gulliverrr έγραψε: |
...
Έχετε δει τέτοια πραγματάκια να πουλιούνται πουθενά? |
groupN έγραψε: |
εγω το εχω δει σε 7αρα bmw να το κανει αυτο, παντα οταν βαζεις οπισθεν.
και ηταν και παλιο μοντελο. ποσο μπροστα ειναι οι γερμανοι!! |
groupN έγραψε: |
εγω το εχω δει σε 7αρα bmw να το κανει αυτο, παντα οταν βαζεις οπισθεν.
και ηταν και παλιο μοντελο. ποσο μπροστα ειναι οι γερμανοι!! |
MTerry έγραψε: |
. . . στην Mercedes E class του ΄88 έπεφταν και τα πίσω προσκέφαλα ![]() |
gulliverrr έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά,
ετοιμάζω ένα projectάκι για το 207 μου και επειδή το ζήτησαν ήδη 2 φίλοι σκέφτομαι μήπως ενδιαφέρει και άλλους εδώ. Το project είναι ένα κουτάκι όλο και όλο και αφού το συνδέσεις εκεί που πρέπει (θέλει ηλεκτρολόγο αν δεν ξέρεις): * Μόλις βάζεις όπισθεν σου χαμηλώνει ταυτόχρονα και τους 2 καθρέφτες (για να μην φας τη ζάντα) * Αν βγάλεις την όπισθεν και δεν την ξαναβάλεις για x δευτερόλεπτα (εφόσον τελείωσες με τις μανούβρες) στους ξανανεβάζει εκεί που ήταν πριν. * Μπορεί να μην συνδέετε αυτόματα με την όπισθεν ώστε να το ενεργοποιείτε όποτε χρειάζεται να δείτε το πεζοδρόμιο * Μπορεί ως addon να κλείνει όλα τα παράθυρα όταν βγάζεις το κλειδί * Προφανώς πρέπει να έχεις ηλεκτρικούς καθρέφτες και παράθυρα ![]() Έχω διάφορες ιδέες για τέτοιους αυτοματισμούς και μπορώ να τα φτιάξω αλλά δεν ξέρω αν είναι και άλλοι ανώμαλοι σαν εμένα ώστε να τους νοιάζει κάτι τέτοιο. Τι λέτε? |
MEMsound έγραψε: |
ωραιος Γιώργο!! ![]() ![]() ![]() ![]() οταν(αν) φτιαξεις για 206, στανταρ θελω ![]() |
gulliverrr έγραψε: |
αναπροσαρμόζω τα διάφορα features που θα είναι τα πιο χρήσιμα τελικά και έχω φτάσει στα εξής:
* Κουνάς τον επιλογέα καθρέπτη δεξιά-μέση-δεξιά-μέση-δεξιά ακούγεται ένα σύντομο beep και μπαίνει σε κατάσταση learn * Κατεβάζεις τον καθρέπτη όσο κάτω θες * Κουνάς τον καθρέπτη όσο μέσα θες * Ακούγεται ένα μακρύ beep (settings saved) και επανέρχεται πίσω ο καθρέπτης στην αρχική του θέση * Από εδώ και πέρα όταν βάζεις όπισθεν, εφόσον ο επιλογέας είναι στην αριστερή θέση, θα πηγαίνει τον δεξί μόνο καθρέπτη εκεί που τον έχεις ρυθμίσει και θα τον επαναφέρει αν βγάλεις την όπισθεν για πάνω από x δευτερόλεπτα Το feature με το κλείσιμο των παραθύρων ίσως να βγει στην πιο advanced έκδοση μιας και πολλοί θα το έχουν ήδη με τον συναγερμό τους. Το βλέπω να βγαίνει στα 40€ περίπου αλλά μάλλον τα πρώτα κομμάτια θα πουληθούν από εδώ σε special τιμή μόνο για εμάς ![]() |
gulliverrr έγραψε: |
ο τρόπος που είναι καλωδιωμένοι οι καθρέπτες δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να ορίσω τη θέση τους αλλά να πω πόσο πιο πάνω ή πιο κάτω θέλω να πάνε από την παρούσα θέση με τη μορφή χρόνου (πήγαινε 2 sec προς τα κάτω)
Από την άλλη έχεις δίκιο ότι ίσως το learn να είναι too much. Θέλω να δω αν κάποιος συγκεκριμένος χρόνος (π.χ. 1.5 sec) είναι αρκετός για να δεις την ζάντα σου ανεξαρτήτως του ύψους σου. Δηλαδή δοκιμάζοντας για όλα τα ύψη οδηγών ξεκινώντας από εκεί που είναι κανονικά (για αυτούς) ο καθρέπτης αν μετά από 1.5 sec προς τα κάτω αν βλέπουν πλέον τη ζάντα. Το αν θα μπαίνει και λίγο προς τα μέσα είναι εύκολο θέμα και μπορεί και αυτό να είναι προ-ορισμένο. Αλήθεια πόσοι τους βάζουν και λίγο μέσα για να δουν τη ζάντα? Εμένα πάντως όντως μου αρκεί μόνο το κάτω. |
gulliverrr έγραψε: |
Έχω τη δυνατότητα να μπω και από can bus αλλά αλλάζει πολύ το πρωτότυπο που έχω ως τώρα και το κόστος της όλης κατασκευής χωρίς να κερδίζω και πολλά όπως βλέπω στην τελική, οπότε προσπαθώντας να το κρατήσω φθηνό θα αφήσω προς το παρόν το can bus ήσυχο. Ίσως για άλλο μελλοντικό project αν είναι πιο απαιτητικό...
DimiP: η ιδέα σου είναι υλοποιήσιμη για το κατέβασμα αλλά όχι για το ανέβασμα γιατί έτσι θα γυρνάει πάντα στην ίδια θέση και για διαφορετικού ύψους οδηγούς δεν θα βολεύει... |
marios_207_GT έγραψε: |
Ακριβως μια τετοια πλακετα εχω σκοπο να ετοιμασω εγω για το δικο μου με τη βοηθεια παντα καθηγητων απο τη σχολη για να μην γινει μαλ***α. Θελω να σε ρωτησω και αν εθς μου απαντας γιατι βλεπω οτι εχεις σκοπο να πουλησεις τις πλακετες, η ολη δουλεια σου βασιζεται στο οτι εχεις "εντολη" απο την οπισθεν και μετα δουλευεις με ρευμα στα 2 μοτερακια που εχει μεσα ο καθρεπτης ή εχεις μπλεξει με τον εγκεφαλο? |
gulliverrr έγραψε: |
Η καρδία του κυκλώματος είναι σε PIC microcontroller με τη λογική για τους χρονισμούς και τα σενάρια που χρειάζονται για να είναι σχετικά "έξυπνη" η πατέντα. Βέβαια όλο αυτό είναι πίσω από τρανζίστορς για ασφάλεια στα 12V. |
marios_207_GT έγραψε: |
Σε ποια σχολη εισαι αν επιτρεπετε?
σορρυ για το ![]() |
Kostaswannabe έγραψε: | ||
ΤΕΙ Πειραια αν εννοεις εμενα! ![]() |
gulliverrr έγραψε: |
Καλημέρα,
με timer555 που μάλλον πας εσύ είσαι πολύ περιορισμένος από θέμα δυνατοτήτων. Δεν έχεις interrupts, δεν έχεις μνήμη και φυσικά η λογική σου θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 μεταβλητές input/output. O microcontroller σου επιτρέπει να ελέγχεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην χάνεσαι σε πολύπλοκα σενάρια όπως πχ αν βαλεις όπισθεν για 1sec μόνο, την βγάλεις και σβήσεις τη μηχανή. Με τον 555 θα σου μείνουν οι καθρέφτες χαμηλωμένοι και το χειρότερο όταν ξαναβάλεις μπρος θα τους αφήσει κάτω. Έτσι αναγκάζεις τον οδηγό να προσαρμοστεί στους περιορισμούς του κυκλώματος ενώ θα έπρεπε το κύκλωμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού (άποψη μου). Για αυτόν και για αρκετούς άλλους λόγους πήγα με microcontroller. Έχει το αρνητικό του ότι πρέπει να το προγραμματίσεις σε assembly ή C και χρειάζεσαι και προγραμματιστή για να το κουμπώσεις πάνω αλλά κατά τα άλλα κάνει παπάδες ![]() Σύντομα θα ανεβάσω video εδώ... |
gulliverrr έγραψε: |
Καλημέρα,
με timer555 που μάλλον πας εσύ είσαι πολύ περιορισμένος από θέμα δυνατοτήτων. Δεν έχεις interrupts, δεν έχεις μνήμη και φυσικά η λογική σου θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 μεταβλητές input/output. O microcontroller σου επιτρέπει να ελέγχεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην χάνεσαι σε πολύπλοκα σενάρια όπως πχ αν βαλεις όπισθεν για 1sec μόνο, την βγάλεις και σβήσεις τη μηχανή. Με τον 555 θα σου μείνουν οι καθρέφτες χαμηλωμένοι και το χειρότερο όταν ξαναβάλεις μπρος θα τους αφήσει κάτω. Έτσι αναγκάζεις τον οδηγό να προσαρμοστεί στους περιορισμούς του κυκλώματος ενώ θα έπρεπε το κύκλωμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού (άποψη μου). Για αυτόν και για αρκετούς άλλους λόγους πήγα με microcontroller. Έχει το αρνητικό του ότι πρέπει να το προγραμματίσεις σε assembly ή C και χρειάζεσαι και προγραμματιστή για να το κουμπώσεις πάνω αλλά κατά τα άλλα κάνει παπάδες ![]() Σύντομα θα ανεβάσω video εδώ... |
marios_207_GT έγραψε: |
Και πως και δεν εχω δει το αμαξι σου. Ηλεκτρολογος ειμαι εγω. |
Andreasf1 έγραψε: |
Συγχαρητήρια για το πρότζεκτ σου! Καλές πωλήσεις να έχεις.
Έχω καποιες ερωτήσεις μιας και μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρων και για το δικό μου.. -Αν δεν θες να κατέβει ο καθρέφτης όταν βάζεις όπισθεν φαντάζομαι έχει κάποιον τρόπο απενεργοποίησης, σωστά; είχες αναφέρει πως θα γινόταν έχοντας απλά την επιλογή στην θέση του οδηγού. Τελικά έγινε όντως έτσι; -Αν δεν θες να κλείσει τα παράθυρα όταν βγαλεις το κλειδί, επίσης και για αυτό υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης; Και κάτι ακόμα.. -Υπάρχει δυνατότητα όταν ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο να ανοίγουν τα παράθυρα; Για το καλοκαίρι είναι must! (μάλλον ζηταω πολλά μιας και για να γίνει αυτο μπλεκεις με εγκέφαλο κτλ. Βάλτο στο πρόγραμμα και αυτό για το μέλλον.. ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Μπορουμε να το εφαρμοσουμε και σε αλλα αυτοκινητα?? |
smoki έγραψε: |
Πολύ καλό και εξαιρετικά χρήσιμο! Για τα παράθυρα, παίζει ρόλο αν είναι αυτόματα ή οχι; |
Mono AEK έγραψε: |
το ποσο θα κατεβουν οι καθρεπτες το ρυθμιζεις εσυ?
γιατι στο βιντεο δε μου φανηκε αρκετο ωστε να δεις ζαντα απτην αλλη αν κατεβουν και πολυ και θες να κανεις απλα οπισθεν καπου δε θα χεις ορατοτητα. επισης αν θελω να σβησω το αμαξι και να κατσω μεσα τι γινεται με τα παραθυρα? σορυ για τον καταιγισμο αλλα οντως το θεωρω πολυ καλο και με ψηνει να το βαλω |
makis106 έγραψε: |
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας! |
Kostaswannabe έγραψε: |
σε περιπτωση που βγεις απ τ αμαξι ακαριαια ας πουμε με το που βγαλεις κλειδι και κλειδωσεις με το κλειδωμα συνεχιζουν κ ανεβαινουν τα παραθυρα η σταματαει? οχι οτι παιρνει ωρα για να τ ανεβασει απλα λεω σε μια βιασυνη ας πουμε μην ξεχασεις κανα παραθυρο ανοιχτο απο αμελεια. ![]() |
gulliverrr έγραψε: | ||
![]() Θα χρειαστεί να φέρεις από την ασφαλειοθήκη του οδηγού 3 καλώδια μέσα στην πόρτα όπου και θα συνδεθούν στο κουτάκι και από εκεί μετά πάνω στην πλεξούδα που έρχεται από τα κουμπιά των παραθύρων. Δεν τα έχω ετοιμάσει ακόμα αλλά θα το στείλω με χαρτιά, φωτογραφίες, Pinout κλπ. Βλέπω ενδιαφέρον οπότε μάλλον σιγά σιγά να τα ετοιμάζω... |
makis106 έγραψε: | ||||
|
gulliverrr έγραψε: | ||||||
Η απάντηση είναι "spray σιλικόνης" ![]() Όντως είναι στριμόκωλα αλλά ο Mr Sound με λίγο spray τα πέρασε κομπλέ. |
makis106 έγραψε: |
Σωστός ο Mr Sound! Εχεις μια παραγγελία απο μένα, οταν είσαι ετοιμος! |
gulliverrr έγραψε: |
Και μερικά χρόνια και μία γέννα μετά, το project είναι τεσταρισμένο 6 μήνες πλέον στο δικό μου (207 GT) και σε 207 CC με πολύ καλά αποτελέσματα και μόνο θετικά σχόλια! Ευτυχώς bugs δεν είχαμε και επίσης καταφέραμε και μηδενική κατανάλωση όσο δεν ανεβοκατεβάζει καθρέφτες και παράθυρα γιατί το είχα μία έννοια αν αφήσω το αμάξι το καλοκαίρι σβηστό κανένα μήνα μην μου φάει την μπαταρία ![]()
Έρχεται και το βιντεάκι... |
Mono AEK έγραψε: |
αλλη μια ερωτηση...
αν έχεις όπισθεν και αλλάξεις θέση στο καθρέπτη τι γίνεται? |
makis106 έγραψε: |
Ερώτηση. Αν πχ βγαλεις τον πολο της μπαταρίας, μετα θελει καποιου είδους σετάρισμα? |
makis106 έγραψε: |
Γιωργο εχω την εντυπωση οτι οταν κατεβαζω τον καθρεφτη μου για να δω το πεζοδρομιο, τον κατεβαζω τερμα κατω. Αυτο ειναι τερμα? Αρκει? |
makis106 έγραψε: |
Σωστη σκεψη, ωστοσο αυτα θα ρυθμιστουν ολα το ιδιο, ή υπαρχει η δυνατοτητα πχ το δικο μου να πηγαινει λιιγο πιο κατω; ![]() |
reselie-206 έγραψε: |
Η μπορείς να βάλεις σαν έξτρα ενα UTP καλώδιο με Rj45 κλιπ και μια μίνι μονάδα ρυθμίσεων ώστε να περνάει το καλώδιο απο τη φυσούνα της πόρτας και έτσι να μπορείς να έχεις 4 κουμπιά ή ποτς κάτω απο το τιμόνι, στις ασφάλειες. ¨ετσι θα μπορεί ο χρήστης να επιλέξει πχ και αν θέλει ή όχι να κλείνουν τα παράθυρα κτλπ |
gulliverrr έγραψε: |
Και όπως το σκεφτόμουν τα καλώδια είναι πάντα μανούρα... φαντάσου σενάριο:
1. Βάζεις μπρος 2. Ανοίγεις κινητό και συνδέεσαι στο WiFi "SmartRimGuard" με κωδικό που σου έχω δώσει. Το WiFi αν δεν συνδεθείς μέσα σε ένα λεπτό απενεργοποιείτε. 3. Ανοίγεις τη σελίδα SmartRimGuard.com (δεν είναι υπαρκτό site - αλλά φαίνεται μόνο στο κινητό σου όσο είσαι στο αμάξι) 4. Στη σελίδα θα υπάρχουν 2-3 κουμπιά που θα μπορείς να αυξομειώσεις τους χρόνους για το ανέβασμα-κατέβασμα και να το φτιάξεις ακριβώς στα μέτρα σου Και όλα αυτά στο ίδιο μέγεθος κουτιού με +30/40 euro πάνω από το απλό μοντέλο. Όπως το φαντάζομαι νομίζω ότι γίνεται... Πως σας ακούγεται αυτό? |
Ghost Dog έγραψε: |
τελικα, εκανε κανεις τπτ?!?!!!? ![]() |
gulliverrr έγραψε: |
Ισχύει. Το Rallye δεν μας έκατσε οπότε μόνο για το GT είμαστε σίγουροι μέχρι τώρα. |
gulliverrr έγραψε: |
Μπορείς να μου στείλεις πως είναι τα κουμπιά στην πόρτα σου και αν θες να μπει στον κόπο πως είναι και από μέσα (να το βγάλεις με μία torx). Αν βαριέσαι να βγάζεις φωτό και να στέλνεις, στείλε μου link από google images να σου πω μία πρώτη εκτίμηση. |