kane έγραψε: |
φιλε εισαι σε λαθος ενοτητα!
1ο ποστ,κατευθειαν στα ανεκδοτα επρεπε να παει! |
kane έγραψε: |
φιλε εισαι σε λαθος ενοτητα!
1ο ποστ,κατευθειαν στα ανεκδοτα επρεπε να παει! |
smoki έγραψε: | ||
+1000 Κρατα τα λεφτα και πηγαινε παρε ενα focus rs η evo x |
smoki έγραψε: | ||
+1000 Κρατα τα λεφτα και πηγαινε παρε ενα focus rs η evo x |
vagos222 έγραψε: |
Καλησπέρα σας.
Είμαι νέο μέλος αλλά παρακολουθώ το forum λίγο καιρό τώρα... Θα ήθελα να μου πείτε απόψεις και ιδέες για το πώς να βελτιώσω το 106 rallye μου..΄΄Εχει κάνει καμια 200,000++ Km αλλά μέχρι τώρα εκτός από λάδια,κανα τακάκι και λάστιχα δεν έχει βγάλει την παραμικρή βλάβη... Αυτό που θα ήθελα είναι να το κάνω 300-360 Hp , να κάνει 0-100 σε 5-6s , και να κρατάει τρένο στις στροφές .... Θα ήθελα να μου πείτε αν γίνεται τις ακριβείς μετατροπές που πρέπει να γίνουν... Ευχαριστώ. |
Giannis307 έγραψε: | ||
Tη ροπη την θες τραπεζι η να κανει μονο ξεσπασμα ψηλα? |
Giannis307 έγραψε: |
Tη ροπη την θες τραπεζι η να κανει μονο ξεσπασμα ψηλα? |
vagos222 έγραψε: |
Βασικα ήθελα να το κάνω 300ps ώστε να μπορώ να ''τρέχω'' λίγο στην ευθεία..Και έλεγα όμως να βελτιώσω και ανάρτηση-φρένα+μπάρες ect και να κρατάει και λίγο καλύτερα και στις στροφές...
Την ροπή την θέλω από τις 4-5.000rpm... μέχρι τέρμα... και τα άλογα να είναι turbάτα... |
Lefter1s RC έγραψε: | ||||
Σε ΑΣΠΡΟ εννοειται! ![]() |
volvos έγραψε: |
εχω οδηγησει το πουντο αμπαρθ που το νεο ειναι φεισλιφτ...ποσο διαφορα να εχει?
αυτο που οδηγησα ηταν σα να οδηγεις πουντοτζιτο ....υποστροφη και κωλο ντουβαρακι... |
kane έγραψε: |
Αλλα δε νομιζω ναστριβει τραινο,μονο αν το βαλεις πανω σε τπτ ραγες... ![]() |
mikerrgp έγραψε: |
επειδη ολοι λενε το μακρυ τους κ το κοντο τους εδω μεσα
http://www.youtube.com/watch?v=c5JGjlOofrc ας μας απαντησει ο κωστας απο αμαλιαδα αν αυτο το πραγμα που εχει ονειρευτει ο φιλος μπορει να γινει δεν το επικροτω αλλα δεν το καταδικαζω ο καθε ανθρωπος φτιαχνει το αμαξι του οπως εκεινος γουσταρει η με ηχο η με αυτοκολλητα η με κλουβι η με μ μπλοκε η χωρις αντιστρεπτικες για να χασει 3 κιλα στην κοντρα η με ροζ λαμπακια δικο του ειναι στην τελικη βρε αδερφε φιλικα παντα |
black7monster έγραψε: | ||
Γινεται ανετα,γιατι να μην γινεται??αν σου ελεγαν για ενα 106 στα 600+ χωρις να ξερεις τον κωστα θα το πιστευες??? |
SnakeMJK έγραψε: |
απλά μαθηματικά κύριοι...
μαμά 120 άλογα φίλτρο 10 άλογα εξάτμιση 20 άλογα πρόγραμμα 30 άλογα έφτασες τα 180 άλογα με το ξεκίνα... άνετα βγαίνουν τα 300... βάλε κ από αυτά τα τσιπ που δίνουν στο ebay με 20 λίρες... εγγυημένη απόδοση. |
206kwn έγραψε: |
1)Άν το έχεις πάνω από 200 άλογα φέρτο στο επόμενο track day, να έρθω κι εγώ και δώστο μου να δεις για πότε γίνεται βίδες!!!!
|
Giannis307 έγραψε: |
Ρε την παλευεις...? Περαν αυτου δηλωνες αμεσα οτι εισαι κουλαδι! Και το αμαξι του παλικαριου μια χαρα δουλευει..! |
206kwn έγραψε: |
1)Άν το έχεις πάνω από 200 άλογα φέρτο στο επόμενο track day, να έρθω κι εγώ και δώστο μου να δεις για πότε γίνεται βίδες!!!!
2)Άν δεν το σπάς καθόλου και οδηγάς σαν ταρίφας τότε λογικό να το έχεις από το 2001.. 3)Άν το σπάς σε καθημερινή βάση,το έχεις βάλει σε πίστες,βγάζει πολλά άλογα και το δουλεύεις επί 9 χρόνια έτσι απροβλημάτιστα τότε πρέπει να εισηγηθούμε στο βιβλίο με τα ρεκόρ γκίνες!!! |
black7monster έγραψε: |
α)250 τροχο ειναι στο 0,9 και δεν παθαινει τιποτα..... |
black7monster έγραψε: |
β)http://www.youtube.com/watch?v=0aMszXWWljQ
Σαν καλος ταριφας που ειμαι κανω κοντρουλα με αλλο ταξιτζη........ |
black7monster έγραψε: |
γ)Με μαμα εντοσθια και με 28αρα δουλεψε για 5 χρονια......μετα ανεβηκαν οι απαιτησεις......!!Το χρησιμοποιοω καθημερινα,θα με βρεις καθε πρωι στον Κηφισσο μποτηλιαρισμενο με το 106,στο super market με αυτο,ταξιδια με αυτο παλι...!!Αααα και που σε,εχει και A/C... |
black7monster έγραψε: |
ΥΓ.Το οτι κατι ειναι αγνωστο σε σενα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει.. |
black7monster έγραψε: |
Αν στο δωσω δεν θα μπορεσεις να πατησεις πανω απο ταχυτητες......στην τριτη θα θες το 166.... |
volvos έγραψε: |
e tote εισαι η περιπτωση του γκινες που λεγε πιο πανω καποιος
γιατι οσα 16βαλβιδα 106-σαξο κλπ δουλεψαν πανω απο 0.5 για πολυ καιρο ειτε ανοιξε ο κορμοσ σα μανιταρι ειτε πηραν τη πλαστικη εισαγωγη στο χερι... το να κανεις ενα 16αρι 106 να δουλευει σωστα τουρμπισιο θελει τοσα λεφτα που καταντα απλα ανωμαλια χαρακτηριστικη περιπτωση του ntz που ειχε στοιχισει οσο μερικα εβο ... και χρονους εκανε μεγαρα και δουλευε πολλα χρονια και το πουλησε για πενταροδεκαρες... |
black7monster έγραψε: |
Τελικα και κακως ασχοληθηκα,δεν εχω κατι να κερδισω απο ολο αυτο,απλα καταθετω τις εμπειριες μου,οχι φαντασιωσεις....και εισπρατω ειρωνια!!!!
Δεν τρεχει τιποτα,εσεις ξερετε καλυτερα... ![]() |
vagos222 έγραψε: |
...Αυτό που θα ήθελα είναι να το κάνω 300-360 Hp , να κάνει 0-100 σε 5-6s , και να κρατάει τρένο στις στροφές .... |
vagos222 έγραψε: |
Καλησπέρα σας.
Είμαι νέο μέλος αλλά παρακολουθώ το forum λίγο καιρό τώρα... Θα ήθελα να μου πείτε απόψεις και ιδέες για το πώς να βελτιώσω το 106 rallye μου..΄΄Εχει κάνει καμια 200,000++ Km αλλά μέχρι τώρα εκτός από λάδια,κανα τακάκι και λάστιχα δεν έχει βγάλει την παραμικρή βλάβη... Αυτό που θα ήθελα είναι να το κάνω 300-360 Hp , να κάνει 0-100 σε 5-6s , και να κρατάει τρένο στις στροφές .... Θα ήθελα να μου πείτε αν γίνεται τις ακριβείς μετατροπές που πρέπει να γίνουν... Ευχαριστώ. |
106 T16 έγραψε: | ||
Κοίτα το θέμα ξέφυγε λίγο...Με 300-360 άλογα παιρνάς σε ένα αλλό στάδιο που χρειάζεσαι αρκετά πράγματα και χρήματα και το αμάξι ίσως δεν θα είναι ιδιαιτερα φιλικό και έυκολο στις στροφές.Το ιδανικότερο εαν θέλεις κατα την γνώμη μου είναι γύρω στα 200 άλογα τροχό,χωρίς προβλήματα(σαζμάν) και που θα είναι σε όλες τις στροφές (rpm)φιλικό για καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς να χαλάσεις πολλά λεφτά.Α και το σημαντικότερο...μπορεί και στρίβει ώστε να το ευχαριστηθείς ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
κι αυτο που λες το ιδιο σεναριο επιστημονικης φαντασιας ειναι...με 200 αλογα τροχο θες σασμαν και αναρτηση για να το κρατησουν στο δρομο που να στοιχιζουν τουλαχιστον 10000 ευρω... |
Giannis307 έγραψε: |
Απο κει και περα καθαρα απο περιεργεια κυριε 206kwn τι εχετε οδηγησει και εχετε ως μετρο συγκρισης?Μιας και το ανεφερες ποιο πανω.....για πες.... |
Giannis307 έγραψε: |
Απο κει και περα καθαρα απο περιεργεια κυριε 206kwn τι εχετε οδηγησει και εχετε ως μετρο συγκρισης?Μιας και το ανεφερες ποιο πανω.....για πες.... |
Steve έγραψε: |
Την Veyron μου |
greenpug106 έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=eMC7NwTayY8
279 ίππους τροχό λέει |
106 T16 έγραψε: |
Α καλα... ![]() |
mikerrgp έγραψε: |
επειδη ολοι λενε το μακρυ τους κ το κοντο τους εδω μεσα
http://www.youtube.com/watch?v=c5JGjlOofrc ας μας απαντησει ο κωστας απο αμαλιαδα αν αυτο το πραγμα που εχει ονειρευτει ο φιλος μπορει να γινει δεν το επικροτω αλλα δεν το καταδικαζω ο καθε ανθρωπος φτιαχνει το αμαξι του οπως εκεινος γουσταρει η με ηχο η με αυτοκολλητα η με κλουβι η με μ μπλοκε η χωρις αντιστρεπτικες για να χασει 3 κιλα στην κοντρα η με ροζ λαμπακια δικο του ειναι στην τελικη βρε αδερφε φιλικα παντα |
206kwn έγραψε: |
Ναι όντως!!! Στρίβει και παραστρίβει.......
........στις 2 πρώτες στροφές.... Μετά θα βγεί η μπιέλα και θα την κάνεις λεβιέ!!!!! Και η μόνη στροφή που θα κάνει θα είναι πρός το συνεργείο!!!! |
alekoukos106 έγραψε: |
με 200 αλογα τροχο θες σασμαν και αναρτηση για να το κρατησουν στο δρομο που να στοιχιζουν τουλαχιστον 10000 ευρω... |
Tzive έγραψε: | ||
Μια KW Variant III με 1.500€ είναι υπερΑΡΚΕΤΗ...επίσης με 2.000€ πέρνεις ότι 4-pot kit θες...τώρα εσύ πως το 3.000-3.500€ το έκανες 10.000 τουλάχιστον... |
black7monster έγραψε: |
Kατι μου θυμιζει η υπογραφη σου.... |
vagos222 έγραψε: |
Λοιπον..από ότι διαβάζω εδώ.... αυτό που θέλω μάλλον δεν γίνετε...Οπότε λέω να το βελτιώσω ατμοσφαιρικά για τα 200ps στον τροχό για αρχή και στη συνέχεια άμα δώ ότι δεν μου φτάνουν θα το ξανα-δω το θέμα και για παραπάνω...
Το θέμα είναι τι αξίζει περισσότερο?ατμοσφαιρικά άλογα ή turbo? Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει περίπου το καθένα? Θέλω όμως τα 200ps να είναι αξιόπιστα!!!Να μην πάρω κανα μοτέρ στο χέρι.. και να μην είμαι κάθε 3μηνο στο συνεργεία για επισκευές ect.. |
Tzive έγραψε: | ||
Μια KW Variant III με 1.500€ είναι υπερΑΡΚΕΤΗ...επίσης με 2.000€ πέρνεις ότι 4-pot kit θες...τώρα εσύ πως το 3.000-3.500€ το έκανες 10.000 τουλάχιστον... |
volvos έγραψε: |
οταν 106 αγωνιστικα των 30000++ευρω με βια 190 ατμοσφαρικα αλογα
παλεουν με προφλεξ ξεχειλωμενα μετατροχια ραλλιτζιδικα λαστιχα και απιστευτα στησιματα να βγαλουν τα αλογα αυτα στο δρομο και να στριψουν και ερχεσαι εσυ και μας λες οτι το δικο σου τουμπισιο και με μεγαλη τουρμπινα για να μη ξεσπα αποτομα στριβει απλα δε το εχεις... και αν το εχεις δε θα φανει αν μπηκες με 3η σπασμενη στα λιμανακια . υ.γ για το φιλο που ανοιξε το τοπικ να του δωσω το τηλεφωνο ενος κακομοιρη ηχιεα που ηξερα απο τα μελισια. ειχε ενα σιερα 2.5 οβερ το οποιο και καλα εβγαζε 440τροχο το 98 και πηγαιναμε εκθεση αυτοκινητου εβλεπε τη 911 τουρμπο και κοιταγε σκεφτικος και ελεγε '' μα να δωσεις τοσα λεφτα και να εισαι πιο αργος απο το σιερα'' ακομα με το σιερα ειναι ο καραμητρος και πλεον γελλαει και η κοτα στη διπλανη πορτα με το μερτσεντες με τη καταντια του ....γιατι ειναι καταντια να εχεις κοντραμαξο 2 δεκαετιων πριν και να το παιζεις και μαγκας. |
black7monster έγραψε: |
Αν φοραει μεγαλο turbo δεν εχεις την απαιτηση να στριβει γιατι λαγκαρει,αν το turbo ειναι μικρο το αμαξι γινεται παιχνιδακι στις στροφες.... |
Παράθεση: |
Το καλυτερο ειναι αυτο που ειπε καποιο παιδι πιο πριν,ξεκινα και ανεβαινε σταδια προοδευτικα,μην πας κατευθειαν στα ακρα.Κανε και καμια βολτα με καποιο αντιστοιχα βελτιωμενο 106 και δες αν ειναι αυτο που ψαχνεις. |
Pughell έγραψε: |
Για να βγαλεις 190+,υπολογιζε απο τωρα ενα stroker kit(2500Ε)...
Απο εκει και περα οι επιλογες ειναι πολλες,σε καμια περιπτωση παντως δεν θα πεσεις κατω απο 3000Ε για να το φτασεις εκει που θες. Αμα υπολογισεις και την μεταδοση μαζι,το 10αρικο ειναι ενα νουμερο που δεν θα φανταζει ξενο αν βαλεις μεσα και κοστος αναρτησης/φρενων/κλπ/κλπ... Υ.Γ. Τα 190 τα εστριψες ή μονον στην ευθεια τα οδηγησες; Γιατι απο οτι φαινεται,μονον για κοντρες το θες,αρα καλυτερα να κοιταξεις κατα turbo πλευρα... |
vagos222 έγραψε: |
λοιπόν...τελικά άκουσα μία ιδέα που είπε κάποιος εδώ σε κάποιο post..και έκανα ένα test drive 3 rallye... |
Steve έγραψε: | ||
|
vagos222 έγραψε: |
...Πάμε στο στύσιμο ενός turbo μοτέρ.. |
MEMsound έγραψε: |
με υποκειμενικη εκτίμηση του όρου "αξιοπιστία" κάτι γίνεται και πάντα αν εισαι συγκρατημενος στην "ποσοτητα" και "συχνότητα" που "θα του πίνεις το αίμα..." |
Pughell έγραψε: | ||
Steve,αργησες... ![]() Τελικα στυσιμο ή στησιμο; ![]() |
stamatis_vts έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
![]() |
vagos222 έγραψε: | ||
το διάβασα όλο αλλά δεν μπορώ να πω οτι με βοήθησε αρκετά... Όσο για το ''στύσιμο'' οκ ρε παιδιά αλλά αυτή την εποχή είμαι λίγο στο τρέξιμο και με 3-4 ώρες υπνο τη μερα...Τεσπα.. Έλεγα για 200 τουρμπατα γιατί από ότι κατάλαβα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από τα ατμοσφαιρικά και από ότι λένε άλλα παιδιά και λίγο πιο αξιόπιστα... Οπότε για πείτε....Τι τουρμπίνα αρχικα? 25αρα-28αρα,ρουλεμανατι η όχι?Άκουσα και για κομπρέσορα ότι είναι πολύ αποδοτικοί και χωρίς καμία extra τροποποίηση αποδίδει λίγα παραπάνω από τα άλογα που θέλω... Απλα ξέρει κανείς τι παίζει με τις τουρμπίνες????Και μετά τι γίνετε με τους εκκεντροφόρους και τα μπεκ??? ΥΓ* Το αμαξάκι το θέλω για 3-4 χρόνια ακόμα.... (καμια 100,000km δλδ..) και θα είναι everyday car.. δηλαδή το πρωί για τη σχολή΄, το απόγευμα για βόλτες και το βράδακι για κόντρες ect...Α!Και θα κάνει τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα τη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα και Λάρισα-Αθήνα.... Οπότε πάνω στην εθνική το στροφόμετρο θα είναι πάνω από τις 6,000rpm για αρκετή-ες ώρες.... Πιο πολύ για τις κόντρες που θέλω, το θέλω να είναι καλό για τα 0-400.. |
volvos έγραψε: |
POIOS ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ![]() |
reselie έγραψε: |
ITBs For the winnie! ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
reselie έγραψε: |
Independent throttle bodies Εννοουσα..μπας και το λεω λαθος? ![]() |
vagos222 έγραψε: |
καλά το rebuild δεν το συζητάμε καν...Πιστεύω ότι είναι must μετά από τόσα km πριν κάνω οτιδίποτε...
Δεν νομίζω πως αξίζει να φτιάξω κάτι πάνω από 170 άλογα με τπτ αλλά όχι και κάτω από 150 άλογα..Με 150 - 160 άλογα είμαι υπερ-ευχαριστημένος.. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τί να αλλάξω για να τα φτάσω όσο τον δυνατόν πιο ασφαλέστερα γίνεται... Καμιά ιδέα?? Για αυτά που ρωτάω από πάνω??Έχω ακούσει πως με τους kent pt51 δεν μπορώ να πάω πάνω από 155 άλογα με τίποτα...Οπότε τι γίνεται??? Βλέπω ότι με σκούπα,εξάτμιση και πρόγραμμα φτάνουν τα 150 άλογα... Αλλά δεν νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο... Για τα 160 άλογα με καλή ροπή και την δύναμη να βγαίνει από τις 3-4,000rpm μέχρι τον κόφτη τι θα χρειαστεί να βάλω??? Όσο για το τι θα γίνεται στις στροφές έχω στο μυαλό μου ένα 4πίστονο kit φρενα για μπροστά και τα μαμά με σωληνάκια υψ/ς να μπουν πίσω.. Ζάντες 16-17' καλά λάστιχα και από αναρτήσεις κοίταζα της tein με αυτό το οργανάκι που τις ρυθμίζει από την καμπίνα... Ένα διαφορικό τύπου torsen (νομίζω...) που είναι καλύτερο για να στρίβει το αμάξι από ότι βλέπω, ένα 4φτερο δίσκο και μπάρες (θόλων κτλ.) Αλλά με τη μηχανή τι πρέπει να αλλάξω για 160+ροπή+μεγάλο φάσμα στροφών?? |
volvos έγραψε: |
exoyn balei kagkoura section sto neo grand tourismo kai to paidi thelei na ftiaksei ena kalo 106 me liga lefta giati den exei ksekleidosei ola ta credits... |