---1100 but I'm biting---
---1100 but I'm biting---
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
---1100 but I'm biting---
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
max έγραψε: |
Ξερει κανεις αν μπορω να βαλω διακυδα μπουζι σε 206 1.1?Στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια μου βαζουν μονοακυδα.Απ'οτι ξερω,μεχρι και πιστονι μπορει να τρυπησει απο ακαταλληλο μπουζι... |
razor έγραψε: |
Σε ποιο σημείο του κινητήρα είναι τα μπουζί? Έψαχα να τα βρω και δεν τα βρήκα. |
Sidobre έγραψε: |
Καλό είναι στην αλλαγή να βάλεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και όχι αυτά που λένε ότι βελτιώνουν τις επιδόσεις διότι ελάχιστα προσφέρουν σε σχέση με τα χρήματά τους.<br> <p></p> |
netblaster έγραψε: |
Τι ειναι καλυτερο απο αποψη αποδοσης, να βαζουμε τα μπουζι μακρας διαρκειας (40000km) ή τα κανονικα??? |
pug206lims έγραψε: | ||
Γινε μελος κ θα μαθεις? ![]() http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5364&sid=ef8af68b5b36171a23c12e5ade5b921c |
bakclima έγραψε: |
Αν δεν κανω λαθος μπουζοκαλωδια δεν πρεπει να εχουμε;;;; |
kogos έγραψε: |
τελικά ρε παίδες πότε πρέπει να τα αλλάζουμε τα μπουζί;;; κανονικά δεν πρέπει να τα κοιτάνε κάτι τέτοια σε κάθε service??? Έχω αρχίσει και ανυσηχώ μπας και δεν ελέγχουν ότι πρέπει...
Με 307 1.6 έχω κάνει 38.000 χλμ. και δεν τα έχουν αλλάξει... μήπως πρέπει να τους την πω ή να το αφήσω μήπως και ξέρουν καλύτερα;;; γενικά πιστεύω πως θα ήταν καλό να γράψει κάποιος από τους πιο έμπειρους (γιατί εγώ με θεωρώ άσχετο) κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε: 1. μπουζί 2. λάδια 3. τακάκια φρένων (μην χαλάσουμε και κανα δίσκο ![]() 4. βαλβολίνες 5. ότι άλλο αναλώσιμο ξεχνάω ![]() ![]() ![]() ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιος κάτσει και φτιάξει μια μικρή λίστα με αυτά... |
kogos έγραψε: |
τελικά ρε παίδες πότε πρέπει να τα αλλάζουμε τα μπουζί;;; κανονικά δεν πρέπει να τα κοιτάνε κάτι τέτοια σε κάθε service??? Έχω αρχίσει και ανυσηχώ μπας και δεν ελέγχουν ότι πρέπει...
Με 307 1.6 έχω κάνει 38.000 χλμ. και δεν τα έχουν αλλάξει... μήπως πρέπει να τους την πω ή να το αφήσω μήπως και ξέρουν καλύτερα;;; γενικά πιστεύω πως θα ήταν καλό να γράψει κάποιος από τους πιο έμπειρους (γιατί εγώ με θεωρώ άσχετο) κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε: 1. μπουζί 2. λάδια 3. τακάκια φρένων (μην χαλάσουμε και κανα δίσκο ![]() 4. βαλβολίνες 5. ότι άλλο αναλώσιμο ξεχνάω ![]() ![]() ![]() ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιος κάτσει και φτιάξει μια μικρή λίστα με αυτά... |
drdino έγραψε: |
Κόκκινα; ![]() |
outlaw έγραψε: |
για να μην ανοιγω νεο θεμα, ας το αναφερω εδω.
το πρωι ξαφνικα αναψε το λαμπακι της μηχανης,που δειχνει βλαβες τροφοδοσιας κτλ., εκανε ενα ρεταρισμα κιολας. το πηγα κατευθειαν συνεργειο που ειναι και διπλα, και το διαγνωστικο εδειξε βλαβη στον 3 κυλινδρο(κατι για αναφλεξη,), και μια αλλη βλαβη τροφοδοσιας ΜΕΜ αν δεν κανω λαθος. αλλαξανε τα μπουζι,και πολλαπλασιαστη. το αμαξι εχει 115.000χλμ και ειναι η δευτερη φορα που αλλαξε ο πολλαπλασιαστης (130ευρω). θελω να καταληξω,μηπως ηταν περιττο να αλλαχθει, ή οντως επηρεαζεται απο τα μπουζι? γιατι μου φανηκε κοροιδιστικο... |
Alexis22 έγραψε: |
στ 21000χλμ λογικα δν θα θελουν αλλαγη...λενε στις 40000 αλλα... ![]() |
power έγραψε: | ||
αλλα αλλαξετα γιατι εχουν αναφερθει διαφορα ..... http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207sparkplugs1.6thp/index.html |
Pughell έγραψε: |
Βρες το DIS...Το ξεβιδωνεις...Ε,ακριβως απο κατω. ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κατσαβιδι αστερακι για τα torx του DIS(μακροστενο πλαστικο με σιλικονη - πολλαπλασιαστης κοινως) και μακρυ 16αρι μπουζοκλειδο.
Ειναι ρουτινα,απλα καντο με κρυο μοτερ για να σφιξεις αφοβα... ![]() |
drdino έγραψε: |
Πρόσεξε επίσης τις μαλ***ες aka τορξάκια του πολ/στη. Εγώ τις πέταξα και έβαλα αλενόβιδες.
Έχεις δυναμόκλειδο ή θα σφίξεις με γωνία; |