Miltellas έγραψε: |
Άντε να δούμε πόσο τραβά η Αθήνα...
Εάν δεν φτάσουν τα άτομα υπολόγισε και εμένα και τον PDuke. Αστείο ίσως να φαίνεται αλλά σοβαρολογώ! Πρέπει να κάνετε μια αρχή εκεί κάτω! Στην Θεσσαλονίκη οι συνεργασίες βρίσκονται σε καλό δρόμο. Αλλά και πάλι εάν χρειάζεστε στήριξη θα την έχετε. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Άντε να δούμε πόσο τραβά η Αθήνα...
Εάν δεν φτάσουν τα άτομα υπολόγισε και εμένα και τον PDuke. Αστείο ίσως να φαίνεται αλλά σοβαρολογώ! Πρέπει να κάνετε μια αρχή εκεί κάτω! Στην Θεσσαλονίκη οι συνεργασίες βρίσκονται σε καλό δρόμο. Αλλά και πάλι εάν χρειάζεστε στήριξη θα την έχετε. ![]() |
Byron206 έγραψε: |
Και εγω για 10/50 ενδιαφερομαι λογο κινητηρα 1.1 δεν λεει για χαμηλοτερο αν η τιμη ειναι κ α λ η ειμαι μεσα.Μονο απαντησε λιγο γρηγορα διοτι ειμαι κατω απο το οριο για αλλαγη λαδιων. |
PoiSoN® έγραψε: |
Εγώ ποια να ζητήσω που έχω κάνει μόνο 1200 χιλιόμετρα? |
Svstouk έγραψε: |
Πήρα τα QUARTZ 9000 5W/40 100% Συνθετικά σήμερα από τον Πουλάκη ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Που βρίσκεται αυτός ο Πουλάκης ? |
Svstouk έγραψε: |
Δεν έχω άλλη εγγύηση, από το λόγο σας. Το γνωρίζω και είμαι διατεθιμένος να το ρισκάρω. Σας ακούω λοιπόν! ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Όταν πριν δυο μήνες έλεγα που έχει TOTAL στην Eλλάδα, που ήσουν Στέφανε; Σε σύγχωρω βρε, αλλά θα περιμένεις 1-2 μήνες ακόμα για να ξαναλλάξω. Mε αυτή την ψύχωση που έχεις με τα λάδια μήπως να σε παίρνω το Nοέμβρη μαζί στο ελαιοτριβείο να τσεκάρεις την ποιότητα και του δικού μου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Danile τα άκουσα και εγώ από ραλιάρη αλλά μου έφυγε η μαγκιά από την τιμή και τα ξέχασα. Eίπαμε καλή ποιότητα αλλά μην το Γ#$%^σουμε κιόλας. Ό Στέφανος έχει το point με τα TOTAL. EYΓE ΣTEΦANE. |
danielos έγραψε: |
ειναι γαλλικα ειναι full synthetic racing (ετσι γραφουν στο κουτι) και το διλιτρο στοιχιζει αν θυμαμαι καλα περιπου 45 ευρω! |
Svstouk έγραψε: |
Λεωφόρος Αθηνών 243Α στο Δάσος Χαϊδαρίου. Όπως φεύγεις για Κόρινθο, στα φανάρια του Δάσους Χαϊδαρίου, ένα χιλιόμετρο πριν το Δαφνί στο αριστερό σου χέρι. ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||||
Λεωφόρος Αθηνών 243Α στο Δάσος Χαϊδαρίου. Όπως φεύγεις για Κόρινθο, στα φανάρια του Δάσους Χαϊδαρίου, ένα χιλιόμετρο πριν το Δαφνί στο αριστερό σου χέρι. ![]() |
pduke έγραψε: |
Να θυμήσω κι εγώ με τη σειρά μου στους δικούς μας εδώ στη βόρειο Ελλάδα ότι έχουμε βρει TOTAL και περιμένω να ακούσω γνώμες και εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Θα παρακαλούσα πολύ να απαντήσετε όλοι είτε αρνητικά είτε θετικά ώστε να έχουμε μια άποψη για το που βρησκόμαστε και αν θα πάμε για συνεργασία με τους ΤΟΤΑΛΑΔΕΣ ή όχι ευχαριστώ |
chatasos έγραψε: |
Πάντως για να ξέρετε, στο CD η Peugeot προτείνει για την Ελλάδα τα παρακάτω Total:
TOTAL QUARTZ 5000 15W40 TOTAL QUARTZ 7000 15W50 TOTAL QUARTZ 7000 10W40 TOTAL QUARTZ 9000 5W40 TOTAL QUARTZ 9000 0W40 |
Svstouk έγραψε: | ||
Σειρά 5000 ![]() Σειρά 7000 ![]() Σειρά 9000 ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Μίλτο για πές μου την τιμή? |
alxdr74 έγραψε: | ||
Ναι τιμες δεν ξερουμε....Επισης και τιμες για βαλβολινη! Απο το εργοστασιο τη βαλβολινη "φοραει" το 206? |
alxdr74 έγραψε: | ||
Ναι τιμες δεν ξερουμε....Επισης και τιμες για βαλβολινη! Απο το εργοστασιο τη βαλβολινη "φοραει" το 206? |
Lord Cypher έγραψε: |
Για τα SplitFire τα μπουζί τι λέτε? Μαζί με μπουζοκαλώδια ανάλογα? |
Lord Cypher έγραψε: |
Βρε παίδες, το service που το κάνετε? Σε εξουσιοδοτημένα ή σε γνωστούς σας? Εγώ πάω στην Lion. Μπορώ να αγοράσω οτιδήποτε θέλω (π.χ. λάδια) και να τους τα πάω να τα βάλουν, ή θα με κοιτάνε με μισό μάτι? Για τα SplitFire τα μπουζί τι λέτε? Μαζί με μπουζοκαλώδια ανάλογα? |
pduke έγραψε: |
εως τότε όποιος θέλει φέρνουμε λάδι και στο τουρ...... από τον βορρά με αγάπη..... |
Alex έγραψε: |
Αν τα Τοταλ εχουν ιδια ή καλυτερη ευστροφια απο τα PAZ τοτε τα Motul (συμφωνα με Svstouk παντα) τα τρωνε και τα 2 μιας και το Motul στροφαρει τον κινητηρα καλυτερα ![]() Αρα μολις καναμε μια εμμεση συγκριση Μοτουλ και Παζ όπου Μοτουλ > Παζ για το θεμα ευστροφια.. (τα υπολοιπα ας τα αφησουμε προς το παρων..) Τωρα Μιλτο ξερεις γιατι τα γραφω αυτα ε? Για να σου αναψουν τα λαμπακια που σου λεω συνεχεια Motul... ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Πάντως νομίζο ότι δεν είναι καλό κάθε τρεις και λίγο να βάζουμε άλλο λάδι στον κινητήρα! |
PoLiThS έγραψε: |
Μίλτο για πόσα χιλιόμετρα λέει η εταιρια τα λαδια ? (Εννοω η Peugeot) καθε ποτε δινει αλλαγη λαδιών ? |
Miltellas έγραψε: |
Αλέξη, ο Στούκας δεν έχει δοκιμάσει τα PAZ |
Miltellas έγραψε: |
Για τα Motul δεν ξέρω αν θα δοκιμάσω γιατί 1ον) είμαι ικανοποιημένος από τα Tοtal, 2ον) δεν πιστεύω σε μύθους, |
Miltellas έγραψε: |
4ον) οι διαφορές στα λάδια αυτής της κατηγορίας είναι ανάξιες λόγου |
Miltellas έγραψε: | ||
H αντιπροσωπεία; Ανά 10000χλμ! Άκουσα ότι τώρα τελευταία κάποιες αντιπροσωπείες λένε ανά 20000χλμ. Δεν εξακρίβωσα εάν αληθεύει. Το εργοστάσιο; Ανά 30000χλμ σε νορμάλ οδικές συνθήκες με περιοδικό έλεγχο για συμπλήρωση στάθμης (γιατί σίγουρα θα καεί κάποια ποσότητα ενδιάμεσα), και 20000χλμ για δύσκολες οδικές συνθήκες. Θεωρώντας ότι η Ελλάδα ανήκει στην κατηγορία "Δύσκολες Συνθήκες" τότε η Peugeot προτείνει αλλαγή στα 20000χλμ με ενδιάμεσο έλεγχο στα 10000χλμ, και με μάλιστα με χρήση ημισυνθετικών λαδιών. |
alxdr74 έγραψε: | ||||
Γνωμη μου ειναι οτι ειναι πολλα 20.000 χιλιομετρα για αλλαγη λαδιων! Βεβαια το λεει η peugeot αλλα και παλι με φοβιζει...Εγω σκεφτομουνα καθε 5.000 να αλλαζω τα Total και καθε 10.000 λαδια και φιλτρο! Λιγο τραβηγμενο βεβαια αλλα νομιζω οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα μιας και τα λαδια του θα ειναι παντα "φρεσκα" |
fpug έγραψε: | ||||||
Εγω στο 2λιτρο παντως τα αλλαζω καθε 5,000 χλμ. οπως ακριβως εκανα με το 205 και με το ραλλυ που ειχα παλιοτερα. Περισσοτερα εξοδα βεβαια αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο πολλα προβληματα που μπορει να δημιουργηθουν στο μελλον. |
Svstouk έγραψε: |
"Taking in account your driving style - city driving- , and assuming a town with a lot of traffic like Athens, we recommend about 10.000 kms for Quartz 7000, and about 15.000 kms with Quartz 9000 5w40. This is the dominant trend in big sities of Greece with a lot of traffic. " Εγώ θα τα αλλάζω κάθε 7500 χλμ με αλλαγή φίλτρου. Πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος συμβιβασμός από άποψης απόδοσης, οικονομίας και προστασίας του κινητήρα. |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: |
Καποια γνωμη για το CASTROL RS ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Δε μας τα λες όλα όμως !!!!!!! Πες μας και προς ποιόν το έστειλε το e-mail η ΤΟΤΑL. Κάποιο πουλάκι μου είπε ότι το "προς" στο e-mail έγραφε: To : Doctor Svstouk (the specialist of lubricants in Greece) ![]() ![]() |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: |
Καποια γνωμη για το CASTROL RS ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Α, και κάτι ακόμα. Βλέπω προχθές ένα μαγαζί στη Νίκαια που διαφήμιζε τα TOTAL. Μπαίνω, τον ρωτάω πόσο μου αφήνει το 9000 5/40.
"13 ευρώ το λίτρο" μου λέει........ ![]() ![]() ![]() ![]() |
BTS έγραψε: | ||
Ανεξάρτητο μαγαζί με ανταλλακτικά γαλλικών αυτοκινήτων στην Πάτρα...Excellium 5W/40, 14 ευρώ το λίτρο.... |
Svstouk έγραψε: |
Λοιπόοοοοοοοον, τα νέα μου.........
Δοκίμασα τα QUARTZ 9000 5W/40 σε απόσταση 850 χιλιομέτρων, μεικτή. Τα 300 περίπου σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ανηφόρες, κατηφόρες κουλουπού, κουλουπού.... ![]() ![]() Με τον κινητήρα πάνω από τις 3000 σαλ για τρεις ώρες η μέγιστη θερμοκρασία λαδιού που είδα ήταν 110 βαθμοί. Στον αυτοκινητόδρομο με όχι λιγότερα από 130 (έπαιζα από 130-150), η θερμοκρασία λαδιού ήταν κολλημένη στους 101 βαθμούς! Εξαιρετικό! Η δε θερμοκρασία του κινητήρα ήταν στους 90-91 βαθμούς. ![]() |
alxdr74 έγραψε: | ||
Στο δικο μου (1,4) με τα TOTAL και κανοντας την αποσταση Λαρισας-Θεσσαλονικης και επιστροφη δεν μπορεσα να ανεβασω την θερμοκρασια του κινητηρα πανω απο τους 75 το πολυ 80 βαθμους....Και η μεση ταχυτητα μου ηταν 150 χιλιομετρα...Λογικα και το λαδι θα επαιζε σε μικρες Θερμοκρασιες..Ειναι λογικο αυτο? |
TZAG έγραψε: |
Επειδή το εργοστάσιο συνιστά ΤOTAL, και επειδή δεν μ'αρέσει να πειραματίζομαι. Στείλε μου ένα ΠΜ Svstouk που βρίσκουμε τα QUARZ 9000 στην Αθήνα με 9 ευρώ. |
Svstouk έγραψε: |
Λεωφόρος Αθηνών 243Α στο Δάσος Χαϊδαρίου. Όπως φεύγεις για Κόρινθο, στα φανάρια του Δάσους Χαϊδαρίου, ένα χιλιόμετρο πριν το Δαφνί στο αριστερό σου χέρι. |
alxdr74 έγραψε: |
Στο δικο μου (1,4) με τα TOTAL και κανοντας την αποσταση Λαρισας-Θεσσαλονικης και επιστροφη δεν μπορεσα να ανεβασω την θερμοκρασια του κινητηρα πανω απο τους 75 το πολυ 80 βαθμους....Και η μεση ταχυτητα μου ηταν 150 χιλιομετρα...Λογικα και το λαδι θα επαιζε σε μικρες Θερμοκρασιες..Ειναι λογικο αυτο? |
NICK έγραψε: |
Το δικό μου 1.4 το πήρα με λάδια της ΒΡ (visco 7000 0-40,πλήρως συνθετικό).Μέχρι τώρα στα 29000 κμ,άλλαζα με αυτά,κάθε 10000,δηλαδή 2 αλλαγές.Από τις συζητήσεις σας όμως κατάλαβα ότι όλοι σχεδόν βάζετε 5-40.Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να αλλάξω κι εγώ δείκτη;Από ότι βλέπω υπάρχει μεταξύ σας μεγάλος ενθουσιασμός για τα TOTAL.Μάλλον αυτά θα βάλω,αλλά σε τι δείκτη; |
NICK έγραψε: |
Άντε τώρα κι ένα καλό παιδί από τη Θεσσαλονίκη να μου πει που μπορώ να τα βρω,γιατί στα μεγάλα τουλάχιστον πολυκαταστήματα που έψαξα σήμερα,δεν μπόρεσα να τα βρώ ![]() ![]() ![]() |
micho έγραψε: |
νικο αν θες στειλε pm σε μενα η στον μιλτελα να σου πουμε με ποιον και που εχουμε κανει συνεργασία σαλονικη.
Τα τοταλ μας βγαλανε ασπροπροσωπους στα χίονια και στην εθνικη με πολυ χαμήλες θερμοκρασίες παντως! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Καλά ρε micho πάλι το έσκιζες στο δρόμο το 206???λυπήσου το λίγο βρε!!!! |
NICK έγραψε: |
Ευχαριστώ.Από ό,τι βλέπω,είναι και κοντά στο σπίτι μου.
Άντε ρε Μίλτο,πού είσαι;;;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring: 1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα. 2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι. |
chatasos έγραψε: | ||
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια + 3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές) 4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
chatasos έγραψε: | ||
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια + 3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές) 4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
teoman έγραψε: |
-Σε κίνηση σε υψηλές στροφές (σκίσιμο),σχεδόν τα ίδια (ποτέ όμως πάνω από 120) Είμαι πολύ ικανοποιημένος,σχεδόν όσο απαιτώ από τα λάδια. |
pduke έγραψε: | ||
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε. Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα |
pduke έγραψε: |
Θα ήθελα εδώ να ορίσουμε το σκίσιμο για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα Προτείνω λοιπόν το σκίσιμο απο εδώ και πέρα να είναι 15 τουλάχιστον χλμ με 170+ ακατέβατα ή να περιγράφει ο καθένας το πως το έσκισε. Τα λέω αυτά γιατι όλα τα "εδώ" 16άρια με τις παραπάνω συνθήκες φτάνουν κοντά στα 140.Η διαφορά είναι μεγάλη άρα καλο είναι να έχουμε σωστότερα συγκριτικά αποτελέσματα |
teoman έγραψε: | ||
Τώρα,κατεβαίνω στον κήπο μου,στην μεγάλη ευθεία να το "κάψω" ![]() ![]() Σκίσιμο-για μένα-είναι 5-6 κόντρες,με κόφτες σε 1η,2α και 3η,επί μισάωρο τουλάχιστον!Έτσι βγάζω συμπεράσματα... |
konstantinos έγραψε: |
Επίσης σκίσιμο είναι στην Κηφισίας 2-3 ώρες, 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα... ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές |
Slash έγραψε: |
![]() Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500! |
Sidobre έγραψε: | ||
Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slash έγραψε: | ||
Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; ![]() ![]() |
pduke έγραψε: | ||||
Γρήγορη στροφή πάρε......μεγάλη κουβέντα μη λες......... ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Συμπληρώνα για τους νεότερους :
Δεν έχω καμία σχέση με την αποθήκη στο Αιγάλεω ή με οποιονδήποτε άλλο έχω έρθει σε συνεννόηση. Όσο ξέρετε εσείς εμένα, άλλο τόσο ξέρω εγώ αυτούς. Απλώς, μέσω της δύναμης του 206Club έχω κάνει συμφωνία, που ωφελεί και εμένα στις αγορές μου, αλλά και όλους όσους ανήκουν σε αυτή την "οικογένεια", το Club μας. Αυτά προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Όπως είπα και πολύ παλιότερα η λύση για τα 16άρια (όπως και στα Rallye) είναι μία και λέγεται: Ψυγείο Λαδιού! Απορώ πώς δεν το έψαξα ακόμη... ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Για αγορά και τοποθέτηση ψυγείου λαδιού χρειάζονται 150.000 δρχ. ή 440,205 ευρώ. |
chatasos έγραψε: | ||
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια + 3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές) 4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
Δημήτριος έγραψε: |
Σήμερα έβαλα τα Τotal Quartz 9000. Αγόρασα 4 λίτρα έναντι 35 ευρώ....
Χρειάστηκα και αλλα 8 ευρώ για το φίλτρο και άλλα 5 ευρώ για την τοποθέτησή τους σε ένα συνεργείο...Δεν έχω δει πιο επιμελημένη δουλειά κατά την διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών... Δεν έμεινε ούτε μια σταγόνα (τρόπος του λέγειν) από τα παλιά λάδια!!... ![]() ![]() ![]() Θα προβώ σε μερικά test drive εντός λίγων ημερών... ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
35???από που???
συνεργείο??ποιο συνεργείο???με τόσο καλή δουλειά????μήπως να με έπαιρνες ένα τηλέφωνο μπας και κάνουμε καμιά κίνηση? |