volvos έγραψε: |
ερωτηση. σταυρο αυτο το προγραμμα θα δινει και τη δυνατοτητα απενεργοποιησης του esp? |
Touristas έγραψε: |
γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει. |
Touristas έγραψε: |
Συγνώμη αλλά είστε υπερβολική.
Δεν νομίζω ότι θα κάτσει ο κάθε ένας που θα πάρει ένα τέτοιο αμάξι να περιμένει να κρυώσει για να το σβήσει αυτό δεν είναι λογικό. Επίσης όπως έγραψα και ποιο πάνω μετά από σκίσιμο καλό θα ήταν να το αφήσει λίγο στο ρελαντί και μετά να το σβήσει. Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και τέτοια προβλήματα περί φθοράς με ζεστό το λάδι δεν υπάρχουν σε τόσο μεγάλο βαθμό εκτός και αν το παρακάνεις. ¶σε που δεν νομίζω μετά από μια βόλτα αν πας και το παρκάρεις και το κλείσεις αμέσως θα πάθει κάποια ζημιά έστω και μακροπρόθεσμα γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει. |
volvos έγραψε: |
αργυρη το esp υπαρχει τροπος να βγει στο gt αλλα να δουλευει το abs?
ή εστω αν βγαλεις ασφαλεια και βγουν οφ και τα δυο? |
Z109 έγραψε: |
![]() |
sotos 207Gt έγραψε: |
Τελικα το ESP βγαινει το ρημαδι? Το προγραμμα του RC μπαινει η ειναι φημες? |
power έγραψε: |
Γεια σας παιδιά.
Σε ένα μηνά παραλαμβάνω και γω το gt και σκεφτόμουνα για turbo timer. Μήπως μπορείτε να βάλετε εικόνες. Γίνετε μήπως να μπει κάτω από τη θέση του radio cd που είναι κενή. Αλήθεια ποσό κάνει.Δε νομίζω να έχουμε προβλήματα με την εγγύηση του αυτοκινήτου? |
volvos έγραψε: |
οι επισημες φημες λενε οτι θα μπαινει το προγραμμα του ρουσου...
το ποτε ειναι ενα θεμα... ![]() |
sotos 207Gt έγραψε: | ||
Και ο Ρουσος τι εστι??? ![]() |
Touristas έγραψε: |
Εγώ πάντως επιμένω πως σε νορμάλ συνθήκες οδήγησις δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα.
Από εκεί και πέρα όπως λες κι εσύ ο καθένας ας κάνει ότι θέλει. Α και κάτι ακόμα....τα δημοσιογραφικά 207GT έχετε την εντύπωση πως τα παραχαϊδεύουν και α μην το σβήσει είναι ζεστό η άστο να ζεσταθεί και μετά φύγε.... μπα δεν νομίζω. Κι όλα αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν και κάνουν πολλά χιλιόμετρα και θα συνεχίσουν να κάνουν και μετά το τέλος των τεστ και είμαι σίγουρος πως δεν θα κάνουν κιχ. ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
Η φτερωτή λένε ότι περιστρέφεται με περίπου 60000 στροφές το λεπτό σε πλήρη λειτουργεία και τηέλει κάποιο χρόνο να σταματήσει εντελώς την περιστροφή. |
sotos 207Gt έγραψε: |
σβηνει ακομα και ο ανεμιστηρας του intercooler.. |
Steve έγραψε: |
Βγάλτε καμιά πιο καθαρή φωτό ρε όργια ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Αυτα τα πεζώ έχουν μια τάση να πυρώνουν... μέχρι και το δικο μου απλό 1.4 μετά απο 3 καλα 0-160 φουντώνει το χταποδάκι. |
Παράθεση: |
Στο θεμα τώρα μετά απο ενα καλό "λιώσιμο" δεν χάνει κανεις να περιμένει 3 λεπτακια να πεσει η θερμ λαδιού αλλά και όσοι εχουν σαλίγκαρο... |
Touristas έγραψε: |
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... ![]() |
Touristas έγραψε: |
Δηλαδή εάν κάπιος δεν του βάλει turbo timer το μοτέρ θα πάθει ζημιά.....
που θα το σκίσεις και μετά θα το παρκάρεις αμέσως .... ![]() |
bagosgt έγραψε: |
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα ![]() |
bagosgt έγραψε: |
re παιδεσ το αμαξι εχει τι μεγιστη ροπη στισ 1.400 στροφεσ οποτε εκει αρχιζει να δουλευει ι τυρμπινα.οποτε ειναι λογικο με το που ξεκιναμε να πηγαινουμαι μεχρι 3000 στροφεσ μεχρι να ζεσταθει?αφου παλι δοθλεθει ι τουρμπινα ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
(επι τη ευκαιρια κοιτάξτε εδώ ενα βιντεακι που εχω ανεβάσει στο youporn εεε.. στο youtube ηθελα να πω Razz http://www.youtube.com/watch?v=3nCwPXt94E8 είναι απο ενα απο τα κάποτε δυνατότερα evo εν ελλάδι) |
GeoMel έγραψε: | ||
H τουρμπινα μπαινει απο τις σχεδον 2500 στροφες(λιγο λιγοτερο).. Αμα εμπαινε απο τις 1400 με στοιχιωδες αγγιγμα του γκαζιου θα πεταγοσουν μπροστα κ η τουρμπινα θα χτυπουσε υπερωριες..!! Κ οπως ειπε ο salex αν πατας λιγο το γκαζι τοτε δεν ενεργοποιειται η τουρμπινα.. Με σχετικα αποτομο πατημα μπαινει.. |
Miltellas έγραψε: |
Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-α
ντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις. |