PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Μπουζί

Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:58:48
Θέμα δημοσίευσης: Μπουζί
Εχει κανεις ιδεα ποτε και πως καταλαβαινουμε οτι θελουν αλλαγη τα μπουζι? <p>---1100 but I'm biting---</p>
Αλεξ@νδρος - Τετ 22 Μάϊ 2002, 19:26:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
Κανεις?Ενας εγω και ενας ο pugsang μου φαινεται

---1100 but I'm biting---


zpoul - Τετ 22 Μάϊ 2002, 19:35:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
Για να μην κλαις θα δώσω μια απάντηση: Δεν ξέρω! :rolleyes


Sidobre - Πεμ 23 Μάϊ 2002, 09:42:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
Τα πιο συνηθισμένα φαινόμενα που να προειδοποιούν για αλλαγή μπουζί, είναι αρρυθμίες, κομπιάζματα και μερικές φορές αδικαιολόγητα σβησίματα. Αν κάποιο μπουζί τα έχει παίξει ακούς διαφορετικά τον κινητήρα, ότι δηλαδή κάποιος κύλινδρος δεν δουλεύει σωστά (κάτι σαν ... σκαραβαίος).

Αλλαγή στα μπουζί κάνουμε μεταξύ 20.000 με 30.000 χλμ. και μπορεί εύκολα να γίνει έλεγχος βγάζοντας ένα μπουζί και βλέποντας την κατάστασή του: αν έχει μαυρίσει, αν είναι βρώμικο, αν έχει οξειδωθεί κτλ.

Καλό είναι στην αλλαγή να βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και όχι αυτά που λένε ότι βελτιώνουν τις επιδόσεις διότι ελάχιστα προσφέρουν σε σχέση με τα χρήματά τους.


Αλεξ@νδρος - Πεμ 23 Μάϊ 2002, 10:39:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
Thanks Sidobre -αληθεια μου φαινεται η η προσβαση στα μπουζι του 206 σε σχεση με αλλα αμαξια ειναι πανδυσκολη?Ζpoul ο πιο διαφωτιστικος

---1100 but I'm biting---


DimiP - Πεμ 23 Μάϊ 2002, 21:27:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
ΟΝΤΩΣ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ (ΜΑΛΛΟΝ) ΤΑ ΚΑΤΕΦΕΡΝΕΙΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΗΚΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ?
ΕΜΕΝΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ.
ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ.
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΣΤΑ 206 ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙ ΠΟΛΑΠΛ/ΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΑΝΕ ΣΩΡΗΔΟΝ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ CLIO ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ . ΣΕ 2 ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΑΖΙ. ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Αλεξ@νδρος - Παρ 24 Μάϊ 2002, 15:22:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
διαβασε το πρωτο τοπικ του 206 προβληματα.οντως γκαντεμης
ο ηλεκτρολογος εχει δικιο η παρτιδα προ 2000 SAGEM ειναι σαπακια.Να ζητησεις εξηγησεις.Αληθεια η Γαλλικη Peugeot ξερει οτι οι ιδιοκτητες δεν ενημερωθηκαν?(κατι μου λεει οτι παραξερει)

---1100 but I'm biting---


DimiP - Παρ 24 Μάϊ 2002, 16:31:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ CLIO

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


max - Πεμ 28 Απρ 2005, 00:49:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανεις αν μπορω να βαλω διακυδα μπουζι σε 206 1.1?Στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια μου βαζουν μονοακυδα.Απ'οτι ξερω,μεχρι και πιστονι μπορει να τρυπησει απο ακαταλληλο μπουζι...
razor - Πεμ 28 Απρ 2005, 14:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ποιο σημείο του κινητήρα είναι τα μπουζί? Έψαχα να τα βρω και δεν τα βρήκα.
Touristas - Πεμ 28 Απρ 2005, 14:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά μην περιμένεις να τα δεις . Smile
Είναι κάτω από των πολλαπλασιαστή και δεν φαίνονται !
STELIOS - Πεμ 28 Απρ 2005, 14:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
max έγραψε:
Ξερει κανεις αν μπορω να βαλω διακυδα μπουζι σε 206 1.1?Στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια μου βαζουν μονοακυδα.Απ'οτι ξερω,μεχρι και πιστονι μπορει να τρυπησει απο ακαταλληλο μπουζι...


Εγω στο 1.4 (8ν) εχω βαλει 2ακιδα τις NGK χωρις προβλημα.
STELIOS - Πεμ 28 Απρ 2005, 14:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
razor έγραψε:
Σε ποιο σημείο του κινητήρα είναι τα μπουζί? Έψαχα να τα βρω και δεν τα βρήκα.


Τα μπουζι δεν φαινοντε. Πρεπει να βγαλεις τον πολλαπλασιαστη (ενα μαυρο λεπτο-μακρη πλαστικο) που καθεται αναμεσα στο καπακι και την εισαγωγη. Οταν το βγαλεις θα δεις οτι εχει 4 πιπες που μπαινουν μεσα σε 4 οπες. Παλι δεν φαινοντε τα μπουζι, πρεπει να βαλεις μεσα στις οπες μπουζοκλειδο για να τα ξεβιδωσεις και να τα βγαλεις.
ultra-one - Πεμ 28 Απρ 2005, 14:42:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζι
Sidobre έγραψε:
Καλό είναι στην αλλαγή να βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και όχι αυτά που λένε ότι βελτιώνουν τις επιδόσεις διότι ελάχιστα προσφέρουν σε σχέση με τα χρήματά τους.<br> <p></p>


Τάσο καλό είναι οι πολύ "Κανίβαλοι" να βάζουν λίγο πιο ψυχρά από τα μαμά - ίδιου τύπου για να αποφεύγονται τα hot-spots.
Δεν έχω δει για τα 206 αλλά συνήθως όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν ένα εύρος θερμοκρασιών μπούζι που μπορείς να βάλεις. (Κανονικό, Πιο ψυχρό και πιο θερμό)
O κανόνας είναι:
Επιθετική οδήγηση (συχνούς κόφτες κλπ): Ψυχρό
Κανονική Οδήγηση: Κανονικό
Παππουδίσια Οδήγηση (Με αλλαγές στις 3000 το πολύ): Θερμό
volvos - Πεμ 28 Απρ 2005, 17:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
καποιοι γνωστοι που δοκιμασαν διαφορετικα μπουζι απο μαμα σε 106 και 206 ειχαν προβληματα.ειδικα σε 206 ειναι λιγο περιεργη ιστορια το διακενο του...
netblaster - Παρ 29 Απρ 2005, 19:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ειναι καλυτερο απο αποψη αποδοσης, να βαζουμε τα μπουζι μακρας διαρκειας (40000km) ή τα κανονικα???
pug206lims - Σαβ 30 Απρ 2005, 16:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Τι ειναι καλυτερο απο αποψη αποδοσης, να βαζουμε τα μπουζι μακρας διαρκειας (40000km) ή τα κανονικα???



Γινε μελος κ θα μαθεις? Wink
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5364&sid=ef8af68b5b36171a23c12e5ade5b921c
MEMsound - Σαβ 30 Απρ 2005, 19:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
pug206lims έγραψε:
netblaster έγραψε:
Τι ειναι καλυτερο απο αποψη αποδοσης, να βαζουμε τα μπουζι μακρας διαρκειας (40000km) ή τα κανονικα???



Γινε μελος κ θα μαθεις? Wink
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5364&sid=ef8af68b5b36171a23c12e5ade5b921c


Θα γίνω λίγο κακός αλλά δεν πειράζει.

Αν δεν το κατάλαβες μόνος σου να στο εξηγήσω.

Καταρχήν παραπομπές αυτού του είδους είναι τουλάχιστον άτοπες.

Την ενότητα "Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά" την έχουμε επίτηδες αφήσει ξεκλείδωτη μιας και εδώ μπορούμε να συμβουλέυουμε το κάθε μέλος για οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν έχει, είτε αυτό αφορά τον αυτοκίνητό του, είτε κάποιο συνεργείο, είτε κάποιο ανταλλακτικό.

Το Κ/Π που ρώτησε ο 206SPYROS εσύ δεν έχει καμία σχέση με αυτά μιας και δεν αποτελεί πρόβλημα/επισκευή αλλά ανταλλακτικό βελτίωσης του περάσματος της δύναμης του μοτέρ στο δρόμο.

Άρα εκτός του ότι ρώτησε σε λάθος ενότητα (που για μένα δεν έχει καμία σημασία μιας και δεν έχει εμπειρία από το φόρουμ και είναι απόλυτα φυσιολογικό) εσύ παραπληροφορείς κιόλας.

Θα σε παρακαλούσα τέτοιου είδους "κακίοσποντίτσες" να λείπουν και αν μην το συνεχίσεις αυτό το βιολίγιατί μάλλον δεν σε τιμάει.

Καταρχήν το τόπικ "Μπουζί" ξεκίνησε σαν ερώτηση για το πότε χρειάζονται αλλαγή τα μπουζί.
Και αυτό απαντήθηκε νομίζω σαφέστατα.

Τώρα το πια μπουζί αποδίδουν καλύτερα είναι κάτι τελείως διαφορετικό και αν θες την άποψή μου δεν είναι εδώ ο χώρος για μια τέτοια ερώτηση.

Αλλά τέτοια θέματα μπλέκονται πολύ εύκολα καθώς η συντήρηση του αυτοκινήτου έχει άμεση και αλληλένδετη σχέση με την απόδοσή του.

Το διαφορετικό Κ/Π (πχ πιο κοντό ή πιο μακρύ από το "μαμά") δεν έχει καμία σχέση με την συντήρηση του αυτοκινήτου. Άλλο ένα χαλασμένο Κ/Π και άλλο ή αλλαγή του για βελτίωση. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά.

Προσωπικά πάνω στο θέμα μπουζί δεν έχω άποψη μιας και δεν έχω πειραματιστεί.

Υ.Γ. δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου και ελπίζω να μην παρεξηγείς αυτά που γράφω, αλλά καλό είναι να διευκρινίζονται μερικά πράγματα για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και παρεξηγήσεις.
pug206lims - Σαβ 30 Απρ 2005, 19:32:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ρωτησα εγω για κωρονοπηνειο
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5364
Wink
MEMsound - Σαβ 30 Απρ 2005, 19:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις δίκιο.Sorry
To είδα και το διόρθωσα.
bakclima - Κυρ 01 Μάϊ 2005, 22:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος μπουζοκαλωδια δεν πρεπει να εχουμε;;;;
STELIOS - Δευ 02 Μάϊ 2005, 10:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος μπουζοκαλωδια δεν πρεπει να εχουμε;;;;


Δεν κανεις λαθος, σωστος εισαι. Δεν εχουμε μπουζοκαλοδια γιατι ο πολλαπλασιαστης καθεται ακριβως πανω απ'τα μπουζι και τους στελνει ρευμα κατευθειαν.
bouboulis - Τετ 04 Μάϊ 2005, 14:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά εγώ πάντως τα μπουζί τα άλλαξα στα 60000 χλμ.Σ'αυτά τα χλμ έγραφε το βιβλιαράκι να αλλαχτουν και γι'αυτό τα άφησα τόσο. Αυτό που μ'έκανε εντύπωση είναι ότι μέχρι και την τελευταία βόλτα πριν το συνεργείο το αμάξι έπαιρνε μπρος σχεδόν με μισή μίζα και ποτέ δεν έκανε το παραμικρό. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα μπουζί που άλλαξε τα ζήτησε από την αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο αμάξι και αυτά που του έδωσαν παρόλο που γράφουν πάνω Peugeot κτλ δεν είναι ίδια μάρκα με αυτά που έβγαλε (τα εργοστασιακά του).Επιπλέον με συμβούλευσε να τα αλλάζω πιο νωρίς γιατί τον παίδεψαν αρκετά στο ξεβίδωμα Laughing
kogos - Τρι 26 Ιούλ 2005, 00:14:58
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά ρε παίδες πότε πρέπει να τα αλλάζουμε τα μπουζί;;; κανονικά δεν πρέπει να τα κοιτάνε κάτι τέτοια σε κάθε service??? Έχω αρχίσει και ανυσηχώ μπας και δεν ελέγχουν ότι πρέπει...

Με 307 1.6 έχω κάνει 38.000 χλμ. και δεν τα έχουν αλλάξει... μήπως πρέπει να τους την πω ή να το αφήσω μήπως και ξέρουν καλύτερα;;;

γενικά πιστεύω πως θα ήταν καλό να γράψει κάποιος από τους πιο έμπειρους (γιατί εγώ με θεωρώ άσχετο) κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε:
1. μπουζί
2. λάδια
3. τακάκια φρένων (μην χαλάσουμε και κανα δίσκο Evil )
4. βαλβολίνες
5. ότι άλλο αναλώσιμο ξεχνάω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιος κάτσει και φτιάξει μια μικρή λίστα με αυτά...
ultra-one - Τρι 26 Ιούλ 2005, 10:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
kogos έγραψε:
τελικά ρε παίδες πότε πρέπει να τα αλλάζουμε τα μπουζί;;; κανονικά δεν πρέπει να τα κοιτάνε κάτι τέτοια σε κάθε service??? Έχω αρχίσει και ανυσηχώ μπας και δεν ελέγχουν ότι πρέπει...

Με 307 1.6 έχω κάνει 38.000 χλμ. και δεν τα έχουν αλλάξει... μήπως πρέπει να τους την πω ή να το αφήσω μήπως και ξέρουν καλύτερα;;;

γενικά πιστεύω πως θα ήταν καλό να γράψει κάποιος από τους πιο έμπειρους (γιατί εγώ με θεωρώ άσχετο) κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε:
1. μπουζί
2. λάδια
3. τακάκια φρένων (μην χαλάσουμε και κανα δίσκο Evil )
4. βαλβολίνες
5. ότι άλλο αναλώσιμο ξεχνάω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιος κάτσει και φτιάξει μια μικρή λίστα με αυτά...


Είναι λίγο Off Topic σε αυτό το τόπικ αλλά θυμάμαι λίγα ακόμα και θα το πάω λίγο παραπέρα!

-Φίλτρο Βενζίνης (αν υπάρχει)
-Φίλτρο αέρα
-Φίλτρο γύρης
-Αλλαγή υγρών φρένων
-Αλλαγή ψυκτικού υγρού κινητήρα
-Αλλαγή υγρού ATF για το υδραυλικό τιμόνι
-Λάστιχα παροχής καυσίμου
-Τσιμούχες φρένων
-Φυσερά αξόνων και γραφίτης
-Ιμάντες δυναμό-a/c και εκκεντροφόρου
-Ρουλεμάν τροχών
-Σύνδεσμος εξάτμησης κλπ κλπ κλπ.......

Καλό είναι να μπούν όλα με τους προτεινόμενους χρόνους αλλαγής τους σε άλλο τόπικ.
STELIOS - Τρι 26 Ιούλ 2005, 17:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
kogos έγραψε:
τελικά ρε παίδες πότε πρέπει να τα αλλάζουμε τα μπουζί;;; κανονικά δεν πρέπει να τα κοιτάνε κάτι τέτοια σε κάθε service??? Έχω αρχίσει και ανυσηχώ μπας και δεν ελέγχουν ότι πρέπει...

Με 307 1.6 έχω κάνει 38.000 χλμ. και δεν τα έχουν αλλάξει... μήπως πρέπει να τους την πω ή να το αφήσω μήπως και ξέρουν καλύτερα;;;

γενικά πιστεύω πως θα ήταν καλό να γράψει κάποιος από τους πιο έμπειρους (γιατί εγώ με θεωρώ άσχετο) κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε:
1. μπουζί
2. λάδια
3. τακάκια φρένων (μην χαλάσουμε και κανα δίσκο Evil )
4. βαλβολίνες
5. ότι άλλο αναλώσιμο ξεχνάω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιος κάτσει και φτιάξει μια μικρή λίστα με αυτά...


Oλα αυτα που ρωτας υπαρχουν στα αναλογα topic, οχι στις βλαβες. Ομως μαλλον δεν εχεις προσβαση. Γενικα αν πηγαινεις για service σε αντιπρωσοπια, εκει θα στα αλλαζουν αναλογα με τις οδηγιες της Peugeot. Eδω τηνουμε να τα κανουμε ολα λιγο νωριτερα κυριως για προληπτικους λογους. Παντως για να σου φυγει η απορια σου εχω απαντησει σε PM.
nik_marin - Πεμ 12 Απρ 2007, 10:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
NGK Catalogues IRIDIUM PLATINE 2007
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:33:07
Θέμα δημοσίευσης: μπουζι
καλησπέρα καλή χρονιά

Ήθελα να ρωτήσω στο 20.000χλμ είχα αλλάξει τα μπουζί όλα ο.κ τώρα μετά από 3 χρόνια έχω κάνει 20.000χλμ και τα μπουζί έχουν βγει η ακίδα αλλά και το ηλεκτρόδιο αχνά κόκκινα. Ξέρετε τι μπορεί να σημαίνει αυτό γιατί ο μηχανικός υποστηρίζει ότι είναι από τη πολυκαιρία.
drdino - Κυρ 11 Ιαν 2009, 23:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κόκκινα; Rolling eyes Αυτό συνήθως είναι από πρόσθετα. Έχεις βάλει τπτ στα λάδια ή στην βενζίνη;
Touristas - Δευ 12 Ιαν 2009, 21:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
Από την βενζίνη είναι Wink
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 14 Ιαν 2009, 19:49:36
Θέμα δημοσίευσης: μπουζι
drdino έγραψε:
Κόκκινα; Rolling eyes Αυτό συνήθως είναι από πρόσθετα. Έχεις βάλει τπτ στα λάδια ή στην βενζίνη;


Εβαλα μια φορά προσθετικο στη βενζίνη
outlaw - Δευ 16 Μάρ 2009, 12:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
για να μην ανοιγω νεο θεμα, ας το αναφερω εδω.
το πρωι ξαφνικα αναψε το λαμπακι της μηχανης,που δειχνει βλαβες τροφοδοσιας κτλ., εκανε ενα ρεταρισμα κιολας.
το πηγα κατευθειαν συνεργειο που ειναι και διπλα, και το διαγνωστικο εδειξε βλαβη στον 3 κυλινδρο(κατι για αναφλεξη,), και μια αλλη βλαβη τροφοδοσιας ΜΕΜ αν δεν κανω λαθος.
αλλαξανε τα μπουζι,και πολλαπλασιαστη.
το αμαξι εχει 115.000χλμ και ειναι η δευτερη φορα που αλλαξε ο πολλαπλασιαστης (130ευρω).

θελω να καταληξω,μηπως ηταν περιττο να αλλαχθει, ή οντως επηρεαζεται απο τα μπουζι? γιατι μου φανηκε κοροιδιστικο...
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 16 Μάρ 2009, 20:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
outlaw έγραψε:
για να μην ανοιγω νεο θεμα, ας το αναφερω εδω.
το πρωι ξαφνικα αναψε το λαμπακι της μηχανης,που δειχνει βλαβες τροφοδοσιας κτλ., εκανε ενα ρεταρισμα κιολας.
το πηγα κατευθειαν συνεργειο που ειναι και διπλα, και το διαγνωστικο εδειξε βλαβη στον 3 κυλινδρο(κατι για αναφλεξη,), και μια αλλη βλαβη τροφοδοσιας ΜΕΜ αν δεν κανω λαθος.
αλλαξανε τα μπουζι,και πολλαπλασιαστη.
το αμαξι εχει 115.000χλμ και ειναι η δευτερη φορα που αλλαξε ο πολλαπλασιαστης (130ευρω).

θελω να καταληξω,μηπως ηταν περιττο να αλλαχθει, ή οντως επηρεαζεται απο τα μπουζι? γιατι μου φανηκε κοροιδιστικο...


Πάρε και μια δεύτερη γνώμη δεν χάνεις τίποτα. Όπως γνωρίζεις η εποχές είναι δύσκολες και μερικοί πονηρακηδες το εκμεταλλεύονται
Alexis22 - Δευ 16 Μάρ 2009, 22:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν τα μπουζι για το 207RC??
power - Δευ 16 Μάρ 2009, 22:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι ιδια με του gt 9 ευρω περιπου το ενα.
Λογικα ιδια ειναι.
Alexis22 - Δευ 16 Μάρ 2009, 22:51:12
Θέμα δημοσίευσης:
στ 21000χλμ λογικα δν θα θελουν αλλαγη...λενε στις 40000 αλλα... Laughing
power - Δευ 16 Μάρ 2009, 22:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
στ 21000χλμ λογικα δν θα θελουν αλλαγη...λενε στις 40000 αλλα... Laughing


αλλα αλλαξετα γιατι εχουν αναφερθει διαφορα .....

http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207sparkplugs1.6thp/index.html
outlaw - Δευ 22 Φεβ 2010, 17:35:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μπουζι για 307 1.6 ποσο στοιχιζουν? τον κωδικο τον λεει στο manual να τον ψαξω? Σε κανα δυο συνεργεια που ρωτησα για την αλλαγη μεσα στο σερβις, μου ειπανε, πανε 20 μεχρι 34 ευρω.. στο site του Γκαγκασταθη λεει 2,5 ευρω το ενα. Μεγαλη η διαφορα αν σκεφτουμε οτι τα εργατικα πανε ξεχωριστα.. Γι αυτο καλυτερα να τα αγορασω απο αλλου.
volvos - Δευ 22 Φεβ 2010, 17:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει τοπικ για μπουζι 206 ιιδια εχεις
κα ειναι οντως 10 ευρω τετραδα απο γκαγκα

καλυτερα απο τα μπος και παμφθηνα μη τα φοβασαι Wink
mathanas - Δευ 22 Φεβ 2010, 21:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
στ 21000χλμ λογικα δν θα θελουν αλλαγη...λενε στις 40000 αλλα... Laughing


αλλα αλλαξετα γιατι εχουν αναφερθει διαφορα .....

http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207sparkplugs1.6thp/index.html


Στα 20.000 που τ αλλαξα παντως τα δικα μου ηταν μια χαρα....δεν ειχανε τπτ τραγικο , το μικρο κοστος τους ομως δεν διακιολογει το ρισκο να τα κρατησεις
mufcpavlos - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 19:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
εφτασε το αμαξι μου για σερβις κ αυτα που χρειαζονται αλλαγη ειναι τα λαδια κ τα μπουζι. Τα μπουζι ξερουμε που βρισκονται κ αν ειναι ευκολο να τα αλλαξω μονος?
Pughell - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 20:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
Βρες το DIS...Το ξεβιδωνεις...Ε,ακριβως απο κατω. Laughing Laughing Laughing
mufcpavlos - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 20:18:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βρες το DIS...Το ξεβιδωνεις...Ε,ακριβως απο κατω. Laughing Laughing Laughing


τελεια! τι ειναι το DIS και τι εργαλεια χρειαζομαι για να φτασω μεχρι εκει? (κατσαβιδια, σφυρια, γκασμαδες κλπ)
Pughell - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 20:26:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κατσαβιδι αστερακι για τα torx του DIS(μακροστενο πλαστικο με σιλικονη - πολλαπλασιαστης κοινως) και μακρυ 16αρι μπουζοκλειδο.
Ειναι ρουτινα,απλα καντο με κρυο μοτερ για να σφιξεις αφοβα... Wink
mufcpavlos - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 20:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κατσαβιδι αστερακι για τα torx του DIS(μακροστενο πλαστικο με σιλικονη - πολλαπλασιαστης κοινως) και μακρυ 16αρι μπουζοκλειδο.
Ειναι ρουτινα,απλα καντο με κρυο μοτερ για να σφιξεις αφοβα... Wink


ευχαριστω πολυ!
drdino - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 21:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσεξε επίσης τις μαλ***ες aka τορξάκια του πολ/στη. Εγώ τις πέταξα και έβαλα αλενόβιδες.

Έχεις δυναμόκλειδο ή θα σφίξεις με γωνία;
mufcpavlos - Παρ 28 Μάϊ 2010, 00:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Πρόσεξε επίσης τις μαλ***ες aka τορξάκια του πολ/στη. Εγώ τις πέταξα και έβαλα αλενόβιδες.

Έχεις δυναμόκλειδο ή θα σφίξεις με γωνία;


τελικα μιλησα με ενα φιλο κ θα το παω σε αυτον να το δουμε μαζι. Εχει συνεργειο οποτε λογικα κ ολα τα απαραιτητα εργαλεια Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr