PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - 307 1,6 16ν -> Turbo

DrJekyll - Τετ 11 Απρ 2007, 13:33:46
Θέμα δημοσίευσης: ...
Υπήρχε κάποιος από εσάς που δεν του κρατούσε ρελαντί σταθερό με τους ραλλο-εκκεντροφόρους???
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 14:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλοι... Laughing
DrJekyll - Τετ 11 Απρ 2007, 14:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πως το βλέπεις???
Είναι θέμα χρονισμού ή εγκεφάλου???
(please πείτε μου... Rolling eyes δεν θέλω να ανγκαστώ και να βάλω πάλι τους μαμα...)
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 14:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα δυο... Confused

Απλα για να το κανεις να δουλευει τελεια χρειαζεται αρκετα χρηματα.

Αν τους εβαλες τωρα παντως,αστο να δουλεψει 2-3 μερες σε ολο το φασμα του στροφομετρου,αν εισαι τυχερος μπορει και να στρωσει.
Αν οχι τοτε τους βγαζεις... Sad
volvos - Τετ 11 Απρ 2007, 14:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
που εχεις τα γραναζια?
παντως κατα 99% το κυριο λογο τον παιζει το προγραμμα...
DrJekyll - Τετ 11 Απρ 2007, 14:56:55
Θέμα δημοσίευσης: ...
Pughell έγραψε:
Και τα δυο... Confused

Απλα για να το κανεις να δουλευει τελεια χρειαζεται αρκετα χρηματα.

Αν τους εβαλες τωρα παντως,αστο να δουλεψει 2-3 μερες σε ολο το φασμα του στροφομετρου,αν εισαι τυχερος μπορει και να στρωσει.
Αν οχι τοτε τους βγαζεις... Sad

Καταρχάς είναι εδω και 10 μέρες με την GT28R της Garrett και δεν φαίνεται να μπορεί να στρώσει ρελαντί με τους ραλλοεκκεντροφόρους...
Βέβαια βγάζουν πολύ πιο πολύ δύναμη που στο 0,6bar πατινάρει τον συμπλέκτη στην 3η - 4η και 5η....

Το πρόβλημα είναι ότι δεν κρατάει ρελαντί στην πόλη και μου σβήνει κατά καιρούς (σαν να μπουκώνει από βενζίνη...)
Σήμερα θα βάλουμε πάλι τους μαμα εκκεντροφόρους για να δούμε διαφορά...

volvos έγραψε:
που εχεις τα γραναζια?
παντως κατα 99% το κυριο λογο τον παιζει το προγραμμα...

Παναγιώτη...είναι επάνω στα μαμα σημεία... Rolling eyes

Αν βάλω άγραφο και ντίζα δεν θα έχω αλλα τετοια προβλήματα αλλά μετά πάει μακριά η βαλίτσα και ξεφευγουμε από το budget...
volvos - Τετ 11 Απρ 2007, 15:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι καθαρα θεμα προγραμματος ειδικα αν ειναι στα μαμα σημαδια καπου στη μεση..
αν παιξεις με γραναζια ισως δεις μια διαφορα αλλα θα ειναι μικρη...

προσεχε το προγραμμα γιατι βλεπω οτι εκει πανω ειναι μαιντανοι οι πιο πολλοι...οχι οτι εδω κατω ειμαστε καλυτεροι...
επισης ισως θες αλλο προφιλ εκκεντροφορων...
δηλαδη ενα ριπροφαιλ τους μαμα στο μπουμπη...

επισης 0.6 με μαμα εντοσθια?

υ.γ. μηπως πρεπει να τα μεταφερουμε στο σωστο τοπικ ολα αυτα?
Gr@lly - Τετ 11 Απρ 2007, 15:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγά μην βάλεις και άγραφο...
Το θέμα είναι να κράτησες τα δικά σου
πιστόνια..
Και να μην έβαλες από 106..
Κατά 99% είναι από πρόγραμμά..
Τσεκαρέτο καλά μην φας κανένα πιστόνι....
DrJekyll - Τετ 11 Απρ 2007, 21:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη όντως υπάρχουν πολλοί μαϊντανοί...
Ο χρόνος θα δείξει - και ο τρόπος που θα λυθεί το πρόβλημα...
Πάντως πριν το πάω, υπήρχε C2 VTS τουρμπάτο (χωρίς ραλλοεκκεντροφόρους) το οποίο δεν έκανε κιχ και δεν ακουγόταν καθόλου...Ελπίζω το όλο μπέρδεμα να είναι από τον map sensor..

Gr@lly έγραψε:
Σιγά μην βάλεις και άγραφο...
Το θέμα είναι να κράτησες τα δικά σου
πιστόνια..
Και να μην έβαλες από 106..
Κατά 99% είναι από πρόγραμμά..
Τσεκαρέτο καλά μην φας κανένα πιστόνι....

Καλά...πομπέ πιστόνια σε τούρμποκατάσταση...?
Και πόσο πιο καλά πιστόνια είναι από αυτά του 106, την στιγμή που δεν προορίζονται για την ίδια χρήση... Rolling eyes
Υπάρχει εδω 307 (~150 άλογα ατμόσφαιρα) που έβγαλε off τα μαμα πιστόνια και τώρα 1 χρόνο με ραλλίσια πάει μια χαρά.... Wink
Βρε πιστόνι δεν τρώω...το πρόγραμμα είναι σίγουρα πλούσιο...
Υποπτευόμαστε (στην καλύτερη) σκουπίδια στον map sensor...
Για να δούμε...
Μόλις τελειώσω θα κάνω δυναμομέτρηση και θα σας πω ακριβώς τι κάναμε για να υπάρχει κάποιος μπούσουλας... Wink

Α!...
όπως είπα και πριν πατινάρει ο συμπλέκτης από την δύναμη...Ερώτηση...
ΑΡΓΥΡΗ!Μπαίνει συμπλέκτης από 406 τουρμποdiesel στο 307?
Lef205 - Τετ 11 Απρ 2007, 22:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας καλοριζικο το μοτερακι σου!
Σφυριλατα πιστονια υπαρχουν και φλατ.
Την απαντηση την εδωσες μονος σου, το C2 εχει αλλο εγκεφαλο πιο εξελιγμενο απο το 206.
Περισσοτερα θα σου πει ο Τακης που εχει ψαχτει παρα πολυ σε αυτο το πραγμα.
DrJekyll - Τετ 11 Απρ 2007, 22:53:55
Θέμα δημοσίευσης: ...
Thanx Λευτέρη!
Σε 2η φάση θα βάλω σφυρίλατα...φλάτ...Κατά Σεπτέμβρη μεριά όταν τα παντρέψω με τις μπιέλες τους...
Τώρα θα ψάξω για συμπλέκτη γιατί με τέτοια ροπή θα τα φτύσει πολύ σύντομα ο μαμά...Καμιά πρόταση κανείς Rolling eyes?

Α!Όταν λες ο Τάκης...Τάκης who? Laughing
MEMsound - Πεμ 12 Απρ 2007, 01:37:44
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιω-τάκης = volvos... Cool Laughing

Μεγαιά το μοτεράκι σου και από εμένα και καλά τουρμπίσματα... Cool
Pughell - Πεμ 12 Απρ 2007, 07:33:19
Θέμα δημοσίευσης:
DrJekyll έγραψε:
Παναγιώτη όντως υπάρχουν πολλοί μαϊντανοί...
Ο χρόνος θα δείξει - και ο τρόπος που θα λυθεί το πρόβλημα...
Πάντως πριν το πάω, οδήγησα C2 VTS τουρμπάτο (χωρίς ραλλοεκκεντροφόρους) το οποίο δεν έκανε κιχ και δεν ακουγόταν καθόλου...Ελπίζω το όλο μπέρδεμα να είναι από τον map sensor..

Gr@lly έγραψε:
Σιγά μην βάλεις και άγραφο...
Το θέμα είναι να κράτησες τα δικά σου
πιστόνια..
Και να μην έβαλες από 106..
Κατά 99% είναι από πρόγραμμά..
Τσεκαρέτο καλά μην φας κανένα πιστόνι....

Καλά...πομπέ πιστόνια σε τούρμποκατάσταση...?
Και πόσο πιο καλά πιστόνια είναι από αυτά του 106, την στιγμή που δεν προορίζονται για την ίδια χρήση... Rolling eyes
Υπάρχει εδω 307 (~150 άλογα ατμόσφαιρα) που έβγαλε off τα μαμα πιστόνια και τώρα 1 χρόνο με ραλλίσια πάει μια χαρά.... Wink Βρε πιστόνι δεν τρώω...το πρόγραμμα είναι σίγουρα πλούσιο...
Υποπτευόμαστε (στην καλύτερη) σκουπίδια στον map sensor...
Για να δούμε...
Μόλις τελειώσω θα κάνω δυναμομέτρηση και θα σας πω ακριβώς τι κάναμε για να υπάρχει κάποιος μπούσουλας... Wink

Α!...
όπως είπα και πριν πατινάρει ο συμπλέκτης από την δύναμη...Ερώτηση...
ΑΡΓΥΡΗ!Μπαίνει συμπλέκτης από 406 τουρμποdiesel στο 307?


Τα πιστονια δεν βγηκαν off γιατι δεν αντεχουν αλλα γιατι ο Σακης ειναι για Splat και δεν εχει ιδεα απο το μοτερ του 307,ετσι για να μην λεμε οτι θελουμε,ε... Rolling eyes
salex - Πεμ 12 Απρ 2007, 07:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη να χαίρεσαι και κυρίως να προσέχεις το μοτεράκι σου.
Τα προβλήματα που έχεις στο ρελαντί οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα σε ολόκληρο το setup διαχείρισης που έχεις (αν είσαι τυχερός και δεν έχει γίνει καμιά ζημιά στο μοτέρ ήδη λόγω ροπής και πίεσης).

Εκτός κι αν έχεις βάλει παράλληλο εγκέφαλο με επιπρόσθετο MAP και έξτρα μπεκ, δυσκολεύομαι να φανταστώ πώς ρυθμίστηκε το αυτοκίνητό σου. Ο εργοστασιακός MAP δεν μπορεί να καταλάβει τί γίνεται πάνω από το 1bar απόλυτης πίεσης. Δηλαδή για τον εγκέφαλο είτε έχεις 0,2 bar ή 0,7 bar ή 1,7bar δεν υπάρχει καμία διαφορά.

Υπάρχουν κάποιες πατέντες που γίνονται για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο, όμως πάνω από 0,6 δεν μπορείς να ανέβεις χωρίς να αλλάξεις και πολλά ακόμη περιφερειακά.
Χρειάζεται πολλή προσοχή η τουρμποκατάσταση!
DrJekyll - Πεμ 12 Απρ 2007, 08:54:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα πιστονια δεν βγηκαν off γιατι δεν αντεχουν αλλα γιατι ο Σακης ειναι μ@λ@κας και δεν εχει ιδεα απο το μοτερ του 307,ετσι για να μην λεμε οτι θελουμε,ε... Rolling eyes

Αντί να πετάς μια μολότωφ με μια κουβέντα σου και να την κάνεις...μπορείς να μου πεις τι ακριβώς εννοείς?
Σαν να ξέρεις τι ακριβώς έγινε στην περίπτωση του 307... Neutral Θέλεις να την μοιραστείς?
Pughell - Πεμ 12 Απρ 2007, 09:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερω και για το C2 που το τουρμπισαν και του βαλαν ραλλισια πιστονια/μπιελες,ξερω και για το 307 με τους Colombo,ξερω και άλλα,απλα δεν θελω να ανοιξω το στομα μου γενικα... Confused
Αν καποιος θελει να μαθει κατι παραπανω,υπαρχουν και τα pm για να μην λεμε οτι τους δυσφημιζουμε κιολας... Wink
volvos - Πεμ 12 Απρ 2007, 09:31:08
Θέμα δημοσίευσης:
για πιο λογο να βγαλεις τα μαλε πιστονια του 307 που ειναι ψιλοσφηριλατα και να βαλεις τα μαμα του 106 ρε παιδια?
εγω μια ζωη το αναποδο ακουγα!
Pughell - Πεμ 12 Απρ 2007, 09:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μα γιατι τα Mahle ειναι πομπε ενω τα ραλλισια οχι οποτε θα εχει χαμηλοτερη συμπιεση(λες και θα δουλεψει με μαμα φλαντζα). Dizzy2 Laughing Laughing Laughing

Ασε που θελει και μπιελες μαζι... Confused
volvos - Πεμ 12 Απρ 2007, 09:50:35
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη αυτος ο ολλανδος που δινει ολο το κιτ με 0.4 αν θυμαμαι πιεση και μαμα εμβολα πρεπει να ειναι πολυ ασχετος εεε??

dpengineering...
DIMCHRI - Πεμ 12 Απρ 2007, 17:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι οι turbo εκκεντροφόροι είναι τελείως διαφορετική απο τους ατμοσφαιρικούς και απορώ γιατί ακόμα δεν τους έχεις πάει στον μπούμπη για αλλαγή των χαρακτηριστικών τους ??

με τους ραλλύσιους ποτέ δεν θα στρώσει το ρελαντί.
DrJekyll - Πεμ 12 Απρ 2007, 20:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο για τα πιστόνια ρε συ Παναγιώτη - δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει ψιλο-σφυρήλατα Wacko (δηλαδή τα ψιλοσφυρηλατούν πριν τα βάλουν??? Dizzy2 ) Εχω μπερδευτεί με αυτή τη σκατοκατάσταση με τα πιστόνια... Evil

DIMCHRI έγραψε:
εγώ το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι οι turbo εκκεντροφόροι είναι τελείως διαφορετική απο τους ατμοσφαιρικούς και απορώ γιατί ακόμα δεν τους έχεις πάει στον μπούμπη για αλλαγή των χαρακτηριστικών τους ??

με τους ραλλύσιους ποτέ δεν θα στρώσει το ρελαντί.

Ποιο προφίλ δίνει ο μπούμπης για τουρμποκατάσταση στο συγκεκριμένο κινητήρα? - Γνωρίζεις?

ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ!ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΡΜΠΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.... Evil Evil Evil
Lef205 - Πεμ 12 Απρ 2007, 22:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μα γιατι τα Mahle ειναι πομπε ενω τα ραλλισια οχι οποτε θα εχει χαμηλοτερη συμπιεση(λες και θα δουλεψει με μαμα φλαντζα). Dizzy2 Laughing Laughing Laughing

Ασε που θελει και μπιελες μαζι... Confused

Στελιο και εγω αυτο ρωτησα οταν ακουσα οτι θα βαλει απο ραλλυ.
Για να ξεκαθαριστουν καποια πργαματα, τα πιστονια που φοραει το μαμα 206 307 1.6 ειναι ημισφυριλατα της mahle.Η mahle ειναι μια εταιρεια οπως οι wiseco wossner που κατασκευαζουν aftermarket μηχανικα μερη.
Οταν λεμε σφυριλατα δεν εννουμε σε καμια περιπτωση τα μπομπε πιστονια,τα σφυριλατα εχουν υποστει ειδικη επεξεργασια -κομματι αυτης ειναι και το σφυριλατημα με ειδικα μηχανιματα- με στοχο εναν εκ των πολλων να ερθουν "πιο κοντα" τα μορια του μεταλλου κατασκευης τους και να ειναι πιο συμπαγη.
Προφανως οταν λεμε ημισφυριλατα,εννουμε οτι εχουν υποστει μερος αυτης της επεξεργασιας ή εχουν μερος των υλικων κατασκευης των σφυριλατων.
volvos - Πεμ 12 Απρ 2007, 22:59:49
Θέμα δημοσίευσης:
ή πιο απλα εχουν υποστει μια που φτηνη και γρηγορη μεθοδος αυξησης των μηχανικων ιδιοτητων του που δε μπορει να θεωρηθει οτι ειναι σφυρηλατα με τη κλασικη εννοια.
οποτε μπακαλιστικα ολοι τα λενε ημισφυρηλατα ή παρομοιες μαστοροεκφρασεις...

ακριβως λοιπον αυτη η αντοχη τους τα κανει να τα προτιμουν ολοι σε ''κακες καταστασεις'' εγω προσωπικα εχω ακουσει πεπριπτωσεις που ανοιξε σα μανιταρι ο κορμος,, αλλα προβλημα απο εμβολα σε 206-307 δεν εχω ακουσει ?

το θεμα ειναι να μετρησεις λιγο στοιχειομετρικο και γενικα τι και πως οδυλευει το αμαξι. γιατι μεχρι να βρεις ακρη σε βλεπω να εχεις μελανιασει μεσα κανα μοτερ και να τρεχεις χωρις λογο και αιτια στο τελος...
θελει υπομονη και πολυ ψαξιμο αυτη η ιστορια και οχι παντως απο εμας που ολοι ειμαστε ημιμαθεις...

μια λυση ισως θα ηταν να ερθεις σε επικοινωνια με την dpengineering να τσιμπησεις το λογισμικο τους (παραλληλο εγκεφαλακι??αν θυμαμαι) ολοι λενε τα καλυτερα και λογικα θα ειναι μια plug and play ιστορια απο αυτους για σενα χωρις ρισκο ...
Pughell - Παρ 13 Απρ 2007, 08:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε 'σεις,του παιδιου του εχει αφησει τα μαμα μπεκ και δυο extra στην μαμα εισαγωγη,τι λεμε τωρα... Confused

Πως να δουλεψει σωστα το καημενο το μοτερακι... Sad
DrJekyll - Σαβ 14 Απρ 2007, 07:58:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ρε 'σεις,του παιδιου του εχει αφησει τα μαμα μπεκ και δυο extra στην μαμα εισαγωγη,τι λεμε τωρα... Confused

Πως να δουλεψει σωστα το καημενο το μοτερακι... Sad

Έτσι όπως το λες Στέλιο... Mad
Επιτέλους βρέθηκε η μαλ***α που έκανε...
είχε βάλει πολύ μεγάλα μπεκ!! Shocked και το μοτερ πλενόταν κανονικά από βενζίνες με αποτέλεσμα μετά από ψιλόπάτημα μέσα στην πόλη, στα φανάρια ή σε κίνηση μπούκωνε και δεν έπερνε..έπρεπε να περάσουν 10-15 λεπτα (μάλλον να εξατμιστει η βενζίνη) για να πάρει....την τρέλα μου για την προχειρότητά του ρε πο**τη* μου...και όλα αυτά γιατί δεν πρέπει να υπάρχει κανένας που να μπορεί να τα καταφέρει 100% με τα ηλεκτρόγκαζα.... Mad
Αυτό μου είπε είναι ότι "προσπαθεί" (με το παράλληλο εγκεφαλάκι) να διαβάσει την πίεση και μόλις μπει το τούρμπο να ψεκάζουν τα δύο πολύ μικρότερα μπεκ μαζί (500cc/λεπτό και τα 2)...;Άμα δεν μείνω 100% ευχαριστημένος θα ψάξουμε να βρούμε τρόπο να διαβάσει τις στροφές (λέει) του κινητήρα (όπως είπε από τον πολλαπλασιαστή) για να ψεκάζουν ανάλογα βενζίνη...
Το αυτοκίνητο πλέον έκανε βόλτες στην πόλη και σε κίνηση και πάει καλά αλλά δεν λείπουν τα μικρο-σκορτσαρίσματα όταν έχω σταθερό γκάζι σε 1η και 2α...
Όταν μπει και σωστό φίλτρο και καταλύτης με τον 2ο λ από κάτω, ΕΛΠΙΖΩ να ψιλο-διορθωθούν και τα τελευταία γιατί με βλέπω να περνάω το κατώφλι της εκκλησίας αγκαζέ μαζί του... Mad
Τελικά τα πιστόνια τα άφησε μαμα γιατί όπως είπε έπρεπε να βάλει και τις μπιέλες... Dizzy2 Wacko
volvos - Σαβ 14 Απρ 2007, 10:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
re δημητρη για να ξερω αν θα σε βρισω πολυ ή λιγο.
αυτο εδω δε το ειχες δει πριν ξεκινησεις?

www.dp-engineering.com

τις ΕΤΟΙΜΕΣ λυσεις τους γιατι δεν τις ακολουθησες?
ειδικα στο θεμα προγραμμα καυσιμο?
volvos - Σαβ 14 Απρ 2007, 10:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Δημήτρη να χαίρεσαι και κυρίως να προσέχεις το μοτεράκι σου.
Τα προβλήματα που έχεις στο ρελαντί οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα σε ολόκληρο το setup διαχείρισης που έχεις (αν είσαι τυχερός και δεν έχει γίνει καμιά ζημιά στο μοτέρ ήδη λόγω ροπής και πίεσης).

Εκτός κι αν έχεις βάλει παράλληλο εγκέφαλο με επιπρόσθετο MAP και έξτρα μπεκ, δυσκολεύομαι να φανταστώ πώς ρυθμίστηκε το αυτοκίνητό σου. Ο εργοστασιακός MAP δεν μπορεί να καταλάβει τί γίνεται πάνω από το 1bar απόλυτης πίεσης. Δηλαδή για τον εγκέφαλο είτε έχεις 0,2 bar ή 0,7 bar ή 1,7bar δεν υπάρχει καμία διαφορά.

Υπάρχουν κάποιες πατέντες που γίνονται για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο, όμως πάνω από 0,6 δεν μπορείς να ανέβεις χωρίς να αλλάξεις και πολλά ακόμη περιφερειακά.
Χρειάζεται πολλή προσοχή η τουρμποκατάσταση!


στελιο κοιτα εδω...
http://www.dp-engineering.com/EN/products/sensors/map_sensor_250_h.php

ειναι το πλεον απλο του πως ξεχωριζεις τη βουρτσα με τη πουτσα...
οι ανθρωποι ειναι αλλου! μεχρι και μαφ!
DrJekyll - Σαβ 14 Απρ 2007, 13:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
re δημητρη για να ξερω αν θα σε βρισω πολυ ή λιγο.
αυτο εδω δε το ειχες δει πριν ξεκινησεις?

www.dp-engineering.com

τις ΕΤΟΙΜΕΣ λυσεις τους γιατι δεν τις ακολουθησες?
ειδικα στο θεμα προγραμμα καυσιμο?

Ασε ρε παναγιώτη...μαλ***α έκανα...τους είχα δει 1-2 φορές αλλά φαντάσου να έπερνα κάτι από έξω και να έμενα με την τσουτσου στο χέρι...δεν είδα ποτε τι δουλειά κάνουν...τέσπα...ποτε δεν είναι αργα...θα τους γράψω mail για να μου εξηγήσουν λίγο τα ηλεκτρονικά τους και πως μπορώ να διορθώσω την κατάσταση...thanx! Wink
volvos - Σαβ 14 Απρ 2007, 14:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
αυτοι ουσιαστικα πουλανε τη πολλαπλη κοσμημα
και τα ηλεκτρονικα.
τη τουρμπινα την εχεις ηδη...

πιστευω οτι αν βαλεις τα ηλεκτρονικα τους θα εισαι παρα πολυ καλα και αξιοπιστα...
προσεχε μονο γιατι αν σου εριχνε τοσο καυσιμο και το πλακωνες ισως εχει μελανιασει μεσα το μοτερ...
DrJekyll - Κυρ 15 Απρ 2007, 09:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
προσεχε μονο γιατι αν σου εριχνε τοσο καυσιμο και το πλακωνες ισως εχει μελανιασει μεσα το μοτερ...

Ευτυχώς το πήγαινα απαλά και δεν το πάτησα πάνω από 4000 στροφές γιατί καταλάβαινα ότι κάτι δεν πάει καλά... Wink
Νεότερα σύντομα... Idea
Pughell - Κυρ 15 Απρ 2007, 10:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω για αυτο σου ειπα περνα μια και απο τον Ρουμελη,απλα για μια αποψη και μονο...
Δεν σου λεω ντε και καλα να σου φτιαξει κατι απλα επειδη ειναι μεγαλος τουρμπογιατρος,ποτε δεν ξερεις,ισως και να μαθεις κατι χρησιμο. Wink
smpokos - Δευ 16 Απρ 2007, 17:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
παντως δημητρη το εγκεφαλακι που εχεις αν ειναι της φασττεκ τοτε στανταρ εχει καλωδιο για να περνει σημα στροφων και αν θυμαμαι καλα σε μια συζητηση που ειχα με ατομο που το φορουσε αλλα και το προγραμματιζε δεν δουλευε σωστα αν δεν ειχε σημα στροφων. λογικο.
DrJekyll - Τρι 17 Απρ 2007, 15:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
παντως δημητρη το εγκεφαλακι που εχεις αν ειναι της φασττεκ τοτε στανταρ εχει καλωδιο για να περνει σημα στροφων και αν θυμαμαι καλα σε μια συζητηση που ειχα με ατομο που το φορουσε αλλα και το προγραμματιζε δεν δουλευε σωστα αν δεν ειχε σημα στροφων. λογικο.

Γιώργο αυτό μου είπε και ο Σάκης και απορώ που δεν το έκανε από την αρχή...
Τώρα δουλεύει και πιστεύω οτι θα βρει την ακρη...
smpokos - Τρι 17 Απρ 2007, 15:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
παντως τη μερα που το ειδα στο σακη δεν μου φανηκε οτι εκανε πολυ καλη δουλεια απο αποψη χωροταξιας. οι σωληνωσεις για το ιντερκουλερ ηταν πολυ μακριες και το ιντερκουλερ ισως και υπερβολικο ! το αυτοκινητακι ομως στην πενα Very happy
DrJekyll - Τετ 18 Απρ 2007, 09:37:14
Θέμα δημοσίευσης: ...
smpokos έγραψε:
παντως τη μερα που το ειδα στο σακη δεν μου φανηκε οτι εκανε πολυ καλη δουλεια απο αποψη χωροταξιας. οι σωληνωσεις για το ιντερκουλερ ηταν πολυ μακριες και το ιντερκουλερ ισως και υπερβολικο ! το αυτοκινητακι ομως στην πενα Very happy

Χωροταξικά δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια...μόνο για intercooler....
Ta Saxo είναι πολύ καλά σε αυτό το θέμα...

Η δουλειά που έκανε σαν τοποθέτηση ήταν Α-Ψ-Ο-Γ-Η...
Η τέλεια ρύθμιση μένει...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr