πΕτΡοS έγραψε: |
εμενα η απορία μου ειναι τα 94 αλογα που αναφερεις... πως,που,ποτε ?? |
netblaster έγραψε: |
εμενα η απορία μου ειναι τα 94 αλογα που αναφερεις... πως,που,ποτε ?? |
πΕτΡοS έγραψε: |
Μπραβο παρατηρητικοτητα Πετρο!!! |
George4 έγραψε: |
τα 94hp που αναφερω προερχονται απο, αλλαγη εκεντροφορου (απο 1600, 206), ροηκη εξεληξη απο τριγωνικη σε κυκλικη, χαμηλωμα στο καπακι, μεταλικη φλατζα, εξατμηση, βαρελακι BMC, αλλαγη στη συμπιεση βενζινης, και προγραμμα απο τη VAMAG. για οποιαδηποτε περαιτερω αμφιβολια υπαρχει και δυναμομετρηση που μπορω να την δειξω αν θελεις. |
Kouzman έγραψε: |
ναι φιλε το ξερω... ειναι λιγο περιεργο αλλα τα παντα ειναι θεμα συνηθειας...
μονο και μονο απο look το γουσταρω... ιδιως οταν βλεπω κατι ραλλους που φορανε... ειναι πραγματικα πολυ αγωνιστικη η αισθηση... ααααχχχ, ας οψεται ο αεροσακος, αλλιως θα χτυπαγα και ενα sparco τριακτινο γουβωτο και ειναι κομπλε η καμπινα... |
nikq έγραψε: |
To quick shift δεν έχω σκοπό να το βάλλω για «κόντρες»αλλά για να φτιάξει λιγάκι το κιβώτιο ταχυτήτων να γίνει λιγάκι ποιο κοντό… περιμένω τις εντυπώσεις σου Νίκο (επάνω στο σαμάν του 1.4 θα το βάλεις ?ή το έχεις αλλάξει με άλλο?) |
Lef205 έγραψε: |
Aτο βαψιμο του πυργολεβιε ή το νικελωμα του.Επισης η βαση του μπορει να καλυπτει με μια χειροποιητη φουσκα.
Οσο για το σασμαν δεν ειμαι σιγουρος αν καταπονειται τοσο αν ειναι σωστος ο λεβιες. |
kanelj έγραψε: |
Φουσκα?!?!Σαν πολυ μεγαλη δεν θα ειναι?!σαν σακουλα σκουπιδιων θα ειναι!!!!
|
Lef205 έγραψε: |
Aρη ετοιμαζεται κατι μεσω του κλαμπ απο πυργολεβιεδες,περιμενε λιγο . . .
Το θεμα της εμφανισης λυνεται με το βαψιμο του πυργολεβιε ή το νικελωμα του.Επισης η βαση του μπορει να καλυπτει με μια χειροποιητη φουσκα. Οσο για το σασμαν δεν ειμαι σιγουρος αν καταπονειται τοσο αν ειναι σωστος ο λεβιες. Μια τιμη για εναν καλο κυμαινεται γυρω στα 200 ευρω τοποθετημενος. Και για να μην ξεχνιωμαστε . . . Υποπτο το αισθημα σου υποπτο! |
MEMsound έγραψε: |
Κάθε φορά που θα το βλέπεις θα σου κάνει λίγο σε κέρατο... |
MEMsound έγραψε: |
και κάθε φορά που θα αλλάζεις ταχύτητα θα καυλώνεις!!
|
Ghost Dog έγραψε: |
Για να μην ξεχνιωμαστε...
Ρωτησα για ενα short shift της b&m,αλλα αυτο που με ξενερωσε ειναι (ετσι μου ειπανε δηλαδη ) οτι πρεπει να βαλεις after-market λεβιεδακι ... ...ΚΑΙ ΑΝΡΩΤΙΕΜΑΙ τωρα ο φουκαρας,απο τη στιγμη που και το δικο μας ειναι βιδωτο (οπως και τα aftermarket) γιατι να μην μπαινει κανονικα????? |
206ey έγραψε: |
http://i68.photobucket.com/albums/i2/206ey/pug_interior.jpg interior of my 206XSi comments about anything other then the dirt are welcome! :jumpin: |
206ey έγραψε: |
yeah, tis the B&M short shift, the door card are from Ecosse, took an age to save up for em, but worth it if you don't feel up to it yourself.
the silver Inox gaiters are from Simoni, from demon tweeks I think.... |
MEMsound έγραψε: | ||
Παρεπιπτόντως το B&W τοποθετημένο:
|
smpokos έγραψε: |
ο πυργολεβιες ρε παιδεια για να καταλαβω σου κανει το κιβωτιο συριακο ας πουμε? |
MEMsound έγραψε: |
2... (αν και "είμαι" ΒΕ και όχι "ΜΑ" και δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά αυτό το βλέπουμε στην πορεία) και αν γίνεται και με μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης...
"Αφεντικό" κάνε σχετκά πιο συγκεκριμένο (=στο περίπου, όχι ακριβώς) το "χαμηλή τιμή" γιατί είμαι στο "τσάκ" για παραγγελία πυργολεβιέ με γύρω στους 150"εβραίους"... |
MEMsound έγραψε: |
Λοιπόν για να μην μπερδευόμαστε υπάρχουν 3 είδη:
quick-shift: όπως πχ και της ecosse : http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=1553 (μπαίνουν μπροστά κοντά στο σασμάν) |
MEMsound έγραψε: |
Επίσης ένα θέμα που πρέπει να λυθεί για πυργολεβιε στο 206 είναι ότι ο μαμά μοχλός είναι S (για να έρχεται πιο μπροστά) και όχι ίσιος όπως στο 106 (βγάλτε την φούσκα για να δείτε) και δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε πυργολεβιέ (= χωρίς να έρθει πιο πίσω = θέλει ψάξιμο) |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. είμαι σίγουρος ότι θα ήθελες και το τιμόνι του 206 πιο πίσω... |
Ghost Dog έγραψε: |
Το μονο που με φοβιζει (λογω χειροποιητης κατασκευης) να πω την αμαρτια μου ειναι μηπως μου μεινει σε καμια αλλαγη στο χερι (..και'γω βρεθω σε κανεναν γκρεμο ) |
Sidobre έγραψε: |
Τέτοια περίπτωση δεν πρόκειται να υπάρξει. Δεν το συζητάω καν. Αν είναι ναι φιάξουμε κάτι, εννοείται ότι θα είναι άψογο και δοκιμασμένο, αλλιώς καλό είναι να μην το φιάξουμε καθόλου |
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν υπάρχει σοβαρή πιθανότητα για κατασκευή ποιοτικότατου Short Shift σε χαμηλή τιμή με μείωση 30% της απόστασης και δυνατότητα διατήρησης του εργοστασιακού λεβιέ (πάνω μέρος).
Μοντέλα: 206 πλήν RC, 106. Θα συζητήσω αργότερα και για 307... Για να ακούω ενδιαφέρον... 1 είδον! |
MEMsound έγραψε: |
Το τοποθέτησες ή όχι ακόμα?
Περιμένω εντυπώσεις/σχόλια. |
Παράθεση: |
Εγώ θέλω ένα μέχρι τον καθρέπτη....
|
Road_Runner έγραψε: | ||
Ναι αλλά στην αλλαγή από 2α-->3η θα βρίσκει στην μπλαφονιέρα |
MEMsound έγραψε: |
με την λεπτομέρεια ότι είναι 2λιτρο το συγκεκριμένο 206 (ΒΕ κιβώτιο) για αυτό έχει τόση μεγάλη διαδρομή χωρίς το συγκεκριμένο quick-shift.
|
Παράθεση: |
τα 1400άρια και 1600άρια με τα ΜΑ κιβωτια έχουν πιο μικρές διαδρομές.
Πάντως το ποσοστό μείωσης της διαδρομής θα είναι το ίδιο. |
Παράθεση: |
Εγώ παντως προσανατολίζομαι στον πυργολεβιέ για να έρθει και πιο κοντά στο τιμόνι. |
206ey έγραψε: |
Done this myself using a B&M quick shift. Its pretty stright forward, though it took me a bit of time on my own.
The linkage you need to get out is hidden behind the heat shield which is why you can't see it, I've heard you can bend the heat shield around the exaust, but I took it off completly, which involves unbolting the exaust and sliding the heat shield away. B&M had good instructions, but I don't know the one your looking at so yeah Anyways, heres a pic of mine for ya :jumpin: |
WrcOne69 έγραψε: |
Παντως ενα σειριακό αλά M.Gronholm θα ήταν μουρλια |
WrcOne69 έγραψε: |
μηπως μπορειτε να δια τίσετε Δεν πρεπει να 'χω καταλαβει τι είναι . |
MEMsound έγραψε: | ||
|
WrcOne69 έγραψε: |
Τι υπονοείς ? Θα σου κακοέπεφτε ? |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Να φανταστείς πως είναι τοοοοοοοοοοοοσο γρήγορος που δεν χρειάζεται τέτοια μπιμπλίκια... |
MEMsound έγραψε: |
Βαγγέλη τελικά τι έγινε με το quick-shift?? |
MEMsound έγραψε: |
και μερικές ερωτήσεις:
από αίσθηση πως είναι? κουμπώνουν όμορφα οι ταχύτητες? σκαλώνει πουθενά? έχει βαρύνει πολύ? θέλει προσοχή για να μην μπερδέψεις τις ταχύτητες?? (= είναι σαφές?) |
ultra-one έγραψε: |
Έχω χάσει επεισόδια νομίζω!!!!
Γίνεται να ΜΗΝ μπει ο πύργος και να μπει μόνο το παρακάτω εξαρτηματάκι με τον μαμά λεβιέ???? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Φυσικα! |
STELIOS έγραψε: |
Αυτο το μαραφετι που μπορουμε να το βρουμε στην Αθηνα ? |
Παράθεση: |
Peugeot 206 Quickshift
Fitment - All models except HDi & 180 Ref - 206 Features - Precision machined from aerospace alloy this adjustable quickshift will make your gear change shorter and more enjoyable. Cost - £19.99 |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. όπου να 'ναι θα σκάσει μύτη και ο κρυφο-κάγκουρας της Ανατολικής παραλίας Αττικής... |
Παράθεση: |
Features - Precision machined from aerospace alloy this adjustable quickshift will make your gear change shorter and more enjoyable. |
Steve έγραψε: |
Αεροναυπηγικού τύπου αλουμίνιο... 20 λίρες αγγλίας? Αν έχει μέγεθος παραπάνω από μισό σπιρτόκουτο όλο το quickshift, τότε αμφιβάλλω για το υλικό κατασκευής... |
pappaki έγραψε: |
Αααααααα! Θέλω και εγώ ένα, quickshift, χωρις πυργολεβιέ...ευχαριστώ |
pappaki έγραψε: |
Καταρχας ο Μάνθος , με την παρέα του, σε στιγμές χαλάρωσης..... |
MEMsound έγραψε: |
Αυτό που με προβληματίζει είναι κάτι που μου είπε την Πέμπτη το βράδυ ο Νίκος ότι με του συγκεκριμένου τύπου quickshift μειώνεται μόνο η διαδρομή μπρος-πίσω και όχι και η δεξιά-αριστερά. |
MEMsound έγραψε: |
Διαδρομές δεν έχουν μειωθεί γιατί δεν το έχουμε βάλει τον λεβιέ στην κατώτατη θέση μιας και από κάτω υπάρχει η λαμαρίνα που καλύπτει την εξάτμιση (και η οποία στο δικό σου αγωνιστικό 106 απουσιάζει για ευνόητους λόγους βάρους)
Αν έλλειπε η προστατευτική λαμαρίνα θα μπορούσε να μειωθεί η διαδρομή. Επίσης ουσιαστικά η διαδρομή στο μαμά ύψος έχει μειωθεί δραματικά. Όμως επειδή έχουμε αυξήση το ύψος (και είμαστε στο ύψος των αεραγωγών) η διαδρομή έχει ξαναυξηθεί. Εσένα που είναι -50% αναφέρεται σε μείωση στο μαμά ύψος (=αν το λεβιαδάκι ήταν εκεί που είναι το μαμά) ή στην θέση που βρίσκεται τώρα? Επίσης ο λεβιές είναι χυτός. υ.γ. στο 106 θα πέσει κι άλλη δουλειά για να βελτιωθεί περαιτέρω και η αίσθηση κι η διαδρομή ανεξάρτητα με τα ντιζάκια (που στο συγκεκριμένο 106, λόγω του ότι είναι από τα τελευταία 3φυσα δεν γίνεται άμεση ρύθμιση τους, όπως πχ στα xsi k.a.). Έγινε "πρόχειρη" τοποθέτηση ώστε να το έχουμ έτοιμο για την ATS και θα ξανασχοληθούμε άμεσα με αυτό... |
Lef205 έγραψε: |
H μειωση αναφερεται στο μαμα υψος,το λεω με καθε σιγουρια γιατι ειχαμε ξεχωριστη επιλογη για το υψος ανεξαρτητα απο τη διαδρομη,εργοστασιακο διακοπτες αεραγωγους και ηχοσυστημα,αυτα πρεπει να ηταν τα υψη που μπορουσαμε να επιλεξουμε. Αν θυμαμαι καλα ΜΕΧΡΙ 50% μειωση ΔΕΝ χρειαζεται η αφαιρεση της λαμαρινας, για 65% νομιζω οτι χρειαζεται . Δηλαδη για να μειωσετε την αποσταση θα χαμηλωσετε τον λεβιε? |
MEMsound έγραψε: |
Καμιά μέρα που θα έχουμε όρεξη θα τον βγάλουμε από το δικό μου να το δοκιμάσουμε σε κάποιο με ΜΑ σασμάν να δούμε τι γίνεται και εκεί (μάλλον στου Νίκου που έχει πιο ευκολη πρόσβαση στο κάτω μέρος, λόγω έλειψης της προστατευτικής λαμαρίνας..... |
MEMsound έγραψε: |
καλησπέρα και σε εσένα.
H griffiths είναι κλειστή μέχρι αρχή 2007. Από κει και πέρα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο υπόψη μου. |
MEMsound έγραψε: |
http://www.griffiths-engineering.co.uk |
Lef205 έγραψε: |
Το οτι ο τυπας εχει τον λεβιε στα μουτρα του δεν παιζει κανενα ρολο γιατι οπως λες και εσυ ειναι σειριακο το κιβωτιο, εχει μπακετ εχει αλλο τιμονι κλπ, επισης τον ρωττησες αν τον βολευει και τον ιδιο η θελει να τον αλλαξει? |
Lef205 έγραψε: |
Ηδη τον εχεις πολυ ψηλα. |
Lef205 έγραψε: |
Το λαμαρινακι ειναι 100% για θερμομονωση και αν το βγαλεις αυτο που θα συμβει ειναι μικρη θερμανση της βασης του λεβιε απο την εξατμιση . . . κοινως τιποτα! |
Lef205 έγραψε: |
Το αν ο λεβιες γινει βαρυς σε αισθηση εξαρταται κατα ενα μεγαλο ποσοστο απο τι συχγρονιζε κομπλερ εχεις παρα απο τα υπολοιπα. |
Lef205 έγραψε: |
Ο πυργος σου δεν ηταν ο πρωτος για 206, εχουν φτιαχτει κι αλλοι και σου προτεινω καλυτερα να πας σε εναν μαστορα που εχει φτιαξει κι αλλους για 206 να σου πει τι να κανεις. |
Lef205 έγραψε: |
Αν τον λυγισεις θα εχεις απισευτη σαφηνεια στην "πρωτη- δευτερα" και μετα θα ψαχνεις τις υπολοιπες, ο ανθρωπος στο βιντεο εχει σειριακο δηλαδη"πρωτη δευτερα" και τιποτε αλλο. |
volvos έγραψε: |
eγω μαστακουλοπυργους δεν εχω αλλα σημερα πηγα και πηρα
κομπλερ πεζο σπορτ ελατηριακα τους συνολο 86ευρω! κονδωρ |
volvos έγραψε: |
το πουλας?
μα καλα κανεις δεν εχει βαλει τετοιο πραμα ως τωρα?????? μονο ο ΜΑ-ΛΑ-ΣΤΟΥ-ΠΟ-ΠΥΡ-ΓIΩΤΗΣ YPΑΡΧΕΙ? |
MEMsound έγραψε: |
Αν όλα οκ θα γίνει η σχετική παραγγελία... Η τοποθέτησή του εύκολη. θα υπάρξει σχετικό how to... |
plaketokofths έγραψε: | ||
1. Παραγγελία για το quickshift της GRIFFITHS ή για κάποιο αντίγραφο του απο μηχανουργείο..? |
plaketokofths έγραψε: |
2. Όταν λες εύκολη τοποθέτηση και how to εννοείς οτι θα μπορέσουμε να το κάνουμε μόνοι μας? |
volvos έγραψε: |
ΕΠΙΣΗΣ einai τετοια κομπλεξαρα και καγκουρας ππου θα λεει παπαριες για να μη βαλει αλλος και να ειναι ο μονος γρηγορος κουικσιφτης.... |
pappaki έγραψε: |
Το Manthosgarage πολύ φιλικό, εγώ είχα την τύχει να είναι εκεί το ίδιο το αφεντικό, και όχι ο βοηθος Gr@lly...
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, ενώ με άφησε και να βλέπω...πράγμα που στα επίσημα είναι λίγο πρόβλημα, ενώ με άφησε να βοηθήσω και πολύ λίγο... Στο τέλος και αφου τελείωσαμε, με πήγε βόλτα με το δικο του υπερτούμπανο street-racer άσπρο 206, όπου πραγματικά χέστηκα πάνω μου.... |
MEMsound έγραψε: |
Δεν είναι γιατί εκεί που μπαίνει είναι "έμμεσο" και δεν αλλάζει (πολύ) ττις δυνάμεις του μοχλικού που φτάνουν στο χέρι (τουλάχιστον όπως αλλάζουν με ένα πυργολεβιέ που είναι άμεσος)
Μεγειές μεγειές... |
gavanas έγραψε: |
Επειδή έχουμε πολλούς που το έχουν βάλει, και επειδή δοκίμασα του pappaki (σταματημένος) έχω μια ερώτησούλα...
Έχω την αίσθηση ότι η 1η 3η και 5η δεν έχουν αλλάξει θέση, αλλά η 2α και 4η, έχουν έρθει πιο μπροστά, μειώνοντας τη συνολική διαδρομή. Το αποτέλεσμα είναι σε 2α και 4η ο λεβιές να είναι κατακόρυφος, ενώ στις υπόλοιπες πολύ μπροστα.... |
gavanas έγραψε: |
Έχω την αίσθηση ότι η 1η 3η και 5η δεν έχουν αλλάξει θέση, αλλά η 2α και 4η, έχουν έρθει πιο μπροστά, μειώνοντας τη συνολική διαδρομή. Το αποτέλεσμα είναι σε 2α και 4η ο λεβιές να είναι κατακόρυφος, ενώ στις υπόλοιπες πολύ μπροστα.
Ισχύει και στους άλλους αυτό? (χωρίς να θέλω να πω κάτι για τις πατέντες του συνεργείου πίσω από την πεντέλη ) |
nOkpos έγραψε: |
μαλλον δεν ειναι πολυ ευκολο ... |
sod έγραψε: |
Να ευχαριστησω και forumiaka τον mr Μανθο!!!! |
nOkpos έγραψε: |
το περιμενω και εγω το Quick shift μου αλλα κατα ποσο ειναι ευκολο να το τοπεθετησω μονος μου ? |
STELIOS έγραψε: |
Μπηκε το ρημαδι επιτελους...
Σας συνηστω οποιος θα σκεφτει να το βαλει μονος του, να βρει και παρεα για βοηθεια καλητερα. Εγω το εβαλα μονος σε κανα μισαωρο αλλα ταλαιπωριθηκα λιγακι. Το ιδανικο ειναι να ειναι ενας απο κατω απο τ'αμαξι και ενας απο πανω (ανοιχτο καπο) και να συνεργαζονται. Αν δεν παιζει υδραυλικος γρυλος το καλητερο ειναι να το σηκωσεται με τις 2 δεξιες ροδες σε πεζοδρομιο ωστε να χωνεστε απο κατω και να δουλευεται ανετα. Επεισης απαραιτητο θα ειναι να βγει το φιλτροκουτι με το σωληνα εισαγωγης για να διευκοληνθει ο απο πανω. Εντυπωσεις ακριβως οπως ο Χρηστος παραπανω: εχει γινει λιγο πιο σκληρο και η πρωτη αισθηση ειναι πως δεν κουμπωνουν σωστα οι ταχυτητες. Ομως ειναι πιο κοντα μεταξυ τους |
206 CC RG έγραψε: |
Ήρθε η ώρα μου...
Οδηγίες εγκατάστασης για Saxo-106(1.4 τουλάχιστον...) 1.Βγάζουμε όλη τα κομμάτια της εισαγωγής από την πεταλούδα και μετά. Ακριβώς κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής είναι μία μεγάλη ντίζα-μπάρα,παράλληλη με τον καθρέφτη και μπροστά της είναι μία πλαστική σωλήνα της πλεξούδας(Αν το προσέξεις από πάνω η εφαρμογή του qs είναι πολύ ακριβής και ουσιαστικά είναι σαν αποστάτης). 2.Μπαίνουμε από κάτω και με ένα χοντρό κατσαβίδι βάζουμε κόντρα(κοντά στην μπίλια για να μην στραβώσει η ντίζα) και με αρκετή δύναμη ξεκουμπώνουμε η ντίζα. 3. Κουμπώνουμε το qs πάνω στην ντίζα και έπειτα το τοποθετούμε εκεί που πριν ήταν η ντίζα. Το σφύγγουμε καλά μετο άλλεν(είναι λίγο...στριμόκ@λα ). Η πλεξούδα πλέον περνάει πολύ κοντά στην ντίζα, ίσως ακουμπάει κιόλας αλλά δεν την πείραξα γιατί έχει κλιπ και είναι στερεωμένη καλά. Και πάλι δεν νομίζω πως θα δημιουργήσει πρόβλημα! |
206 CC RG έγραψε: |
Δες εδώ: Φωτο 1 Φωτο 2 Φωτο 3 |
RASTAVIPER έγραψε: |
Είσαι αρχηγός!!
Πες μου κάτι.Στο κενό στο κέντρο, καλύπτεις μόνο το μισό κενό με την άκρη αυτού του σίδερου (αλήθεια ποιο σίδερο είναι αυτό)?Το υπόλοιπο κενό μένει άδειο? |
o-400 έγραψε: |
καλησπερα......γιατι δεν κοιταζεις πρωτα εαν το δικο σου σασμαν εχει στον επιλογεα απο κατω δευτερη μπιλιτσα που κοντενουν οι σχεσεις;στο δικο μου σασμαν που ειναι 8v γινετε.και με γλιτωσε ετσι ο μαστορας απο τζαμπα χρηματα.!!! |
o-400 έγραψε: |
ααααααα και πως γινετε να ανεβασω καμια φωτο;;;;;;;;;;;;;;;;;;; |
volvos έγραψε: |
χτες εβαλα και εγω κουικ σιφτττττττττττττττττττ |
MEMsound έγραψε: |
Χάρη μας δουλεύεις???
Όλονων έχουν έρθει και σχεδόν όλοι τα έχουμε βάλει. Φυσικά και το δικό σου... αλλά έχεις χαθεί εδώ και κάμποσες μέρες/βδομάδες... |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ_X έγραψε: |
...Είναι λάθος τοποθέτηση (να έχουν λασκάρει τα βιδάκια)... |
apostok έγραψε: |
που ένας πήρε ένα σωλήνα να σπρώξει την ντίζα!! |
elias έγραψε: |
Επειδή ο λεβιές ταχυτήτων έχει ένα τζόγο αριστερά-δεξιά στη νεκρά, υπάρχει τρόπος να σφίξει λίγο? |
MEMsound έγραψε: |
δεν θυμάμαι αν το 307 έχει μοχλικό ή ντίζες
αν μοχλικό τότε κάνει |
Gr@lly έγραψε: |
Μάρεσει γιατι με πρόσέχεις.... |
sod έγραψε: |
Μηπωs αν αλαζεs καμια βαλβολινη??Κι εμενα κανει θορυβουs οπωs εκανε και πριν το βαλω... |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. ασε που ο @@άρας ο ζήσης θα το συνηθίσει και δεν θα το πουλήσει τελικά... |
MEMsound έγραψε: |
κάτι δεν μου λές καλά
κατα 99% κάνεις πιο γρηγορα την κινηση στα χερια από οτι στα πόδια... το quick μπήκε μόνο στο λεβιέ. οχι τιποτα άλλο αλλά εισαι ο πρώτος που "παραπονιέται" για κάτι τέτοιο |
SnakeMJK έγραψε: |
Σήμερα που το έσκισα λίγο στις αλλαγές.... Ίσως να είναι λίγο καλύτερα... Του δίνω άλλη μία μέρα ζωής! |
kovac έγραψε: | ||
Εγώ που το συνήθισα μπορούμε να το κοντύνουμε κι άλλο? Όποτε έχουμε χρόνο, βεβαίως βεβαίως.. |
MEMsound έγραψε: | ||||
απ οτι θυμαμαι το εχουμε βάλει και σε εσένα στο τερμα εμπρός οπότε από εεί δεν μπορείς να το κοντύνεις άλλο χρειάζεται αλλου είδους "πατέντα" (λίγο ακριβότερη) στον λεβιέ για περεταίρω μείωση της διαδρομής |
SnakeMJK έγραψε: |
...τελικά δεν είναι τόσο άσχημο... |
sps έγραψε: | ||
οδηγησε τωρα ενα 206 χωρις κουικ, να δεις ποσο θα ξενερωσεις.. |
sfikas205 έγραψε: |
kαλημερα.εγω παιδια παντος εστειλα μυν και μου απαντησαν οτι ουτε στελνουν ουτε και εχουν στειλει ποτε στην ελλαδα τιποτα.....λοιπαμαι αλλα δεν καταλαβενω πωσ τα παρακγελνετε εσεισ και σας ερχοντε...... |
MEMsound έγραψε: |
οτι να ναι...
θες να σου παραγγειλω και να στο στειλω? |
MEMsound έγραψε: |
μπορεί να μειωθεί κι άλλο η διαδρομή αλλά πρέπει να γινει πατεντουλα στον εργοστασιακό λεβιε σε μηχανουργείο... |
MEMsound έγραψε: |
οχι |
MEMsound έγραψε: |
αν δεν κάνω λάθος εγω την ειχα πάρει από εκει
http://i26.photobucket.com/albums/c104/psclub/katalogos_synergasies/bid.jpg |
dimisgr έγραψε: |
θα ήθελα να πω ότι και γω το πέρασα σήμερα. ομολογώ να πω ότι σκλήρινε αρκετα και ότι η πρώτη ξίνει λίγο που και που. Σαν αίσθηση είναι όλα τα λεφτά. Γενικά όμως σαν αποτέλεσμα τα άξιζε τα λεφτά του. το ξύσιμο σταματάει αν αλλάξω βαλβολίνες? |
Snap5 έγραψε: |
.... του φανηκε οτι οταν εβαζε πρωτη κατι σαν να "εξυνε", ) |
abaleo έγραψε: |
η αλήθεια ειναι ότι σκλήρυνε λιγουλάκι, σε μένα η πρώτη ψιλοζορίζεται όχι όμως σε ανησυχητικό-σπασστικό βαθμό
η άλλη ενσταση που έχω εγω είναι ότι ο λεβιές έχει μετακινηθεί καποια χιλιοστα προς τα εμπρος... |
MEMsound έγραψε: | ||
Γενικώς να προσεχετε στο συγχρονισμο χεριων ποδιων για να μην γρατζουνατε... θελει πιο γρυγορο απο πριν πατημα συμπλεκτη η εστω λιγο νωριτερα... |
Steve έγραψε: |
ΠΑΠΑΡΙΑ Όπως άλλαζα ταχύτητες προ Quickshift, έτσι αλλάζω και τώρα. Και τα περί ξυσίματος και γρατζουνίσματος τα διαβάζω και τα ακούω βερεσέ. Διότι αν δεν είχε γράψει κανένας για "ξύσιμο και γρατζούνισμα" κανείς δεν θα το είχε πάρει χαμπάρι, απλά σας έχει γίνει έμμονη ιδέα ότι σώνει και καλά υπάρχει πρόβλημα. Ε βγάλτε το το γα**δι και πετάξτε το αν σας ενοχλεί τόσο |
volvos έγραψε: |
he is back.... |
Vlasis έγραψε: |
Οσοι ομως εφαρμοζουν την αγωνιστικη τεχνικη αλλαγης μπορουν να πεσουν κατω απο 0,45sec συνολικο χρονο αλλαγης (το μπλιπ δηλαδη). |
volvos έγραψε: |
ειναι αφου βαζουμε αμοσρτισερ 205-306 αρα ιδιες τρυπες θολο ποσο σκ**α χωρο εχουν εκεινα και δε μπαινουν τα τοπ μαουντ τους... |
Sidobre έγραψε: |
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.compbrake.co.uk/Clubman%20Specials%201.htm |
Kouzman έγραψε: |
ας οψεται ο αεροσακος, αλλιως θα χτυπαγα και ενα sparco τριακτινο γουβωτο και ειναι κομπλε η καμπινα... |
MEMsound έγραψε: |
οριακά ... παίζει να ειναι πιο ευκολο να ταιριάξεις το πλήρως ρυθμιζόμενο αριστερό στην φώτο παρα του 205 ή 306 στο 206... http://www.compbrake.co.uk/images/suspension_top_mount.jpg |
RoadRunner122 έγραψε: |
Για 106 υπάρχουν λύσεις πιό αποδοτικές απ το συγκεκριμενο |
iceage έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Εάν μάλιστα του μειώνει και το χρόνο που πρέπει να αφήσει το χέρι απ'το τιμόνι (κοινώς μικρότερη απόσταση τιμονιού-λεβιέ) τότε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. |
NemesisUltra έγραψε: |
παιδιά με αυτά που λέτε τώρα τελευταία με αποθαρρύνεται ν
αλλα θα φτιάξω τα "μοχλικα" και θα το πάρω!! |
Steve έγραψε: | ||
|
iceage έγραψε: |
Ένα καλός πυργολεβιές με τα αντίστοιχα μοχλικά όσον αφορά την γρήγορη οδήγηση θεωρώ ότι μπορεί να περιορίσει τον χρόνο αυτόν σε όσους οδηγούς θέλουν να πάνε σβέλτα. Γιατί όσοι είναι μιημένοι στην αγωνιστική οδήγηση ήδη κάνουν γρήγορες αλλαγές, οπότε δεν έχουν να κερδίσουν και πάρα πολλά. |
Steve έγραψε: |
Πώς ακριβώς θα περιορίσει τον χρόνο και πόσο χρόνι ακριβώς θα περιορίσει? |
iceage έγραψε: | ||
Περιορίζεις τον χρόνο αλλαγών κάποια δέκατα ή και χιλιοστά του δευτερολέπτου σε κάθε αλλαγή. Αυτός ο χρόνος προστήθετε ανάλογα πόσες αλλαγές κάνεις σε μία διαδρομή και βγένει ένα σύνολο κέρδους σε χρόνο. |
Steve έγραψε: | ||||
|
Steve έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Δεν πιστεύω, κερδίζω!
Με κάλυψαν οι προλαλήσαντες. |
Vlasis έγραψε: |
Η βελτίωση του χρόνου λόγο μικρότερης διαδρομής του χεριού είναι μικρή. Για ταξη μεγεθους υπολογιστε κατιτις μικροτερο απο ενα δέκατο του δευτ. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αν το τιμόνι είναι βαρύ και φορτισμένο τη στιγμή που θα κάνεις αλλαγή θες 2 χέρια πάνω του. |
MEMsound έγραψε: |
σωστα
ειναι χρόνος που εχεις σταθερη ταχυτητα (και θεωρητικα αλλα με πολυ μικρη σημασία ελάχιστη επιβραδυνση λογω τριβων) αντι για επιταχυνση. το πόσο χρόνο κερδιζεις μπορεις να το υπολογισεις. αν πχ πάς με Χ ταχυτητα για Ψ χρόνο διανυεις κάποια μετρα αν πάς επιταχυνόμενος για τον ιδιο Ψ χρόνο θα διανυσεις κάποια περισσότερα μέτρα ε τόσα μέτρα εισαι πιο κοντα στον "τερματισμό" στο ιδιο χρόνο και ανάλογα με την ταχυτητα σου βλέπεις σε πόσο χρόνο λιγότερο διένυσες την ιδια απόσταση για να βγάλεις ακρη θες τηλεμετρία ιδανικα ενα περφομανσε μποχ η εστω ενα επιταχυσιόμετρο (αν και αυτο αν δεν ειναι καλό δεν ειναι ακριβες) |
venzinas έγραψε: |
αμα θεωριτε διαφημηση σβηστε το ποστ αμεσως.
απλα για να εξηπιρετισω το παιδι...απο διπλα στο saxo sport club ειμαστε ειδη στην διαδικασια του gb πυργον με κοστος 100 ευρω...αμα θες..... |
yokagyla έγραψε: |
η ερωτηση μου μπορει να ειναι χαζη αλλα θα την κανω... γινεται να κοντινω τις σχεσεις αλλα να μην βαλω αυτο το κερατο? θελω να το κρατησω συμβατικο εσωτερικα ακομα... γινεται? |
yokagyla έγραψε: |
τετοια ντιζακια βγαζει η ps? ποσα ντιζακια ειναι ? το σιδερο αυτο που κατεωαινει απο το μοχλο προς τα ντιζακια δεν αλλαζεται κανονικα για καλυτερα (κοντυτερα) ? |
yokagyla έγραψε: |
τετοια ντιζακια βγαζει η ps? ποσα ντιζακια ειναι ? το σιδερο αυτο που κατεωαινει απο το μοχλο προς τα ντιζακια δεν αλλαζεται κανονικα για καλυτερα (κοντυτερα) ? |
NemesisUltra έγραψε: |
λοιπόν επειδή θέλω να πάρω και εγώ θα κάνω μια ερώτηση τον βενζίνα στο group buy που κάνουν τι κάνει αυτός ο μοχλός ο συγκεκριμένος και τι ποιότητας είναι γιατι βλέπω πχ αυτόν από το συγκεκριμένο site ότι κονταίνει τι διαδρομή 30% και έχει διαφορα "ανταλακτικακια" στην ίδια τιμή
http://atlasteam.gr/eshop/catalog/product_info.php?cPath=25_792&products_id=5851 |
MEMsound έγραψε: |
ετσι ετσι...
το 206 μου περιμένει... |
MEMsound έγραψε: |
... ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙΣ |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
έτσι έτσι... να περιμένει |
volvos έγραψε: |
εμενα ποτε θα με αναλαβετε? |
iceage έγραψε: | ||
Μας υποσχεθήκατε ότι θα μας βρείτε spare κομμάτια. Όσο πιο πολλά από τα Νο 1-2-3-4-5 βρείτε τόσο πιο αποτελεσματική λύση σας δώσουμε. Εκ της 3rioStooges-Motorsport Team |
MEMsound έγραψε: |
πάντως αν το βγάλεις το εχεις ηδη "πουλήσει" στον Αντρεα... |
volvos έγραψε: |
απο βδομαδα που θα περασω τα φρενα θα τα παρω |
Sinanai έγραψε: |
Ένας πίρος που αναφερόταν κάποια στιγμή - νομίζω από τον Τάσο - ότι αν αλλαχτεί βελτιώνεται πολύ η αίσθηση του κιβωτίου, μπορεί κάποιος να μου πει τί κωδικό έχει και πως τον ζητώ; |
Sinanai έγραψε: |
Μιλώ για κάποιον πίρο. |
Randy έγραψε: |
Ρε παιδια,quıckshıft μπορω να βαλω στο 206 μου?
ειχα δει εναν και ειχε πολυ κοντες διαδρομες... Γινεται? ποσο κοστιζει? |
Randy έγραψε: |
Θα κατεβει σασμαν? |
marinoservice έγραψε: |
καλημερα και απο εμενα! καλως σας βρηκα ! στο 206 με 130 ευρω φτιαχνεται ο λευγιες των ταχυτητων με οσο επιθυμουμε κοντυτερη διαδρομη χωρις να πειραξουμε τιποτα απο κονσολες η να βαρυνει ο λευγιες η να υπαρχει ασαφεια στην επιλογη ταχυτητας |
Pughell έγραψε: |
Αν τα ντιζακια και ο μηχανισμος λειτουργιας του ειναι παραπλησιος με του 106,τοτε γιατι δεν βαζετε ρυθμιζομενες ντιζες με πασο και uniball στην ακρη ρε;
Παραπανω απο 20-30Ε δεν κανει η αγορα των υλικων... |
MEMsound έγραψε: | ||||
καλως ηρθες. τι ακριβως αλλαζεις με 130ε? επισης επειδη δεν "περασες" απο "εδω", το marinoservice απο που προεκυψε?
αν δεις σε προυγουμενες σελιδες τετοια εχουμε σκοπο να φτιαξουμε στο αμεσο μελλον - μολις ξεβαρεθουμε κι ασχοληθουμε |
Sidobre έγραψε: |
Ααααα, ναι νάτο:
http://www.kamracing.co.uk/index.php/peugeot/peugeot-206/transmission/gear-linkages.html (είναι ο τύπος με τα raceland. Αν θα κάτσει το άλλο που λέγαμε μπορούμε να βάλουμε και αυτό μέσα...) |
Baby_On_Board έγραψε: |
Πως φαινεται συγκριτικα με το griffith και σε συνδυασμο να μην σκασει κανεις εναν σκασμο λεφτα σε πυργο??(αν κ το γριφιθ εχει τα μισα λεφτα περιπου..)
Ή να τα βαλεις και τα 2 + αυτα ??? |
Παράθεση: |
τα μεταλλικα βαλλζοιν του σετ |
Steve έγραψε: |
Με 1000 ευρώ τί να ανάψεις ρε όργιο; |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Κ οι τορναδόροι? Κλέφτες θα γίνουν? (copyway ) |
volvos έγραψε: |
με μανθο λεγαμε για τολη επειδη εχει φτιαξει και μανθου και το ξερει το σεναριο...δυστυχως δεν εχω πολλα περιθωρια χρονου γιατι οδηγω και μου ξεκουμπωνει |
volvos έγραψε: |
μιας και διαλυσαμε το μαμα πυργο
τι κανω????????????? χαρακτηριστικα παιρνω το αμαξι απο συνεργειο πηγαινω καρεα ομορφα και ωραια πρωτη του βολτα και τελικα βρισκομαι να στριβουμε ταπα στη τελευταια αριστερη με απειρα χλμ με ενα σβρ και με το που βγαινουμε ευθεια λιγο πριν αρχισει να τα δινει του εχω κολλησει πινακιδα και παω να βαλω 5η και μου μεινε ο λεβιες στο χερι.... πολυνεκρο πηγαμε να γινουμε |
volvos έγραψε: |
κατσε μη το πουλησω...
γιωργο η σκεψη ειναι να μπει ο εργοστασιακος λεβιες και φουσκα για να μη φαινεται απο πανω. μανθος ειναι 11 ποντους υψος δικο μου λεει θα ειναι 6 μαλλον και θα καθεται κανονικα κατω απο φουσκα λογικα το κοντιμα θα ειναι απο αυτους τους ποντους? βασικα δε με ενδιαφερει να κοντυνει κατι ιδιαιτερα απλα να μπαινουν οι ταχυτητες θελω....μανθο τι ακριβως μου ειπες θα κανω για εξηγα στα παιδια |
volvos έγραψε: |
το κακο ειναι οτι πλεον εχασε το gti χαρακτηρα του το αμαξι |
sps έγραψε: |
Τα ενισχυμενα ντιζακια(μοχλικα καλυτερα) αυτα ειναι?
|
iceage έγραψε: |
Σπύρο αυτά μπορείς να τα πεις σαν 1ο στάδιο εξέληξης |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Λεφο,η βαλβολινη μπηκε με το συγκεκριμενο ιξωδες για προστασια των γραναζιων.Αν καποιος θελει,βαζει και την εργοστασιακη,δεν εχει σχεση με τα μοχλικα δηλαδη. |
Pughell έγραψε: |
Κωστα ναι.
Σαν και αυτο ειναι στο 207. --- Λεφο,απο οτι ειδαμε στο 206 RC "της γειτονιας",ναι,ετσι ειναι και εκει οποτε λογικα,οτι ειναι για το ενα,ειναι και για το αλλο. Τονιζω το λογικα ωστε μην παρει κανενας καποιο short shift εταιριας για 206,παει να το βαλει σε 207 και μετα μου πει οτι "...αφου ειπες οτι ειναι ιδια αλλα δεν μπαινει." και τον παρω στον λαιμο μου. |
Pughell έγραψε: |
Απο οτι εμαθα ο Χρηστος ειναι πολυ ευχαριστημενος.
Τωρα στο forum δεν πολυγραφει... Λογικα θα εχει αποψη ο Λευτερης,αν το ξαναοδηγησε απο τοτε που αλλαχτηκε και η πλαστικη βαση. |
Lef205 έγραψε: |
το εβαλε και ο nik-marin Πιο πανω.
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-106/transmission/gear-linkages/peugeot-106-tu-engine-sachell-engineering-gearlever-kit.html το εχει δοκιμασει κανεις? Οι Αγγλοι το εχουν για θεο. |
Lef205 έγραψε: |
τι ειναι τουτο παλι?!
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?k=12&lang=eng |
Lef205 έγραψε: |
τι ειναι τουτο παλι?!
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?k=12&lang=eng |
Lef205 έγραψε: |
Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα Το ερωτημα ειναι αν αυτα τα "μοχλοντιζακια" θα ρυθμιστουν ποτε σωστα για να δουλεψουν ολα ομοιομοφα |
volvos έγραψε: |
Αλλαζεις μοχλικο κ αντι για ντιζακια εχεις πλεον συρματοσχοινα οπως ΒΕ. Επιτρεπεται στο Ν2?? |
Lef205 έγραψε: |
Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Λευτέρη, ακόμα και σειριακός λεβιές να ήταν (ο λεγόμενος "μύλος" δηλαδή), εάν το σασμάν δεν έχει την κατάλληλη υποδομή να δεχτεί καρφωτές αλλαγές (βλ.ασυγχρόνιστο dog), θα χρειαζόταν πάτημα συμπλέκτη σε ΚΑΘΕ αλλαγή που κατά τη γνώμη μου θα ήταν μιά τρύπα στο νερό. |
iceage έγραψε: |
Το μόνο μου μπορεί να γίνει είναι να μπει το πακέτο της cae αλλά θα πρέπει να γίνουν δύο τρύπες στον καθρέφτης για να περάσουν οι ντίζες. |
nido έγραψε: |
Δεν το κρατάς μωρέ καλύτερα, μη σας χρειαστεί σε τίποτα?
Εγώ μόνο μετρήσεις θέλω να πάρω, μη λύνω εξάτμιση στο δικό μου, και να δω πώς θα φύγει το κεντρικό κομμάτι με τη μπίλια χωρίς να πειράξω τις βάσεις του μοχλικού, ή τέλος πάντων τι θα χρειαστεί να φτιάξω αν αποφασίσω να το προχωρήσω. Εκτός πια κι αν το "χαρίζετε". |
nido έγραψε: |
Το ίδιο πράγμα είναι.
Ο Γκρίφιθς που το έχει σχεδιάσει (και γκρινιάζει ότι τον αντιγράφουν) το δίνει και φθηνότερα... οπότε δε βλέπω γιατί να το πάρεις από αλλού... |
nido έγραψε: |
Το δικό μου ερώτημα (μια και δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ) είναι τι κάνουν οι γιαπωνέζοι τόσο καλά -σε αμάξια με "joystick" όπως του S2000- που δε μπορούμε εμείς να το κάνουμε στα δικά μας κουβαδάκια... |
nido έγραψε: |
Στα δικά μας αναφέρομαι, το S2000 αν θυμάμαι καλά έχει ένα μόνο άξονα απ' το λεβιέ, ο οποίος περιστρέφεται και κινείται εμπρός πίσω μέσα σε ένα σωλήνα. |
nik_marin έγραψε: | ||
Στο s2000 το σασμαν είναι ακριβώς από κάτω, ο λεβιές μπαίνει στο σασμάν κατευθείαν |
nido έγραψε: | ||||
Δε χωράει από κάτω απ' το λεβιέ το σασμάν nik, είναι κάπου μισό μέτρο πιο μπροστά (αν το ψάξεις σίγουρα θα βρεις κάποιο ghost view). Αυτό που χωράει από κάτω είναι το κέλυφος του άξονα μετάδοσης, που είναι συνέχεια του κελύφους του σασμάν - αυτό εννοείς προφανώς. Κάπως το λένε αυτό οι γιαπωνέζοι... Δε θυμάμαι τώρα... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Στέλιο, αν τα βάλεις και τα βγάλεις 2 φορές να δεις τι ωραία που παίρνουν τζόγους. Δε λέω ότι κολυμπάνε, αλλά η χούφτα ξεχειλώνει, ειδικά αν τη λοστάρεις διαγώνια για να βγει.
Γιάννη, το γεγονός ότι είναι ρυθμιζόμενες, εάν τα σημεία που κουμπώνουν δεν τροποποιηθούν, δε θα σου χρειαστεί, πίστεψέ με! Ακόμα κι αν πειραματιστείς για ώρες με τη μεταβολή του μήκους τους, θα καταλήξεις στις μαμά διαστάσεις. Η ρυθμισιμότητα θα σου ήταν χρήσιμη εάν τροποποιούσες τα παλάτζα (τα 6 σημεία που κουμπώνουν ή κάποια από αυτά) ώστε ο λεβιές να έρθει και πάλι στο κέντρο. Τέτοια joints βρίσκεις στα βιομηχανικά. |
nik_marin έγραψε: | ||||||
ok http://www.tamparacing.com/forums/attachments/jdm-tech/168053d1317324119-jdm-honda-s2000-f20c-dohc-vtec-engine-swap-6-speed-rwd-transmission-100_4757-1000-x-750-.jpg http://world.honda.com/S2000/technology/image/bring4_01.gif |
nido έγραψε: |
Πλάκα πλάκα, ενδιαφέρον projectάκι θα ήταν αυτό... Μετατροπή σε ημιαυτόματο μονού ηλεκτρικά ελεγχόμενου συμπλέκτη, με paddles είτε σταθερά είτε να περιστρέφονται με το τιμόνι ανάλογα τι θέλει ο καθένας, και έλεγχο από microcontroller που θα διαβάζει ταχύτητα, θέση πεντάλ γκαζιού & συμπλέκτη, & rpm κινητήρα, και θα κάνει όσο πιο γρήγορα και ομαλά γίνεται τις αλλαγές... Θες βέβαια δυνατά servo, αλλά υπάρχουν (ή φτιάχνεις - όπως εδώ https://www.youtube.com/watch?v=TkfjhsO1N3I). Next question: Πόσο αξιόπιστο θα ήταν... |
nido έγραψε: |
"direct action"... αντί για 2 ξεχωριστά ντιζάκια και αηδίες, ένα rod που τα κάνει όλα και ...συμφέρει |
nido έγραψε: |
Ωραίος!
Αναρωτιέται κανείς μετά γιατί κάτι τέτοια δεν τα κάνουν από το εργοστάσιο και πόσο γλιτώνουν... Εκτός κι αν μας θέλουν να "σκαλίζουμε" για να το αγαπήσουμε περισσότερο το κουβαδάκι μας (ή να το μισήσουμε! )... |
makis106 έγραψε: |
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift. |
Jimi έγραψε: |
Υπάρχει τρόπος να γίνουν σφηκτές οι ταχύτητες στα ΜΑ, το έχω κάνει με αντικατάσταση των ντιζών με χειροποίητες, πλησιάζει πολύ αίσθηση honda. Αντικατέστησα τις μπήλιες στο σασμάν (uniball) όταν το είχα έξω, κόλλησα παξιμάδια m8 και στης ντίζες έβαλα rose joints, φυσικά άλλαξα και θέσεις στα σημεία που πιάνουν και έχω πολύ κοντές διαδρομές με απροβλημάτιστες αλλαγές.
θα βγάλω φωτογραφίες να σας δείξω κάποια στιγμή (αν είμαι σε λάθος τόπικ μπορείται να το σβήσετε) |
makis106 έγραψε: |
Νομιζω οτι δεν υπαρχει Peugeot που να μη θελει πειραγμα στο λεβιέ. Και στο 207 εκανε δουλεια το quickshift. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
Mtech έβαλες; http://www.short-shifters.com/mtech-be4-shift-short-shifter.html Αυτό και αλλαγή τα μοχλικά (ντιζάκια) θέλει. |
makis106 έγραψε: | ||||
|