PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Κρύωμα κινητήρα σε 207 GT?

Z109 - Τετ 11 Απρ 2007, 02:26:06
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Κρύωμα κινητήρα σε 207 GT?
Φίλοι μου που έχετε το 207 gt και εσείς που γνωρίζετε περι τεχνικών ζητημάτων στο εν λόγω μοντέλο,τα φώτα σας! Ο turbo κινητήρας στα πρώτα 1800χλμ μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις,αυτό που με ανησυχεί λίγο όμως είναι οτι ο αντιπρόσωπος της peugeot που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με συμβούλεψε να μη το σβύνω αμέσως για καλό και για κακό και να το αφήνω λίγο στο ρελαντί να κρυώνει! Η απορία μου είναι οτι αφού το turbo είναι εργοστασιακό και ενώ ο δείκτης θερμοκρασίας νερού ειναι στους 90 συνήθως και ο δείκτης θερμ. λαδιού στη μέση πάντα,γιατί πρέπει να περιμένω και πόση ώρα θα πρέπει να περιμένω.Στο manual δεν αναφέρει τίποτα γι αυτό.Στην peugeot μου είχαν πει οτι υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο ψύχει τη τουρμπίνα και δεν είναι όπως τα μη εργοστασιακά turbo που τα περισσοτερα θέλουν πολυ καλο ζέσταμα και ίσως και ένα turbotimer για το σβύσιμο...Περιμένω υπομονετικά τις απαντήσεις σας,ευχαριστω προκαταβολικά και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο topic...
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 06:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις να κρυώσει για να το σβήσεις.
Αυτό στο είπε μιας και είναι ο γνωστό πως το τούρμπο ψύχεται και λιπαίνεται με λάδι που σημαίνει πως όσο ο κινητήρας λειτουργεί κυκλοφορεί και λάδι στην τουρμπίνα.
Επίσης στο 207 υπάρχει και ηλεκτρική αντλία νερού η οποία ελέγχεται από των εγκέφαλο και ανάλογα με της ανάγκες σε ψύξη κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα.
Καλό είναι πάντως μετά από σκίσιμο να το αφήνεις λίγο να δουλέψει στο ρελαντί
Miltellas - Τετ 11 Απρ 2007, 07:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-αντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις.
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 08:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ακομα θα καθυστερησει πολυ να μπει ανεξαρτητη ηλεκτρικη αντλια λαδιου στα μοτερ παραγωγης,εσυ θα το ζεσταινεις παντα τουλαχιστον κανενα 10λεπτο(κινουμενος εννοειται) και ασχετα με το αν το εσκιζες ή οχι,θα το αφηνεις τουλαχιστον ενα 2λεπτο(για να μην πω 5λεπτο) να δουλευει στο ρελαντι για να αποφυγει τις οποιες κρυσταλλοποιησεις λαδιου μπορει να επιφερει η πολυ μεγαλη θερμοκρασια της τουρμπινας. Wink

Η ψυξη της τουρμπινας με νερο ναι μεν επιφερει μεγαλη μειωση των θερμοκρασιων αλλα παρολα αυτα αν το τουρμπο ζεματαει δεν ειναι σε θεση να κρυωσει τελεια τα μεταλλα αν δεν υπαρχει παραλληλη κινηση λαδιου,εκτος απο του νερου. Confused
volvos - Τετ 11 Απρ 2007, 08:21:57
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω σαν εγκαθετος θα σου πω να αφησεις τα κρυωματα και να προγραμματισεις να βαλεις στο μελλον το προγραμμα του rc Που θα πωλειται κανονικα απο τη πεζο και θα λυνει τετοια θεματα αααααααααααααααα
δινει και 20+αλογακια μωρε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ερωτηση. σταυρο αυτο το προγραμμα θα δινει και τη δυνατοτητα απενεργοποιησης του esp?
Steve - Τετ 11 Απρ 2007, 08:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ερωτηση. σταυρο αυτο το προγραμμα θα δινει και τη δυνατοτητα απενεργοποιησης του esp?


Εκ μέρους του άλλου Σταύρου:

ΤΣΚ.
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 08:49:45
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη αλλά είστε υπερβολική.
Δεν νομίζω ότι θα κάτσει ο κάθε ένας που θα πάρει ένα τέτοιο αμάξι να περιμένει να κρυώσει για να το σβήσει αυτό δεν είναι λογικό.
Επίσης όπως έγραψα και ποιο πάνω μετά από σκίσιμο καλό θα ήταν να το αφήσει λίγο στο ρελαντί και μετά να το σβήσει.
Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και τέτοια προβλήματα περί φθοράς με ζεστό το λάδι δεν υπάρχουν σε τόσο μεγάλο βαθμό εκτός και αν το παρακάνεις.
¶σε που δεν νομίζω μετά από μια βόλτα αν πας και το παρκάρεις και το κλείσεις αμέσως θα πάθει κάποια ζημιά έστω και μακροπρόθεσμα γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει.
Steve - Τετ 11 Απρ 2007, 08:55:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει.


Silly
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 09:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Συγνώμη αλλά είστε υπερβολική.
Δεν νομίζω ότι θα κάτσει ο κάθε ένας που θα πάρει ένα τέτοιο αμάξι να περιμένει να κρυώσει για να το σβήσει αυτό δεν είναι λογικό.
Επίσης όπως έγραψα και ποιο πάνω μετά από σκίσιμο καλό θα ήταν να το αφήσει λίγο στο ρελαντί και μετά να το σβήσει.
Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και τέτοια προβλήματα περί φθοράς με ζεστό το λάδι δεν υπάρχουν σε τόσο μεγάλο βαθμό εκτός και αν το παρακάνεις.
¶σε που δεν νομίζω μετά από μια βόλτα αν πας και το παρκάρεις και το κλείσεις αμέσως θα πάθει κάποια ζημιά έστω και μακροπρόθεσμα γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει.


Επειδη ευτυχως ή δυστυχως τα αυτοκινητα δεν εχουν πια την ποιοτητα κατασκευης που ειχαν,τα μοτερ ειναι σαφως πολυ πιο πουσαρισμενα και οι κατασκευαστες θελουν να εχουν την αγορα "σε κινηση" και οχι στασιμη αγοραζοντας ενα αυτοκινητο την δεκαετια για τον καθε καταναλωτη,καλυτερα οπως λεει και η παροιμια "Καλλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε". Rolling eyes

Τωρα το τι θα κανει ο καθενας,ποσο θα αντεξει το μοτερ ή τι θα χρειαστει το μοτερ,ειναι καθαρα θεμα κρισης αλλα και τσεπης. Wink
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 09:20:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως επιμένω πως σε νορμάλ συνθήκες οδήγησις δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα.
Από εκεί και πέρα όπως λες κι εσύ ο καθένας ας κάνει ότι θέλει.

Α και κάτι ακόμα....τα δημοσιογραφικά 207GT έχετε την εντύπωση πως τα παραχαϊδεύουν και α μην το σβήσει είναι ζεστό η άστο να ζεσταθεί και μετά φύγε.... μπα δεν νομίζω.
Κι όλα αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν και κάνουν πολλά χιλιόμετρα και θα συνεχίσουν να κάνουν και μετά το τέλος των τεστ και είμαι σίγουρος πως δεν θα κάνουν κιχ. Wink
volvos - Τετ 11 Απρ 2007, 09:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
αργυρη το esp υπαρχει τροπος να βγει στο gt αλλα να δουλευει το abs?
ή εστω αν βγαλεις ασφαλεια και βγουν οφ και τα δυο?
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 09:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα δημοσιογραφικα αυτοκινητα δυστυχως ειναι εντελως διαφορετικη περιπτωση που την εχω ζησει απο κοντα,για αυτο και πουλιουνται σε πολυ χαμηλοτερη τιμη... Confused
Το τι προβληματα βγαζουν μεχρι την πωληση τους ειναι μεγαλη υποθεση,ιδιαιτερα το τι βγαζουν μετα... Sad

Προσωπικα ευχομαι ποτε κανεις μας να μην παρει τετοιο αυτοκινητο. Sad
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 11:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου τέτοιο είναι Very happy

Είναι λογικό να πωλούνται σε ποιο χαμηλή τιμή μιας και είναι μεταχειρισμένα.
Επίσης δεν είναι τίποτα ιδικά αυτοκίνητα αλλά κανονικής παραγωγής όπως όλα τα άλλα.
Touristas - Τετ 11 Απρ 2007, 11:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αργυρη το esp υπαρχει τροπος να βγει στο gt αλλα να δουλευει το abs?
ή εστω αν βγαλεις ασφαλεια και βγουν οφ και τα δυο?


Αυτό δεν το ξέρω ακόμη αλλά εάν το ESP κλείνει όπως του 206 το ABS θα λειτουργεί κανονικά.
Pughell - Τετ 11 Απρ 2007, 12:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικα αυτοκινητα δεν ειναι αλλα ειναι χιλιοξεσκισμενα καθως απο αυτα εχουν περασει ολοι οι πωλητες κατα την παρουσιαση του μοντελου οπως επισης και μετα οι δημοσιογραφοι με οτι συνεπαγεται αυτο... Confused

Ασε,τα εζησα στην Opel αρκετα χρονια και δεν γουσταρω να τα ξαναζησω...

Ιδιαιτερα γυρισαν τα μυαλα μου αναποδα οταν σοβαρος "καραγκιοζης" του χωρου ειχε παρει το Astra Coupe Turbo για Σ/Κ και μας το γυρισε με την μια πισω ζαντα σε κομματια γιατι λεει του τρυπησε το λαστιχο στον δρομο και δεν μπορουσε να την αλλαξει εκει,οποτε το εφερε απο την Χαλκιδικη μεχρι την Θεσσαλονικη με σκασμενο λαστιχο,την ζαντα σαν να μην πω τι,και το Astra γεματο απο μπαγαζια και οικογενεια μεσα. Shocked Mad Mad Mad
Z109 - Τετ 11 Απρ 2007, 21:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy Παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση.Πηρα τηλεφωνο στη peugeot το πρωι για να ακουσω την επισημη αποψη.Μου ειπαν οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τετοιες προδιαγραφες και ηλεκτρικα μεσα ωστε να μη χρειαζεται να περιμενεις ουτε λεπτο στο ρελαντι πριν το σβυσεις,ιδιαιτερα, συνεχισε ο υπευθυνος τεχνικος διευθυντης,οταν τα οργανα δεν δειχνουν τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ περιοχες!Σε αντιθεση,δεν ειναι κακο αν το εχεις καταπονησει επικινδυνα να το αφηνεις να δουλευει για δευτερα στο ρελαντι πριν το σβυσεις.Επισημα παντως μου ειπε οτι εχουν προβλεψει να μη χρειαστει να συμβει αυτο!
Pughell - Πεμ 12 Απρ 2007, 07:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Απανταω με μια ακομη παροιμια... Laughing

"Φυλαγε τα ρουχα σου για να'χεις τα μισα"... Rolling eyes
volvos - Πεμ 12 Απρ 2007, 07:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα αυτο που πρεπει να κανεις ειτε εχεις τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα ειτε πατινι ειναι καποια λεπτα πριν φτασεις σπιτι σου (4-5) να κοβεις λιγο ρυθμο για να ηρεμησει-κρυωσει λιγο το μοτερ...
ειδικα οταν το κανεις αυτο εν κινησει ειναι πιο ευκολο-γρηγορο να κατεβει η θερμοκρασια λαδιου (αυτο κοιτα πιο πολυ αφου αυτο ψυχει τη τουρμπινα) και νερου... απο οσο να σταματησεις κατω απο το σπιτι σου και να το κοιτας στο ρελαντι για 2-3λεπτα...
salex - Πεμ 12 Απρ 2007, 10:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
Z109 έγραψε:
Very happy Παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση.Πηρα τηλεφωνο στη peugeot το πρωι για να ακουσω την επισημη αποψη.Μου ειπαν οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τετοιες προδιαγραφες και ηλεκτρικα μεσα ωστε να μη χρειαζεται να περιμενεις ουτε λεπτο στο ρελαντι πριν το σβυσεις,ιδιαιτερα, συνεχισε ο υπευθυνος τεχνικος διευθυντης,οταν τα οργανα δεν δειχνουν τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ περιοχες!Σε αντιθεση,δεν ειναι κακο αν το εχεις καταπονησει επικινδυνα να το αφηνεις να δουλευει για δευτερα στο ρελαντι πριν το σβυσεις.Επισημα παντως μου ειπε οτι εχουν προβλεψει να μη χρειαστει να συμβει αυτο!


Μα καλά, τί λένε οι άνθρωποι; Αν τα όργανα πάνε στις κόκκινες περιοχές τότε σίγουρα θα πας συνεργείο για κάποια βλάβη!

1. Η Peugeot (και η κάθε εταιρεία) ενδιαφέρεται για τα πρώτα 3 χρόνια, κατά τα οποία έχεις εγγύηση. Οι γενικές φθορές που συζητάμε καθορίζουν αν ο κινητήρας θα κάνει απροβλημάτιστα περισσότερα από 150.000χλμ.
Οι περισσότεροί μας όμως μακάρι να έχουμε κάνει τα 50.000 χλμ μέσα στα τρία πρώτα χρόνια.

2. Τί περίμενες να σου δώσει ο τεχνικός διευθυντής; Μια απάντηση που θα μπορούσες να εκλάβεις ως ελάττωμα του αυτοκινήτου; Γιατί από ό,τι θυμάμαι όλες οι εταιρείες έχουν κάποια recommendations αλλά σε καμία περίπτωση δεν σου επιβάλλουν την τήρησή τους. Κάπως έτσι συμβαίνει κι εδώ.

3. Ό,τι εκτίθεται σε μεγάλη θερμοκρασία χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει και είναι κακή ιδέα να κάνεις απότομη απόψυξη. Για το καπάκι, την πολλαπλή και το μαντέμι. Με 900+ βαθμούς κελσίου εκει μέσα τί περιμένεις να γίνει αν κλείσεις τον κινητήρα;
Ουδεμία σχέση η θερμοκρασία ψυκτικού.

4. Η τουρμπίνα περιστρέφεται σε χιλιάδες στροφές ανά λεπτό. Λειτουργεί από 100.000 rpm και πάνω, όταν τη πιέσεις μπορεί να φτάσει και τις 200.000 rpm.
Αν κλείσεις τον κινητήρα τότε κόβεις την παροχή λαδιού στο έδρανό της και διακόπτεται το οριακό στρώμα ανάμεσα στις επιφάνειες, με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό (π.χ. σπάσιμο τουρμπίνας ή μείωση ζωής στο 50%). Όσο μικρό και να είναι το στροφείο, δεν παύει να χρειάζεται κάποια ώρα για να πέσουν οι στροφές του λόγω στροφορμής.
Όσο μεγαλύτερη τουρμπίνα, τόσο περισσότερος ο χρόνος. Σε γουρουνοτούρμπο (λ.χ.GT35) μπορεί να κάνει και δύο-τρία λεπτά.


Τα συμπεράσματα δικά σου! Εγώ πάντως θα έβαζα και ένα turbo timer.

Όπως γράφει ο συνονόματος, φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά! Razz
volvos - Πεμ 12 Απρ 2007, 10:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
??
σε 8 μερεσ κλεινω 3χρονια
83000χλμ με πολυ μεγαλη οικονομια και προσοχη στα χλμ το τελευταιο ενα χρονο...( το πρωτο ειχα 35 )
MEMsound - Πεμ 12 Απρ 2007, 10:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα συμφωνήσω 100% με τον Στέλιο...
Στο κάτω κάτω την όποια φθορά εγώ ο ίδιος θα την πληρώσω όποτε μου συμβεί και όχι οποιαδήποτε εταιρία (μιλάμε για εκτός περιόδου εγγύησης) οπότε και καλό είναι οι φθορές να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες...
προσέχουμε για να έχουμε...

στο κάτω κάτω 2~3 λεπτά κρυώματος δεν είναι και τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.. Wink
sotos 207Gt - Δευ 16 Απρ 2007, 15:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
Χαιρετω ολους του Γαλλοφιλους.
Εχω στην κατοχη μου εδω και 1.1/2 μηνα ενα 207gt και μιας και εχετε την συζητηση για το timer η αποψη μου ειναι οτι ουτε λογος να μην το βαλετε παιδες.Οποιοι το εχουν στην κατοχη τους ας ανοιξουν το καπο βραδυ μετα απο σχετικα γρηγορη βολτα.Απορω πως δεν λιωνει το μεταλο απο την ερυθροπυρωση.
Εγω το εβαλα κι ας λεει ο καθε αντιπροσωπος οτι θελει.
Οποιος θελει οδηγιες μιας και ειμαι ηχοσυστηματας σας λεω.
Το βαζετε και μονοι σας τοσο ευκολο ειναι.
Τελικα το ESP βγαινει το ρημαδι?
Το προγραμμα του RC μπαινει η ειναι φημες?
Να στε καλα ολοι να χαιρεστε τα γκαζια σας... Very happy Very happy
power - Δευ 16 Απρ 2007, 16:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά.
Σε ένα μηνά παραλαμβάνω και γω το gt και σκεφτόμουνα για turbo timer. Μήπως μπορείτε να βάλετε εικόνες. Γίνετε μήπως να μπει κάτω από τη θέση του radio cd που είναι κενή. Αλήθεια ποσό κάνει.Δε νομίζω να έχουμε προβλήματα με την εγγύηση του αυτοκινήτου?
Stevon - Δευ 16 Απρ 2007, 16:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:

Τελικα το ESP βγαινει το ρημαδι?
Το προγραμμα του RC μπαινει η ειναι φημες?


Φίλε μου για την πρώτη απορία που έχεις , θα το έχεις δεί και ο ίδιος ότι απενεργοποιείται μερικώς και μόνο....άρα....για την ώρα...
Για την δεύτερη απορία.....μέχρι να έρθουν τα πρώτα RC στην Ελλάδα.....καθώς και τα παρελκόμενα τους ......θεωρώ ότι μένουμε στην πληροφόρηση που έχουμε ξαναπεί...



¶αααα επίσης καλοτάξιδο.....
Και καλώς ήρθες...... Wink Wink
volvos - Δευ 16 Απρ 2007, 17:01:22
Θέμα δημοσίευσης:
οι επισημες φημες λενε οτι θα μπαινει το προγραμμα του ρουσου...
το ποτε ειναι ενα θεμα... Wink
sotos 207Gt - Δευ 16 Απρ 2007, 20:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Γεια σας παιδιά.
Σε ένα μηνά παραλαμβάνω και γω το gt και σκεφτόμουνα για turbo timer. Μήπως μπορείτε να βάλετε εικόνες. Γίνετε μήπως να μπει κάτω από τη θέση του radio cd που είναι κενή. Αλήθεια ποσό κάνει.Δε νομίζω να έχουμε προβλήματα με την εγγύηση του αυτοκινήτου?


Δεν χρειαζεται να παρεις τοσο ογκωδες γιατι δεν ειναι και κασσετοφωνο δα Laughing Laughing
Εγω εβαλα της apexi κοινως και ως στυλο και ειναι θαυμασιο η τοποθετηση του πανευκολη και το μονο μειονεκτημα ειναι οτι οταν μετρα για να σβησει μπορεις να το κλειδωσεις μονο χειροκινητα και οχι απο το τηλεκοντρολ γιατι δεν δουλευει ο δεκτης οσο υπαρχουν τα ρευματα και δεν κλεινουν οι καθρεφτες αυτοματα αλλα μολις μετρησει ολα οκ.
Επισης δεν βγαζει κανενα σφαλμα στην ecu(εχω καλες σχεσεις με το τοπικο συνεργειο και το τσεκαρω συνεχεια) Thumb Left Thumb Left
sotos 207Gt - Δευ 16 Απρ 2007, 20:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
οι επισημες φημες λενε οτι θα μπαινει το προγραμμα του ρουσου...
το ποτε ειναι ενα θεμα... Wink


Και ο Ρουσος τι εστι??? Shocked
Stevon - Τρι 17 Απρ 2007, 12:31:29
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
volvos έγραψε:
οι επισημες φημες λενε οτι θα μπαινει το προγραμμα του ρουσου...
το ποτε ειναι ενα θεμα... Wink


Και ο Ρουσος τι εστι??? Shocked


RC....... Wink Wink Laughing
sotos 207Gt - Τρι 17 Απρ 2007, 21:05:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΑΑ ετσι.... Beer W00t
DIMCHRI - Τρι 17 Απρ 2007, 21:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Εγώ πάντως επιμένω πως σε νορμάλ συνθήκες οδήγησις δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα.
Από εκεί και πέρα όπως λες κι εσύ ο καθένας ας κάνει ότι θέλει.

Α και κάτι ακόμα....τα δημοσιογραφικά 207GT έχετε την εντύπωση πως τα παραχαϊδεύουν και α μην το σβήσει είναι ζεστό η άστο να ζεσταθεί και μετά φύγε.... μπα δεν νομίζω.
Κι όλα αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν και κάνουν πολλά χιλιόμετρα και θα συνεχίσουν να κάνουν και μετά το τέλος των τεστ και είμαι σίγουρος πως δεν θα κάνουν κιχ. Wink


τα δημοσιογραφικά σίγουρα τα σκίζουν αλλά Αργύρη να πεις και ότι μετά από κάθε σκίσιμο μπαίνουν στην αντιπροσωπεία για γενικό έλεγχο, σφίξιμο αλλαγή φθαρμένων μερών κ.τ.λ.

Από την άλλη σίγουρα το τούρμπο θέλει πριν το σβήσεις να το αφήσεις να δολέψει λίγο ή απλά 3-4 λεπτά πριν φτάσεις σπ΄τι σου μην το πιέσεις ώστε να μην περιστραφεί η τουρμπίνα με πολλές στροφές.
Η φτερωτή λένε ότι περιστρέφεται με περίπου 60000 στροφές το λεπτό σε πλήρη λειτουργεία και τηέλει κάποιο χρόνο να σταματήσει εντελώς την περιστροφή.
brz20 - Τρι 17 Απρ 2007, 22:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν εχεις να κανεις με υψηλες θερμοκρασιες στο λαδι και στην πολλαπλη καλο ειναι να γινετε και σωστο ζεσταμα(να μην λεμε μονο για το κρυωμα)αλλα και καλο κρυωμα.
Καλο ζεσταμα γιατι το λαδι δεν ειναι τοσο λεπτο ωστε να ερχετε στο φασμα καλης λειτουργιας με την μια αλλα και καλο κρυωμα γιατι τα κινουμενα μερη παθαινουν τρελη πλακα απο αποτομες μεταβολες.
Βεβαια η εταιρια πιστευω να εχει υπολογισει καποια σεναρια απο αυτα γιατι οταν βγαζεις ενα αμαξι με 150 αλογα και μαλιστα της σειρας 2 με τιποτα δεν περιοριζεις το Target Group σε ηλικιωμενους και γιαγιαδες οπου θα χρησιμοποιησουν το αμαξι για μια βολτα μεχρι το μαρκετ με χαλαρους ρυθμους.Σε σημειο να μην ανοιγει ποτε το τουρμο.
Σιγουρα εχουν παρει υπ'οψην τους νεους και γενικα ολους τους φιλους του δεξιου πεταλ οι οποιοι θα θελουν να το σκιζουν και λιγο.
Οποτε για καλο και για κακο ας μπει ενα Turbo Timer γιατι δεν ξερεις μεχρι που εφτασε το δικος τους μυαλο.
Giannis307 - Τετ 18 Απρ 2007, 07:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
Turbo timer?Μια αποριουλα...Με τι κριτηρια βγαζει χρονο και μετραει?η παντα το ιδιο ειναι?Αλλα και χωρις timer το να περημενεις να κρυωσει/ζεστεθει το μοτερ δεν ειναι κατι κακο....Πντως το δικο μου οσες φορες το πηρα και εφυγα για δουλεια το πρωι χωρις ζεσταμα ειχα την αισθηση οτι θα ξηλωσω κανα λεβιε απο την δυναμη που εβαζα να μπει,ειδηκα,η πρωτη....
sotos 207Gt - Τετ 18 Απρ 2007, 08:27:47
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:

Η φτερωτή λένε ότι περιστρέφεται με περίπου 60000 στροφές το λεπτό σε πλήρη λειτουργεία και τηέλει κάποιο χρόνο να σταματήσει εντελώς την περιστροφή.


220.000rpm στο συγκεκριμενο αυτοκινητο... Shocked
Pughell - Τετ 18 Απρ 2007, 08:28:20
Θέμα δημοσίευσης:
Στις περισσοτερες περιπτωσεις ο χρονος του turbo timer ειναι προκαθορισμενος(απο τον ιδιοκτητη) και σβηνει μολις τελειωσει.

Στην ουσια ειναι σαν να εχεις εναν πυκνωτη που δινει ρευμα μεχρι να αδειασει...
Μολις αδειασει κοβει και την τροφοδοσια.

Πολυ σπανια θα βρεις εξωτερικο turbo timer που θα εχει και ελεγχο θερμοκρασιας μοτερ/λαδιου. Sad
sotos 207Gt - Τετ 18 Απρ 2007, 08:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως και συγκεκριμενα παιρνει απο καλωδιο με σταθερη ταση πχ μπαταρια
brz20 - Τετ 18 Απρ 2007, 09:25:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα 3λεπτο με 5λεπτο απο οσο ξερω ειναι αρκετο.
Απλα το τοποθετεις γιατι μπορεις να φυγεις χωρις να το περιμενεις σωνει και καλα εκει.
Πολλες φορες μπορει να μην εχεις αυτα τα 5 λεπτα.
sotos 207Gt - Τετ 18 Απρ 2007, 11:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
Υπερ ρκετο θα ελεγα.Εγω το εχω βαλει στα δυο λεπτα και μεσα σε αυτο το χρονο σβηνει ακομα και ο ανεμιστηρας του intercooler..
Steve - Τετ 18 Απρ 2007, 15:08:47
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
σβηνει ακομα και ο ανεμιστηρας του intercooler..


Ο ποιός? Rolling eyes
Stevon - Τετ 18 Απρ 2007, 15:20:51
Θέμα δημοσίευσης:
Nαί...ναί...
Και όμως έχει..... Wink Wink
Steve - Τετ 18 Απρ 2007, 15:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μισό λίγο γιατί κάτι δεν πάει καλά.

Εδώ είναι ο EP6DT.

Πίσω από το φανάρι του συνοδηγού, είναι οι 2 μεγάλοι πλαστικοί μαύροι σωλήνες, εκ των οποίων ο ένας πάει στο intercooler (το οποίο είναι τοποθετημένο κάθετα στον άξονα του δρόμου) και ο άλλος φεύγει.

Για πείτε μου, ο ανεμιστήρας που είναι? Από μπροστά πάντως, 1 βδομάδα πριν που κοιτούσα με τον -=N4X=- στην αντιπροσωπεία τον προφυλακτήρα, δεν είχε τίποτα από μπροστά του το intercooler...
Stevon - Τετ 18 Απρ 2007, 15:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το coolεράκι είναι τοποθετημένο απο την πίσω πλευρά του intercooler. Wink
Steve - Τετ 18 Απρ 2007, 15:53:01
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου πω αύριο Cool
sotos 207Gt - Τετ 18 Απρ 2007, 22:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μην κοιτας μονο απο μπροστα μια γκομενα κοιτα τη και απο πισω... Thumbs Up Thumbs Up
Αν του τραβηξεις καμια καλη γκαζια σταματησεις και πας μπροστα θα το ακουσεις να δουλευει.
Και μιας και λεμε για γκαζιες μετα απο καλη βολτα ετυχε σε κανενα να ανοιξει το καπο μετα και να ατικρισει αυτο?



Crazy Crazy Crazy Shoot

Να γιατι θελουμε timer ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... Wink Wink
brz20 - Τετ 18 Απρ 2007, 22:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
W00t W00t W00t W00t W00t

Αυτα ειναι.
plaketokofths - Τετ 18 Απρ 2007, 23:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
Μην κοιτας μονο απο μπροστα μια γκομενα κοιτα τη και απο πισω... Thumbs Up Thumbs Up
Αν του τραβηξεις καμια καλη γκαζια σταματησεις και πας μπροστα θα το ακουσεις να δουλευει.
Και μιας και λεμε για γκαζιες μετα απο καλη βολτα ετυχε σε κανενα να ανοιξει το καπο μετα και να ατικρισει αυτο?



Crazy Crazy Crazy Shoot

Να γιατι θελουμε timer ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... Wink Wink



Ηταν να μην στρωθεί το 207 σου... του δώσες και κατάλαβε (και καλά εκανες). που να το δεις την ωρα που ανοίγεις την τετάρτη πως γίνεται! (επι τη ευκαιρια κοιτάξτε εδώ ενα βιντεακι που εχω ανεβάσει στο youporn εεε.. στο youtube ηθελα να πω Razz http://www.youtube.com/watch?v=3nCwPXt94E8 είναι απο ενα απο τα κάποτε δυνατότερα evo εν ελλάδι)
Αυτα τα πεζώ έχουν μια τάση να πυρώνουν... μέχρι και το δικο μου απλό 1.4 μετά απο 3 καλα 0-160 φουντώνει το χταποδάκι.




Στο θεμα τώρα μετά απο ενα καλό "λιώσιμο" δεν χάνει κανεις να περιμένει 3 λεπτακια να πεσει η θερμ λαδιού αλλά και όσοι εχουν σαλίγκαρο...
Steve - Τετ 18 Απρ 2007, 23:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλτε καμιά πιο καθαρή φωτό ρε όργια Sad
plaketokofths - Τετ 18 Απρ 2007, 23:17:04
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Βγάλτε καμιά πιο καθαρή φωτό ρε όργια Sad


για να βγάλεις καθαρά κάτι τετοιο (νύχτα και πυρωμένο αντικείμενο)πρέπει να εχεις dslr μηχανάκι... ητοι απο 600ε και πάνω... πάλι καλά να λες που φαίνεται κι αυτη!

Εχεις δίκιο ομως Crying or Very sad ... όποιος το εχει παρατηρήσει ζωντανό ειναι "κάπως", πολύ καλύτερο απο την φώτο.
Steve - Πεμ 19 Απρ 2007, 08:19:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά οκ... σας χρωστάω μια φωτό με την T7 μου Cool
WilDuck - Πεμ 19 Απρ 2007, 08:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Αυτα τα πεζώ έχουν μια τάση να πυρώνουν... μέχρι και το δικο μου απλό 1.4 μετά απο 3 καλα 0-160 φουντώνει το χταποδάκι.


Μου 'βαλες ιδέες τώρα με το χταποδάκι που είπες... Twisted evil
Βασικά, εγώ μετά από λιώσιμο, δε μπορώ καν να αγγίξω το καπώ από τη ζέστη, αλλά κάτι θα κάνουμε.

Παράθεση:
Στο θεμα τώρα μετά απο ενα καλό "λιώσιμο" δεν χάνει κανεις να περιμένει 3 λεπτακια να πεσει η θερμ λαδιού αλλά και όσοι εχουν σαλίγκαρο...


Thumb Left
sotos 207Gt - Πεμ 19 Απρ 2007, 08:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
εγω τωρα ετοιμαζομαι να παρω μια Leika super fxx & LW RR turbo με τηλεσκοπιο για 300χλμ και θα βγαζω κατι φωτο Shoot Shoot Shoot Rotfl Rotfl
sotos 207Gt - Σαβ 28 Απρ 2007, 08:58:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δειτε και το timer της apexi που εχω βαλει.. Very happy


Steve - Σαβ 28 Απρ 2007, 13:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
Όμορφο Smile
sotos 207Gt - Σαβ 28 Απρ 2007, 13:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Και υπαρχει και σε μαυρο με πορτοκαλι αριθμους σκετη κουκλα αλλα ο κουλος που μου το πουλησε μου εστειλε ασημι αντι για μαυρο και βιαζομουνα δεν κρατιομουνα μπλα μπλα μπλα... Onfire Onfire Onfire
Εχει και A/F meter..
MEMsound - Σαβ 28 Απρ 2007, 13:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
μαυρο με πορτοκαλί αριθμούς...
πόσο είπαμε ότι το πήρες και από που? Question
vinman - Σαβ 28 Απρ 2007, 13:48:01
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως,ωραίο είναι... Wink
sotos 207Gt - Κυρ 29 Απρ 2007, 13:32:04
Θέμα δημοσίευσης:
Λογω του μαγαζιου το πηρα κατι λιγοτερο απο την λιανικη οχι σπουδαια εκπτωση.Λιανικη τιμη παντως Αθηνα το βρισκετε περιπου 120€ Auto tunning accesori.
Προτιμηστε μαυρο για το 207 ταιριαζει και με το ταμπλο και το καταστημα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αυτο ου ειπα αρκει να εχει πραγματα της apexi απλα αυτος ειναι επισημος dealer.
Z109 - Παρ 04 Μάϊ 2007, 00:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Rolling eyes Παιδιά καλό το turbo timer δε λέω αλλά η επίσημη άποψη της μαμάς Peugeot είναι αντίθετη με την τοποθετησή του.Για τους εξής δύο λόγους α) ήδη υπάρχουσα πολυπλοκότητα στα ηλεκτρικά με κίνδυνο να εμφανιστούν δυσχέριες που εφόσον στηρίζονται σε εξωγενείς παράγοντες πέραν του κατασκευαστή δεν καλύπτονται και απο την εγγύηση και β) ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ξεχωριστή αντλία νερού που ψύχει τον στροβιλοσυμπιεστή όταν χρειαστεί,δουλεύει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι ΣΒΥΣΤΟ! Σήμερα μου τα ξανάπανε στην αντιπροσωπία και τα παραθέτω για κάθε ενδιαφερόμενο.
sotos 207Gt - Παρ 04 Μάϊ 2007, 08:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνοι εχει αντλια αλλα ο τροπος συνδεσης του ειναι τετοιος που ουτε μια στο δισεκατομυριο να σου βγαλει προβλημα διοτι το μονο που κανει ειναι να ξεγελαει το αυτοκινητο οτι εχει το διακοπτη ακομα ανοιχτο με την μονη διαφορα οτι εχεις παρει το κλειδι εχεις κλειδωσει και εχεις φυγει.Τωρα αν καποιος μετα απο σκισιμο εμπιστευτει τον αντιπροσωπο και με σχεδον λευκη τουρμπινα απο την θερμοκρασια το σβησει χωρις να τον νοιαζει ειναι δικο του θεμα.Σιγουρα σε μια η δυο φορες η και σε εκατο ακομα μπορει να μην συμβει απολυτως τιποτα απλως πιστυω οτι καλυτερα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο παρα μετα να χτυπιεσαι και να λες ''γιατι τους ακουσα'' η ''γιατι δεν το πηρα''.
Επισης για οσους γνωριζουν λιγα πραγματακια η συνδεση του δεν εχει καμια σχεση με την πολυπλεξια η αλλιως multiplex του αυτοκινητου.
Θυσιαζω ανετα 120€ για να μου μεινουν τα 20.000 Salute
Touristas - Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... Confused
Steve - Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:09:25
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... Confused


εντάξει τώρα


ναι οκ
Touristas - Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:11:57
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε καλός το μου ....... Very happy
άντε να το φτιάξω να μην μου στεναχωριέσαι Razz
Steve - Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
άντε σβήσε τώρα Razz
sotos 207Gt - Παρ 04 Μάϊ 2007, 10:31:25
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... Confused


Πιο πανω στο topic αναφερομαστε σε αυτα.Χωρις να θελω να πιαστω απο τις λεξεις το θεμα δεν ειναι αν θα το παρκαρεις αλλα αν θα το περιμενεις να σβησει εφοσων δεν το εχεις κρυωσει καθολου πριν σταματησεις.Αν μετα το σκισιμο για 2-3 τετραγωνα χαλαρωσεις το ρυθμο σου τοτε οκ.Πχ εγω χθες το πρωι εδω στο νησι εκαψα 12€ βενζινη μεσα σε 30χλμ αποσταση.Ε αυτο ειναι σοβαρο σκισιμο χτυπησα και κανα δυο φορες κοφτη και ουτε το καπω δεν μπορουσα να πιασω απο την θερμοκρασια οποτε δεν θελω ουτε να σκεφτομαι τι συνεβαινε μεσα στο στροβιλο εκεινη την ωρα αλλα ουτε και ειχα χρονο να το περιμενω να κρυωσει.Οποτε σεταρω 4 λεπτακια το timer κλειδωνω και αντε γεια.Αυτη ειναι η δουλεια που κανει και πιστευω ειναι αρκετα χρησιμη.Στο κατω κατω ολοι το συνιστουν εκτος απο τον αντιπροσωπο που δεν τα εχει μυριστει ακομα για να αρχισει να τα πουλαει.Ετσι και τα πουλαγε θα τα ξαναλεγαμε για το αν θα τα συνιστουσε.... Laughing Laughing Laughing Laughing
bagosgt - Κυρ 28 Οκτ 2007, 17:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked
salex - Δευ 29 Οκτ 2007, 08:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked


Όταν πατάς απαλά το γκάζι δεν υπάρχουν αρκετά καυσαέρια για να γυρίσει η τουρμπίνα τόσο ώστε να ανεβάζει πίεση.
Αν πηγαίνεις με το πεντάλ στο πάτωμα τότε ναι, υπάρχει θέμα.
GeoMel - Δευ 29 Οκτ 2007, 20:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked

H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει..
StorM_GmA - Σαβ 03 Νοέ 2007, 13:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
(επι τη ευκαιρια κοιτάξτε εδώ ενα βιντεακι που εχω ανεβάσει στο youporn εεε.. στο youtube ηθελα να πω Razz http://www.youtube.com/watch?v=3nCwPXt94E8 είναι απο ενα απο τα κάποτε δυνατότερα evo εν ελλάδι)


Shocked Shocked για τι θερμοκρασίες μιλάμε εδω μέσα?!
106 T16 - Σαβ 03 Νοέ 2007, 21:47:11
Θέμα δημοσίευσης:
GeoMel έγραψε:
bagosgt έγραψε:
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα Shocked

H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει..


Καλησπερα παιδια , το αυτοκινητο εχει σχεδον την μεγιστη ροπη στις 1400 στροφες .Μολις αισθανθει ο εγκεφαλος πατημα του γκαζιου με χαμηλες στροφες (γυρω στις 1200)τοτε αλλαζει τον χρονισμο δινοντας του μεγαλο overlap (επεμβαινει στον χρονισμο δινοντας του μεγαλη προπορεια στον εκκεντροφορο εισαγωγης εως και 36 μοιρες και ταυτοχρονα κανει πολυ πλουσιο το μιγμα) παραγοντας ετσι αρκετα καυσαερια ωστε η τουρμπινα να μπει στις οφελιμες στροφες λειτουργιας της και απο τις 1400 στροφες να εχεις διαθεσιμη σχεδον ολη την ροπη του κινητηρα.
baden - Πεμ 03 Απρ 2008, 23:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-α
ντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις.


αν ειναι κατω απο τους 115 πρεπει να περιμενεις?και για ποσο?τοεχω αφησει 3 4 λεπτα και δεν κατεβηκε.
mario207 - Δευ 14 Απρ 2008, 11:19:38
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα το ραλυ μου δεν εχει ανεβασει πανω απο 90C ποτε. παντα το αφηνω κανα 2λεπτο στο ρελαντι και κανα 5λεπτο πριν φτασω το πηγαινω πιο χαλαρα. νομιζω πως αυτο κανει ο καθενας που αγαπαει το αμαξι του...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr