PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 306 - Μεσαίο και καταλύτης σε 306 1.4 ΤU

axtheo - Παρ 13 Απρ 2007, 13:05:35
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Μεσαίο και καταλύτης σε 306 1.4 ΤU
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.
ΕΧΩ ΕΝΑ 306 1.4ΤU ΜΕ ΓΡΙ ΚΑΠΑΚΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2000,
ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SUPERCHIPS,ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ GREEN (ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΜΕ ΚΕΛΥΦΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΟΥΠΑ) ΛΑΔΙΑ CASTROL 10W60 ME MOTOR KOTE,BALBOLINES SYNΘΕΤΙΚΕΣ 75-90 ΜΕ ΜΟΤΟΡ ΚΟΤΕ, ΕΧΩ ΚΟΝΤΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/45/15 ΑΠΟ 185/65/14ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΡΟΓΚΥΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΥΣ ΟΧΙ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΑΣ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΕ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΚΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΘΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΤΟΥ? O KATALYTHS ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΛΑΜΔΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις μόνο με μικρούς χαρκτήρες
Εκ της MOD Team
MEMsound

Pughell - Παρ 13 Απρ 2007, 13:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τον καταλυτη ισως δεις μια μικρη διαφορα,απο το μεσαιο αμφιβαλλω... Confused
salex - Παρ 13 Απρ 2007, 16:00:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Απο τον καταλυτη ισως δεις μια μικρη διαφορα,απο το μεσαιο αμφιβαλλω... Confused


+1

Καλό θα ήταν πάντως να ψαχτείς με τον δεύτερο λάμβδα, καθώς η σωστή θέση του είναι πίσω από τον καταλύτη και όχι μπροστά του.
Stevon - Σαβ 14 Απρ 2007, 08:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως να ψαχτείς με τον δεύτερο λάμβδα, καθώς η σωστή θέση του είναι πίσω από τον καταλύτη και όχι μπροστά του.


Στέλιο ,το 306 έχει 1 λ. Wink
hendrix - Δευ 21 Μάϊ 2007, 17:35:00
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Χταπόδι και Εξάτμηση
Βοηθεια.Οποιος μπορει να προτεινει καμια καλη λυση ας το πει. Εχω ενα 306 1,4 και δεν παει βημα. Πρεπει να τσιμπησω κανενα αλογακι!!!!!! Ολες οι ιδεες δεκτες.ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Σε παρκαλω αλλη φορα γραφε με κανονικους χαρακτηρες, ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
STELIOS
Mod. Team

STELIOS - Δευ 21 Μάϊ 2007, 17:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Θες συγκεκριμενα λυση για την εξαγωγη (χταποδι - εξατμηση) ?
Ή γενικα για αυτο το μοτερ ?
micra_iro - Δευ 21 Μάϊ 2007, 18:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θες γινε λιγο πιο σαφης για να μπορεσουμε να βοηθησουμε αν σε ενδιαφερει μονο ο τομεας της εξαγωγης ή γενικοτερα για το μοτερ, παντως μια καλη λυση και φτηνη ειναι πρωτα να δεις την εισαγωγη σου ενα ελευθερο φιλτρο ή μια φιλτροαχοανη θα βοηθησουν οχι πολυ μην φανταστεις αν και αυτο ανηκει σε αλλο τοπικ ειναι το πρωτο που εκανα εγω στο micra μου και μετα με μια ελευθερη εξατμιση ειδα μια διαφορα αντε να βρουμε και το τελέυταιο σκελος της εξατμισης (χταποδι) γιατι πολλα εχω ακουσει εχω αγανακτησει.

Υ.Γ. Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ Rolling eyes
Touristas - Τρι 22 Μάϊ 2007, 06:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι λέω με το συγκεκριμένο μοτέρ να μην ασχοληθείς καθόλου.
Μάζεψε κάποια λεφτά και βάλε ένα 1.6 8V.
Fotografos - Τρι 22 Μάϊ 2007, 19:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά φίλε μου τι διαφορά να δείς στο 1.4 8ν?
Εγώ το 1.6 8ν έχω φοράω τελικό,σκούπα σασμάν απο saxo vts που είναι πιο κοντό και πάλι νιώθω ότι δεν πάει βήμα Sad
Για πρόγραμμα ούτε που το σκέφτομαι γιατί θεωρώ πως είναι πεταμένα λεφτά!
Μια σχετικά οικονομική λύση είναι μοτέρ ραλύ με 105 άλογα, αλλά απόσο είδα πάλι δεν συμφέρει και μαζεύω λεφτα για δίλιτρο!
Νομίζω 1250κιλά είναι το 306 που να το κινήσει το 1600άρι με τα 90άλογα?Πόσο μάλον το 1400!
Σε καταλαβαίνω γιατί στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι Smile
Πάντως μη νομίζεισ οτι με εξατμίσεις θα κερδίσεις κάτι, ίσως παραπάνω θόρυβο Smile
nightmaire - Τρι 22 Μάϊ 2007, 21:38:37
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλαρακι και εγω θα σου προτεινω με την σειρα μου ....μοτερ 16v!!!! εχω φιλαρακι που εχει κανει την μετατροπη και πραγματικα αξιζει .... αλλα με τα λεφτα που θα δωσεις να εχεις υπ'οψιν οτι μπορεις επισης και να το τουρμπισεις Wink


Υ.Γ. Φιλε Φωτογραφε το 306 cabrio ειναι 1150 κιλα (Γιατι εχει κοκουκουλα κτλ που ολα τα cabrio ειναι ποιο βαρια απ'οτι τα κανονικα μοντελα τους ) Υπολογιζω το δικο σου να ειναι το πολυ 800 - 900 κιλα που ειναι τα περισοτεερα αυτοκινητα της κατηγοριας του!!!! Το προβλημα ειναι καθαρα στο μοτερ που ειναι 8v και πολυ αργο!!!
STELIOS - Τρι 22 Μάϊ 2007, 22:11:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου ουσιαστικα μηλαμε για τη βελτιωση του 1.4 8ν (και ΟΧΙ για την εξαγωγη), ας μην συνεχισουμε αλλο το συγκεκριμενο topic αφου υπαρχει ηδη σχετικο στις ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ βελτιωσεις (κινητηρας κτλ.)

Συντομa το παρον topic θα διαγραφει ΕΚΤΩΣ εαν συνεχιστει ΜΟΝΟ για το συστημα εξαγωγης.

STELIOS
Mod. Team

Fotografos - Τρι 22 Μάϊ 2007, 22:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Χρήστο 800-900 κιλά είναι τα ραλάκια Smile 1110 είναι το 1600 το 4θύρο Smile
Και τούρμπισμα σε ένα μοτέρ χωρίς ανακατασκευές κτλ και μπλεξήματα οπου θα έχεις την δύναμη μόνο εκεί που θα ανοίγει η τουρμπίνα δεν είναι και ότι καλύτερο!
Να φανταστείς για να βάλεις ένα σωστό τούρμπο στο 1600 που έχω πάει το λιγότερο 4-5000ευρώ και για 200+άλογα ξεφεύγεις κάπου στα 9000!
Το να βάλεις 1600 16ν σου έρχεται στα ίδια λεφτά με 2.0 16ν Smile ίσος και πολύ λίγο φθηνότερα Smile
2700-3200 συνολική μετατροπή για δίλιτρο με ροπή παντού Smile αλλά δεν συνεχίζω άλλο!
Και παρεπιπτώντος ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙς MSN??? 400ευρώ οι 17 άρες Smile
Off topic i know Smile
MEMsound - Τετ 23 Μάϊ 2007, 10:17:01
Θέμα δημοσίευσης:
θα παρακαλέσω να οργανώσετε την σκέψη σας και να μην μπερδευετε τα τόπικ μεταξύ τους...

Αν έχετε να προτίνεται κάτι διαφορετικό για την μηχανική βελτίωση πρέπει να γίνεται στο σωστό τόπικ αλλιώς οι πληροφορίες που γράφετε χάνονται μεταξύ πολλών τόπικ

ευχαριστώ

Εκ της MOD Team
MEMsound

STELIOS - Τετ 23 Μάϊ 2007, 11:48:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πληροφοριακα υπαρχουν 2 topic για τη βελτιωση αυτου του κινητηρα:

"307 & 206 - 1,4 8v Αξίζει ο κοπος να το βελτιώσω??"
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9650&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

"206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....???"
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=705&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ειναι και τα 2 στη πρωτη σελιδα των βελτιωσεων κινητηρων.
Παρακαλω ψαξτε λιγο πριν ανοιξετε καινουριο θεμα !!!
hendrix - Τετ 23 Μάϊ 2007, 15:33:59
Θέμα δημοσίευσης: Eυχαριστώ
Δε με βλέπω το τροπέτο να το γλυτώνω.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τρελό το site.
nightmaire - Πεμ 24 Μάϊ 2007, 20:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη παιδια δεν εγινε με προθεση!!! Wink
thantsi - Δευ 16 Μάρ 2009, 19:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι βλεπω δν εχετε ασχοληθεί πολυ με το θεμα εδω αλλα καιρος ειναι .... Razz τεσπα...το λοιπον μολισ γυρισα απο ενα ταξιδι μου στο πηλιο και καποια στιγμη κατα την διαρκεια των "διακοπων" μου αρχισα να ακουω ενα κροταλισμα κατω απο το αμαξι(οχι μεσα απο την μηχανη)...δν εδωσα σημασια..λεω θα τριζει κανενα πλαστικο ή το σασι...ελα ομως που αυτο γινοταν οταν ξεκινουσα, και λιγο οταν ειμαι σταματημενος και η υπαρξη του μεχρι τις 2000 στροφες στην 1η και την 2α και εντεινεται οταν το αμαξι κοβει απο τις 2000 στροφες στισ 2 πρωτες ταχυτητες....δν ξερω τι μπορει να ειναι αλλα μπορει να εχει τρυπησει κανενα μεσαιο η κανενας σωληνας...ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.... Cool (Συγνωμη για το μεγαλο ποστ....)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr