PHSYBORG έγραψε: |
Μας παταγανε τοσα 1400 ( βλεπε Polo k Ibiza ) τωρα θα μας πατανε κ τα αδερφακια μας τα New ?Αισχος λεμε......δηλαδη τωρα το βαφουμε μπλε κ στο λιμανι ....Ασε που θα πεσει κ αλλο η αξια μεταπωλησης ! ![]() |
DimiP έγραψε: |
εφοσον η εκδοση comfort θα διαθετει και 16αρες ζαντες καταριπτονται οι μυθοι , οτι στο 206 (1400-1600) οι 16αρες ειναι υπερβολη (εστω κιαν το νεο θα εχει 90 αλογα)!!!
παμε ολοι για 16αρες! |
PoLiThS έγραψε: |
Εγω τι να πω ???? πάω για 17" με 205/40/17 85W |
PoLiThS έγραψε: |
Μπρος στα κάλη τι ειναι ο πονος ομως ? |
nikapos έγραψε: |
kai το πολο 1.4 75 άλογα φοράει 185/55/14, ίδια διάσταση με το ραλύ και με τον ίδιο δείκτη ταχύτητας. απλά το κάνουν "για να δείχνει" |
gavanas έγραψε: |
Ρε παιδιά, τι λέμε τώρα. Αν είναι σπόρ το C2? Πλασαρίστικε όλο το καλοκαίρι ως αντικαταστάτης του VTS (1.6) και κατεβαίνει αυτό το μήνα στους 4Τ...
Άκουσον άκουσον : Μόνο με sensodrive! Δυναμομέτρηση : 95κατι άλογα και 12κατι ροπή... (προφανώς το ημιαυτόματο κιβώτιο εκτός από αργές αλλαγές τρώει και πολλές επιδόσεις). Το 1.6 για να μην ξεχνιόμαστε.Και επειδή έχει option από το εργοστάσιο για 17' ειναι σπόρ?.Σκεφτόμουν να το πάρω κιολας, αντί για το 206... Είτε 90 είτε 98 έχει ο νέος 1.4 για το 206 με αυτό το σασμάν, ψόφιο θα είναι. Τέλος,μάλλον οι μεγαλύτερες ρόδες (με αναγκαστικά μικρότερο προφίλ) είναι λιγότερο άνετες ![]() |
pezomania έγραψε: |
Φίλε Γιώργο, το C2 δεν ξέρω αν είναι spor ή όχι, αλλά μου αρέσει τρελά!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Mάλλον θα εννοείς αυτό που βλέπεις στην διαφήμιση ? Γιατί αν εννοείς αυτό ... το μοντάζ είναι τρελό ... για να δείχνει ποιο χαμηλό και με μεγαλύτερο πλάτος ... Με λίγα λόγια έχουν συμπιέσει την εικόνα ... ![]() ![]() Το είδα από κοντά και είναι μία ψηλή μούφα ... με 15άρες ζάντες ... |
pezomania έγραψε: |
Εντάξει 206 δεν είναι και ούτε νομίζω (πως από εδώ και πέρα) να βγεί ξανά κάτι τόσο αντικείμενικά όμορφο μικρό αμάξι!!! |
pezomania έγραψε: |
Όχι ρε παιδιά που μοιάζει με YARIS!!!! Το C2 πήγα στην έκθεση και το είδα και μου άρεσε πολυυύ!!
Ίσως θέλει λίγο χαμήλωμα, αλλά τώρα που έχω πάρει τον αέρα και ξέρω απεύθε'ιας τη να βάλω χ@στηκ@. |
jimos έγραψε: |
Μαγκες περιμενεται και θα δειτε το c2 με τα 152p.s χορις τουρμπο εχει να γεινει χαμος στα 1600!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111 ![]() ![]() |
marios206 έγραψε: |
Λοιπόν
νέες εκδόσεις 206 με κινητήρα 90 ίππων οι τιμές είναι 600 ευρώ πιο πάνω από τα αντίστοιχα 206 με τα 75 άλογα. Τα 206 XS και QUICKSILVER θα εισάγονται μόνο με τα 90 άλογα. οι υπόλοιπες εκδόσεις και μέ τον παλιό TU και με το καινούργιο μοτέρ. για παράδειγμα το XS είναι πλέον στο 13.210 Ευρώ το μοτέρ είναι και πάλι στα 1360 κυβικά αλλά ο κωδικός ειναι πλεόν ET3J4 .Τέλος ο TU......είναι γεγονός. το πολύ σε 2 μήνες θα έρθει και το 307 με το ίδιο μοτέρ. Στην Γαλλία ήδη έχει περαστεί στα τεχνικά του εργοστασιόυ. Αυτά τα λίγα! |
Miltellas έγραψε: |
Ο Τολμών Νικά ![]() (όλο και κάποιοι από εδώ μέσα θα το ξέρουν αυτό) |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
... φαντάζομαι ότι θέλεις το 1600 ... ε? ![]() ![]() .. Aντε πάρτο ... και χαμηλώσε το (ακόμα δεν το πήρες) ... Είμαι περίεργος να δω πως θα το οδηγείς με το αυτόματο κιβώτιο... ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ρε παιδιά τα άλογα (Ibiza - Rover) 115 στα 1.4 που τα βρήκανε;;;
Καλά όταν θα βγούν και όταν θα τα έχουν ΤΕΣΤ σε περιοδικά, θα τα δούμε, γιατί και το νέο Punto έλεγε 0-100 σε 9,6 και με VPOWER racing 99+, έκανε 0-100 σε 11,4 ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ρε παιδιά τα άλογα (Ibiza - Rover) 115 στα 1.4 που τα βρήκανε;;; |
pezomania έγραψε: |
(Αχ όλα αυτά είναι όνειρα, γιατί με τα λεφτά που διαθέτο μέχρι το AX το 1.1 παίρνω ![]() ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Οπου και η NISSAΝ με τα Μicra και Αlmera challenge και η Hyundai με το S145 ... δηλ. από Ελληνικές βελτιώσεις εγκεκριμένες από τον κατασκευαστή ... Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και κάποιο Daihatsu Sirion που με 1300cc βγάζει 103 άλογα, ενώ το καινούριο Sport Ignis της Suzuki είναι στα 115 άλογα απείραχτο με 1500cc και σύντομα θα κυκλοφορήσει βελτιωμένος και με τα 140 άλογα ... |
Vaggelis έγραψε: |
Έχει δίκιο ο Νίκος....
Τα 115 αλόγατα, θα βγούν από το "εργαστήριο" της seat force, του ελληνικού αγωνιστικού τμήματος της seat... Λογικά θα γίνει αλλαγή στην χαρτογράφηση του λογισμικού του κινητήρα και αλλαγές στις εισαγωγές - εξαγωγές.... Τώρα το αν θα πέσει κάτω από τα 11", κατά τη γνώμη μου είναι δύσκολο με τόσο βάρος (Seat Ibiza 101 HP= 0-100, 12"...) Για το 206 τώρα, τα 90+ άλογα είναι ιδανικά. Λόγω χαμηλού βάρους, το αυτοκίνητο θα "πετάει", οπότε τα 10,9" που λέει το εργοστάσιο, φαίνονται σίγουρα οτι θα βγούν... |
DimiP έγραψε: | ||
δηλ. ποσο μεγαλη διαφορα εχουν τα 11 δευτ. που λες οτι ισως πιασει το seat με τα 10.9 που θα πιασει το 206(90hp) ;; καλο ειναι να υποστηριζουμε τα peugeot μας αλλα να λεμε και του στραβου το δικιο. η seat με το topgun βαζει τα γυαλια σε ολους μας στην κατηγορια 1400. και εντελως προσωπικα προτιμω τα 115 απο τα 90 εστω και καποια κιλα βαρυτερος (λεγε με seat) το οτι τα 115 θα βγουν απο τη seat force διολου με απασχολει και μαλιστα μπραβο τους που τα καταφερνουν. εμεις παλι παμε στην peugeot (λεγε με condor) και κανουμε αμαν να βρουμε να βαλουμε μια σκουπα και χαρας το πραγμα. ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Μην ξεχνάμε όμως Νίκο, οτι οι ελληνικές δυναμομετρήσεις για τους κινητήρες του group PSA, έχουν δείξει από 2 εώς 8 άλογα παραπάνω από τις εργοστασιακές μετρήσεις:
|
Vaggelis έγραψε: | ||||
Μήτσο το θέμα δεν είναι αν έχεις 115 ή 150 άλογα από τα 1400 κυβικά.... Το θέμα είναι αν αυτά βγαίνουν στο δρόμο... Και τι να τα κάνω τα 115 άλογα, αν στις χαμηλές στροφές με περνάει ακόμα και το ...Atos Prime... |
Vaggelis έγραψε: |
Μην ξεχνάμε όμως Νίκο, οτι οι ελληνικές δυναμομετρήσεις για τους κινητήρες του group PSA, έχουν δείξει από 2 εώς 8 άλογα παραπάνω από τις εργοστασιακές μετρήσεις:
206 1.1 --- 60 HP -> 64 HP 206 1.4 --- 75 HP -> 77 HP C3 1.4 --- 75 HP -> 79 HP 206 1.6 --- 110 HP -> 118 HP 106 1.6 --- 122 HP -> 124-128 HP |
DimiP έγραψε: |
δηλ. το ibizaki(topgun) - γιτι γιαυτο μιλαμε τωρα- το περναν τα atos ;;;
δεν νομιζω... |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
το έχει πάρει φίλος (μοντέλο 2001) ... μαύρο ... κατράμι ... άλλο πράγμα σου λέω ... Δεν έχει πειράξει τίποτα στο αυτοκίνητο ... και ήταν ήδη χαμηλωμένο 3 εκατοστά με διπλή σπορ εξάτμιση πίσω με τρελό θόρυβο, τρελό εργοστασιακό ηχοσύστημα της JVC (ενισχυτής/sub/ηχεία) με φοβερή ζάντα (205/50/15) και τρελά σπόιλερ ... 0-100 περίπου στα 11,5'' και τελική κοντέρ περίπου 200 ... Μούρλια σου λέω .... |
Vaggelis έγραψε: |
Τι τιμή είχε όμως αυτό το TopGun;;; |
Nikos(Vini) έγραψε: |
το έχει πάρει φίλος (μοντέλο 2001) ... μαύρο ... κατράμι ... άλλο πράγμα σου λέω ... Δεν έχει πειράξει τίποτα στο αυτοκίνητο ... και ήταν ήδη χαμηλωμένο 3 εκατοστά με διπλή σπορ εξάτμιση πίσω με τρελό θόρυβο, τρελό εργοστασιακό ηχοσύστημα της JVC (ενισχυτής/sub/ηχεία) με φοβερή ζάντα (205/50/15) και τρελά σπόιλερ ... 0-100 περίπου στα 11,5'' και τελική κοντέρ περίπου 200 ... Μούρλια σου λέω .... |
teoman έγραψε: | ||
5μύρια.Ήταν η 2η επιλογή μου.Προτίμησα το 1600άρη όμως με τα ίδια (και λιγότερα) χρήματα... |
teoman έγραψε: |
Όταν πήρα το 206,τα "πήγα" εσκεμμένα με ένα τέτοιο,γιατί είχα ενθουσιαστεί με όσα είχα ακούσει/διαβάσει.Τελικά... δεν έλεγε τίποτα από κινητήρα ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Δοκίμασες το 206/1400/75 και ήταν ποιο γρήγορο από το TopGun με τα 101 άλογα ? ? ? χλωμό το κόβω ... |
p206Mike έγραψε: |
Και φυσικά σε ένα μαυρακι το 206 1.4 με ένα χαμηλωματάκι και με μια χρυσή ζαντούλα......δεν συγκρίνεται...εμφανισιακά...με ibiza..και οδηγηκά.. |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Όσο για την τιμή του ΤopGun πράγματι ήταν κάτι παραπάνω από 5 μύρια ... αλλά έδινε τόσα πολλά (μόνο το ηχοσύστημα το κοστολογώ περί τις 400.000δρχ) που τουλάχιστον το δικό μου 206 (που ήταν και 1600) φαινόταν γυμνό μπροστά του ... και μου κόστισε και 5.100.000 |
pezomania έγραψε: |
Ναι αλλά ήταν πολύ πιο όμορφο και πολύ πιο γρήγορο!!!
Άρε Νικόλα φοβερό ήταν το 206σου ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
για να γίνει ποιο όμορφο έσκασα: 200.000 δρχ για ζάντες 80.000 δρχ για ελατήρια/τοποθέτηση/ευθυγρ/ζυγοσταθμίσεις 100.000 για αεροτομή 30.000 για φρύδια 60.000 για εσωτερικά αλουμίνια και όργανα 100.000 για εξάτμιση 50.000 για APEX φιλτροβαρελάκι 70.000 για δερματίνη 30.000 για armrest 200.000 για ηχεία 30.000δρχ για άλλα αξεσουάρ Σύνολο: 1.050.000δρχ ... τα οποία τα έχασα ... γιατί ΔΕΝ ήταν εργοστασιακά ... ![]() + 5.100.000δρχ αγοράς τελικά μου πήγε = 6.150.000δρχ ![]() ![]() |
vangsgr έγραψε: |
Κι εσύ βρε παιδί μου, το φώρτωσες τόσο για ένα 7μηνο μόνο;
Αν το κρατούσες περισότερο δηλαδή τί παραπάνω θα του φώρτωνες ![]() ![]() ![]() ![]() Φαντάζομαι πάντως ότι θα είχε γίνει SUPER |
Nikos(Vini) έγραψε: |
τώρα όλα ΟΚ... ![]() |
nikapos έγραψε: |
τι λετε ρε παιδία, χάνεις 1 εκατομμύριο με το που το παίρνεις?
το ραλλύ μου έχασε τόσο στα 4 χρόνια! όσο για τα αξεσουάρ, όντως τα χάνεις και γι αυτό δεν πρέπει να τα δίνεις μαζί και σιγά μην τα εργοστασιακά ηχεία έχουν 200.000. μπάζα είναι όσο για τα υπόλοιπα αξεσουάρ, καλύτερα να τα κράταγες και να τά δινες σε κάνα φιλαράκι του φόρουμ, όλο και κάτι θα σού δινε. |
Vaggelis έγραψε: | ||||
Αυτό εννοώ και εγώ.... Οτι δηλαδή με λιγότερα χρήματα, μπορούσες να αγοράσεις το (ταχύτερο) 206 1600, το Rallye κλπ Ήταν πολλά τα λεφτά για 1400.... |
DimiP έγραψε: |
δεν ειναι πολλα αν υπολογισεις, τα ζαντικα, τα ελαστικα, την εξατμηση, τα ελατηρια χαμηλωματος + σπορ αμορτισερ(μαλλον), το ηχοσυστημα και τα σποιλερ γυρω-γυρω... ασε που ισως(!) να εχει και πιο σπορ καθισματα μεσα!!
βαλτα ολα κανε μια σουμε και μετα δες αν ειναι ακριβο! ακριβο σαν 1400 ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ!!! ακριβο για 1400 ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ και μαλιστα ετοιμο μαμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
παιδια επειδη πριν παραγγειλω το peugeot μου σκεφτομουν πολυ το top gun και το εψαξα και στις αντιπροσωπειες και στο club ibiza να σας πω οτι το αμαξι κατα την γνωμη μου δε λεει ουσιαστικα. ειναι πολυ βαρυ (οχι απλα μερικα κιλα παραπανω, μιλαμε για 1100+ κιλά αδειο) και απο ροπη χανει κατα πολύ. εχει βεβαια εξοπλισμο τελειο με στανταρ ζαντες αλουμινιου 15αρες,ηχοσυστημα,bucket και τις παναγιας τα ματια. Οι επιδόσεις του για τα αλογα του δεν ειναι καλες και σιγουρα στην πραγματικοτητα ειναι και χειροτερες απο αυτες που λεει το εργοστασιο. Επισης ειναι και αυτο με ηλ. γκαζι. Το σημαντικο που ανεφερε μονο ενας παραπανω ειναι η αξιοπιστια και η ποιοτητα κατασκευης. Το αυτοκινητο ειναι ολο προβληματα και αν δε με πιστευετε απλα μπειτε στο forum του club. Όλοι είχαν καποιο προβλημα και ετρεχαν τα αμαξια στα συνεργεια απο την πρωτη βδομαδα. Χαλανε οι ηλ. καθρεφτες, βαζουν νερα τα πισω φωτα, τριζουν τα τζαμια, σβηνει ο κινητηρας στα φαναρια και πολλά ακομα! Και το χειροτερο? Κάθε 7.500 λαδια και καθε 15.000 service. Διπλο κοστος συντηρησεις δηλαδη απο την peugeot. Και αν βαλεις και τα προβληματα...πολυ παραπανω... τωρα οποιος θελει να δωσει 17.500 ευρώ για το 1400 top gun ας τα δωσει. |
DimiP έγραψε: | ||
ριξε μια ματια στα προβληματα που βγαζει και το 206. θα δεις πως δεν ειναι και λιγα, αυτα που εχουν γραφει στο forum εκει ερχεται να παιξει το ρολο της και η εγγυηση που στα δικα μας ηταν 1 μολις χρονος και με τοζορι εγινε 2 ;;!!;; αληθεια το ibiza τι εγγυηση εχει; |
BLACK-HELL έγραψε: |
ΗΙ!! ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ 206 1.4 90ΗP ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ Η ΤΑΜΠΟΥΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΗ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ? |
Παράθεση: |
Τελικα το τοπ γκαν κανει 17.100 το "απλο" και 18100 το ice με το ηχοσυστημα. Εγω δε θα τα εδινα με τιποτα. με 18100 θα επαιρνα την corolla 1600 sol! |
DRAKE έγραψε: | ||
TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ;!;!;! 18100 ΕΥΡΩ ![]() ![]() ![]() ![]() Το 206 GTi έχει 18190€ και δεν έχει καμία σχέση με τι IBIZA. Νομίζω ότι οι άνθρωποιι της SEAT υπερβάλλουν λίγο ειδικά τώρα που δεν έχει τεκμήρια. |
flouri2003 έγραψε: |
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΤΟ 206 XS 90hp ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΥΣ Κ ΤΑ 0-100 ΣΕ 12,2......... ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ.... |
petrskar έγραψε: | ||
κανεις λαθος,εγω παρειγγειλα ηδη το xs και εχει ταμπουρα πισω και δινουν 0-100 σε 10.9.ακου 12.2 που το ακουσες αυτο??? ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||||
Χε χε,βρήκες και συ άνθρωπο να "του την πείς" ![]() ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
δεν εχω διαθεση να την πω σε κανεναν απλα οταν βλεπω κατι λαθος θελω να το διορθωνω. τι εννοεις βρηκα ανθρωπο? γιατι σαν νεος δε γνωριζω... ![]() |
petrskar έγραψε: |
μαλιστα... τοτε ή στην ελλαδα έρχεται αλλιώς ή ο πωλητης ηταν ασχετος και μαλ**ας.εγω ειπα αυτα που μου ειπαν στην αντιπροσωπεια,τωρα αμα δε ξερουν την δουλεια τους... ![]() |
petrskar έγραψε: |
παιδια επειδη πριν παραγγειλω το peugeot μου σκεφτομουν πολυ το top gun και το εψαξα και στις αντιπροσωπειες και στο club ibiza να σας πω οτι το αμαξι κατα την γνωμη μου δε λεει ουσιαστικα. ειναι πολυ βαρυ (οχι απλα μερικα κιλα παραπανω, μιλαμε για 1100+ κιλά αδειο) και απο ροπη χανει κατα πολύ. εχει βεβαια εξοπλισμο τελειο με στανταρ ζαντες αλουμινιου 15αρες,ηχοσυστημα,bucket και τις παναγιας τα ματια. Οι επιδόσεις του για τα αλογα του δεν ειναι καλες και σιγουρα στην πραγματικοτητα ειναι και χειροτερες απο αυτες που λεει το εργοστασιο. Επισης ειναι και αυτο με ηλ. γκαζι. Το σημαντικο που ανεφερε μονο ενας παραπανω ειναι η αξιοπιστια και η ποιοτητα κατασκευης. Το αυτοκινητο ειναι ολο προβληματα και αν δε με πιστευετε απλα μπειτε στο forum του club. Όλοι είχαν καποιο προβλημα και ετρεχαν τα αμαξια στα συνεργεια απο την πρωτη βδομαδα. Χαλανε οι ηλ. καθρεφτες, βαζουν νερα τα πισω φωτα, τριζουν τα τζαμια, σβηνει ο κινητηρας στα φαναρια και πολλά ακομα! Και το χειροτερο? Κάθε 7.500 λαδια και καθε 15.000 service. Διπλο κοστος συντηρησεις δηλαδη απο την peugeot. Και αν βαλεις και τα προβληματα...πολυ παραπανω... τωρα οποιος θελει να δωσει 17.500 ευρώ για το 1400 top gun ας τα δωσει. |
DimiP έγραψε: |
ριξε μια ματια στα προβληματα που βγαζει και το 206. θα δεις πως δεν ειναι και λιγα, αυτα που εχουν γραφει στο forum εκει ερχεται να παιξει το ρολο της και η εγγυηση που στα δικα μας ηταν 1 μολις χρονος και με τοζορι εγινε 2 ;;!!;; αληθεια το ibiza τι εγγυηση εχει; |
flouri2003 έγραψε: |
τελικη 178χλμ καταναλωσεις: κυκλος πολης-8,5 κυκλος εκτος πολης-5,3 μικτος κυκλος-6,5 για το 3θ.... |
flouri2003 έγραψε: |
τελικη 178χλμ καταναλωσεις: κυκλος πολης-8,5 κυκλος εκτος πολης-5,3 μικτος κυκλος-6,5 για το 3θ.... |
PHSYBORG έγραψε: |
Για το 8ν το εργοστασιο δινει 175 τελικη και 0-100 : 13.2 ! |
flouri2003 έγραψε: |
petraskar εγραψε:
κανεις λαθος,εγω παρειγγειλα ηδη το xs και εχει ταμπουρα πισω και δινουν 0-100 σε 10.9.ακου 12.2 που το ακουσες αυτο??? εδω 12 εδινε με τα 75 αλογα, ,με τα 90 θα κανει 12,2? επιτρεψε μου να ξερω κατι παραπανω απο εσενα με την δουλεια που κανω....... ![]() |
netblaster έγραψε: |
sigoura den sygkrinontai ta veltiwmena me ta atmosfairika alla, to anaferw san mia idea gia to ti prokeitai na deiksoun ta xronometra gia ta 206 1.4 16v!!! pantws apo plirofories apo ena filo pou douleuei sto drive kai dokimase to 206 1.4 16v sto ekswteriko mou eipe na perimenw ena 0-100 gyrw sta 11". kala einai... |
kostas έγραψε: |
Κατι ασχετο.Ειδα και το νεο Golf το οποιο στην εκδοση FSI με τους 115 ιππους,αν δεν κανω λαθος,εχει 2 εισαγωγες παρακαλω. |
petrskar έγραψε: |
flouri, δεν εκανες τον κοπο να μου πεις ποιος είσαι και δεν νομιζω οτι για να απαντησω σε καποιον πρεπει πρωτα να ρωτω ποιος ειναι. Ειπα οτι αν κανω λαθος να με συγχωρειτε, δεν ειμαι γνωστης και πουλαω μουρη, λεω απλα αυτα που μου ειπαν (ισως συναδελφοι σου). Και σας λεω οτι παρήγγειλα το xs και μου ειπαν για ταμπούρα πισω,2 αεροσακους,χωρις ζαντες αλουμινιου. Όσο για το 10,9 (το οποίο εσυ λες οτι ειναι 12,2) το ειδα απο την ίδια πηγη του chatasos. Τώρα αν λένε κι εκεί βλακειες ή είναι πλασματικο το 10.9,συγνωμη αλλα δεν ειμαι σε θεση να το γνωριζω. Λέω αυτα που διαβαζω κι αν εσυ εκ των έσω εχεις καλυτερη πληροφόρηση τότε να μας διαφωτιζεις. Όλα αυτα απολύτως φιλικά και χωρις εριστικη διαθεση...εξαλλου αν εχει δισκοφρενα πισω ευτυχης θα επρεπε να ειμαι! ![]() |
kostas έγραψε: |
Πηγα σημερα στη διεθνη εκθεση αυτοκινητου και ειδα και το 206 1.4 16ν με τα δισκοφρενα πισω.
Flouri 2003 σε ειδα στο περιπτερο της Peugeot αλλα ησουν απασχολημενος και δεν ηθελα να σε διακοψω(εψηνες πελατη). |
DRAKE έγραψε: |
Οπότε μόλις παραλάβεις το αυτοκίνητό σου μπορείς να αρχίσεις να το ψάχνεις ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Χωρίς πλάκα τώρα μπες στο site της FIAT για να δεις τη δουλειά που έχουν κάνει εκεί. Μπορείς να επιλέξεις ακόμα και τον προαιρετικό εξοπλισμό και στο τέλος να υπολογίσεις τιμές και δόσεις! |
petrskar έγραψε: |
ακουστε κουφο! μπαινω στο γαλλικο site της peugeot και λεει οτι το 1.4 16V έχει 0-100 12,2sec
μπαίνω στο αγγλικό site της peugeot και λέει οτι το 1.4 16V έχει 0-62mph 10.9sec |
ΝetΒlaster έγραψε: |
Συμφωνα με αυτα τα λεγομενα θα δουμε δυο διαφορετικες μετρησεις!!! Γιαυτο υπαρχει και αυτη η συγχηση προφανως...12,2" απο τη μια, 10,9" απο την αλλη!!! |
petrskar έγραψε: |
επικοινωνησα με την peugeot και μου εστειλαν mail με το οποίο με πληροφορούν πως ο εξοπλισμος των εκδόσεων 90hp παραμένει ώς έχει και στις εκδόσεις 75hp ενώ η επιτάχυνση του αυτοκινητου ειναι 12,8!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() απογοητευτηκα.... ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ρε παιδιά, περιμέντε να έρθει στην Ελλάδα, θα το μετρήσουν και θα μάθουμε!!
Όσο για το Clio, ποιο 10,2;;;;;;; Σε όλα τα Τεστ δεν έχει πέσει κάτω από 11,8sec!!!!! Το 1.6 Clio έχει 0-100 σε 10,2!!! Επίσης σε παλιότερα ΤΕΣΤ, το 206 1.6 8V με τα 90 άλογα, έκανε 0-100 σε 11sec, άρα το 1.4 θα είναι πιο αργό σίγουρα. Εμένα τα 12,2 μου φαίνεται εφικτό και πιο κοντά στην πραγματικότητα. |
netblaster έγραψε: |
Να σας λυσω την απορια...Στο DRIVE εχω ενα φιλαρακι που δουλευει και ηταν παρων στη δοκιμη!!! Ο ιδιος οδηγησε ενα τριπορτο XS και οταν τον ρωτησα για τις εντυπωσεις του μου ειπε οτι δεν ηταν κατι το ξεχωριστο-με τα δεδομενα της κατηγοριας παντα-αφου σχεδον ολα τα μοτερ αποδιδουν απο 90ps και πανω...Ειχε ομως πολυ σωστες σχεσεις και η ροπη ηταν παρουσα παντου!!! Φρενα σαφως βελτιωμενα και σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα!!! Οσο για τις επιδοσεις ειναι οι εργοστασιακες αλλα, βαση αισθησης μουπε οτι περιμενουν ενα 11,5" περιπου για την εκδοση XS τουλαχιστον!!! Οσο για το by-wire γκαζι σε καμια περιπτωση δεν δουλευει οπως το αντιστοιχο της VW που μονο αρνητικα σχολια εχει παρει!!! Εχει μια μικρη υστερηση που ειναι ομως αισθητη μονο απο ενα κατοχο 206!!! Α...εχει και καπως βελτιωμενη ποιοτητα γενικως!!! Οσον αφορα τα σχολια του περιοδικου βγαινουν απο τη "σουμα" 5-6 κειμενων διαφορετικων οδηγων και ο ενας απο αυτους αναλαμβανει το "ραβε-ξηλωνε"!!! Πολυ απλα (δεν ηθελε να το παραδεχτει ο φιλος μου) δεν ηταν και τοοοσο "γεναιοδωρη" (το πιασατε το υπονοουμενο!!!) η πεζο εξου και η μετριοτητα που γραφει στο αρθρο!!! |
Vaggelis έγραψε: | ||
Εγώ σας το λέω και να το δείτε.... Με το που θα "σκάσει μύτη" το 16V στην Ελλάδα, θα κερδίσει 4-5 αλογάκια... Στάνταρ..... Στας Ευρώπας, είναι πιο αυστηροί σε θέματα καυσαερίων...... |
DRAKE έγραψε: |
Να υποθέσω ότι θα υπάρξει και κάποια γενναία αύξηση της τιμής για όλα αυτά;;; ![]() |
petrskar έγραψε: |
4τροχοι...
Ακόμη, θα είναι διαθέσιμο και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο tiptronic τύπου Porsche, με 4 σχέσεις και την επιλογή χειροκίνητης σειριακής λειτουργίας. Στον τομέα των φρένων, το ABS ενισχύεται με ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της πέδησης. Νέες είναι και οι αλουμινένιες ζάντες των 14 ιντσών, ενώ μικρές επεμβάσεις στην εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνουν την εικόνα. Στο εσωτερικό, οι κυριότερες αλλαγές είναι η τοποθέτηση αερόσακων τύπου «κουρτίνας» για τους μπροστά και τους πίσω επιβάτες, αλλά και η αναβάθμιση του ηχοσυστήματος. Το νέο ηχοσύστημα κατασκευάζεται από την JBL και διαθέτει 8(!) ηχεία και subwoofer. |
DRAKE έγραψε: | ||
Το δικό σου τα έχει όλα αυτά ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Σιγουρα..ειναι το αμαξι γριφος!!! Παντως δε νομιζω να τα εχει οοοολα αυτα στανταρ!!! Το ηχοσυστημα για παραδειγμα ειναι to much για να ειναι στο βασικο εξοπλισμο... |
netblaster έγραψε: |
Υπαρχει και 206 1.4 που να κανει τετοια τρελα λεφτα???? ημαρτον ρε... |
petrskar έγραψε: |
4τροχοι...
Ο νέος κινητήρας με τον κωδικό ΕΤ3 έχει κατά 15 ίππους μεγαλύτερη ονομαστική ισχύ από τον προκάτοχο του αγγίζοντας τους 90, με ιδιαίτερα επίπεδη καμπύλη ροπής. Θα συνδυάζεται με δύο διαφορετικής κλιμάκωσης χειροκίνητα κιβώτια, ένα «κοντό» για τις σπορτίφ εκδόσεις και ένα για πιο άνετη μετακίνηση. Ακόμη, θα είναι διαθέσιμο και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο tiptronic τύπου Porsche, με 4 σχέσεις και την επιλογή χειροκίνητης σειριακής λειτουργίας. Στον τομέα των φρένων, το ABS ενισχύεται με ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της πέδησης. Νέες είναι και οι αλουμινένιες ζάντες των 14 ιντσών, ενώ μικρές επεμβάσεις στην εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνουν την εικόνα. Στο εσωτερικό, οι κυριότερες αλλαγές είναι η τοποθέτηση αερόσακων τύπου «κουρτίνας» για τους μπροστά και τους πίσω επιβάτες, αλλά και η αναβάθμιση του ηχοσυστήματος. Το νέο ηχοσύστημα κατασκευάζεται από την JBL και διαθέτει 8(!) ηχεία και subwoofer. Στους επαρχιακούς δρόμους γύρω από το Παρίσι, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την «κοντή» χειροκίνητη έκδοση, αλλά και την αυτόματη, της οποίας το κιβώτιο διέθετε εξαιρετικά ομαλή λειτουργία. Ο νέος 16βάλβιδος κινητήρας είχε γραμμική απόκριση και περιορισμένη κατανάλωση, ενώ σε σχέση με τον προκάτοχο του παρουσιάζει ένα πλεονέκτημα στην απόδοση σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Αναβάθμιση λοιπόν για το 206, με σύγχρονα στοιχεία που του έλειπαν και στόχο την συνέχιση της επιτυχημένης εμπορικά πορείας. |
BTS έγραψε: | ||
Koιτάξτε και το τεύχος Δεκεμβρίου 4Τ που έχει όλες τις λεπτομέρειες για το 206 1.4 16V. Εκεί γράφω όλα όσα μας ενδιαφέρουν τεχνικά (μηχανή,τροχοί, δισκόφρενα κλπ.) αλλά και τις διαθέσιμες εκδόσεις. Στους γαλλικούς δρόμους τουλάχιστον, με την καλή άσφαλτο και τις ανοιχτές καμπές, δεν έδειχνε πολύ γρηγορότερο από το 8V. Απλώς επαρκής ο νέος κινητήρας, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το θετικό είναι ότι καίει λίγο. |
Judger έγραψε: |
WELCOME BACK CMR II CHAMPION!!!!!!!! ![]() |
BTS έγραψε: | ||
Ναι, δούλευε με και από πάνω!!! ![]() ![]() ![]() |