PUG έγραψε: |
Θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα για τον εγκεφαλο του rallye,εχει καποιο προβλημα και θελω να τον αλλαξω.Υπαρχει περιπτωση να βρω μια after market λυση?Τι λετε για την peugeot sport,υπαρχει εγκεφαλος και αν ναι ποια η διαφορα με τον κανονικο? |
Sidobre έγραψε: | ||
Μονόφυσος ή τρίφυσος; |
Gr@lly έγραψε: |
Θες να το ξανασκευτείς....
Τιμή στις 14-3-07 εγκέφαλος Peugeot Sport 1100E.. Φιλική τιμή... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
620E κανει ο mini group A μαστορα. ![]() Αν δεν εχεις εκκεντροφορους,η διαφορα ειναι αξιοσημειωτη στο ενδιαμεσο φασμα(πολυ ροπη και αποκριση) αλλα σαν απολυτο νουμερο αλογων δεν εχει και τρελλη διαφορα...Με το ζορι να εχει 5 αλογα στο peak. Εκτος αυτου θα παρατηρησεις τρελη καταναλωση,σβησιμο στο ρελαντι και πιθανοτατα και σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα και βουλωμενο καταλυτη. ![]() ![]() ![]() Αυτα για τον αν εισαι μονοφυσος. Αν εισαι τριφυσος,το ξεχνας το παραπανω σεναριο. ![]() |
Gr@lly έγραψε: |
Θες να το ξανασκευτείς....
Τιμή στις 14-3-07 εγκέφαλος Peugeot Sport 1100E.. Φιλική τιμή... ![]() ![]() ![]() ![]() |
PUG έγραψε: | ||||
Τριφυσος ειναι και εχω προβλημα με τα βεντυλατερ δεν δουλευουν σωστα. |
PUG έγραψε: | ||
Ο δικος του απο την peugeot κανει 834e αν παρω της peugeot sport θα εχει καμια διαφορα ιπποδυναμης? |
Sidobre έγραψε: | ||||||
Υπάρχουν τρείς λύσεις. 1. Βρίσκεις ένα από παλιατζίδικο (αρκεί να μην είναι κλειδωμένος) και τον τοποθετείς. Αυτό για να γίνει θα πρέπει να αφαιρέσεις όμως το immobilizer γιατί δεν γίνεται να κάνεις αρχικοποίηση 2. Παίρνεις από την Peugeot ένα καινούργιο εγκέφαλο και τον χρυσοπληρώνεις για να σου κάνουν αρχικοποίηση (κλειδιά, immobilizer κλπ) 3. Παίρνεις από την ίδια την Marelli τον εγκέφαλό σου, με την προϋπόθεση ότι έχεις γνωστό στην Peugeot που θα σου κάνει αρχικοποίηση. Το κόστος από την marelli είναι το 1/3 από αυτό της Peugeot (νομίζω είναι γύρω στα 300 ευρώ). |
Lef205 έγραψε: |
Τασο μου το παιδι λεει οτι εχει τριφυσσο, ο τριφυσσος δεν ειναι bosch? |
Pughell έγραψε: |
Εχει βγαλει και καποια Sagem... ![]() Απο την στιγμη που ειναι τριφυσο παντως,σκουρα τα πραγματα... Ψαξε για εναν μεταχειρο φιλε,πουλιουνται καποιοι κοντα στα 300Ε οποτε θα την βγαλεις σχετικα φτηνα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εχει βγαλει και καποια Sagem... ![]() ) |
Sidobre έγραψε: |
Αμα βρεις ραλλύ με sagem τί να σου πω... Μόνο ραλλύ δεν θα είναι! ![]() ![]() ![]() Οχι Στέλιε, μόνο αυτούς τους δύο κωδικούς έχει. Μεταχειρισμένο βρίσκεις και με 200 αλλά πρέπει να κοπεί εσωτερικά η σύνδεση του immobilizer. Αν μπορεί να κάνει την αρχικοποίηση κάποιος, τον συμφέρει να πάρει καινούριο από την Marelli... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βασικα για την κωδικοποιηση εγω μιλαω για μονοφυσο,για τριφυσο δεν ξερω τι ακριβως παιζει.
Sagem παντως εβγαλε μετακυ 2001 και 2002 καποια λιγα κομματια,ειχε ενας φιλος μου τετοιο. |
Pughell έγραψε: |
Ρε και ο Sagem 3φυσος ειναι,απλα κυκλοφορησαν ελαχιστα... ![]() Αν ρωτησεις και στο 106 club θα δεις οτι καποια παιδια εχουν Sagem... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θες να σου πω και πινακιδα αυτοκινητου μηπως το βρουνε μεσα απο το συστημα τους οι ηλιθιοι; ![]() Το ειδα με τα ματια μου για αυτο στο λεω... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω....
είναι και αυτό Urban Legend Oπως και πολλά άλλα τέτοια που κατα καιρούς έχουν ακουστεί... Για να είμαι και σίγουρος, το κοιτάξαμε και στην ίδια την Peugeot. Δεν υπάρχουν στοιχεία σε ραλλύ και GTi με Sagem. ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Τάσο άστο καλύτερα... ο δικό μου το 206 είχε sagem... Kai τότε με κράζατε αλλά έχει sagem. Και όποιος δίσπιστος να τον πάω να το δει το αμάξι . |
salex έγραψε: |
Εδώ στη συνάντηση της Πέμπτης πληροφορήθηκα για την ύπαρξη εγκεφάλων ΜΕ7.4.5 σε 206 GTi, εγκέφαλοι οι οποίοι μέχρι τώρα υπήρχαν στα C2 VTS. |
PUG έγραψε: |
Τα βεντυλατερ οταν σας λεω δεν δουλευουν σωστα εννοω οτι μπαινουν σε λειτουργια πιο συχνα απο οτι το κανονικα |
PUG έγραψε: |
και εχει και αρυθμιες στο ρελαντι. |