Pughell έγραψε: |
Και τα δυο...
Απλα για να το κανεις να δουλευει τελεια χρειαζεται αρκετα χρηματα. Αν τους εβαλες τωρα παντως,αστο να δουλεψει 2-3 μερες σε ολο το φασμα του στροφομετρου,αν εισαι τυχερος μπορει και να στρωσει. Αν οχι τοτε τους βγαζεις... |
volvos έγραψε: |
που εχεις τα γραναζια?
παντως κατα 99% το κυριο λογο τον παιζει το προγραμμα... |
Gr@lly έγραψε: |
Σιγά μην βάλεις και άγραφο...
Το θέμα είναι να κράτησες τα δικά σου πιστόνια.. Και να μην έβαλες από 106.. Κατά 99% είναι από πρόγραμμά.. Τσεκαρέτο καλά μην φας κανένα πιστόνι.... |
DrJekyll έγραψε: | ||
Παναγιώτη όντως υπάρχουν πολλοί μαϊντανοί...
Ο χρόνος θα δείξει - και ο τρόπος που θα λυθεί το πρόβλημα... Πάντως πριν το πάω, οδήγησα C2 VTS τουρμπάτο (χωρίς ραλλοεκκεντροφόρους) το οποίο δεν έκανε κιχ και δεν ακουγόταν καθόλου...Ελπίζω το όλο μπέρδεμα να είναι από τον map sensor..
Καλά...πομπέ πιστόνια σε τούρμποκατάσταση...? Και πόσο πιο καλά πιστόνια είναι από αυτά του 106, την στιγμή που δεν προορίζονται για την ίδια χρήση... Υπάρχει εδω 307 (~150 άλογα ατμόσφαιρα) που έβγαλε off τα μαμα πιστόνια και τώρα 1 χρόνο με ραλλίσια πάει μια χαρά.... Βρε πιστόνι δεν τρώω...το πρόγραμμα είναι σίγουρα πλούσιο... Υποπτευόμαστε (στην καλύτερη) σκουπίδια στον map sensor... Για να δούμε... Μόλις τελειώσω θα κάνω δυναμομέτρηση και θα σας πω ακριβώς τι κάναμε για να υπάρχει κάποιος μπούσουλας... Α!... όπως είπα και πριν πατινάρει ο συμπλέκτης από την δύναμη...Ερώτηση... ΑΡΓΥΡΗ!Μπαίνει συμπλέκτης από 406 τουρμποdiesel στο 307? |
Pughell έγραψε: |
Τα πιστονια δεν βγηκαν off γιατι δεν αντεχουν αλλα γιατι ο Σακης ειναι μ@λ@κας και δεν εχει ιδεα απο το μοτερ του 307,ετσι για να μην λεμε οτι θελουμε,ε... |
DIMCHRI έγραψε: |
εγώ το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι οι turbo εκκεντροφόροι είναι τελείως διαφορετική απο τους ατμοσφαιρικούς και απορώ γιατί ακόμα δεν τους έχεις πάει στον μπούμπη για αλλαγή των χαρακτηριστικών τους ??
με τους ραλλύσιους ποτέ δεν θα στρώσει το ρελαντί. |
Pughell έγραψε: |
Μα γιατι τα Mahle ειναι πομπε ενω τα ραλλισια οχι οποτε θα εχει χαμηλοτερη συμπιεση(λες και θα δουλεψει με μαμα φλαντζα).
Ασε που θελει και μπιελες μαζι... |
Pughell έγραψε: |
Ρε 'σεις,του παιδιου του εχει αφησει τα μαμα μπεκ και δυο extra στην μαμα εισαγωγη,τι λεμε τωρα...
Πως να δουλεψει σωστα το καημενο το μοτερακι... |
salex έγραψε: |
Δημήτρη να χαίρεσαι και κυρίως να προσέχεις το μοτεράκι σου.
Τα προβλήματα που έχεις στο ρελαντί οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα σε ολόκληρο το setup διαχείρισης που έχεις (αν είσαι τυχερός και δεν έχει γίνει καμιά ζημιά στο μοτέρ ήδη λόγω ροπής και πίεσης). Εκτός κι αν έχεις βάλει παράλληλο εγκέφαλο με επιπρόσθετο MAP και έξτρα μπεκ, δυσκολεύομαι να φανταστώ πώς ρυθμίστηκε το αυτοκίνητό σου. Ο εργοστασιακός MAP δεν μπορεί να καταλάβει τί γίνεται πάνω από το 1bar απόλυτης πίεσης. Δηλαδή για τον εγκέφαλο είτε έχεις 0,2 bar ή 0,7 bar ή 1,7bar δεν υπάρχει καμία διαφορά. Υπάρχουν κάποιες πατέντες που γίνονται για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο, όμως πάνω από 0,6 δεν μπορείς να ανέβεις χωρίς να αλλάξεις και πολλά ακόμη περιφερειακά. Χρειάζεται πολλή προσοχή η τουρμποκατάσταση! |
volvos έγραψε: |
re δημητρη για να ξερω αν θα σε βρισω πολυ ή λιγο.
αυτο εδω δε το ειχες δει πριν ξεκινησεις? www.dp-engineering.com τις ΕΤΟΙΜΕΣ λυσεις τους γιατι δεν τις ακολουθησες? ειδικα στο θεμα προγραμμα καυσιμο? |
volvos έγραψε: |
προσεχε μονο γιατι αν σου εριχνε τοσο καυσιμο και το πλακωνες ισως εχει μελανιασει μεσα το μοτερ... |
smpokos έγραψε: |
παντως δημητρη το εγκεφαλακι που εχεις αν ειναι της φασττεκ τοτε στανταρ εχει καλωδιο για να περνει σημα στροφων και αν θυμαμαι καλα σε μια συζητηση που ειχα με ατομο που το φορουσε αλλα και το προγραμματιζε δεν δουλευε σωστα αν δεν ειχε σημα στροφων. λογικο. |
smpokos έγραψε: |
παντως τη μερα που το ειδα στο σακη δεν μου φανηκε οτι εκανε πολυ καλη δουλεια απο αποψη χωροταξιας. οι σωληνωσεις για το ιντερκουλερ ηταν πολυ μακριες και το ιντερκουλερ ισως και υπερβολικο ! το αυτοκινητακι ομως στην πενα |