PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6

Vini - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:20:15
Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6
Από το http://www.automotorundsport.gr/

Εμφύλιος!
Παρά τη συνεργασία τους στα πλαίσια του ομίλου PSA, η Citroen και η Peugeot δεν διστάζουν να έρθουν σε ανοιχτή αντιπαράθεση σε όλα τα μέτωπα. Μετά την "κόντρα" Saxo και 106, αλλά και τις μονομαχίες στις ειδικές του Π.Π.Ρ. έφτασε η στιγμή να ανοίξει άλλο ένα μέτωπο...


Παρά τη συνεργασία τους στα πλαίσια του ομίλου PSA, η Citroen και η Peugeot δεν διστάζουν να έρθουν σε ανοιχτή αντιπαράθεση σε όλα τα μέτωπα. Μετά την "κόντρα" Saxo και 106, αλλά και τις μονομαχίες στις ειδικές του Π.Π.Ρ. έφτασε η στιγμή να ανοίξει άλλο ένα μέτωπο...


Oι Γάλλοι ειδικεύονται στα μικρά αυτοκίνητα με ιδιαίτερο χαρακτήρα και από τους πίνακες των πωλήσεων γίνεται αντιληπτό ότι το αγοραστικό κοινό εκτιμά αυτά τα μοντέλα.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας έχουν υιοθετήσει χαρακτηριστικά μεγαλυτέρων μοντέλων και προσφέρουν πολλές δυνατότητες στους ιδιοκτήτες τους. Τείνει λοιπόν να εκλείψει ο όρος "αυτοκίνητο-πόλης", καθώς ακόμα και τα σούπερμινι είναι σε θέση να ταξιδέψουν με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και να προσφέρουν επαρκές επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Τα πράγματα περιπλέκονται, όταν οι ιθύνοντες αποφασίζουν να εξοπλίσουν μοντέλα της μικρής κατηγορίας με μεγάλου κυβισμού μηχανικά σύνολα, χωρίς όμως να τους προσδώσουν "απόλυτο" σπορτίφ χαρακτήρα.

Οι νέες τάσεις που ακολουθεί η ευρωπαϊκή αγορά, για κινητήρες πολλών κυβικών εκατοστών, που παραμένουν οικονομικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον φαίνονται σε όλες τις κατηγορίες, αλλά στην Ελλάδα -λόγω φορολογικού συστήματος- τα 1,6 λίτρα δεν είναι προσιτά σε όλους. Συνεπώς, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού, τα μικρά αυτοκίνητα των 1.600 κ.εκ. πρέπει να διαθέτουν πληθώρα αρετών. Το πρώτο μέλημα είναι, φυσικά, η εντυπωσιακή σχεδίαση.

Στο συγκεκριμένο τομέα, τα μοντέλα της δοκιμής μας είναι σαφές ότι τα καταφέρνουν περίφημα. Το μεν 206 είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ενώ το C3 κατάφερε να μαγνητίσει τα βλέμματα από όπου κι αν περάσαμε. Το περίεργο έως εκκεντρικό σχήμα του νέου Citroen, διαθέτει μια εντυπωσιακή αρμονία (χάρη στις άφθονες καμπύλες), ενώ δείχνει συμπαγές και πιο μικρό από όσο είναι στην πραγματικότητα. Ωστόσο, το 206 είναι σαφώς πιο "επιθετικό" και πιο "μυώδες", προδίδοντας το νεανικό χαρακτήρα του. Φυσικά, η εμφάνιση είναι θέμα προσωπικού γούστου, αλλά η δική μας άποψη είναι ότι το C3, που διαθέτει πιο "φρέσκο" σχεδιασμό, είναι μάλλον πιο όμορφο και κυρίως πιο εντυπωσιακό.

Πόσο μοιάζουν, όμως, τα δύο γαλλικά αυτοκίνητα και πόσο διαφέρουν; Κάτω από τα καπό φιλοξενείται ακριβώς ο ίδιος κινητήρας, ο TU5JP4 του γκρουπ PSA με την 16βάλβιδη κεφαλή. Η απόδοσή του για το C3 είναι 114 ίπποι στις 5.750 σ.α.λ. και για το 206 117 ίπποι στις 5.720 σ.α.λ., ενώ το σύνολο του Peugeot υπερτερεί και σε ροπή. Αυτοί οι 3 ίπποι, φυσικά, δεν είναι σε θέση να διαμορφώσουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις, αλλά η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι αυτή που καθορίζει τον "νικητή" στις κατά ISO 9002 μετρήσεις μας. Το 206, λοιπόν, διαθέτει πολύ πιο "σφιχτή" διαμόρφωση σχέσεων και είναι φυσικό να επικρατεί έναντι του C3. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το Peugeot χρειάζεται μόλις 9 δευτερόλεπτα, 1,5 λιγότερα από το Citroen δηλαδή, που βέβαια είναι ψηλότερο και ογκωδέστερο, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερη αντίσταση στον αέρα. Μελετώντας τα αποτελέσματα των μετρήσεων, διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!). Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη μειονέκτημα, αφού το νέο Citroen είναι πιο οικονομικό από το Peugeot και πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο. Υπάρχει, λοιπόν, σαφής διαφοροποίηση στον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.

Ακόμα και η ρύθμιση της ανάρτησης συντελεί σ' αυτό, αφού το C3 είναι πιο μαλακό, άνετο και πολιτισμένο από το 206, που έχει έντονα σπορτίφ συμπεριφορά, χωρίς όμως να ενοχλεί τους επιβαίνοντες. Το C3 στρίβει με ασφάλεια, όντας υποστροφικό στο όριο, ενώ δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον οδηγό του. Τα φρένα προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, όπως και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, η σκληρότητα του οποίου μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Από την άλλη πλευρά, το 206 είναι πολύ πιο άμεσο, απευθυνόμενο σε δυναμικούς οδηγούς. Η οδική τους συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από έντονες υποστροφικές τάσεις -αν ο οδηγός το παρακάνει στην είσοδο- αλλά και υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού ή μετά από κατάλληλους χειρισμούς με το αμεσότατο τιμόνι, επιτρέποντας την προτοποθέτηση του αυτοκινήτου.

Στην ουσία ένας έμπειρος οδηγός θα κάνει ό,τι θέλει με το Peugeot και θα διασκεδάσει, ενώ το C3 μπορεί να οδηγηθεί αρκούντως γρήγορα χωρίς να ανησυχήσει ακόμα και τον πιο άπειρο. Μέχρι τώρα, είναι σαφές, ότι και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με άνεση και ταχύτητα, ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κατά μεγάλο ποσοστό προορίζονται για χρήση στην πόλη.


Το C3 εντός των τειχών είναι μάλλον καλύτερο, αφού η ψηλή θέση οδήγησης, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης βοηθούν ιδιαίτερα τον οδηγό να κινηθεί στο κυκλοφοριακό χάος. Επιπλέον, διαθέτει πιο φωτεινό και σύγχρονο εσωτερικό, με πληθώρα θηκών για μικροαντικείμενα, που το καθιστούν πολύ λειτουργικό. Το εσωτερικό του 206, χωρίς να έχει ξεπεραστεί σχεδιαστικά, απέναντι στο μικρό Citroen δείχνει τα χρόνια του, ενώ προσφέρει και λίγο μικρότερους χώρους. Πάντως το Peugeot διαθέτει πολύ καλύτερα καθίσματα, ειδικά για τους εμπρός επιβάτες σε αντίθεση με τα απλά καθίσματα του C3 (διατίθενται και έξτρα διαφορετικής σχεδίασης) που δεν στηρίζουν επαρκώς τον κορμό οδηγού και συνοδηγού. Εξοπλιστικά, το C3 υπερτερεί ως προς τους αερόσακους, καθώς διαθέτει και πλευρικούς, ενώ μπορεί να εφοδιαστεί και με ESP κατόπιν παραγγελίας.

Το 206, όμως, διατηρεί το πλεονέκτημα της χαμηλότερης τιμής -κατά 340 ευρώ- ενώ διατίθεται και στην πολύ ακριβότερη, αλλά και πολύ πλούσια έκδοση Roland Garros. Τελικά υπάρχει ουσιαστική "κόντρα" ανάμεσα στα δύο μοντέλα ή μήπως οι marketeers για ακόμα μία φορά έχουν προβλέψει τα πάντα; Φυσικά σε πολλούς αγοραστές θα τεθεί το δίλημμα της επιλογής ανάμεσα στα δύο μοντέλα, αφού ανήκουν στα καλύτερα της κατηγορίας και θεωρούνται μάλιστα ιδιαίτερα προσιτά, αν αναλογιστούμε τον εξοπλισμό και τον κυβισμό τους. Κι όμως, παρά το νεανικό τους χαρακτήρα, τα δύο μοντέλα δεν απευθύνονται στους ίδιους ανθρώπους.

Το 206 είναι ένα σπορτίφ αυτοκίνητο, με εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία και οδική συμπεριφορά, που θα εκτιμηθεί από τους -πολύ- "ανήσυχους" οδηγούς. Στις μετρήσεις υποσκελίζει τον εκπρόσωπο της Citroen χάρη στο καλά κλιμακωμένο κιβώτιο, ενώ χρειάζεται δρόμους με στροφές για να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του. Από την άλλη, το C3 είναι πιο χαμηλών τόνων. Χάρη στους 114 ίππους είναι αρκετά γρήγορο, αλλά η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευσή των δυνατοτήτων του κινητήρα. Αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει τις βλέψεις ενός GTi. Προσφέρει άνεση και ασφάλεια, ευχάριστη και απροβλημάτιστη μετακίνηση μέσα κι έξω από την πόλη, βάζοντας τις επιδόσεις σε δεύτερη μοίρα. Πρόκειται για ένα νεανικό και πολύ όμορφο -κατά τη γνώμη μας- αυτοκίνητο, με πολύ λογική τιμή αγοράς, που απευθύνεται σε πιο... ήπιους οδηγούς.

Η τελική επιλογή είναι θέμα των απαιτήσεων που έχει από το αυτοκίνητό του ο υποψήφιος αγοραστής.

Εικόνες στην:

http://www.automotorundsport.gr/pages/11_2002/showarticle_1.asp?articleID=22991&systemSectionID=60&magazineID=10
Sidobre - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
...πρώτη φορά άκουσα (διάβασα) τόσο καλά λόγια για το 206 16v από περιοδικό!

Εντύπωση μου κάνει....μπράβο τους.
Vini - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:40:16
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
...πρώτη φορά άκουσα (διάβασα) τόσο καλά λόγια για το 206 16v από περιοδικό!

Εντύπωση μου κάνει....μπράβο τους.


Νομίζω ότι ίσως είναι και λιγάκι στημένο αφού αφορά μόνο 2 Γαλλικά...αν υπήρχε και ένα Γερμανικό θα σου έλεγα τι θα έβγαζε 1ο...!
Εκτός αν είναι τόσο πίσω το C3 σε σχέση με το 206....

Πάντως και από τα άλλα άρθρα του νέου site http://www.automotorundsport.gr

παρατηρώ ότι ανεβάζουν πολύ το 206/1600....και τα 206 γενικότερα!

Διαβάστε τα τεστ.....π.χ.:
http://www.automotorundsport.gr/pages/8_2001/showarticle_1.asp?articleID=10916&systemSectionID=59&magazineID=10
Miltellas - Παρ 14 Ιούν 2002, 15:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
Στο περυσινό τεύχος του ΑΜS στο πρώτο τεστ του 206 1.6 16V έγραψαν πολύ καλά λόγια και ανέφεραν πραγματική ιπποδύναμη τους 118 (την ίδια ιπποδύναμη ανέφεραν και οι 4Τροχοι)
Vini - Παρ 14 Ιούν 2002, 18:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Στο περυσινό τεύχος του ΑΜS στο πρώτο τεστ του 206 1.6 16V έγραψαν πολύ καλά λόγια και ανέφεραν πραγματική ιπποδύναμη τους 118 (την ίδια ιπποδύναμη ανέφεραν και οι 4Τροχοι)


Aπό ότι έχω καταλάβει πλέον (επίσημες μετρήσεις) κατά ISO 9002 η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου είναι αυτή που προκύπτει από δυναμομέτρηση στο στρόφαλο...οπότε είναι επόμενο το 1600 να έχει 118 στο στρόφαλο και 110 στην ρόδα...
Miltellas - Κυρ 23 Ιούν 2002, 00:39:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6
vini έγραψε:
Από το http://www.automotorundsport.gr/
διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!).


Γιατί ρε παιδιά, το 206 σας στον κόφτη με 2α πόσα βγάζει; Το δικό μου πάντως λέει 100 χαω με 2α στις 6500 σαλ. Στον κόφτη δεν πρόσεξα πόσα χιλιόμετρα γράφει. Μήπως έχει βγει έκδοση 206 1.6 16V με κοντό σασμάν και δεν το ξέρω.

Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.
Vini - Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημέρα....

Εγώ πάντως χθες που πήγα Χαλκίδα, διαπίστωσα ότι το δικό μου έχει πολύ δρόμο ακόμη μέχρι να έρθει στα ίσα του ο κινήτηρας....

Ενώ έφτανε άνετα μέχρι τα 180-190 στις 4500-4700στροφές (....μετά έκοβα)....διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δεν έχει στρώσει ακόμη.... Crying or Very sad

Εκτός αν το POLO 1400/16V είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας.... Evil

ή το ΙΒΙΖΑ 1400 είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας.... Evil

ή το ΜΕGANE CABRIO είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας... Evil

ή το 206/1400 είναι ποιο γρήγορο από το δικό μου....ξαφνικά και όπως πήγαινα με 140-150 με περνάει ένα 206/1400 με 4 άτομα μέσα....σφαίρα!...!
Φυσικά μόλις με πέρασε έκανα αριστερά να δω τι ήταν αυτό....πλησίασα και πράγματι ήταν 206 απλό (πρέπει να ήταν 1400 γιατί ούτε προβόλια δεν είχε) Μάλλον πρέπει να είχε τελικιάσει γιατί μόλις με πήρε είδηση έκανε δεξιά, πέρασα από δίπλα.... Confused Confused

ή εγώ οδηγώ σχετικά αργά.... 8O 8O

Συμπέρασμα....το δικό μου είναι άστρωτο.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Vini - Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:16:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6
Miltellas έγραψε:
vini έγραψε:
Από το http://www.automotorundsport.gr/
διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!).


Γιατί ρε παιδιά, το 206 σας στον κόφτη με 2α πόσα βγάζει; Το δικό μου πάντως λέει 100 χαω με 2α στις 6500 σαλ. Στον κόφτη δεν πρόσεξα πόσα χιλιόμετρα γράφει. Μήπως έχει βγει έκδοση 206 1.6 16V με κοντό σασμάν και δεν το ξέρω.

Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...
Miltellas - Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:40:08
Θέμα δημοσίευσης: Σκίσιμο με 2α;
vini έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...


Εξηγώ: Εάν με 2α και 4000 σαλ έχεις 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε με 6500 σαλ θα έχεις 100 χαω στο κοντέρ (που είναι και πραγματικά για το 206 1.6 16V).
Vini - Δευ 24 Ιούν 2002, 08:33:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκίσιμο με 2α;
Miltellas έγραψε:
vini έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...


Εξηγώ: Εάν με 2α και 4000 σαλ έχεις 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε με 6500 σαλ θα έχεις 100 χαω στο κοντέρ (που είναι και πραγματικά για το 206 1.6 16V).



Πιθανό MILTELLAS....δεν το έχω δοκιμάσει όμως....ψιλοκολάω...
pezomania - Τρι 25 Ιούν 2002, 09:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΑΩ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ XS ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 105 Twisted evil 8O

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ IBIZA-POLO 1.4 ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ :D :D (ΕΔΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ VTS ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ 8) 8) )
Miltellas - Τετ 26 Ιούν 2002, 05:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα το C3 έχει το ίδιο σασμάν με το 206!!! Πολύ μακρύ δηλαδή! Exclamation

Τί μας λένε τότε ότι το C3 αδικείται από τις μακριές σχέσεις; Mad

Ότι νά' ναι γράφουν μου φαίνεται... Mad
christhehealer - Τετ 26 Ιούν 2002, 11:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.

Question Question Question
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Sidobre - Τετ 26 Ιούν 2002, 11:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Άρα το C3 έχει το ίδιο σασμάν με το 206!!! Πολύ μακρύ δηλαδή! Exclamation

Τί μας λένε τότε ότι το C3 αδικείται από τις μακριές σχέσεις; Mad

Ότι νά' ναι γράφουν μου φαίνεται... Mad


Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....

Τώρα τί να πεις!
pezomania - Τετ 26 Ιούν 2002, 15:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ Laughing Laughing Razz :D :D
Vini - Τετ 26 Ιούν 2002, 20:15:13
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ Laughing Laughing Razz :D :D


Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...! Smile Smile Smile Smile

ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας.... Sad Sad Sad
Miltellas - Πεμ 27 Ιούν 2002, 04:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.


60 χαω στις 3500σαλ σημαίνει >111χαω στις 6500σαλ!!! Είσαι σίγουρος; Ξαναέλεγξέ το! Είναι υπερβολικά μακριά για 2α! Το δικό μου έχει 100χαω στις 6500σαλ. Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15;


christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;


Αυτά που αναφέρεις είναι αυτοκίνητα; Laughing


vini έγραψε:
Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...!


Με 4500σαλ και 5η έχω <160χαω και με 4η έχω <130χαω. Εσύ κι ο ChrisTheHealer ή έχετε πολύ μακριές σχέσεις ή λάθος τα λέτε ή τρελλό κοντέρ! Μπορείς να μάθεις ποιές είναι οι σχέσεις μετάδοσης αλλά και η τελική σχέση του διαφορικού σου; Δώστες μου και σύγκρινέ τες με τις σχέσεις που έχω καταχωρήσει στο πρόγραμμα που σας έστειλα. Δες και τα αποτελέσματα που έχει καταχωρημένα σε όλο το φάσμα στροφών και θα δεις ότι συμπίπτουν απόλυτα με τις μετρήσεις μου στο κοντέρ μου, που είναι απόλυτα ακριβές.


vini έγραψε:
ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας....


Θά' θελες!!! Βρες καλύτερα μια καλή κατηφόρα διαρκείας!!


Sidobre έγραψε:
Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....


Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα.
Vini - Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Miltellas έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.


60 χαω στις 3500σαλ σημαίνει >111χαω στις 6500σαλ!!! Είσαι σίγουρος; Ξαναέλεγξέ το! Είναι υπερβολικά μακριά για 2α! Το δικό μου έχει 100χαω στις 6500σαλ. Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15;


christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;


Αυτά που αναφέρεις είναι αυτοκίνητα; Laughing


vini έγραψε:
Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...!


Με 4500σαλ και 5η έχω <160χαω και με 4η έχω <130χαω. Εσύ κι ο ChrisTheHealer ή έχετε πολύ μακριές σχέσεις ή λάθος τα λέτε ή τρελλό κοντέρ! Μπορείς να μάθεις ποιές είναι οι σχέσεις μετάδοσης αλλά και η τελική σχέση του διαφορικού σου; Δώστες μου και σύγκρινέ τες με τις σχέσεις που έχω καταχωρήσει στο πρόγραμμα που σας έστειλα. Δες και τα αποτελέσματα που έχει καταχωρημένα σε όλο το φάσμα στροφών και θα δεις ότι συμπίπτουν απόλυτα με τις μετρήσεις μου στο κοντέρ μου, που είναι απόλυτα ακριβές.


vini έγραψε:
ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας....


Θά' θελες!!! Βρες καλύτερα μια καλή κατηφόρα διαρκείας!!


Sidobre έγραψε:
Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....


Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα.


Το πρόγραμμα που λες MILTELLAS δεν το έχω....
χμμμ...από ότι κατάλαβα κάποιοι το έχουν πάρει? Confused Confused

Πάντως έχω διαπιστώσει ότι με 4500 στροφές τραβάει άνετα τα 180....
Εσύ λες ότι έχεις 160?
Και πως πιάνεις την 200άρα αν τερματίζει στις 6500 στροφές ? Μήπως κάνεις κάποιο λάθος....? Εκτός αν σε 2000στροφές το δικό σου εκτοξέυεται από τα 160 στα 200.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Παιδιά μιλώ για το 1600XS/1600/16V για να μην μπλεκόμαστε.....
pezomania - Πεμ 27 Ιούν 2002, 08:04:46
Θέμα δημοσίευσης: ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ ΤΑ ΜΠ.....
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ 4.500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 165!! ΣΤΑ 180 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5.000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ(ΝΟΜΙΖΩ 5.500)!!

ΣΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ GOODY'S ΜΕ 6.800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΔΕΙΧΝΕ 215!
Sidobre - Πεμ 27 Ιούν 2002, 10:13:44
Θέμα δημοσίευσης:
Xα χα!

Νομίζω ότι τα ξεκουρδίσατε όλοι!
:D Surprised Confused 8O Laughing Razz
christhehealer - Πεμ 27 Ιούν 2002, 10:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Miltellas wrote:
Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15;


Mε πέμπτη και τα ελαστικά μου είναι όντως 195/55/15. Grosso mondo πάντα τα χιλιόμετρα κα οι στροφές. Όταν οδηγώ κοιτώ πάντα στο δρόμο. Όχι τα κοντέρ. [/b]
Sidobre - Πεμ 27 Ιούν 2002, 11:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα.



Την είδα την εφαρμογούλα και είναι πολύ καλή.

ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ:

Η τελική σχέση του 206 1,6 16v δεν είναι 3.584. Σαν νούμερο είναι ΠΑΡΑ πολύ μακρυά

Στο AutoΤρίτη την έχει 3.77 και φαίνεται περισσότερο λογική.

Θα το ψάξω γιατί τα νούμερα που εμφανίζει η εφαρμογή είναι τρελλά! (228,967 km/h @ 6.500 rpm)
christhehealer - Πεμ 27 Ιούν 2002, 16:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
Eδώ είχα γράψει ένα reply αλλά μάλλον χάθηκε στο άπειρο του διαδυκτίου Evil Evil Evil

Tέλος πάντων το ξαναγράφω.
110 χλμ στις 3500 στροφές με πέμπτη. Kαι τα λαστιχά μου είναι 195/55/15

Groso monto όλα αυτά γιατί όταν οδηγώ συνηθήζω από βίτσιο να κοιτώ στο δρόμο και όχι στο κοντέρ να δω πόσο πάω. Που άμα κρίνω από αυτά που διαβάζω στο forum μάλλον πάω πολύ αργά 8O 8O 8O
Miltellas - Παρ 28 Ιούν 2002, 00:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Mε πέμπτη και τα ελαστικά μου είναι όντως 195/55/15. Grosso mondo πάντα τα χιλιόμετρα κα οι στροφές. Όταν οδηγώ κοιτώ πάντα στο δρόμο. Όχι τα κοντέρ.


Και καλά κάνεις θα συμπληρώσω. Τί θα πει Grosso Mondo;

christhehealer έγραψε:
Η τελική σχέση του 206 1,6 16v δεν είναι 3.584. Σαν νούμερο είναι ΠΑΡΑ πολύ μακρυά

Στο AutoΤρίτη την έχει 3.77 και φαίνεται περισσότερο λογική.

Θα το ψάξω γιατί τα νούμερα που εμφανίζει η εφαρμογή είναι τρελλά! (228,967 km/h @ 6.500 rpm)


Ψάξτο Sidobre. Το νούμερο το έχω διασταυρώσει από τα τεστ στα 4ΤΡΟΧΟΙ και DRIVE. Και απ'οτι βλέπω στο δικό μου 206 ανταποκρίνονται (ενδείξεις κοντέρ, στροφομέτρου και αίσθηση). Ίσως και να έχουν βγει δύο εκδόσεις σασμάν, μακρύ και κοντύτερο. Αν μπορείς να βρεις κάποιο εγχειρίδιο της Peugeot....
christhehealer - Παρ 28 Ιούν 2002, 09:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Και καλά κάνεις θα συμπληρώσω. Τί θα πει Grosso Mondo;


Θα πει περίπου. Λατινικό.
Vini - Κυρ 30 Ιούν 2002, 08:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.

Question Question Question
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


Chris πότε το πήρες ? ?
Για κάνε καμιά ανάλυση....

Εγώ το πήρα τον Απρίλιο και είμαι στις 3000χιλιόμετρα....

Είσαι ευχαριστημένος? Το XS2 έχεις?
christhehealer - Κυρ 30 Ιούν 2002, 22:33:10
Θέμα δημοσίευσης:
Vini το πήρα την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου φέτος. Λογικά είναι XS2.

Το ευχαριστημένος τώρα, σ' ένα τέτοιο αυτοκίνητο που κατα τη γνώμη μου έχει το καλύτερο "value for money" και από ένα Πεζάκια,είναι σαν να κλέβεις εικονοστάσι. Wink Wink Wink Wink


Όπως κλέβω και το βενζινά μου. 20 ευρώ κάθε δύο εβδομάδες με 25χλμ τουλάχιστον κάθε μέρα μια μεγάλη βόλτα το ενδιάμεσο σαβατοκύριακο τουλάχιστον 100χλμ. Ακούω βέβαια να χτυπάει πιράκια κάποιες φορές με πρώτη ή δευτέρα αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί εάν βάλω Super αμόλυβδη, γιατί μέχρι τώρα του βάζω απλή. Θα ρωτήσω και την Peugeot αν κάνει,για να είμαι σίγουρος γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Έχω ακούσει ότι πρέπει να είναι ρυθμησμένος ο κινητήρας για να πάρει τέτοια βενζίνη.

Αλήθεια εσύ τι βάζεις;

Για το πρόβλημα με την ζυγοστάθμηση τα διάβασες και δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου εν γένει.

Για επιδόσεις δεν συζητάω. Πρέπει το άλλο αυτοκίνητο να είναι διπλάσιας τίμης τουλάχιστον, για να σε ταπεινώσει. Όπως στο δρόμο για την ανάβαση της Θίσβης, με πέρασε σαν σταματημένο ένα S3, τη στιγμή που είχα στο κοντέρ 90+. Όποιος ξέρει τον δρόμο εκεί πέρα, θα καταλάβει πόσα πολλά είναι τα 90+. Και βέβαια μιλάμε για S3.

Το μόνο πρόβλημα που βλέπω (και το ήξερα πριν το πάρω) είναι οι αναρτήσεις. Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι η ασσυμετρία στην σκληρότητα των ελατηρίων με των αμορτισέρ. Μαλακά ελατήρια, σκληρά αμορτισερ. Γι' αυτό στην ανωμαλίες κοπανάει και στις στροφές γέρνει. Πιστεύω ότι με άλλα ελατήρια θα βελτιωθεί. Αλλά δισταζω να προχωρήσω στην αλλαγή έστω και αν το κόστος είναι πολύ μικρό. Φοβάμαι μην μπω σε περιπέτειες. Έγραψες και αυτό το "κόστος ζυγοστάθμησης" και με έπιασε ταραχή ξαφνικά. Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Miltellas - Δευ 01 Ιούλ 2002, 09:23:40
Θέμα δημοσίευσης:
Θεραπευτή, το να χτυπάει πειράκια δεν είναι φυσιολογικό. Άλλαξε βενζινά, έχει μάπα βενζίνη! Για να το εξακριβώσεις βάλε βενζίνη από κάποιο μεγάλο Shell ή BP και άκου εάν εξακολουθεί να χτυπάει πειράκια. Ο κινητήρας σου μπορεί να κάψει πλήρως και χωρίς προβλήματα οτιδήποτε πάνω από 95 οκτάνια. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα SuperPlus και μάλιστα επί μονίμου βάσεως. Καμία σχέση με τις 95άρες, μόνο η V-Power 95 προσεγγίζει.. Το μοτέρ βρίσκεται στο στοιχείο του και σου φωνάζει διαρκώς "θέλω πολλά οκτάνια"!! Βάλε και άκου το... Και μην ξαναβάλεις ελληνική 95άρα, ΠΟΤΕ!! Για να ζήσει το μοτέρ σου πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα... Ένα ακόμη επιχείρημα: Εάν ο Βενζινάς νοθεύσει την 98άρα θα πηγαίνεις σα με 95άρα, αν νοθεύσει 95άρα θα ξεφύγεις πλήρως από τις προδιαγραφές σωστής λειτουργίας του μοτέρ. Ήδη αυτό πρέπει να σου συμβαίνει και τώρα...
Βάζω μόνο SuperPlus (και πάνω) και μόνο από επιλεγμένα βενζινάδικα. Σε κάποιο topic για βενζίνες έχω πει περισσότερα.

Με τη διάγνωσή σου για τα ελατήρια και αμορτισέρ με βρίσκεις σύμφωνο. Κι εγώ αυτό διέγνωσα, αλλά κατέληξα σε περισσότερο απ' ότι έπρεπε σκληρά ελατήρισ (Ventura) και τώρα ψάχνομαι για σκληρότερα αμορτισέρ... Από ότι λένε και τα παιδιά αυτά που χρειάζεσαι μάλλον είναι τα Eibach (ρώτα το Vini) ή κάτι αντίστοιχο (ίσως σε HR τα OEM), για να μην αλλάζεις και αμορτισέρ.

Για τις επιδόσεις υπερβάλλεις λίγο. Εάν δεν έχεις 180-200 ιππάκια να βρυχώνται ανά πάσα στιγμή κάτω από το καπό, δουλειά δεν γίνεται... Rolling eyes
Vini - Δευ 01 Ιούλ 2002, 11:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Vini το πήρα την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου φέτος. Λογικά είναι XS2.

Το ευχαριστημένος τώρα, σ' ένα τέτοιο αυτοκίνητο που κατα τη γνώμη μου έχει το καλύτερο "value for money" και από ένα Πεζάκια,είναι σαν να κλέβεις εικονοστάσι. Wink Wink Wink Wink


Όπως κλέβω και το βενζινά μου. 20 ευρώ κάθε δύο εβδομάδες με 25χλμ τουλάχιστον κάθε μέρα μια μεγάλη βόλτα το ενδιάμεσο σαβατοκύριακο τουλάχιστον 100χλμ. Ακούω βέβαια να χτυπάει πιράκια κάποιες φορές με πρώτη ή δευτέρα αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί εάν βάλω Super αμόλυβδη, γιατί μέχρι τώρα του βάζω απλή. Θα ρωτήσω και την Peugeot αν κάνει,για να είμαι σίγουρος γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Έχω ακούσει ότι πρέπει να είναι ρυθμησμένος ο κινητήρας για να πάρει τέτοια βενζίνη.

Αλήθεια εσύ τι βάζεις;

Για το πρόβλημα με την ζυγοστάθμηση τα διάβασες και δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου εν γένει.

Για επιδόσεις δεν συζητάω. Πρέπει το άλλο αυτοκίνητο να είναι διπλάσιας τίμης τουλάχιστον, για να σε ταπεινώσει. Όπως στο δρόμο για την ανάβαση της Θίσβης, με πέρασε σαν σταματημένο ένα S3, τη στιγμή που είχα στο κοντέρ 90+. Όποιος ξέρει τον δρόμο εκεί πέρα, θα καταλάβει πόσα πολλά είναι τα 90+. Και βέβαια μιλάμε για S3.

Το μόνο πρόβλημα που βλέπω (και το ήξερα πριν το πάρω) είναι οι αναρτήσεις. Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι η ασσυμετρία στην σκληρότητα των ελατηρίων με των αμορτισέρ. Μαλακά ελατήρια, σκληρά αμορτισερ. Γι' αυτό στην ανωμαλίες κοπανάει και στις στροφές γέρνει. Πιστεύω ότι με άλλα ελατήρια θα βελτιωθεί. Αλλά δισταζω να προχωρήσω στην αλλαγή έστω και αν το κόστος είναι πολύ μικρό. Φοβάμαι μην μπω σε περιπέτειες. Έγραψες και αυτό το "κόστος ζυγοστάθμησης" και με έπιασε ταραχή ξαφνικά. Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Μαλλον έχουμε το ίδιο.... εγώ το πήρα την 2η εβδομάδα του Απριλίου...
Δες το τιμολόγιο, αυτό αναφέρει ότι είναι ότι XS2...
Πόσο καιρό περίμενες να το πάρεις? Εγώ περίμενα 4 μήνες!...! Αλλά άξιζε το κόπο και την αναμονή....
Βενζίνη καίω την ίδια ακριβώς...

Με τα ελατήρια / αμορτισέρ είχα παρατηρήσει τα ίδια ακριβώς ... οπότε επιβεβαιώνεται και η θεωρία του PEZOMANIA για τα κοντόλαιμα αμορτισέρ.

Εγώ βάζω μόνο SUPER Αμόλυβδη και μέχρι στιγμής μόνο SHELL....πρόβλημα με πυράκια δεν έχω αντιμετωπίσει καθόλου...

Αυτά προς το παρόν....
christhehealer - Δευ 01 Ιούλ 2002, 21:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως XS2 είναι.

Ακριβώς 4 μήνες και εγώ περίμενα, λόγω χρώματος. Όταν πήγα να το κλείσω, είχαν ετοιμοπαράδοτα μόνο όλα τα γκρι και το tangerine.

Για την βενζίνη το έλυσα. Πήρα την Peugeot και μου είπαν να βάζω Super.
Και το φούλαρα προχθές ...μωτο Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr