danaos_ έγραψε: |
το αμαξι εχει απλα σκουπα και τελικο και θα μου βαλει αυτα το συνεργειο 1):flatza psili 2):anoigma to dixalo 3):pio fardia petalouda diladi fagwma gia na fardini 4): anevasma piesi venzinis kai 5): programma. το κοστος ειναι 800 με 900 ευρω μαζι με τα εργατικα και ειναι να το παω αυριο μεσα. αξιζει να το κανω? αυτο θελω να μαθω και αν θα δω αισθητη διαφορα |
danaos_ έγραψε: |
ειναι στο πρακτικερ οπως πας για μεταμορφωση σε ενα στενο εκει που ειναι η νεα τροχαια της νεας ιωνιας. δηλαδη απο αυτα που σου ειπα τι αξιζει να κανω? |
Road_Runner έγραψε: |
δεν ειδα το ποστ σου λεφ, σορρυ......
Οχι στο public ονοματα παιδια. Με πμ αυτα |
Road_Runner έγραψε: |
Αρχικά εκκεντροφόρους... |
MEMsound έγραψε: |
...αλλα χωρίς εκκεντροφόρους μου φαίνεται πολύ χλωμό να δεις 150 άλογα.
...Νομίζω ότι με τα παραπάνω που λες πάνω 140+κάτι άλογα δεν θα δεις σε σωστό δυναμόμετρο |
Lef205 έγραψε: |
Με εκκεντρα φλατζα προγραμμα και εξατμιση μπορεις ναδεις150+ στο δυναμομετρο και διαφορα στο δρομο. |
Sidobre έγραψε: |
Εχουμε ξαναπεί ότι 150 μπορεί να δει το ραλλάκι χωρίς εκκεντροφόρους, αλλά οριακά... Αντε δηλαδή να είναι 148! |
Sidobre έγραψε: |
Εχουμε ξαναπεί ότι 150 μπορεί να δει το ραλλάκι χωρίς εκκεντροφόρους, αλλά οριακά... Σωστή ρύθμιση, καλό πρόγραμμα, πεταλούδα και καλή δουλειά στο καπάκι (και ας φωνάζει ο Στέλιος... δεν έχει δει ακόμα καλό καπάκι στην Θεσσαλονίκη γι'αυτό τα λέει) μαζί με την εξάτμιση, + ελάφρωμα βολάν - τροχαλία θα τα δεί οριακά. Αντε δηλαδή να είναι 148!
Με εκκεντροφόρους μετά θα δεί αρκετά παραπάνω. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα,οκ... ![]() Ειδαμε και του Σεβνταλη με το φοβερο flow bench του...Δηλαδη ο Λιολιος "με το ματι" βγαζει αλογα απο την κεφαλη; ![]() Ασε Τασο... ![]() Α,150 αλογα χωρις εκκεντροφορους,ουτε στον υπνο σου(ακομα και με κεφαλη/πιστονια 206). ![]() |
danaos_ έγραψε: |
δηλαδη χωρις εκεντροφορους δεν θα πηγαινει καλα με αυτα που θελω να βαλω? προγραμμα,φλατζα, πιεση βενζινης, πεταλουλα και διχαλο. για πες? |
Pughell έγραψε: |
Ο Σεβνταλης δεν μου εκανε κατι,απλα το θεωρω κοροιδια να του δωσω τα χρηματα που ζηταει(400Ε για ροικη!!! ![]() ![]() Το μονο πλεονεκτημα που εχει ο συγκεκριμενος μηχανικος,ειναι το flow bench του το οποιο μαλιστα το χρησιμοποιει οποτε το θυμαται... ![]() Και επειδη δεν μου περισσευουν τα 400Ε,και μαλιστα δεν θελω να εχω και αμφιβολλιες για το αν θα θυμηθει να χρησιμοποιησει το flow bench στην κεφαλη μου,για αυτο και του "βγαζω κοκκινη καρτα" προκαταβολικα. ![]() By the way,καλη ροικη στην κεφαλη του 106 ειναι πεταμενα χρηματα οσο αφορα τα δεδομενα της Ελλαδας,το εχω ξαναπει και αλλου. ![]() Απο εκει και περα,διατηρωντας τους μαμα εκκεντροφορους,τα 135-138 αλογα ειναι κυριολεκτικα το οριο οτι και να βαλεις επανω... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απο εκει και περα,διατηρωντας τους μαμα εκκεντροφορους,τα 135-138 αλογα ειναι κυριολεκτικα το οριο οτι και να βαλεις επανω... ![]() |
danaos_ έγραψε: |
δηλαδη χωρις εκεντροφορους δεν θα πηγαινει καλα με αυτα που θελω να βαλω? προγραμμα,φλατζα, πιεση βενζινης, πεταλουλα και διχαλο. για πες? |
volvos έγραψε: |
γιατι λοιπον να μη βαλεις 2 μπουμπακια |
Pughell έγραψε: |
Μια ενσταση στα 148 τροχο... ![]() ![]() Ε,δεν νομιζω οτι μπορουν οι ΡΤ51 να βγαλουν τοσα... ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Τόση ώρα όμως που λέμε για 150 και 160 άλογα, μιλάμε για στρόφαλο έτσι??Μη μου πείτε για τροχό... ![]() ![]() . |
danaos_ έγραψε: |
...τουλαχιστον κανενα punto gt θα το κυνηγαω? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Τόση ώρα όμως που λέμε για 150 και 160 άλογα, μιλάμε για στρόφαλο έτσι??Μη μου πείτε για τροχό... ![]() ![]() Πείτε βρε παιδιά για τους μπουμπίσιους τι παίζει.Αυτό με το καλοκαίρι δεν το κατάλαβα.Τι είναι turbo και έχει πρόβλημα με τη ζέστη? Πάντως κάποια αμάξια που γνώριζα, όπως το saxo του Hector από 106sportclub, πήγαιναν 1 χαρά με αυτούς πάνω. |
Sidobre έγραψε: |
.... Το μυστικό όλο είναι οι ράμπες τους ![]() |
o-400 έγραψε: |
παιδες....ο γαμπρος μου εχει ενα saxo 16v με φπε......και με λιγα χιλιομετρα το μοτερ...εδειξε 145!!!!!στον τροχο παντα...4 διαφορετικες δυναμομετρησεις εκανε..το ανωτερο ηταν 145!
εγω παλι στο δικο μου το rally....ροικη,συμπιεση 11,5/1,εκκεντροφορους KENT PT51,με ελευθερο καταλητη και ενα τελικο εδειξε 158 τροχο (επισης εκανα 4 διαφορετικες δυναμομετρησεις).το ανωτερο ηταν τοσο.!!!!! |
o-400 έγραψε: |
παιδες....ο γαμπρος μου εχει ενα saxo 16v με φπε......και με λιγα χιλιομετρα το μοτερ...εδειξε 145!!!!!στον τροχο παντα...4 διαφορετικες δυναμομετρησεις εκανε..το ανωτερο ηταν 145!
εγω παλι στο δικο μου το rally....ροικη,συμπιεση 11,5/1,εκκεντροφορους KENT PT51,με ελευθερο καταλητη και ενα τελικο εδειξε 158 τροχο (επισης εκανα 4 διαφορετικες δυναμομετρησεις).το ανωτερο ηταν τοσο.!!!!! |
volvos έγραψε: |
Α. που?
|
danaos_ έγραψε: |
παιδες το εβαλα μεσα το εργαλειο για φτιαξιμο.τελικα βαζω: προγραμμα, φλατζα ψηλη, μπουζι ιριδιου και πεταλουδα ανοιγμα. για πειτε γνωμες καλες οι κινησεις? |
Fotografos έγραψε: |
Καλησπέρα και απο εμένα!
Βασικα κάτι για το προγραμματάκι! Αν πάτε www.lioliosracing.gr έκει αριστερα στα προιόντα που έχει για προγραμματισμούς εγεφάλων και δείτε την λίστα λέει οτι το rallye 1.6 16v φτάνει 133άλογα με το πρόγραμα, ή μήπως το ενοεί με σκούπα +εξάτμιση? Πάντος για 150+άλογα χωρίς εκεντροφόρους δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να φτάσει! Και απόσο ξέρω για εκεντροφόρους στο ραλάκι θέλει και κατεργασία το καπάκι (ροική) λιγότερο απο τα 8βάλβιδα αλλά θέλει! Και επίσης υπάρχει αρκετά μεγάλη ποικιλία εκεντροφόρων για αυτό το μοτέρ,αναλόγος εσύ πόσα θές και κατα πόσο θες να κρατήσει τις χαμηλές του ροπές. Τουλάχιστον αυτό μου έχει πει ο μηχανικός μου! |
Pughell έγραψε: |
Επισης αν το εβαλες ηδη συνεργειο χωρις να το μετρησεις σε καποιο ασχετο δυναμομετρο στην παρουσα μορφη ωστε να το ξαναμετρησεις και μετα,εκανες μια αρκετα χοντρη μαλ***α καθως για 100Ε θα ηξερες ακριβως τι κερδισες... ![]() |
danaos_ έγραψε: |
παιδες το εβαλα μεσα το εργαλειο για φτιαξιμο.τελικα βαζω: προγραμμα, φλατζα ψηλη, μπουζι ιριδιου και πεταλουδα ανοιγμα. για πειτε γνωμες καλες οι κινησεις? |
WilDuck έγραψε: | ||
![]() Εγώ παιδιά, το ξέσκισα το αμάξι στις μετρήσεις. 0-100, ρεπρίζ με 2α, 3η, 4η, 60-160 κτλ. (Μοτέρ μαμά 1.4). Μόλις βάλω το 1.6 8v θα ξανακάνω τις ίδιες μετρήσεις να δω τι κέρδισα. Μετά, θα το πάω δυναμόμετρο να έχω ένα Α νούμερο στο μυαλό μου. (Πλασματικό ή μη). Όταν γίνει 2ο στάδιο θα ξανακάνω τις ίδιες ακριβώς μετρήσεις και θα το πάω στο ίδιο δυναμόμετρο για να δω πόσα άλογα κέρδισα. (Α+30hp). ![]() Αυτά από μένα. Απλά κι αγαπημένα, όπως λέει κι ένα φιλαράκι μου! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() Ιδίως αν το δυναμόμετρο δεν έχει καμία σχεση με τον βελτιωτή σου θα έλεγα ιδανικά για να είσαι 100% σίγουρος. ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Εγώ παιδιά, το ξέσκισα το αμάξι στις μετρήσεις. 0-100, ρεπρίζ με 2α, 3η, 4η, 60-160 κτλ. (Μοτέρ μαμά 1.4). Μόλις βάλω το 1.6 8v θα ξανακάνω τις ίδιες μετρήσεις να δω τι κέρδισα. Μετά, θα το πάω δυναμόμετρο να έχω ένα Α νούμερο στο μυαλό μου. (Πλασματικό ή μη). Όταν γίνει 2ο στάδιο θα ξανακάνω τις ίδιες ακριβώς μετρήσεις και θα το πάω στο ίδιο δυναμόμετρο για να δω πόσα άλογα κέρδισα. (Α+30hp). ![]() |
danaos_ έγραψε: |
το εκανα βολτουλα τελικα τσουλαει το αμαχι παιδια τωρα κατα ποσο ειναι 140 αλογακια θα το μαθω μονο με δυναμομετρηση. παντως ι δευτερα γραφει κατω ![]() |
Pugobios έγραψε: |
Δέν λέει μαλ***ες παιδιά ![]() ![]() ![]() ![]() |
danaos_ έγραψε: |
δεν το εχω παει ακομα βολτα καλη αλλα κανα 2 σκασιματα δευτερες που το εκανα οταν το εφερνα δεν τρελαθηκα κιολας. αυτο δεν υσχυει που μου ειπε οτι πρεπει να δουλευτει για να λειτουργησουν ολα σωστα μεταξυ τους? |
MEMsound έγραψε: |
Οι σαχλαμάρες όλων ανεξαρτήτως διαγράφτηκαν και έμεινα μόνον τα ουσιώδη posts για να βγαίνει νόημα.
Παρακαλώ να μιλάμε (=γράφουμε) με την δέουσα σοβαρότητα και σεβασμό ο ένας για τον άλλον και να μην αφήνουμε υπονούμενα για το ποιόν ή τις γνώσεις του. Επίσης όταν μιλάμε για τεχνικά θέματα να μην αερολογούμε και να τεκμηριώνουμε αυτά που γράφουμε. Εκ της MOD Team MEMsound |
kpsig έγραψε: | ||
Σωστή η παρέμβαση αλλά πρόσεχε πως μιλας. Πως κρίνεις τα posts ως σαχλαμάρες? Είσαι ιδιαίτερα ειδήμων? Ίσως ορισμένες παρεμβάσεις αφήνουν υπονοούμενα αλλα εδώ εσύ επιτίθεσαι προσωπικά. Επειδή λοιπόν έσβησες και δικό μου post, θεωρώ ότι το θεώρησες σαχλαμάρα ή χωρίς σοβαρότητα ή σεβασμό προς τον άλλον. Μεγάλο λάθος, ακόμη και αν άφησα υπονοούμενα. Το conflict αγαπητέ είναι η αρχή της εποικοδομητικής συζήτησης. Φιλικά Συγγούνης Κώστας |
Pughell έγραψε: |
Θωμα εγω το εχω ξαναπει,η ροικη(στην Ελλαδα) ειναι πεταμενα χρηματα... ![]() Με τα ιδια χρηματα και κατι παραπανω βαζεις πιστονια που θα εχεις και αξιοπιστια και περισσοτερα αλογα καθως οι εκκεντροφοροι θα μπορουν να χρονιστουν αφοβα εκει που θελεις. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θωμα εγω το εχω ξαναπει,η ροικη(στην Ελλαδα) ειναι πεταμενα χρηματα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εξαρταται απο το τι εκκεντροφορους θα βαλεις ρε...
Αν βαλεις πχ μπουμπακια,ειτε κανεις ροικη,ειτε οχι,155 δεν φτανεις... Αν βαλεις καποιους επωνυμους με τουλαχιστον 260-270 μοιρες και 9,5 βυθισμα,τοτε θα φτασεις εκει αρκει να μπορουν να χρονιστουν σωστα. Αν παλι βαλεις πιστονια που θα εχεις ακομα περισσοτερο χωρο για σωστο χρονισμα,τοτε θα βγαλει ακομα παραπανω,απλα οσο περισσοτερα αλογα βγαζεις,τοσο στενευει και το ωφελιμο φασμα λειτουργιας που σταδιακα κανει απαραιτητη την χρηση κοντου διαφορικου και σε πιο ακραιες περιπτωσεις,την χρηση σχεσατου σασμαν με πολυ σφιχτη κλιμακωση. ![]() Οριακα παντως με μαμα πιστονια δεν νομιζω να εχεις την δυνατοτητα να πας πανω απο 9,5 βυθισμα,αντε το πολυ-πολυ 9,7. ![]() Εξαρταται και απο την συμπιεση βεβαια... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα πρέπει να αρχίσετε να συγκρίνεται καμπύλες ροπής και ισχύος και όχι απόλυτες μέγιστες τιμές ΙΔΙΩΣ όταν μιλάτε για πολιτικά μοτερ που δεν συνδυάζονται με σχεσάτα σασμάν.
|
RASTAVIPER έγραψε: |
Τώρα στο θέμα μας.
Καταρχήν φίλε plaketokofth κακώς γίνανε όλες οι δυναμομετρήσεις σε διαφορετικά δυναμόμετρα.Πώς κάνεις συγκρίσεις μετά? ![]() Επίσης σωστό ότι το να λέμε άλογα από δω και από κει δεν είναι απόλυτα σωστό και οδηγεί κάποιες φορές σε λάθος συμπεράσματα. |
RASTAVIPER έγραψε: |
Επίσης αφού θέλετε να μιλάτε για καμπύλες, γιατί κανείς δεν βγήκε να πει κάτι για τις καμπύλες μου από τη δυναμομέτρησή μου ή έστω να τις συγκρίνει με άλλες, για να καταλάβουμε τι γίνεται και πώς φαίνεται σε σχέση με άλλα 106? |
plaketokofths έγραψε: | ||
μου το εξηγείς λίγο αυτό (περι πολιτικά μοτερ και σχεσάτα) αν θες...? |
kataras έγραψε: |
Οπως φαίνεται η ιπποδύναμη δεν είναι διορθωμένη σε ίππους cv όπως κάνει το συγκεκριμένο δυναμόμετρο (maha), βάσει ειδικής φόρμουλας, αλλά είναι bhp δηλαδή βρετανικοί ίπποι .
Με διόρθωση προκύπτουν 8 ίπποι κάτω,δηλαδή περίπου 139 ίπποι,νούμερο αρκετά καλό για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Πολύ καλή καμπύλη ιπποδύναμης ,γεματη από χαμηλά! |
salex έγραψε: |
Πήγαινε λοιπόν να φορέσεις ένα σετ φρέσκα Euyquem rfn58lz2.... |
Pughell έγραψε: |
Θωμα αν θες "ανεβασε" την απλα επειδη ειναι αλλο δυναμομετρο(παρολο που ειναι ιδιας εταιριας) ισως να εχουν καποιες αποκλισεις... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα,ρωτα μια εδω πρωτα μπας και γλιτωσεις τα 70Ε... ![]() http://www.streetandcircuit-shop.biz/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=13912 Οσο για τους Cat,το συγκεκριμενο προφιλ δεν εχει επιτυχια παραδοξως... Ενω οι Αγγλοι το εκθειαζουν,ενας γνωστος μου που εβαλε με μαμα πιστονια απο οτι μαθαινω δεν ειναι υποδειγμα ουτε γκαζιου αλλα ουτε και λειτουργιας. ![]() Και φαντασου οτι το παιδι εχει και αγραφο επανω που εμαθε να τον προγραμματιζει και μονος του. ![]() Η τιμη παντως ειναι συμπαθητικη,αν και θα μπορουσε να ειναι 20-30Ε παρακατω. ![]() Παρολα αυτα ειναι πολυ καλη. ![]() Κατι παρομοιο σε Cat ειναι οι 714 ή οι 715,που παρολο που εχουν μικρα χαρακτηριστικα σε ονομαστικο βυθισμα,εχουν τρελο βυθισμα στο ΑΝΣ που τους κανει ψιλοτερατα. Δες... http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321714?PN13217xx.js http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321715?PN13217xx.js Το καλο βεβαια ειναι οτι οριακα γλιτωνεις τα πιστονια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μερααα! ![]() Ρε συ,επειδη τωρα το θυμηθηκα οτι εισαι τριφυσος,προγραμμα εισαι σιγουρος οτι θα μπορεσεις να κανεις καλο και σωστο ή μηπως θα βαλεις μπελα στο κεφαλι σου; ![]() Μεχρι ενα φυσιολογικο προφιλ της ταξης των 270 μοιρων και 9-9,5 βυθισμα,κουτσα-στραβα θα τα βγαλει ο εγκεφαλος περα και με καποιες μικροδιορθωσεις στο προγραμμα θα εισαι καλα,αν ομως βαλεις κατι με κανενα τρελο overlap δεν πιστευω οτι θα καταφερεις να στρωσεις κατι. ![]() Απο την αλλη εχει και 52αρια που δουλευουν με τριφυσο εγκεφαλο οποτε μπαινεις σε διλλημα to do or not to do... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μεραααα! ![]() Θωμα οι εκκεντροφοροι που λες να βαλεις παραειναι αγριοι ρε... ![]() Εγω παντως θα προτεινα να κανεις το εξης για αρχη. Βαλε τους εκκεντροφορους που θες απλα με μια φλαντζα χωρις πλανισμα. Κανε και το προγραμμα και αστο ετσι. Επειδη οπως εχει αποδειχτει το 80% βαζει αργοτερα και σφυρηλατα,καλο ειναι να μην πλανισεις κεφαλη και απλα να συμβιβαστεις προσωρινα με καπως λιγοτερη δυναμη.Ετσι και αλλιως περισσοτερο θα σου λειψει το "αδειο φασμα" παρα τα 5 αλογα στο peak... ![]() Για τους 708 παντως,εγω ξαναλεω οτι ειναι λιγο too much για μαμα εγκεφαλο με προγραμμα,ιδιαιτερα οταν μιλαμε για τριφυσο κιολας. ![]() Ενημερωτικα παντως ακουσα οτι σχετικα συντομα θα πουλησει καποιος γνωστος ενα σετ Schrick με χρηση ουτε 6 μηνων...Η τιμη θα ειναι καπου στα 300Ε καθως 500Ε εχουν καινουργιοι. Δες και αυτην την επιλογη παντως καθως αυτοι δουλευουν πολυ καλα με μαμα πιστονια και σκετη φλαντζα απο 206,ασε που ισως να μην χρειαστουν καν προγραμμα. Βεβαια περιοριζεσαι στα 145-150 αλογα αλλα τουλαχιστον δεν κοστιζουν πολυ και δουλευουν σε ολο το φασμα μεχρι τις 7000-7200. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τους 708 τους εχει βαλει ο Alfy απο το "αδελφο" club...Το παιδι ομως(επειδη ηταν τριφυσο) εβαλε αγραφο καθως ο μαμα εγκεφαλος δεν... ![]() Οποτε αν βαλεις αγραφο,ακομα και με μαμα πιστονια θα δουλεψει,αν και δεν το συνιστω. Για αυτο λεω καλυτερα να επιλεξεις κατι πιο ηπιο. Απο εκει και περα για την κεφαλη,θα την στειλεις στο ρεκτιφιε για τριψιμο βαλβιδων,κλπ απλα θα στην παρει μια "αχνα" δηλαδη μισο με 1 δεκατο,μονο και μονο για να καθαρισει απο κολλες,κλπ. Με αυτα θα εισαι περιπου στο 11,3-11,4 απο στατικη συμπιεση που ειναι αποδεκτο νουμερο για μαμα πιστονια και εκκεντροφορους επιπεδου Μπουμπης,Schrick,Kent PT50,κλπ.δηλαδη με οτιδηποτε το οποιο εχει περιπου 260-270 μοιρες και 9,5 βυθισμα. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
...Με βύθισμα στα 10-10 ή 10.75-10.5 πού πάμε?... |
Pughell έγραψε: | ||
Στο διαβολο... ![]() Με τετοια βυθισματα θελεις παρα πολυ μεγαλες συμπιεσεις που μπορεις να πετυχεις μονο με πιστονια ή με παρα πολυ πλανισμενη κεφαλη. ![]() Στο ξαναλεω παντως...Τα στοιχεια που δινεις ειναι εναντια στα προφιλ που διαλεγεις 1ον λογω budget 2ον λογω τριφυσου εγκεφαλου Και αντε,το budget το λυνεις μακροπροθεσμα ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λοιπόν θέλω σχόλια για την παρακάτω λίστα για τη βελτίωση 2ου σταδίου:
Ρεκτιφιέ (Φρεζάρισμα εδρών + πλάνη) Λάδια - Αντιψυκτικό Μπουζί Φλάτζες - Βίδες Τσιμούχες εκκεντροφόρων Τσιμουχάκια Βαλβιδών Εργασία - Μοντάρισμα Αυτά είναι οκ για 800€ ή τα λεφτά είναι πολλά (Άρη)? ![]() |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
εκανες αυτα και δεν εβαλες εκκεντροφορους???? |
krostand_21 έγραψε: |
Και πόσο κοστίζει περίπου η αύξηση συμπίεσης; Κανά 250αρι; |
krostand_21 έγραψε: |
Για φλάτζα από 206 έλεγα, καθώς όλοι αυτό μου έχουν προτείνει. Το αμάξι είναι μονόφυσσο και έχει ήδη πρόγραμμα. Λογικά δε θα χρειαστεί άλλο, έτσι δεν είναι; |
kpsig έγραψε: | ||
Ρε τι λέτε!! Άκου 250... |
Pughell έγραψε: |
Τα μπουζονια της κεφαλης(οι βιδες που λες) κοστιζουν αλλα 20Ε. 400Ε εως τωρα. |
Pughell έγραψε: |
Μαμα πιστονια ή σφυρηλατα; |
Pughell έγραψε: |
Χρονια πολλαααα! ![]() Μεχρι 11,5 περιπου... ![]() Γενικα οσο πιο πολυ συμπιεση εχει,τοσο λιγοτερα καυσαερια θα βγαζει... Το θεμα ειναι να εχει και αποδοση ομως. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Προβλημα απο μεταχειρους εκκεντροφορους πολυ απιθανο να εχεις...
Απο εκει και περα,η διαφορα στην αποδοση μπορει να ειναι απο σχετικα μικρη,μεχρι εμφανης,και σε καποιες περιπτωσεις και μεγαλη. Στα συγκεκριμενα εκκεντρα παντως δεν πιστευω οτι θα ειναι χαωδης,απλα τσεκαρετε να εχετε σωστα χρονισματα ωστε να εχετε μια επαρκη ενεργο συμπιεση,εστω και αν η στατικη δεν ξεπερναει το 11,2. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με το air fuel meter,αν θες,παρε ενα και τοποθετησε το πριν την βελτιωση ωστε να ξερεις περιπου σε τι αναλογια εισαι(ψηφιακο κατα προτιμηση,οχι με χρωματιστα λαμπακια δηλαδη). Σημειωσε καπου τις τιμες που θα σου δωσει και μετα την βελτιωση ξαναπαρακολουθησε το για να συγκρινεις αν χρειαζεται διορθωσεις το προγραμμα. |
Pughell έγραψε: |
Αν σου βγαζει ταση του 1ου λ εισαι jet! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ρε Θωμα,η ροπη κατω απο τις 5000,σαν πολυ κατσαρη δεν ειναι... ![]() ![]() Απο εκει και περα,σαν καμπυλη δυναμης καλη ειναι αν και στο φασμα 6000-7000 κατι δεν ειναι τελειο. ![]() Σε γενικες γραμμες δεν ειναι ασχημο,το αντιθετο μαλιστα,αν και θα το ηθελα πιο γραμμικο... |
Pughell έγραψε: |
Ξερω εγω ρε; ![]() Χρονισμα,προγραμμα ή απλως ακαταλληλα μπουζι;Ειλικρινα δεν ξερω,παντως θα το περιμενα πιο γραμμικο... ![]() |
volvos έγραψε: |
an Θυμαμαι καλα το ειχες μετρησει στο μαχα πριν.
αρα μονο αν ξανα πας εκει θα εχεις απολυτο μετρο συγκρισης........ |
volvos έγραψε: |
επισης ρωτησες αν ηταν τσιπαρισμενος ο εγκεφαλος σου?? |
Pughell έγραψε: |
Ρε συ,μου φαινεται οτι ο τριφυσος προγραμματιζεται μεσω της OBD,γιατι στο ξεκολλησε ο αλλος; ![]() |
bagosgt έγραψε: |
ετσι ειχε προγραμματισει κ τον δικο μου 3φυσο ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ρε θωμα μονοφυσσο δεν ειναι το δικο σου?
τριφυσσο που να σκαλιζουν το τσιπακι χρονια εχω να ακουσω |
salex έγραψε: |
Περίεργη ιπποδύναμη πάντως. 125 άλογα στα μουαγιέ είναι περίπου 135 άλογα στο στρόφαλο. Το Rototest στα μουαγιέ μετράει με γύρω στο 8% απόκλιση από το ΜΑΗΑ στο στρόφαλο στα δικίνητα αυτοκίνητα.
Έχεις δοκιμάσει να πατήσεις με κανένα γερό πρώτο στάδιο; |
Pughell έγραψε: |
Εκτος και αν το μοτερ του δεν ειναι τοσο μαμα οσο φαινοταν... ![]() Στειλε με ενα pm τα νουμερα στον Αργυρη να τσεκαρει απο το συστημα(αν μπορει) κατα ποσο οντως γαλλικο ειναι και οχι ελληνικο. |
Sidobre έγραψε: |
Kαι εμένα δεν μου αρέσουν αυτά που βλέπω.
Η δεύτερη δυναμομέτρηση είναι 5 άλογα κάτω από την πρώτη και δείχνει και 40% απώλειες. Μέγιστη ροπή στις 5.500 στροφές... Αλλά το περίεργο είναι ότι και πρίν είχες μέγιστη ροπή στις 5.100 Περίεργα τα βλέπω όλα αυτά.... |
volvos έγραψε: |
apo ayta poy εκανες επρεπε να παρεις 10-15 αλογα
(προγραμμα ροικη συμπιεση εκκεντρα) πιστεψε με ειναι μεγαλη διαφορα για να μη τη καταλαβεις..... αρα το δυναμομετρο μαλλον σωστα τα εβγαλε αν εξαιρεσουμε απωλειες που μου κανει εντυπωση.... υ.γ. απο σερβις πως ειναι το μοτερ?λαδια μπουζι?μηπως θες συμπλεκτη? |
RASTAVIPER έγραψε: |
...Όχι ότι φταίει βέβαια το δυναμόμετρο για το ότι δεν έχω δει το μοτέρ να έχει πιο άγρια συμπεριφορά από ό,τι πριν.Από ό,τι είχα ακούσει πρέπει να είναι μεγάλη η διαφορά στη συμπεριφορά όταν βγει το μοτέρ με ροϊκή και με αυξημένη συμπίεση. |
Pughell έγραψε: |
Εγω θα παραμεινω σε αυτο Θωμα μου... ![]() Οπως ειπε και ο Πανος,αν υποθεσουμε οτι οι εκκεντροφοροι ειναι αυτοι που πρεπει και το προγραμμα καλο,τοτε η "βρωμια" ειναι στα σιδερα,δηλαδη στην κεφαλη ή στην ροικη... ![]() Btw,ελπιζω να θυμασαι που σου ελεγα,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΡΟΙΚΗ... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Με ογκομετρηση ομως(με υγρο δηλαδη),οχι με συμπιεσομετρο,για να δεις αν αλλαξε καθολου η στατικη συμπιεση,και μετα μετρας και την ενεργο με το συμπιεσομετρο για να δεις αν φταιει το χρονισμα που κανατε... |
Pughell έγραψε: |
Μια συριγγα χρειαζεται και 10αρακι λαδι. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ογκομέτρηση.
Πιο συγκεκριμένα χρειάζεσαι ένα ειδικό σωλήνα/μετρητή όπου στο κάτω μέρος έχει ένα είδος κάνουλας. Με αυτό θα γεμίσετε τον θάλαμο καύσης με παραφινέλαιο με το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό που θα μετρήσετε δηλαδή, είναι ο όγκος του θαλάμου καύσης. Από αυτό το νούμερο θα πρέπει να αφαιρέσετε τον όγκο που καταλαμβάνει το μπουζί που στο ραλλύ είναι 3cc περίπου. Για να βρείτε την συμπίεση υπολογίζετε τον όγκο του κυλίνδρου και σε αυτόν προσθέτετε τον θάλαμο καύσης δια τον θάλαμο καύσης. Δηλαδή: Συμπίεση = (cc κυλίνδρου + θάλαμος καύσης)/θάλαμο καύσης. Για να βγάλεις τoν όγκο κυλίνδρου είναι= πR^2(bore)*διαδρομή(stroke) που στα ραλλύ είναι 396,87 cc .... καλή τύχη!!!! |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
μια συριγκα και γλυκερινη.... απο το φαρμακειο. 3ευρω το 1 λιτρο! οχι λαδι στελιο. δεν κανει. και οση γλυκερινη μεινει στο θαλαμο καυσης, απλα καιγεται.... |
Sidobre έγραψε: |
Ενα How to με το μοτερ λυμένο (αντί για πλεξιγκλας ο μάγκας έβαλε ένα CD. Σωστόοοος. Δείχνει πως μετράει και τις τσέπες των πιστονιών)
http://www.mintylamb.co.uk/wordpress/?page_id=13 |
Pughell έγραψε: |
Ετσι και αλλιως το μοτερ του 106 δεν ειναι υπο γωνια οποτε λιγο δυσκολο να ειναι στραβο ως προς το νοητο επιπεδο,εκτος φυσικα και αν εχεις καμια κομμενη βαση ή το εδαφος που το κανεις,δεν ειναι εντελως επιπεδο. ![]() Κατα τα αλλα,μετρα το οπως ειναι,σε γενικες γραμμες θα δεις αυτο που θελεις,χωρις μεγαλες αποκλισεις. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θωμα τι μπουζι ειπαμε οτι εβαλες; ![]() Επισης ετσι οπως βλεπω τις καμπυλες ξανα,μαλλον το προγραμμα πρεπει να ειναι η φολα... ![]() Γιατι ασχετα με το χρονισμα των εκκεντροφορων,οι καμπυλες θα αλλαζαν μορφη(ελαχιστα). Εδω εχουμε κατσαρωμα που σημαινει κακη καυση,ανεπαρκη τροφοδοσια(αντλια βενζινης ισως;) ή λαθος αναφλεξη... Παντως και τα μολις 75 αλογα στις 4000 ειναι πολυ μικρο νουμερο ρε παιδια... ![]() |
volvos έγραψε: |
ανδριανακης δεν ειναι τοσο βλακας.ημαρτον.
θωμα απο συνεργειο μεχρι ανδριανακη που ησουν μαμα προγραμμα πως πηγαινε το αμαξι? |
volvos έγραψε: |
Θωμα
α. ολα δειχνουν οτι κατι παιζει με καπακι-εκκεντρα... β. το πιθανοτερο που σκεφτομαι ειναι να εκανε παπαρια με το γραναζακι του κοντερ απο τη στιγμη που τα πραγματικα χλμ που εβλεπε ο τασος χτες ειναι κοντα σε αυτα που πρεπει στο 16/65. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ρε συ,τι κανατε και σου εβγαλε τωρα τα αλογα στις 7650;
Εκτος αυτου οι καμπυλες ειναι πολυ πιο ομαλες... |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Σιγά τη διαφορά. Πριν τα είχε βγάλει στις 7615. Γιατι τι διαφορά έχει? Τώρα για τις καμπύλες δεν ξέρω αν πειράξαν κάτι άλλο. |
kane έγραψε: |
Eπειδή ψιλοβαρε΄θηκα να διαβάσω τα υπολοιπα...πτ51 δε φορας αν θυμαμαι καλα?
Σαν πολυ ψηλα δε βγηκαν τα αλογα...? |
Pughell έγραψε: |
Κανε μια μαγκια,βγαλε ενα απο τα μπουζι σου και δες τι ακριβως ειναι...
Επισης αν η συμπιεση ειναι μολις στο 11,2,ειναι αρκετα χαμηλη.Κοινως βαλε το συμπιεσομετρο σε εναν κυλινδρο και μετρα ποσα psi σου βγαζει... Ετσι οπως το βλεπω,μαλλον αρπα-κολλα δουλεια εγινε και πολυ πιθανον να μην φταιει το προγραμμα... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ρε Στελάρα εσύ είσαι ο Κεφάλας, αφού γνωρίζει διάμετρο Χ διαδρομή, γιατί να μετρήσει τον κύλινδρο; Θάλαμο καύσης θέλει να μάθει ο άνθρωπος!
Θωμά, 38 είναι πολύ μικρό για νούμερο.... Ποιός το μέτρησε; Σηκώσατε το αυτοκίνητο μπροστά; Γιατί και εμείς που το μετράγαμε κάτω έβγαινε 3-4 cc λιγότερα απ'όταν ήταν σηκωμένο. Για μια Συμπίεση γύρω στο 11,3 θα έπρεπε να μετρήσετε θάλαμο καύσης 41,5 cc. Τώρα με το 38 που λες δείχνει 12 και βάλε συμπίεση που είναι εντελώς άτοπο! Οι πράξεις σου ειναι οι εξής: Συμπίεση = (Vκυλίνδρου*+ Vθαλάμου καύσης**)/Vθαλάμου καύσης** -> *Vκυλίνδρου=πr^2 x ύψος **Vθαλάμου καύσης = αυτό που μετρήσατε - Vμπουζί Bore = 78,5 (διάμετρος) Stroke = 82 (διαδρομή ή αλλιώς μήκος κυλίνδρου) VΜπουζί = 3cc Σ= [(3,14 x 39,25^2)x 82] + (38-3) / (38-3) -> Σ= (396,87 + 35) / 35 -> Σ= 12,34!! Αλλαξε το 38 με άλλο νούμερο και δες τι γίνεται. Εκτός αν σου είπε αυτός που το μέτρησε ότι ο θάλαμος καύσης είναι π.χ. 41 -3 το μπουζί = 38***, Τότε, θα είχες μία συμπίεση 11,44. Θύμισέ μου... η συμπίεση αυξήθηκε με φλάντζα 206; *** Αν όντως έγινε έτσι, τότε δεν αποκλείεται (προσωπική γνώμη) όποιος μέτρησε να μην τον ενδιέφερε πόση συμπίεση έχεις, αλλά την τιμή την "γνώριζε" από πριν και την είπε για να σε καθυσηχάσει |
RASTAVIPER έγραψε: |
Καλα για το 38 μη το δενετε,μπορει να θυμαμαι λαθος.Αλλα θα ηταν ανοητο να πηγαινα για μετρηση στον ιδιο που το εφτιαξε.
Για συμπιεση εφτιαξα καπακι και εχω βαλει τη μαμα φλατζα. |
Sidobre έγραψε: |
Ρε Στελάρα εσύ είσαι ο Κεφάλας, αφού γνωρίζει διάμετρο Χ διαδρομή, γιατί να μετρήσει τον κύλινδρο; Θάλαμο καύσης θέλει να μάθει ο άνθρωπος!
... |
RASTAVIPER έγραψε: |
Καλα για το 38 μη το δενετε,μπορει να θυμαμαι λαθος.Αλλα θα ηταν ανοητο να πηγαινα για μετρηση στον ιδιο που το εφτιαξε.
Για συμπιεση εφτιαξα καπακι και εχω βαλει τη μαμα φλατζα. |
volvos έγραψε: |
paidia να ειμαστε λιγο προσεκτικοι στις εκφρασεις μας μεχρι να βρεθει η ακρη.
ουτε ο ανδριανακης ειναι κανας ασχετος ουτε ο σεδνταλης κανας χτεσινος τα πραγματα μπορει να ειναι απλα και να εχει γινει καποια παρεξηγηση (οπου λαλουν πολλοι κοκοροι...) και νε βρεθει ο θωμας μεχρι και για δυσφημιση ή οντως μπορει να εχει γινει χοντρη πο***ια που να σηκωνει και μηνυση |
Pughell έγραψε: |
Η πας και τα πετας ολα,get your money back και ξαναρχιζεις απο την αρχη...
Το μοναδικο που πρεπει να τσεκαρεις να ειναι ΟΚ ειναι η κεφαλη καθως τα υπολοιπα ειναι αναστρεψιμα. ![]() |
Λευτέρης έγραψε: |
Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και εγώ ποστ για ενα άλυτο πρόβλημα που εχω...σνιφ.... |
Pughell έγραψε: |
Θωμα,σχετικα με το σασμαν,συγνωμη κιολας ρε φιλε,αλλα να πληρωσεις για κατι το οποιο δεν ειναι αυτο για το οποιο εσκασες τα χρηματα,το βρισκεις λογικο; Οσο για τους εκκεντροφορους,κλπ που λες,μην νομιζεις οτι ο Σεβνταλης σου εκανε καμια τρελη χαρη ή τιμη. Λιγοτερο απο 500Ε κανει ενα σετ καινουργιων εκκεντροφορων Cat ή στα 500Ε παιρνεις Schrick. Οποτε να εισαι σιγουρος οτι μονο χαρη δεν σου εκανε με τα χρηματα που εδωσες... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Το 16V ποιος στο φόρεσε επάνω? Ο Σεβδαλής ή κάποιος άλλος? Μηπως πρεπει να ξεκινήσεις απο εκεί την αναζήτηση του σασμάν σου?
Λεω εγω τωρα.... |
Pughell έγραψε: |
Οχι Max,εκανε το μοτερ και καποια στιγμη το σασμαν του εβγαλε προβλημα και πηγε να το επισκευασει-αλλαξει με αλλο ιδιο.
|
volvos έγραψε: |
καθιστε ρε παιδια
αφου στο δυναμομετρο και σε προσομοιωση δρομου εδειχνε τα σωστα χλμ το αμαξι απλα στο κοντερ εδειχνε οτι να ΄ναι και εγω ειχα μεινει στην ιδεα οτι κατι ειχε γινει λαθος με το κοντερ και το δοντακι που του δινει ενδειξεις μεσα απο το σαζμαν πως προεκυψε οτι του αλλαξαν ολο το σαζμαν?????????????? |
Pughell έγραψε: |
Τα μικρα πλανητικα απλα δεν αντεχουν οσο τα αλλα σε σπινιαρισμα,κλπ...
Κατα τα αλλα δεν εχουν καποιο αλλο ουσιαστικο μειονεκτημα. Το πιο ευκολο παντως για αναγνωριση των "σχεσεων" σου ειναι το εξης. Αν θυμασαι ακριβως ποσα χιλιομετρα εβγαζε η 4η σου στον κοφτη πριν την επισκευη,τσεκαρε το και τωρα. Αν εχουν σεβαστη διαφορα,τοτε κατι δεν παει καλα. Ενδεικτικα στις 8000 θα εχεις σχεδον 15 χιλιομετρα διαφορα(189 με τις κοντες-204 με τις μακριες). |
Pughell έγραψε: |
Απο οτι ειπε ο Πανος παντως,αν στις 8000 στο Maha σου εβγαλε 195 χιλιομετρα σχεδον με 4η,μαλλον απο κλιμακωση πρεπει να εισαι σωστος. |
volvos έγραψε: |
194 ηταν στο κοντερ ή στο τροχο του μαχα? |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Θυμησε μου που μιλησαμε για αυτο το νουμερο?Παντως δε θυμαμαι κατι παραπανω απο οσα αναφερονται στις μετρησεις που ανεβασα. Πλεον εχω σταματησει να κοιταω το κοντερ με αυτα που βγαζω. Λοιπον ακουστε και το αλλο περιεργο..Ο Σεβδαλης με ενημερωσε οτι ψαχνει να βρει αλλο σασμαν να μου βαλει και με στελνει στον Κρασουλη να το βαλει.Και μαλιστα ΤΣΑΜΠΑ.Τωρα η αλλαγη που κολλαει?γιατι δεν καθεται να αλλαξει τα λαθος εξαρτηματα? |
volvos έγραψε: |
θωμα ακρη δε βγαινει δηλαδη?
αρα παραδεχεται οτι σου εβαλε αλλο σαζμαν????? το αμαξι που ειναι τωρα?κινειται? αν ειναι να κανεις καποιες δοκιμες με gps μπας και δουμε τουλαχιστον τι φοραει πανω τωρα... |
RASTAVIPER έγραψε: |
Τι να δω με gps δηλαδή? |
volvos έγραψε: |
αργυρη μπορεις να μας πεις σε 7000σαλ και 3η-4η στα δυο σετ και το μαμα ελαστικο 185-55-14 ποσα χλμ πρεπει να εχει το αμαξι πραγματικα
οποτε μετα να παρει το Gps του ο θωμας και να παει να τα τσεκαρει να τελειωνει το θεμα εχω την αισθηση οτι ή του κουμπωσαν ενα 16ν σαζμαν κομπλε αφηνοντας το μαμα γραναζακι του 8ν για το κοντερρ ή απλα μπερδεψαν το γραναζακι βαζοντας απο αλλο μοντελο σε αυτο το προγραμμα που εχουν σε αλλο τοπικ με το Publik peugeot service που βαζεις αριθμο πλαισιου δε θα βγαλει την οδοντωση του σαζμαν?? |
Touristas έγραψε: |
Ερώτηση.. το κιβώτιο το άνοιξες και πάλι μετά την επισκευή?
Όταν λέει τα άλλα εννοεί τις σχέσεις. |
Touristas έγραψε: |
Κάτσε γιατί να καταλάβω....έκανες επισκευή 2 φορές στο κιβώτιο?
Και αν ναι για ποιο λόγο?? Μπερδεύτηκα τώρα ![]() |
salex έγραψε: |
Σώπα εσύ, μη ρίχνεις ιδέες! Πάμε για εισαγωγές τώρα ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Και όχι τίποτα άλλο, αλλά φοβάμαι μη βρω κανένα μοτέρ από 206 αυτή τη φορά πάνω με aircondition κιόλας!! ![]() ![]() ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Και αυτό έγινε ΜΕΤΑ από προτροπή του Σεβδαλή επειδή η δυανομέτρηση έδειξε ότι η βελτίωση δεν πήγε καλά. - κόφτης (8190 στροφές σύμφωνα με το scangauge) : 112χλμ/ω |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
φιλε μου να σε ρωτησω, τι ακριβως βελτιωση εκανες στο ραλακι σου και δεν απεδωσε τα αναμενομενα αλογα???? το scangauge δουλευει τελικα? τι μοντελο ειναι το ραλακι? τριφυσο? |
volvos έγραψε: |
πριν ηταν με εξατμιση (ισως προγραμμα δε ξερουμε ελεω μετατροπης απο 8ν) σκουπα και εβγαλε 137 και χ ροπη (δε θυμαμαι)
μετα εβγαλε 140 και -1.5κατω ροπη περιπου... πως σου φαινεται λεωνιδα?? ![]() θωμα μεχρι χτες σε λυπομουν ειλικρινα με αυτα που εχεις τραβηξει. οταν εμαθα ομως οτι το 2ο σαζμαν το κατεβασες στον @@$#%...τι να πω. τι να πω... ΤΙ ΝΑ ΠΩ... |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Αν θες στειλε μου 1 ΠΜ, να μου πεις τι σου φανηκε περιεργο. |
volvos έγραψε: |
πριν ηταν με εξατμιση (ισως προγραμμα δε ξερουμε ελεω μετατροπης απο 8ν) σκουπα και εβγαλε 137 και χ ροπη (δε θυμαμαι)
μετα εβγαλε 140 και -1.5κατω ροπη περιπου... πως σου φαινεται λεωνιδα?? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τριφυσο ειναι Λεω.
|
Pughell έγραψε: | ||||
Καλα σου λεει ρε boy,ωρες-ωρες νιωθω οτι τζαμπα καθομαστε και ασχολουμαστε αφου ετσι και αλλιως μας γραφεις... ![]() |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
στελιο τελικα το scangauge δεν δουλευει σε μονοφυσο...εεε? ειναι οριστικο ετσι? |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι θεμα εκδικασης ρε απλα εχω δει live καποια πραγματα(MichalisPsycho αν σου λεει κατι) και εχω ακουσει και επισης καποια ακομα. ![]() Τεσπα,ασχετα με αυτο,ξεκινα να αποκλειες περιπτωσεις μονος σου με τους τροπους που σου προαναφεραμε και οχι να τρεχεις απο μαστορα σε μαστορα,αν θες να βρεις λυση και οχι να σου φανε και αλλα χρηματα. |
kane έγραψε: |
Eίπα "εφοσον",που σημαίνει οτι δεν ηξερα με ακρίβεια αν ηταν 3φυλλο το παιδί η 1φυλλο...οπότε ΑΚΥΡΟΝ.
Υ.Γ. οσο για τις υπογραφές σας...ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ.τελος. ![]() |
volvos έγραψε: |
στο σεβντ ολα αυτα? |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. αυτο το να ανεβαζει τρελα η 3τη απο 4000+ δεν το πιανω...δηλ τι εννοεις τρελά??? |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Εννοώ να ανεβάζει χωρίς σταματημό.Μια και έξω...Χωρίς να ζορίζεται.. |
volvos έγραψε: |
θωμα ενα ενα
με σαζμαν τελειωσες? εξατμιση να ειναι τοσο βουλωμενη θεωρω και εγω οτι θα φαινοταν... συμπιεση λοιπον εχεις καλη...αλλα δε ξερεις τι δουλεια εχει γινει στο καπακι προγραμμα ειναι ευκολο να στο ξανατσεκαρει ο ανδριανακης εξαντλησε τα ολα αυτα και μετα βλεπεις τι θα κανεις... ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΜΩΣ.......... |
volvos έγραψε: |
...
υ.γ. στο μικρο ή στο μεγαλο σεβ εχεις παει? γιατι οκ για τον μεγαλο εχω ακουσει @#$ πραγματα...αλλα ο μικρος ειχε καλο ονομα γα**το ![]() |
volvos έγραψε: |
η 50αρα ειναι μια χαρα για τα αλογα σου...
επισης οι πιο πολλοι εξατμισαδες εχουν 51-54 52-54 δυσκολα βρισκεις...οποτε πολυ πιθανο να ειναι 51...αρα μη τρελαινεσαι...οπως και να εχει μιλαμε για 1-2αλογα ουτε με το σαζμαν δεν ειναι κατι που σε κολλαει... ανδριανακη πρεπει να τσεκαρεις επισης αν οντως εχει βαλει pt51 και οχι π.χ κανα μπουμπακη (απιθανο αλλα...) και μετα μενει το τελευταιο και καλο...το καπακι ![]() υ.γ. στο μικρο ή στο μεγαλο σεβ εχεις παει? γιατι οκ για τον μεγαλο εχω ακουσει @#$ πραγματα...αλλα ο μικρος ειχε καλο ονομα γα**το ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
και βαζεις απο 206 1.6... ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: | ||
θωμά ειδες το βιντεο που σου στειλα? λογικά θα πρεπει να κινησαι λιγο αργοτερα απο αυτό που σου δειξα...
Εγω αλλού ηθελα να καταληξω οταν μιλησα για τον αδριανακη.(οχι οτι εχω τπτ με τον ανθρωπο...). Στην περιπτωση που σου χει κανει λαλακια,δεν νομιζω οτι θα ασχοληθεί περαιτέρω,δηλ να συο βαλει μια αλλη κονσερβα και να παει καλυτερα.Γιατι ετσι "αδειαζει" τον εαυτο του. Στο θεμα της εξατμισης,η 50ρα φτανει και περισσευει. Για το καπακι θα συμφωνησω με τα παιδια...αν ρημαχτηκε,απλά πεταμα...
ήσυχα εσύ!!! |
salex έγραψε: |
Βρε τί σημασία έχει αυτό... Εδώ έχουμε άλλα προβλήματα! Βρήκες άκρη με τα υπόλοιπα; |
volvos έγραψε: |
η 50αρα ειναι μια χαρα για τα αλογα σου...
επισης οι πιο πολλοι εξατμισαδες εχουν 51-54 52-54 δυσκολα βρισκεις...οποτε πολυ πιθανο να ειναι 51...αρα μη τρελαινεσαι...οπως και να εχει μιλαμε για 1-2αλογα ουτε με το σαζμαν δεν ειναι κατι που σε κολλαει... ανδριανακη πρεπει να τσεκαρεις επισης αν οντως εχει βαλει pt51 και οχι π.χ κανα μπουμπακη (απιθανο αλλα...) και μετα μενει το τελευταιο και καλο...το καπακι ![]() |
Steve έγραψε: |
Σταμάτα να γκρινιάζεις λοιπόν ή παράτα την δουλειά σου και πήγαινε από κοντά. Με τα τηλέφωνα δεν λύνεται τίποτα σε τέτοια θέματα. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Αναθεμα +αν εχεις πει κατι χρησιμο σε αυτο το θεμα... Εσυ τι λες να μην εχω παει απο εκει?ξερεις ποσα απογευματα πηγα καπακι απο κει +γυρισα σπιτι 9-10 το βραδυ?Η ποσα πρωινα σαββατου σπαταλησα εκει? Και επειδη σε βλεπω που ολο προτεινεις διαφορα.Τι νομιζεις, οτι πιεζεται περισσοτερο αν πας απο κει?τα ιδια λεει.. |
Pughell έγραψε: |
Περι ελεγχου εκκεντροφορων,πας στον Αργυρη(παλι σε εχωσα,ε; ![]() Εννοειται φυσικα οτι εχεις ζητησει απο την Kent Αγγλιας να σου δωσουν ακριβως τις διαστασεις των 51. Τα σημεια Α & Β ειναι οι δυο καθετοι αξονες Χ και Ψ,δηλαδη μετρας απο την "πλατη" του εκκεντρου μεχρι την "μυτη" και τα "μαγουλα". Αν τα νουμερα δεν συμπιπτουν,ετοιμασου για...dogfight! ![]() |
volvos έγραψε: |
θωμα δε θελω να σε απογοητευσω αλλα πολυ φοβαμαι οτι πλησιαζει το τελος απο οτι περιμενες απο τον σεβνταλη.
αν αρχισε τα σου πα μου ειπες του ειπε.... αστα να πανε.σας βλεπω συντομα να σφαζεστε ![]() καλο θα ηταν να του τυπωσεις ολες τις σελ. και να πας να του τις δειξεις για να εχει και ιδιος αποψη και αν θελει να μπει και να δικαιολογησει το τι και το πως ![]() |
georgio3gr έγραψε: |
Φιλε Rastaviper ισως να σου φανει αστειο αλλα το ενδεχομενο να εχει βαρεσει φλασια ο εγκεφαλος το εχεις σκεφτει; Δοκιμασες καναν αλλον εγκεφαλο με το ιδιο προγραμμα; Ενδεικτικα αναφερω οτι ενα πολυ φιλαρακι επειτα απο βελτιωση 2ου σταδιου στο saxo του και αφου ειχε ανοιξει 2 φορες το μοτερ του να δει τι φταιει και δεν πηγαινει το αμαξι του ενω ολα ηταν φυσιολογικα και δεν φαινοταν καποιο προβλημα και πανω που ειχε ξενερωσει μου'κατσε φλασια να δοκιμασουμε αλλον εγκεφαλο... Βαλαμε εναν εγκεφαλο δοκιμαστικα με προγραμμα για Ν (με εκκεντρα PS) και το αμαξι εκει που δεν ελεγε να παρει τα ποδια του, αφηνε κατω και την 2α... Ο μηχανιικος τραβουσε τα μαλλια του μιας και ηταν ετοιμος να ξαναανοιξει μοτερ... Εβαλε αλλον εγκεφαλο με το προγραμμα που ειχε φτιαξει και ησυχασε... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τωρα ετσι και πιστευεις οτι το μοτερ του Μανθου (saxo) δουλευει σωστα,εισαι για μπατσες...
Απλα πες οτι δεν εχετε ιδεα και οτι ο μηχανικος ειναι για τον φουτσο και αφηστε τις δικαιολογιες οτι εφταιγε ο εγκεφαλος,κλπ,κλπ... ![]() Εκτος και αν ο γκασμας ο βενζινας βρηκε κανενα προγραμμα τοσο γνησιο οσο και αυτο που ειχε παριε ο Σταυρος μαζι με τους εκκεντροφορους του. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σιγουρα δεν ξερω ολη την ιστορια καθως ουτε ο ιδιος ο Μανθος δεν μου λεει λεπτομερειες. ![]() Οπότε οπως εγραψα και πιο πανω,αν ειχαμε αποκλεισει την πιθανοτητα τα πραγματα(εγκεφαλος-εκκεντρα) να μην ειναι αυτα που επρεπε,τοτε ηταν θεμα βλακειας του μηχανικου καθως το σετ αποδεδειγμενα δουλευει. ![]() |
salex έγραψε: |
Το πρόβλημα είναι ότι διαιωνίζονται οι παραφιλολογίες γιατί ο Θωμάς δεν αποφασίζει να μαζέψει τα μπογαλάκια του, να πάει σε έναν άνθρωπο που να εμπιστεύεται και να λύσει το πρόβλημά του.
Από τη στιγμή που έχει χαθεί η αμοιβαία εκτίμηση με τον μηχανικό του, πώς περιμένετε να συνενοηθούν; |
Pughell έγραψε: |
Κωτσο ναι,αν σου ειναι ευκολο,μετρα τα. ![]() Διαλεγεις ενα εκκεντρο(δεν εχει σημασια ποιο) στον εκκεντροφορο εισαγωγης και το μετρας οπως σου ειπα(καθετη τομη 90 μοιρων). Nose-heel και το καθετο παχος. Μετα μετρα και ενα εκκεντρο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης και γραψτα. |
Pughell έγραψε: |
+1
Και να βαλεις αλλη κεφαλη,αν τα εκκεντρα ειναι μαπα,τζαμπα τα χρηματα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αμα παντως τα βγαλει και ειναι οντως μπουμπακια,εγω θα εκανα τρελο show με τον βελτιωτη... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καμια απολυτως...
Οι 708 ειναι επιπεδου ΡΤ52 και θελουν και πιστονια για να δουλεψουν σωστα. Κοινως,ξεχνα τους... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μπα,οι Schrick δεν βγαζουν τοσο πολυ δυναμη απλως εχουν παρα πολυ ομοιογενες φασμα και κρατανε ωραια την δυναμη μεχρι τις 7000-7200. ![]() Οι 708 ειναι αρκετα αγριοι και με τα μαμα πιστονια ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουν 155 αλογα καθως δεν υπαρχει αρκετος χωρος απο τα πιστονια για να χρονιστουν εκει που πρεπει. Οχι οτι δεν θα τα βγαλουν,απλως θα ειναι οριακα χρονισμενοι και παλι δυσκολα... Αφου δεν εχεις χρηματα για πιστονια ή κανε υπομονη και μαζεψε ή εναλλακτικα προσανατολισου σε κατι αλλο,πιο ηπιο φυσικα. Γιατι παντως κολλησες με τους Cat; ![]() Αν ειναι για θεμα κοστολογιου αλλαζει το πραγμα. ----- Καταρχην ξεκαθαρισες αν αυτοι που φορας ειναι 51 ή μπουμπακια; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Λενε οτι μονο ΡΤ51 δεν ειναι αυτα που εχεις στα χερια σου!!! ![]() Ο μαμα εκκεντροφορος εχει 46,2 με 37,8. ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
Φίλε μέτρησα ένα δόντι (οποιοδήποτε) από τον κάθε εκκεντροφόρο.
Γύρισα το παχύμετρο δεξιά - αριστερά μέχρι να πετύχω το μεγαλύτερο μέτρημα τόσο στο πλάτος όσο και στο μήκος. Σωστά έκανα? |
greenpug106 έγραψε: |
Ενδιάμεσα των δοντιών γράφει Sportcam (το μοντέλο της Kent) και στο πλαί KCPT51, επίσης΄ο ένας γράφει IN & EX για εισαγωγής και εξαγωγής |
greenpug106 έγραψε: |
Οι διαστάσεις τι έπρεπε να είναι δηλαδή σε σχέση με τον μαμα? |
Pughell έγραψε: |
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Πολεμο γιατι Στελιο? Πριν δεν ειπες οτι δεν ειναι σωστα τα νουμερα? Για το κοστος γιατι λες οτι ξεφευγουν?αφου οι ΚΑΤ ειναι στα 450 περιπου. |
greenpug106 έγραψε: | ||||
Για καινούργια cat εγώ πήρα τιμή από Ελλάδα 700+ ευρώ |
Pughell έγραψε: |
Αυτο που θα σας δειξει αμεσα πιο σετ ειναι αγριοτερο και κατα ποσο,ειναι το δευτερο που αναφερει μοιρες καθως εκεινο το νουμερο ειναι η πραγματικη διαρκεια των εκκεντροφορων. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λοιπόν όπως είχα πει, το μοτέρ θα ανοιγόταν και ό,τι έβρισκα, θα το έλεγα χωρίς εμπάθεια ή κανένα λόγο να κρύψω την αλήθεια..
-Τελικά, όντως οι εκκεντροφόροι που φορούσα ήταν KENT 51. -Όντως έγινε ροϊκή -Έγινε και πλάνισμα, έστω και σε μικρή κλίμακα -Η φλάντζα βρέθηκε να είναι η μαμά η παχιά |
Pughell έγραψε: |
Μου αρεσει που εγω νομιζα οτι μιλησατε και μετρησε με παχυμετρο τους εκκεντροφορους οποτε τους βρηκε και ΟΚ... ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Μην αγχωνεστε.τους μετρησαμε κανονικα +τα νουμερα βγηκαν κανονικα. Για τα πλανητικα με παραξενευει το γεγονος +θα το ψαξω να δω επισημα τι ισχυει απο Peugeot.Οι πλαστηκες θηκες που ειναι στη φωτο,γιατι δε τις βλεπω.+που μπορει να σκασει προβλημα?αν δυναμωσει πολυ το αμαξι η αν κανεις καρφωτες αλλαγες? |
greenpug106 έγραψε: |
Τι έκκεντρα θα βάλεις? |
Pugobios έγραψε: |
απο οτι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής μάλλον στη ροική έγινε η μαλ***α οπότε θωμάκο φρόντισε την επόμενη φορά ο "μάστορας" που θα στην κάνει να είναι γνώστης ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν τα λεει καλα...
Οι PS ειναι πιο αγριοι απο τους 708. ![]() Τα κριτηρια αγριοτητας δεν ειναι μονο το βυθισμα. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Δε μου λέτε βρε παληκάρια...
Αυτά τα 154 άλογα με 16,5 κιλά ροπή, λένε τίποτα ή να πάω να το πουλήσω το ρημάδι?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
salex έγραψε: | ||
Πούντα καλέ; |
volvos έγραψε: |
χτες μου ελεγε τηλ ο γιαννης με το μαυρο το 106 οτι το μετρησε στο μαχα
154 αλογα και αυτο και 16κατι ροπη... πεζο σπορτ εκκεντρα προγραμμα (οχι εγκεφαλο πεζο σπορτ) εξατμιση με καταλυτη κανονικα δε θυμαμαι κατι αλλο ιδιαιτερο |
volvos έγραψε: |
χτες μου ελεγε τηλ ο γιαννης με το μαυρο το 106 οτι το μετρησε στο μαχα
154 αλογα και αυτο και 16κατι ροπη... πεζο σπορτ εκκεντρα προγραμμα (οχι εγκεφαλο πεζο σπορτ) εξατμιση με καταλυτη κανονικα δε θυμαμαι κατι αλλο ιδιαιτερο |
alekoukos106 έγραψε: |
μαζι ποτε θα δουμε διαφορες???? ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Με μένα??? |
volvos έγραψε: |
αστο θωμα δε σε παιρνει το τσογλανι ο αλεκος ειναι μπροστα και απο το γιαννη. ![]() παντως για να βαλουμε λιγο τα πραγματα στη θεση τους α. φορας προγραμμα ανδριανακη σωστα? ο οποιος ειναι για μενα ο τοπ στην ελλαδα πανω απο ΟΛΟΥΣ οχι τοσο στο θεμα γνωσεων οσο εμπειριας β. φορας κεντ 51 ή καποιο αντιστοιχο προφιλ νιουμαν αν καταλαβα καλα τα οποια ειναι πολυδοκιμασμενα σε ΟΛΗ την ευρωπη και δινουν ενα τακ παραπανω αλογα απο πεζο σπορτ συμφωνα με pughell καπου στα 150+- αν θυμαμαι ελεγε γ. εχεις ξανα μαμα καπακι αν καταλαβα καλα (το οποιο ταπεινη μου γνωμη ηταν η αιτια για ολα) δ. εχεις μια σωστη εξατμιση με ολα τα καζανια για συμπιεση (χωρις δε καταλυτη) αρα γιατι να μη βγαλεις τοσα αλογα??? ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
τσ τσ τσ τσ.....ευχαριστω τακη..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
θωμα τις κουμπαρες θα παιζουμε πρωινιατικα??
ή πες τα ολα ή μη λες τιποτα... |
volvos έγραψε: |
o ανδριανακης ηξερα οτι μετραει μονο μουαγιε δηλαδη τροχο που θα λεγαμε σε αλλο δυναμομετρο
αλλα πως συγκρινουμε με μαχα?? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Οντως ο Ανδριανακης μετραει μουαγιε.... Δεν νομιζω οτι μπορεις να τα συγκρινεις..... ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
φτιαξε με γα** τον αντιχρηστο μου..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
salex έγραψε: |
Βρε παλιοεβραίε το καπάκι δε θα το δώσεις στο παιδί; Ντροπή σου!
![]() |
Pughell έγραψε: |
Ευχαριστω ολους για τις αμεσες απαντησεις σας! ![]() |
volvos έγραψε: |
θωμα
τωρα τι καπακι εχεις του σεβνταλη με αλλη φλαντζα? ή μαμα ? εν τελει που πηγες και το ξαναφτιαξες? παντως η συμπεριφορα του σεβνταλη οσο και αν τραβηξε η ιστορια σε μακρος και και και εμενα μου φαινεται αρκετα σωστη. λιγοι θα ηταν αυτοι ποου θα δεχοντουσαν να παρουν πισω τα πραγματα και να σου επιστρεψουν τα λεφτα |
volvos έγραψε: |
...
επισης γιαννη που εβγαλε 154 με πεζο σπορτ εκκεντρα πολυ φοβαμαι οτι δεν εχει συμπιεση και βγαζει πολυ ψηλα δυναμη... σκεψου στελιο οτι ξεκιναγαμε με 2α και 3500σαλ (και μη μου πεις οτι ειμαι κοντος καθως απο θεμα βηματος λογω 195-55 τοτε ημουν ελαχιστα κοντιτερος απο μαμα ραλλυ) και ετρωγε 1καροτσα ο γιαννης πισω απο μενα και με μαζευε με το που κουμπωναμε 3η και μετα αρχιζε σιγα σιγα η τσοντα... χαμηλα δηλαδη ηταν επιεικως ψοφιο..... (και μιλαω για ραλλοεποχη εκκεντρα) |
Pughell έγραψε: |
Κωτσο βασικα ο Θωμας εμπλεξε τα μπουτια του με τις μετρησεις σε τροχο και στροφαλο.
Μαλλον ολα τα νουμερα ειναι στροφαλο καθως με 150 τροχο θα φλερταριζε τα 165-170 αλογα στο βολαν. ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,μουαγιε ειναι το σημειο οπου βιδωνει η ζαντα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θωμα απο οτι βλεπω παντως με την 54αρα(σε σχεση με την 50αρα) δεν κερδισες κατι ουσιαστικο ψηλα ενω χαμηλα εχασες αρκετα. ![]() |
Atmovat έγραψε: |
Συμφωνοι,αλλα ο καθενας τους "βαφτιζει" οπως θελει,δεδομενουν οτι ο οποιοσδηποτε μπορει να χαραξει κατι επανω...
Αυτο συζητουσα με ενα παιδι χθες,φιλος του ειχε μεταχειρισμενους εκκ. της PS και οταν πηγε για δυναμομετρο ανακαλυψε οτι ειχε μπομπισιους... Βεβαια παντα υπαρχουν τα χαρακτηριστηκα για τους Kent πχ αλλα δεν παυει να ειναι ρισκο ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απλα υποθετω οτι θα ψαξεις για μεταχειρους γιατι καινουργιοι δεν αξιζουν να αγοραστουν,τοσο που τους πουλανε... ![]() Πχ η Dynotech τους δινει 775Ε οταν με λιγοτερα απο 500Ε παιρνεις τους Cat... ![]() |
Atmovat έγραψε: |
Ευχαριστω και παλι λογικα και ebay κατι θα υπαρχει...
Greenpug,εσυ εκτος απο pt51 και φλαντζα εχεις προγραμμα,σκουπα,εξατμιση(ποιο σημειο)?? Το εχεις μετρησει δε δυναμομετρο.. ![]() |
psgeo έγραψε: |
Καταλαβα!Εκκεντρα με μεγαλα βυθισματα θελουνε και συμπιεση για να αποδιδουν και γραμμικα.Με την διαρκεια τι γινεται ρε στελιο?Και γι΄αυτη θελουμε συμπιεση αν ειναι πολλες οι μοιρες?Γιατι π.χ. οι ps εχουν 282 μοιρες διαρκεια αν δεν κανω λαθος , με 8,9 βυθισμα βεβαια , και δουλευουν και χωρις συμπιεση.
Μια απορια ![]() ![]() |
a1ex έγραψε: |
γεια σας παιδια.εγω το δικο μου το rallye θελω να το φτασω 170hp και αν γινεται και παραπανω.
θα ξεκινισω απο το κεφαλαρι.αυτο θα ειναι απο c2 vts με ροικη, εκεντρα, μηχανικα οστηρια,ελατηρια στις βαλβιδες και εισαγωγη μαζι με την πεταλουδα απο c2 vts, μπεκ μεγαλυτερα, φλαντζα απο 206 μεταλλικη παμε στον κορμο.πιστονια σφυριλατα,μπιελες, ζυγισμα και ελαφρωμα στροφαλου,ελαφρωμενη τροχαλια στροφαλου εγκεφαλο εχω τον εργοστασιακο με προγραμμα και λεω να του κανω απλα αλλο προγραμα. αυτα σκεφτομαι να κανω. και τωρα οι αποριες τι εκκεντροφορους να βαλω? θελω αλλο εγκεφαλο ή ο εργοστασιακος θα τα καταφερει? γενικα πειτε μου αν κανω καπου λαθος ή αν χρειαζομαι κατι αλλο ή αν δεν χρειαζομαι κατι απο αυτα που λεω σας ευχαριστω και ελπιζω να μην σας κουρασα ![]() |
LIONKING έγραψε: |
1.οσο ειπε ο στελιος κανα 3αρι
2. ''pt 52'' με γραμματα sportcam=made in boubis |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
ρε παιδια μην γραφετε μαλ***ες και λετε λαθος πραγματα στον κοσμο!!! ποιος σου ειπε ρε φιλε αυτο το πραγμα? sportcam γραφουν ολοι οι εκκεντροφοροι που εχουν καλαμι αγορασμενο απο την kent. ΚCPT52 ΙΝ , ΚCPT52 OUT , γραφουν στο πλαι οι γνησιοι kent . αυτοι που δεν γραφουν στο πλαι ειναι του μπουμπη.... |
a1ex έγραψε: |
η κεφαλη απο το c2 vts εχει πιο μεγαλες βαλβιδες απο την κεφαλη του 106 rallye 1.6 16v?? |
Pughell έγραψε: |
Κατα 99,9% ειναι γνησιοι τοτε μιας και ολοιδιους εχω στα χερια μου... ![]() |
a1ex έγραψε: |
το θεμα ειναι οτι δεν δουλευει σωστα μπερδευει πολυ ασχιμα, για να ξεκινισω με πρωτη πρεπει να παω πανω απο 2000σ.λ. και το ρελαντι ειναι 1500σ.λ. και οταν το παω βολτα και ζεσταθει δεν πεφτει το ρελαντι και ειναι 2000σ.λ. |
volvos έγραψε: |
θα πας μαχα μωρη ξεγανωτη γαλοτσα? |
Sidobre έγραψε: |
Εχω 2 ακατέργαστες, θες να σου στείλω μία; ![]() ![]() ![]() |