PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 207 - Εισαγωγή / Εξαγωγή σε 207 1,6 16ν (TU5JP4) 110hp

PUG207 - Τρι 06 Μάρ 2007, 00:44:13
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Εισαγωγή / Εξαγωγή σε 207 1,6 16ν (TU5JP4) 110hp
Question ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ PUG 207 1.6 (16V)..ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ 11000+ ΧΛΜ ΨΑΧΝΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΕΨΩ ΛΙΓΟ..ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ....ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ!!!!!
DIMCHRI - Τρι 06 Μάρ 2007, 06:44:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: PUG207 ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΕΞΑΓΩΓΗ
PUG207 έγραψε:
Question ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ PUG 207 1.6 (16V)..ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ 11000+ ΧΛΜ ΨΑΧΝΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΕΨΩ ΛΙΓΟ..ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ....ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ!!!!!


δώστο και πάρε το turbo να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
PUG207 - Τρι 06 Μάρ 2007, 08:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
NAI ΑΛΛΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ Κ ΠΑΛΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ...ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ..ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΕΣΩ-ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΕΙ?? ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΧΤΑΠΟΔΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ Κ ΓΚΡΟΥΠ Ν ΤΕΛΙΚΟ..ΙΣΧΥΕΙ ΟΤ Ι ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΠΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ?? ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΝΕΙΣ?? (ΤΟ ΟΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΠΑΝΤΩΣ Κ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ GT...EINAI H MAΥΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ)
sps - Τρι 06 Μάρ 2007, 09:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκινα να διαβαζεις αυτο το τοπικ, και εδω ειμαστε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319
drdino - Τρι 06 Μάρ 2007, 10:00:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: PUG207 ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΕΞΑΓΩΓΗ
DIMCHRI έγραψε:
PUG207 έγραψε:
Question ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ PUG 207 1.6 (16V)..ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ 11000+ ΧΛΜ ΨΑΧΝΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΕΨΩ ΛΙΓΟ..ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ....ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ!!!!!


δώστο και πάρε το turbo να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...


+1

Ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις, και άσε τις σκούπες, τα φαράσια και τα ξεσκονόπανα.

Το μοτέρ αυτό γαζώνει. Cool

Και αν κρίνω και από του cooper s, ίδιο με το οποίο θα φοράει το rc, θα γαζώνει διπλά. Laughing
MEMsound - Τρι 06 Μάρ 2007, 18:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνήσω 1000%...

αν παρόλα αυτά έχεις το μικρόβιο της βελτίωσης να το έχεις υπόψην σου από πριν ότι κάποια στιγμή θα έχεις δώσει περισσότερα χρήματα από το να το είχες πάρει καινούργιο το gt (ή σχεδόν τέλος πάντων) και το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα υποδεέστερο (αν όχι σε όλους τουλάχιστον σε κάποιους τομείς πχ αξία μεταπώλησης/αξιοπιστιά/ευχρηστία κλπ κλπ) + το γενικό κόπο για να το φτιάξεις...

από κει και πέρα η κλασσική πλέον λύση για το μοτερ σου ακολουθεί την συνταγή που κάνουν οι περισσότεροι με τα 206 1,6 16ν =
ελευθερο φίλτρο (υπομονή αν δεν έχει βγει ήδη κάτι θα βγει όπου να ναι)
+ ραλλοχτάποδο (η χειροποίητο παραπλήσιας σχεδίασης)
+ μεταφορά του καταλύτη από κάτω
+ ένα μεσαίο
+ 1 τελικό ελεύθερα
+ (αν θες) 2 ραλλοεκκεντροφόρους)

και πας χονδροειδώς υπολογισμένα στα 130 παρά κάτι ps (δεν έχει σημασία η μέγιστη ισχύς αλλά οι σαφώς βελτιωμένες καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης που θα δεις Wink )

Για πρόγραμμα δεν ξέρω τι εγκεφαλο φοράει το 207 (αν και προς το παρόν εγώ θα έλεγα να μην μπεις σε αυτή την διαδικασία = δες το χωρίς και μετά βλέπεις)
DIMCHRI - Τρι 06 Μάρ 2007, 21:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
και βέβαια μετά από καμιά εβδομάδα θα λες ότι δεν είσαι ικανοποιημένος με την βελτίωση αυτή και ότι θέλεις και άλλους ίππους αλλά μάταια....

για πάνω από 130 θέλεις 5000 με αμφίβολο αποτέλεσμα.... Να θυμίσω ότι κάποιοι εδώ που έχουν υπερβεί τους 130 έχουν χάσει κάποιες από τις ηλεκτονικές ευκολίες του του του τους ένω κάποιοι άλλη κυκλοφορούν με το check engine μονίμως αναμένο γιατί ο βελτιωτής το ΄ξερε αλλά δεν το ανέφερε ότι σου μίλαγε για τα "πράσινα άλογα "όπως λέει και ο πρόεδρος...
PUG207 - Τετ 07 Μάρ 2007, 08:22:00
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ..ΣΩΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ GT ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ(ΤΟΥ RC AKOMA ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!) ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Κ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ "ΑΛΜΑΤΑ"..
DIMCHRI - Πεμ 08 Μάρ 2007, 00:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
αφού σκέφτεσαι να πετάξεις λεφτά τι δεν είσαι έτοιμος για άλματα;;; Question
bagosgt - Δευ 19 Νοέ 2007, 21:19:29
Θέμα δημοσίευσης:
οντωσ.οποτε ξεκινα με εξατμιση ολοκληρη,οχι χταποδι για αρχη,προγραμμα,φιλτρο,κεντροφορουσ κ αμα θεσ ακομα περισοτερα τοτε πασ σε ενα τετραπεταλουδο.εχει φτιαξει ο κολιτοσ μου ενα σαξο κ γαζωνει Laughing
manos207 - Σαβ 15 Δεκ 2007, 03:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
για εισαγωγη εχω βαλει ενα φιλτρο της kn. ψαχνω εδω και καιρο για εξατμιση (καζανακι-τελειωμα) στα κλασικα remus - sebring αλλα δεν εχουν βγαλει ακομα τιποτα για βενζινοκινητηρα (207 1.6 με 110)... εχει κανεις τιποτα υποψιν του??????????????????
Stevon - Σαβ 15 Δεκ 2007, 10:50:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνο η δημοσίευση σου μεταφέρθηκε στο σωστό topic.


Έκ της Mod-Team
Stevon


Thnx Steve Wink
red_storm - Τετ 30 Ιαν 2008, 03:34:25
Θέμα δημοσίευσης:
manos207 ποιο ακριβώς είναι το φίλτρο σου? Το φιλτροκούτι το έβγαλες? Είδες διαφαρά? Λένε ότι όταν βάζεις φίτρο πιο ελεύθερο στις ψηλές στροφές είσαι νεκρός. Αληθεύει? Αν μπορείς βάλε μια φωτο.

Για βελτίωση εξαγωγής αλλάζεις χταπόδι μεσαίο και τελικό έτσι? Ξέρει κανείς πόσο στοιχίζει?
PUG207 - Δευ 14 Απρ 2008, 23:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τις καλημερες μου...Το full συστημα μπηκε η σκουπα κ αυτη (παει προσς αντικατασταση βεβαια με ελευθερο φιλτρο!!)..κ τα υπολοιπα εν καιρο(εκκεντρα ροικη προγραμμα κτλ...). Αλλα ρε παιδια απο που να βαλουμε φρεσκο αερακι στο φιλτρο στο 207?? ειναι τιγκα το ριμαδι μπροστα...κ μια ιδεα αν ειναι σωστη...καλυμα carbon στο φιλτρο??? (μονωση)Το βλεπεται καλο σαν ιδεα? κ τα φωτα σα ςαπο που θα παρω αερακι!!! Ευχαριστω
Randy - Σαβ 14 Μάρ 2009, 18:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Λένε ότι όταν βάζεις φίτρο πιο ελεύθερο στις ψηλές στροφές είσαι νεκρός


Shocked Shocked Shocked Shocked

Οχι και νεκρός ρε φίλε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr