PSClub - Hellas
Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 Προβληματα
Αλεξ@νδρος - Κυρ 21 Απρ 2002, 18:30:37
Θέμα δημοσίευσης: 206 Προβληματα
καλες οι βελτιωσεις δεν λεω αλλα πρωτα απ'ολα πρεπει το μηχανημα να δουλευει σωστα.Γι'αυτο ας αναλυσουμε τα προβληματα που εχει ο καθενας μας αντιμετωπισει.Και ξεκινω:Συνολο KM 33000
1.Διακοπες κινητηρα στο φρεναρισμα(αναβει το λαμπακι του εγκεφαλου)ο κινητηρας παιρνει μετα μπρος κανονικα.Συνηθισμενο προβλημα σε 206 106 προ 2001.οι Εγγλεζοι 206ακηδες λενε οτι φταιει το potentionmeter και το stepper motor(τι ειναι αυτα?)Εμενα στον Λαμπρακη (peugeot κρητης)μου ειπαν οτι φταιει ο πολλαπλασιαστης και μου τον αλλαξαν δωρεαν με αναβαθμισμενη εκδοση.Εχω κανει 3000κμ χωρις προβλημα
2.Κελαιδισμα κινητηρα(ηχος σαν αιδονι-ηχος σαν diesel)αιτια φαγωμενο ρουλεμαν-αλλαγη τα σκασαμε τα φραγκα
3.Τριξιμο πισω καθισματος(κοινο σε ολα τα 206 απο οτι εχω ψαξει)δεν το εχω διορθωσει
4.Σφυριγμα ιμαντα οταν μπει μπροστα ο κλιματισμος η οταν αυξηθουν οι απαιτησεις σε ρευμα(σταματα μετα απο μερικα μετρα)δεν διορθωθηκε παρα τα σφιξιματα χαλαρωματα του ιμαντα
5.Στραβωμενο χαμογελο(αυτο το εχω αναφερει)βρισκομαι σε αντιδικια με την αντιπροσωπια για να μου το αλλαξουν δωρεαν (μεχρι να μπει η σιτα)
6.Το λαστιχο στο κατω μερος της εμπρος ποδιας εχει φυγει στις ακρες(μετα και απο κατι χωματοδρομους στην Μηλο)απο οτι ειδα ειναι ενισχυμενο με συρραπτικο!!!!Το ξαναβαζω με το χερι στην θεση του
αυτα προς το παρον περιμενω τα δικα σας Edited by: alexandros at: 4/21/02 7:46:53 pm
Vini - Δευ 22 Απρ 2002, 06:21:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
ALEXANDRE TΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ 700km
2.Κελαιδισμα κινητηρα(ηχος σαν αιδονι-ηχος σαν diesel)αιτια φαγωμενο ρουλεμαν-αλλαγη τα σκασαμε τα φραγκα
To έχω και εγώ όταν η μηχανή είναι σε λειτουργία πάνω από 1 ώρα και το αυτοκίνητο κινείται. Το πήρα είδηση όταν πάω να το βάλω στο γκαράζ και το άκουσα με χαμηλή ταχύτητα....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ....
3.Τριξιμο πισω καθισματος(κοινο σε ολα τα 206 απο οτι εχω ψαξει)δεν το εχω διορθωσει
Το είχα και εγώ....Βρήκα ότι είναι το σκληρό πλστικό μανταλάκι που μαγκώνει πάνω στο σίδερο για να πιάσει το κάθισμα. Διορθώθηκε εντελώς με ειδική ταινία αυτοκόλλητη πάνω στο μέταλλλο. Επί μια βδομάδα δεν έχω ακούσει κάτι.
4.Σφυριγμα ιμαντα οταν μπει μπροστα ο κλιματισμος η οταν αυξηθουν οι απαιτησεις σε ρευμα(σταματα μετα απο μερικα μετρα)δεν διορθωθηκε παρα τα σφιξιματα χαλαρωματα του ιμαντα
Το έχω και εγώ. Στην Peugeot μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατί ο ανεμιστήρας του AC ή του Clima πριν την κανονική λειτουργία κάνει κάποιο έλεγχο στροφών μέχρι να πιάσει τις κανονικές στροφές....Αυτό το διάστημα δημιουργεί και το θόρυβο....
ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ (2) & ΤΟ (3) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
DimiP - Δευ 22 Απρ 2002, 09:01:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΑΜΕΝΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΜΟΥ.
ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ) ΠΟΛΛΑ 206 ΣΒΗΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ SAGEM ΕΙΝΑΙ ΣΑΒΟΥΡΕΣ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ.
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ 60 ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΧΛΜ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ?
ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΛΑΙΔΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΘΟΡΥΒΟΥ ΑΠΟ ΕΞΑΤΜΗΣΗ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΤΩΡΑ). ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ?
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ?
VINI, TI ΛΕΣ ? DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Vini - Δευ 22 Απρ 2002, 19:40:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
Συνήθως το Κελαιδισμα κινητηρα
είναι
α. φαγωμενο ρουλεμαν....αυτό μάλλον μετά από πολλά χιλιόμετρα
β. ιμάντας.....θέλει λαδωματάκι ή σιλικόνη(γρασσάκι)...εμφανίζεται σε περιόδους ζέστης...και το είχε και το Coupe....ακούγεται και σε ρελαντί με κρύα μηχανή....
A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
zpoul - Πεμ 25 Απρ 2002, 00:11:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
Λοιπόν τα δικά μου:
1) Προβληματική κατα καιρούς η επιλογή της πρώτης ταχύτητας. Μέτα από 2 service δεν έχει λυθεί ικανοποιητικά.
2) Ευχαριστώ που μου ανοίξατε τα μάτια: Και εμένα οι μπροστινές γρύλιες έχουν στραβώσει και έβριζα (τζαμπα προφανώς) για τους κοτσαδόρους.
3) Επίσης έφυγε από τη μια πλεύρα της μάσκας το πλαστικό μαρσπιεδάκι αλλά στην CONDOR μου το ξανακόλλησαν (δεν πήραν και λεφτά για αυτό, κουβαρντάδες τα άτιμα). Τώρα δεν μου κρέμεται τίποτα.
4) Κάποια στιγμή, στο εντελώς ασχετο κάηκε η ασφάλεια του ανεμιστήρα για τη θέρμανση του εσωτερικού
5) Το πιο κουφό. Το δεξί μικρό φως καποια στιγμή δεν άναβε, και δεν λέω κάηκε γιατι μετά από κανένα μήνα αυτοδιορθώθηκε (και δεν έχει και multiplexing).
6) το εσωτερικό πόμολο του συνοδηγού και η ασφάλεια, οταν κάνει κρύο, υπολειτουργουν. Αλήθεια εχεί συμβεί σε άλλον αυτό;
7) εντάξει το πίσω κάθισμα τρίζει
οι επενδύσεις των καθισμάτων μμμμ κανένα 2χρόνο τους δίνω.
9) κάποιοι μικροτριγμοί από το αμάξωμα και τον κινητήρα στις χαμηλές στροφές, οχι ιδιαιτέρως ενοχλητικοί.
Αυτά από το μέτωπο.
DimiP - Πεμ 25 Απρ 2002, 19:28:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
ΡΕ ΖPOUL ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ BINGO.
ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΕΣ ΓΡΙΛΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ 1ης ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ.
ΤΑ 2 ΑΠΟ ΤΑ 4 ΠΙΟ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ 206.
ΚΑΛΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ?
ΚΑΛΑ Ο ΜΑΛΑ$$$ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗς ΤΗΣ PEUGEOT ΟΤΑΝ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ (ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΑΝ ) ΤΑ 206 ΤΙ ΕΚΑΝΕ? ... ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΤΣΙ? ....
ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ THS PEUGEOT?
ΟΧΙ OTI TΡΙΖΕΙ ΤΟΣΟ (ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΚΑΙ PUNTO) ΑΛΛΑ... DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
jimlock - Πεμ 25 Απρ 2002, 19:52:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ??????????
-ke emena kamia fora i proti den kouboni eukola....( sto passat tou patera mou ine poli hiroteri i katastasi me tin proti.. opote sto 206 pote de me enohlise ipervolika!!!!!)
-ke emena mou trizi piso kamia fora...ohi panta vevea...
-auto pou ine spastiko merikes fores ine otan klidoni to timini ke sou vgeni i pisti gia na to xeklidosis me to klidi....prepi na mathis tin tehniki...ala ke pali... ..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Αλεξ@νδρος - Πεμ 25 Απρ 2002, 20:45:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: 1st GEAR
εαν κινεισαι με καποια συγκεκριμενη ταχυτητα κοντα στα 5 με 10km η πρωτη οντως κουμπωνει δυσκολα .Μηπως ομως ειναι ετσι επιτηδες ρυθμισμενο απο το εργοστασιο?Κατα τ'αλλα δεν εχω κανενα προβλημα με το κιβωτιο οι αλλαγες γινονται και με το ενα δακτυλο γιαυτο παραξενευομαι που λετε για αλλαγη λαδιων
jimlock - Πεμ 25 Απρ 2002, 23:26:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: 1st GEAR
den ehis adiko gia auto pou les alex...bori ontos na ine rithmisi tis peugeot...pantos emena se kamia periptosi den me enohli toso oste na to "piraxo".. ..a light tha burns twice as bright burns half as long..
Sidobre - Πεμ 25 Απρ 2002, 23:44:56
Θέμα δημοσίευσης: Σπίτια δεν έχετε;
Ε; τι ώρα είναι αυτή;
Τέλος πάντων, για νας βοηθήσω με τα κιβώτια της Peugeot, είναι γενικό το "πρόβλημα". το κάνει και σε 106 και 306, 307 κτλ.
Καταρχήν δεν είναι πρόβλημα. Το κιβώτιο γενικά είναι σφικτό και κάνει τέτοια. Οσο αφορά την πρώτη, το συγχρονιζέ της είναι τέτοιο που εμποδίζει την εισαγωγή της πρώτης αν κινήται το αυτοκίνητο. Πάντως εξακολουθεί να το κάνει ακόμα και το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
Το πρόβλημα βελτιώνεται λίγο, αλλάζοντας βαλβολίνη αλλά μην περιμένετε και πολλά. Περισσότερο ψυχολογικά θα προσφέρει.
Σε μερικά κιβώτια έχει παρουσιαστεί εκτός από την δυσκολία της πρώτης και ένα γρατζούνισμα σε πρώτη και δευτέρα. Πάλι το συγχρονιζέ. Βελτιώνεται με βαλβολίνη.
Τα κιβώτια είναι και η αχίλλειος πτέρνα της Peugeot. Xαλάνε γενικά εύκολα άμα τα ζωρίσεις. Πάντως εγώ έχω αλλάξει ήδη τις βαλβολίνες με Motul Gear 300 και μπορώ να πώ ότι έχει βελτιωθεί λίγο, ιδιέταιρα όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο.
Nikel - Παρ 26 Απρ 2002, 01:42:14
Θέμα δημοσίευσης: Axxxxxxxxxxxx
Ax ti na poume kai emis oi ptoxi katoxoi ton CC gia provlimata.... 
zpoul - Δευ 29 Απρ 2002, 11:24:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: Axxxxxxxxxxxx
Φίλε Nikel7 μην μας χαλάσεις το... όνειρο
Vini - Τρι 07 Μάϊ 2002, 07:42:09
Θέμα δημοσίευσης: 206 ΚΕΛΑΙΔΪΣΜΑΤΑ
KAΛΗΜΕΡΑ....& ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ......
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ...
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΑΤΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΕΛΑΪΔΙΣΜΑ....
ΟΜΩΣ! ΤΟ ΚΕΛΑΪΔΙΣΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΚΑΠΟΥ ΣΤΙΣ ΡΟΔΕΣ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ....
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (2η ΚΑΙ 15-25ΧΛΜ/ΩΡΑ) ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΛΑΪΔΙΣΜΑ....
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
zpoul - Τρι 07 Μάϊ 2002, 14:10:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ΚΕΛΑΙΔΪΣΜΑΤΑ
Vini αγόρι μου, μην ανυσηχείς, ενα κελαϊδισμα με τα χαρακτηριστικα που αναφέρεις, το έχω και εγώ εδώ και 5000km και ακόμα δεν μου έχει προκαλέσει κανένα πρόβλημα
. Και εγώ νομίζω οτί προέρχεται από τον άξονα, όταν κρεμάει η 2η ταχύτητα (1200 στροφές) αλλά δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία. Στο επόμενο service θα δούμε.
Vini - Τρι 07 Μάϊ 2002, 15:39:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ΚΕΛΑΙΔΪΣΜΑΤΑ
Σίγουρα ZPOUL δεν ανησυχώ αλλά είναι ιδαίτερα εκνευριστικό....
Το ακούω με ανοικτό το παράθυρο και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι....Λες και κουβαλώ μαζί μου κλουβί με καναρίνια (το κλουβί με τις τρελές!)
Λοιπόν! Κύριοι! Εχω κάνει ακριβώς 1700χιλιόμετρα! Σε 300 χιλιόμετρα πάω συνεργείο για λάδια & βαλβολίνες (ΜΟΤUL φυσικά)...δηλαδή αυτή ή την άλλη εβδομάδα....
Ε! Τότε θα λύσω και το πρόβλημα του κελαϊδίσματος αλλιώς αν δεν βρει τη λύση ΣΤΑ ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ θα πάω και θα παρατήσω το 206 έξω από το συνεργείο του ΝΤΑΣΙΟΥ.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
DimiP - Τρι 07 Μάϊ 2002, 20:52:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ΚΕΛΑΙΔΪΣΜΑΤΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!
ΡΕ ΣΕΙΣ ΒΑΛΤΕ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΟΧΙ ΚΕΛΑΪΔΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ.
ΣΩΣΤΟΟΣΣΣΣΣΣ? DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Sidobre - Τετ 08 Μάϊ 2002, 08:30:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ΚΕΛΑΙΔΪΣΜΑΤΑ
Ενας μεταλλικός θόρυβος ανακαλύφθηκε να κάνει το προστατευτικό της εξάτμισης. Είναι ένα αλουμινένιο προστατευτικό πάνω από την εξάτμιση κουμπωμένο με κλίπ που λασκάρουν εύκολα. Τουλάχιστον εμένα από εκεί "κελαϊδάει". Μετά κοίταξε και την βάση (τα λαστιχάκια) της μηχανής που "πάσχει".
pezomania - Πεμ 09 Μάϊ 2002, 06:49:24
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ! ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΩ (ΧΘΕΣ) ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΕΛΕΝΧΟ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1. ΚΑΠΑΚΙ, ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ! ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ 3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ Η ΘΑ ΑΛΑΧΘΕΙ ΜΟΝΟ Η ΦΛΑΤΖΑ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΠΑΚΙ!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΟ ΣΤΑ 1.6 16V!!! ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΝΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΑΖΟΥΝ!
2. ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ!! ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ!
Α! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ;;
Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:01:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: εμπρος φλας
Απιστευτο!Το εμπρος Δεξι φλας ειναι πιο ανοιχτοχρωμο απο το Αριστερο! ---1100 but I'm biting---
Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:10:41
Θέμα δημοσίευσης: Χρωματοδιαφορά, στο δικό σου?
Στο δικό σου Alexandre?
Mεταχειρισμένο το πήρες το 206?
Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:49:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χρωματοδιαφορά, στο δικό σου?
Ολοκαινουργιο και ηταν και σε γκαραζ οποτε να το ξεβαψε ο ηλιος αποκλειεται(μιλαμε για το λαμπακι ετσι?) ---1100 but I'm biting---
Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:01:21
Θέμα δημοσίευσης: Mήπως?
Μήπως έχει κουνηθεί η λάμπα και αλλοιώνεται το φως της κατά την αντανάκλαση στο εσωτερικό ασημένιο τοίχωμα?
Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:14:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Mήπως?
Καλη Σκεψη αλλα δεν θα ελαττωνοταν η φωτεινοτητα?στο επομενο Σερβις θα το ελεγξω ---1100 but I'm biting---
Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:39:51
Θέμα δημοσίευσης: φωτινότητα...
alexandre συνήθως η διαφορά σε φωτεινότητα σε κίτρινα χρώματα τα παρουσιάζει ποιο ανοικτά ή ποιο σκούρα....
Για κοιταξέ το....
Φυσικά υπάρχει και η περίπτωση τα τοιχώματα να έχουν πιάσει υγρασία ή σκόνη οποτε δεν γίνεται καλή η αντανάκλαση....κοίταξε και αυτό!
zpoul - Τετ 22 Μάϊ 2002, 17:26:13
Θέμα δημοσίευσης: Re: φωτινότητα...
Φίλε Alexandros
και έγω είχα και έχω την ίδια αίσθηση... Οτάν βλέπω τα μπροστινά φλασάκια νομίζω πως έχουν διαφορετική απόχρωση πορτοκαλί. Δεν με απασχόλησε όμως ποτέ ιδιαίτερα. Τώρα, δεν ξέρω αν στην δικία σου περίπτωση είναι εντονότερο, αλλά εγώ σκέφτηκα πως είναι μια γαλλική ιδιαιτερότητα και δεν το κούρασα περισσότερο. Λες να είναι πρόβλημα των δικών μας απλών και ταπεινών 1.1?
Vini - Τετ 22 Μάϊ 2002, 17:59:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: φωτινότητα...
O SIDOBRE στο δικό του ΧS είχε προβλημα με εισαγωγή νερού στο θάλαμο φωτών μπροστά....το νερό αυτό γίνεται υγρασία, αργότερα, στα τοιχώματα και μετά γίνεται άλατα που αλλοιώνουν το χρώμα αντανάκλασης....
Φυσικά λόγω εγγύησης ο SIDOBRE το άλλαξε όλο το σύστημα θαλάμου (λαμπες κλπ....) γιατί πλέον θεωρείται και επικίνδυνο για βραχυκύκλωμα...
A.M.A.N....Το Κάθαρμα!
Αλεξ@νδρος - Τετ 22 Μάϊ 2002, 18:25:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: φωτινότητα...
Ναι ναι τα 1100 Ξεχωριζουν οπως και να το κανεις(μας βαλαν την ελαττωματικη παρτιδα μαλλον) ---1100 but I'm biting---
Sidobre - Τετ 22 Μάϊ 2002, 22:51:11
Θέμα δημοσίευσης: Τα φώτα του Sidobre
... Ο Sidobre είχε νερό στα φώτα του ΠΙΣΩ και τα άλλαξε στην εγγύηση γιατί του "ανάψαν τα λαμπάκια"
Από τότε κυκλοφορεί στο δρόμο και προσέχει δίαφορα αυτοκίνητα με... ψαράκια στα πίσω φώτα. Και όχι μόνο Peugeot που να δείτε κάτι χρυσόψαρα που έχουν Γερμανικά και κυρίως Ιταλικά.
Πάντως τα διαφανή κρύσταλλα στο 206 μπροστά είναι πολύ καλά και στεγανά. Δεν είχα ουδέποτε πρόβλημα με αυτά.
zpoul - Τετ 22 Μάϊ 2002, 23:12:10
Θέμα δημοσίευσης: Υγρασία στα φλας... Μπα!
Ρε παιδία όλα καλά με την υγρασία, αλλά δεν θα φαινόταν εξωτερικά ότι έχει πάρει υγρασία μέσα.
Μπα εγώ πιστεύω, όπως είπε και ο φίλος και ομοιοπαθής Alexandros, πως μας βάλανε τις ελλατωματικές λάμπες σε εμάς τους φτωχούς πλην τίμιους 1100αρηδες.
Που πας ρε Καραμήτρο, θες και αμάξι με 8500€... Πάρτο αλλά με χαλασμένα φλάς!
Αλεξ@νδρος - Πεμ 23 Μάϊ 2002, 11:07:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγρασία στα φλας... Μπα!
1 Ουτε σκονη ουτε υγρασια
2 Αυτο που με προβληματιζει οταν τα φτιαξω και τα δυο σκουροχρωμα η και τα δυο ανοικτα? ---1100 but I'm biting---
Miltellas - Κυρ 26 Μάϊ 2002, 03:16:12
Θέμα δημοσίευσης: Και κάτι ψιλά
1600 16V με 17500, Μάιος 2001.
Τριγμοί: Made in Japan. Λαδώνοντας αραιά και πού τις κλειδαριές σε όλες τις πόρτες δεν τρίζει τίποτα. Εξάτμιση νορμαλ, όταν τρέχω μουσική δεν βάζω αλλά πάντα τρέχω και μουσική δεν βάζω ποτέ. Τζάμπα πήγε το Pioneer και τα γαιδουρινά μου ηχεία πίσω. (Μήπως τα ηχεία κάνουν κανα καλό αντίβαρο στην εταζέρα και στο πίσω κάθισμα και δεν το πήραμε χαμπάρι).
Ηλεκτρολογικά: Η μίζα τζουφιάρει που και που και την αλλάζω τώρα, ίσα-ίσα μες στην εγγύηση. Υποψιάζομαι ότι είναι εγγενές πρόβλημα γνωστοποιημένο από την μαμά, γιατί πήγαν να μου την αλλάξουν εν αγνοία μου αλλά δεν τους βγήκε. Δεν μπορώ να αφήσω το πεζάκι μου μόνο του μαζί τους...
Κινητήρας: Έχανε από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο paraflou (δάκρυζε) από το καπάκι. Χαζοπρόβλημα που οφείλεται σε χαλαρή σύσφιξη της κεφαλής στο μπλοκ. Γνωστό πλέον πρόβλημα μιας τουλάχιστον παρτίδας 1600 16V. Λύνεται εύκολα χωρίς επιπλοκές. Έχει δοθεί πιθανότατα εντολή για ανάκληση από την Peugeot Γαλλίας και η LION κάνει την πάπια. Όποιος το πάρει χαμπάρι, κι αν δεν το πάρει θα τη βάψει με χοντρό πινέλο μετά από x χρόνια. Εδώ είναι Ελλάντα ρεεε!! Π_υστιές που κάνουνε με τα λεφτά μας γαμ_το....
Επίσης παραδόξως η Peugeot έχει φτηνά ανταλλακτικά, π.χ. ομίχλης, 24000 το ζευγάρι, περίπου 30000 περασμένο. Πείτε το σε γνωστούς σας να δείτε πως θα σας κοιτάνε.
Τίποτα άλλο, κι ας το σκίζω τακτικά.
Μήπως το πάτε χαλαρά...!! Για προπονηθήτε λίγο, μην σας πιάσει ο εχθρός απροετοίμαστους, και ξεφτιλιστούμε.
Με τις πόρτες... α λα γαλλικά
zuper206 - Τετ 29 Μάϊ 2002, 13:26:19
Θέμα δημοσίευσης: HELLLLPPPP
Thelo thn bohthia sas giati den mporo na bgalo akri psaxnontas sto net.
Prin kairo ebala 17 ares zantes OZ. Exthes etyxe na fortoso arketa to amaji me apotelesma molis pernao apo samarakia na akou pisw ena "gdarsimo". Eida oti to lastixo briskei apo thn exo tou pleura sto gyrisma tou fterou (dhl gia xiliosta).
Phga ston magazi pou tis eixa balei kai mou eipan oti ontos exoun kanei lathos ston adaptora (spacer) pou balan anamesa sthn zanta kai sthn bnash pou bidwnei alla den exoun na mou baloun ton swsto kai mou eipan na paw se tornadoro...........treloiiiiiiiii
O spacer einai 2cm (gia peugeot 106) eno gia ta 206 thelei 1cm. Exei kanenas kana gnwsto zantolastixa (empisto giati exw mplejei me olous tous kompogianites)
na me parapempsei.....
Thanks
konstantinos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 13:54:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: HELLLLPPPP
Για καθήστε ορέ παιδιά (που θα έλεγε και ο γέρος του Μοριά)...
Εχω δει και έχω δει λάστιχα που να εξέχουν απο τους θόλους
του 206 απο λάθος offset (αχ ρε Γάλλε γιατί μας παιδεύεις), αλλά να βάζουν και spacers(αποστάτες κατά το ελληνικότερο) απο πάνω δεν το καταλαβαίνω.
Τώρα το οτι βρίσκει ο πίσω τροχός στους θόλους και στο φτερό είναι φυσιολογικό (που πας με 17αρα ζάντα - αν και σε πάω με χίλια- ).
Εγω στην θέση σου θα έλεγα στον εν λόγω κύριο να αφαιρέσει τους αποστάτες και να δούμε τι θα γίνει...
και επανέρχομαι, ρε τι τους θέλει του αποστάτες ένα τέτοιο αμάξι???
Πείτε μου και σε εμένα τον αδαή...
zuper206 - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:11:21
Θέμα δημοσίευσης: HELPPPPPPPP
Den briskei stous tholous...alla sto "gurisma" tou fterou pou einai liga xiliosta.
An to bgalo.........hm!!!! den exw idea....lesss?
Mporei bebaia meta na mhn stribei..kai na briskei ....
Se douleia na briskomastai...............
DimiP - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:14:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: HELLLLPPPP
ΩΡΑΙΟΣ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ZUPER206 ! ! ! !
TI NA ΠΩ?
ΣΥΜΠΑΣΧΩ ΦΙΛΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΛΟΓΩ 15" + ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΤΙΓΚΑ ΑΚΟΜΑ).
ΦΙΛΕ P206CFU, ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ 206 ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΟΡΑΝΕ (ΚΑΙ ΤΑ GTI) ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ 17" Η ΑΝΤΕ 15" ΖΑΝΤΕΣ?
ΔΕΣ ΛΙΓΟ ΕΔΩ : www.hi-speed.dk/Galleriet.html
ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?
ΜΑΛΛΟΝ ΦΤΑΙΕΙ Η "ΜΑΙΜΟΥΔΙΑ" ΤΩΝ SPACERS?
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:20:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: HELPPPPPPPP
... καιρός να φουσκώσεις τα φτερά σου!
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πώ
Κάποιος να βοηθήσει ρε παιδιά!
zuper206 - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:21:13
Θέμα δημοσίευσης: HELLLLPPPP
G' auto kai ego file DIM psaxno kapoion kalo zantolastixa na mou pei ti sto dialo na kanw.
Me liga xiliosta ligotero den tha exo kanena apolytos problhma. Psaxno sto internet gia OZ spacers...alla den brisko tipota.
Ta neura mou.
Tha paro ola ta magazia shmera sthn seira mpas kai bgalo akri.
konstantinos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:32:02
Θέμα δημοσίευσης: Η λύση έιναι μία...
Βρίσκω το σωστό offset της ζάντας, πάντα βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή, και την ακολουθώ ευλαβικά.
Το σωστό offset έχουν όλες οι εργοστασιακές ζάντες της Peugeot, οι περισσότερες ζάντες του εμπορίου σε ποσοστό 90% έχουν λάθος. Αυτό το θα το δείτε και μόνοις σας στον δρόμο. Πόσα 206 με ζάντες εκτός peugeot, τα λάστιχα "εξέχουν" απο τους θόλους?
Zuper206 δεν μπορώ να φανταστώ γιατί ο μάστοράς σου τους έβαλε (τους αποστάτες), αλλά καλό θα ήταν να τον ρωτήσεις πρώτα (το γιατί) και μετά να του προτείνεις (ευγενικά σε πρώτη φάση) να τους βγάλει.
Αυτά...
DimiP - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:45:32
Θέμα δημοσίευσης: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΞΠΕΡ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ OFFSET, STO ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΞΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/50/15 ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 15" ALLESIO SEIRA RALLY. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ : www.alessio.it/cerchi_fla...rally.html
Ο Μ Ω Σ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ (ΤΟ ΜΑΣΤΟΡΙ ΝΤΕ!) ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ SPACERS ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.
ΕΝ'ΤΩ'ΜΕΤΑΞΥ ΕΨΑΞΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΖΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ 206 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ (ΠΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ). ΚΟΛΗΜΑΤΑ-ΚΟΨΙΜΑΤΑ-ΤΟΡΝΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛ@@@@Σ.
ΑΥΤΑ ΤΑ SPACERS EINAI ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ?
ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ? (ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΣΠΩΜΑ ΤΩΝ ΠΛΑΙΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΠΕΤΑΝΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ). DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
pezomania - Τετ 29 Μάϊ 2002, 15:04:20
Θέμα δημοσίευσης: ΖΑΝΤΕΣ! ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ!
ΦΙΛΕ DIMIP! ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ OFF SET ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ (195) ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΟΥΣΚΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ 1.6 ΚΑΙ ΤΑ 2.0!
ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΑΘΟΣ! ΕΙΔΙΚΑ Η ALLESIO ΚΑΙ Η SPEED LINE ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ OFF SET! ΙΣΩΣ ΕΑΝ Η ΖΑΝΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 7'' ΑΛΛΑ 6,5'' ΝΑ ΜΗΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ.
zuper206 - Τετ 29 Μάϊ 2002, 15:08:06
Θέμα δημοσίευσης: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
To exei fortosei pote polh kai na peraseis pano apo samaraki?
An den briskoun kai tote eisai o.k
Mia matia pou rixno se kati forum tou exoterikou. osoi exoun zantes "OZ crono" xreiazontai kai spacers pou einai gia ta peugeot kai kapoia alla montela.
Kati mou leei oti o typos poy moy ebale ta lastixa mou epeje pou....tia...kai efage ta spacers...
chatasos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 15:14:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
Λογικά οτιδήποτε σε 15x6.5 και πάνω στα παλιά 206 εξέχει
από πολύ ως λίγο.
Τα νέα (όχι όλα) έχουν πιο φουσκωμένα φτερά οπότε δεν
έχουν τέτοιο πρόβλημα. Σε μεγαλύτερες διαστάσεις βέβαια
το πρόβλημα συνεχίζεται.
Πάντως το θέμα του offset το σκέφτηκα και εγώ σοβαρά από
τότε που έπαθα το ατύχημα (βλ. σχετικό topic), γι'αυτό και
άλλαξα ζάντες μετά από αυτό.
Από ότι θυμάμαι όλες οι 15' της Peugeot είναι 15x6 ή 15x6.5
στην χειρότερη περίπτωση.
Κατά την άποψή μου 17άρα ζάντα με σωστό offset για το 206
λίγο δύσκολο να βρεις, εκτός από αυτές της Peugeot που λογικά
όμως θα είναι στενότερες.
Οπότε ή πας σε φανοποιό να σου ανοίξει (!!!) τους θόλους,
-πονεμένη ιστορία- ή βάζεις κάτι στενότερο.
Πάντως οποιαδήποτε προσθήκη μόνο καλό δεν κάνει,
οπότε καλό είναι να την αποφεύγουμε....
Ιδίως αφού έχει να κάνει και με την ασφάλειά μας.
DimiP - Τετ 29 Μάϊ 2002, 22:39:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ 206 ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ 206?
ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ.
ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ?
ΚΑΜΙΑ 40ΑΡΑ ΤΟ ΕΝΑ? (ΔΡΧ)
ΑΝ ΝΑΙ ....ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΚΡΙΒΑ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ.
DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!
chatasos - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 05:13:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
Τα φουσκωμένα φτερά μπαίνουν χωρίς πρόβλημα στα παλιά 206.
Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος της αγοράς, αλλά το κόστος
της βαφής και της τοποθέτησης.
Το παλιό κοστίζει περίπου 20.000 δρχ...
Larry69 - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 12:59:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
Ρε παιδιά τα φουσκομένα φτερά σε ποιά μοντέλα είναι?Το δικό μου είναι μοντέλο 2001. Εχει?
Vini - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 17:09:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ?
LARRY please...καινουριες ερωτήσεις να είναι ΝΕΟ ΤΟPIC στο ΝΕΟ ΒΟΑRD....ξέρεις γιατί? Γιατί μάλλον δεν θα απαντήσει κανείς εδώ πλέον...
Για αυτό:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΝΕΟ BOARD ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ TOPIC....
OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:
ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ:
PEUGEOT 206XS1600 KAI GTi2000....ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ...ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η PEUGEOT ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΟ ΦΥΛΑΔΙΟ ΤΟΥ 206...
Lakis84 - Κυρ 03 Μάϊ 2009, 02:52:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Προβληματα
zpoul έγραψε: |
Λοιπόν τα δικά μου: 1) Προβληματική κατα καιρούς η επιλογή της πρώτης ταχύτητας. Μέτα από 2 service δεν έχει λυθεί ικανοποιητικά. 2) Ευχαριστώ που μου ανοίξατε τα μάτια: Και εμένα οι μπροστινές γρύλιες έχουν στραβώσει και έβριζα (τζαμπα προφανώς) για τους κοτσαδόρους. 3) Επίσης έφυγε από τη μια πλεύρα της μάσκας το πλαστικό μαρσπιεδάκι αλλά στην CONDOR μου το ξανακόλλησαν (δεν πήραν και λεφτά για αυτό, κουβαρντάδες τα άτιμα). Τώρα δεν μου κρέμεται τίποτα. 4) Κάποια στιγμή, στο εντελώς ασχετο κάηκε η ασφάλεια του ανεμιστήρα για τη θέρμανση του εσωτερικού 5) Το πιο κουφό. Το δεξί μικρό φως καποια στιγμή δεν άναβε, και δεν λέω κάηκε γιατι μετά από κανένα μήνα αυτοδιορθώθηκε (και δεν έχει και multiplexing). 6) το εσωτερικό πόμολο του συνοδηγού και η ασφάλεια, οταν κάνει κρύο, υπολειτουργουν. Αλήθεια εχεί συμβεί σε άλλον αυτό; 7) εντάξει το πίσω κάθισμα τρίζει <EZCODE> <EZCODE> οι επενδύσεις των καθισμάτων μμμμ κανένα 2χρόνο τους δίνω. 9) κάποιοι μικροτριγμοί από το αμάξωμα και τον κινητήρα στις χαμηλές στροφές, οχι ιδιαιτέρως ενοχλητικοί. Αυτά από το μέτωπο. |
Αν κατα τυχη το δεις στο 4 που λες οτι σου καηκε η ασφαλεια ξερεις μηπως που ειναι γιατι σημερα το 206 της κοπελας μου αρνιωταν κατηγορηματικα να βγαλει αερα ουτε κρυο ουτε ζεστο τιποτα... ουτε τα τζαμια δεν μπορουσα να ξεθολοσω
Μουστακαλής - Σαβ 27 Ιαν 2018, 03:08:24
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα στο 206
Καλησπέρα παιδιά!
Έχω το 206 1.4 του 2000 και μου έχει βγάλει πολλά προβλήματα.
1.Κεντρική φλατζα μοτέ.Μπέρδευε το λάδι με την βενζίνη και το παραφλου γίνονταν σαν λάσπη, μου κόστισε 500¤
2.Ηλεκτρικός εγκέφαλος.Έπεφταν οι στροφές και έσβηνε μόνο του.Έβαλα μεταχειρισμένο 70¤
3.Έμπαιναν νερά από την οροφή
4.Έτρεχαν λάδια από τις βαλβολινες.
Να σημειώσω ότι το πήρα από 2ο χέρι
TopGear - Σαβ 27 Ιαν 2018, 16:51:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα στο 206
Μουστακαλής έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά!
Έχω το 206 1.4 του 2000 και μου έχει βγάλει πολλά προβλήματα.
1.Κεντρική φλατζα μοτέ.Μπέρδευε το λάδι με την βενζίνη και το παραφλου γίνονταν σαν λάσπη, μου κόστισε 500¤
2.Ηλεκτρικός εγκέφαλος.Έπεφταν οι στροφές και έσβηνε μόνο του.Έβαλα μεταχειρισμένο 70¤
3.Έμπαιναν νερά από την οροφή
4.Έτρεχαν λάδια από τις βαλβολινες.
Να σημειώσω ότι το πήρα από 2ο χέρι |
Όλες οι ζημιές λογικές για αυτοκίνητο 18 ετών. Ίσως όχι τόσο τα 3 και 4. Στο 4 πιθανώς να σου έτρεχαν από τσιμούχα ημιαξονίου, κάτι που συμβαίνει γενικά.
Μουστακαλής - Δευ 29 Ιαν 2018, 11:00:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα στο 206
TopGear έγραψε: |
Μουστακαλής έγραψε: | Καλησπέρα παιδιά!
Έχω το 206 1.4 του 2000 και μου έχει βγάλει πολλά προβλήματα.
1.Κεντρική φλατζα μοτέ.Μπέρδευε το λάδι με την βενζίνη και το παραφλου γίνονταν σαν λάσπη, μου κόστισε 500¤
2.Ηλεκτρικός εγκέφαλος.Έπεφταν οι στροφές και έσβηνε μόνο του.Έβαλα μεταχειρισμένο 70¤
3.Έμπαιναν νερά από την οροφή
4.Έτρεχαν λάδια από τις βαλβολινες.
Να σημειώσω ότι το πήρα από 2ο χέρι |
Όλες οι ζημιές λογικές για αυτοκίνητο 18 ετών. Ίσως όχι τόσο τα 3 και 4. Στο 4 πιθανώς να σου έτρεχαν από τσιμούχα ημιαξονίου, κάτι που συμβαίνει γενικά. |
Σωστός ο παίχτης!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group