DRAKE έγραψε: |
7Χ15 ΜΕ 195/50/15 Uniroyal Sport 550 υπάρχουν ήδη. Αυτό που με τρόμαξε είναι ότι ακούστηκε κάτι για το αν χαμηλώσεις πολύ γίνεται υποστροφικό και επίσης το ίδιο αν το παρακάνεις με την σκληρότητα ελατηρίων και αντιστρεπτικών. |
DRAKE έγραψε: |
Μα αν σκληρύνουν τα εμπρός ελατήρια δεν θα πρέπει να σκληρύνουν σε ανάλογο ποσοστό οι ράβδοι πίσω που παίζουν το ρόλο των ελατηρίων για να διατηρηθεί η ομοιόμορφία; Και μετά για να μειώσουμε και λίγο τις κλίσεις αλλάζουμε αντιστρεπτικές έτσι δεν είναι; |
nikq έγραψε: |
Καλησπέρα Κυριάκο, τελικά τι έκανες έβαλες ανάρτηση ? εάν ναι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι προτίμησες τελικά να βάλεις? Χρειάστηκε τίποτα άλλο αντικατάσταση(με τις αντιστρεπτικές οκ? )?
Αλήθεια θεωρείται υπερβολή μια ανάρτηση όπως η KW1 ,Peugeot sport για 1,4 κυβικά? Γενικά ρε παιδιά θα υπάρξει κάποιο τοπικ που θα μπορέσει να βοηθήσει εμάς τους ψιλό-άσχετους(αγοραστές) για τις προσφορές που έχετε πετύχει με τόσο ο κόπο και έχετε ανεβάσει στο e-shop? Να γράψετε κάποιες εντυπώσεις για αυτά που μας προτείνεται (σαν πιο «διαβασμένοι» από εμένα) ; Ίσως όσοι που Ίδη έχουν βάλει κάτι από το e-shop να μας πουν εντυπώσεις Sorry που σας κουράζω αλλά μέχρι τα μέσα Ιουλίου σίγουρα θα έχω βάλλει ανάρτηση και είναι κρίμα να μην την βάλω από το club μας … ![]() |
nikq έγραψε: |
ότι έχουν συζητηθεί πολλά για αναρτήσεις ναι το ξέρω, υπάρχουν πολλές γνώμες που μπορούν να μας κατευθύνουν σε κάποια επιλογή αλλά οι περισσότερες έχουν ειπωθεί πριν κλειδωθεί το forum και δεν ήταν σχετικά ελεγχόμενες … αλλά θα ήθελα να επικεντρωθούμε στην επιλογή αυτών που έχουν ανέβει στο e-shop πχ koni,weitec .. hr κτλ
για τις τιμές σίγουρα είναι πολύ καλές , αλλά γενικά υπάρχουν τιμές ακτύπητες από πολλούς εμπόρους . (Επίσης υπάρχουν πολλοί κωδικοί που χαρακτηρίζουν μια ανάρτηση και εκεί είναι που άμα θέλουν στην φέρνουν πχ άλλο Bilstein sprint και άλλο Bilstein sport έχουν άλλο κωδικό και δεν ξερώ τι άλλο ). Πέτρο εάν ήξερα ότι hr με Bilstein με τους κωδικούς χχχχχ θα ήμουν ευχαριστημένος θα τα έπαιρνα αύριο αλλά με αυτά που διαβάζω στις σελίδες μας βλέπω ότι άλλοι την πάτησαν, άλλοι άλλο πλήρωσαν άλλο τους έβαλαν , τελικά για να είμαι σίγουρος πρέπει να πάρω ένα ακριβό σετ . ![]() θα μπει ανάρτηση μέχρι τα μέσα Ιουλίου και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη please help! Ευχαριστώ ![]() |
kanelj έγραψε: |
σε 206 ετσι κι αλλιως μονο μια bilstein μπαινει (ή sprint ή sport,δεν θυμαμαι πια απο τις 2) |
Baphomet έγραψε: | ||
Αν θες Bilstein-HR υπάρχουν τα κατάλληλα και σου εγγυώμαι προσωπικά οτι δε θα σε κοροιδέψει κανείς στην αγορά. Δεν είναι απαραίτητο να πάρεις KW μονο και μονο επειδη δεν ξερεις ποιο ειναι το σωστο bilstein για σένα ή ποιον μπορείς να εμπιστευθείς. Αν ενδιαφέρεσαι όντως για Bilstein, θα κανονίσουμε να πάμε μαζί αν θες στον Φωκά και θα ενημερωθείς κατάλληλα και για την συμπεριφορά της ανάρτησης και για την τιμή και για την διαφορά sport-sprint και την απάτη άλλων εμπόρων. ![]() |
sod έγραψε: |
![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Ειναι φυσιολογικο να μπερδευτεις!!! Ο καθενας λεει την γνωμη του βασει των εμπειριων του και των προτιμησεων του!!! Εμενα για παραδειγμα, δεν μου αρεσαν τα ΑΡΕΧ!!! Μια μεθοδος ειναι να πας με αυτο που λενε οι πολλοι, αν δεν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου, οπως ο Steve για παραδειγμα!!! Εσυ εχεις το μαχαιρι, εσυ σφαζεις ομως!!! ![]() Για το 206 βγαινουν Sport και groupN!!! Ταιριαζουν ομως και τα Sprint απο το 306!!! Για χαμηλωμα κανουν και τα μεν (Sport) και τα δε (grouN), μετα απο σχετικη ενημερωση που ειχα απο το τμημα εξυπηρετησης της Bilstein!!! Aυτο ισχυει μονο για τα πεζο-σιτροεν και για μερικες αλλες μαρκες!!! Μονο που τα Sport ειναι οριακα για χαμηλωμα μεχρι 3 ποντους!!! |
Baphomet έγραψε: |
τα χαμηλώματος είναι τα SPRINT τα οποία ΔΕΝ βγαίνουν για 206. Για GrN εγώ ξέρω οτι δεν βγαίνουν για 206 αλλά θα το τσεκάρω και θα σας πω συντομα... |
nikq έγραψε: | ||
Ευχαριστώ Πέτρο ! Σήμερα μάλλον θα πάω από Φωκά να το ξεκαθαρίσω |
Baphomet έγραψε: |
Καλοφόρετα αν εκεί καταλήξεις τελικα...
|
kanelj έγραψε: |
σε 206 ετσι κι αλλιως μονο μια bilstein μπαινει (ή sprint ή sport,δεν θυμαμαι πια απο τις 2) |
kanelj έγραψε: |
Με Eibach των 3cm εννοειται!
Μια χαρα ειναι (ηταν) αρκει να σου βαλουν το γνωστο σωληνακι γυρω γυρω για να μην τριζουν ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
το forum ... μου το είπε! ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
Μπήκε το σετακι eibach – blistein χθες. Στα λίγα … χιλιόμετρα που έκανα, το αμάξι δεν έχει καμιά σχέση στη συμπεριφορά του με τα εργοστασιακά Αυτό που με παραξένευσε ήταν άνεση της ανάρτησης, απλά απίστευτη!
Περισσότερες εντυπώσεις μετά από το ταξίδι που ακολουθεί ![]() |
Baphomet έγραψε: | ||
από φωκά?? πόσο πήγε το σύνολο?? η εξυπηρέτηση?? με γειά και περιμένω εντυπώσεις!! |
nOkpos έγραψε: |
ρε παιδια το σετ blistein & HR με τοποθετησει ποσο παει περιπου?? ξερει κανεις? εγω που ρωτησα μου ειπαν για 700-800 ευρο ! πολλα δεν ειναι? |
Miltellas έγραψε: |
...
Επίσης, έχω για μέτρο τα RSP... |
netblaster έγραψε: |
Τι αντιστρεπτικες και ραβδους στρεψης φοραει το δικο μου???
206 1.4 16ν XS... 19mm παντου??? |
Miltellas έγραψε: |
Ε: Εμπρός - Π: Πίσω - ΡΣ: Ράβδοι Στρέψης
206 1.4 Ε: 18χιλ - Π: 18χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 1.6 16V Normal Ε: 19χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 2.0 GTι E: 20χιλ - Π: 21χιλ - ΡΣ: 19,5χιλ και 20χιλ 206 2.0 RC E: 20χιλ - Π: 21χιλ και 22χιλ - ΡΣ: 20χιλ 206 CC 1.6 & 2.0 Ε: 20,6χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ |
SnakeMJK έγραψε: |
Εγώ έχω ξεπεράσει τα 40.000χλμ με την ανάρτηση του δίλιτρου... Τρένο, βεντούζα και παρόμοιοι χαρακτηρισμοί αρμόζουν στην περίπτωση ![]() ![]() ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
τώρα ναι φοραω μπλισταιν και θα λεω τα καλύτερα λόγια!!!!
|
Παράθεση: |
Η τιμή για 20χιλ εμπρός (20,6χιλ) είναι 22Ε. Για την πίσω 21χιλ (20,8χιλ) είναι επίσης 22Ε. Οι τιμές είναι για τα μέλη του 206Club από τον Ντίνο. Από την Lion οι τιμές είναι 59Ε η εμπρός και 45Ε η πίσω. Μίλησα με τον Ντίνο και καταλήξαμε ότι η πίσω είναι στην ουσία του 2.0 Gti. Για την μπροστά δεν εξακρίβωσα, αλλά πιθανότατα ισχύει το ίδιο και να είναι επίσης από του 2.0 και της σειράς CC. Ο Ντίνος μου είπε ότι πολλές φορές η PS προωθεί ως προτεινόμενες λύσεις τα καλά κομμάτια της γραμμής παραγωγής. Εξάλλου οι χαμηλές τιμές των συγκεκριμένων επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς.
Οι ράβδοι στρέψης των 23χιλ είναι καθαρά αγωνιστική λύση και φοριούνται από το 206 XS Rallye. Υπάρχουν και 25χιλ που φοριούνται από το αντίστοιχο CC αλλά είναι αυστηρά για πίστα. Οι 23χιλ κοστίζουν 310Ε περίπου (το ζευγάρι εννοείται). Για τις 25χιλ δεν έκανα τον κόπο να ρωτήσω. Υπάρχει και η μαμά λύση του 2.0 με τα 19,5χιλ που κοστίζουν 84Ε από την Lion καί οι δύο. Ο Ντίνος δεν τις έχει, αλλά μπορούμε να ρωτήσουμε μήπως μπορεί να φέρει και αν είναι ακόμη φθηνότερες όπως είναι και οι αντιστρεπτικές. Είναι η καλύτερη σίγουρη λύση και αποδοτικότατη, εκτός και αν έχετε λεφτά, αισθάνεστε χεράδες και οδηγάτε με τις πόρτες. |
Παράθεση: |
Θεωρώ ότι ράβδοι στρέψης 19,5χιλ πίσω και 21χιλ αντιστρεπτική είναι ο ιδανικός συνδυασμός για οδηγική συμπεριφορά με ικανοποιητική προοδευτικότητα με περιορισμένες κλίσεις που απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς που ξέρουν και θέλουν "σπορ κράτημα". Οι 20άρες ράβδοι πίσω δίνουν το κάτι παραπάνω έτσι ώστε να περάσουμε στο πεδίο όπου κυριαρχεί πλέον το απόλυτο κράτημα που δεν συγχωρεί λάθη. Και φυσικά όσο αυξάνουμε σε πάχος τόσο πιο απόλυτο. |
TopGear έγραψε: |
Οπότε τι μου προτείνετε να βάλω; Αμορτισέρ; Να αλλάξω ανάρτηση; Ή μόνο ράβδους για να μειωθούν οι κλίσεις; Διάβασα κάπου ότι είπατε σε συμφορουμίτη να αλλάξει μόνο αμορτισέρ και μάλιστα κάποια εκ των τα De Carbon Comfort, Record MaxiGaz, sport Record SP. |
Παράθεση: |
Τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση (αν αλλάξω μόνο αμορτισέρ);
1.Πρέπει να αλλάξω οπωσδήποτε και ελατήρια; |
Παράθεση: |
2.Πρέπει να αλλάξω τίποτα ράβδους-αντιστρεπτικές; Τι απ'όλα; Είναι απαραίτητο;
|
Παράθεση: |
3.Θα ψηλώσει στάνταρ το αμάξι; Δεν το θέλω αυτό. |
Παράθεση: |
4.Πώς θα είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο; Θα πετύχω αυτό που ζητάω; Το στυλ οδήγησής μου είναι νορμάλ, αλλά και αρκετές φορές και κάπως sport (όταν δεν έχει κίνηση). Δεν ανεβαίνω βουνά ή πάω σε πίστες. |
Παράθεση: |
Αν κάνω αυτό και απλά βάλω ξανά μαμά ελατήρια, αμορτισέρ κτλ όταν έρθει η ώρα τους, θα είναι η πιο σοφή επιλογή; Δλδ πχ με την τρίτη λύση του 2.0, πετυχαίνω όσα ζητάω; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει άρδην η συμπεριφορά και να γίνει απότομα επικίνδυνο; Η πρώτη λύση θα έκανε τα ίδια; Θα επιθυμούσα απάντηση από κάποιον που το έχει δοκιμάσει ή ξέρει καλά από τεχνικά θέματα. |
TopGear έγραψε: | ||
Εμένα τι φοράει; Δλδ μόνο με τέτοια λύση καθαρίζω; Τιμή; |
Road_Runner έγραψε: |
Συνηθως δεν ψηλώνουν. Αν κανεις αυτο που ειπες στην αρχη (μονο αμορτισερ) δεν θα ψηλώσει.. Φαινομενο ψηλώματος εχει παρατηρηθει μονο στο αμαξι του snakemjk (ο οποιος βεβαια ειναι καραπεριπτωσακλα ![]() ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Μην ακούς το πτηνό ![]() Αντιστρεπτικές, επειδή είσαι ΧΤ μάλλον φοράς 18-18... Βάζοντας από ένα 1.6 τις 19-19, λένε ότι βλέπεις σημαντική διαφορά. Έχω να προσθέσω επίσης ότι εγώ που άλλαγα μόνο αμορτισέρ (έβαλα του δίλιτρου) είδα τρομαχτική αλλαγή, αλλά μπορεί να έφταιγε το γεγονός ότι τα χαν παίξει τα προηγούμενα αμορτισέρ. Καλό είναι να αλλάξεις βέβαια και ελατήρια καθώς αυτά που φοράει το ΧΤ είναι τα χειρότερα και μαλακότερα που βγάζει η peugeot για 206. Τώρα, λύση να αλλάζεις και αμορτισέρ και ελατήριο και να κρατήσεις το κόστος κάτω από 250-300 ευρώ που θέτεις ως όριο μονο μία μπορώ να σκεφτώ. Αμορτισέρ από δίλιτρο ή RC και μεταχειρισμένα ελατήρια από 1.6. |
Danis έγραψε: |
Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
Danis έγραψε: |
Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
sps έγραψε: | ||
δεν εχουν διαρκεια αποδοσης. γερμανικο αμορτισερ 100 ευρω πανω απο εροστασιακα rc,record klp. |
mikerrgp έγραψε: | ||||
οπου τα εχω βαλει εχουν κανει 40 με 50 χιλ χιλιομετρα ποσο θες να βγαλει ενα αμορτισερ χαμηλοματος? |
TopGear έγραψε: |
Άρα εσύ προτείνεις ή αντιστρεπτικές 19-19 (φαντάζομαι καινούριες) σαν αυτές του 1.6 που να κάνουν το πολύ κανά 150 συν τοποθέτηση ή αμορτισέρ δίλιτρου-RC (καινούρια ή μεταχειρισμένα) plus μεταχειρισμένα ελατήρια του 1.6 (να κάνουν αυτά κανά 60-70 ευρώ maximum, άρα 230 για τα άλλα ![]() ![]() ![]() |
grpap έγραψε: |
Αν ειναι σαν ταχυπλοο που τρεχει τι σαφηνεια να εχει το τιμονι;Μολις φτιαξει η διαφορα υψους το τιμονι θα αποκατασταθει.Το ειχα παθει κι'εγω οταν αλλαξα ραβδους και δεν ηταν σωστο το υψος πισω. |
Sinanai έγραψε: |
Μόνο μην τα συνδυάσεις με ελατήρια χαμηλώματος. ![]() Μπορώ, αν θες, να ρωτήσω αντιπρόσωπο Πάτρας ποιός είναι στη Θεσσαλονίκη, αν και φαντάζομαι τα παιδιά πάνω θα ξέρουνε. ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Από Τρίτη, που θα γυρίσω Πάτρα, θα ρωτήσω και θα σου πω. ![]() |
anton έγραψε: |
Ευχαριστώ TopGear (Χρήστος) για την βοήθεια. Είμαι πελαγωμένος τι να κάνω καθώς μέχρι τώρα δεν είχα Γαλλικό αυτοκίνητο, οπότε οι συμβουλές είναι πολυτιμότατες. Πάντως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, τελικά κακώς ήμουν γιαπωνεζόφιλος!
Επίσης τα άλογα είναι 75 οπότε είναι το 8βάλβιδο Παιδιά τι έγινε; Η Peugeot μάνδρας μου έδωσε τιμή 460 για τα αμορτισέρ τοποθετημένα τα γνήσια. Επίσης με ανησυχεί ότι χάλασαν στα 35.000 χιλιόμετρα με ελάχιστη χρήση όπως καταλαβαίνετε τώρα 9 χρόνια από τη σύζυγο. Θα τα σκάω κάθε 35.000? τώρα θα τα κάνω αυτά τα χιλιόμετρα σε 2 χρόνια! Δυστυχώς το άλλο θέμα που άνοιξα, μου το κλείδωσε ο sps (Spyros), οπότε για αμορτισέρ ρωτάω από εδώ. Τώρα περιμένω τα μαντάτα από την Μάνδρα να μου πουν πόσο θέλουν για ζάντες-λάστιχα 185/60-14 |