kostaslbc έγραψε: |
Για να δούμε τι θα γίνει τη Δευτέρα!
Varta σου λέει ο άλλος και σκ....ά! |
android έγραψε: | ||
4 χρονια και 1 μηνα και ακομα περνει μπρωστα και μετα απο 5 μερες και 5 βαθμους εξω |
athanas έγραψε: |
Ρε παιδιά ή εγώ δεν πάω καλά ή εσείς θα με τρελάνετε ![]() Τόσα χρόνια μηχανικός εγγύηση σε μπαταρία πρώτη φορά ακούω ![]() ![]() |
kostaslbc έγραψε: |
Τελικά η εγγύηση δεν καλύπτει την μπαταρία.........
και μετά σου λέει πέντε χρόνια εγγύηση πεζώ...... πάντως η αντιπροσωπεία μου έβαλε μπαταρία του Θεοχαράκη (για τα νισσάν) και ΟΧΙ μπαταρία της πεζώ. κόστος 91,41 ευρώ. αν αρχίσαμε έτσι το βλέπω να βγαίνει στη σέντρα. ![]() |
Driver ///M έγραψε: |
Οι καινούριες μπαταρίες έχουν εγγύηση 2 χρόνια.
Άρα και στο αυτοκίνητο, αν αγοραστεί καινούριο, θα έπρεπε η μπαταρία του να καλύπτεται με τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Σε άλλες εταιρείες που ξέρω (πχ fiat) έχει αλλαχτεί μπαταρία εντός εγγύησης και μάλιστα η καινούρια είχε εκ νέου 2 χρόνια εγγύηση. Τώρα τι κάνει η πεζώ δεν νομίζω πως παίζει ρόλο. Είναι γνωστό πως έχει από τα χειρότερα (αν όχι το χειρότερο) aftersales της αγοράς. |
Driver ///M έγραψε: |
Οι καινούριες μπαταρίες έχουν εγγύηση 2 χρόνια.
... |
kostas207cc έγραψε: | ||
εκ νεου εγγυηση δεν δινεται για αλλαγη εξαρτηματος σε καμμια αντιπροσωπεια για ανταλλακτικο που αλλαχθηκε με την εγγυηση.οσο για την μπαταρια υπαρχει η μονη περιπτωση απο ελλατωματικο δυναμο που την υπερφορτιζει να χαλασει οποτε λογικα θα δεχτουν και να την αντικαταστησουν.μονο τοτε |
Driver ///M έγραψε: |
Όταν αλλαχτεί κάποιο εξάρτημα και μπει καινούριο, οφείλει να συνοδεύεται από την εγγύησή του, ακόμα κι αν όταν έγινε η αλλαγή το αυτοκίνητο ήταν εντός εγγύησης. |
Scotty308 έγραψε: |
Εβαλα μια κιτρινη Γιαπωνεζικη οπως μου ειπε, Mitsuba απο ενα τοπικο μαγαζι κοστος 70ε.
Σημερα το πρωι μετα απο 7 μηνες και αυτη η μπαταρια παρεδωσε πνευμα . |
Driver ///M έγραψε: | ||||
Kάνεις λάθος. Στον χρόνο πάνω που είχα αγοράσει τη bmw μου το δεξι μπροστά φανάρι θόλωνε τα βράδια λόγω υγρασίας και μου το άλλαξαν στην εγγύηση δίνοντάς μου εκ νέου διετή εγγύηση. Όταν αλλαχτεί κάποιο εξάρτημα και μπει καινούριο, οφείλει να συνοδεύεται από την εγγύησή του, ακόμα κι αν όταν έγινε η αλλαγή το αυτοκίνητο ήταν εντός εγγύησης. |
kostas207cc έγραψε: | ||||||
εχω αποκτησει καινουργια αυτοκινητα εως τωρα 3 mazda,skoda και πεζο.εργαστηκα ως μηχανικος ηλεκτρολογος σε συνεργειο επι 4 χρονια.εκ πειρας λοιπον και διαβασματος των ορων εγγυησεων και στα 3 αυτοκινητα οταν τοποθετειται ανταλλακτικο το οποιο βρεθηκε προβληματικο κατα την διαρκεια που το αυτοκινητο ηταν στην εγγυηση δεν ανανεωνεται η εγγυηση σε αυτο το συγκεκριμενο ανταλλακτικο οταν ληξει η εγγυηση του αυτοκινητου ληγει και σε αυτο |
Driver ///M έγραψε: |
Όποιος έχει βλάβη σε ακριβό εξάρτημα και δεν έχει περάσει 2ετία, αξίζει να το κυνηγήσει νομικά.
Σχεδόν σίγουρα θα δικαιωθεί. |
android έγραψε: |
Πηρα και γω σειρα,Δεν αντεξε τον καυσωνα και πηρε το δρομο της ανακυκλωσεις,γ@μ τα 40αρια μου μεσα.4 χρονια και 7 μηνες,μπουρδελα Γαλλικα ![]() |
Driver ///M έγραψε: | ||
Mια χαρά κράτησε. Αν και συνήθως οι μπαταρίες στα κρύα τα φτύνουν, όχι το καλοκαίρι. |
Pipis έγραψε: |
Ξέρει κανείς αν η peugeot δίνει χωριστά τα καπάκια που προστατεύουν την μπαταρία και πόσο πάνε? |
Gotcha έγραψε: |
Πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο, θα σου ερθει πιο φτηνα απο 79ευρο. (γυρω στα 65-75) |
marios_207_GT έγραψε: |
μετα απο 10ημερη ακινησια εμεινε και εμενα απο μπαταρια, εδωσα ρευμα και πηρε, το αφησα κανα 40λεπτο ρελαντι να φορτισει λιγο μιας και δεν ειχα να παω καπου, η μπαταρια μου ειναι 17 μηνων Varta (η μαυρη σειρα) 56Αh. Και ρωταω τωρα, δεν ειναι μικρη σαν μπαταρια για αμαξι με ξενον, ενισχυτη και κατι καθρεπτες-φωτα που κλεινουν αφου το αμαξι σβησει? Με περνει να βαλω μεγαλυτερη? |
marios_207_GT έγραψε: |
12,7 σβηστο 13,7 αναμμένο.......τι να πω. Παντός Από τη στιγμή που πήρε μπροστά με καλώδια και έκανε 10 χιλιόμετρα μετά ξανά πήρε άνετα. Άρα με φορτίζει το δυναμό. Να αναφέρω μόνο ότι υπάρχει κατάστημα με μπαταρίες στο Αιγάλεω που προσφέρει δωρεάν έλεγχο σε μπαταρία δυναμό κλπ για όποιον ενδιαφέρεται. |
206xtreme έγραψε: | ||
13,7 αν και μέσα στα αποδεκτά όρια, είναι ΠΟΛΥ χαμηλό για φόρτιση της μπαταρίας. Επίσης, με το να μετρήσεις τάση, ναι μεν έχεις μια πολύ καλή πρώτη ιδέα, αλλά κανένα μα κανένα ασφαλές συμπέρασμα για την τύχη ή την κατάσταση της μπαταρίας. Ένας ιδανικός έλεγχος ηλεκτρικών (μπαταρίας, που είναι η αποθήκη, και δυναμό, που είναι ο παραγωγός) είναι ο συνδιασμός battery tester, το οποίο θα σου δείξει τα CCA που είναι ικανή να βγάλει μια μπαταρία ώστε να έχεις μια πολύ καλή προσέγγιση για τη μεταβολή της εσωτερικής της αντίστασης, πολυμέτρου, για να δεις την τάση (όπως προαναφέρθηκε) και την κατάσταση των στοιχείων αν έχουν χάσει μνήμες αλλά και την τάση φόρτισης του δυναμού, και φυσικά αμπεροτσιμπίδας (αφού έχεις ανοίξει οτι ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό έχει το αμάξι ώστε να μεγιστοποιήσεις την κατανάλωση και να δεις τι παράγει το δυναμό σου και αν τα έχει παίξει ή όχι ο αυτόματος. Επίσης.................. Αναβαθμίστε τα ρεύματα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι ελάχιστο το κόστος και η διαφορά χαώδεις!!!! http://www.streetbassclub.gr/index.php?topic=379.0 http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/13280-how-to-do-the-big-3-tutorial/ |
mathanas έγραψε: |
επειδη το 15 Αυγουστο εμεινε και μενα μετα απο 4.5 χρονια....στην αγορα δε βρηκα πουθενα μπαταρια με τα χαρακτηριστικα της μαμισιας (βλεπε varta, bosch ακριβες σειρες κτλ) καμια δε βγαζει 60Ah με 650Α ΕΝ ρευμα , ουτε η Varta σ αυτες που πουλαει εμπορικα. Οποτε οσοι βαζουν κατι μπαταριες 56 Ah με ρευματα 480 ε μετα δε χρειαζεται να ρωτανε γιατι στους 17 μηνες ειναι off. H νατιπροσωπεια δε ξερω αν βαζει και αυτη οτι να ναι, εκτος και αν τους πεις οτι θες τη μπαταρια σα γνησιο ανταλλακτικο οποτε φανταζομαι θα σου δωσουν τη σωστη.
Για να μη πολυλογω η μονη εμποριου που βρηκα με αυτα τα χαρακτηριστικα ηταν μια της EXIDE και μαλιστα αυτη ειναι 64Ah με 650Α ρευμα εκ. Τη χρυσοπληρωσα εδω στη πατρα 100euro στο ιντερνετ εχω δει ν απαιζει στα 85... |
nOkpos έγραψε: |
γνωμη μου οσο το δουλευουμε θα περνει για περιπου 5 χρονια .
στην αρχη περνει και μετα απο 15-20 μερες ακινησιας σιγα σιγα παει στης 7-5 λογικο ειναι ... |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Εγω φοραω 56Ah και 480 A φιλε μου αλλα τι να κανω που εμεινα καθως πηγαινα για σερβις στην αντιπροσωπεια, την αλλαξα εκει, τωρα αν δεν ξερουν τι να βαλουν τι να πω, σιγα μην κατσω να τους πω κιολας θελω γνησιο ανταλλακτικο κλπ, εφοσον την αλλαζουν πρεπει να βαλουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ σαν χαρακτηριστικα γι αυτο πληρωνονται αλλωστε δεν φταιμε οι καταναλωτες. παντως τα 650A μου φαινεται μεγαλο νουμερο, εισαι σιγουρος? 650A ειναι οι μπαταριες των νεων αυτοκινητων με start-stop. |
nOkpos έγραψε: |
και εμενα απο αντιπροσωπεια ειναι η 60αρα φιλε ... απλα η καθε αντιπροσωπεια κανει οτι θελει ...
τωρα που μπηκα στο site της Peugeot ειδα αυτο http://www.peugeot.gr/aftersales/offers/price_age.php ποιοι ειναι οι κινητρες αυτοι ? για gt Κανει ? |
nOkpos έγραψε: |
και εμενα απο αντιπροσωπεια ειναι η 60αρα φιλε ... απλα η καθε αντιπροσωπεια κανει οτι θελει ...
τωρα που μπηκα στο site της Peugeot ειδα αυτο http://www.peugeot.gr/aftersales/offers/price_age.php ποιοι ειναι οι κινητρες αυτοι ? για gt Κανει ? |
nOkpos έγραψε: |
και εμενα απο αντιπροσωπεια ειναι η 60αρα φιλε ... απλα η καθε αντιπροσωπεια κανει οτι θελει ...
τωρα που μπηκα στο site της Peugeot ειδα αυτο http://www.peugeot.gr/aftersales/offers/price_age.php ποιοι ειναι οι κινητρες αυτοι ? για gt Κανει ? |
Driver ///M έγραψε: | ||
Τα 1400αρια προφλ ειναι. Παντως κι εμενα η εργοστασιακη μπαταρια 650αρα ηταν και μου εκανε εντυπωση γιατι το αμαξι εχει τα αποουτως βασικα ηλεκτρονικα επανω και δεν δικαιολογει τοσο μεγαλη μπαταρια. |
Samer έγραψε: |
Μου κανει reset η οθονη καθε φορα που σβηνω το αμαξι παω να ξανα μπω μετα απο καμια ωρα και εχει γινει reset στην ωρα. Αλλες φορες μου το κανει μετα απο ενα 12ωρω, αλλες φορες περνανε μερες και δεν κανει τιποτα! Η μπαταρια ειναι κανα χρονο πανω στο αμαξι. Καμια ιδεα;; |
reselie-206 έγραψε: |
Μήπως βραχυκυκλώνει τίποτα? |
marios_207_GT έγραψε: |
Δυσκολια στην εκινηση εχει το αμαξι? Γιατι αν σου περνει κανονικα κι ευκολα δεν νομιζω να ειναι απο μπαταρια, εμενα οταν ειχε ξελιγωθει δεν αναψε καν η οθονη, αλλα ειχα μεινει κιολας. Πολυ περιεργο προβλημα παντως. |
Samer έγραψε: |
Λοιπον κατι καινουριο προσεξα σημερα το πρωι.
Βαζω κλειδει, κοντακτ, αφηνω μεχρι να κανει το κλικ, βλεπω οτι η ωρα ειναι οκ τπτ δεν εχει κανει ρεσετ. Βαζω μπρος και πφφφ εκανε ρεσετ. ![]() |
Samer έγραψε: |
Λοιπον κατι καινουριο προσεξα σημερα το πρωι.
Βαζω κλειδει, κοντακτ, αφηνω μεχρι να κανει το κλικ, βλεπω οτι η ωρα ειναι οκ τπτ δεν εχει κανει ρεσετ. Βαζω μπρος και πφφφ εκανε ρεσετ. ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω παλι υποπτευομαι θεμα μη σωστα γειωμενης πηγης...
σημα ραδιο πως εισαι? κοβεται περιεργα εκτος? |
Kostaswannabe έγραψε: |
ε κανενα προβλημα εγω ξυπναω πρωι ετσι κ αλλιως για δουλεια/σχολη αλλα νομιζω σ/κ θα ειναι πιο ευκολο να γινει |
Gotcha έγραψε: |
Η ενδειξη για χαμηλη μπαταρια στο κλειδι ειναι "Plip battery spent" στην οθονη |
Kostaswannabe έγραψε: |
Οχι ρε παιδια που λεει ο λογος χαμηλ μπαταρ. Δεν το πε το κινητο
Απλα ειναι για αλλαγμα. Το χα τρεναρει κανα 4μηνο αλλα κοντευω να σπρωξω κανα βραδυ. Η μπαταρια ειναι πανω 4 χρονια η εργοστασιακη η varta φανταζομαι κατασκευη 9 θα ειναι απλα ειπα να την αλλαξω τωρα μιας κ εχω να το κανω παρα να σπρωχνω!! |
makis106 έγραψε: |
+1
Η varta που είχε από το εργοστάσιο, είναι κορυφαία μπαταρία , εγώ την έβγαλα στα 5,5 χρόνια. Τώρα έχω εδώ και κάνα εξάμηνο μια ούτε που θυμάμαι πως τη λένε, και ήδη δεν την βλέπω πολύ ορεξάτή, με το παραμικρό economy mode. Την επόμενη φορά θα προτιμήσω να πληρώσω 30-40€ παραπάνω, και να ξαναβάλω τη varta. Απ οτί έχω ακούσει, απ τις λίγες μπαταρίες που αξίζουν πλέον. Και οι Bosch ξεφτιλίστηκαν... |
makis106 έγραψε: |
+1
Η varta που είχε από το εργοστάσιο, είναι κορυφαία μπαταρία , εγώ την έβγαλα στα 5,5 χρόνια. Τώρα έχω εδώ και κάνα εξάμηνο μια ούτε που θυμάμαι πως τη λένε, και ήδη δεν την βλέπω πολύ ορεξάτή, με το παραμικρό economy mode. Την επόμενη φορά θα προτιμήσω να πληρώσω 30-40€ παραπάνω, και να ξαναβάλω τη varta. Απ οτί έχω ακούσει, απ τις λίγες μπαταρίες που αξίζουν πλέον. Και οι Bosch ξεφτιλίστηκαν... |
makis106 έγραψε: |
+1
Η varta που είχε από το εργοστάσιο, είναι κορυφαία μπαταρία , εγώ την έβγαλα στα 5,5 χρόνια. Τώρα έχω εδώ και κάνα εξάμηνο μια ούτε που θυμάμαι πως τη λένε, και ήδη δεν την βλέπω πολύ ορεξάτή, με το παραμικρό economy mode. Την επόμενη φορά θα προτιμήσω να πληρώσω 30-40€ παραπάνω, και να ξαναβάλω τη varta. Απ οτί έχω ακούσει, απ τις λίγες μπαταρίες που αξίζουν πλέον. Και οι Bosch ξεφτιλίστηκαν... |
marios_207_GT έγραψε: |
Μακη το economy mode δεν παει να πει οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία. Εμενα η παλια μου αμα δεν κινουσα 2 μερες το αμαξι εμενε και δεν εβγαζε τιποτα, ενω παντα οταν πηγαινα το αμαξι σε πληντυριο όταν εβαζαν σκουπα μεσα παρολο που έκλειναν τη πλαφονιερα μετα εμπαινε σε economy mode γιατι εμεναν ανοιχτα τα ηλεκτρικα του αμαξιου. Το κανει προληπτικά ο εγκέφαλος. Εγω ειχα βρει οπως ειπα σε παλιοτερο ποστ την εργοστασιακη με 85 ευρω και εβαλα ομως με 77 μια exide επειδή ειναι πιο δυνατη |
Manos206 έγραψε: |
Και στο 206 το ιδιο γινεται. Μη σε ανησυχει.. |
makis106 έγραψε: |
H μπαταρία είναι ίδια με την προηγούμενη (60Αh) απλά δειχνει να εχει την αποδοση της varta οταν ηταν στα τελευταια της.
Αυτο με το αυτοσχεδιο κυκλωμα, τι εννοεις οτι εκανες? |
Vini έγραψε: |
Δεν νομίζω να βρεις μπαταρία σε ειδική συσκευασία. Οι καινούριες έχουν καλλυμένους τους πόλους.
Επιπλέον για να ισχύει η εγγύηση, σημειώνουν πάνω στη μπαταρία (σε ειδικό σημείο) την ημερομηνία αγοράς. Από ότι μου έχει πει έμπορος μπαταριών, κάποιους τύπους μπαταριών που δεν πουλάει συχνά, τις φορτίζει ώστε να μην "ψοφήσουν". Αν αναζητάς μπαταρία, προτίμησε κατάστημα που πουλάει αμιγώς μπαταρίες, ώστε να είσαι σίγουρος ότι υπάρχει κατανάλωση και δεν θα πάρεις μπαταρία που είναι στο ράφι μεγάλο διάστημα. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
βγαζει και η PSA μπαταρια για τα δικα μας, κι εχει καπου στα 90-95€
αν και με λιγο ψαξιμο βρισκεις και στο εμποριο ανάλογη μπαταρια εγω σε 2 μηνες κλεινω 7 χρονια με την εργοστασιακη μπαταρια παντως ![]() |
Driver ///M έγραψε: |
Εγω παλι με την εργοστασιακη εβγαλα μολις 3 χρονια.
Τωρα εχω μια (δεν θυμαμαι μαρκα παντως σιγουρα οχι πολυ γνωστη) μικροτερης χωρητικοτητας και μου'χει ηδη βγαλει 4,5 χρονια χωρις κανενα προβλημα. Οποτε δε νομιζω οτι η πεζω εχει καποιο ιδιαιτερο λογο που βαζει τοσο μεγαλες μπαταριες. |
puglover έγραψε: |
Εχω ενα προβλημα με την εκκινηση οταν ειναι ζεστο. Ζοριζεται λιγο παραπανω η μιζα. Πηγα στον Ροδιτη και δεν μπορουσε να την μετρησει. μου ειπε οτι εχει κοψει στοιχειο. Μετα μου τη βαζει ενας φιλος στο φορτιστη του για 4 ωρες και δεν κουνηθηκε απο το 3 ενω μου λεει επρεπε να παει στο μηδεν,οποτε ειναι βραχυκυκλωμενη μου λεει και αυτος. Μετα πηγα στον Παυλο με τις μπαταριες στον γερακα οπου την μετρησε με φορτιο και χωρις και τη βρηκε φορτισμενη μεν αλλα πεσμενη. Παντως μου ειπε οτι δεν εχει κοψει στοιχειο. Απλα αντι για 450 αμπερ εδινε 326. Δεν ξερω τι να κανω.. ![]() |
android έγραψε: |
Οταν δεις και δυσκολευετε σουταρετην αυτο κανει κακο στο αμαξι
εμενα μαμα ειχε την 50αρα παντως Και επειδη ειστε αριθμολαγνοι πολλοι Κάτι που θα πρέπει να προσέξετε είναι να μην πέσετε θύματα διαφημιστικής πλάνης. Και αυτό γιατί υπάρχουν 3 διαφορετικές τιμές για κάθε μπαταρία. Μία είναι η CCA τιμή και είναι η τιμή σε μέτρηση σε -20 βαθμών Κελσίου, μία άλλη είναι η CA και είναι η τιμή για μέτρηση σε 0 βαθμούς Κελσίου και τέλος είναι η HCA που είναι η τιμή για μέτρηση στους 27 βαθμούς Κελσίου. Οι τιμές αυτές είναι διαφορετικές πάντα και συνήθως η CCA είναι το 60% της HCA και το 80% της CA. Συνήθως αν δεν αναφέρεται κάτι άλλο, πρόκειται για την CCA. Μπορεί όμως μια μπαταρία να έχει σαν τιμή "κράχτη" την HCA (επειδή πάντα είναι υψηλότερη) και να σας παραπλανήσει. |
NoDsl έγραψε: | ||
Εγώ πάντως στο τέλος της 5ετίας άλλαξα την εργοστασιακή με αυτή http://www.exide.info/spec/ea640.html και είμαι κομπλέ. Στα λεφτά της(74€ την είχα πάρει. Έχει ακριβύνει βλέπω) δεν βλέπω κάτι καλύτερο(τώρα κατα πόσο οι μετρήσεις που δίνει η εταιρία είναι spot on, έχει να κάνει με πολλά, ιδιαίτερα με την ηλικία της ίδιας της μπαταρίας). Δίνει 640 CCA. 640/60 φόραγε το δικό μου απο μαμά και με "άφησε" μπαμ-μπαμ. Τη μία μέρα έπαιρνε "σχεδόν" κανονικά, την άλλη δεν γύριζε μίζα. |
NoDsl έγραψε: | ||
Εγώ πάντως στο τέλος της 5ετίας άλλαξα την εργοστασιακή με αυτή http://www.exide.info/spec/ea640.html και είμαι κομπλέ. Στα λεφτά της(74€ την είχα πάρει. Έχει ακριβύνει βλέπω) δεν βλέπω κάτι καλύτερο(τώρα κατα πόσο οι μετρήσεις που δίνει η εταιρία είναι spot on, έχει να κάνει με πολλά, ιδιαίτερα με την ηλικία της ίδιας της μπαταρίας). Δίνει 640 CCA. 640/60 φόραγε το δικό μου απο μαμά και με "άφησε" μπαμ-μπαμ. Τη μία μέρα έπαιρνε "σχεδόν" κανονικά, την άλλη δεν γύριζε μίζα. |
puglover έγραψε: |
Εβαλα αυτην http://www.mpatariesfiamm.gr/?section=1893&language=el_GR&itemid706=1925&detail706=1 Την προηγουμενη τη μετρησα και σε αλλο καταστημα και επιβεβαιωσε τον πρωτο. Ηταν βεβαιο οτι με τα πρωτα κρυα θα με αφηνε καποια στιγμη παρολο που ειχε καλη ταση. |
George S έγραψε: |
Αλεξ 7.5 χρονια με τη μανισιαααααααααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ?????!!!!!!!!!! εγω στη θεση σας θα κοιταζα να ξαναβαλω την ιδια ![]() |
Mono AEK έγραψε: |
99 ευρω πηρα εγω τη μπαταρια απο αντιπροσωπεια (δε ξερω αν φοραμε την ιδια)
Βαρτα ειναι και της αντιπροσωπειας παρολο που λεει πεζω σιτροεν |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Καποια που να ειναι κοντα στα 60 αμπερ και στα 640 αμπερ ψυχρης εκκινησης
Δλδ αν πχ βρεις μια με 64 και 610, ή 62 με 600, βαλτην Καλυτερα μη βαλεις πανω απο 65 αμπερ μπαταρια Ουτε κατω απο 550 αμπερ ψυχρης εκκινησης |
android έγραψε: |
http://www.skroutz.gr/s/4548653/Exide-Premium-EA640-12V-64AH-640EN.html |
Rallyestas έγραψε: |
Εντομεταξυ δεν δοκιμασα και δεν σκεφτηκα να την φορτισω...πως δοκιμαζω με αυτη? Βαζω με μπουστερ ή απο αλλο αυτοκίνητο με καλώδιο (ρωταω γιατι σε καποια οχηματα κανει μονο με μπουστερ και οχι με καλωδια απο ενα οχημα σε αλλο). Λετε με φορτιση να βγαλει καποιους μηνες ακομα? |
android έγραψε: | ||
βαλε μια μπαταρια πανω με 540 και πανω (καλυτερα 580) οτι σε περνει οικονομικα Ασε τα booster κτλ αυτα ειναι για ωρα αναγκης οχι να πηγαινεις ετσι καθε φορα,αν την ακουσουν αισθητηρες απο παραπανω η λιγοτερη ταση πιστεψεμε δε θα σε νοιαζει αν η μπαταρια ειχε 70-80 η 100 Μην ασχολησε με 4 χρονια και μπαταρια,ειναι μακαριτης Αυτη που σου στειλα ειναι απλα η πιο δυνατη στην εξω αγορα,για καποιο λογο εχει παρει τα πανω της σε τιμη εγω την ειχα βαλει 85 Φυσικα δουλευουν μια χαρα και οι αλλες που στειλες |
makis106 έγραψε: |
Πάντως το servicebox δινει δυο τυπους μπαταριας.
-Μια 60ΑΗ 540Α με σημειωση ΗΛΙΚΙΑ >=3 -Και μια 60ΑΗ 640Α |
puglover έγραψε: |
Σε καλυπτει ανετα. Ειδικα στο rallye δεν υπαρχει λογος για μεγαλυτερη μπαταρια αφου δεν εχει ουτε xenon, ουτε φωτα που στριβουν, ουτε ηλιοροφη κλπ. |
Rallyestas έγραψε: |
edit: ρωτησα σε ενα αλλο καταστημα εδω κοντα πριν λιγο και μου προτεινε μια hankook 60ah και αναγραφει 540 αμπερ ψυχρης εκκινησης. και μου ειπε οτι την μετρησε και να την δω και γω και οτι γραφει στο μηχανημα του 705 αμπερ ψυχρης και ας γραφει 540...παιζει να ισχυει? γιατι την βρισκω σε καλη τιμη και διπλα σε μενα? λετε να την βαλω ? |
Rallyestas έγραψε: |
ποσο δυσκολα εβγαινε η μπαταρια? μιση ωρα παιδευοταν και εσπρωχνε και τον εγκεφαλο λιγο οπως την τραβουσε...αλλά νταξει. παντως ζορικη απεγκατασταση της μπαταριας απο την πεζο. |
makis106 έγραψε: | ||
|
mathanas έγραψε: |
Καλορίζικη η μπαταρία, σχετικά τώρα με τις μετρήσεις που σου έδειξε προφανώς δε μετράς έτσι απλά το CCA μιας μπαταρίας, δες το link και παρατήρησε σε ποια θερμοκρασία τις τεστάρουν....
http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_measure_cca_cold_cranking_amp |