Skatofatsa έγραψε: |
Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ακόμα για να βάλω χέρι στο μοτερ,αλλά στα πλαίσια του ψαξίματος πέρασα από την Condor στα σίδερα Χαλανδρίου και μου είπαν ότι η PS ετοιμάζει κιτ για το 1.6 16v.(ας είναι καλά το SUPER 1600).Λεπτομέριες δεν ξέρω ακόμα,όταν μάθω θα σας πω.
¶σχετο,στην έκθεση έχει το αγωνιστικό 1600 που με έστειλε αδιάβαστο... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
...Στον Condor ![]() ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Ισως δεν το ξερεις (αφου δεν εισαι Αθηνα) αλλα εδω (Αθηνα) τα προιοντα Peugeot Sport τα φερνουν στην Condor (Peugeot Dealer). Y.Γ. Οτι βελτιωση μπαινει στο 1.6 μπαινει και στο CC (1.6) |
PHSYBORG έγραψε: |
Τιποτα για τα 1400 θα δουμε απο την PEUGEOTSPORT η μας εχει στο ........? ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Ισως δεν το ξερεις (αφου δεν εισαι Αθηνα) αλλα εδω (Αθηνα) τα προιοντα Peugeot Sport τα φερνουν στην Condor (Peugeot Dealer). Y.Γ. Οτι βελτιωση μπαινει στο 1.6 μπαινει και στο CC (1.6) |
PHSYBORG έγραψε: |
Τιποτα για τα 1400 θα δουμε απο την PEUGEOTSPORT η μας εχει στο ........? ![]() |
STELIOS έγραψε: |
ΝΙΚΟ (Λυσσα Κακια) αυτο που ηθελα να σου πω (και απ'οτι καταλαβαινω απ'το υφος σου μαλλον παρεξηγησες) ειναι πως αν μενεις Αθηνα και θες να ψωνισεις PEUGEOT SPORT αναγκαστικα θα πας στη Condor. Ειμαι σηγουρος πως και στη Σαλονικα εχετε το αναλογο παραρτημα (Ντινος) και δεν αμφηβαλω οτι θα εχει καλες τιμες, αλλα εμεις εδω εχουμε αυτο. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Στην Θεσσαλονικη δες υπαρχει παραρτημα PEUGEOTSPORT του CONDOR.Αλλο το ενα αλλο το αλλο. |
STELIOS έγραψε: | ||
Δεν ειπα αυτο. Απλα εσεις εχετε Ντινο εμεις εχουμε Condor. Anyway καταλαβα τι θες να πεις και σημφωνω πως δεν χρειαζεται να περιωριζεσαι στην πολη που μενεις για τις αγορες σου. Μερικες φορες ομως ειναι πιο πρακτικα να ψωνιζεις απ'τη περιοχη σου. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Πλακα εχεις.................Ενα θα σου πω και βγαλε συμπερασμα μονος σου.... Ο CONDOR μου ζητουσε για τις 23αρες μου 220.000δρχ...και ο Ντινος τις εδωσε 480 ευρο.Κανε τον πολλαπλασιασμο και δες γιατι διαφορα μιλαμε.....Και μετα ξανα πες μου οτι εσεις εχετε τον CONDOR και ειναι ποιο πρακτικα να αγοραζεις απο Αθηνα ![]() |
sps έγραψε: |
Το 206 cup παρατηρησα σημερα στα μεγαρα στην εκδηλωση της peugeot, οτι ειχε ρελαντι πανω απο 2000 rpm.
Πολυ δυστροπο για χρηση δρομου! ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Οποτε για να μην μαλώνετε να σας πω με απλά λόγια οτι το "κιτ" ΔΕΝ είναι της Peugeot Sport (Γιατί η Peugeot Sport είναι μόνο μία) αλλά ιδέα και εξέλιξη Ελλήνων Μηχανικών της Peugeot.
"Εχει δηλαδή σημασία το όνομα;" θα με ρωτήσετε... Ναι για εμένα έχει για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Μια "βελτίωση" δηλαδή που θα έκανες σε οποιονδήποτε βελτιωτικό μαγαζί που την έχει "ψάξει" πάνω στο μοντέλο. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Eγω να ξεκαθαρισω κατι.........Απ την στιγμη που πειραζεις ενα μοτερ τοτε δυσκολα εχεις σωστα καυσαερια..που σημαινει οτι καρτα καυσαεριων ΔΕΝ βγαζεις.Αλλα δεν μπορω να καταλαβω το εξης....Δηλαδη δεν εχετε κανεναν γνωστο που να σας βγαζει καρτα καυσαεριων ''ετσι'' ![]() |
sps έγραψε: |
Επισης παρατηρησα πως το αγωνιστικο 206 φορα σκουπα peugeot sport αντι για το φιλτροκουτι ps που ειχε μεχρι προτεινος, ενω το ψυγειο ηταν διαφορετικο, μαλλον ps και αυτο, το οποιο ηταν πολυ πιο κοντο με αποτελεσμα να αφηνει πολυ χωρο για να τραβηξει αερα η σκουπα.
Αρα μηπως θα πρπει να κοιταξουμε και αυτη τη λυση(αν ειναι οικονομικα συμφερουσα) το διαφορετικου ψυγειου? |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Μην ξεχνάτε ότι το ψυγείο είναι μόνο για την ψύξη του κινητήρα και όχι για A/C!Το έχου βγάλει! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Λάθος απλά το ψυγείο είναι ενιαίο και υποστηρίζει το A/C.Αν το δεις βγαλμένο θα καταλάβεις! |
elefterios έγραψε: |
φιλε εχεις να προτεινεις μια καλη μετατροπη για χs 1.6 χωρις μεγαλο κοστος? |
STELIOS έγραψε: | ||
Τι ενοεις "υποστηριζει" ??? |
STELIOS έγραψε: |
Νομιζω πως ετσι κι'αλλιως το ψυγειο δεν εχει καμια σχεση με τη λειτουργεια του A/C. Το Α/C λειτουργει αυτονομα με δικο του κομπρεσσορα, δεν χρησιμοποιει το ψυγειο για ψυξη. |
Δημήτριος έγραψε: |
Το A/C χρειάζεται το ψυγείο ώστε το εργαζόμενο μέσο (το υποκατάστατο του υγρού φρέον) να μπορεί να αποβάλει την θερμότητα που "κλέβει" από την καμπίνα. Κατόπιν ο συμπιεστής το συμπιέζει μέχρι αυτό να υγροποιηθεί ώστε να μπορέσει να επαναλάβει τον επόμενο κύκλο. Δεν νομίζω ο συμπιεστής από μόνος του να μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο... |
Kouzman έγραψε: |
διαβαζοντας αλλα posts θα βρεις πολλα...
Και φυσικα μονο εαν εχεις το 206 το 1.6 16v... αλλιως την PS ξεχασε την... |
sps έγραψε: |
Λοιπον, να ξεκαθαρισουμε κατι:
Η peugeot sport ειναι ενα τμημα της peugeot που πουλα αγωμιστικα ανταλλακτικα.Προσοχη, αγωνιστικα,οχι βελτιωτικα αξεσουαρ. Δεν ειναι seat force ας πουμε! Οποτε θελει πολυ προσοχη στο τι θελουμε να αγορασουμε και γιατι θελουμε να το χρησιμοποιησουμε. Πχ δεν ειναι λιγο οξυμωρο να εχει ενα 1.4 αναρτηση ps επανω αγωνιστικη και κατα τα αλλα να ειναι νορμαλ? |
Kouzman έγραψε: |
δεν το εχω ψαξει ακομα αλλα ισως το 14αρι το 16βαλβιδο να ειναι ενα υποκυβισμενο 1.6 (οπως ειναι ακριβως με τα αντιστοιχα μοτερ των renault)
αν ισχυει αυτο, και επαναλαμβανω πως κανω μια υποθεση, ισως τα αξεσουαρ του 16 να ταιριαζουν και σε σενα... προτεινω να το ψαξεις... |
sps έγραψε: |
Λοιπον, να ξεκαθαρισουμε κατι:
Η peugeot sport ειναι ενα τμημα της peugeot που πουλα αγωμιστικα ανταλλακτικα.Προσοχη, αγωνιστικα,οχι βελτιωτικα αξεσουαρ. Δεν ειναι seat force ας πουμε! Οποτε θελει πολυ προσοχη στο τι θελουμε να αγορασουμε και γιατι θελουμε να το χρησιμοποιησουμε. Πχ δεν ειναι λιγο οξυμωρο να εχει ενα 1.4 αναρτηση ps επανω αγωνιστικη και κατα τα αλλα να ειναι νορμαλ? |
pugsang έγραψε: |
Καλα ενταξει ασε τον Νικο να λεει...
Και κραδασμους εχεις και μεχρι τις 5000rpm δεν θα ακους ουτε το ραδιοκασετοφωνο ουτε τον συνοδηγο ουτε τιποτε αλλο απο τον θορυβο.Βεβαια γυρω στα 200 δεν εχει θορυβο αλλα τι να το κανεις.Οντως βελτιωνεται πολυ η αισθηση των αλλαγων αλλα ο θορυβος ειναι απλα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ |
Kouzman έγραψε: |
εγω παντως με powerflex στην κοντρα βαση δεν εχω σχεδον καθολου παρολο που ακουγα τραγικολογιες...
νικολα της PS πρεπει να ειναι λιγο πιο σκληρη ετσι? σκεφτομαι συντομα για το πληρες σετ... |
Kouzman έγραψε: |
εγω παντως με powerflex στην κοντρα βαση δεν εχω σχεδον καθολου παρολο που ακουγα τραγικολογιες...
νικολα της PS πρεπει να ειναι λιγο πιο σκληρη ετσι? σκεφτομαι συντομα για το πληρες σετ... |
glf έγραψε: |
ο κινητήρας θα μείνει απείραχτος... |
p206xs2 έγραψε: |
Μου είπαν επίσης ότι τα ανταλλακτικά της Peugeot Sport δεν έχουν εγγύηση αλλά αν το μετατρέψουν οι ίδιοι το αυτοκίνητο δίνουν εγγύηση 1 έτους αρκεί ο οδηγός να χειριστεί το αυτοκίνητο όπως πρέπει. |
p206xs2 έγραψε: |
Σήμερα μίλησα με Peugeot Sport και μου πρότειναν 2 πακέτα βελτιώσεων:
1)Φουλ πακέτο από την PS αγωνιστικό χωρίς καταλύτη περίπου 190 άλογα και κόστος 6500 ευρώ. 2)Πακέτο πάλι από την Peugeot Sport που βγάζει κάρτα καυσαερίων με απόδοση περίπου 160 άλογα και κόστος 5000 ευρώ. Μου είπαν επίσης ότι τα ανταλλακτικά της Peugeot Sport δεν έχουν εγγύηση αλλά αν το μετατρέψουν οι ίδιοι το αυτοκίνητο δίνουν εγγύηση 1 έτους αρκεί ο οδηγός να χειριστεί το αυτοκίνητο όπως πρέπει. Το αυτοκίνητο το κρατάνε μέσα για περίπου 1 εβδομάδα αν δεν έχουν άλλα αυτοκίνητα να προετοιμάσουν π.χ. για αγώνες. |
glf έγραψε: | ||
κοίτα που για να είσαι πωλητής στην condor πρέπει να είσαι δικηγόρος ή να έχεις θητεία στο διπλωματικό σώμα..... χεχεχεχεχεχεχ σοβαρά έτσι σου είπε ? |
STELIOS έγραψε: |
Εγω θα σου προτεινα να ψαχτεις και σε επωνημους βελτιωτες. Με εισαγωγη - εκκεντροφορους - εξαγωγη και προγραμμα φτανεις τα 150 ανετα και με λιγοτερα χρηματα. Δες το και αλλιως με 4500 ευρω το τουρμπιζεις και φτανεις τα 200 για πλακα. |
p206xs2 έγραψε: | ||||
Συγκεκριμένα μου είπε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη ο μηχανικός αν το αυτοκίνητο το πάρω και το σκίσω σε πίστα αμέσως μετά την μετατροπή. Δεν ρώτησα αν θα έχω immoboliser και αερόσακους με την νέα πλεξούδα. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ΣΤΕΛΙΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΤΕ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ''ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ , Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΣΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ, Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΤΑΔΕ, ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΟΣΟ '' ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΜΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕ ΕΠΙΤΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. |
STELIOS έγραψε: | ||||
Aν θες παρε κανα δυο τευχη περιοδικων για βελτιωση αυτοκινητου. Εγω σου προτεινω Power Techniques γιατι ασχολουντε πιο σοβαρα με την βελτιωση, την τεχνικη σκοπια και τα μηχανολογικα θεματα. Τα Burnout και MAX Power εγω προσωπικα τα βρησκω λιγο show και μοστρα αφου τα κειμενα εναι του στυλ " Αυτο το αυτοκινητο ηρθε απ΄τη κολαση!", " Αυτο το Πεζακι τους παταει ολους κατω σαν χταποδια" και απο τεχνικη σκοπια δεν μαθαινεις και πολλα πραγματα (δηλαδη ειναι για να τα βλεπεις οχι να τα διαβαζεις). Τελος παντων, σε τετοια εντηπα αναφεροντε πολλοι Ελληνες βελτιωτες (κανα δυο τρεις αναφεροντε αρκετα συχνα οποτε πρεπει να εχουν αρκετη εμπειρια). Οπως ειπε και ο argonaftis πιο πανω ο Δαρας (Daras Development) ειναι ενας απο αυτους. Νομιζω εχει βγει κ'ενα καινουριο περιοδικο το FasteR, το εχω παρει μονο μια φορα αλλα φενεται αρκετα σοβαρο και αυτο. |
STELIOS έγραψε: |
Εγω θα σου προτεινα να ψαχτεις και σε επωνημους βελτιωτες. Με εισαγωγη - εκκεντροφορους - εξαγωγη και προγραμμα φτανεις τα 150 ανετα και με λιγοτερα χρηματα. Δες το και αλλιως με 4500 ευρω το τουρμπιζεις και φτανεις τα 200 για πλακα. |
Recifees έγραψε: |
Σχετικά με τη βελτίωση του 1,6 πολλά τα 4500€ αν αναλογιστείς ότι μπορείς να πάς και για δίλιτρο μοτέρ
Ο Κόνδωρας με την Πεζώ Σπορ παίζει μπάλα τώρα όσοι βάλανε και τους δύο εκκεντροφόρους της PS μόνο έτσι δεν τα βρήκαν Παρόλα αυτά τα πιο κατάλληλα θέματα Animal project και απαντήσεις : http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=88868#88868 http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=81690#81690 http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=81725#81725 |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
.PEUGEOTSPORT και τα μυαλα στα καγκελα.. |
ultra-one έγραψε: |
Αν δεν θέλετε να κερδίσετε τρελλούς ίππους και να διατηρήσετε την αξιοπιστία και το drivability (δεν βρίσκω Ελληνική λέξη!) οι μετατροπές έχουν ώς εξής και με αυτή τη σειρά (όπως το βλέπω εγώ!):
1. Ελεύθερη εξάτμηση 2. Χταπόδι εξαγωγής 3. Φίλτρο και σκούπα εισαγωγής 4. Τσιπάρισμα Εγώ όταν στρώσει θα το πάω μέχρι εδώ και μπορεί και να κερδίσω γύρω στους 20 ίππους , ίσως και κάτι παραπάνω. Ότιδηποτε από δω και πέρα θα μειώσει τη ζωή του κινητήρα. Ακολουθούν: 5. Μπεκ εισαγωγής 6. Εκκεντροφόροι 7. ¶υξηση συμπίεσης 8. Αλλαγή πιστονιών & μπιέλων με ελαφρύτερα Φυσικά υπάρχουν και οι μικρομετατροπές όπως άλλα μπουζί, αντιτριβικά και λοιπά. Όποιος έχει άλλη άποψη να στείλει μύνημα! |
ultra-one έγραψε: |
Αν δεν θέλετε να κερδίσετε τρελλούς ίππους και να διατηρήσετε την αξιοπιστία και το drivability (δεν βρίσκω Ελληνική λέξη!) οι μετατροπές έχουν ώς εξής και με αυτή τη σειρά (όπως το βλέπω εγώ!) |
Steve έγραψε: |
Κάτι άλλο, ελάχιστα σχετικό με το topic...
Έχει βγάλει τίποτα η Peugeot Sport για το 1.4 16v? Ή ακόμα κλαίμε την μοίρα μας? ![]() |
Baphomet έγραψε: | ||
κλαιμε την μοιρα μας και θα την κλαιμε για πολυ ακομα... ![]() |
p206xs2 έγραψε: |
Νίκο γιατί μακριά από την Condor?
Για οικονομικούς λόγους εννοείς? |
sps έγραψε: | ||
Oδηγησιμοτητα ισως? ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
πάντως ο πολιτης μου είπε ότι το αμάξι του ήταν εντελώς μη χρηστικο με τα peugeot sport πανω του. και μίλησε και για κατανάλωση 25 λτ ανά 100 χμ. |
TONY PAP έγραψε: | ||||
Δείτε και την θετική πλευρά. Εχετε εγγύηση και δεν ξοδεύετε τα ωραία σας Ευρώ. (τουλάχιστον προς το παρόν). ![]() |
Steve έγραψε: | ||
3 birds were sitting... ![]() 25 λτ/100 χμ έχω εγώ αν έχω το πόδι σχεδόν χωμένο στο πάτωμα (μέγιστο στο trip computer είναι 30 λτ/100 χμ). Επειδή η κατανάλωση είναι κάτι το υποκειμενικό, πόσο το πλακώνεις το αμάξι δηλαδή, δεν μπορείς να έχεις μια σαφή απάντηση. Πάντως σίγουρα με τα άλογα αυτά, θα είσαι στα 12 λτ/100 χμ και πάνω ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Το έχω πει πολλές φορές. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι τι θέλετε από το αυτοκίνητο.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Peugeot Sport δεν είναι π.χ. Seat Force. Είναι μια εταιρία που πουλάει ανταλλακτικά για αυτοκίνητα που τρέχουν στους αγώνες. Αρα τα αυτοκίνητα που προκύπτουν μετά την τοποθέτηση Peugeot Sport ανταλλακτικών είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι αυτοκίνητα βόλτας! Και εξηγώ: Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το ρελαντί. Αν δείτε π.χ. για το 206, δεν δίνει μοτεράκι του ρελαντί, και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις ρελαντί είναι να κάνεις μια οπή πάνω στο κλαπέτο της πεταλούδας. Τα περισσότερα αγωνιστικά κρατάνε ρελαντί από 1.500 έως 2.500 στροφές. Αυτό δεν κάνει για ένα αυτοκίνητο βόλτας. Φανταστήτε το στην κίνηση.... Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το air-condition. Που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος που μας δίνει η PS δεν έχει στο λειτουργικό του εντολές του Α/C και ούτε μπαίνουν. Μπορεί να μπει μεν εξωτερικά, αλλά κάθε φορά που θα ανοίγει θα πέφτουν οι στροφές, θα τραντάζεται το αυτοκίνητο κλπ κλπ. Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρουν οι χαμηλές στροφές. Ετσι οι εκκεντροφόροι είναι σχεδιασμένοι να αποδίδουν σε ένα φάσμα στροφών από τις 5.000 το λιγότερο έως τις 7.600. Από εκεί και κάτω το χάος -κυριολεκτικά-. Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει η φιλικότητα προς το περιβάλλον αλλά ούτε και η στάθμη θορύβου. Ετσι οι εξατμίσεις είναι σχεδιασμένες για την μέγιστη απόδοση ΜΟΝΟ ψηλά και ο σαματάς είναι αδιάφορος... Οσοι έχουν δει αναβάσεις, αγώνες κλπ ξέρουν πόσο "βαράνε" αυτοί οι σωλήνες... Πρέπει να τα λαμβάνετε σοβαρά υπ'όψη όλα αυτά, διότι τα αυτοκινητάκια μας είναι πολύτιμα και ακόμα πιο πολύτιμα τα χρήματα που δίνουμε. Αν το φιάξεις δεν μπορείς μετά να πεις "δεν μου αρέσει, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω". Το σημαντικότερο ίσως είναι να πεις στον οποιοδήποτε βελτιωτή, πριν φιάξετε το αμάξι σας να σας δίχνει ένα αυτοκίνητο που έφιαξε περίπου όπως το δικό σας να σας κάνει μια βόλτα (έτσι ώστε να δείτε ότι αντιπροσωπεύει αυτό που θέλετε), να μιλάτε ενδεχομένως με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για πιθανές δυσλειτουργίες που του έχει κάνει και μετά να προχωράτε στην βελτίωσή του. |
DIMCHRI έγραψε: |
ΤΑΣΟ συμφωνώ μαζί σου.
¶ρα λοιπόν αν αυτά που λες είναι όπως τα λες, και αν είναι σωστά , δεν θα έπρεπε να παραμυθιάζουν τον απλό κόσμο, που θέλει μια εργοστασιακή βελτίωση. αν είδες παραπάνω, έχουν ρωτήσει και άλλοι για μετατροπή του αυτοκινήτου τους, και τους απάντησαν ότι γίνεται. αυτές τις απαντήσεις έλαβα από τον κόνδωρα. μου μίλαγαν για κανονικό ρελαντι, και χρηστικότητα όπως του νορμαλ. μάλιστα εμένα μου είπαν ότι θα δουλεύουν όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου με τον συγκεκριμένο εγκέφαλο.... μπορείς να πάρεις τον κόνδωρα σαν πελάτης και να κάνεις και εσύ μια ερώτηση για να βεβαιωθείς ότι δεν λέμε μα....κιες. το προτζεκτ που είχε κάνει το drive δεν δούλευε το air condition ??? δεν μπορω να το πιστεψω αυτό. αν ξέρει κάτι κάποιος ασ στείλει να ξεστραβωθούμε και εμεις... Δεν ξέρω τι να πω... |
sps έγραψε: | ||
Πες τα Χρυσοστομε! Ετσι ακριβως ειναι, και το λεω αυτο γιατι εχω μπει σε αγωνιστικο 206 cup και φυσικα το ολο κιτ δεν κανει για χρηση δρομου! |
DIMCHRI έγραψε: |
τσεκαρω peugeot sport γαλλίας γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν 2 διαφορετικές μετατροπές για 206 . το peugeot cup σαν αυτό που εχει φτιάξει i lion, είναι όντως μόνο για αγώνες. υπάρχει μάλλον και άλλο cup στην γαλλία με 206 cc και νομίζω ότι είναι μόνο για πίστα. και είανι ποιό ασφάλτινο. αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος τσεκαρω και σας λέω. |
Sidobre έγραψε: | ||
Οι κωδικοί που δίνει για τα ανταλλακτικά όσο αφορά την βελτίωση στην δύναμη του αυτοκινήτου είναι η ίδια. Τσέκαρέ το. Αυτά που αλλάζουν είναι η ανάρτηση και τα υπόλοιπα περιφερειακά! Οι εκκεντροφόροι, ο εγκέφαλος κλπ κλπ, η πολλαπλή εισαγωγής, τα μπεκ και όλα αυτά έχουν τους ίδιους κωδικούς. Μπορώ να αναλύσω -πλέον- τι κάνει το καθένα και πως θα αντιδράσει στο αυτοκίνητο αν θέλετε. Γιατί πάντως σώνει και καλά Peugeot Sport και όχι κάτι ανάλογο που θα κάνει για τον δρόμο; Αφού τα παιδιά το λένε και ξεκάθαρα! Εγγύηση ΔΕΝ δίνουν! Σας χαλάνε δηλαδή 160 άλογα δρόμου; Που θα παίρνουν και κάρτα καυσαερίων; Δεν μπορώ να σας καταλάβω! Πάρτε το χαμπάρι: Με μαϊμουδιές και σαχλαμάρες, άλογα ΔΕΝ βγαίνουν. Ούτε με μεσοβέζικες λύσεις. Η θα κάνετε κάτι καλό, ή θα πετάξετε τα λεφτουδάκια σας! Ωμά, ψυχρά και με την ευγένια που πρέπει! |
DIMCHRI έγραψε: |
οκ λοιπόν και εγώ μαζί σου. και απο ότι νομίζω μου έχεις στείλει τι μετατροπές έχεις κάνει. τάσο πες μου πόσο καιρό το έχεις το αμάξι με αυτές τις μετατροπές και αν είσαι ευχαριστημένος. δουλεύει οκ ?? με τα πυράκια έχεις κανένα πρόβλημα ? βασικά δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση . σκέφτομαι την λύση εκεντροφόροι, σκούπα, εξάτμιση, όχι όμως αυξηση συμπίεσης διότι το ταξιδεύω αρκετά το αμάξι, και με υψηλές ταχύτητες. |
Sidobre έγραψε: |
Tο αμάξι από τότε που το έφιαξα, έχει κάνει 25.000 χλμ. Εχω την αίσθηση ότι ακόμα και στην αξιοπιστία δουλεύει καλύτερα και από το εργοστασιακό αφού δεν έχει χαλάσει κανένα αισθητήρα (πριν, τους map τους ήθελα ζευγάρι....) παρά μόνο ένα λάμδα που μάλλουν ούτως ή άλλως ήθελε αλλαγή. Κάνεις ταξίδια με υψηλές ταχύτητες; Χε χε.. Π.Χ. Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το στροφόμετρο να μην θέλει να πέσει κάτω από τις 6.500 στροφές; Σκέψου επ'ακριβώς τι θέλεις από το αμάξι σου (τα χαρακτηριστικά του) ποιό είναι το πιθανό budjet σου, και μπορούμε να συζητήσουμε αν θες βοήθεια, ποιός είναι ο καταλληλότερος τρόπος να αποκτήσεις αυτό που θέλεις. |
p206xs2 έγραψε: |
Θα ήθελα ένα αμάξι όχι που να σέρνεται στις χαμηλές και μετά στις υψηλές στροφές να ξεσπά απότομα. |
p206xs2 έγραψε: |
Θέλω τον κινητήρα να έχει παντού δύναμη από τις 1000 στροφές/λεπτό έως τον κόφτη όπου αυτός τοποθετηθεί. |
p206xs2 έγραψε: |
Υ.Γ. Τάσο μπορείς να αναλύσεις με λεπτομέρεια ένα ένα τα κομμάτια της Peugeot Sport πως θα επιδράσουν στον κινητήρα αλλά και στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; |
volvos έγραψε: |
γιατι ειναι απαρεδεκτη του c2??? βεβαια εμενα μου μοιαζει ιδια με τη δικια μας αλλα αλουμινενια.... |
kaisaras96 έγραψε: |
Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα |
BTS έγραψε: | ||
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό. ![]() |
Recifees έγραψε: | ||||
χωρίς εξάτμιση-καταλύτη? ![]() |
BTS έγραψε: | ||||||
Φίλε Γιάννη, μην ψαρώνεις από τα έντυπα και τις διαφημίσεις. Αυτοί να πουλήσουν γυαλιστερούς σωλήνες για μεταξωτές κορδέλες θέλουν (με εξαίρεση κάποιες αξιόλογες προτάσεις ). Μια χαρά είναι και η εργοστασιακή εξάτμιση σε αυτά τα επίπεδα δύναμης, μάλιστα πιθανότατα θα δώσει πολύ πιο επίπεδη καμπύλη από μία aftermarket.... Και να θυμίσω ότι προ τριετίας, αγωνιστικό ΑΧ έκανε χρόνους στην 10άδα της γενικής, φορώντας μοτέρ 1600 16V, με την εξάτμιση του AX 1300 (περιορισμένο budget γαρ). Σκεφτείτε και προβληματιστείτε... ![]() |
BTS έγραψε: |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό. ![]() |
argonaftis έγραψε: |
Δάρρας? |
Sidobre έγραψε: |
Οι κωδικοί που δίνει για τα ανταλλακτικά όσο αφορά την βελτίωση στην δύναμη του αυτοκινήτου είναι η ίδια. Τσέκαρέ το. Αυτά που αλλάζουν είναι η ανάρτηση και τα υπόλοιπα περιφερειακά! Οι εκκεντροφόροι, ο εγκέφαλος κλπ κλπ, η πολλαπλή εισαγωγής, τα μπεκ και όλα αυτά έχουν τους ίδιους κωδικούς. Μπορώ να αναλύσω -πλέον- τι κάνει το καθένα και πως θα αντιδράσει στο αυτοκίνητο αν θέλετε. Γιατί πάντως σώνει και καλά Peugeot Sport και όχι κάτι ανάλογο που θα κάνει για τον δρόμο; Αφού τα παιδιά το λένε και ξεκάθαρα! Εγγύηση ΔΕΝ δίνουν! Σας χαλάνε δηλαδή 160 άλογα δρόμου; Που θα παίρνουν και κάρτα καυσαερίων; Δεν μπορώ να σας καταλάβω! Πάρτε το χαμπάρι: Με μαϊμουδιές και σαχλαμάρες, άλογα ΔΕΝ βγαίνουν. Ούτε με μεσοβέζικες λύσεις. Η θα κάνετε κάτι καλό, ή θα πετάξετε τα λεφτουδάκια σας! Ωμά, ψυχρά και με την ευγένια που πρέπει! |
DIMCHRI έγραψε: |
δεν μας χαλάνε οι 160 ίπποι. όμως με χαλάει να κάθομαι να βγάζω ηλεκτρικά γκάζια κτλ. να θέσω αλλιώς την ερώτηση. με τον ίδιο εγκέφαλο, και με το ηλεκτρικό γκάζι, πόσο μπορώ να ανέβω. αν κάνω μια ροική εξέλιξη, μια σκούπα, ρεπροφιλινγκ στον μπούμπη, κ.τ.λ. ποσο θα ανέβω ? |
Sidobre έγραψε: |
Ο μόνος λόγος που θα έπρεπε να σε χαλάσει στην εν λόγω μετατροπή είναι το κόστος. Από εκεί και ύστερα σε διαβεβαιώ υπεύθυνα ότι το αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και λειτουργικότητα είναι ίδιο με πριν. Καλύτερο αν σκεφτείς την αμεσότητα στο γκάζι.
Πέρα από αυτό, χωρίς να αλλάξεις εγκέφαλο μπορείς να βγάλεις πάνω-κάτω τα ίδια άλογα, με μόνη υποχώρηση την αμεσότητα του γκαζιού. Αυτό κάνει ίσως την διαφορά μεταξύ πολεμικής μηχανής με το δυνατό αυτοκίνητο. Την ίδια δύναμη θα έχουν αλλά το ένα θα έχει ξεσπάσματα (με την μηχανική πεταλούδα) και θα είναι πιο "άγριο" ενώ αυτό με την ηλεκτρική θα είναι πιο ήπιο, θα έχει την δύναμη, αλλά θα βγαίνει πιο ομαλά στον δρόμο ενώ τα συμπτώματα που σου έχει τώρα (το μικρό "lag" που έχει στα ξεκινήματα το αυτοκίνητο) θα μείνουν περίπου ίδια (πάντα μικραίνουν όσο ανεβαίνει η δύναμη αλλά δεν εξαφανίζονται και τελείως). Αυτά. Το ύψος της ιπποδύναμης πάντως φτάνει με ηλεκτρική πεταλούδα γύρω στα 170-175 άλογα ενώ με την μηχανική ανεβαίνει κι'άλλο γιατί έχεις επιλογές μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής, ροική εξέλιξη πεταλούδας, ροϊκής πολλαπλής κλπ κλπ) Ελπίζω να βοήθησα |
Sidobre έγραψε: |
Ο μόνος λόγος που θα έπρεπε να σε χαλάσει στην εν λόγω μετατροπή είναι το κόστος. Από εκεί και ύστερα σε διαβεβαιώ υπεύθυνα ότι το αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και λειτουργικότητα είναι ίδιο με πριν. Καλύτερο αν σκεφτείς την αμεσότητα στο γκάζι. Πέρα από αυτό, χωρίς να αλλάξεις εγκέφαλο μπορείς να βγάλεις πάνω-κάτω τα ίδια άλογα, με μόνη υποχώρηση την αμεσότητα του γκαζιού. Αυτό κάνει ίσως την διαφορά μεταξύ πολεμικής μηχανής με το δυνατό αυτοκίνητο. Την ίδια δύναμη θα έχουν αλλά το ένα θα έχει ξεσπάσματα (με την μηχανική πεταλούδα) και θα είναι πιο "άγριο" ενώ αυτό με την ηλεκτρική θα είναι πιο ήπιο, θα έχει την δύναμη, αλλά θα βγαίνει πιο ομαλά στον δρόμο ενώ τα συμπτώματα που σου έχει τώρα (το μικρό "lag" που έχει στα ξεκινήματα το αυτοκίνητο) θα μείνουν περίπου ίδια (πάντα μικραίνουν όσο ανεβαίνει η δύναμη αλλά δεν εξαφανίζονται και τελείως). Αυτά. Το ύψος της ιπποδύναμης πάντως φτάνει με ηλεκτρική πεταλούδα γύρω στα 170-175 άλογα ενώ με την μηχανική ανεβαίνει κι'άλλο γιατί έχεις επιλογές μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής, ροική εξέλιξη πεταλούδας, ροϊκής πολλαπλής κλπ κλπ) Ελπίζω να βοήθησα |
volvos έγραψε: |
συγνωμη για να καταλαβω κατι.
εγω που εχω gti με αισθητηρες βροχης,φωτων,ηλεκτρονικο κλιματισμο,ιμομπιλαιζερ,τριπ κομπιουτερ και λοιπες ηλεκτρονικες ευκολιες ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟ και να τον συνδυασω με μηχανικο γκαζι??????? ποοοοοολυ χλωμο. μην ξεχνατε οτι ο sidobre δεν εχει ουτε κλιματισμο....ειναι πιο παλιο μοντελο ............... αρα κυριοι προσγειωθειτε δεν υπαρχει εγκεφαλος που θα λειτουργησει ολα αυτα σε 206. αν θελετε να τα καταργησετε τι να πω γιατι τα πληρωσατε?και μακαρι οποιος το κανει αυτο απλα να τα καταργησει χωρις να δημιουργησει και αλλα προβληματα! |
volvos έγραψε: |
μην ξεχνατε οτι ο sidobre δεν εχει ουτε κλιματισμο....ειναι πιο παλιο μοντελο ............... |
volvos έγραψε: |
dηλαδη θες να μου πεις οτι με ολες αυτες τις ηλεκτρικες αηδιες που εχει το δικο μου εχω την ιδια πλεξουδα με sidobre και οτι αμα βαλω πλεξουδα-πεταλουδα απο ραλλυ θα λειτουργουν ολα πλην ιμομπιλαιζερ????????
μπεεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε |