Sidobre έγραψε: |
...πρώτη φορά άκουσα (διάβασα) τόσο καλά λόγια για το 206 16v από περιοδικό!
Εντύπωση μου κάνει....μπράβο τους. |
Miltellas έγραψε: |
Στο περυσινό τεύχος του ΑΜS στο πρώτο τεστ του 206 1.6 16V έγραψαν πολύ καλά λόγια και ανέφεραν πραγματική ιπποδύναμη τους 118 (την ίδια ιπποδύναμη ανέφεραν και οι 4Τροχοι) |
vini έγραψε: |
Από το http://www.automotorundsport.gr/
διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!). |
Miltellas έγραψε: | ||
Γιατί ρε παιδιά, το 206 σας στον κόφτη με 2α πόσα βγάζει; Το δικό μου πάντως λέει 100 χαω με 2α στις 6500 σαλ. Στον κόφτη δεν πρόσεξα πόσα χιλιόμετρα γράφει. Μήπως έχει βγει έκδοση 206 1.6 16V με κοντό σασμάν και δεν το ξέρω. Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν. |
vini έγραψε: | ||
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη... Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ... |
Miltellas έγραψε: | ||||
Εξηγώ: Εάν με 2α και 4000 σαλ έχεις 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε με 6500 σαλ θα έχεις 100 χαω στο κοντέρ (που είναι και πραγματικά για το 206 1.6 16V). |
Miltellas έγραψε: |
Άρα το C3 έχει το ίδιο σασμάν με το 206!!! Πολύ μακρύ δηλαδή! ![]() Τί μας λένε τότε ότι το C3 αδικείται από τις μακριές σχέσεις; ![]() Ότι νά' ναι γράφουν μου φαίνεται... ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;
![]() ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: | ||
ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ. |
christhehealer έγραψε: |
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι; |
vini έγραψε: |
Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...! |
vini έγραψε: |
ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας.... |
Sidobre έγραψε: |
Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye.... |
Παράθεση: | ||||||||||||
|
Παράθεση: |
Miltellas wrote:
Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15; |
Miltellas έγραψε: |
Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα. |
christhehealer έγραψε: |
Mε πέμπτη και τα ελαστικά μου είναι όντως 195/55/15. Grosso mondo πάντα τα χιλιόμετρα κα οι στροφές. Όταν οδηγώ κοιτώ πάντα στο δρόμο. Όχι τα κοντέρ. |
christhehealer έγραψε: |
Η τελική σχέση του 206 1,6 16v δεν είναι 3.584. Σαν νούμερο είναι ΠΑΡΑ πολύ μακρυά
Στο AutoΤρίτη την έχει 3.77 και φαίνεται περισσότερο λογική. Θα το ψάξω γιατί τα νούμερα που εμφανίζει η εφαρμογή είναι τρελλά! (228,967 km/h @ 6.500 rpm) |
Παράθεση: |
Και καλά κάνεις θα συμπληρώσω. Τί θα πει Grosso Mondo; |
christhehealer έγραψε: |
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.
![]() ![]() ![]() Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι; ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Vini το πήρα την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου φέτος. Λογικά είναι XS2.
Το ευχαριστημένος τώρα, σ' ένα τέτοιο αυτοκίνητο που κατα τη γνώμη μου έχει το καλύτερο "value for money" και από ένα Πεζάκια,είναι σαν να κλέβεις εικονοστάσι. ![]() ![]() ![]() ![]() Όπως κλέβω και το βενζινά μου. 20 ευρώ κάθε δύο εβδομάδες με 25χλμ τουλάχιστον κάθε μέρα μια μεγάλη βόλτα το ενδιάμεσο σαβατοκύριακο τουλάχιστον 100χλμ. Ακούω βέβαια να χτυπάει πιράκια κάποιες φορές με πρώτη ή δευτέρα αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί εάν βάλω Super αμόλυβδη, γιατί μέχρι τώρα του βάζω απλή. Θα ρωτήσω και την Peugeot αν κάνει,για να είμαι σίγουρος γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Έχω ακούσει ότι πρέπει να είναι ρυθμησμένος ο κινητήρας για να πάρει τέτοια βενζίνη. Αλήθεια εσύ τι βάζεις; Για το πρόβλημα με την ζυγοστάθμηση τα διάβασες και δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου εν γένει. Για επιδόσεις δεν συζητάω. Πρέπει το άλλο αυτοκίνητο να είναι διπλάσιας τίμης τουλάχιστον, για να σε ταπεινώσει. Όπως στο δρόμο για την ανάβαση της Θίσβης, με πέρασε σαν σταματημένο ένα S3, τη στιγμή που είχα στο κοντέρ 90+. Όποιος ξέρει τον δρόμο εκεί πέρα, θα καταλάβει πόσα πολλά είναι τα 90+. Και βέβαια μιλάμε για S3. Το μόνο πρόβλημα που βλέπω (και το ήξερα πριν το πάρω) είναι οι αναρτήσεις. Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι η ασσυμετρία στην σκληρότητα των ελατηρίων με των αμορτισέρ. Μαλακά ελατήρια, σκληρά αμορτισερ. Γι' αυτό στην ανωμαλίες κοπανάει και στις στροφές γέρνει. Πιστεύω ότι με άλλα ελατήρια θα βελτιωθεί. Αλλά δισταζω να προχωρήσω στην αλλαγή έστω και αν το κόστος είναι πολύ μικρό. Φοβάμαι μην μπω σε περιπέτειες. Έγραψες και αυτό το "κόστος ζυγοστάθμησης" και με έπιασε ταραχή ξαφνικά. ![]() ![]() ![]() |