Vini έγραψε: |
Ωραιος ο ady!
Με τα χρώματα όμως τι γίνεται? Εχω ακούσει για μπλε υγρό, για πράσινο, για πορτοκαλί.... Μάλιστα αν δείτε τις μάρκες η κάθε μία έχει σχεδόν δικό της χρώμα υγρού.... Ποιο υγρό άραγε να είναι καλό? χμμμ! ![]() ![]() ![]() ![]() Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Ωραιος ο ady!
Με τα χρώματα όμως τι γίνεται? Εχω ακούσει για μπλε υγρό, για πράσινο, για πορτοκαλί.... Μάλιστα αν δείτε τις μάρκες η κάθε μία έχει σχεδόν δικό της χρώμα υγρού.... Ποιο υγρό άραγε να είναι καλό? |
Vini έγραψε: |
Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Και βέβαια βγάζει !!! DOT3, DOT4, DOT5.1 και RBF 600 (αγωνιστικό). |
Vini έγραψε: |
Τελικά μπορούμε να αναμείξουμε διαφορετικά DOT? Στο manual του 206 λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά DOT αρκεί να είναι πάνω από DOT3.... Νομίζω ότι τα DOT5 ή 5.1 είναι καλά για το 206... |
Ady έγραψε: | ||
Καλό είναι να μην αναμιγνύεις διαφορετικών τύπων υγρά, όπως το ίδιο ισχύει και για διαφορετικών εταιριών υγρά. Επίσης προσοχή με τα DOT5, που είναι και τα μόνα σιλικονούχα. Επειδή δεν παρακρατούν την υγρασία από το περιβάλλον, μπορεί να αποδειχθούν πιο επικίνδυνα, γιατί η υγρασία παραμένει στο σύστημα φρένων, me αποτέλεσμα ακόμα και σκουριά στις δαγκάνες των φρένων. Επίσης τα DOT5 υγρά (για όσους έχουν ABS) δεν λιπαίνουν τόσο καλά την αντλία του ABS, όσο τα υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη (δηλαδή όλα τα άλλα). Η γνώμη μου είναι, μακρυά από DOT5, ειδικά γι'αυτούς που έχουν ABS. Επίσης μη μπερδεύετε τα DOT5 με τα DOT5.1. Tα πρώτα είναι "σιλικονούχα" ενώ τα δεύτερα "γλυκολούχα". Τα RBF 600 της Motul δεν είναι σιλικονούχα, άρα δεν είναι DOT5. Οπότε Νίκο, μακρυά από DOT5. Εγώ χρησιμοποιώ DOT4, γιατί τα DOT5.1 είναι για ακραία φρεναρίσματα !!!!! |
Nikel έγραψε: |
Μιας και μιλαμε για υγρα φρενων και με την ευκαιρεια της τοποθετησης σωληνων υψηλης πιεσης στο αυτοκινητο μου απο εβδομαδα να προτεινω και ενα πολυ καλο Dot 5 υγρο..ταρα τα τζουμ ταρα τα τζουμ...και το ονομα αυτου Motul (σας θυμιζει τιποτα ![]() ![]() ![]() |
p206mike έγραψε: |
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ.... |
p206mike έγραψε: |
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ.... |
206Tomcat έγραψε: |
Αντε καλορίζικα τα καλούδια σου!Φαίνεται έβαλες σκοπό της ζωής σου να τρέξεις σε ένα CC cup ή κατί αντίστοιχο GrN!!! FERODO RACING , GOODRIDGE , MOTUL RBF ποιος είσαι ρε φίλε------ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!!!! KEEP UP THE GOOD WORK!
Αντε χώσε και κανα turbιδι πάνω (με την καθοδήγηση του black & fast) και σε βλέπω αναβάσεις καταβάσεις κτλ μια ζωή! |
Nikel έγραψε: |
Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα ![]() |
DimiP έγραψε: |
καλα αστο δεν σχολιαζω οτι ηρθες στη γειτονια και δεν συνενοηθηκες / ειδοποιησες να ερθω ΟΤΟΜΟΤΟ... αστο .... ![]() ![]() ![]() ![]() παντως, καλοριζικοι οι τακαροι ! σκιστους μη τους λυπηθεις. |
Miltellas έγραψε: |
Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι; |
Slash έγραψε: |
Για ξαναδώστο μια κλαρινιά γιατί δεν το έπιασα (είναι και αργά...) |
206Tomcat έγραψε: |
Ρε Νικελ ξέρεις αν τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπορούν να τοποθετηθούν στα πίσω δισκόφρενα?Λες να υπάρχει κάποιο πρόβλημα? |
Miltellas έγραψε: |
Φυσικά και μπορούν! Για αυτό και ο Νικέλιος λέει ότι αγόρασε 4 σωληνάκια. Δύο εμπρός και δύο πίσω! Το ένα είναι πιο κοντό, προφανώς γιατί είναι μία σχεδιαστική ιδιοτροπία στις δαγκάνες ή στην ανάρτηση του 206. |
Slash έγραψε: |
Δεν τα πήρες σε διαφανή συσκευασία με κόκκινο χαρτόνι από πίσω; |
Slash έγραψε: |
Τι να σε πω ρε φιλαράκι. Ακριβώς τα ίδια φοράει και ένα rallye 1.3 στο Power αυτού του μήνα. Για ψάξε το λίγο καλύτερα πριν τα αλλάξεις και στο τέλος μείνεις χωρίς φρένα. Που δεν νομίζω... |
Miltellas έγραψε: |
Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι; |
Ady έγραψε: | ||
Ρε παιδιά, μήπως τα σωληνάκια είναι Goodridge και όχι Goodrich? |
alekos έγραψε: |
Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας? |
Nikel έγραψε: | ||
Ελα Αλεκοοοοοο (καλωσορισες φιλε μου).....εγω δεν θα σου πω οτι σε βοηθουν να φρεναρεις πιο γρηγορα αλλα θα σου πω πως καλυτερευουν την αισθηση του φρεναρισματος κατα πολυ και συναμα εξαλειβουν το φαινομενο της διογκωσης, εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αντεχουν πολυ περισσοτερο ακομα και αν δεχτουν πιεση που θα εκοβε τα εργοστασιακα μαρκουτσια. |
Ady έγραψε: |
Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι: DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό. |
Vini έγραψε: |
Φυσιολογικά πρέπει, αν κατανοώ καλά τα υδραυλικά φρένα, να πατάς περισσότερο τώρα για να πιάσουν καλά τα φρένα ή κάνω λάθος ?????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro) Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες: 265 C / 165 C Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού.... Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών. ![]() |
Vini έγραψε: |
Nik βιάζεσαι ! ! ! !
Κάτσε ρε παιδάκι μου να στρώσουν λίγο τα τακάκια... Κάτσε να ζεσταθούν τα σωληνάκια... Φυσιολογικά πρέπει, αν κατανοώ καλά τα υδραυλικά φρένα, να πατάς περισσότερο τώρα για να πιάσουν καλά τα φρένα ή κάνω λάθος ????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
Νικολα μου αυτο που παρατηρησα ειναι πωε η διαδρομη του φρενου εχει μειωθει αισθητα (μαλλον λογο καινουργιων τακακιων) και ναι θελει να βαλω λιγη περισσοτερη δυναμη στο ποδι-φρενο για να πιασουν καλα. Γιατι αραγε ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Όπου νά 'ναι θα σκάσει μύτη ο Νικέλιος και θα μας πει ότι σήμερα είναι καλύτερη η αίσθηση, και αύριο θα μας πει ότι τα φρένα είναι μια χαρά, μεθαύριο ότι είναι καλύτερα από πριν και παραμεθαύριο ότι είναι καταπληκτικά! ![]() Τα τακάκια που θέλουν στρώσιμο είναι και τίποτα άλλο. Αφού δεν τσαρουχώνει το πεντάλ, αλλά αντιθέτως έχει μικρύνει η διαδρομή, σημαίνει πώς καί τα υγρά καί τα σωληνάκια δουλεύουν άψογα! |
206Tomcat έγραψε: |
To πα εγώ οτι παει να φτιάξει ενα τέρας της ασφάλτου!!!Ωστε αμορτισερ την άλλη βδομαδα εεε !Τελικά δεν έβαλες ferodo racing?Ξέρει κανείς μήπως τι τακάκια χρησιμοποιεί η αντιπροσωπία στα 206.Επέστρεψε το μωρό από κρήτη και το πάω την παρασκευή για το ετήσιο και μάλλον θα μου αλλάξουν τακάκια.Σκεφτομαι να τους ζητήσω να μην το κάνουν και να πάω να βάλω τα Ferodo (μήπως πρόσεξες nikel πόσο είχαν τα ferodo στην otomoto?) |
Nikel έγραψε: |
Μιας και μιλαμε για υγρα φρενων και με την ευκαιρεια της τοποθετησης σωληνων υψηλης πιεσης στο αυτοκινητο μου απο εβδομαδα να προτεινω και ενα πολυ καλο Dot 5 υγρο..ταρα τα τζουμ ταρα τα τζουμ...και το ονομα αυτου Motul (σας θυμιζει τιποτα ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Exει κανείς το τηλ του Louis στην Κηφισίας ή κάποιο άλλο κατάστημα εκεί κοντά;
Είναι επείγον.... |
Sidobre έγραψε: |
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ!
Γ@Μ@ την ατυχία μου... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΩΤΑ!!!! ΟΥΤΕ Η ΟΤΟΜΟΤΟ! @#@!%#^$%^*%$%^#% Αμα ξέρει κανείς κάτι γιατί είναι επείγον! Και για να εξηγήσω Με το ατύχημα έσπασε ένα σωληνάκι φρένων και η Peugeot δεν έχει διαθέσημο!!!!! Ψάχνω να βρώ ακόμα και υψηλής πίεσης για να πάρω το αυτοκίνητο την Παρασκευή! Αλλιώς @#$@#%@%@^%@$ |
Sidobre έγραψε: |
Εδώ χρειάζεται να το πω το ΜΠΡΑΒΟ!!
Απευθύνομαι στην ΟΤΟΜΟΤΟ που προσφαίρθηκε να βοηθήσει και θα φέρει τα σωληνάκια σε 2 ώρες μάλλον από κάποια αποθήκη. Το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορά μου εκεί αλλά θα την λύσω αφού κάθονται μέχρι τις 9:00 το βράδυ!!! Και πάλι μπράβο και ευχαριστώ. Αυτό σημαίνει ότι θα φοράω τα ίδια σωληνάκια με τον Nikel Vini και αυτούς στα Μελίσσια πήρα τηλ. και δεν έιχαν ούτε απλά. Για τον τύπο στην Μεταμόρφωση δεν θέλω ούτε να τον πάρω τηλ.. ![]() Ευχαριστώ όλους! |
Sidobre έγραψε: |
Ειδού και τα δύο υγρά...
RBF 600 Factory Line ![]() 100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems. ---------------------------------------------------------------------------------- Dot 5.1 brake fluid ![]() LONG LIFE 100% synthetic fluid for hydraulic actuated-brake and clutch systems. DOT 5.1 NON-SILICONE BASE. Fluidity specially designed for anti-locking brake systems ΑΒS. |
Nikel έγραψε: | ||
H αποθηκη που θα τα επερναν (τα πηραν δηλαδη γιατι υποθετω πως τα εχεις ηδη παρει) ονομαζεται Siros Sport και ειναι η αντιπροσωπια της Goodridge και της EBC kαι αλλων ενδιαφεροντων προ'ι'οντων! Τυχερουλη τωρα εχουμε τα ιδια σωληνακια εεεεεεε.... Αντε και καλα φρεναρισματα ![]() |
Nikel έγραψε: |
Τελικα τι εγινε εσυ ποιο εβαλες??? Μου φαινεται οτι καλα εκανα και εβαλα τα RBF 600 γιατι απ'οτι φαινεται τα Dot 5.1 τα συγκεκριμενα ειναι φτιαγμενα για ABS??? |
Vini έγραψε: |
Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro) Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες: 265 C / 165 C Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού.... Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών. ![]() |
theflame έγραψε: | ||||
Αν κατάλαβα καλά ο Ady πρέπει να αναφέρει τις τιμές που θεωρούνται ως ελάχιστες για να χαρακτηριστεί ένα υγρό ως DOT κάτι. Ady μία διευκρίνηση; |
~FoCuS~ έγραψε: |
Ady bravo polu kalo kai analitiko to post sou
tha ithela na se rwtisw kai kati allo Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia gia poio logo xrisimopiite Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
~FoCuS~ έγραψε: |
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia gia poio logo xrisimopiite Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
Miltellas έγραψε: |
Φίλε Εστιασμένε ![]() |
~FoCuS~ έγραψε: |
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
Sidobre έγραψε: |
Εν κατακλείδι θα την συνιστούσα σαν βελτίωση όσο μικρή κι αν είναι αφ'ενός λόγω μικρού κόστους, αφ'εταίρου επειδή όσο λίγο και να βελτιστοποιήσεις τα φρένα σου μπορεί να είναι και σωτήριο! |
Touristas έγραψε: |
Όχι δεν χρειάζεται για τα ταμπούρα εκεί πάνε μεταλλικά σωληνάκια κατευθείαν |
STELIOS έγραψε: |
Nαι, αδειαζει εντελως το κυκλωμα. Δεν θυμαμαι αν πρεπει να βγουν οι τροχοι γι'αυτο, αλλα σιγουρα αδειαζουν και τα σωληνακια που φτανουν στα φρενα. |
p206xs2 έγραψε: |
Δηλαδή παιδιά όντως πρέπει να βγουν οι τροχοί; |
sps έγραψε: |
Σωληνακια για 106 θα ζητησεις.
Τακακια, φεροντο 2500 πιστευω θα σε ικανοποιησουν για overall χρηση. |
ypovoleas έγραψε: |
εχω βρει σωληνακια της goodridge που λεει οτι κανουν για ολα τα 206.επειδη το 207gt φοραει τα ιδια φρενα με το 307 2.0 και αν δεν κανω λαθος και του 206 2.0,λετε να ταιριαζουν αυτα στο αμαξι?ξερει κανεις? |
ypovoleas έγραψε: |
λευτερη απο 80 μεχρι 100 ευρω τα εχω βρει.για τα δικα μας δεν βγαζουν ομως.αλλα αν ταιριαζουν απο 206 που βρηκα σωληνακια τοτε λεω να τα παρω. |
fynos έγραψε: |
Ναι η διαφορά στους δύο κωδικούς είναι το διαφορετικό πιάσιμο πάνω στην μπότα της ανάρτησης . . . . σε γενικές γραμμές είναι τα ίδια ! |
fynos έγραψε: |
Τώρα μην παρεξηγείτε και αυτούς που μπορεί να φοβούνται . . . είναι απολύτως λογικό ! |
fynos έγραψε: |
Σε γενικές γραμμές μπορείτε ναι παίξετε και με τα υγρά μιας και αλλάζετε σωληνάκια ![]() |
fynos έγραψε: |
.............Ναι για υγρά έχω και έχουν δοκιμάσει τα Motul RBF 600 DOT 5 στα οποία είδα και μεγάλη διαφορά μίας και όταν έκανα όλες τις αλλαγές είχα και συμπλήρωσα Peugeot DOT 4. |
Sinanai έγραψε: |
Σήμερα έβαλα τα εκ του γκρουπ μπάι σωληνάκια, μαζί με RBF600... Για να δούμε... |
Μαριάνα έγραψε: |
...συμφωνώ!
Τί υγρά και τί σωληνάκια βάζουμε; ![]() |
Παράθεση: |
μπρος/πισω φτιαχτα |
mathanas έγραψε: |
υπαρχουν τελικα σωληνακια για 207 ? εχει αγορασει καποιος επωνυμα ?
δε βρισκω τπτ, και σε μερικα eshops που λενε οτι εχουν , οι κωδικοι αν τους ψαξει κανεις ειναι για 206..... |
volvos έγραψε: |
που θα βρω ΑΤΕ BLUE ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ/? |
dope207 έγραψε: |
Καλησπέρα
θα θέσω και εγώ το ερώτημα μου, μιας και δεν βρήκα κάτι σχετικό στο topic. φοράω 6πίστονες δαγκάνες με σωληνάκια αεροπορικού τύπου (μπρος - πίσω) και εργοστασιακές δισκόπλακες (ακόμα) πίσω. τα υγρά που φοράω είναι τα dot4 (μάρκα δεν θυμάμαι) Αξίζει να βάλω 5άρια? σε κουβέντες που είχα με ένα μηχανικό μου είπε ότι επιβάλλεται για τόσο μεγάλες δαγκάνες.... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εξηγηστε μου σας παρακαλώ τις διαφορες μεταξυ των dot4 και dot5
σε συμβατικη χρηση του αυτοκινητου ή εστω σε ζορικη (καμμια σοβαρη καταβαση / πιστα κλπ) επίσης εχετε νοιωσει οτι καποια στιγμη εβρασαν τα υγρα σας "και δεν δουλευουν" (τα υγρα εννοω) = δεν φρεναρει το αμαξι / χανει σε αισθηση κλπ κλπ ... ΠΡΙΝ πρωτα βρασουν τα τακακια/δισκοι που χρησιμοποιείτε. ευχαριστω επίσης πειτε μου και κανα παραδειγμα δρομου οπου βιώσατε κατι τετοιο να παω να δοκιμασω και τα δικα μου φρενα |
iceage έγραψε: |
ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ DOT 5. Είναι τρομερά υγροσκοπικά. Σαν το DOT 4 δεν έχει. |
MEMsound έγραψε: |
και με την αλλαγη απο 4 σε 5 αυτο εξαλειφεται ή εστω μειώνεται? |
MEMsound έγραψε: |
το θεμα ειναι αν χρειαζεται να βαλεις κατι περαν πχ του ΡΒΦ600...
μιας και αναφερθηκε πιο πανω το δοτ5... ![]() |
android έγραψε: | ||
Aπο τα απλα 4αρια ειναι ενα κλικ πανω τα 5αρια ΑΛΛΑ κατι σε dot4 racing π.χ. motul rbf ειναι αλλου http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/2636/rbf_660_factory_line_8472_%28gb%29_1_.pdf |
MEMsound έγραψε: |
ναι ρε παιδακι μου αυτο... ![]() |
volvos έγραψε: |
τα μοτουλ εχουν τρομερο θεμα με την υγρασια. αντεχουν μεχρι 6 μηνες και 2 φορες πιστα. μετα μαζεουν καργα υγρασια και το πενταλ γινεται χειροτερο και απο μαμα φρενα. |
volvos έγραψε: |
τα μοτουλ εχουν τρομερο θεμα με την υγρασια. αντεχουν μεχρι 6 μηνες και 2 φορες πιστα. μετα μαζεουν καργα υγρασια και το πενταλ γινεται χειροτερο και απο μαμα φρενα. |
MEMsound έγραψε: |
...αρα δεν ειμαι μαλλον ο μονος "χοντροπετσος"... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() υ.γ. περιμένω ιδεες γι;α αλλαγη ![]() |
giannis deep blue έγραψε: |
Παιδιά σε ένα 106 16v ποια υγρά φρενων είναι κορυφαια να βάλω ??Μάρκα και κωδικη ονομασία??Ευχαριστω!!! |
Mono AEK έγραψε: |
Νομιζω 2 μπουκαλακια δηλαδη κοντα 1 λιτρο |