glf έγραψε: |
Ήσουν Θεσσ/νίκη το ΣΚ ? τι δεν πήρες κάνα τηλ ?
Εγώ ανέβηκα τη Δευτέρα και μόνο στο πήγαινε μου έφυγε 2 φορές το αμάξι. Στην πρώτη πάτησα σε ... πετρέλαιο που μετά είδα ότι έφευγε από βτιοφόρο (κακοσυντηρημένο) και του έφευγε ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ προφανώς από την υπερχείλιση.......... Μου έφυγε με τα 4 προς τη μπαριέρα αλλά με πάτα - άσε - πάτα - άσε στο γκάζι βρήκε πρόσφυση και πάνω στην άσπρη γραμμή της μπαριέρας ξαναέπιασε. Και το δεύτερο ήταν σε μια κατηφορική μισό-φουρκέτα όπως μπάινουμε στη Βέροια, εκεί μου έφυγε επάνω σε νερά που.... έτρεχαν από τρακτέρ από ένα ρυμουλκούμενο που είχε !! μιλάμε για πολύ νερό να τρέχει.. Λέω στο παπού "Τρέχει η Βάνα, μπάρμπα!!" , "το ξέρω" μου λέει, "το αδειάζω.........." Πάντως εσύ είσαι στη μια άκρη (πολύ σκληρό) και εγώ στην άλλη, αφού τα αμορτισερ μου είναι ΤΕΛΕΙΩΣ OFF. Στην έθνική τα μπροστινα ιδίως αμορτισερ δε δουλέουν καθόλου.. Πλέει τελείως.... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το 106 διπλωσε τοσο ακαριαια που ηταν αδυνατων να το μαζεψω......
|
Tomcat έγραψε: |
Ρε Μίλτο όμως αν είχε χαλαρή ανάρτηση δεν θα του είχε φύγει στις μπαριέρες με τα 4????? |
danielos έγραψε: |
Μπραβο ρε παληκαροι με τα στροφιλικια!!!!!!!!!
ρε δεν σας εχω πει να κοψετε τις ΜΑΛ@@@ΕΣ με τις στροφες και τα γκαζια ??? οταν λεω καλυτερα να το σκατε στην ευθεια οπως εγω για παραδειγμα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ρε αμα σου κατσει η στραβη στην στροφη δεν την γλιτωνεις και εναποθετεις τις ελπιδες σου στον Υψιστο!αμα αρχισουν τα τετ-ακε αντιο ζωη! ενω στην ευθεια το σκας πιανεις καμια 200αρα σου πεταγεται ο τρελος ,πατας λαδια και νερα και τι κανεις??!!!τραβας ενα δυνατο φρεναρισμα και τα abs με τις τετραπιστονες ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() το καλυτερο βεβαια ειναι να μην τρεχεις αλλα αφου σας τρωει που σας τρωει καντε το καπου με ασφαλεια!! |
Petros έγραψε: |
(πάντα κινιόμουν ένα κλικ κάτω από τα όρια του Rallye, δηλαδή ένα κλικ πάνω σε σχέση με σχεδόν οτιδήποτε άλλο σε ακτίνα μερικών χιλιομέτρων ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Τι το θελω για την ευθεια ρε Ντανι................... Να δεις σοκ σε αγωνα να πηγαινεις γρηγορα με δυνατο αμαξι και να σε περνανε υποδιεστερα αμαξια με ουτε τα μισα σου αλογα απο εξωτερικη και να κανουν ζεσταμα και να λες που ηρθα εδω........ Στην ευθεια ολα καλα ειναι και γρηγορα....απο εκει και περα τι γινετε.... Φαντασου εσυ τωρα με μοτερ 160+ και σε καμια αναβαση απο γνωστο βουνο να σε φαει λαχανο ενα 106 1300 απλο με μια αναρτησουλα και να μην μπορεις να δικαιολογησεις τον εαυτο σου πως ειναι δυνατων να μην μπορεις ουτε να τον ακολουθησεις.......αστα αστα... |
Sidobre έγραψε: |
Tα + και τα - της ευθείας και των στροφών...
|
Sidobre έγραψε: |
ΥΓ: Το "Seicento" είναι ενδεικτικό και δεν γίνεται ως διαφήμιση.... Mπορείς να αντικαταστήσεις το "Seicento" με οποιοδήποτε αυτοκίνητο της αρεσκείας σου όπως Matiz, Yugo, και λοιπα μπρικοειδή φθηνά αυτοκινητάκια.... |
Petros έγραψε: | ||
Το σωστό είναι: Τα + των στροφών και τα - της ευθείας... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Δεν μαθαίνεις από την ιστορία βλέπω... Την προηγούμενη φορά ήταν ο dimip,τώρα ποιος θα σε γλιτώσει από την angelbaby?Όχι εγώ πάντως ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||
Δεν έχεις άδικο.... Τώρα που το σκέφτομαι οι στροφές δεν έχουν κανένα - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Εκτός του ότι στροφές συναντάς συνήθως στα βουνά και στα βουνά συνήθως έχει γκρεμό από την μια πλευρά (και πολλές φορές χωρίς μπάρες), οπότε αν κάνεις την βλακεία..... άντε γεια....![]() |
Sidobre έγραψε: |
...το πολύ πολύ να πραγματοποιήσεις απότομη κατάβαση... Το κόστος θα περιοριστεί στις υλικές ζημιές διότι η επιβράδυνση στο 99% των περιπτώσεων είναι σταδιακή (αουτς, αουχ, ωχ, ζντουπ κλπ..) |
chatasos έγραψε: |
Μόνο υλικές ζημιές????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ομως η σύγκρουση δεν είναι τόσο σφοδρή όσο μια μετωπική σε κάποια εθνική οδό... |
chatasos έγραψε: | ||
Εντάξει η σύγκρουση, η πτώση όμως? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Chatase συμφωνω με τον Sidobre.Κοιτα ποσα ατυχηματα ποσοστα ειναι στις εθνικες οδους και ποσα σε επαρχιακο δρομο σε βουνο.
Αν φας μετωπικη τελειωσες,ενω σε τουμπαρισμα ειναι αλλιως.Βεβαια και στις δυο περιπτωσεις ειναι επικυνδηνα δεν λεω ![]() Οι γυναικες τωρα εχουν το λογο τους που δεν τις αρεσουν οι στροφες και θελουν ευθειες. |
DimiP έγραψε: |
παντως η ευθεια προσφερεται για οδηγηση εστω και για πρωτη φορα χωρις να χρειαζεται να ξερεις τοσο το δρομο.
Τις στροφες δεν μπορεις να τις ανεβεις/κατεβεις γρηγορα με την πρωτη φορα αν δεν μαθεις λιγο τη διαδρομη, οποτε χρειαζεται να κανεις τη διαδρομη 2-3 η παραπανω φορες να την μαθεις πριν προσπαθησεις να σπασεις τα ρολογια... |
Rally έγραψε: |
...εμενα προσωπικα η στροφη με συναρπαζει, οχι αναγκαστικα οσο πιο γρηγορα γινεται, οτι μπορει ο καθενας, μπορει να με περναει και το seicento δεν ξερω, σημασια εχει οτι μαθαινω και σιγα σιγα βελτιωνομαι, ετσι μονο μαθαινεις στην ουσια το αμαξι σου, ετσι βελτιωνεις την οδηγηση σου, ετσι αναπτυσεις τα αντανακλαστικα σου.
στο κατω κατω, ολο στροφες και λακουβες εχουμε στην ελλαδα!!! ας τις απολαυσουμε!!!! |
Rally έγραψε: |
καποιος σοφος στο φορουμ σε αλλο τοπικ ειχε γραψει οτι στην ευθεια μετραει η τσεπη του καθενα, ισως αυτη η κουβεντα να ειναι απο τις σωστοτερες που εχω διαβασει στο φορουμ.
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Οι γυναικες τωρα εχουν το λογο τους που δεν τις αρεσουν οι στροφες και θελουν ευθειες. |
Παράθεση: |
Δεν ειναι ετσι και το εχω αναφερει ξανα.Στεναχωριεμαι που υπαρχουν ατομα που σκεφτωνται ετσι αλλα οπως ξανα ειπα πρωτα μαθαινεις το αμαξι μετα τα ορια σου και μετα ερχωνται οι χρονοι.Αυτα ειναι βγαλμενα μεσα απο τα χιλιομετρα των ειδικων διαδρομων και απο την πειρα που ερχετε με τον καιρο |
Alex έγραψε: | ||
Δεν καταλαβαινω. Ειπα αρνηθηκα οτι πρωτα πρεπει να μαθεις το αμαξι και τα ορια? Αλλα πες μου αληθεια ποσο ικανοποιηση παιρνεις οταν εισαι σε μια στροφη των 100 (στο οριο) και μπαινεις με 80...? |
Alex έγραψε: |
Να συμπληρωσω και γω κατι σ'αυτη τη σοφη κουβεντα..
Το μεγεθος της ικανοποιησης που σου δινουν οι στροφες ειναι αναλογο με το ρισκο που διατιθεσαι να παρεις ωστε να μπεις οσο το δυνατον πιο γρηγορα - αυτο παλι το ρισκο που ο καθενας προτιθεται να παρει για να ανεβασει την ταχυτητα του εχει αμεση σχεση με την οικονομικη ευχερεια του καθενα καθως καποιος ο οποιος δεν τον νοιαζει ενα τρακαρισμα θα παει πιο γρηγορα, ενω καποιος που δεν θελει να μπει σε οικονομικες περιπετειες θα το σκεφθει πολυ να κανει "χαροντιές".. Υπαρχουν βεβαια και αυτοι που δεν σκεφτονται τις συνεπειες των πραξεων τους οποτε πανε κομματια οπως και να χει... Αυτοι ειναι λιγοι και αποτελουν την εξαιρεση επιβεβαιωνοντας ομως τον κανονα... Σας μιλαω εκ πειρας δικης μου & φιλων καθως και μακροχρονιων παρατηρησεων στη συμπεριοφορα ατομων του group A & B & C group A = ατομα με λεφτα group B = ατομα χωρις λεφτα group C = ατομα που δεν σκεφτονται το τρακαρισμα ειτε λογω μη παρομοιας εμπειριας ειτε λογω υπεροψιας |
Rally έγραψε: |
Παντως να πω κατι σχετικα με τις στροφες, το οποιο αποδεικνυει το ποσο αρεσουν!!!
σε οσους εχω δωσει να οδηγησουν το ραλακι, μα ακομα και στον πατερα μου, κανεις δεν μου σχολιασε επιδοσεις, ολοι ειπαν πως στριβει και πως καθεται στον δρομο. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ!!!! ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
το στησιμο του ραλλακιου φιλε john ειναι υπερανω κριτικης ακομα και 'μαμα'.κανεις δεν το αμφισβητει αυτο οπως και το οτι εχει ενα απο τα πιο τελεια τιμονια σε αισθηση και ακριβεια!! ΑΛΛΑ οσο το ζοριζεις στις στροφες αυτο καποια στιγμη θα σε προδωσει!! εδω καλυτερα αυτοκινητα σε κρατηματα απο το ραλλυ και πιστεψε με υπαρχουν πολλα και παλι φευγουν στο οριο!!ειπαμε το ραλλυ εχει τα κρατηματα ειδικα για τα λεφτα του αλλα μην το θεοποιουμε κιολας!!και δεν ειναι παντα το αυτοκινητο ή ο οδηγος που κανουν την πατατια!!ειναι και ασταθμιτοι παραγοντες οπως λαδια ,παγετος διερχομενα ζωακια και ολα τα λοιπα που δεν ξερεις οτι θα συμβουν.και πες μου τωρα οτι με 100 χιλιομετρα σε στροφιλικι θα μπορεσεις να τα αποφυγεις και θα φυγεις σωος!! γιατι οπως ξερεις πολυ καλα αν σου φυγει το ραλλυ κουκουρουκουυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
Rally έγραψε: | ||||
φιλε ντανυ, συμφωνω απολυτα μαζι σου, αλλα καποιοι ασταθμητοι παραγοντες ειναι δυνατον να προβλεθουν και εξηγουμαι: μην μπαινεις σε στροφες ακομα και σε ανοιχτους δρομους εφοσον δεν εχεις ορατοτητα! ειναι πολυ πιθανον ξαφνικα να αντικρισεις μποτιλιαρισμα, αμα πατησεις φρενο χαθηκες!!! μην τρεχεις κατω απο κακες καε περιεργες καιρικες συνθηκες, βροχη, κρυο κατω απο 4 βαθμους μην πατησεις φρενο για καμια γατα και σκυλο εκτος αν ειναι του αγιου βερναδου δηλαδη πανω απο 180 κιλα πιο ειδικα.... μην τρεχεις και παιρνεις κλειστα τις στροφες στην εθνικη της Κρητης, γιατι 1ον υπαρχουν προβατακια και 2ον καποιοι εχουν παρκαρει πανω στην στροφη για να κατεβουν στον πανυγυρι που εχει πιο κατω μην τρεχεις σε περιοχες που υπαρχουν εργα γιατι κατω υπαρχει πολυ σκονη και ειδικα με βροχη γινεται της λασπης τι να πει και ο μηχανοβιος.... ![]() |
Rally έγραψε: |
χαχαχα θυμαμαι φιλε μου θυμαμαι.θα γινω λιγο κακος ομως!!!
προσεψε οταν το ζοριζεις και με περασεις, μην το κουρασεις πολυ και αρχισουν τα προβληματακια με το ρελαντι και τοτε αρχισω και σε περναω εγω και να σου λεω αντε γεια ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ΟΠΩΣ ακριβως το ειπες:προβληματα με το ρελαντι.ελα ομως που δεν θα ερθει η στιγμη να πιασει ρελαντι .οταν το ποδι θα ειναι τσιτα κατω τοτε να δω ρελαντι και ιστοριες για αγριους!!!!! ρε μην το πολυτσιτωσεις εσυ καλυτερα και φυγει εκεινη η ρημαδοβιδα εκει που την εχεις στουμπωσει!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: | ||||
ειδες ομως με πατεντουλες απο εδω και απο εκει και με 0 χρηματα πως παει??? ασε λοιπον την βιδουλα στην θεση της να κανει την δουλεια της και να τρωμε κατι ραλακια με ροικη και πιο κοντο κιβωτιο!!! |
Rally έγραψε: |
α ρε ντανυ θες να με βαλεις στην μπριζα παλι!!!θα τα πουμε μετα το καλοκαιρακι που θα ακους ενα τσαφ τσουφ να ερχεται να σε καταπιει!!!! |
Dani ο ευθυάκιας έγραψε: |
και μην μου αρχισεις τα περι βουνων και λογκων γιατι εγω δεν ειμαι για ραχουλες αναβασεις καταβασεις προβατακια και τα λοιπα συναφη βουκολικου περιεχομενου!!!!! |
Rally έγραψε: |
α ρε ντανυ θες να με βαλεις στην μπριζα παλι!!!θα τα πουμε μετα το καλοκαιρακι που θα ακους ενα τσαφ τσουφ να ερχεται να σε καταπιει!!!! |
Sidobre έγραψε: | ||||
Θα αγοράσεις τραίνο; ![]() ![]()
... θα σου στείλω τον ανηψιό μου που είναι 12 χρονών... στην ευθεία ξέρει να το πηγαίνει καλά!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre ο Sainz έγραψε: | ||
... θα σου στείλω τον ανηψιό μου που είναι 12 χρονών... στην ευθεία ξέρει να το πηγαίνει καλά!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
ο δικος μου ο ανιψιος ειναι 9 μηνων αλλα νομιζω οτι θα τα καταφερει!!! |
Alex έγραψε: |
Βασικα εγω αν και συμφωνω με το Μιλτο οτι καλο ειναι να τρεχουμε με τα δικα μας ορια για να τα ευχαριστιομαστε, προσωπικα δεν μπορω να το κανω. Αν εχεις δει οτι κατι γινεται καλυτερα δεν μπορεις απλα να πατησεις ERASE στο μυαλο και να το σβησεις - σου μενει χαραγμενο... Και μετα καθε φορα που πας γρηγορα αλλα οχι οσο ο αλλος, το μυαλο σου υπενθυμιζει οτι εισαι αργος και οσο στο υπενθυμιζει δεν γινεται να το ευχαριστηθεις παρολο που καταβαλεις προσπαθειες να πεισεις τον εαυτο σου περι του αντιθετου...
|
danielos έγραψε: | ||||
και καθως μπαινεις με 100 σε αριστερη φουρκετα κατεβασμα σε τριτη τα χερια σφιγμενα στο τιμονι το PUG WRC αρχιζει να πλαγιολισθαινει και τοτε αρχιζει να φαινεται η αξια του "πραγματικου" οδηγου: με σιγουρες κινησεις και οδηγουμενος απο τις καταπληκτικες αναρτησεις κραταει το αυτοκινητο στη τροχια του και οδηγειται με τα τεσσερα προς την εξοδο της στροφης με 130 χιλιομετρα!!! με το σιγουρο χαμογελο της ικανοποιησης οτι πατησε ακομα εναν ευθειακια στα στροφιλικια στους λογκους και στις ραχουλες και με τον dany να βρισκεται αρκεταααα μετρα πισω του χανει την αυτοσυγκεντρωση του και του φευγει ακριβως στην εξοδο της στροφης! χτυπαει τις μπαρες οι θεατες αφωνοι κοιτανε το αγωνιστικο PUG να φερνει μια τουμπα και να αρχιζει να περνει την κατηφορα στην πλαγια!!!!!! σωσων κυριε τον λαο σου και ευλογησων την κληρονομιαν σου!!!!!!!!!!! να σου και ο ντανι με το παλιοευθειακουλι αυτοκινητακι του στις ακρες της σμπαραλιασμενης μπαρας να ψαχνει βαθια κατω στο ρεμα να βρει το φιλαρακι το sidobre αλλα... και εκει που παει να φυγει να σου και ο νικος!!!σταματαει με το εταιρο pug wrc !!αφου μαθαινει τι εγινε γινεται κατακιτρινος απο τον φοβο του και μετα απο αυτο αποφασιζει να μην κανει και αυτος τον Pykalisto στην επομενη στροφη!!!!!!την επομενη μερα πουλαει το θρυλικο ραλλακι και περνει ενα........................PUNTO GT ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΡΟΦΑΚΗΔΕΣ!!!!!ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DANY O ΕΥΘΕΙΑΚΙΑΣ |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ντανι τι να σε κανω που στο Περτουλι μου χαλασε τα σχεδια ο καιρος...... Θα αναθεωρουσες αποψεις για στροφες και χιλιομετρα και κρατηματα και και και........Next time....all be there ![]() |
danielos έγραψε: |
οπως και να θελει να το αιτιολογησει ο καθενας η ευθεια ειναι πολυ πιο ασφαλης απο τη στροφη και οποιος ισχυριζεται το αντιθετο δεν βλεπει περα απο το δαχτυλο του! δεν λεω περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα καποια πραγματα δεν αμφισβητουνται!!! |
Sidobre έγραψε: |
Τέλος για τις στροφές αντιστοιχούν μόνο το 16% των ατυχημάτων είτε γιατί οι οδηγοί προσέχουν περισσότερο σε αυτές (δεν είναι εύκολο να τρέχεις στις στροφές, θέλει καλά χέρια και γερό στομάχι!) ΕΙΤΕ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί στροφάκιδες λόγω έλλειψης οδηγικής παιδείας, "χεριών" και λοιπών ικανοτήτων.
(Υ.Γ. Εχεις οδηγήσει ποτέ σε χώμα; Σε ασφάλτινη ανάβαση μόνος σου; Αν ναι και επιμένεις στην ευθεία θα πάω πάσο και θα μείνω στην σιωπή μου... Αν όμως όχι, κάντο και μετά θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για πράγματα που αυτή την στιγμή απλώς φαντάζεσαι...) |
danielos έγραψε: |
στις εθνικες τα 3 στα 5 ατυχηματα τα δημιουργουν λεωφορεια νταλικες και τα λοιπα τεραστια οχηματα που πηγαινουν του σκοτωμου!!! εκει φταινε τα μυαλα των ηλιθιων που πηγαινουν ετσι και οχι η ευθεια!!!γιατι ειμαι σιγουρος οτι οι ιδιοι κοπανοι πηγαινουν και στις στροφες με την ιδια βλακεια!! |
Sidobre έγραψε: | ||
Δυστυχώς τα νούμερα εδώ λένε άλλα... Το 52% των ατυχημάτων είναι από ΕΙΧ (Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης) Και μόλις το 11% είναι Φορτηγών - Λεωφορείων (που σημειωτέον κυκλοφορούν περισσότερο στον δρόμο) Επίσης στους επαρχιακούς δρόμους όντως συναντάς εικονοστάσια αλλά αυτά υπάρχουν εκεί εδώ και καιρό... Ενώ στην εθνική όποτε κυκλοφορήσεις βλέπεις συνέχεια ροδιές και μπάρες διαλυμμένες που μαρτυρούν ατυχήματα που μόλις έγιναν... και κάθε φορά πάντα διαφορετικά... Υ.Γ. Κάθε νόμισμα έχει πάντα 2 όψεις. Δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι που πιστεύεις αλλά προσπαθώ να δώσω κάποια στοιχεία που μαρτυρούν από μόνα τους μια εικόνα που δεν μας αφήνει αδιάφορους. Αυτό πάντως που προσπάθησα να περάσω (και μάλλον άφησες στην άκρη) είναι την ανάγκη για οδηγική παιδεία που πραγματικά έχουμε ανάγκη... |
sps έγραψε: |
Nα σημειωσω στην κοντρα "ευθεια ή στροφες",πως στην ευθεια οι ταχυτητες που αναπτυσσονται ειναι 100-120- 150 -200-220 χλμ/ωρα.
Αν σου συμβει κατι,την εχεις βαψει. Στις στροφες και μαλιστα σε ειδικες πχ,η ταχυτητα δεν ξεπερνα τα 50-60 -70-80 χλμ. Οποτε σε μια ενδεχομενη εξοδο ή ατυχια εχεις περισσοτερα περιθωρια να γλιτωσεις. |
Rally έγραψε: | ||
φιλε sps συγνωμη αλλα δεν εχεις καθολου δικιο.στροφες με 70-80 χιλ μεγιστη ταχυτητα. μιλαμε για πολλα μερισσοτερα χιλ και δινω παραδειγμα απο δικα μου "κατορθωματα" που δεν ειμαι και οδηγαρα. στροφη δεξια στην γεφυρα μετα τον σταθμο ηλεκτρικου στο φαληρο προς πειραια με 150χλμ!!! στροφη δεξια κατω απο την γεφυρα στην αρχη της αμφιθεας 120χλμ!!! και πολλες αλλες.... |
Sidobre έγραψε: | ||
Eχεις δίκιο ότι κάποια πράγματα ΔΕΝ αμφισβητούνται γι'αυτό θα σου δείξω τι λένε τα επίσημα στατιστικά! - Mε βάση τα επίσημα στοιχεία, το 2002 σημειώθηκαν στη χώρα μας 16.560 ατυχήματα ΘΑΝΑΤΟΙ : 1.410 ΣΟΒΑΡΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ : 2.058 ΕΛΑΦΡΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ : 13.092 ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ : 16.560 Mάλιστα φίλε Danielo το 2002 "έφυγαν" από κοντά μας 1.410 συνάνθρωποί μας στον "πόλεμο" με την άσφαλτο, έναν πόλεμο που τον έχουμε κυρήξει μόνοι μας και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος πόλεμος δεν θρυνεί τόσους νεκρούς κάθε χρόνο! ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ α) Απροσεξία οδηγού 25% β) Υπερβολική ταχύτητα 21% γ) Αντικανονική κίνηση -20% TEΛΟΣ, Αυτό που σε ενδιαφέρει πιο πολύ: ΕΙΔΟΣ ΟΔΩΝ α) Εθνικοί οδοί 49% β) Δημοτικοί ή/και κοινοτικοί οδοί 38% γ) Επαρχιακές οδοί 16% Που σημαίνει ότι σχεδόν τα μισά ατυχήματα γίνονται στις εθνικές οδούς, το μέρος όπου υπάρχουν οι περισσότερες ΕΥΘΕΙΕΣ, όπου πολλοί οδηγοί θεωρούν ένα καλό μέρος να ΤΡΕΞΟΥΝ γιατί η ευθεία προσφέρεται για 'Ο Λ Ο Υ Σ!!!! Μάλιστα λοιπόν, ο καθένας θεωρεί ότι η ευθεία είναι ένας ωραίος τρόπος να ξεκα@@@σεις, να δείξεις τις δυνατότητες στους άλλους του αυτοκινήτου σου κλπ κλπ. Ετσι σημειώνωνται το 49% των ατυχημάτων σε αυτές με αιτίες την απροσεξία (κάποιος έκανε δεξιά ή αριστερά χωρίς να το πάρουμε πρέφα, χρήση αλκοόλ κλπ) καθώς επίσης και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ που σημαίνει ότι τρέχουμε αδυνατώντας να ελέγξουμε το αυτοκίνητό μας γιατί όπως είπα και πιο πάνω ο καθένας ξέρει να τρέχει; Τέλος για τις στροφές αντιστοιχούν μόνο το 16% των ατυχημάτων είτε γιατί οι οδηγοί προσέχουν περισσότερο σε αυτές (δεν είναι εύκολο να τρέχεις στις στροφές, θέλει καλά χέρια και γερό στομάχι!) ΕΙΤΕ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί στροφάκιδες λόγω έλλειψης οδηγικής παιδείας, "χεριών" και λοιπών ικανοτήτων. Τέλος να σημειώσω ένα ρητό που θα ήθελα να σε προβληματίσει λίγο... Ξέρεις να τρέχεις; -> Ξέρω Ξέρεις (και μπορείς) να σταματάς; -> εεεμ, ναι, πιστεύω... δηλαδή.... μπορεί ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙΣ??? Επίσης να πώ ότι για να γίνει κανείς οδηγός αγώνων κλπ είτε είναι ευθείας είτε είναι στροφών, αναβάσεων ακόμα και WRC υποχρεούτε να περάσει σχολεία που αφορούν Φυσική, Τεχνογνωσία και λοιπών παραγόντων για να κατανοήσει πλήρως τις δυνάμεις που αφορούν το επάγγελμά του (ή την ιδιότητά του). Το 90% των σκατοκέφαλων που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους αγνοούν πλήρως οτιδήποτε έχει σχέση με αυτά και καραδοκούν ως γνήσιοι χάρο-υπάλληλοι για να αφερέσουν ανυποψίαστες ψυχές... (Υ.Γ. Εχεις οδηγήσει ποτέ σε χώμα; Σε ασφάλτινη ανάβαση μόνος σου; Αν ναι και επιμένεις στην ευθεία θα πάω πάσο και θα μείνω στην σιωπή μου... Αν όμως όχι, κάντο και μετά θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για πράγματα που αυτή την στιγμή απλώς φαντάζεσαι...) |
Rally έγραψε: |
φιλε Sidobre δεν θα διαφωνησω τελειως με τα συμπερασματα σου αλλα αυτα δεν ειναι φυσικα επομενα απο τα στοιχεια που εδωσες και εξηγουμαι. συμφωνα με τα στοιχεια αυτα λοιπον το 1/2 των ατυχηματων γινονται σε εθνικες οδους. αυτο δεν σημαινει ατυχηματα σε ευθεια. τα στοιχεια αφορουν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ που ξερουμε ολοι τι σημαινει αυτο,το μεγαλυτερο μερος του δρομου ειναι χωρις προστατευτικο-διαχωριστικο και ειναι γεματο στροφες με μια και μιση λωριδα στον καθε ρευμα. αρα τα ατυχηματα αυτα προκληθηκαν απο παρανομες προσπερασεις στο αντιθετο ρευμα, απο στροφες που εφυγαν αμαξια και λιγοτερο απο ατυχηματα σε ευθεια λογω υπερβολικης ταχυτητας. ο ορισμος των ατυχηματων σε ευθεια ειναι αυτα που γινονται στους ιταλικους δρομους οπου εχουν γινει οι μεγαλυτερες και καλυτερες καραμπολες!!! η λογικη λεει οτι οι στροφες ειναι πιο επικινδυνες απο τις ευθειες αλλα αμα ειναι να γινει η στραβη θα γινει... |
christhehealer έγραψε: |
... με κάλυψε ο Miltellas με δύο ολιγόλογα post. |
Miltellas έγραψε: |
Εάν ποτέ μου λέγανε ότι έχω το γρηγορότερο αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη θα σταματούσα την οδήγηση... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ένα έχω να πώ να μας φυλάει ο θεός από τα χίλια μύρια που είναι γύρω μας!! |
Rally έγραψε: |
μαθε τεχνη και αστην......και αν σου φυγει το αμαξι πιαστην!!!!
αυτα τα σοφα λογια ειπα σε εναν φιλο το πρωι απο την δουλεια ο οποιος μου περιεγραψε την περιπετειουλα του σε μια στροφη κοντα στο ολυμπιακο σταδιο. πηγαινα μου λεει με τον 5τσεντο, με λιγα παραπνω χιλιομετρα απο οτι συνιθιζω αφου δεν τρεχω, και μπαινω σε μια στροφη και αρχιζει το αμαξι και φευγει ευθεια αφου λογω εργων ειχε κατω πολυ σκονη. τι να κανω δεν ηξερα, πατησα φρενο γυρισε το αμαξι, βρηκε σε κατι χωματα, αποτελεσμα λαμαρινοδουλειες 180 ευρω!!! κοιτα μου λεει τι επαθα εγω που δεν τρεχω.... ποσες φορες την εχω ακουσει αυτη την κουβεντα!!! ολα αυτα μπορεις να τα σωσεις. προχτες οδηγουσα στην πειραικη στο υψος την μαρινας ζεας. δρομος διπλης κυκλοφοριας και αρκετα στενος με παρκαρισμενα. σε μια στοφη φευγει το ραλλακι ευθεια ντουγρου στα παρκαρισμενα. μιλαμε για αποστασεις παρα πολυ μικρες. το εσωσα τελικα και το χαρηκα γιατι αντεδρασα τελειως ενστικτοδος χωρις να φοβηθω και πολυ γρηγορα. αφηνω γκαζι γυρναει κατευθειαν ο κωλος γκαζι και αναποδο τιμονι και επανηλθαμε. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Πες τα πες τα....... |
To site της αυτοκίνησης έγραψε: |
- Η στροφή υπάρχει στη φύση για να ξεχωρίζει τους απόλυτους οδηγούς από αυτούς που απλά «οδηγούν τη κυρία Νταίζη» - Η στροφή υπάρχει στη φύση για να ξεχωρίζει τα καθαρόαιμα αυτοκίνητα από τα «οικοδομικά καρότσια με 2.5 bar boost» - Ποσοστό 99% όλων των οδηγών στρίβουν τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπουν οι ικανότητές τους - Ποσοστό 1% όλων των οδηγών στρίβουν τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπει το αυτοκίνητό τους - Για το 99% των οδηγών τη καλύτερη βελτίωση αποτελεί η αναβάθμιση ...του οδηγού - Για το 1% των οδηγών τη καλύτερη βελτίωση αποτελεί η αναβάθμιση του αυτοκινήτου |
Παράθεση: |
- Η στροφή υπάρχει στη φύση για να ξεχωρίζει τους απόλυτους οδηγούς από αυτούς που απλά «οδηγούν σαν τη κυρία Νταίζη» |
Παράθεση: |
- Η στροφή υπάρχει στη φύση για να ξεχωρίζει τα καθαρόαιμα αυτοκίνητα από τα «οικοδομικά καρότσια με 2.5 bar boost» |
Παράθεση: |
- Ποσοστό 99% όλων των οδηγών στρίβουν τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπουν οι ικανότητές τους |
Παράθεση: |
- Ποσοστό 1% όλων των οδηγών στρίβουν τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπει το αυτοκίνητό τους |
Παράθεση: |
- Για το 99% των οδηγών τη καλύτερη βελτίωση αποτελεί η αναβάθμιση ...του οδηγού |
Παράθεση: |
- Για το 1% των οδηγών τη καλύτερη βελτίωση αποτελεί η αναβάθμιση του αυτοκινήτου |
Παράθεση: |
Δεν συμφωνω Φιλε Χρηστο μαζι σου.Το ιδιο στριβει ενα αμαξι σε σχεση με ενα αλλο ![]() ![]() ![]() ![]() Φιλικα παντα |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Δεν συμφωνω Φιλε Χρηστο μαζι σου.Το ιδιο στριβει ενα αμαξι σε σχεση με ενα αλλο ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Αυτός ο τύπος που το έγραψε αυτό, έχει τόση σχέση με την γρήγορη οδήγηση, όση εγώ με την μαγειρική.
Στα διάφορα Track-Weekend-Something, έχω δει πολλές κυρίες Νταίζη, να ξεφτιλίζουν «χεράδες». O λόγος απλός. Έχουν παραδεχτεί ότι δεν ξέρουν και αυτό είναι το πρώτο βήμα για να αρχίσουν να βελτιώνονται. |
christhehealer έγραψε: | ||
Μπερδεύτηκα. Στην στροφή τελικά τι μετράει το αυτοκίνητο ή ο οδηγός. Μια μου λέει ο οδηγός, μια το αυτοκίνητο. Και από την άλλη, τα dragster δεν είναι καθαρόαιμα αυτοκίνητα; |
christhehealer έγραψε: | ||
Μακάρι να συνέβαινε αυτό. Εάν το 99% έστριβε σύμφωνα με τις δυνατότητές του αλλά και του δρόμου (πάντα), δεν θα είχαμε τόσα εικονοστάσια σε κάθε στροφή ανά την ελληνική επικράτεια. |
christhehealer έγραψε: | ||
Μαύρη ειν’ η νύχτα στα βουνά και στην κορφή, σφάξε κανά δυο να ‘χεις να τρως. Το πόσο γρήγορα το καθορίζει η στροφή και όχι το αυτοκίνητο. Εάν η στροφή είναι των 60 χαω, με 60 θα στρίψεις είτε έχεις Yugo, είτε GT2. |
christhehealer έγραψε: | ||
Να και ένα σωστό. Κατά λάθος βέβαια, αλλά το πέτυχε. Να το πούμε ότι το πέτυχε, μην τον αδικήσουμε τον άνθρωπο. Εάν κρίνουμε ότι και ο Schumacher, προσπαθεί να βελτιώνεται κάθε μέρα, φανταστείτε εμείς οι υπόλοιποι. |
christhehealer έγραψε: | ||
Δεν υπάρχει οδηγός που να μην χρειάζεται βελτίωση. Ακόμα κι ο Schumacher. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Για να δουμε ομως τι θα μας πει και ο Χρηστος ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Και έρχετε αυτός ο άνθρωπος και σου λέει στο σεμινάριο. Εάν μία στροφή είναι των 60 χαω, μην προσπαθήσεις να την πάρεις με 70. Δεν θα τα καταφέρεις, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου. Ίσως να μην ξέρει κι αυτός. Τι μπορείς να ξέρεις μετά από 25 χρόνια στους αγώνες και έχοντας οδηγήσει ότι κινειται σε 4 τροχούς. Σύμφωνα με τον πλυθυσμό, τίποτα. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Σεμναααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα. |
Slash έγραψε: |
Πότε είπαμε πάμε σε πίστα; ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Τι να πω κι εγώ Νίκο μου.
Σ' ένα test των 4ΤΡΟΧΩΝ, βάζουν το V-Box στην Κ1. Περνάει ο Στρατισσίνο με μια GT3. 60 χαω η ταχύτητα στην κορυφή της στροφής. Ξαναπερνάει μ' ένα Evo VII. Ξανά 60 χαω το V-Box. Ξαναπερνάει μ' ένα STI 330 58 χαω. Μετράνε το πρώτο κομμάτι της πίστας (μέχρι την πρώτη κοπάνα στην μεγάλη ευθεία - το κλειστό κομμάτι) στην ίδια μέτρηση με τον ίδιο οδηγό. Χρόνοι: EVO VII: 0.31.75 GT3: 0.31.85 GT2: 0.32.60 STI 330: 0.32.40 Όλα μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο, και μιλάμε για αυτοκίνητα περί τα 1400 κιλα (+- 50) και από 280 μέχρι 462 ίππους. Και έρχετε αυτός ο άνθρωπος και σου λέει στο σεμινάριο. Εάν μία στροφή είναι των 60 χαω, μην προσπαθήσεις να την πάρεις με 70. Δεν θα τα καταφέρεις, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου. Ίσως να μην ξέρει κι αυτός. Τι μπορείς να ξέρεις μετά από 25 χρόνια στους αγώνες και έχοντας οδηγήσει ότι κινειται σε 4 τροχούς. Σύμφωνα με τον πλυθυσμό, τίποτα. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Σεμναααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα. |
Miltellas έγραψε: |
Να αμφισβητήσω τον Στρατή; Αλλίμονο...
Απλά, προφανώς δεν κατάλαβες τί έλεγε... |
christhehealer έγραψε: |
Από που προκύπτει Μίλτο, ότι με Evo VII στην Κ1 στα Μέγαρα στρίβεις με 60 και με F1 στρίβεις με 70; |
christhehealer έγραψε: |
Όποιος νοίωθει τόσο χεράς, ας έρθει να μας τα πει εκεί. Στο Μέγαρο ![]() Αρκετά ασχολήθηκα. |
glf έγραψε: |
εγώ συμφωνώ με τους "πολλούς" στο θέμα.
αλλά για όνομα.... ΤΟ DATSUN ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ FERRARI KAI TA ΑΛΛΑ ΘΗΡΙΑ ??????????????????? Το δέχομαι νόμο σε περίπτωση που έχει αγωνιστικές αναρτήσεις, πισταδόρικο στήσιμο (και μάλιστα για την φορά στροφής του skid-test) και SS sliks !!!! και πάλι παίζεται δηλαδη.... ![]() |
glf έγραψε: |
α έτσι οκ...!
κάτι είχα ψιλιαστεί ![]() Αλλά σε ποιον να το πεις και ποιος να σε πιστέψει! Αυτό και αν είναι ενδιαφέρον... μικρό βάρος, σφικτή ανάρτηση, μπλοκέ με σλικαδούρες = 1G !!!!! και το datsun έχει και μεγάλο μεταξόνιο... |
Svstouk έγραψε: |
Πιστεύω ότι όσο πιο κλειστή είναι μια συγκεκριμένη στροφή (από ευθεία μέχρι φουρκέτα δηλαδή) τόσο μειώνονται οι διαφορές στην ταχύτητα που μπορούν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα να την πάρουν.
Δηλ. : μια φουρκέτα θα την πάρει ένα 206 με 60 (ας πούμε) χλμ και ένα EVO με 65 (και μια F1 με 75). Μια στροφή των 90 μοιρών, το 206 θα την πάρει με 70 (ας πούμε) και το EVO με 80 (και μια F1 με 150). Μία καμπή (75 μοιρών) το 206 θα την πάρει με 110 και το EVO με 140 (kai h F1 με 240). Θέλω να πω ότι πιστεύω πως όσο μεγαλώνει η γωνία, τόσο υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες, όπως αεροδυναμική, ελκτική πρόσφυση, που επηρρεάζουν την ταχύτητα που θα στρίψει το κάθε αυτοκίνητο. Όσο μειώνεται η γωνία, τόσο μειώνονται οι διαφορές. Δείτε το κι αλλιώς. Μπορεί μια F1 να ξεδιπλώσει όλα της τα ατού (αεροδυναμική - ιπποδύναμη) σε μια κλειστή φουρκέτα; Όχι. Άρα θα στρίψει σε χαλαρούς-οριακούς (για τη στροφή) ρυθμούς. Το 206 αντίθετα δεν έχει ούτε την αεροδυναμική ούτε την ιπποδύναμη της F1. Και αυτό θα στρίψει, αλλά με οριακούς-οριακούς ρυθμούς. Στην έξοδο της στροφής δεν το συζητάμε τι θα γίνει βέβαια! |
Slash έγραψε: |
Γιατί ρε; Τι έχει η Datsun; ![]() Έβγαζε κάτι turbάτα μοτέρ που έτριβαν τα μάτια τους όλοι... Επειδή εδώ είναι παρεξηγημένα; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εβγαλα τα SLICK μιας και δεν ειναι για καθε μερα και εβαλα τις σιδερενιες ζαντουλες της ΄΄μαμα΄΄ με τα 720.Αλλα με 23 ραβδους κτλ το 720 δεν μπορει να σταματησει την σφαλιαρα του πισω αξονα και το αμαξι παει σαν πισωκινητο.2-3 δευτερολεπτα αναποδο.Αυτην η καημενη η κοπελια σημερα πρωι πρωι της στεγνωσε η τσιμπλα οταν ειδε το 106 με τις πορτες στο κομβο ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
...Αυτην η καημενη η κοπελια σημερα πρωι πρωι της στεγνωσε η τσιμπλα... |
Miltellas έγραψε: | ||
Χοσέ Πήξας... Πήζει τσίμπλες! ![]() |
ΧΟΣΕ CUERVO ΠΗΞΑΣ έγραψε: |
Αυτην η καημενη η κοπελια σημερα πρωι πρωι της στεγνωσε η τσιμπλα... |
pugsang έγραψε: |
Ναι ρε να δωσεις δελτιο τυπου στο τοπικο καναλι ποτε σου σηκωνεται εσενα για να ξυπανει ο κοσμος πιο πρωι να πηγαινει στη δουλεια του
Αιντε αιντε...... |
glf έγραψε: |
To σημερινό στο χώμα, το πρόλαβες ? ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Καλά ρε στην Κοζάνη μονο αγωνιστικά έχει???
Έκανα αυτό έκανα εκείνο! Κλείστε μια φορά τους δρόμους και παίξτε κρυφό μέσα στα στενά!! Και μετά στη στενή!!!.... ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
To προλαβα.Χρωστας ενα πλυσημο γιατι με την βλακεια σου μου λερωσες το αμαξι ![]() |
glf έγραψε: |
είσαι πολύ αργός φιλαράκι.. πάει τελείωσε.... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Nικο εσυ τραβα να φας κανα Μπλοκε και μην ασχωλησε με τα αγωνιστηκα μου δρομενα ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Γκάλφα ετοιμάσου... Εγώ εσύ και ο Τυμωρός... να τον Πάμε τριολε Καστανια.... να δούμε με πόσα μπαίνει.... |
PoLiThS έγραψε: |
Γκάλφα ετοιμάσου... Εγώ εσύ και ο Τυμωρός... να τον Πάμε τριολε Καστανια.... να δούμε με πόσα μπαίνει.... |
Byron206 έγραψε: |
Παιδια εγω ειμαι αργος και το μονο που σας λεω ειναι οτι παντα πρεπει να σκεφτομαστε και τον ασταθμιτο παραγοντα.....π.χ. ο πιτσιρικας με την μπαλα κ.τ.λ καλυτερα να πηγαινουμε πιο συγκρατημενα ακομα και με οπισθεν. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Την επομενη φορα θα την παρω με 3 ταχυτητα...........ΖΒΑΑΑΡΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....................................................... |
mick206 έγραψε: | ||
Τον πιτσιρικά θα πάρεις σβάρνα με 3η; ![]() ![]() ![]() Όσο για τους γρήγορους... υπάρχουν και πιο γρήγοροι... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Την επομενη φορα θα την παρω με 3 ταχυτητα...........ΖΒΑΑΑΡΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....................................................... |
Byron206 έγραψε: |
Παιδια εγω ειμαι αργος και το μονο που σας λεω ειναι οτι παντα πρεπει να σκεφτομαστε και τον ασταθμιτο παραγοντα.....π.χ. ο πιτσιρικας με την μπαλα κ.τ.λ καλυτερα να πηγαινουμε πιο συγκρατημενα ακομα και με οπισθεν. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αααα λλος αυτος.Οταν ειναι για τους αλλους λεμε αλλα οταν ειναι για μας.....ΚΙΝΕΖΟΣ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ......
ΑΙΝΤΕ ΑΙΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ![]() ![]() ![]() |
Νωe έγραψε: | ||
μπαρδον...... ![]() ![]() ![]() εγω δεν ειπα οτι ειμαι εξω απο τον χωρο..... ![]() ![]() ![]() ![]() |