Miltellas έγραψε: |
Βασίλη, απάντηση στις απορίες σου μπορείς να βρεις είτε σε μία από αυτές τις σελίδες http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=242&start=1380 και http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=460, είτε σε μία από αυτές http://www.106sportclub.gr/forums/viewtopic.php?t=127&start=1608 και http://www.106sportclub.gr/forums/viewtopic.php?t=230&start=276.
Για μένα είναι πολύ εύκολη η απάντηση δεδομένης της χρήσης που κάνεις. Το μόνο εμπόδιο στο να δεις θεαματικό αποτέλεσμα είναι το να μην βρίσκεται σε καλή μηχανική κατάσταση το σασμάν σου ή ο κινητήρας σου. Οι εκκινήσεις από στάση ταλαιπωρούν φοβερά το σασμάν σου, ευτυχώς αν αλλάζεις σωστά συνήθως την ακούει πρώτα το ρουλεμάν δίσκου-πλατό (φτηνό εξάρτημα αλλά θέλει κατέβασμα το σασμάν) και έτσι συμμαζεύεσαι κάπως - αλλά αν επιμένεις τελικά δεν σώζεσαι. Το κακό είναι ότι εως τώρα δεν είχες τις κατάλληλες βαλβολίνες (πώς το ξέρω;) αλλά έτσι δεν είμαι σίγουρος για το τί θα καταφέρεις να δεις τελικά ως αποτέλεσμα. Επί της ουσίας... ναι, υπάρχει κορυφαία βαλβολίνη για σένα όπως και λιπαντικό κινητήρα. |
Miltellas έγραψε: |
Βασίλη, απάντηση στις απορίες σου μπορείς να βρεις είτε σε μία από αυτές τις σελίδες http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=242&start=1380 και http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=460, είτε σε μία από αυτές http://www.106sportclub.gr/forums/viewtopic.php?t=127&start=1608 και http://www.106sportclub.gr/forums/viewtopic.php?t=230&start=276.
Για μένα είναι πολύ εύκολη η απάντηση δεδομένης της χρήσης που κάνεις. Το μόνο εμπόδιο στο να δεις θεαματικό αποτέλεσμα είναι το να μην βρίσκεται σε καλή μηχανική κατάσταση το σασμάν σου ή ο κινητήρας σου. Οι εκκινήσεις από στάση ταλαιπωρούν φοβερά το σασμάν σου, ευτυχώς αν αλλάζεις σωστά συνήθως την ακούει πρώτα το ρουλεμάν δίσκου-πλατό (φτηνό εξάρτημα αλλά θέλει κατέβασμα το σασμάν) και έτσι συμμαζεύεσαι κάπως - αλλά αν επιμένεις τελικά δεν σώζεσαι. Το κακό είναι ότι εως τώρα δεν είχες τις κατάλληλες βαλβολίνες (πώς το ξέρω;) αλλά έτσι δεν είμαι σίγουρος για το τί θα καταφέρεις να δεις τελικά ως αποτέλεσμα. Επί της ουσίας... ναι, υπάρχει κορυφαία βαλβολίνη για σένα όπως και λιπαντικό κινητήρα. |
o-400 έγραψε: |
Καλησπερα..οπως εχω ξανα πει ειμαι καινουριος και μεχρι να γινω μελος εδω πιστευα οτι ειχα ψαχτει αρκετα στο θεμα με τα rally 106!!ειναι απο τις λιγες φορες που χαιρομαι που επεσα εξω!!λοιπον να σας πω 2 πραγματακια πρωτα και μου απαντατε....!το ραλλακι μου ειναι εκκεντροφορατο με PT51 και 11,5/1 συμπιεση,προγραμμα κτλ.επειδη μενω μακρια απο την εδρα μου και το τελευταιο που θελω ειναι να παθαινω ζημιες θα ηθελα να μου δωσετε τα <<φωτα>> σας σε μερικα πραγματακια.
Τι λαδι να χρεισιμοποιησω;με γνωμονα οτι θα αλλαζει περιπου καθε 4000-5000χλμ η και ποιο πριν εαν χρειαζετε,να ανεβαζει αρκετα ποιο γρηγορα στροφες ο κινητηρας,η θερμοκρασια να μην φτανει στο θεο!!ΕΠΙΣΗΣ μια αλλη πονεμενη ιστορια ειναι και το λαδι του κιβωτιου ταχυτητων......εχω αλλαξει 7 μεχρι τωρα και απο οτι βλεπω δεν θα σταματησω....αλλα τουλαχιστον να το προστατευω οσο το δυνατον καλητερα.εχετε υποψην οτι δεν το δουλευω με καρφωτες...αλλα παρολα αυτα σπανε!!!ειδικα αυτη η ατιμη η δευτερα!τι βαλβολινη να χρεισιμοποιησω;θα εχει την αισθηση το σασμαν ποιο σφιχτο;; θα ηθελα να επισημανω οτι το αυτοκινητο στηνετε συχνα στα φαναρια και με ενδιαφερη πολυ η πολυστροφια μιας και ο μεσος ορος υποδυναμης των αυτοκινητων εχει ανεβει και τα στηνουμε μοναχα για 400 μετρα.αρα σημαντικο ρολο παιζει ποιος ανεβαζει ποιο γρηγορα στροφες και ποιος ξεκολαει ποιο γρηγορα στην εκκινηση. *ελπιζω να μην εγινα κουραστηκος. ΦΙΛΙΚΑ Βασιλης. |
o-400 έγραψε: |
και ποιο ειναι αυτο το κορυφαιο;;διαβασα τοσες πολλες γνωμες!!!!!!!!! |