PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 1.6lt / 110ps - εκκεντροφοροι Mπουμπη

volvos - Πεμ 29 Μάρ 2007, 08:04:31
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.6lt / 110ps - εκκεντροφοροι Mπουμπη
ειναι αρκετα διαδεδομενο να κανουν μετατροπη πολλοι τους μαμα εκκεντροφορους τους του 1.6 μοτερ στο μπουμπη...

διατηρειται το ασυυμετρο προφιλ τους και τονιζεται κυριως η μεσσαια περιοχη ισχυος ...

βεβαια το κοστος ειναι μεν χαμηλο αλλα αισθητα παραπανω απο τους εκκεντροφορους του 106... ενω οσο light και να ειναι το προφιλ του μπουμπη δε παυει να ειναι μια μηχανουργικη διαδικασια που σιγουρα ζοριζει καπως ωστηρια κλπ κλπ κλπ
sps - Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως επειδη οδηγησα και μαμα 206 με μονο χταποδοραλλοεξατμιση, και ψηλα ειναι σημαντικα πιο ψυχωμενο το δικο μου που δε φοραει και χταποδι.
Θελω να πω δλδ, πως και ψηλα εχει κερδισει κατι.
volvos - Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
α. το εφτιαξες?
β. για πες μερικα λογια. κοστος κλπ κλπ που πηρε το αμαξι?
sps - Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
α.οχι ακομα
β.θα πω καποια στιγμη που δε θα βαριεμαι Rolling eyes Twisted evil
antonios16V - Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:50:45
Θέμα δημοσίευσης:



134.8 Hp στις 6230
16,6 Kg στις 4580

Βελτιωσεις

Reprofill εκκεντοφορων (εισ.262/10mm βυθ. εξ.260/9,5mm βυθ)
Ροικη εξελιξη καπακιου
Αφαιρεση φυλλων απο την φλατζα για συμπιεση 11,3/1
Ρυθμιζομενα γραναζια απο rally 16v
Πολαπλη εξαγωγη απο rally 16v,διχαλο ,καταλυτης,μεσαιο,τελικο,σωληνας Φ 50( Παπαδοπουλος)
Φιλτρο panel Kn
Προγραμμα Powerchips

Η μετατροπη εγινε 5/2005 και κοστισε 2200 ευρω.
Το προγραμμα ειναι ψιλοφολλα,αλλα δεν θελω να ξοδεψω αλλα χρηματα για τετοια.
Εως τωρα εχει διανυσει 35000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα.
Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.
Επισης το ειχα μετρηση και με σκουπα simota και εβγαλε τα ιδια και ετσι την καταργησα γιατι μονο θορυβο εκανε.


sps - Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:13:04
Θέμα δημοσίευσης:
antonios16V έγραψε:


Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.



πες τα χρυσοστομε κι εχω τρελαθει στα πειρακια, δεν ξερω απο τι ειναι!
sps - Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα εως τωρα εχουμε:

ΘΕΤΙΚΑ
-επιπεδα ιπποδυναμης ιδια με ραλλύ εκκεντροφορους
-κερδος ισχυος και ροπης σε ολο το φασμα στροδων
-διατηρηση ασσυμετρου προφιλ
-δουλευουν και στα μαμα γραναζια με ενα προφιλ 256/252
-σχετικα οικονομικη βελτιωση
-κερδος ιπποδυναμης 8 αλογα χωρις προγραμμα συμφωνα με Μπουμπη

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500
Pugobios - Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes
Miltellas - Παρ 30 Μάρ 2007, 00:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;
volvos - Παρ 30 Μάρ 2007, 08:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
αντωνη μας μαμησες τωρα...
εισαι σιγουρος οτι εχεις τοσο μεγαλο βυθισμα?10???
μου φαινεται τελειως κουλο.
τα ελατηρια των βαλβιδων μας ειναι πολυ μαλ**α (πιο πολυ απο 106) και την ακουνε με βυθισματα πανω απο 9 σχετικα.

τα εχουμε πει ακι στο σιτροεν φορουμ(πσκαρμ) (μη γελατε μαλ**ες?)
και θυμαμαι οτι τοτε μου ελεγες για 250κατι και 8κατι βυθισμα...
206 CC RG - Παρ 30 Μάρ 2007, 09:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500


Πειράκια χτυπάει και το cc με 95άρα που είναι εντελώς μαμά Confused !
volvos - Παρ 30 Μάρ 2007, 09:31:10
Θέμα δημοσίευσης:
ta πειρακια του σπυρου ειναι ενα τελειως αλλο πραμα και αρκετα υποπτο...
μονο αν το μετρησει με wide band θα εχουμε 100% σιγουρια του τι συμβαινει.

παντως και το δικο μου πριν την εξατμιση βαραγε κατι ριπες χαμηλα....
Sidobre - Παρ 30 Μάρ 2007, 09:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.
kpsig - Παρ 30 Μάρ 2007, 11:05:19
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.

Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!
Sidobre - Παρ 30 Μάρ 2007, 11:13:12
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.


Στην ουσία εκεί είναι και το "μυστικό" του κάθε μάστορα, αν φιάχνει σωστά καπάκια. Και δυστυχώς το μόνο που μπορείς να δεις αν είναι σωστό ένα καπάκι είναι μετά. Σπασίματα τα εξαφανίζουν ούτως η άλλως όλοι, και έτσι το πόσο καλό είναι, εξαρτάται από το πως είναι ανοιγμένο και πια η κατεύθυνση της ροής Wink


kpsig έγραψε:
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!


Απόλυτα σωστό!
BTS - Παρ 30 Μάρ 2007, 11:55:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.
sps - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.


Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση.
BTS - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
BTS έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.


Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση.


Σπύρο και η υπερβολική προπορεία επίσης δημιουργεί πρόβλημα.

Προσωπικά θα δοκίμαζα λίγη αργοπορεία στον εκκ εισαγωγής (3-4 μοίρες). Είναι ασφαλές. Θα χάσεις λίγο χαμηλά, αλλά θα το πάρεις ψηλά και θα ησυχάσεις από πειράκια.
Pugobios - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused
BTS - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:37:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused


Γίνεται και αυτό. Wink Αλλά στην ουσία μιλάμε για custom πρόγραμμα πάλι, με ότι κόστος συνεπάγεται.
sps - Παρ 30 Μάρ 2007, 12:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused


Γενικα οι bosch εχουν λιγο αβανς, αμα κοψουμε κι αλλο δε νομιζω οτι αυτο ειναι καλο.

Οταν επαιμβαινουμε στο προγραμμα δινουμε κι αλλο αβανς, τωρα πως το καταφερνουν και δε βαραει πειρακια, μαλλον θα οφειλεται και στο περισσοτερο καυσιμο.
kpsig - Παρ 30 Μάρ 2007, 14:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused


Γενικα οι bosch εχουν λιγο αβανς, αμα κοψουμε κι αλλο δε νομιζω οτι αυτο ειναι καλο.

Οταν επαιμβαινουμε στο προγραμμα δινουμε κι αλλο αβανς, τωρα πως το καταφερνουν και δε βαραει πειρακια, μαλλον θα οφειλεται και στο περισσοτερο καυσιμο.

Σωστό, αλλά κόψε μοίρα μοίρα αρχικά. Επίσης δοκίμασε πιο θερμα μπουζί τα οποία να είναι και πιο ψηλά στο θάλαμο καύσης
volvos - Παρ 30 Μάρ 2007, 14:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
ola αυτα ειναι ωραια στη θεωρια αλλα στη πραξη...δεν...

ο 7.44 ειναι αρκετα εξελιγμενος για να διορθωνει τοσο μικρες αποκλισεις και τη δουλεια των 3-4μοιρων ή ενος μπουζι μπορει να τη κανει.
το λεω τελειως χοντροκομμενα για να ειναι λιγο κατανοητο.

το αμαξι του σπυρου βαραει σα τρελλο πειρακια και εγω θεωρω οτι ειναι απο χαλασμενο καταλυτη...δε θα διορθωθει με τετοιες μεσοβεζικες λυσεις ειδικα οταν εχουμε δει αλλα τετοια αμαξια με μπουμπακια που δεν εκαναν κιχ απο πειρακια...
sps - Παρ 30 Μάρ 2007, 18:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω μετα το Πασχα να δουμε Ανασταση με το θεμα του καταλυτη Very happy
antonios16V - Παρ 30 Μάρ 2007, 19:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αντωνη μας μαμησες τωρα...
εισαι σιγουρος οτι εχεις τοσο μεγαλο βυθισμα?10???
μου φαινεται τελειως κουλο.
τα ελατηρια των βαλβιδων μας ειναι πολυ μαλ**α (πιο πολυ απο 106) και την ακουνε με βυθισματα πανω απο 9 σχετικα.

τα εχουμε πει ακι στο σιτροεν φορουμ(πσκαρμ) (μη γελατε μαλ**ες?)
και θυμαμαι οτι τοτε μου ελεγες για 250κατι και 8κατι βυθισμα...


Ρε εσυ εισαι? Very happy
Σου ειχα πει ''περιπου 260'' εξαλου μπορουμε να κανουμε και ενα τηλ στον Μπουμπη.
Παλυ κατι αλλο στα σαξοραλλα με μαμα εκκεντροφορους το ρελαντι ειναι σταθερο στα δικα μας με μπουμπισιους χωρευει,θα μου πειτε ειναι θεμα χρονισματος αλλα τοσο πολυ?
volvos - Σαβ 31 Μάρ 2007, 09:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
οχι antoni αυτο ειναι θεμα προγραμματος...
δε φταιε το χρονισμα νομιζω.
και του φραπεολε και του σπυρου με μπουμπακια ειναι οκ ρελαντι...
antonios16V - Σαβ 31 Μάρ 2007, 13:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι θεμα προγραμματος γιατι κατω απο τις 2000 στροφες δεν ειναι πειραγμενο.
Ο κυριος λογoς ειναι η διαρκεια και το βυθισμα των εκκεντροφορων και μετα το ποσο overlap δινεις.
volvos - Σαβ 31 Μάρ 2007, 18:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως που εχω δοκιμασει ολων των ειδων τα χρονισματα (μη γελατε ζωα) προβλημα με ρελαντι δεν ειχα...ναι μεν σε καποια (δε θυμαμαι ) πειραματα το κραταγε λιγο πιο πανω αλλα γενικα ειναι πολυ ησυχο..

ρυθμιζεται ευκολα απο το προγραμμα αυτο αντωνη μη τρελαινεσαι.
ειπαμε σουπερτσιπ = τελειοτις....
Pughell - Δευ 02 Απρ 2007, 12:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.

Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!


Τα μηχανακια στροφαρουν 11000 οποτε το φασμα 3000-6000 ειναι το χαμηλο τους για να μην πω το ρελαντι τους οποτε το γυαλισμα των αυλων δεν ειναι και οτι καλυτερο καθως το μιγμα ποτε δεν θα εχει τοσο μεγαλη ταχυτητα για να γλιτωσεις την σταγονοποιηση του. Sad
Pughell - Τρι 03 Απρ 2007, 14:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα δεν ξερω αν θα επρεπε να ποσταρω εδω απλα επειδη ειναι ιδιου επιπεδου για αυτο και το βαζω. Confused

Αυτη ειναι η αντιπροταση της Cat για light εκκεντροφορους.
Υποθετω οτι θα λειτουργουνε χωρις προγραμμα,οπως και οι μπουμπισιοι...
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1322701?PN13227xx.js

Λογικα θα βγαζουν και αλλες εταιριες αναλογο προφιλ,σωστα; Sad
kpsig - Τρι 03 Απρ 2007, 16:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.

Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!


Τα μηχανακια στροφαρουν 11000 οποτε το φασμα 3000-6000 ειναι το χαμηλο τους για να μην πω το ρελαντι τους οποτε το γυαλισμα των αυλων δεν ειναι και οτι καλυτερο καθως το μιγμα ποτε δεν θα εχει τοσο μεγαλη ταχυτητα για να γλιτωσεις την σταγονοποιηση του. Sad

Σωστό. Αναφερόμουν σε αυτοκίνητα, πλέον, ειδικά σε αυτά που έχουν τετραπετάλουδα όπου ο ψεκασμός γίνεται ψηλά στον αυλό.
sps - Τρι 03 Απρ 2007, 19:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βασικα δεν ξερω αν θα επρεπε να ποσταρω εδω απλα επειδη ειναι ιδιου επιπεδου για αυτο και το βαζω. Confused

Αυτη ειναι η αντιπροταση της Cat για light εκκεντροφορους.
Υποθετω οτι θα λειτουργουνε χωρις προγραμμα,οπως και οι μπουμπισιοι...
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1322701?PN13227xx.js

Λογικα θα βγαζουν και αλλες εταιριες αναλογο προφιλ,σωστα; Sad


Σωστα, βγαζει και η piper!
Eκει βασιστηκα και εγω στη λογικη να φτιαχτει κατι light που ενδεχομενως να μην χρειαζεται προγραμμα.
Pughell - Τετ 04 Απρ 2007, 07:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
Παρολο που εχω τον καταλογο τους,δεν βρηκα κατι... Sad
sps - Τετ 04 Απρ 2007, 15:20:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Παρολο που εχω τον καταλογο τους,δεν βρηκα κατι... Sad


Ναι, φετος δεν το εχει, που ειδα στο site τους.

Περυσι ομως εγραφαν:

PART No: P206BP270
APLICCATION: FAST ROAD
POWER BAND: 2000-7000
POWER INCREASE: 10 BHP
DURATION: INL 256 DEG EXH 252 DEG
VALVE LIFT: .337" 8,56 mm & .333" 8,45 mm
TIMING:18-58 & 56-16
VALVE CLEARENCE: HYDRAYLIC
PRICE:193 REPRO
:466 BLANK (λιρες)
volvos - Τετ 04 Απρ 2007, 15:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
paidia/
οι κατ και οι παιπερ ποσο εχουν?
sps - Τετ 04 Απρ 2007, 15:45:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
paidia/
οι κατ και οι παιπερ ποσο εχουν?


Ε ψιτ Κύριος!
Δεν ειδες τις τιμες που εβαλα απο πανω σου? Rolling eyes
volvos - Τετ 04 Απρ 2007, 15:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
ψιτ εσυ.
αν ειναι να δωσω 800 για δυο εκκεντροφορους να το χεσω...
200 εχουν οι μαμα του 106
200 προγραμμα
100 ο καταλυτης του τασου
200 ενα μεσσαιο τελικο
120 ενα διχαλο
100 ενα χταποδι 106

τα φτασαμε τα 800?
και ποσο ειπαμε δινουν?
ποσααααα?
Sidobre - Τετ 04 Απρ 2007, 16:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ψιτ εσυ.
αν ειναι να δωσω 800 για δυο εκκεντροφορους να το χεσω...
200 εχουν οι μαμα του 106
200 προγραμμα
100 ο καταλυτης του τασου
200 ενα μεσσαιο τελικο
120 ενα διχαλο
100 ενα χταποδι 106

τα φτασαμε τα 800?
και ποσο ειπαμε δινουν?
ποσααααα?


Επίσης τα μαρούλια έχουν 50λεπτά το ένα
Οι μπανάνες 1 ευρώ το κιλό
Τα γιαούρτια 1,5 ευρώ το κεσεδάκι...

Ρε Παναγιώτη τί ψάχνεις, πως θα χαλάσεις 800 ευρώ ή πως θα φιάξεις ένα καλό αμάξι;
volvos - Τετ 04 Απρ 2007, 16:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
αυτες ειναι τιμες πασχα ?
γαλοπουλα?
αρνι?

πες τα ολα Laughing

το θεμα ειναι οτι ως 140αλογα οτι και να βαλεις ολα τα ιδια σκ**α ειναι...
αυτο θελω να πω.
ειτε κατ ειτε παιπερ...

αν θες πιο πανω θες και αλλα πραματα περα απο 2 εκκεντροφορους Wink
Sidobre - Τετ 04 Απρ 2007, 16:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί να βγάλεις μόνο 140 άλογα;
Η άποψή μου, είναι αν θες, να φιάξεις όλα τα περιφερειακά πλην των εκκεντροφόρων (να μην βάλεις δηλαδή από ραλλύ) και αργότερα (αν δεν έχεις τα χρήματα π.χ.) να βάλεις ένα καλό σετ εκκεντροφόρων ώστε να φτάσεις τα 150.

Γενικά το 150 μου ακούγεται πιο σωστό από το 140....
(γιατί στο 140 θα είσαι πραγματικά στα 135 ενώ για τα 150 και στα 145 να πέσεις ευχαριστημένος θα είσαι...)
volvos - Τετ 04 Απρ 2007, 16:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
για να βγαλεις τοσα αλογα απο τον μπος θες στροφαρισμα ψηλα...και ψηλα αυτος ο εγκεφαλος δεν....
Sidobre - Τετ 04 Απρ 2007, 16:43:09
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρά εγκέφαλος είναι! Tease
antonios16V - Τετ 04 Απρ 2007, 17:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 135ps ηδη υπαρχουν προβληματα απο τον εγκεφαλο Embarassed
volvos - Τετ 04 Απρ 2007, 17:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
πλακα κανει η κουφαλα επειδη φοραει μαρελλι... Evil

μη ψαρωνεις εχει και πλεξουδα!
Pughell - Πεμ 05 Απρ 2007, 07:54:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οι Cat παντως δεν ειναι ακριβοι,περιπου στα 450Ε το σετ κανουν...
Τωρα για τους Piper,ακομα δεν εχω βρει καμια φτηνη ακρη... Sad

Γενικα παντως απο οτι φαινεται,καλυτερα ενα ηπιο street προφιλ με εμφαση στην ροπη παρα στο στροφαρισμα,αφου δεν μπορει να το παρακολουθησει ο εγκεφαλος. Confused
WilDuck - Παρ 06 Απρ 2007, 01:34:45
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
200 προγραμμα


Shocked Custom ?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr