PSClub - Hellas
Κινητήρας - 206 - Ψυγείο Λαδιού στο 206?
Miltellas - Παρ 24 Μάϊ 2002, 23:28:50
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ψυγείο Λαδιού στο 206?
Έχω το 1600 16V με 17500χλμ. Καλά τα γκάζια. Ο κινητήρας ό,τι καλύτερο στα 1600 σήμερα. Αλλά μερικοί θέλουμε ιπποδύναμη WRC για να ικανοποιηθούμε. Ο κινητήρας αυτός θα μας αντέξει; Σε ταξίδι αφού τελικιάσω το 206 (195-6 πραγματικά στην ευθεία) με το γκάζι στο πάτωμα μετά από 2-3 λεπτά τσίτα το θερμόμετρο λαδιού δείχνει 140 βαθμούς και μετά από λίγο ανεβαίνει ένα κλικ και μένει ευτυχώς εκεί (τελειώνει και ο δρόμος). Ένα ψυγείο λαδιού φαντάζει η μόνη λύση. Υπάρχει για το κινητήρα μου, ξέρει κανείς; Κοστολόγιο;<br><br>Vini, εάν η μίζα σου συνεχίσει να κάνει πού και πού τζούφιες να το πείς στην αντιπροσωπεία. Είναι υποχρεωμένοι να σου την αλλάξουν. Και πριν κλείσει ο χρόνος. Εγώ κλείνω χρόνο τώρα και αλλάζω και τη μίζα για τον ίδιο λόγο. Επίσης να ξέρεις ότι το Peugeot σου με τα 195/55/15 δείχνει στο κοντέρ τα πραγματικά χιλιόμετρα. Εάν λοιπόν κάποιος σου πεί ότι έστριψε με 160 στην τάδε στροφή, μήν ψαρώνεις, στρίψε με 150 δικά σου το πολύ και τον έχεις. Μετρημένα πράγματα. (Ισχύει μόνο για το 1600 16V με τα 195/55/15). <p></p><i></i>
DimiP - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 18:12:36
Θέμα δημοσίευσης: ΝΕW COMER
METALLAS, ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ CLUB.
ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η AΡΓΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ.
ΤΑ ΛΕΜΕ DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
jimlock - Σαβ 25 Μάϊ 2002, 19:36:49
Θέμα δημοσίευσης: GIALIA GIA TON DIMIP!!!
lipon tha valoume oloi apo kana dio hiliarika na paroume ston dimip ena kalo zeugari gialia...
vre dimip den ine metalas to pedi!!!
"miltellas" ton lene!!!!
kalosorises miltella ke apo mena...
vre palikari mou kane ena register ke si...ti psihi ehi..?
den xero giati ala me anhounoun oli i unregistered users...
..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Miltellas - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 00:49:33
Θέμα δημοσίευσης: Thanks
Ευχαριστώ για την υποδοχή. Με κάνατε να νοιώσω όμορφα.
vini, μάλλον κάτι να θέλεις πεις για τη μίζα..
Γεια και σε σένα pimid.
(Να βάλω λίγο τα γυαλιά μου...)
Α! Λάθος, dimip ήθελα να πώ...!
Είπες τίποτα jimlock;
Vini - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 09:13:21
Θέμα δημοσίευσης: Παλιο PΟSΤ!
To ξαναέγραψα!! Λοιπόν παιδιά ανακεφαλαιώνω:
Προτείνω τα λαδάκια
MOTUL 300V
CHRONO 10W/40
100% Synthetic Ester
αν και λίγο ακριβά είναι πολύ καλά!...! Και σε σχέση με τα SHELL της PEUGEOT είναι άριστα!...!
Οσο για την μίζα θα περιμένω και αν το ξανακάνει τότε βουυρρρ στο συνεργείο για να τα ακούσουν πάλι! A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
DimiP - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 23:31:19
Θέμα δημοσίευσης: ΜΙΛΤΕΛΑΣ Ε?
SORRY MILTELAS AΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ METALLAS, GIATI DEN TO KANEIS METALLAS POY EINAI KI EYKOLO? DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Miltellas - Δευ 27 Μάϊ 2002, 06:40:29
Θέμα δημοσίευσης: MILTELLAS όπως HELLAS
Θέλεις να πεις ρε Vini ότι με αυτά τα λάδια δεν θα πιάνει αυτές τις θερμοκρασίες.
Εγώ ούτως ή άλλως προγραμματίστηκα για τα CHRONO με την επόμενη αλλαγή.
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Vini - Δευ 27 Μάϊ 2002, 06:47:29
Θέμα δημοσίευσης: Ελαιολαδα.....
MILTELLAS δεν θα απαντήσω εγώ για τα λάδια, μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση....
SIDOBRΕ για πες και την δική σου εμπειρία από τα λάδια αυτά που είναι και ποιο αγωνιστική? A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
Miltellas - Δευ 27 Μάϊ 2002, 07:13:12
Θέμα δημοσίευσης: Λέγε Sidobre
Vini συγχώρα με που σε αμφισβήτισα αλλά μου φαίνεται κομματάκι απίστευτο τέτοια διαφορά από τα λάδια. Στην αντιπροσωπεία μου βάζουνε συνθετικά λάδια της ERG (ιταλικά που δεν τα ήξεα). Συνθετικά όμως ρε γαμ_το.
Μου φαίνεται απίστευτο. Τέτοια διαφορά.... 20 με 30 βαθμούς...
Θα τα βάλω μέσα Ιουνίου πρίν κατέβω για το Ακρόπολις, να τα δω στο πλακωμένο ταξίδι πως θα δουλέψουν. Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Sidobre - Δευ 27 Μάϊ 2002, 12:24:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λέγε Sidobre
Λέω, λέω, κάτσε γιατί τώρα το άνοιξα το ριμάδι!
Λοιπόν κατ'αρχήν Miltellas καλως ήλθες στην παρέα μας!
Κατά δεύτερο, για την θερμοκρασία, έχεις απόλυτο δίκιο που φωνάζεις. Είναι γενικό το πρόβλημα (Δεν είναι ακριβώς πρόβλημα) με το συγκεκριμένο κατα τα άλλα διαμάντι κινητήρα.
Σηκώνει εύκολα θερμοκρασία ιδιαίτερα όταν ζωριστεί λίγο και στο 206 και στο Xara και στο rallye.
Εγώ αλλά και άλλοι πολλοί έχουμε βάλει συνθετικό λάδι της Motul (Motul Chrono 300V) χωρίς όμως να δούμε τις εντυπωσιακές αλλαγές που λέει ο Vini. Nαί μεν αλλαγή, μεγάλη σε συνθήκες πόλης, επίσης μεγάλη σε συνθήκες ταξιδίου, μικρή όμως σε συνθήκες εξάντλησης.
Οτι και να κάνεις ο κινητήρας σηκώνει. Η αλλαγή σε Motul δεν έχει να κάνει τόσο σε θερμοκρασίες όσο σε καλύτερη λίπανση του, ιδιαίτερα στις υψηλές θερμοκρασίες. Τα ιξώδες που περιέχει το συγκεκριμένο λάδι το καθιστά ελάχιστα πιο ανθεκτικό στις θερμοκρασίες που αναπτύσει ο κινητήρας. Oμως όταν έχουμε καλύτερη λίπανση, τότε μειώνονται και οι τριβές με συνέπεια τις χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Δυστυχώς στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΔΕΝ έχω δοκιμάσει το λάδι σε ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ που εκέι η θερμοκρασία αναιβένει κατακόρυφα. Πάντως μέχρι τώρα καλά πάει.
Σε σκληρές συνθήκες (ανάβαση με συνέχεια κόφτες) έχει δείξει καλύτερη συμπεριφορά, χωρίς να είναι όμως τεράστια η διαφορά του. Ομως εκεί που έχει δείξει διαφορά είναι ότι ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ τόσο λάδι όσο πρίν.
Συμβουλή μου είναι να τα δοκιμάσεις τα Motul και αν δείς ότι δεν έχεις τόσο μεγάλη διαφορά βάλε ψυγείο λαδιού.
Με το ψυγείο λαδιου μόνο το αρνητικό του είναι ότι πολλές φορές κρατά την θερμοκρασία του λαδιού ΚΑΤΩ από το επιθυμητό όριο και τότε τα μέταλλα τρίβονται (τριβές) περισσότερο απ'ότι με υψηλές θερμοκρασίες. Γι'αυτό το λόγο τα ψυγεία συνιστώνται σε κινητήρες με υπερσυμπιεστή που αναπτύσουν εξωφρενικά υψηλές θερμοκρασίες.
Vini - Δευ 27 Μάϊ 2002, 15:57:46
Θέμα δημοσίευσης: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων...
Προς SIDOBRE & MILTELLAS
Παιδιά εγώ μέχρι πριν απο μια βδομάδα είχα τα εργοστασιακά λάδια με ότι αυτό συνεπάγεται....Οταν τα αδειάσαμε παρατήρησα ότι ήταν σχεδόν διάφανα και σαν νερό.....με μόλις 2000χιλιόμετρα.....
Δεν ξέρω τι λάδια είναι αυτά....
Το θέμα είναι, ότι σε γρήγορους ρυθμούς (δεν εννοώ αγωνιστικούς, αλλά με ταχύτητες πάνω από 140km) πρόσεξα ότι η θερμοκρασία ανέβαινε πάνω από τους 110 βαθμούς....πολύ εύκολα. Το ίδιο πρόβλημα είχα και σε Αθηναϊκά μποτιλιαρίσματα....
Με τα MOTUL με τους ίδιους ρυθμούς δεν ανεβαίνει πάνω από τους 90...95 βαθμούς....
Προσοχή...δεν πιέζω το 206 αλλά και δεν το φθάνω στα όρια στο στροφόμετρο....
Δεν ξέρω τι θα γίνει αν το πάω στα όρια και ούτε θέλω να το μάθω.....γιατί δεν βιάζομαι να πάω κάπου....
Τα παραπάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων....επειδή είπα καλά λόγια για τα λάδια αυτά.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
Sidobre - Δευ 27 Μάϊ 2002, 16:49:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων...
Vini, μήν αγχώνεσαι, κανείς δεν σε παρεξηγεί boy.
Από την πλευρά σου έχεις απόλυτο δίκιο να λές για τόσο μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας.
Αφ'ενός τα λαδάκια που είχε μέσα από την μαμά είναι τέτοια ώστε να καθαρίσει ότι κερί είχε μέσα ο κινητήρας, αφ'εταίρου τα χαρακτηριστικά του ΔΕΝ ήταν για την Ελλάδα.
Οπότε μην αγχώνεσαι, είναι λογικό να δείς τόσο μεγάλες διαφορές στην θερμοκρασία!
Την ίδια φρίκη είχα πάθει και εγώ. Ασε που είχα τρομάξει και από το πόσο καίει το καλοριφέρ. Νόμιζα ότι θα πάρει φωτιά το αυτοκίνητο!
Οποιοδήποτε λάδι και να έβαζες, θα έβλεπες αισθητή διαφορά!
Miltellas - Τρι 28 Μάϊ 2002, 02:16:35
Θέμα δημοσίευσης: Ψυγείο Λαδιού με Θερμοστάτη
Vini, κανένα πρόβλημα. Εξάλλου ακόμη το μαθαίνεις. Κι εγώ τα συμπεράσματα δεν τα έβγαλα μετά από μόλις 2000 χλμ...!! Χώρια που επειδή κατέχω την τέχνη, γίνομαι απαιτητικός καθ'ότι σπρώχνω εύκολα το αυτοκίνητο στα όριά του, κι έτσι μπορεί να δω πράγματα που αλλιώς δεν φαίνονται. Δεν προτρέπω κανέναν να το κάνει, είναι επικίνδυνο. Όποιος αντέχει οικονομικά ας πάει στις πίστες (ποιες πίστες
"> , ή έστω και φιλικιές κόντρες με νοικιάρικα καρτ μπας και πάρει ιδέα από όρια, υποστροφές-υπερστροφές. Αλλιώς, ο Θεός βοηθός...
Sidobre, μάλλον εκπέμπουμε σε κοντινό μήκος κύματος.
Έχεις δίκιο. Θυμήθηκα ότι σε κάποιο βιβλίο είχα διαβάσει γι αυτό το πρόβλημα με τα ψυγεία λαδιού, αλλά κι ότι υπάρχουν ψυγεία με θερμοστάτη για να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα που ανέφερες. Ίσως αυτά να είναι η ιδανική λύση, αλλά υποθέτω ότι το κόστος θα ανεβαίνει δυσανάλογα, καθ'ότι σίγουρα θα προορίζονται για αγωνιστική χρήση.
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
jimlock - Τρι 28 Μάϊ 2002, 02:38:05
Θέμα δημοσίευσης: ALAGI LADION...
re miltella den ntrepese ti ora ine auti..?
ego toulahiston eho mia ora diafora me elada ke dikeologoume!!
esi omos??!!!
hmm me paraxeneui pou alaxes ladia apo ta prota 2000 klm...
me ton patera mou thelame ke mis na tou alaxoume grigora ta prota ladia..
alakatopin episkepseos stin peugeot..
mas ipan eki sta 15000!! opos lei to vivlio lei!!!
meta pigame ke se ena sinergio gnosto tou patera mou..
o opios afotou ta kitaxe mas ipe na gini i alagi sta 7500..
ke meta pali sta 15000..
ke genika na alazo kathe 7500..
tora tin na pis..
aftos tha ihe kerdos na mou ta alaxi apo ta 5000(tosa ihe kani to amaxi otan pigame na ton doume (ke stin peugeot..))
ala de to ekane...
tora ti na po den xero...
esis i ipolipi pote alaxate proti fora...?
ke genika ti xerete pano sto thema..?
kathe pote theli alagi..?
ala ke stin peugeot re ga**to malakes ine ke soul ene sta 15000??
ke afti tha kerdizan ean sou ekanan tin proti alagi pio noris..
ti na po den mou fenete omos na theloun to kako tou 206 tou kathenos...
..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Edited by: jimlock
at: 5/28/02 3:46:38 am
Miltellas - Τρι 28 Μάϊ 2002, 03:00:49
Θέμα δημοσίευσης: Εδώ είναι Ελλάδα
Υπάρχει κάπου στο βιβλίο κατασκευαστή σελίδα τάδε που λέει ότι σε δυσμενείς συνθήκες το service πρέπει να γίνεται κάθε 20000χλμ (αντί 30000) και αλλαγή λαδιών-φίλτρου κάθε 10000 (αντί 15000). Εδώ στην Ελλάδα θεωρείται ότι μάλλον έχουμε δυσμενείς συνθήκες.
Ούτως ή άλλως τα λάδια δεν κάνει να μένουν πολύ καιρό στον κινητήρα. Επίσημη οδηγία της Castrol αναφέρει ότι τα καλύτερα λάδια της αντέχουν απεριόριστα χιλιόμετρα σε τρεις μήνες, κι ότι το αργότερο σε έξι μήνες πρέπει να αλλαχτεί το λιπαντικό λόγω αισθητής αλλοίωσης του ιξώδους. Βέβαια τα μέταλλα των κινητήρων πλέον αντέχουν πολύ, τα εργοστάσια έχουν ξεκινήσει τελευταία ένα διαγωνισμό "Εγώ κάνω τα πιο αραιά service", οι εταιρίες λιπαντικών δεν παίζουν στο διαγωνισμό γιατί θα χάσουν, οι μηχανικοί δεν ξέρουν από που να κονομήσουν τέτοιες δύσκολες εποχές, και εμείς, ακούμε διάφορα.
Sidobre πού'σαι!!
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
jimlock - Τρι 28 Μάϊ 2002, 03:11:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: ??? ????? ??????
periergo... tote giati den to ekmetaleuonte ke den alazoun kathe 10000....???
..i peugeot tha kerdisi...
ke kala oti theloun na to pexoun : "emis alazoume pio area giati den hriazete.."gia na psarosi o alos ke na pi: "aa! kita KE pio area service stin peugeot!!"
ala ego pou piga ke ithela shedon me to zori na alaxo.. giati mou arnithikan!!??
auto den katalaveno!!!!!!!!!!
ke o alos o "freelance" o mihanikos tou patera mou giati ipe ohi ke autos..?
autos den ihe KANENA logo na arnithi..
ti na po eho berdeuti.. ..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Sidobre - Τρι 28 Μάϊ 2002, 06:37:40
Θέμα δημοσίευσης: ... με την τσίμπλα στο μάτι
Ρε τι ώρες είναι αυτές; Για να παρακολουθήσω το forum πρέπει να ξενυχτήσω;
Τέλος πάντων. Οντως τον τελευταίο καιρό οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπεί σε ένα χωρό αξιοπιστίας και αντοχής. 3 χρόνια εγγύηση η μία, 5 χρόνια η άλλη, 30.000 χλμ χωρίς λάδια 50χρόνια χωρίς ... βενζίνη.
Η αλήθεια όμως με τα λιπαντικά είναι λίγο διαφορετική. Το αυτοκίνητό μας δουλεύει σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Αυτό σημαίνει ότι το πιο ακριβό λάδι να βάλεις σε μερικά χλμ θα χάσει ένα μέρος της ικανότητας να λιπαίνει σωστά. Και αυτό επειδή με την θερμοκρασία διασπάται η μοριακή του δομή. Ετσι σταδιακά μετατρέπεται σε μια παχύρευστη σούπα που κυλάει στο εσωτερικό της μηχανής. Ομως τα συνθετικά λάδια κρατάνε ένα μέρος της ικανότητας λίπανσης σε περιορισμένο βαθμό.
Εξαρτάται όμως και από την χρήση. Αν η οδήγηση που κάνει κάποιος είναι τέτοια ώστε να μην ταλαιπωρεί πολύ τα μέταλλα, που σημαίνει χαμηλές στροφές, ήρεμες εναλλαγές χωρίς ξεσπάσματα του κινητήρα, σίγουρα μπορεί να κρατήσει τα λάδια λίγο παραπάνω.
Δεν είναι τυχαίο που μετά από ένα Track day ή έναν αγώνα 50 ή 100χλμ, πρέπει οπωσδήποτε να αλλαχτούν τα λάδια. Τα αυτοκίνητα που τρέχουν σε αυτούς τους αγώνες είναι από ίδια έως πολύ ανώτερα από τα δικά μας (206wrc = 1.000.000 euro). Λέτε εμάς να είναι πιο αξιόπιστα; OXI. Oι συνθήκες είναι τέτοιες που καταστρέφουν τα χαρακτηριστικά των λαδιών.
Καλό είναι (προσωπική άποψη) τα λιπαντικά να αλλάζουν γύρω στα 7.000 με 8.000 χλμ. Μέχρι τα 4.000 κράτανε τα χαρακτηριστικά τους και μετά μετατρέπονται σε σούπα. Μετά τα 10.000 σίγουρα αυτό που υπάρχει μέσα δεν προστατεύει τον κινητήρα όσο θα έπρεπε.
Στο κάτω - κάτω παιδιά, το λάδι είναι η ασπίδα του κινητήρα για τις φθορές (και αυτές οι φθορές πονάνε). Αξίζει τον κόπο για μερικα ευρώπουλα να χάσουμε μέρος της αξιοπιστίας του κινητήρα;
DimiP - Τρι 28 Μάϊ 2002, 06:52:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: ... με την τσίμπλα στο μάτι
sidobre , ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ 3 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΙ.
ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ WRC ΕΧΕΙ 340 ΕΚΑΤΟΜ. ΔΡΑΧΜΕΣ?
Η ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ?
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ (ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ? ΜΠΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ!) ...ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ...ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ.
Ε ! ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΣ ΚΑΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑΚΙ ΔΡΧ. ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ?
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧ ΜΠΟΥΟΥ ΧΟΥΧΟΥ ΚΛΑΨ!
ΚΛΑΨ!
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Sidobre - Τρι 28 Μάϊ 2002, 07:16:49
Θέμα δημοσίευσης: Nα το κερδίσω;
Που, πού τρέχω τώρα. Σε όλους τους διαγωνισμούς μέσα θα είμαι.
Ασε Dimip είναι πολύ πίκρα. Οντως το WRC κάπου εκέι έχει. Ισως και λίγο παραπάνω.
Εδώ δεν έχουμε τα 10.000 euro που είναι η βελτίωση για το 206 Cup (τιμές cup αγγλίας)
jimlock - Τρι 28 Μάϊ 2002, 13:05:01
Θέμα δημοσίευσης: money for nothing.....
malon sosti timi edose o sidobre gia to WRC..
"> ...
edo mia formula-1 ehi giro sta 500-600 ek. drahmes..
(osa ine ke ta kila tis!! mazi me ton odigo!!!)
(sidobre euharistoume episis gia tis politimes plirofories peri ladion
telika molis giriso elada that tou alaxo EPIGONTOS ladia...tora prepi na ne giro sta 7000 me 8000..)
have a nice day gentlemen..
">
..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Edited by: jimlock
at: 5/28/02 2:07:56 pm
Miltellas - Τετ 29 Μάϊ 2002, 01:31:11
Θέμα δημοσίευσης: Κάηκα!!
Τι μου λες ρε Sidobre! Δηλαδή όταν κάνω ένα πλακωμένο ταξίδι θα χρειαστεί να αλλάξω τα λάδια. Να μην πω για πλακωμένες κλειστές διαδρομές που δεν δροσίζεται ο κινητήρας λόγω μικρής ταχύτητας..!
Δεν σε αμφισβητώ αλλά με τρόμαξες γιατί λογικά έτσι όπως τα λες είναι. Απ'ότι κατάλαβα θα πρέπει να βάζω τα καλύτερα λάδια (πχ Motul Chrono) κάθε 5000χλμ το πολύ (ή μήπως 500χλμ). Και ψυγείο λαδιού με θερμοστάτη σε προτεραιότητα.
ΥΓ (Θα με χωρίσει η γυναίκα μου....)
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:10:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μην φοβάσαι!
Τα λάδια εξακολουθώ να σου προτείνω να τα αλλάζεις κάθε 7-8.000 χλμ και μην αγχώνεσαι!
Αν δείς ότι κάποια φορά το παρασκίζεις (Υψηλές θερμοκρασίες [140-150 C] λαδιού για πολύ ώρα) αφαίρεσε μερικά χλμ.
Αν βάλεις ψυγείο λαδιού όλα ΟΚ
Πάντως θα ήθελα να μου πείς αν βρείς Ψυγείο με θερμοστάτη, πόσο το βρήκες.
pugsang - Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:42:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μην φοβάσαι!
Ψυγεία λαδιού και τιμες στην Αγγλία εχει εδω
www.pugsport-gti.com/pugtuninghome.htm
Παντως ψυγείο λαδιού χωρις θερμοστάτη είναι οτι χειρότερο μπορεις να κανεις σε αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης γιατι το λαδι μεσα στην πολη δεν θα ζεσταίνεται ποτε. Παίξε λίγο μετα λαδια θα είναι σίγουρα καλύτερα.
Εγω βαζω ELF SYNTHESE 5W/40 και τα αλλαζω καθε 5.000 χλμ μαζι με φίλτρο λογω μονιμου και διαρκούς σκισίματος (Εθνικές,τελικές,στροφές,φαναρια κοκ) Αλλωστε στα 5000 χλμ δεν εχει μεινει και πολυ λαδι στο Rallye...
Miltellas - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 13:11:01
Θέμα δημοσίευσης: Thanks boys!
Sidobre, Pugsang (ΤΣΑΚΑΛΙΑ) σας ευχαριστώ για τον καθησυχασμό. Θα τα ξαναπούμε από το νέο forum.
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
Ivang - Τετ 09 Ιούλ 2003, 10:43:12
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ψυγείο λαδιού στο 206?
Λόγω αυξημένων θερμοκρασιών που τείνουν στα 140, ίσως με καλύτερο
λάδι να είναι χαμηλότερα, μήπως είναι μια λύση ?
Ακούω απόψεις !!!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Ιούλ 2003, 11:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λαδια θα πρεπει να δουλευουν σε καποιες θερμοκρασιες.Εαν τα περιπου 140 ειναι σωστα στο αμαξι σου δεν υπαρχει προβλημα.Εαν βαλεις ψυγειο λαδιου η θερμοκρασια λαδιου θα ειναι αρκετα ποιο χαμηλα που σημαινει οτι δεν κανει καλο.Ψυγειο λαδιου εχουν τα αγωνιστικα που πανε τεζα συνεχεια.Εσυ το κυκλοφορεις και χειμωνα το αμαξι και με βροχες και ΔΕΝ πας ΤΕΖΑ συνεχεια.Αρα κακο θα κανεις παρα καλο.Πχ.Οταν βαζεις μπροστα το αμαξι και ειναι κρυο πας αργα μεχρι να ζεσταθει το μοτερ.Οταν φτασει η θερμοκρασια στο κανονικο αρχιζεις και ανοιγεις.Αυτο ομως δεν ειναι σωστο γιατι η θερμοκρασια λαδιου ειναι χαμηλα.Για να πεις οτι ενα μοτερ ειναι ζεστο θα πρεπει να βλεπεις την θερμοκρασια του λαδιου.Ετσι αν βαλεις ψυγειο θα ειναι μονιμος χαμηλα που αυτο δεν ειναι καλο για αυτοκινιτο δρομου
Sidobre - Τετ 09 Ιούλ 2003, 11:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπου είχα δει ψυγείο λαδιού με θερμοστάτη. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία λαδιού ξεπεράσει κάποιο όριο.
Αυτά νομίζω (αν υπάρχουν) ότι αξίζουν τον κόπο....
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Ιούλ 2003, 11:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που μπορει να γινει ειναι να τοποθετηθει μια ψυκτρα επανω στο φιλτρο του λαδιου.Κανει καλη δουλεια και δεν κοστιζει ακριβα
alemao - Τετ 09 Ιούλ 2003, 11:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αυτο που μπορει να γινει ειναι να τοποθετηθει μια ψυκτρα επανω στο φιλτρο του λαδιου.Κανει καλη δουλεια και δεν κοστιζει ακριβα  |
και μπορεις να την βαλεις μονος σου
ευτυχως στο rallye το εχουν προβλεψει και εχει μια υποτυπωδη αλλα αποτελεσματικη ψυκτρα πανω από το χταπόδι
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Ιούλ 2003, 11:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ετσι
kaisaras96 - Τετ 09 Ιούλ 2003, 12:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
To Ψυγειο λαδιου αποτελει απο τα βασικοτερα κομματια που προσφερουν αξιοπιστια.Το προβλημα με την χαμηλη θερμοκρασια του λαδιου οταν ειναι κρυο λυνεται με εναν ενναλακτη νερου-ελαιου οπου χρησιμοποιηται το νερο του κυκλωματος ψυξης.Ετσι και ζεστενεται νωριτερα και δεν αναπτυσει μεγαλες θερμοκρασιες το λαδι καθως ο ενναλακτης προσπαθει να ταυτισει την θερμοκρασια του με το νερο.Αυτη η λυση χρησιμοποιηται και σε εργοστασιακα μοτερ και απο την ps.
kaisaras96 - Τετ 09 Ιούλ 2003, 12:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
H ιδεα του θερμοστατη μου ακουγεται πολυ καλη αλλα πολυ περιπλοκη.Αν ειχαμε συγκεκριμενα στοιχεια για το ευρως θερμοκρασιων λειτουργειας του λιπαντικου θα μπορουσαμε να σχεδιασουμε ενα ιδανικο τετοιο συστημα αλλα το κοστος θα ηταν...........
Kouzman - Τετ 09 Ιούλ 2003, 17:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
τα 206 cc εχουν ψυγειο λαδιου απο το εργοστασιο. Εγω παντως βλεπω την βελονα πολλες φορες κοντα στο κοκκινο και δεν μου αρεσει. Αυτο συνηθως αμα ειμαι σε κινηση ή υστερα απο τρελα σκισιματα πεσω σε κινηση παλι...
εχοντας συμπιεση κοντα στο 11.5 και στροφαροντας 7.5αρες αρκετα συχνα δεν θα ειταν καλο να μπει ψυγειο λαδιού?
καποθ ειχα ακουσει πως το χειμωνα το σκεπαζουν ωστε να μην περνει πολυ αερα και ψυχεται το λιπαντικο πολυ...
χθες εκανε κανεις βολτα απο βουτα, μαυρη κλπ... τραβιξα βιντεακια με ψηφιακη καμερα εκκινισεις και μπασιμο στα λιμς (130+ χλμ, οχι στο πεταλο) και σφηνες με swift GTI (150+ χλμ) ... που να τα στειλω και να τα σηκωσουμε να τα δουμε?
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Ιούλ 2003, 18:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε: |
εκκινισεις και μπασιμο στα λιμς (130+ χλμ, οχι στο πεταλο) και σφηνες με swift GTI (150+ χλμ) ... που να τα στειλω και να τα σηκωσουμε να τα δουμε?  |
Ωχ ωχ ωχ...........σσσσσσσσσσσσσ αλλαξε καλυτερα το ποστ σου πριν το διαβασει ο μπαμπουλας motorsport και εχουμε προβλημα.
kaisaras96 - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 10:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε: |
τα 206 cc εχουν ψυγειο λαδιου απο το εργοστασιο. Εγω παντως βλεπω την βελονα πολλες φορες κοντα στο κοκκινο και δεν μου αρεσει. Αυτο συνηθως αμα ειμαι σε κινηση ή υστερα απο τρελα σκισιματα πεσω σε κινηση παλι...
χθες εκανε κανεις βολτα απο βουτα, μαυρη κλπ... τραβιξα βιντεακια με ψηφιακη καμερα εκκινισεις και μπασιμο στα λιμς (130+ χλμ, οχι στο πεταλο) και σφηνες με swift GTI (150+ χλμ) ... που να τα στειλω και να τα σηκωσουμε να τα δουμε?  |
Aυτα για το ψυγειο λαδιου που τα ακουσες????γιατι αν εχει το cc εχει και το xs!!!!αφου ημασταν ιδιοι μηχανικα.....
....και εμενα τα κοκκινα ειναι συχνο φαινομενο
αν ειχε ψυγειο δεν θα υπηρχε αυτο το προβλημα με τις θερμοκρασιες.....
Βιντεακια.......να τα δουμε κι εμεις........
Λιμανακια ποτε θα ξανακατεβεις
alemao - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 10:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
ωχ θα σηκωθουν οι αντι-καγκουρες του club να σας βαρέσουν για τα Λιμανάκια (ωχ το ειπα και εγω το απαγορευμενο λέξη
)
Kouzman - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 10:47:45
Θέμα δημοσίευσης:
δεν το ακουσα πουθενα φιλε. ερωτηση κανω γιατι δεν ξερω. Ετσι μου ερχεται να γβαλω τον προφυλακτηρα να δω...
παντως νομιζω πως γενικα το μοτερ δεν αεριζεται καλα. Η γριλια του προφυλακτηρα ειναι πολυ στενη (το μαυτο κομματι λεω) και νομιζω πως καλυτερα ειναι να βγει και να μπει σιτα. Ισως να ξηλωσω και τα προβολακια.
Τα βιντεακια πολυ ευχαριστως να τα σηκωσω, που όμως? δεν εχω σελιδα ή κατι τετοιο? αν τα στειλω e-mail να τα βαλουμε στον server?? τα δυο ειναι κατω απο 1 mb και το αλλο θα το κανω χαμηλοτερη αναλυση να δουμε και αυτο ποσο μικρο θα γίνει. Έχω και μία φωτογραφια το ταμπλο του καρου βραδυ με ολα τα οργανακια να φαινονται (ταχυμετρο, στροφομετρο, αγωνιστικο στροφομετρο με shiftlight, και το pilar box με πιεση λαδιου και halmeter...)
Σημερα μαλλον θα κατεβω πάλι βολτα μετα τις 10μμ αλλα οχι για πολυ αργα γιατι δουλέυω αυριο...
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 12:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει περιπτωση να εχει προβλημα το οργανακι της θερμοκρασιας,οπως και στα 1300 τα RALLYE.
pezomania - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 14:24:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι χρειάζετε να τρέχουμε για ψυγείο λαδιού, αλλά να το ψαχτούμε λίγο περισσότερο με τα λάδια!!!
Εγώ με το που έβαλα καλό λαδάκι μέσα στο μοτέρ, αυτό ήταν!!! Ούτε θερμοκρασίες ούτε τίποτα. Και μιλάμε για σκίσιμο, όχι για γρήγορη βόλτα!!
καλό λαδάκι και όλα θα φτιάξουν
Όλα τα άλλα είναι πολυτέλειες!!
Δημήτριος - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 17:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε: |
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι χρειάζετε να τρέχουμε για ψυγείο λαδιού, αλλά να το ψαχτούμε λίγο περισσότερο με τα λάδια!!!
Εγώ με το που έβαλα καλό λαδάκι μέσα στο μοτέρ, αυτό ήταν!!! Ούτε θερμοκρασίες ούτε τίποτα. Και μιλάμε για σκίσιμο, όχι για γρήγορη βόλτα!!
καλό λαδάκι και όλα θα φτιάξουν Όλα τα άλλα είναι πολυτέλειες!! |
Σίγουρα ένα καλό λάδι βοηθά (μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο η θερμοχωρητικότητά του) , αλλά το ψυγείο λαδιού, απ' ότι μου είπαν, προκαλεί πιο γρήγορη ανοδο της θερμοκρασίας λαδιού (και έτσι μειώνεται ο χρόνος προθέρμανσης, χώρια που έχει ευεργετικές επιδράσεις για το ίδιο το λάδι) και βοηθά το λιπαντικό να μην ξεπερνά κάποια λογικά θερμοκρασιακά όρια...
Το γεγονός πως το λάδι θερμαίνεται πιο γρήγορα το αποδίδω στο ότι τα δύο ψυγεία (λαδιού - νερού) βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να ανταλλάσεται συνεχώς θερμότητα...
Πάντως μια φορά (προς το τέλος του 2001) που είχα ρωτήσει για τιμή τοποθέτησης σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο, μου είπαν από 100.000 έως 150.000 δρχ
kaisaras96 - Πεμ 10 Ιούλ 2003, 21:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
H καλυτερη λυση κατα εμενα
Miltellas - Παρ 11 Ιούλ 2003, 06:00:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο κοστίζει η ιδέα σου Καίσαρα;
Το Ψυγείο Λαδιού είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τα 16άρια. Όποιος δεν έχει βάλει ψυγείο τότε να φροντίζει να βάζει το καλύτερο λάδι και αν το πλακώνει να το αλλάζει το πολύ κάθε 4 μήνες (το καλοκαίρι ακόμη νωρίτερα)...
Το ψυγείο λαδιού δεν βοηθά σε καμία περίπτωση να ανεβάσει το λάδι νωρίτερα την θερμοκρασία του, αλλά με την βοήθεια βαλβίδας εισροής του λαδιού στο ψυγείο ελεγχόμενης από θερμοστάτη μπορεί να μην παρεμποδίζει το ανέβασμα της θερμοκρασίας του λαδιού στο απαραίτητο επίπεδο. Τα λάδια αποδίδουν το μέγιστο της απόδοσής τους στους 100C +-10C δηλ. 90C-110C. Τα πολύ καλά λάδια απλώς αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες, πιο σωστά όμως δουλεύουν καί αυτά στους 100C περίπου. Οι υψηλές θερμοκρασίες είναι αίτιο διάσπασης του λιπαντικού φίλμ και μείωσης του χρόνου ζωής του λιπαντικού. Τα συνθετικά λιπαντικά έχουν την κατάλληλη σύνθεση ώστε να αντέχουν ασύγκριτα περισσότερο από τα κοινά ορυκτέλαια.
Οι 16άρηδες (όπως και οι Ραλλάκηδες) επιβάλλεται να χρησιμοποιούν 100% συνθετικά λιπαντικά ή λιπαντικά αγωνιστικής σύνθεσης (τα οποία όμως μπορεί να υστερούν σε αντοχή στο χρόνο ή σε δυνατότητα καθαρισμού σε σχέση με τα 100% συνθετικά - τα συνθετικά αγωνιστικά λάδια όμως ξεπερνούν ικανοποιητικά το πρόβλημα αυτό).
Και η ψύκτρα λαδιού (που μπαίνει στο φίλτρο) κάνει χρήσιμη δουλειά.
Υπάρχει και η λύση που προτείνει ο Καίσαρας που είναι ένα κύκλωμα ψύξης χωρίς το ψυγείο και διατηρεί τη θερμοκρασία λαδιού σε ικανοποιητικά ασφαλείς χαμηλότερες θερμοκρασίες. Είναι μία ενδιάμεση λύση μεταξύ του ψυγείου λαδιού και της ψύκτρας λαδιού-φίλτρου, και είναι ίσως καλύτερη λύση από το ψυγείο λαδιού δεδομένου ότι θα δυσκολευτούμε να το τοποθετήσουμε χωρίς να αφαιρέσουμε το σύστημα κλιματισμού (στα αγωνιστικά 206XS αφαιρούν τον κλιματισμό για να βάλουν ψυγείο λαδιού).
Ivang - Παρ 11 Ιούλ 2003, 08:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή η λύση της PEUGEOT-SPORT αλλά 200 χιλιάρικα !!!!
Προτιμώ να βάλω μια ψύκτρα στο φίλτρο και καλύτερο λάδι, ούτως ή άλλως
χρειάζεται περισσότερο μόνο το καλοκαίρι ...
Ξέρει κανείς τιμές για ψύκτρες, τύπους και τα σχετικά ?
Miltellas - Παρ 11 Ιούλ 2003, 23:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε: |
Προτιμώ να βάλω μια ψύκτρα στο φίλτρο.... |
Απ'ότι έμαθα ψύκτρα στο δικό μας 1.6 16V δεν μπαίνει γιατί θα βρίσκει το φίλτρο στην πολλαπλή εξαγωγής (καταλύτη). Υπάρχει τρόπος να μπει ψυγείο λαδιού - θα το ψάξω σε εργοστάσιο κατασκευής ψυγείων για να δούμε πώς θα μας φτιάξει ψυγείο που να ταιριάζει και φτηνά.
NICK THE GREEK - Παρ 11 Ιούλ 2003, 23:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο. η μαμα πεζο κατι ηξερε που δεν τοποθετησε ψ.λ. εξαλλου που εχετε συναντησει προβλημα ρε παιδια?πρεπει να πηγαινεις μιση ωρα με 200 για να αντιμετωπισεις καποιο προβλημα 'η να του ριχνεις 7αρες συνεχεια για πολυ ωρα!ψ.λ. ειναι κατι το εξεζητημενο για μεγαλες αυξησεις ιπποδυναμεις και οδηγηση συνεχως στα ορια!εκτος κι αν σας αρεσει να καιτε
συνεχως τα καημενα τα αμαξακια σας
S16 - Σαβ 12 Ιούλ 2003, 10:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα.
Miltellas - Κυρ 13 Ιούλ 2003, 00:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
NICK THE GREEK έγραψε: |
... η μαμα πεζο κατι ηξερε που δεν τοποθετησε ψ.λ.... |
Η μαμάκα μας κάνει αιματηρές οικονομίες για να μπορούμε εμείς να αγοράζουμε φτηνά τα GTi της (τα φτηνότερα της αγοράς). Βασίζεται σε ένα μοτέρ που αντέχει αγωνιστικού επιπέδου καταπονήσεις (από την εποχή του θρυλικού 205GTi). Σήμερα όμως, με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει, τα κοινά λαδάκια γίνονται νεράκι και τα καλά λαδάκια βρίσκουν λόγο για να δικαιολογούν την ύπαρξή τους.
Με ένα Ψυγείο Λαδιού, απλούστατα, θα ανεβάσουμε κατά πολύ τον μέσο όρο ζωής της μηχανής μας (μιλάω πάντα για τον 1.6 16V γιατί τα άλλα μοτέρ δεν ανεβάζουν απαγορευτικές θερμοκρασίες). Με άλλα λόγια οι φτωχότεροι να βάλουν ψυγείο λαδιού, οι πλουσιότεροι ας αλλάξουν το μοτέρ όταν το φάνε...
Roadrunner έγραψε: |
Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
....
|
Όχι βέβαια! Με το λάδι στην σωστή του θερμοκρασία η αντλία θα ζήσει περισσότερο και φυσικά, διατηρώντας το λάδι στο σωστό ιξώδες, θα αναπτύσσει και την σωστή-μέγιστη πίεση.
Roadrunner έγραψε: |
.....
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα. |
Για το υδρόψυκτο σύστημα στην βάση του φίλτρου δεν έχω ακούσει. Από πού τροφοδοτείται με νερό-παραφλού για να ψυχθεί; Από το ψυγείο νερού; Από έξτρα ψυγείο;
Μπερδεμένη δουλειά την φαντάζομαι και επικίνδυνη. Θα μπλέξουμε στους σωλήνες νερό από δω, παραφλού από κει, λάδι πιο πέρα, μία διαρροή και τη βάψαμε. Αλλά αφού γίνεται στις μοτοσυκλέτες ακούγεται ενδιαφέρον. Και πώς εξασφαλίζει πιο γρήγορη θέρμανση του λαδιού; Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... Για πες μας λεπτομέρειες αν ξέρεις...
Alex - Κυρ 13 Ιούλ 2003, 02:35:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα ειχα και εγω την ιδια απορια με τον roadrunner.. γιατι οι στροφες των σωληνωσεων μεσα σε ενα ψυγειο αυξανουν πολυ την απαιτουμενη πιεση για ομαλη κινηση του λαδιου.. νομιζω υπαρχει και τυπος με τον οποιο υπολογιζεις τις απωλειες πιεσης αναλογα με τις στροφες των σωληνωσεων.. κατι αλλο παλι που μου ρθε στο μυαλο ειναι η χωρητικοτητα ενος ψυγειου.. δηλαδη οταν ειναι γεματο με λαδι, ποσο λαδι παιρνει.. γιατι αμα πχ παιρνει μεσα 0.25lt λαδι στις σωληνωσεις του + αλλα 0.05lt στις σωληνωσεις πηγαινε-ελα εχουμε αυξησει και το ποσο λαδι θα παιρνει ο κινητηρας.... Αυτο ειναι και καλο και κακο, καλο γιατι αυξανεται το spread της θερμοκρασιας σε μεγαλυτερο ποσο υγρου, οπως και το spread της καταπονησης, της επιμολυνσης κτλ κτλ αλλα απ'την αλλη σκεφτομουν οτι θα ναι λιγο πιο δυσκολο να αδειασεις το συγκεκριμενο λαδι σε μια αλλαγη λαδιου καθως επισης και το κατα 10% αυξημενο κοστος (αφου θα εχουμε περιπου 10% παραπανω λαδι).. τωρα θα μου πεις αφου εδω το προστατευουμε με τον καλυτερο τροπο μην αφηνοντας το να ανεβασει θερμοκρασια.. στο 10% παραπανω λαδι θα κολησουμε? Και θα εχεις δικιο
Δημήτριος - Δευ 14 Ιούλ 2003, 13:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Roadrunner έγραψε: |
Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα. |
Συμφωνώ με την επιφύλαξη του Roadrunner από την άποψη ότι η προσθήκη ψυγείου λαδιού δημιουργεί πρόσθετες απώλειες πίεσης. Αν όμως ο κατασκευαστής ή κάποια εταιρία που πρόσκειται σε αυτόν (βλ. Peugeotsport) το δίνει χωρίς να απαιτεί κάτι επιπλέον, τότε μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα...
Συμφωνώ επίσης πως καλύτερη λύση (από πλευράς κόστους - απόδοσης) είναι η ψύκτρα ή η υδρόψυκτη βάση στο φίλτρο λαδιού...
Miltellas - Δευ 14 Ιούλ 2003, 23:05:25
Θέμα δημοσίευσης:
Απώλειες πίεσης δεν υπάρχουν κι αν τελικά υπάρχουν (για λόγο που δεν φαντάζομαι) είναι αμελητέες.
Θα υπάρχει πάντα η απαιτούμενη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ για να το τινάξει η αντλία μέχρι τα πιστόνια. Κι αυτό γιατί ο επιπλέον κενός χώρος που θα κινηθεί το λάδι θα καλυφθεί από επιπλέον λάδι (το οποίο θα βρίσκεται πάντα με σταθερά σωστό ιξώδες).
Σε τελική ανάλυση στο 206Cup δεν γίνεται βελτίωση-αλλαγή της αντλίας λαδιού. Δεν την έχει φτιάξει τόσο οριακά ο κατασκευαστής για να ανησυχούμε για την επαρκή πίεση.
Εξάλλου το ιξώδες είναι αυτό που αν είναι ακατάλληλο δημιουργεί ανεπαρκείς συνθήκες πίεσης. Με το λάδι στη σωστή και σταθερή θερμοκρασία η πίεση πρακτικά θα είναι υψηλότερη απο ότι πριν (ειδικά όταν ζορίζουμε το μοτέρ) που υπό κανονικές συνθήκες θα ανέβαζε την θερμοκρασία λαδιού σε απαγορευτικά και καταστροφικά για το ιξώδες (άρα την ρευστότητα) επίπεδα και την πίεση χαμηλά.
Επαναλαμβάνω ότι το φαινόμενο παίρνει (θεωρητικά γιατί πρακτικά το μοτέρ αποδεικνύεται άθραυστο) ανησυχητικές διαστάσεις μόνο στο 1.6 16V.
Kouzman - Τρι 15 Ιούλ 2003, 11:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
ποιος ξερει τι πιεση λαδιου πρεπει να εχει κανονικα το μοτερ?
ποσο μπορει να ανεβαινει ή να πέφτει? που ειναι τα ορια
το σαββατο μαλλον θα συνδεσουμε το οργανακι της πιεσης λαδιου που εχουμε και θα δουμε. Όμως μπορεί να μου απαντήσει κάποιος τις απορίες αυτές??
Thanx
kaisaras96 - Τρι 15 Ιούλ 2003, 18:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
Η πιεση λαδιου λογικα θα ειναι περιπου 7bar με φορτιο,με βαση αλλα αμαξια που εχω δει και ακουσει.
Το οτι το ψυγειο λαδιου κανει καλο στον κινητηρα ειναι αδιαπραγματευτο,για αυτο το βαζουν ολοι οι βελτιωτες και αρκετοι κατασκευαστες σε καλα τους μοντελα(Punto GT,Uno Turbo,Renault 5 Turbo,αρκετα 1,6 TOYOTA χωρις VVT-i)
To οτι υπαρχει το ολο επιπλεον κυκλωμα μαζι με το ψυγειο και κατα συνεπεια αυξανεται η ποσοτητα του λαδιου ειναι ευεργετικο για τον κινητηρα.Η πτωση πιεσης που προκαλει προφανως δεν ειναι προβλημα για την τρομπα(εδω αντεχει να βαλουμε τουρμπο και να το τροφοδοτουμε με λαδι) και ειναι ασημαντη σιγουρα σε σχεση με την πτωση της θερμοκρασιας που προκαλει.Καθως η πιεση του λαδιου εξαρταται απο το ιξωδες του που ειναι συναρτηση της θερμοκρασιας του λαδιου,αρα με ζεστο κινητηρα ισως εχουμε και μεγαλυτερη πιεση στο κυκλωμα λογω πιο σωστων θερμοκρασιων!
Miltellas - Τετ 16 Ιούλ 2003, 00:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Καίσαρας που μίλησε με άλλα λόγια.
Μόνο που έχω άλλη άποψη για το μέγιστο της πίεσης του λαδιού. Απ'ότι θυμάμαι το οργανάκι της πίεσης λαδιού στο ταμπλό του Renault 5 Alpine Turbo που είχα, έγραφε μέχρι 3bar. Και ενώ η πίεση στο ξεκίνημα (κρύα λάδια) στο ρελαντί ήταν 2bar+, με ζεστά λάδια έπεφτε στο 1,5 και με καυτά λάδια έπεφτε στο 1 και καμιά φορά έβλεπα με τρόμο να πέφτει και πιο κάτω. Το 3 το ξεπερνούσε άνετα με κρύα λάδια (τερμάτιζε) ή και με ζεστά στο τούρμπισμα. Με καυτά λάδια θυμάμαι να το τουρμπίζω και να πλησιάζει το 2,5 (ούτε 3).
Γι αυτό και το 7bar μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο.
Kouzman - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 08:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
εχω μια πολυ ωραια φωτογραφια να δειτε...
το οργαναγακι πιεσης λαδιου δειχνει 0 γιατι δεν εχει συνδεθει ακομα. παντως σε ενα καρο που τρωει συνεχως ανελεητα σκισιματα επιβλεψη χρειαζεται και ειναι σημαντικη...
sps - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 08:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως στην πιστα των Μεγαρων που πηγα την κυριακη,μεσα σε 4-5 γυρους η θερμοκρασια λαδιου αγγιξε τους 130 βαθμους.
Αν δε σταματαγα δεν ξερω που θα εφτανε.
Σιγουρα παιζει ρολο και η εξωτερικη θερμοκρασια,οχι μονο το φορτιο.
Miltellas - Παρ 18 Ιούλ 2003, 02:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τους 140C τους έχω για καραμέλα...
Ψυγείο λαδιού γρήγορα!!!
Μέχρι τότε όσοι με (1.6 16V) πρέπει να χρησιμοποιούμε λάδια που αντέχουν τα μεγάλα φορτία σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (να διατηρούν δηλαδή σταθερό το ιξώδες τους και το λιπαντικό τους φιλμ). Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με 100% συνθετικά λιπαντικά ή με εξελιγμένα ημισυνθετικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση.
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 08:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε: |
Τους 140C τους έχω για καραμέλα...
Ψυγείο λαδιού γρήγορα!!!
Μέχρι τότε όσοι με (1.6 16V) πρέπει να χρησιμοποιούμε λάδια που αντέχουν τα μεγάλα φορτία σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (να διατηρούν δηλαδή σταθερό το ιξώδες τους και το λιπαντικό τους φιλμ). Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με 100% συνθετικά λιπαντικά ή με εξελιγμένα ημισυνθετικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. |
που μπορώ να βρω κάποιο καλό οργανάκι για θερμοκρασία λαδιού? πρέπει να μπεί στο πλάι σαν τα μπαρόμετρα? δεν θέλω να φαίνεται!! θα μπορούσε ίσως να συνδεθεί με το trip computer? τιμούλεσ?!!!
Miltellas - Παρ 18 Ιούλ 2003, 23:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
XASOS έγραψε: |
που μπορώ να βρω κάποιο καλό οργανάκι για θερμοκρασία λαδιού? πρέπει να μπεί στο πλάι σαν τα μπαρόμετρα? δεν θέλω να φαίνεται!! θα μπορούσε ίσως να συνδεθεί με το trip computer? τιμούλεσ?!!! |
Υπάρχουν επιλογές στην αγορά και αξιόπιστες, αλλά δεν το έχω ψάξει καθόλου και δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Υπάρχουν μερικοί εδώ στο Forum που το έχουν ψάξει και έχουν βάλει θερμόμετρο λαδιού.
XASOS - Σαβ 19 Ιούλ 2003, 14:06:15
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε: |
Υπάρχουν επιλογές στην αγορά και αξιόπιστες, αλλά δεν το έχω ψάξει καθόλου και δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Υπάρχουν μερικοί εδώ στο Forum που το έχουν ψάξει και έχουν βάλει θερμόμετρο λαδιού. |
οκ!! όποιος ξέρει ας μιλήσει!!!!!
Steve - Δευ 05 Ιούλ 2004, 01:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ερχόμενος από Αθήνα προς Λάρισα, με 2 ακόμα άτομα μέσα και το πορτ μπαγκάζ γεμάτο, και με τον κλιματισμό να δουλεύει, το στροφόμετρο φλέρταρε ως επί το πλείστον με τις 5.000 σ.α.λ. στην διάρκεια της διαδρομής. Μετά λύπης μου όμως έβλεπα και την θερμοκρασία λαδιού να είναι ξεκάθαρα 140 βαθμούς κελσίου και συνέχεια έκοβα λίγες στροφές με αποτέλεσμα να πέφτει σε 2-3 λεπτά το πολύ τουλάχιστον 10-15 βαθμούς το λάδι!
Δεν ξέρω αν είναι λογική η θερμοκρασία αυτή, ίσως να φταίει που είχα ανοικτό τον κλιματισμό, ίσως να φταίει που είμουν με extra φορτίο, ίσως ίσως ίσως... ίσως και να μην έχω ψυγείο λαδιού?
Τί ίσως, μάλλον όχι.
Αλλά απότι διαβάζω εδώ, θα κοιτάξω πόσο έχει ένα ψυγείο λαδιού, και πόσο μια ψύκτρα, κοιτώντας και τα ωφέλη, θα καταλήξω στην ανάλογη λύση. Για εμένα δεν είναι λογικό 140 βαθμούς κελσίου...
Όσο χάλια λάδια και να έχω... (BP Visco αν θυμάμαι καλά ήταν αυτά που μου βάλανε)
Kouzman - Δευ 05 Ιούλ 2004, 08:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
το κακο ειναι πως εχουμε γενικα πολυ υψηλες θερμοκρασιες το καλοκαιρι στην ελλαδαρα μας. και αυτο προφανως δεν ειναι καλο για τα μοτερακια μας...
εγω πιστευω πως ολοι οι βελτιωμενοι με βαρυ ποδι θελουν ψυγειο λαδιου για καλο και για κακο... και για τον χειμωνα ας μπει ενα με θερμοστατη για να μην εχουμε δυσκολια στο ανεβασμα σωστης και σταθερης θερμοκρασιας...
ψυγειο λαδιου μπαινει απο 200 ευρω περιπου... setrab αν θυμαμαι καλα...
volvos - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:04:15
Θέμα δημοσίευσης:
sidobre τωρα που εχεις χταποδι απο 106 αδειασε καθολου ο χωρος για τη τοποθετηση της ψυκτρας απο ραλλυ???????????????
Sidobre - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:13:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα ο χώρος είναι σαν του ραλλύ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που χρειάζεται ψυγείο. Γιατί σας φοβίζει τόσο πολύ η θερμοκρασία; Αν κάνετε συχνά τις αλλαγές στα λάδια δεν υπάρχει πρόβλημα.
PHSYBORG - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
To 206 ( 1.6 16v) δεν εχει ψυγειο λαδιου ?
Sidobre - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:28:44
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δεν έχει, αλλά έχει διαφορετικό σύστημα κυκλοφορίας του λαδιού απ'ότι το ραλλύ που έχει την τρόμπα λαδιού/νερού. Αυτό το νέο σύστημα φαίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικό.
PHSYBORG - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Να υποθεσω οτι κ τα 1.4 εχουν το ιδιο συστημα κυκλοφορίας του λαδιού με τα 1.6 ?
Sidobre - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:42:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το ξέρω αυτό
Steve - Δευ 05 Ιούλ 2004, 20:59:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εμένα πάντως ούτε ψυγείο λαδιού βλέπω ούτε ψύκτρες... ούτε τίποτα extra σωληνάκια να μπαινοβγαίνουν στο ψυγείο νερού...
volvos - Δευ 05 Ιούλ 2004, 21:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
sidobre τι λαδια εχεις ?
μου ειπαν για 15-νομιζω - 50 οτι το βοηθουν πολυ το 1.6 κυριως στο να κατεβαινει η θερμοκρασια μετα απο σκισιμο
εμενα αυτο με ανησυχει οτι περιμενω ωωωωωωωρα να πεσει μετα απο χωσιμο ....
Sidobre - Δευ 05 Ιούλ 2004, 22:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν το βελτιώσω έβαζα Motul 300V Chrono 10/40 και είμουν φοβερά ικανοποιημένος.
Τώρα μετά την βελτίωση και επειδή οι απαιτήσεις μεγάλωσαν φοράω Castrol 10/60 που αποδείχτηκαν υπέροχα.
pugsang - Τρι 06 Ιούλ 2004, 07:40:07
Θέμα δημοσίευσης:
Castrol RS 10W/60 φορας οχι 15/50 το οποια οντως ειναι υπεροχα
Αιντε αιντεεεε
Steve - Τρι 06 Ιούλ 2004, 08:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
Νταξ, είπαμε, 206 club : Μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος, αλλά εσύ Μάκη με τον Τάσο μάλλον μοιράζεστε και το ίδιο αμάξι
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group