Vini έγραψε: |
Πάντως σε αυτό το κομμάτι το 206 είναι λιγάκι .... ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Ο ήχος ακούγεται και σε επιτάχυνση με 1 ή 2 όταν το αυτοκίνητο ψιλοκυλάει. 'Οταν το πατινάρεις για να επιταχύνεις ή το ελέγχεις να σταματήσεις σιγά-σιγά δεν το κάνει.
Είναι σαν κάτι να κουνάει, να έχει μπόσικα, να κοπανάει να το πω; Πάνε οι διακοπές αδέλφια μου...... ![]() ![]() ![]() Έψαξα και για συνεργείο και όλα κλειστά...... ![]() ![]() ![]() Ρε παιδιά μπας και είμαι τρελός; Μπας και είναι φυσιολογικός θόρυβος και δεν τον είχα πάρει χαμπάρι;;;; Έχετε προσέξει κάτι ανάλογο; |
Sidobre έγραψε: |
Και για 2η συνεχόμενη φορά θα γίνω σωτήρας σας (... την ψώνισα!)
Δεν φταίει η κακομοίρα η εταζέρα για τον θόρυβο. Ισα ίσα είναι φτιαγμένη από τα πιο καλά υλικά για εταζέρα! Συνήθως ο θόρυβος προέρχεται από το προστατευτικό πλαστικό που βρίσκεται στην πόρτα του προτ-παγκαζ, αυτό που καλύπτει το μοτέρ του υαλοκαθαριστίρα. Στο σημείο που εφάπτεται με το τζάμι, δεν στηρίζεται πουθενά, με αποτέλεσμα στις λακούβες να τραντάζεται και να χτυπάει δημιουργώντας ένα αρκετό θόρυβο. Λύνεται εύκολα και μπορεί να φτιαχτεί βάζοντας αφρώδες υλικό ώστε να μην κοπανάει με τα τραντάγματα. |
Vini έγραψε: |
γεια σου ρε SIDOBRE με τις πατέντες σου...πάντως αυτή η πατέντα δουλεύει καλά...εγώ έχω βάλει αφρώδες υλικό και μέσα στα τοιχώματα κάτω από το καπώ/πορτμπαγκάζ... Ενώ στα χέρια μου έχω και δύο σπρέυ βαμβακιού ηχωμονωτικού για μέταλλο... α! καλό ε? Αγώνας κατά των θορύβων...!!! |
pezomania έγραψε: | ||
Νίκο μία που το έχεις κάνει και είναι οκ! δεν μας λές και εμάς πώς ακριβώς το γέμισες με αφρώδες υλικό και τι ακριβώς υλικό ήταν αυτό; Πώς βγαίνει το πλαστικό ξεκουμπώνει; υπάρχει κίνδυνος να σπάσουμε κανένα κλιπσάκι; Τι θα πρέπει να προσέξουμε; |
theflame έγραψε: |
Σήμερα πλένοντας τη μικρή παρατήρησα ότι το λευκό διακοσμητικό πλαστικό που καλύπτει εσωτερικά την μπροστινή κολώνα στη πλευρά του συνοδηγού έχει χαμηλά ένα λάσκο, σαν να έχει ξεκουμπώσει, σε σχέση με την αντίστοιχη από την πλευρά του οδηγού. Ίσως αυτή να είναι η αιτία κάποιων μικροθορύβων και όχι τα πράγματα στο ντουλαπάκι (που όλο τα έβγαζα και τα ξανάβαζα ![]() Ξέρει κανείς πως αυτό το διακοσμητικό στερεώνετε; Είναι κουμπωτό και έχει ξεκουμπώσει; Φοβήθηκα μην το πιέσω πολύ και έρθουν τα χειρότερα!!! |
christhehealer έγραψε: |
O έτερος θόρυβος που έχω είναι σε στάση όταν γυρίζω το τιμόνι και ακούγεται ένα χχχχρρχχχχχ. Σαν να ακουμπάει κάτι κάπου. Nα είναι άραγε τα πλαστικά που βρίσκουν μεταξύ τους ή κάτι μέσα στην κρεμαγιέρα ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Κατ' αρχήν, όλα τα αυτοκίνητα παράγουν θορύβους. Άλλα περισσότερους και άλλα λιγότερους. Έχει σημασία και η συναρμολόγηση κατά τη γραμμή παραγωγής. Και εξαρτάται φυσικά από τους δρόμους στους οποίους κινούμαστε, από το πόσο σκληρή ανάρτηση έχουμε, και από τον τρόπο οδήγησής μας.
Στο δικό μου παρατηρώ σποραδικό θόρυβο από τη ζώνη όπως και εσείς. Κάποιοι άλλοι τριγμοί έχουν κάνει εμφάνιση κατά καιρούς αλλά τίποτα το αξιοπρόσεκτο. Σε γενικές γραμμές είμαι υπερευχαριστημένος από το 206 στον τομέα αυτό. Δεν τον περίμενα τόσο ήσυχο τον Γάλλο... Αξιοπρόσεκτος είναι ο θόρυβος που ακούω κάθε φορά που πέφτω σε λακκούβα, μικρή ή μεγάλη, είναι από την μπροστινή ανάρτηση είτε από αριστερά είτε από δεξιά, αναλόγως. Αυτό το παρατήρησα να πρωτο εμφανίζεται από τη στιγμή που έβαλα ελατήρια και τώρα πια συμβαίνει σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ή ακόμη και κατά την οποιαδήποτε επιτάχυνση. Πιθανότατα να παράγεται από τα μανίσια αμορτισέρ, τα οποία επιπλέον έχουν χαλαρώσει. Πιστεύω ότι μετά την αλλαγή τους που επίκειται σε λίγες ημέρες να σταματήσει ο θόρυβος. |
christhehealer έγραψε: |
O έτερος θόρυβος που έχω είναι σε στάση όταν γυρίζω το τιμόνι και ακούγεται ένα χχχχρρχχχχχ. Σαν να ακουμπάει κάτι κάπου. Nα είναι άραγε τα πλαστικά που βρίσκουν μεταξύ τους ή κάτι μέσα στην κρεμαγιέρα ![]() ![]() ![]() |
tenere έγραψε: |
Μπορείς να διευκρινίσεις λίγο τον θόρυβο και πως προκαλείται; |
christhehealer έγραψε: | ||
Όταν είμαι σταματημένος και στρίβω το τιμόνι. Tότε ακούγεται. Όταν το έχω στο τέρμα το τιμόνι σταματάει. Aκούγεται ένα χρρρρρχρρρρρρ κατά την κίνηση. Πέρα από αυτόν της αντλίας. |
christhehealer έγραψε: | ||
Όταν είμαι σταματημένος και στρίβω το τιμόνι. Tότε ακούγεται. Όταν το έχω στο τέρμα το τιμόνι σταματάει. Aκούγεται ένα χρρρρρχρρρρρρ κατά την κίνηση. Πέρα από αυτόν της αντλίας. |
christhehealer έγραψε: |
Προς Vini:
Mόλις ξεκινάω και μόλις φρενάρω ακούγεται ένα τακ-τακ στην δεξιά πόρτα (;;; ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ αλλά και με τις δύο πόρτες. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θέλουν λίγο σφίξιμο οι πόρτες. Οταν μου τις έσφιξαν ο θόρυβος εξαφανίστηκε, αλλά μετά από περίπου 1 χρόνο, ο θόρυβος αρχίζει και επανέρχεται. |
christhehealer έγραψε: |
Προς Vini:
Mόλις ξεκινάω και μόλις φρενάρω ακούγεται ένα τακ-τακ στην δεξιά πόρτα (;;; ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Μια συμβουλή: Να πάρετε όλοι ένα σπρέι λιπαντικό. Οι πόρτες σας θα κάνουν πάρτυ! Θα κλείνουν καλύτερα από καινούργιες και θα διατηρηθούν μεγαλύτερο διάστημα άψογες! |
teoman έγραψε: |
Είναι λογικό όταν πατάμε τα πεντάλ (με σβηστή μηχανή) να ακούγονται κάτω από το αυτοκίνητο μεταλλικοί ήχοι (από τα συρματόσχοινα?).
Επίσης,sidobre,κάπου λές για ζοαν,μπορώ αυτό να το ελέγξω μόνος μου και αν χρειάζεται να σφίξω και ότι άλλο κρατάει την εξάτμιση?Κάτι μου λεέι ότι έχει λασκάρει και έχω ήδη μία κακή εμπειρία από το προηγούμενο αυτοκίνητο.Δεν θέλω να την μαζεύω από καμιά λεωφόρο... |
Vini έγραψε: |
Chris αν δεν είναι οι μεντέσεδες στις πόρτες κοίτα το χειρόφρενο. Κατέβασέ το κάτω και κούνα αριστερά δεξιά....αν είναι χαλαρό θα ακούσεις το σύρμα με την βάση να χτυπάει στο σασί....ο θόρυβος περνά από το μέταλλο και ακούγεται σαν να έρχεται από την πόρτα....
![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Για πόρτες, ιμάντες και γενικά σημεία τριβών το SONAX Silicone spray (μόνωση, συντήρηση, λίπανση κα προστασία μετάλλων, ελαστικών, πλαστικών, ξύλου)...από κλειδαριές μέχρι και τις ράγες καθισμάτων. Είναι διάφανο και δεν αφήνει κατάλοιπα...Το σπρέυ αυτό είναι ποιο κυριλέ γιατί μπορείς να το βάζεις σε σημεία που το ανθρώπινο μάτι τα βλέπει....
|
Nikel έγραψε: |
ΥΓ. Ρε γκαντεμη μια φορα μιλησες για τον Θρυλο και ακυρωθηκε η εκδρομη με το καραβι για Κυπρο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Tο πρόβλημα της πόρτας (;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mένει ο τριγμός στην αριστερή κολώνα που δεν κατάφερα να βρω πως βγαίνει το πλαστικό του twiter, κάποιοι θόρυβοι από τα πίσω φρένα ή την ανάρτηση, και ο θόρυβος από τον χώρο της μηχανής στο σταμάτα-ξεκίνα. |
Alexandros έγραψε: |
Aμα μου πεις πως βγαινει το πλαστικο του χειροφρενου θα σου πω για το τριγωνο πλαστικο ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Aμα μου πεις πως βγαινει το πλαστικο του χειροφρενου θα σου πω για το τριγωνο πλαστικο ![]() Πολυ απλα τραβα την απανω γωνια με δυναμη...μην φοβασαι δεν σπαει :D |
Vini έγραψε: |
Προσοχή! Το τρίγωνο του τουίτερ δεν βγαίνει με δύναμη από πάνω...γιατί τότε θα σπάσει το πλαστικό στήριξης που είναι στο κάτω σημείο....
Με ένα ίσιο κατσαβίδι ξεκινίστε από πάνω και ανοίχτε σιγά-σιγά περιμετρικά το πλαστικό σπρώχνοντας προς τα έξω.....Καλό θα ήταν το κατσαβίδι να είναι πλαστικό ώστε να μην υπάρξει ενδεχόμενο ζημιάς.... Οταν θα βγει ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΕΤΕ απλά αφήστε το να πέσει.... Οποιος το τραβήξει είναι πιθανό μετά να κλαίει τα καλώδια που είναι από πίσω ακόμη και να διαλυθεί το τουίτερ!...! Οσο για το πλαστικό στο χειρόφρενο.....ο CHRIS τα είπε πολύ καλά...απλά προσθέτω ότι όταν το ξεβιδώσετε, μετά απλά να το σύρετε προς το πίσω κάθισμα...Μην το σηκώσετε αμέσως....απλά τραβήχτε το προς τα πίσω και θα ελευθερωθεί εντελώς.... ![]() |
zuper206 έγραψε: |
Kamia idea gia to ti mporei na einai enas hxos (kati san touk touk) pou erxetai apo pisw dejia , parousiajetai mono otan stribw aristera kai akougetai poio entona otan h strofh exei kai lakoubes.!?????
Den einai h ejatmish DEn einai h pinakida DEn einai ta kathismata h oi zones asfaleias... Einai san na kremetai kati kai molis stribw kai gernei ligo to amaxoma xtypaei kapou..... ...Auto einai ainigma......... |
zuper206 έγραψε: |
Exw bgalei ta panta....o thorybos epimenei...........kai ta neura mou exoun arxisei na spane...........h ego h autos............ |
zuper206 έγραψε: |
Kamia idea gia to ti mporei na einai enas hxos (kati san touk touk) pou erxetai apo pisw dejia , parousiajetai mono otan stribw aristera kai akougetai poio entona otan h strofh exei kai lakoubes.!?????
Den einai h ejatmish DEn einai h pinakida DEn einai ta kathismata h oi zones asfaleias... Einai san na kremetai kati kai molis stribw kai gernei ligo to amaxoma xtypaei kapou..... ...Auto einai ainigma......... |
zuper206 έγραψε: |
Tsekarismenh kai auth....
Arxika nomiza oti xtypaei h ejatmish panw sthn rezerba...alla tsifos Uparxei kati mesa sto rejerbouar pou mporei na exei fygei apo tn thesh tou kai na xtypaei....??? |
Vini έγραψε: |
Και όπως έχω πεί και σε άλλο Post καλό θα είναι να βιδώνουμε κάπου-κάπου τα εξής που ξεβιδώνουν εύκολα και προκαλούν θορύβους:
1. Οι βίδες που συγκρατούν το πίσω προφυλακτήρα 2. Οι βίδες που είναι μέσα στο πορτμπαγκάζ 3. Οι περιφερειακές βίδες των πορτών (στα καλύμματα) 4. Οι βίδες που συγκρατούν τα πίσω παράθυρα 5. Οι βίδες που συγκρατούν το πορτάκι στο ντουλαπάκι 6. Οι εσωτερικές βίδες που είναι τα τουίτερ στις κολώνες. 7. Οι βίδες που είναι μέσα σε όλα τα ρυθμιστικά των καθισμάτων 8. Η βίδα που συγκρατεί το πλαστικό που από πίσω είναι οι ασφάλειες. 9. Οι βίδες στο τιμόνι/κολώνα από κάτω 10. Οι βίδες που είναι κάτω από το πίσω κάθισμα 11. Οι εσωτερικές βίδες που είναι μέσα στην τάπα βενζίνης 12. Οι βίδες που βρίσκονται στα σκιάδα οδηγού/συνοδηγού 13. Και το γνωστό σε όλους, η βίδα που συγκρατεί την ρεζέρβα! Και όλες αυτές οι βίδες απαιτούν εξάγωνα κατσαβίδια.... |
theflame έγραψε: | ||
Σκέφτομαι με την πρώτη ευκαιρία να πάω μία βόλτα Praktiker, ίσως και αύριο, θα δείξει. Νίκο, ή φυσικά όποιος έχει γνώση, ξέρεις τι νούμερο κατσαβίδι χρειάζεται για όλες αυτές οι μερεμετοδουλειές; Ρωτάω γιατί την προηγούμενη φορά είδα 3-4 διαφορετικά μεγέθη και δεν ήξερα τι να πρωτοπάρω μια και κατσαβίδι με τέτοιο κεφάλι δεν έχω στη συλλογή μου, και μοιάζουν με το μάτι αρκετά! |
Vini έγραψε: |
Προτείνω να πάρεις ένα έτοιμο σετ από όλα.... Θα δεις διάφορα έτοιμα σετάκια και σε διάφοερες τιμές. |
Miltellas έγραψε: |
Η πόρτα του συνοδηγού παρήγαγε έναν τριγμό στις ανωμαλίες. Μία μέρα που την ξεμοντάρισα από μέσα για να δω τί ηχείο έχω, ξαναμοντάροντας έσπασα ένα από τα πολλά πιαστράκια. Όταν μοντάρισα και ξαναοδήγησα σε ανωμαλίες διαπίστωσα ότι ο τριγμός είχε εξαφανιστεί.
Τώρα μου τρίζει και η πόρτα του οδηγού (δίπλα στο αυτί, εκνευριστικό). Λέω να την λύσω-δέσω (να σπάσω και ένα πιαστράκι) για να φύγει και αυτός ο τριγμός. Μου παράγει τριγμό και η εταζέρα, μάλλον χτύπημα θα έλεγα... Λέτε να είναι το πλαστικό του στοπ; |
DimiP έγραψε: |
Θελω να πιστευω πως με λιγο απο το υγρο με τη σιλικονη που "λαδωνει" τα παντα θα κανει δουλεια και θα σιωπησει για παντα τον θορυβο αυτο.
τι ποιητικο.... ![]() |
Vini έγραψε: |
Εταζέρα? 1. Κοίτα τα κορδονάκια μήπως έχουν χαλαρώσει... 2. Δες το πλαστικό του στοπ μήπως ακουμπά πάνω στην εταζέρα 3. Δες οι πλαστικές οι βάσεις που ακουμπά η εταζέρα μήπως έχουν χαλαρώσει 4. Δες και τους μεντεσέδες στα πίσω καθίσματα... 5. Αν ακούς μεταλλικό ήχο δες και τους μεταλλικούς κρίκους που είναι για το διχτάκι του πίσω καθίσματος... |
Miltellas έγραψε: |
Μου παράγει τριγμό και η εταζέρα, μάλλον χτύπημα θα έλεγα... Λέτε να είναι το πλαστικό του στοπ; |
George έγραψε: |
Ενα ευτραπελο ![]() ![]() Μολις στριβω το τιμονι (με νεκρα και σταματημενο το αυτοκινητο) ανεβαινει το ρελαντι περιπου 300 στροφες ![]() ![]() ![]() ![]() |
George έγραψε: |
Ενα ευτραπελο ![]() ![]() Μολις στριβω το τιμονι (με νεκρα και σταματημενο το αυτοκινητο) ανεβαινει το ρελαντι περιπου 300 στροφες ![]() ![]() ![]() ![]() |
George έγραψε: |
Ενα ευτραπελο ![]() ![]() Μολις στριβω το τιμονι (με νεκρα και σταματημενο το αυτοκινητο) ανεβαινει το ρελαντι περιπου 300 στροφες ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Αρχιζεις να διαλυεσαι απο το Nitro ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Φλόγα, εάν ψάξεις για πολυκατσάβιδο (κατσαβίδι με διάφορες ανταλλακτικές μύτες), θα δεις ότι υπάρχει και με μύτες σαν αυτή που χρειάζεσαι για τις ιδιόμορφες βίδες του 206. Επίσης, και σε εργαλειοθήκες-σετ θα βρεις τέτοιες μύτες. |
chatasos έγραψε: |
Επειδή όμως είχα και δει και ένα κατσαβίδι με διαφορετικά είδη μυτών (είχε και αυτές που έχει το 206) αποφάσισα να το πάρω και αυτό. Τελικά και αυτό όμως αποδείχτηκε λάθος γιατί το κατσαβίδι που διάλεξα ήταν με bug, αφού δεν σου επέτρεπε να βιδώσεις κάτι, παρά μόνο να το ξεβιδώσεις (είναι από τα κατσαβίδια που δεν χρειάζεται να τα βγάζεις από την βίδα όταν τα γυρνάς γιατί έχουν αυτόματη επαναφορά).
Τελικά τζάμπα πήγε η βόλτα στο Praktiker ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Jesus Christ Superstar. Έχω φρικάρει τόσο, που ξέχασα το όνομα του εργαλείου που πιθανόν αγόρασες. Στο πάνω μέρος έχει ένα πράγμα σαν διακόπτη που γυρνάει. Γυρισέ το και να δεις που θα φύγει το Bug ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Jesus Christ Superstar. Έχω φρικάρει τόσο, που ξέχασα το όνομα του εργαλείου που πιθανόν αγόρασες. Στο πάνω μέρος έχει ένα πράγμα σαν διακόπτη που γυρνάει. Γυρισέ το και να δεις που θα φύγει το Bug ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Tάσο αφού ξέρεις πως λειτουργεί κάνενα πρόβλημα. Tο πας και το αλλάζεις.
Έχω να πω κάτι που το έχω ξαναπεί. Eπειδή έχω ήδη και αγοράζω ένα σωρό εργαλεία, σε αυτό το θέμα αποφεύγω το Praktiker. Δεν με έχει πείσει για την ποιοτητά του, έτσι όπως τα βλέπω. Kαι σε αυτά που έχουν καλή ποιότητα είναι πιο ακριβό από την Aθηνάς. |
chatasos έγραψε: |
Τελικά ρώτησα στην Lion και κοστίζει 20.25 ευρώ. Οπότε μάλλον το βλέπω να καταλήγω κατά εκεί μεριά.
Και έχει και τις μύτες (τρίτη σειρά προς τα πάνω από αριστερά) που χρειάζομαι. |
Alexandros έγραψε: | ||
ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ Ειναι το ιδιο με του Πρακτικερ αυτο με τα 41 κομματια το οποιο κανει 2500 με 3000δρχ.Εχω δυο σετ ηδη Πρακτικερ και εχουν την μυτη του 206.Αν δεν κανω λαθος ειναι η Τ-25 |
Alexandros έγραψε: |
ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
|
Rally έγραψε: |
ρε παιδια βοηθηστε αν ξερετε τιποτα για τον θορυβο που ακουω συνεχεια!!!απο την μερα που πηρα το αμαξι ακουγεται που και που με περιοδους υφεσης και εξαρσης ενας θορυβος μπροστα απο την θεση του συνοδηγου απο το μοτερακι του καλοριφερ σαν σφυριγμα που ειναι απιστευτα σπαστικο. και που δεν το εχω παει και τιποτα. εχετε αντιμετωπισει κατι αναλογο? |
Rally έγραψε: |
ρε παιδια βοηθηστε αν ξερετε τιποτα για τον θορυβο που ακουω συνεχεια!!!απο την μερα που πηρα το αμαξι ακουγεται που και που με περιοδους υφεσης και εξαρσης ενας θορυβος μπροστα απο την θεση του συνοδηγου απο το μοτερακι του καλοριφερ σαν σφυριγμα που ειναι απιστευτα σπαστικο. και που δεν το εχω παει και τιποτα. εχετε αντιμετωπισει κατι αναλογο? |
Rally έγραψε: |
ρε παιδια βοηθηστε αν ξερετε τιποτα για τον θορυβο που ακουω συνεχεια!!!απο την μερα που πηρα το αμαξι ακουγεται που και που με περιοδους υφεσης και εξαρσης ενας θορυβος μπροστα απο την θεση του συνοδηγου απο το μοτερακι του καλοριφερ σαν σφυριγμα που ειναι απιστευτα σπαστικο. και που δεν το εχω παει και τιποτα. εχετε αντιμετωπισει κατι αναλογο? |
Slash έγραψε: |
Χμμ! Εμένα μου κάνει έναν θόρυβο το κλίμα όταν το έχω ανοιχτό και βρέχει, που πέφτω σε καμιά λακούβα, αρχίζει και κάνει ένα σφύριγμα για λίγο. Φαίνεται οτι βρέχεται ο ιμάντας και γυρίζει στον αέρα, και μετά από λίγο ξαναπιάνει και σταματάει. ![]() |
Rally έγραψε: |
παιδια εγω δεν εχω clima και το κανει συχνα. το μοτερακι δουλευει συνεχεια και σφυριζει ακομα και οταν ειναι κλειστο. τι υγρα εχουν ριξει και εγω δεν ξερω και δεν εχει σταματησει.μεχρι τωρα η λυση ειναι δυνατη μουσικη η ανοιχτο παραθυρο να ακουω την σκουπα μου αλλα επειδη αρχιζουν τα κρυα καλο θα ηταν να το φτιαξω αλλα πως? |
Ady έγραψε: |
Και ξαφνικά, χθες ανακάλυψα ότι κοπανάει η πόρτα του πορτ παγκάζ.
Εξακριβωμένο 100%, αφού κουνιέται και με το χέρι. Εχει λασκάρει φαίνεται ο μεντεσές, από το πολύ κοπάνημα.............. Λοιπόν παίδες, επειδή μου τα έχει κάνει black sabbath, να πέσουμε στο Πήλιο όλοι από πάνω του να το γιατρέψουμε. Θα φέρω κλειδιά, φέρτε εσείς αντικλείδια, να πάρουμε και ένα μπουκάλι τσίπουρο, να του αλλάξουμε τα φώτα. |
Ady έγραψε: |
Σιγά μη πήγαμε στο Πήλιο για να κοιτάξουμε το πορτ-παγκάζ του Ady. Είχαμε άλλες δουλειές................ |
konstantinos έγραψε: |
Το "σύστημα" που περιέχει τους διακόπτες - μοχλούς των φώτων και υαλοκαθαριστήρων κουνιέται δεξιά - αριστερά (κάνει μια πολύ μικρή περιστροφή). Εσφιξα τις δύο βίδες που υπάρχουν απο κάτω (στην βάση του τιμονιού) αλλά τσάμπα κόπος. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Για ρίξτε καμία ιδέα... pls |
konstantinos έγραψε: |
Απο την εκδρομή εγώ αποκόμησα ένα μικρο-προβληματάκι. Το "σύστημα" που περιέχει τους διακόπτες - μοχλούς των φώτων και υαλοκαθαριστήρων κουνιέται δεξιά - αριστερά (κάνει μια πολύ μικρή περιστροφή). Εσφιξα τις δύο βίδες που υπάρχουν απο κάτω (στην βάση του τιμονιού) αλλά τσάμπα κόπος. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Για ρίξτε καμία ιδέα... pls |
christhehealer έγραψε: | ||
Eάν εννοείς το πλαστικό στη βάση του τιμονιού, μην κάνεις τίποτα. Tο ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Σε εμένα βρίσκει στο τιμόνι και κάνει χρχρχρχρ. Tελικά βαρέθηκα να ψάχνω από που διορθώνει και ησύχασα. |
Ady έγραψε: | ||||
Αν εννοείς αυτό που λέει ο Chris, τότε sorry, παρανόησα...........Εχω πιεί λίγο κρασάκι παραπάνω............ Οπως λέει ο Chris, άστο καλύτερα................ |
christhehealer έγραψε: |
Eάν εννοείς το πλαστικό στη βάση του τιμονιού, μην κάνεις τίποτα. Tο ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Σε εμένα βρίσκει στο τιμόνι και κάνει χρχρχρχρ. Tελικά βαρέθηκα να ψάχνω από που διορθώνει και ησύχασα. |
Tomcat έγραψε: |
Ήρθε και η Σειρά μου να δώσω το παρών σ'αυτό το topic.Χτές λοιπόν εκει που χρησιμοποιούσα το καλοριφέρ παρατηρησα ότι με τους δύο από τους τρείς αεραγωγούς ανοιχτούς στην δέυτερη σκάλα ακουγόταν ένα περίεργο σφύριγμα από το εσωτερικό του συστήματος εξαερισμού. Περιττό να σας πω ότι στην τρίτη και τέταρτη σκάλα γινόταν πανικός.Είναι φυσιολογικό αυτό?Πρώτη φόρα το παρατήρησα χτές και με παραξένεψε αρκετά. |