέχρι τα 140-150χαω) είναι πιο ακριβές! Έλεος!!!!!! |
Recifees έγραψε: |
Με εκνευρίζουν τα πάρακατω:
.................. Για ιαπωνικά προσθιοκίνητα μπορεί να αλλάζανε ή να αλλάζουνε πορεία πιο άμεσα με την μούρη αλλά αυτός ο κώλος κοιμάται |
kanelj έγραψε: |
οι χειρολαβες στο quiksilver μονο εμενα φευγουν καθε λιγο και λιγακι ![]() ολο βιδωνω τις βιδες αλλα παλι αυτα χαλαρωνουν..... ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Μετά από 10+ μήνες συμβίωση με το 206 1.6 GTi 16v επαναφέρω αυτό το τόπικ με τα αρνητικά σχόλια μου για το 206.......
1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως) 2. Το έχω αναφέρει και το ξαναλέω. Το τιμόνι είναι ΧΑΛΙΑ. Το χειρότερο που έχω δει σε Peugeot και από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ γενικά. Είναι πολύ ανακριβές, αργό και έχει μεγάλο τζόγο. Θυμίζει τιμόνι με ατέρμονα κοχλία (επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) σε τζιπ ή γιαπωνέζικο 30ετίας! Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον και πολύ χαλαρό γύρω από τη θέση της ευθείας! 3. Ο επιλογέας στις κανονικές αλλαγές σκαλώνει. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές δεν έχει πρόβλημα ![]() Η αλλαγή βαλβολίνης βοήθησε αλλά το κιβώτιο είναι δύστροπο. 4. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίσως η πιο κακοσχεδιασμένη ανάρτηση που έχει φτιάξει η Peugeot τα τελευταία 15 χρόνια. Η αίσθηση από το θετικό κάμπερ και το έντονο θετικό οφφσετ είναι πολύ κακή και το αυτοκίνητο δίνει πάντα την εντύπωση ότι πατάει "στις μύτες των ποδιών του". Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης κακή. Η αλλαγή από conti σε Μichelin βοήθησε αλλά φαίνεται ότι δεν είναι μόνο τα λάστιχα το πρόβλημα..... 5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ) 6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο! 7. Ο κινητήρας κάτω από 1700 στροφές είναι εντελώς ψόφιος, μετά ξυπνάει λίγο και ουσιαστικά διαθέτει επαρκή ισχύ μόνο από 4000-6000 στροφές. 8. Το Clima έχει ανεπαρκή απόδοση αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον ήλιο... (Για αυτό θα μπούν μεμβράνες...) Θα κάνω update με πολλά άλλα! ![]() |
ultra-one έγραψε: |
5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ)
|
Recifees έγραψε: |
1.Το εμπρός μέρος φωνάζει για χαμήλωμα ή σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ ... |
Recifees έγραψε: |
Το πίσω μέρος είναι πάραα πολύ πιο σταθερό ιδαίτερα στις στροφές με πολλά (+150) επιτρέποντας πιο αργό φρένο και άνοιγμα του γκαζιού απο την κορυφή της στροφής ήδη χωρίς το φόβο για διώξιμο στην έξοδο.Στον αντίποδα το πλασάρισμα με παίξιμο τιμονιού ή πάτα άσε γκαζιού στην είσοδο στροφής επαχιακού πάειειειειει και μου έχουν μείνει μονο τα φρένα για να διώχνω πίσω μέρος . |
Recifees έγραψε: |
2.Το τιμόνι αν και είναι λίγο Κινέζος ,μου το βούλωσε με την απάθεια του ως προς τις παρενέργειες που μπορούν να έχουν λακούβες σαμαράκια όταν πάς αέρα.Η σιωπή του σε σχέση με άλλα πιο ..φλύαρα ![]() |
Recifees έγραψε: |
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα . |
Recifees έγραψε: |
Εκεί είναι που σιχτίρισα τον επιλογέα ![]() ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
1. Άρχισαν να τρίζουν διάφορα... Το πάνω μέρος του ταμπλό, οι επενδύσεις στις πόρτες, οι πίσω πλάτες των καθισμάτων περισσότερο από πριν και η εταζέρα (έχω βάλει 6x9 μεγάφωνα όμως) 5. Η θέση οδήγησης είναι για ανθρωποειδή με κοντά πόδια και μακριά χέρια. Είναι σχεδόν αδύνατο να βολευτείς. (Και είμαι μόνο 1,70μ) 6. Τα φρένα και ο συμπλέκτης κουράζονται πολύ εύκολα. Σε μια γρήγορη (ΑΝΑΒΑΣΗ κιόλας) με εντόνα φρένα και πολλές αλλαγές ταχυτήτων, το τι μποχα βγήκε από φρένα και συμπλεκτη δε λέγεται!!! Νομισα πήρε φωτιά το αυτοκίνητο! |
pezomania έγραψε: |
Με τα σχόλια σου Χάρη έχω μείνει άφονος ![]() Το αμάξι το έχω 4χρόνια, παράλληλα πήραμε και το 106 Rallye (που θεωρείτε από τα καλύτερα Γαλλικά σε στήσιμο) και πάλι τέτοια παράπονα για το τιμόνι του 206 δεν μπορώ να τα δεχτώ. Θεωρώ ότι σίγουρα υπολοίπετε σε αίσθηση από του rallye, οχι όμως και από του saxo VTS που το έχω οδηγήσει ένα εκατομύριο φορές. Και σε σχέση με clio και ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ (fiesta, ibiza) θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο!!! |
ababapanos έγραψε: |
Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου! ![]() Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Αν οδηγήσεις αυτοκίνητα όπως 205GTi 1.9 (τα τελευταία με υδραυλικό), 309GTi, 306GTi, 405Mi16, 106GTi/Rallie, Mini, Mazda MX5 τότε θα δεις τι θα πει τιμόνι!!!! Το αξιοσημείωτο ξέρετε τι είναι??? Ότι ΟΛΑ τα παραπάνω Peugeot (δεν είμαι σίγουρος για το 106 όμως) έχουν ΘΕΤΙΚΟ οφφσετ ενώ το 206 αρνητικό! |
Recifees έγραψε: |
3.Για το θετικό κάμπερ και τις όποιες παρενέργειές του ... βολέυει ιδαίτερα στις γλυστερές ανηφορικές φουρκέτες πρώτης ή δευτέρας με τον εσωτερικό τροχό να πατά καλύτερα και να φέυγει πιο γρήγορα . |
ultra-one έγραψε: |
Εδω διαφωνώ κάθετα!!!!!!!!! Το 90% της πρόσφυσης το έχει ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχός άρα αυτός είναι ο πιο σημαντικός σε μια στροφή και πρέπει να έχει λίγο αρνητικό κάμπερ!!!! Το πρόβλημα σπιναρίσματος στον εσωτερικό, λύνεται με ένα μπλοκέ διαφορικό!!!!!!!!! ![]() |
ababapanos έγραψε: |
Δεν καταλαβαίνω τα προβλήματα που περιγράφετε, όχι ότι σας αμφισβητώ, αλλά σήμερα όλη μέρα , είχα ένα καινούριο 206 1.1 από την έκθεση που το πείρα για τεστ ντριβε και μου φάνηκε μια χαρά, και οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, χωρίς προβλήματα, τριξίματα κανένα, τα φρένα με το ΑΒΣ επίσης πολύ καλά, και αν και μονό 60 αλογάκια , μου φάνηκε αρκετά γκαζιαρικο. Τελικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου! ![]() Δηλαδή εσείς μετανιώσατε για το 206 σας? ![]() |
vinman έγραψε: |
Κανεις τους δεν εχει μετανοιωσει Πανο....
![]() ![]() |
Recifees έγραψε: | ||
εσύ να μάθεις αν η μπροστινή ανάρτηση του 407 μπαίνει και σε 206 και μετά να ξαναγράψεις εδώ ..... έτσι για τιμωρία ![]() ![]() ... πρέπει να είναι πολύ "θηρίο" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vinman έγραψε: | ||||
Μου το εξηγεις λιγο γιατι δεν καταλαβα τι εννοεις??? Μηπως λες οτι σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του δεν παει ![]() ![]() |
vinman έγραψε: | ||||
Μου το εξηγεις λιγο γιατι δεν καταλαβα τι εννοεις??? Μηπως λες οτι σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του δεν παει ![]() ![]() |
Recifees έγραψε: | ||||||
Bρε θα σε πυροβολήσω... ![]() 407+επαρχιακός+μέτριες στροφές=στρίψιμο αλα 206 στο πιο σταθερό του Αλλα κατηγορίας του +επαρχιακός +μέτριες στροφές= μαθήματα ιστιοπλοίας Είναι σχετικά γρήγορο αλλά σε αυτή την κατηγορία δεν πας για τα μπαμ κτλ .Μου έκανε εντύπωση η σταθερότητα σε συνδυασμό με ευελιξία και κλίσεις που θα άρμοζαν σε κανα gti παρά σε οικογενειακό .Υπάρχουν και άλλες στριφτερές επιλογές αλλά δεν μου δόθηκε ποτέ η εντύπωση ότι έμπαιναν με την ίδια άνεση που έμπαινε δαυτο. |
shiba έγραψε: |
eμ,ενα στο cc μου οπωσ κα ισε ολα με εκνευριζει αφανταστα που για να ανοιξω την οροφη πρεπει να κραταω πατημενο το κουμπι...το ξερω οτι εχει βγει ειδικοσ μηχανισμοσ αλλα δεν ειναι τσαμπα λ7?>ενταξει θα με πειτε κομπλεξικο αλλα αυτο μου την σπαει... |
Lef205 έγραψε: | ||
Που να σε ειχα στο 205 να ανοιγοκλεινεις την οροφη με το χερι ! ![]() Παντως το συγκεκριμενο και εμενα με εκνευριζει. |
vinman έγραψε: |
.....
Με πυροβολω μονος μου... ![]() ![]() ![]() Το οτι δεν μπαινουν τα υπολοιπα της κατηγοριας σε στροφες με την ιδια ανεση που μπαινει το 407 οφειλεται στα διπλα ψαλιδια εμπρος της αναρτησης... ![]() Οσο για το αν μπαινει η αναρτηση σε 206....φανταζομαι οτι κανεις humor... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Recifees έγραψε: | ||
Kαι η 156 εχει διπλά αλλά δεν έκανε άρθρο το R&D για την λειτουργία τους .Για το 407 έχει γίνει και ο συνολικος σχεδιασμός ανάρτησης και κινηματικής της είναι οut of space έτσι όπως περιγράφηκε ....και που πραγματικά δουλεύει Εξοχα . Για το 206+ ανάρτηση 407 ![]() |
Recifees έγραψε: |
...το θετικό κάμπερ που αποκτά ο εσωτερικός στην έκταση του μέσα στην στροφή του επιτρέπει να πατά με περισσότερο πέλμα κάτω και να συμμετέχει πιο ενεργά στο κατέβασμα της δύναμης κάτω.Ακα σπινάρισμα later ![]() ![]() ![]() |
Anthi έγραψε: |
Αυτό που μου τη σπάει στο 206, εκτός από το μη αυτόματο παράθυρο του συνοδηγού που ανέφερε η Αλεξάνδρα,είναι πως τυχόν ανοιχτά παράθυρα δεν κλείνουν με το συναγερμό...: |
shiba έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
τυχόν ανοιχτά παράθυρα δεν κλείνουν με το συναγερμό |
vinman έγραψε: |
Εμενα παντως κλεινουν και τα 4 παραθυρα,και οι καθρεπτες..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Recifees έγραψε: | ||
Το πορτ μπαγκάζ να δώ πως θα κλείσει απο τις ντομάτες που θα μαζέψεις ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vinman έγραψε: |
Αααααααααααααα....και αυτο αυτοματα ανοιγοκλεινει... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anthi έγραψε: | ||
Με τις ντομάτες δε βλέπω να γίνεται τίποτις....μυαλό δε βάζει... Μήπως να πιάσουμε κάτι άλλο ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Βασικά ανοίγω αυτό το topic για δύο λόγους.
Ο ένας είναι προφανής : να μάθουμε τι μας ενοχλεί περισσότερο στο λιοντάρι μας. Προσέξτε, ΕΝΑ πράγμα θα ήθελα να αναφέρετε. Αν πάλι είναι πολλά αυτά που σας εκνευρίζουν, ε τότε, μεταξύ δύο κακών, το μη χείρον βέλτιστον! ![]() Ο δεύτερος είναι ότι θέλω να δώσω την ευκαιρία σε κάποια άτομα, που δεν συμμετέχουν πολύ ενεργά στις συζητήσεις μας στο forum, να μας πουν δυο κουβέντες. Στο συγκεκριμένο topic δεν υπάρχει ο φόβος μήπως πούμε καμιά......ανοησία ή τέλος πάντων κάτι που θα μας εκθέσει και θα δείξει στους άλλους ότι δεν ξέρουμε πολλά για το αμάξι μας. Μιλήστε άφοβα λοιπόν! ![]() Ξεκινάω λοιπόν! Εμένα εκείνο που με εκνευρίζει αφάνταστα και περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στο 206 μου, είναι η καθυστέρηση της ενεργοποίησης της κόρνας, ακόμα και για αυτά τα κλάσματα του δευτερολέπτου ένεκα πολυπλεξίας. Σύμφωνοι, η κόρνα ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά εδώ ΔΕΝ είναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ χώρα με ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ οδηγούς και τρόπους. Στο παρελθόν έχω γλυτώσει τον εαυτό μου και άλλους από περιπέτειες, χρησιμοποιώντας την κόρνα, και τώρα αυτή η μικροκαθυστέρηση φοβάμαι μήπως κάποτε αποβεί μοιραία. ![]() Εσάς τι σας.....συφιλιάζει; ![]() |