Sidobre έγραψε: |
Xα χα!
Πάλι προκατειλημμένος θα απαντήσω! Ελεγχος στάθμης λαδιού Ελεγχος φώτων Μια ματιά στον κινητήρα (ξέρεις με ανοικτό καπώ και τίποτα άλλο) Αντε και λίγο τον σύνδεσμο εξάτμισης (αν το ζητήσεις) χμμμμ και έτοιμος! Λοιπόν μια και το ανέφερες, είδα από service της VW (αντε πάλι με αυτήν) ότι σου δίνουν και ένα tseck list με διάφορα μέρη του αυτοκινήτου που ελέγξανε και πιστοποιήσανε ότι είναι εντάξει με σφραγίδα και υπογραφή! εχεις απολυτο δικιο με την vw και το ξερω καθως το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν polo.αλλα ισχυει ενας βασικος κανονας, οτι πληρωνεις παιρνεις.οι ανθρωποι στην καρεντα ειναι φοβεροι, σε παιρνουν τηλ, σε ενημερωνουν, σου δινουν αυτη την λιστα που λες, σου λενε τι θα χαλασει στο αμμεσο μελλον, αλλα το πρωτο σερβις μου ειχε κοστισει 70000 χιλ, μονο το συμπληρωμα υγρων για τα τζαμια εκανε 2000 χιλ Αυτό μάλλον είναι από αυτά που πρέπει να απαιτήσουμε από την Peugeot! |
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν μια και το ανέφερες, είδα από service της VW (αντε πάλι με αυτήν) ότι σου δίνουν και ένα tseck list με διάφορα μέρη του αυτοκινήτου που ελέγξανε και πιστοποιήσανε ότι είναι εντάξει με σφραγίδα και υπογραφή! Αυτό μάλλον είναι από αυτά που πρέπει να απαιτήσουμε από την Peugeot! |
chatasos έγραψε: |
Στον Ντάσιο (για των 60.000 χλμ.) δεν μου έδωσαν κάτι. |
Sidobre έγραψε: |
Xα χα!
Πάλι προκατειλημμένος θα απαντήσω! Ελεγχος στάθμης λαδιού Ελεγχος φώτων Μια ματιά στον κινητήρα (ξέρεις με ανοικτό καπώ και τίποτα άλλο) Αντε και λίγο τον σύνδεσμο εξάτμισης (αν το ζητήσεις) χμμμμ και έτοιμος! |
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν μια και το ανέφερες, είδα από service της VW (αντε πάλι με αυτήν) ότι σου δίνουν και ένα tseck list με διάφορα μέρη του αυτοκινήτου που ελέγξανε και πιστοποιήσανε ότι είναι εντάξει με σφραγίδα και υπογραφή! |
christhehealer έγραψε: | ||
Aμέ και σου βάζουν σπασμένο το φίλτρο μέσα και όταν το ανακαλύπτεις σου λένε "ANOIΞEΣ TON KINHTHPA, ΠAEI H EΓΓYHΣH". Άσε δεν θα πάρω. |
theflame έγραψε: |
Μόνο έλεγχος και τίποτα άλλο.
Εκτός αν ζητήσεις εσύ κάτι ή αναφέρεις κάποιο πρόβλημα...(φτού-φτού μακριά από εμάς) :D Τώρα για την VW τι να πω... γνωρίζω Golf και POLO που τους έχουν αλλάξει από 3 φορές τον κινητήρα των ηλ.παραθύρων καθώς και LUPO που τα παράθυρα δεν λειτουργούν γιατί ο οδηγός του βαρέθηκε να τρέχει!!! |
DimiP έγραψε: |
Τωρα γιατι λεει ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Α ενω μαλλον θα επρεπε να λειει Β ; δεν ξερω |
chatasos έγραψε: | ||
Ο Α είναι στα 10.000 και ο C στα 20.000 χλμ... και πάει λέγοντας.... Αυτό για τα μοντέλα του 2000. |
DimiP έγραψε: | ||||
Δηλ. ο Β ειναι στα 15000;; κατι δεν παει καλα . γιατι μου φαινεται οτι ο Α ειναι ο "μικρος" των 5000 χλμ;;;;;; |
christhehealer έγραψε: |
Eυτυχώς που δεν μου είπαν τίποτα για το φίλτρο γύρης. Tον είδα που τσέκαρε εκεί και είπα να του "αστό παιδάκι μου αυτό, κάνει τζιζ" αλλά έκανα την πάπια, γιατί δεν είμαστε για τέτοια έξοδα, έχουμε Πήλιο τώρα
|
christhehealer έγραψε: |
Δεν παίζει ρόλος τα χιλιόμετρα σε αυτό το θέμα, αλλά η χρήση που του κάνεις. Eμένα μπήκε μέσα μία ανηψούλα μου άναψε αμέσως τσιγάρο, ξέχασα να το κλείσω και μύρισε. Kανονικά θα έπρεπε να έχω πάει να το αλλάξω αλλά προτιμώ τα φράγκα να τα ξοδέψω κάπου αλλού. |
Alex έγραψε: |
Για εξηγηστε λιγο (οποιος ξερει) τη δουλεια του φιλτρου γυρης και τα κριτηρια αλλαγης... Δεν θυμαμαι να το χω αλλαξει .. |
Alex έγραψε: |
Για εξηγηστε λιγο (οποιος ξερει) τη δουλεια του φιλτρου γυρης και τα κριτηρια αλλαγης... Δεν θυμαμαι να το χω αλλαξει .. |
Alex έγραψε: |
Τωρα ημουν εξω και εψαχνα να βρω το φιλτρο.. Στην αρχη δεν το ειδα αλλα με το που εσκυψα τοτε το ειδα... Το εβγαλα, το τιναξα και το ξαναβαλα (τωρα βασικα δεν ειχα κανα φιλτρο καινουριο για να το αντικαταστησω οποτε ενα τιναγματακι ηταν οτι επρεπε) ..
Καλη φαση.. δεν το ξερα οτι υπηρχε εκει φιλτρο! Για δες τι μαθαινει κανεις.. Τhanks Ady!.. |
Alex έγραψε: |
Κυριως χωμα και φυλλα/πευκοβελονες... |
theflame έγραψε: |
Χμμμ αυτά τα φύλλα και οι πευκοβελόνες με έβαλαν σε σκέψεις….
Αν δεν είναι δύσκολο, που απ’ ότι αντιλαμβάνομαι δεν είναι, καλό δεν θα ήταν μία στο τόσο να το καθαρίζουμε, έστω από τα χοντρά όπως ο Alex |
zzzleepy έγραψε: |
Ροδέλα τάπας (τώρα τι ακριβώς είναι αυτό)
|
razor έγραψε: |
αλλαγη λαδιων καθε ποσα χιλιομετρα κανετε; εγω εκανα στις 7500 και επεμεναν αυτοι στο service οτι ανα 15000 τα αλλαζουν. και ενα φιλος μοθ στο 206 του ανα 7500 κανει την αλλαγη. |
giannis_cc έγραψε: |
Kαι γω αλεξη τα ιδια πληρωσα πριν μια βδομαδα με διαφορα ενος ευρου(86 ευρω) αλλα εκανα τα εξης περα απο αυτα που ειπες. μου αλλαξανε και φιλτρο γυρης υστερα απο δικη μου απαιτηση και εκαναν και ζυγοσταθμιση γιατι το αμαξι μετα τα 130 πηγαινε σαν hyundai atos . Τωρα το μονο που μενει ειναι η αναβαθμιση στην bsi για τη κ@λο-καθυστερηση στους προβολεις και στα φωτα. |
giannis_cc έγραψε: |
λαδια και φιλτρο λαδιου.Ρε γιωργο εχω τα τιμολογια στο αμαξι και δεν θυμαμαι καθολου τιμες.
τα φωτα και η κορνα αναβουν οποτε τους κ@υλωσει αλλα τα συνηθισα . Θα μου λειψουν μετα την αυριανη αναβαθμιση. Ρε σεις το χειροφρενο αρχιζει να παιρνει ολο και μεγαλυτερη κλιση προς τα πανω πρεπει να ανησυχω η ρυθμιζεται ?οσοι μπαινουν λενε "τι ειναι αυτη η τσουτσουνα μες τη μεση ?" ειναι αισθητικα απαισιο και φυσικα καθολου πρακτικο. Ακουει κανεις κατι "φς φς" απο την αναρτηση πιθανον,με ανοιχτα παραθυρα οταν πεφτει σε λακουβες ? |
CC-Gio έγραψε: |
Προβληματα: 1)Πισω τζαμακι συνοδηγου,δεν κλεινει μεχρι τερμα! Τιποτα αλλο παιδια............??? Καμια γνωμη??? |
DIMCHRI έγραψε: |
να το ανεβάσεις καλίμπρα το σκέφτεσαι ?? |
vanvan έγραψε: |
Να κάνω το ρητορικό ερώτημα: Προφανώς όλοι σε αυτό το topic είμαστε
του service των 10.000/6 μηνών και μετά στα 30.000. Ανάμεσα, στα 15.000 δεν γίνεται κάποιος έλεγχος (νομίζω)? Εχει κάνει κανείς? Αν είναι απλά προληπτικός δεν είναι λίγο τρελό το να κάνει κανεις στα 10 και μετά από κανα τρίμηνο στα 15 και μετά να μεσολαβεί ολόκληρος χρόνος ως τα 30 (υποθέτω μέσο όρο 15.000 το χρόνο). Μήπως είναι κολπάκι για άλλη μια χρέωση στο συνεργείο? Μήπως υπάρχει τσιπάκι απο εξωγήινους στην τάπα ροδέλας που αλλάζουν κάθε φορά? Μήπως να βάλω becel στις αναρτήσεις που τρίζουν να πέσει και η χοληστερίνη? |
STELIOS έγραψε: |
Aπ'οτι θημαμαι στα 10.000 χλμ ηταν απλα τεχνικος ελεγχος (τιποτα ουσιαστικο δηλαδη, εμενα μου ειπαν να μην το φερω καν) και στα 15.000 ηταν το πρωτο κανονικο srevice (λαδια, φιλτρο κτλ). Γι'αυτο το λογο το επομενο ειναι στα 30.000. |
nOkpos έγραψε: |
εχω εδω και 1 μηνα περιπου το 1.4 16V και απο την lion μου ειπαν οτι αλαγη λαδιου θα γινει στις 20.000 μηπως να κανω μια αλαγη εγω?και αν ναι στα ποσα χιλιομετρα??εχω κανει 1.200 μεχρι τωρα |
ultra-one έγραψε: |
Κλείνω 1 χρόνο και περίπου 8500 χιλιόμετρα. Θα πρέπει να πάω το 206 σερβις?
Λάδια/φίλτρο άλλαξα στα 3500 και θα αλλάξω ξανά με λάδι της επιλογής μου στα 10.000. |
Touristas έγραψε: | ||
Εφόσον δεν έχει κάνει χιλιόμετρα θα πρέπει να το πας αφού κλίνει ένα χρόνο για το. Είπαμε σέρβις κάνουν ή με τα χιλιόμετρα ή με το χρόνο ότι έρθει πρώτο |
Baphomet έγραψε: | ||
εγω άλλαξα στα 3.000 και ξαναλαξα στα 11.000. καλό ειναι κάθε 7.500-10.000 το πολύ να τα αλλάζεις ειδικά αν το σκιζεις. Πολλοί τα αλλάζουν και κάθε 5.000!!! |
christhehealer έγραψε: |
Στα 10.000 χιλιόμετρα ή στον χρόνο είναι αλλαγή λαδιών και τεχνικός έλεγχος...
[Aπορώ με την λογική σας ν' αλλάζεται λάδια μόλις πάρετε αυτοκίνητο... Tα λάδια του εργοστασίου είναι τέτοια ώστε να καθαρίζουν από τα "σκουπίδια" που πιθανόν έχουν μείνει από την συναρμολόγηση του κινητήρα. Όταν λένε από το εργοστάσιο στα 10.000 χλμ. ξέρουν γιατί το λένε...] |
206.1.4 έγραψε: | ||
den uparxoun skoupidia... alla grezia apo to "strwsimo" twn kainourgiwn metallwn... sta 1000 xm epiballetai allagi an sevesai ta xrhmata pou edwses-edwsan gia to tu sou....oso gia tis etairies an mporousan na baloun nero anti ladi tha to ekanan alla den ginetai!eidika i pezo... gia logous kostous.ta xm pou leei i etairia gia allages ladiwn einai kathara apotelesma tou antagwnismou! theloun na deiksoun oti exoun kinithres xamilis sintirisis enw stin pragmatikotita to fthiroume.... gemizontas akoma perissotero tin tsepi twn etairiwn me tis blaves pou tha vgoun sto mellon me auti tin ellipi suntirisi..! o standard exoplismos plithainei... enw oi times kimainontai se xamila epipeda... pws tha epiviwsei i kathe peugeot...? apo ta antallaktika!!!!!!!!!!!!!!!!! auta ta oliga |
Baphomet έγραψε: | ||||
γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ |
shiba έγραψε: |
λοιπον σημερα εστειλα τον πατερα μου εστω και πολυ καθυστερημενα για την αλλαγη λαδιων και το 1ο mini servise.....οταν το αμαξι γυρισε ο πατερασ μου μου ειπε οτι αλλαξανε κα ιπισω τακακια κα ιτου ειπανε οτι τραβαω πολλα χειροφρενα για να φαγωθουνε τοσο ευκολα...ελεοσ δηλαδη...μηπωσ οι peugeot μηχανικοι ειναι λαμογια τελικα οι τα αυτοκινητα μασ απο γαλλια ερχονται με χαλια ''μαμα'' τακακια κλπ κλπ?σορρυ αν εινα ι off topic αλλα δεν ηθελα να ανοιξω καινουριο topic για μια παρατηρηση απλωσ |
DIMCHRI έγραψε: |
...
Βέβαια παίζει να είσαι χαμηλωμένος και τα πίσω να τρώγονται γρήγορα λόγω μη ρυθμισεις της πίσω βαλβίδας των φρένων. έτσι ο αισθητήρας νομίζει ότι είσαι φορτωμένος πίσω και πατάνε αρκετά και τα πίσω φρένα όταν φρενάρεις... |
chemist89 έγραψε: |
Θα γινεται χαμος στη ΛΑΙΟΝ ΕΛΛΑΣ. |
Παράθεση: |
Οσο αφορά το 206cc μου.
Εχω διαβάσει ολα τα threads αλλα δεν μπορω να συμπεράνω ποτε πρεπει να κάνω την πρωτη αλλαγη λαδιων.Το αμάξι το έχω καινουργιο απο το Νοεμβριο 06, εχω συμπληρωσει 18000 χλμ.Αν εχω καταλαβει καλα απο το βιβλιο service τα λαδια αλλαζονται γι απρωτη φορα στα 30000 χλμ.Μηπως κάνω λάθος; Οποιος μπορεί ας βοηθήσει. |
makis106 έγραψε: |
Το ότι κάθε αντιπροσωπεία λέει ότι θέλει, είναι δεδομένο, απο εκεί και πέρα, η Peugeot έχει προβλέψει και σου αναφέρει στο manual που σου έδωσε κάθε πότε επιβάλλεται να αλλάζεις τα λάδια σου για να δουλεύει ο κινητήρας σου σωστά και αξιόπιστα, άλλωστε αυτοί σίγουρα θέλουν οι κινητήρες τους να αποδεικνύονται απροβλημάτιστοι, οπότε δεν θα πρότειναν κάτι που θα προκαλούσε το αντίθετο.
Αν κοιτάξεις στο manual, θα δεις οτι όντως προτείνεται αλλαγή λαδιών ανά 30000km και ανά 20000km για δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας, κ μη σου φαίνεται παράξενο, η τεχνολγία εξελίσεται κ μαζί μ'αυτήν, οι κινητήρες και τα longlife λιπαντικά. Τώρα αν εσύ, -όπως κ εγώ-, θέλεις να νιώθεις πιο ασφαλής για τον κινητήρα σου, κ να κοιμάσαι πιο ήσυχος, άλλαζε τα λάδια σου ανα 10000km, καλό θα του κάνεις, κακό όχι, αλλά επειδή το θες εσύ, και όχι επειδή το είπε η αντιπροσωπεία, δεν μπορεί να στο επιβάλλει, είναι στην κρίση σου. Εγώ πάντως έκανα 1η αλλαγή λαδιών στα 5000km, θα κάνω αλλη μια στα 10000km κ μετά ανά 10000km. Service ανα 20000km. |
makis106 έγραψε: |
Οφείλω να πω οτι δεν καθορίζεται στα πόσα χιλ. γίνεται η αλλαγή λαδιών, αλλά περιλαμβάνεται στις συστηματικές εργασίες του service, σύμφωνα με το manual...
Τώρα όσο για το service στον 1 χρόνο, δίκιο έχεις, αλλα κρατάω μια επιφύλαξη, γιατί νομίζω ότι οτι τα λάδια δεν πρέπει να μένουν μέσα στον κινητήρα πάνω απο 1 χρόνο, έστω κ αν είναι σε ακινησία... |
lem-x24 έγραψε: | ||
εγώ απλά την προσωπική μου εκτίμηση λέω φίλε μάκη και στα περισσότερα συμφωνούμε! για τα λάδια μου είχαν πει ότι είναι καλό να αλλάζονται κάθε χρόνο γιατί αν περάσει ο χρόνος παίνουν κατι σαν λάσπη! όλα αυτά που λένε στα διάφορα συνεργεία τα ακούω προσεκτικά απλά δε μου φαίνονται όλα σωστά. πάντως από το προηγούμενο αμάξι που είχα και ξέρω σου λέω ότι κάθε 10000 χμ του άλλαζα τα λάδια χωρίς να κρατάω σημειωματάριο για τη χρονική διάρκεια και το αμάξι δούλευε ρολόι! κανένα απολύτως πρόβλημα. να σε ρωτήσω κάτι φίλε μάκη: θα αλλάξεις και βαλβιλίνες στα 10000 χμ? έχω ακούσει ότι γενικά τα πεζό θέλουν αλλαγή και στο κιβώτιο νωρίς νωρίς! εγώ δε σκοπεύω απλά για ενημέρωση ρωτάω να δω εσύ τι θα κάνεις! |
makis106 έγραψε: |
Η αλήθεια είναι οτι τα σασμάν μας είναι κάπως ευαίσθητα, για να μην πω προβληματικά! Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου. Εγω μεχρι στιγμής βέβαια δεν έχω να του προσάψω κάτι, τα πάει μια χαρά, αλλά το φοβάμαι μελλοντικά κ ελπίζω οτι είναι να βγάλουν, να το βγάλουν πριν λήξει η εγγύηση!
Περιμένω νέα φίλε μου, στείλε κ εσύ pm για οτιδήποτε. Ευχαριστώ. |
lem-x24 έγραψε: |
Γεια σου φίλε μάκη! σήμερα έκανα την πρώτη επίσκεψη στην πεζό. στα 10000 χμ μου άλλαξε τα λάδια( μου έβαλε τα shell 10W40-100% συνθετικό). του είπα και για τις βαλβολίνες και μου είπε ότι δεν είναι αναγκάιο να τις αλλάξω. Μου είπε ότι με την αλλαγή των βαλβολίνων το καλό είναι ότι θα ξεπλυθεί το σασμάν! πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι αναγκαίο. Να μην στα πολυλογώ πήρα την απόφαση και τις άλλαξα έτσι για να είμαι σίγουρος ότι θα φοράω αυτά που λέει η πεζό! μου έβαλε τις TOTAL 75W80! μου το κοίταξε όλο το αμάξι, δηλαδή έκανε ένα μίνι- σέρβις στην ουσία. Και να σημειώσω και το εξής: μου ξεκαθάρισαν στην αντιπροσωπεία( στο Βόλο) ότι κάθε 10000 χμ θα πρέπει να επισκέπτομαι το συνεργείο( ή στο χρόνο) Δεν ισχύουν αυτά τα διάφορα που λένε κατά τόπους, στα 10000 χμ αλλαγή λαδιών και στα 20000 χμ σέρβις. Κάθε 10000 χμ θα το πηγαίνω και το κοιτάνε παντού ( και εννοείται ότι γίνεται και αλλαγή λαδιού) πάντως το κιβώτιο το καταλαβαίνω ήδη από τα πρώτα χμ να είναι πιο άνετο στις αλλαγές. θα το δουλέψω αρκετά το σαβατοκύριακο το αμάξι και θα σου πω την συμπεριφορά του κιβωτίου. πάντως μια πρώτη εκτίμηση (καθαρά προσωπική μου άποψη) είναι καλό να γίνει αλλαγή στη βαλβολίνη! και βέβαια τις βαλβολίνες μετά θα τις αλλάξω στα 40000 με 50000 χμ! καλό σαβατοκύριακο εύχομαι σε όλους! και καλά μπάνια! |
makis106 έγραψε: | ||
Φίλε μου (δεν ξέρω κ το όνομά σου), δεν ήθελα να σε προβληματίσω, αλλά τα λάδια που σου έβαλε, δεν επιτρέπονται απο τον κατασκευαστή για αυτόν τον κινητήρα. Η σελίδα που βλέπεις απο κάτω, υπάρχει στον οδηγό συντήρησης του αυτοκινήτου σου. Δεν ξέρω με ποιά λογική τα βάζουν κ τι δικαιολογία μπορεί να σου πουν αν τους ρωτήσεις, αλλά εγώ κ πολλοί άλλοι πιστεύω, δεν θα τα έβαζαν. Η αλλαγή στις βαλβολίνες σίγουρα του έκανε καλό, κ σκέφτομαι να κάνω κ εγώ μια στις 10000... αλλά για τα λάδια σου... |
lem-x24 έγραψε: |
να συμπληρώσω παιδιά ότι το κοίταξα γιατί μου έκανε πολύ εντύπωση αυτά που γράψατε! εμένα ο κινητήρας μου είναι ο απλός ! 1400 cc και 90 άλογα! οπότε σύμφωνα με τον κατασκευαστή ταιριάζει απόλυτα το λάδι! είμαισ την τελευταία γραμμή και μπορώ να βάλω όλα τα λάδια εκτός από ορυκτέλαιο! οι κινητήρες THP και VTI πρέπει να φοράνε μόνα δύο είδη! για να δείτε το αμάξι και τον κινητήρα μπείτε εδώ! έχει όλα τα αμάξια της peugeot! καλό σαβατοκύριακο παιδιά και καλά μπάνια! |
drdino έγραψε: |
Αμάν πια αυτή η παραπληροφόρηση με τα συνεργεία και την εγγύηση.
Αν χρησιμοποιείς ανταλλακτικά εντός των εργοστασιακών προδιαγραφών, δεν χρειάζεται να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία. |
drdino έγραψε: |
Όχι, αρκεί να πηγαίνεις σε νόμιμο συνεργείο (με την σχετική άδεια λειτουργίας δλδ), να κάνεις τις προβλεπόμενες συντηρήσεις και να χρησιμοποιείς ανταλλακτικά εντός των εργοστασιακών προδιαγραφών.
Δες εδώ: http://www.eoveam.gr/kanon.htm |
drdino έγραψε: |
Αυτοί αγαπητέ μπορούν να επικαλεστούν και τον ανάδρομο Ερμή αν έχουν ορέξεις. Αν τους τρίψεις όμως την οδηγία στα μούτρα και πεις μερικές κουβέντες για ΙΝΚΑ όλα βαίνουν καλώς. Ο κανονισμός είναι σαφέστατος και δεν χωράνε παρερμηνείες. |
drdino έγραψε: |
Συμφωνώ πάντως πως υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να διαπληκτιστείς για την συγκεκριμένη υπόθεση στην ελλάδα. |
Παράθεση: |
Οι αντιπροσωπείες ωστόσο λένε ότι σε περίπτωση που προκληθεί βλάβη στο αυτοκίνητο λόγω κακής συντήρησης, εσφαλμένης επισκευής, συντήρησης από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή ή λόγω κακής τοποθέτησης, η εγγύηση δεν ισχύει για τη βλάβη αυτή. Αυτό ισχύει αλλά ο εκπρόσωπος του κατασκευαστή έχει την υποχρέωση να αποδείξει ότι η ζημιά προκλήθηκε από λάθος του συνεργείου. |
Steve έγραψε: | ||
Από το κείμενο που παρέθεσες,
|
sotos2004 έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά, πηγα την Δευτέρ αγια το service των 10000km. Ο λογαριασμός ήρθε πολύ ψηλά σύνολο 205€.
Η εργασία κόστισε 46.65€ (με έκπτωση 30%). Αυτό όμως που με πείραξε είναι η τιμή των λαδιών η οποία ανέρχεται στα 93.95+19% ΦΠΑ = 112€!!!!! Κάτι άλλο που αξίζει προσοχή ίναι ότι μου χρέωσαν 5 λίτρα λάδι ενώ ο κινητήρας χωράει 4,25 λίτρα το μέγιστο μαζί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού. Το λάδι δλδ το χρεώνουν 18.79+19%=22.36 ΤΟ ΛΙΤΡΟ. Μα τι στο καλό από χρυσάφι είναι αυτό το λάδι??? Σημειώνω πως τα λάδια είναι(όπως αναγράφονται στην απόδειξη) CASTROL SLX PROFPOW 05W-30. Τα υπόλοιπα ανταλλακτικα είναι : Υγρό υαλ/ρων 500ml 1.86+ΦΠΑ Φίλτρο A/C 207 14.99+ΦΠΑ Φίλτρο Αέρος EP3/EP6 12.52+ΦΠΑ Φίλτρο λαδιού 9.72+ΦΠΑ Ροδέλα τάπας λαδιού 0.52+ΦΠΑ Αυτά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας της Peugeot στη Λάρισα. Η τιμή του λαδιού δεν είναι υπερβολική? |
sotos2004 έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά, πηγα την Δευτέρ αγια το service των 10000km. Ο λογαριασμός ήρθε πολύ ψηλά σύνολο 205€.
Η εργασία κόστισε 46.65€ (με έκπτωση 30%). Αυτό όμως που με πείραξε είναι η τιμή των λαδιών η οποία ανέρχεται στα 93.95+19% ΦΠΑ = 112€!!!!! Κάτι άλλο που αξίζει προσοχή ίναι ότι μου χρέωσαν 5 λίτρα λάδι ενώ ο κινητήρας χωράει 4,25 λίτρα το μέγιστο μαζί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού. Το λάδι δλδ το χρεώνουν 18.79+19%=22.36 ΤΟ ΛΙΤΡΟ. Μα τι στο καλό από χρυσάφι είναι αυτό το λάδι??? Σημειώνω πως τα λάδια είναι(όπως αναγράφονται στην απόδειξη) CASTROL SLX PROFPOW 05W-30. Τα υπόλοιπα ανταλλακτικα είναι : Υγρό υαλ/ρων 500ml 1.86+ΦΠΑ Φίλτρο A/C 207 14.99+ΦΠΑ Φίλτρο Αέρος EP3/EP6 12.52+ΦΠΑ Φίλτρο λαδιού 9.72+ΦΠΑ Ροδέλα τάπας λαδιού 0.52+ΦΠΑ Αυτά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας της Peugeot στη Λάρισα. Η τιμή του λαδιού δεν είναι υπερβολική? |
power έγραψε: |
Λάδια 4,6!!!!
Υποτίθεται πως παίρνει 4,2 αλλά μια φορά που έβαλα τόσο είχε περάσει λίγο την ένδειξη για το ανώτερο σημείο λαδιού. Για την αντλία εμένα την πέρασαν σε μιάμιση ώρα. |
power έγραψε: |
Η αλλαγη εγινε μαζι με φιλτρο. Κανε και εναν ελεγχο μετα. |
Vini έγραψε: |
Πριν μερικές μέρες service 3,5 ετών, αλλά το αυτοκίνητο με 10.500χιλιόμετρα. |
Vini έγραψε: |
Ας γράψω και εγώ...
Πριν μερικές μέρες service 3,5 ετών, αλλά το αυτοκίνητο με 10.500χιλιόμετρα. Λάδια+Βαλβολίνες δικά μου (ELF 78euro) ------------------------------------- Φίλτρο λαδιού + ροδέλες τυπικός έλεγχος (εντελώς τυπικός) αλλαγή λαδιών + αλλαγή βαλβολίνης κάρτα καυσαερίων εργασία + σφίξιμο κάποιων βιδών/παξιμαδιών μηδενισμός ένδειξης service Σύνολο : 75euro -------------------------------------- Και εξτρά η "Σχάστρα" + τοποθέτηση ... 75euro |