PSClub - Hellas
Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - SOS! ΚΑΠΝΟΙ! ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!
Vini - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 09:48:39
Θέμα δημοσίευσης: SOS! ΚΑΠΝΟΙ! ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!
Παιδιά SOS!
Κατέβαινα της Κηφισίας πριν από λίγο με 100km και ξαφνικά φανάρι στα 50 μέτρα! Φρενάκι δυνατό χωρίς όμως να το πλακώσω....το ABS δεν εμφανίστηκε γιατί δεν υπήρξε ιδαίτερος λόγος....σταμάτησα και όπως περίμενα να ανάψει πράσινο ΒΛΕΠΩ να βγαίνουν ΚΑΠΝΟΙ από το μπροστινό αριστερό λάστιχο!
Πανικός! Δεν ήξερα από που είναι οι καπνοί! Από μένα ή από τον διπλανό μου.... Καπνός λευκός σαν από τσιγάρο....
ALARM...Σταματώ...και πράγματι έβγαιναν καπνοί από ΤΑΚΑΚΙΑ-ΔΙΣΚΟΥΣ μόνο από μπροστά αριστερά!
Εχει κανείς καμιά εμπειρία τέτοια??
Τι να φταίει άραγε?
Και γιατί να βγάζει καπνό?
Καμιά ιδέα ή άποψη?
Φανταστείτε να το πλάκωνα κιόλας!
Μήπως τα εργοστασιακά τακάκια ή δίσκοι είναι μάπα ?? A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
chatasos - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 12:54:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: SOS! ΚΑΠΝΟΙ! ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!
Πρώτα από όλα λίγο δύσκολα να σε πιστέψουμε ότι πήγαινες
μόνο με 100!!!
Δεύτερον, το ξέσκισες το αμαξάκι!!! Το λάστιχο επέζησε? Δεν
έμεινε στην άσφαλτο?
Τρίτον, μήπως ήταν ήδη αρκετά ζεσταμένα τα τακάκια και με το
φρενάρισμα φούντωσαν?
Βέβαια το πιο ανησυχητικό είναι ότι έγινε μόνο από αριστερά,
οπότε το μυαλό μου πάει σε πιο άσχημες καταστάσεις, π.χ. μήπως
από αριστερά είναι πιο σφιχτά?
Απο την άλλη υπάρχει και η περίπτωση να σου είχε κολλήσει κάτι
(λέμε τώρα) και με το φρενάρισμα να έλιωσε και να κάηκε!!!
Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις σε μια ευθεία με χαλαρό
φρενάρισμα να δεις αν σε τραβάει αριστερά....
Vini - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 15:46:41
Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΣΚΟΤΑΚΑΚΙΑ!
Πρώτα από όλα λίγο δύσκολα να σε πιστέψουμε ότι πήγαινες
μόνο με 100!!!
Δεύτερον, το ξέσκισες το αμαξάκι!!! Το λάστιχο επέζησε? Δεν
έμεινε στην άσφαλτο?
Τρίτον, μήπως ήταν ήδη αρκετά ζεσταμένα τα τακάκια και με το
φρενάρισμα φούντωσαν?
Βέβαια το πιο ανησυχητικό είναι ότι έγινε μόνο από αριστερά,
οπότε το μυαλό μου πάει σε πιο άσχημες καταστάσεις, π.χ. μήπως
από αριστερά είναι πιο σφιχτά?
Απο την άλλη υπάρχει και η περίπτωση να σου είχε κολλήσει κάτι
(λέμε τώρα) και με το φρενάρισμα να έλιωσε και να κάηκε!!!
Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις σε μια ευθεία με χαλαρό
φρενάρισμα να δεις αν σε τραβάει αριστερά....
1. Πήγαινα με 100-120km...άλλωστε είχα ξεκινήσει από άλλο φανάρι... και τα λαστιχα δεν μπλοκαραν καθόλου αλλά ούτε το αμάξωμα καταπονήθηκε...
(είναι η ευθεία έξω από το κτήμα Συγγρού! Από το Φανάρι ΚΑΤ με το φανάρι εισόδου στο Μαρούσι)....
2. Ζέσταμα στα τακάκια? χμμμ χλωμό...ήμουν έξω 1 ώρα περίπου και είχα κάνει μόλις 5 χιλιόμετρα....
3. Λες από αριστερά να είναι ποιο σφιχτά? Αυτό θα το κοιτάξω...
4. Πάντως αυτό που λες να είχε κολήσει κάτι με βάζει σε υποψίες....σκέφτομαι αυτά τα άλατα που μου έλεγαν και στο συνεργείο....μήπως κάηκαν τίποτα από αυτά...?
5. Το δοκιμασα μετά με χαλαρά φρεναρίσματα μέχρι να έρθω σπίτι ... και δεν είδα κάτι το ανησυχητικό...ούτε καπνός, ούτε τράβαγε αριστερά.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
Edited by: Vini at: 5/25/02 4:48:18 pm
DimiP - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 18:05:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟΤΑΚΑΚΙΑ!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ CHATASSOS.
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΠΛΑΚΩΜΑ ΚΑΙ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ?
ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΣΚΙΣΕ ΤΟ COROLAKI ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΑΝ ΚΑΠΝΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ (ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ) ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΑΝΕ. ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΙ.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ?
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ? DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Miltellas - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 02:09:23
Θέμα δημοσίευσης: Νερά!!
Δεν υπάρχει περίπτωση να σου ανάψουν σε τέτοιο βαθμό τα φρένα στο Peugeot. Δεν μασάνε από σκίσιμο. Εχω φρενάρει δυνατά πολλές φορές από τα 190-200 χιλιόμετρα και δεν κατάλαβαν τίποτα. Τα άλλαξα βέβαια στις 10000 με την αλλαγή λαδιών. Είχε τακάκια Bosch (!!), έβαλα Bendix (με πόνεσε λίγο). Μια απ'τα ίδια μου φαίνονται.
Στην περίπτωσή σου Vini πιστεύω ότι στο τελείωμα του φρεναρίσματος πάτησες νερά με την αριστερή. Εάν έχασε το αριστερό μαρκούτσι υγρά φρένων θα το έχεις καταλάβει ήδη καθότι η διαρροή θα συνεχιζόταν και στη συνέχεια, θα φρενάριζε ατσούμπαλα και το πεντάλ θα τσαρούχωνε. Εάν ήταν από άναμμα του αριστερού δίσκου (που είναι παράλογο), θα αισθανόσουν αισθητό τράβηγμα προς τα δεξιά (που πιάνει), χώρια που θα βρωμούσε ο τόπος δισκοτακακίλα, ή και το πεντάλ πάλι τσαρούχι. Επίσης, η μύτη σου δεν θα έχανε το επεισόδιο με τίποτα (κι ας είχες και κλειστά παράθυρα).
Μια που το έφερε ο λόγος παρακολούθησε τη στάθμη στο paraflou γιατί το δικό μου το μοτέρ (όπως και άλλα 1600 16V) έφυγε από το εργοστάσιο με χαλαρά σφιγμένο καπάκι με αποτέλεσμα από το δεύτερο μήνα να δακρύζει. Όχι τίποτα το τρομερό, αλλά κάποια στιγμή στό πλαίσιο της εγγύησης άλλαξα αναγκαστικά φλάτζα κεφαλής και το καπάκι στο ρεκτιφιέ για μέτρημα και προληπτικό πλανιάρισμα. (Το σφίξιμο του καπακιού θα ήταν απαράδεκτα πρόχειρη λύση). Εάν δεν ήμουνα προσεκτικός όταν θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service, θα συμπλήρωναν paraflou, πολύ πθανόν να μην έβλεπαν ή να μην έλεγαν και τίποτα για το δάκρυσμα (γιατί θέλει παρακολούθηση για να το πάρεις χαμπάρι) και κάποια στιγμή μετά από 2, 3 ή και 5 χρόνια το πρόβλημα να εκδηλωνόταν με ανυπολόγιστη ορμή (από απλή και αναπόφευκτη πλέον διαπίστωση, έως κάψιμο φλάτζας, ξέβρασμα του paraflou, ή και κάψιμο μοτέρ).
Πολύ υπεύθυνες οι αντιπροσωπείες απέναντι μας, αλλά αμφιβάλω εάν είναι σε θέση να αναλάβουν όταν έρθει η δύσκολη στιγμή τις ευθύνες τους.
Η ποιότητα κατασκευής στην Peugeot είναι αναμφισβήτητα όπως έχει αποδειχθεί υψηλή, αλλά ο έλεγχος στην έξοδο της γραμμής παραγωγής είναι πλέον επιλεκτικός έως ανύπαρκτος λόγω της αυτοματοποίησης μέσω ηλεκτρονικής και ρομποτικής. Έτσι υπάρχει μεν σταθερότητα στην ποιότητα συναρμολόγησης αλλά εάν σε μία γραμμή υπάρξει σε ένα μηχάνημα μια απόκλιση, όλη η παρτίδα-ες αυτοκινήτων θα παρουσιάζουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, μέχρι να γίνει αντιληπτή αυτή η απόκλιση. Γι αυτό και οι μαζικές ανακλήσεις μοντέλων, ακόμα κι από φημισμένες ποιοτικά εταιρίες.
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Vini - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 08:30:50
Θέμα δημοσίευσης: Kαλημέρα....
Παιδιά καλημέρα...
Προς Dimip:
dimip αλήθεια λέω....δεν το πλάκωσα το αυτοκίνητο....άλλωστε δεν είναι τόσο εύκολο να το πλακώσεις μέσα σε 200 μέτρα από το ένα φανάρι στο άλλο....εκτός αν θεωρείται πλάκωμα τα 100km/h....αν είναι αυτό τότε....να πηγαίνω από εδώ και εμπρός με 70km/h...για να μην πονάει το 206....
προς Miltellas:
Συμφωνώ μαζί σου...θεωρώ ότι είναι χλωμό να ανάψουν με τόσα λίγα χιλιομετρα...άλλωστε στην Εθνική που το έχω πλακώσει γιατί δεν έίχα το ίδιο σύμπτωμα?
Πάντως και αυτό που λες για μυρωδιά μου κάνει εντύπωση γιατί βγήκα αμέσως από το 206....και δεν μύριζε τίποτα ενώ ο καπνός έβγαινε....περίεργο ε?
Θα κοιτάξω και όλα τα υγρ μήπως και έχασε από πουθενά...αλλά τώρα που το σκέφτομαι το Paraflou είναι από την άλλη μεριά....στην δεξιά.....
.....Αυτό που με ανυσηχεί είναι ότι σε κανέναν μέχρι τωρα δε έχει εμφανισθεί!.....
DimiP - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 23:38:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαλημέρα....
ΠΗΓΑ ΣΕ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΡΗΧΤΡΕΣ, ΝΑ ΔΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΠΝΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ...
VINI, ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ ΤΕΛΙΚΑ. DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Miltellas - Δευ 27 Μάϊ 2002, 06:35:15
Θέμα δημοσίευσης: Νερά ήταν σου λέω...
Το paraflou το ανέφερα για να ανησυχήσεις γενικότερα, ως πρόβλημα που εμφανίστηκε σε κάποια παρτίδα 1.6 16V. Κι αριστερά να ήταν το δοχείο παραφλού δεν θα μπορούσε να φτάσει στη δισκόπλακα...
Νερά ήταν λοιπόν, κι όχι μάγισσες..
Εγώ, έχω πάθει το ίδιο με το παλιό μου κάρο. Απλά το κατάλαβα τότε αμέσως γιατί τα είδα τα νερά από πριν. Εσύ που κοιτούσες πάλι... Έλα από δω πάνω (Θεσσαλονίκη) και δεν θα κοιτάς ποτέ ευθεία.
Εγώ πάντως και η γυναίκα μου θα πάρουμε άδεια να έρθουμε χάμου για το Ακρόπολις. Εάν πάει κανένας να σφυρίξει...
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group