MEMsound έγραψε: |
Γιώργο συγνώμη που θα στο πω έτσι αλλά μήπως είναι τελείως μαλ***α να αγοράζεις ένα 8ν μοτερ καιμετά να προσπαθείς να το κάνεις να πηγαίνει σαν 16ν????
Γιατί δεν αγοράζεις απευθείας ένα 16ν να ξεμπερδεύεις? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αν παντως καταληξεις και εχεις χρηματα να το κανεις,εχει η PS εγκεφαλο και εκκεντροφορο group N(ο Θεος να τον κανει Ν αυτον που δινουν ![]() Ενα φιλτρο στο μαμα κουτι,την αγωνιστικη de cat εξατμιση της Peugeot Sport,τον εγκεφαλο,τον εκκεντροφορο,τα μπουζι που δινει(Champion C59R),λιγο πλανισμα και bye-bye μαμα 16v... ![]() ![]() ![]() Ιδιαιτερα στην δικια σου περιπτωση που ειναι και πιο ελαφρυ,μπορει να εισαι και μαζι με τα ΦΠΕ... ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Γιωργο συνηθισε καλυτερα την μεταβαση απο τα 75 στα 105+ και μετα κοιτα για κατι παραπανω. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ιδιαιτερα στην δικια σου περιπτωση που ειναι και πιο ελαφρυ,μπορει να εισαι και μαζι με τα ΦΠΕ... ![]() |
WilDuck έγραψε: | ||
Γιατί μιλάμε για 1000Ε παραπάνω. (τα οποία δεν τα έχω τώρα). Γιατί οπτικά είναι ίδιος με τον δικό μου, οπότε παίζει και να περνάω ΚΤΕΟ. (4πορτο με τάσια είναι. Δεν κινεί υποψίες). |
WilDuck έγραψε: | ||
Λευτέρη, είσαι πολύ σωστός! Απλώς, επειδή τα χρήματα δε μαζεύονται από τη μια μέρα στην άλλη, ρωτάω και ακούω γνώμες για να ξέρω πώς θα κινηθώ κουμπαρικά. (Σε σχέση με τον κουμπαρά μου). ![]() |
Παράθεση: |
Πόσο πάνε όλα αυτά τα PS, όμως, ρε Στέλιο?
Εκκεντροφόρος PS, αγωνιστική εξάτμιση PS, εγκέφαλος... |
Παράθεση: |
Πουπουλο εισαι.
Οι εκκεντροφοροι PS απο οτι ξερω θα σου χαλασουν την ηρεμια του ρελαντι. Οταν εψαχνα και εγω για εκκεντροφορους μου ειχε πει καποιος εδω μεσα(δεν θυμαμαι ακριβως,μαλλον ο Τασος ομως)οτι εχουν αγρια χαρακτηριστικα. Το μοτερ σου μαμα πρεπει να βγαζει 105 αλογα αν δεν κανω λαθος. Αντεχει παντως. |
Παράθεση: |
απλά μου φάινεται πολύ περίεργο όταν ακόμα δεν έχεις βάλει το 8ω να ρωτάς πώς θα βγάλει παραπάνω άλογα.
εκτός και αν κάνεις οικονομοτεχνικό πλάνο για μετά από κάνα 6μηνο (αν και ο ενθουσιασμός του ποστ έδειχνε διάθεση για άμεσες βελτιώσεις) ενιγουέϊ...μπορέι και να κατάλαβα λάθος... Πάντως στα ΚΤΕΟ έχει αρκετά τσακάλια που ξέρουν από αυτά (γιατί κερδίζουν από το λάδωμα) και δεν είναι ευκολε/φθηνές τέτοιες "πονηριές"... |
Παράθεση: |
εγώ (αν ήθελα τα άλογα του 16ν) θα περίμενα θα τα μάζευα.
θα εβαζα το 16ν πάνω και με το καλημέρα θα είχα χωρίς καμία μετατροπή ότι θα ήθελα... Πάντως ο Λευτέρης έχει δίκιο Μάθε το έτσι Εξάντηλέσε το (όχι στην ευθεία...) ..καιμετά άρχισε να το πειράζεις. το 8ν μπορεί να μην είναι 16ν αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έχει αρκετό γκάζι. μια χαρά είναι για στροφοδιαδρομή |
Pughell έγραψε: | ||||
Γιατρε μου το μοτερ ειναι ολοιδιο ακριβως με το δικο του,μονο η εισαγωη αλλαζει ελαφρως στο plenum.Στο κατω κατω με μια "μαιμουδια" γινεται και εντελως νομιμος και τελειωσε η υποθεση. ![]() ![]() Οσο για τις βελτιωσεις,αν κανει οτι σκεφτεται με το μοτερ κατω,τοτε το κοστολογιο πεφτει σημαντικα... ![]()
Βασικα εδω διαφωνω καθετα,πλην της εκδοχης των αλογων... Θετωντας σαν οριο τα 2000Ε για ενα μοτερ των 120-125 αλογων,το 8βου ειναι μακραν φθηνοτερο και πιο αξιοπιστο απο τα 16βαλβιδα αδερφια του. ![]() Το να βρεις καλο 16βου ειναι σαν να περιμενεις να σου πεσει το Λοττο,ενω τα καλα 8βου ειναι καπως περισσοτερα,εκτος αυτου οπως ειπα ειναι και σαφως πιο αξιοπιστα οποτε αντεχουν. ![]() Ασε που δεν εχεις και μπλεξιματα με ΚΤΕΟ,τελη,κλπ... ![]() Απο εκει και περα συμφωνο οτι καλυτερα να το μαθει ετσι και μετα να ριξει και αλλα χρηματα. Ετσι και αλλιως πριν απο τα αλογα εκρεμμουν πολλα ακομα πραγματα(φρενα,αναρτηση,κλπ). ![]() |
WilDuck έγραψε: | ||
Το ξέρω ρε Παόκι ότι δεν παίρνει εύκολα άλογα! Τη δική σου την κάσα πάντως την πατάω με μισό γκάζι... ![]() ![]() ![]() Πόσο πάνε όλα αυτά τα PS, όμως, ρε Στέλιο? Εκκεντροφόρος PS, αγωνιστική εξάτμιση PS, εγκέφαλος... Δεν υπάρχει κάποια πιο οικονομική λύση? Π.χ. εκκεντροφόρος από την κάσα του Στέλιου ? ![]() Στελλάρα αγορίνα μου είσαι και ο πρώτος! Μην ακούς κανέναν! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
απλά μου φάινεται πολύ περίεργο όταν ακόμα δεν έχεις βάλει το 8ω να ρωτάς πώς θα βγάλει παραπάνω άλογα.
εκτός και αν κάνεις οικονομοτεχνικό πλάνο για μετά από κάνα 6μηνο (αν και ο ενθουσιασμός του ποστ έδειχνε διάθεση για άμεσες βελτιώσεις) ενιγουέϊ...μπορέι και να κατάλαβα λάθος... |
Pughell έγραψε: |
Θα το φατε το παιδι ρε... ![]() |
BTS έγραψε: |
Έχω τον γνωστό εκκ PS grN σε reprofile από τον Μπούμπη και σκέφτομαι να τον δώσω, για να βάλω κάποιον πιο κοντά στον μαμά.
Αν σε ενδιαφέρει, στείλε μου πμ για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες. ![]() |
brz20 έγραψε: |
Μου αρεσει που εχεις βαλει ενα ταβανι για τα αλογα.
Αυτο δειχνει οτι ξερεις τι ζητας. |
gonakinen έγραψε: |
Ασχετο.
Από ανάρτηση και φρένα , τι έχουμε?? |
brz20 έγραψε: |
Ωραια.
Να γνωριστουμε να κανουμε παρεα γιατι εχουμε πολλα κοινα. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Μονο που εμενα μου εχει κολησει η τουρμποκατασταση για να πιασω τα αλογα που θελω. |
Touristas έγραψε: |
Αυτό που έκανα οι περισσότεροι είναι να παίρνουν την φλάντζα του 206 και να την βάζουν σε 106 rallye για να ανεβάσουν συμπίεση μιας και του 106 (NFX-NFW) δείχνει τεράστια μπροστά στου 206 (NFU). |
Lef205 έγραψε: |
Οταν ασχολεισαι με μικτες διαδρομες (κοινως στροφιλικια) το μοτερ ενα δυνατο μοτερ ειναι λιγοτερο απολαυστικο απο πχ ενα καλο κιβωτιο με μπλοκε Κ/Π κλπ! |
WilDuck έγραψε: |
Θέλω που και που να ρίχνω και καμιά κολωνίτσα στον Στελλάρα! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εγω σου ειπα...Schrick. ![]() ![]() Αρκει βεβαια να γινει και σωστο το προγραμμα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
χανουν χρηματα καθως αυτοι τα ανταλλακτικα(βελτιωτικα και μή) δεν τα αγοραζουν στις ιδιες τιμες με σενα οποτε καταλαβαινεις οτι χανουν χρηματα απο αυτο. |
Pughell έγραψε: |
Απλα σε παρα πολλες περιπτωσεις οι "αλχημειες" τους και κοστιζουν περισσοτερο αλλα και δεν πηγαινουν και οπως πρεπει |
Pughell έγραψε: |
οποτε νομιζω οτι καλυτερα ειναι να ξερεις που βαδιζεις και να εχεις προσχεδιασει απο πριν το τι θελεις να κανεις παρα να στο κανει αυτος "με την εμπειρια του". ![]() |
Παράθεση: |
Για το πρώτο, με βρίσκεις 100% σύμφωνο.
Όσον αφορά το δεύτερο, όμως, νομίζω ότι μπορείς να το πεις μόνο όταν δεις αντίστοιχη δουλειά του βελτιωτή. Εγώ, δυστυχώς, δεν έχω δει τίποτα. |
Pughell έγραψε: |
Schrick σε 16αρι δεν ειδα ακομα αλλα ειδα σε 13αρι που ειναι σαφως δυσκολοτερο μοτερ,και δουλευε εξαιρετικα απο χαμηλα μεχρι τον κοφτη. ![]() Ασε που βγαζει ροπη απο αρκετα χαμηλα ![]() ![]() Απλα εχουν την νοοτροπια/σχεδιαση του να δουλευουν καλυτερα στο υπαρχον φασμα του μοτερ και οχι να ξεφευγουν απο αυτο για να αποδωσουν,πραγμα που σε αλλους αρεσει και σε αλλους παλι,οχι. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απο εκει και περα για την εισαγωγη που λες,βγαζει αλογα αλλα χαλαει την ομοιογενεια.
Αν εχεις τα χρηματα,βαλτην,και βαλε και τον 282. Θα σερνεται βεβαια κατω απο τις 3000-3500 αλλα μεχρι τις 7000+ θα πυροβολαει. Εγω παντως θα προτιμουσα τον 272 με την μαμα εισαγωγη για πιο overall χρηση καθως στο βουνο το ευρυ φασμα ειναι πιο χρησιμο απο το σκυλιασμα ψηλα. ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Όχι, δε θέλω να γίνει έτσι το αμάξι.
Δεν είναι κάθε μέρα κοντρομέρα... ![]() ![]() ![]() Περιμένω, λοιπόν, πμ για τους 272. ![]() ΜΠΟΥ-ΓΑ-ΤΣΑΑΑΑΚΙΙΙΙ ΕΙ-ΣΑΙ ΤΡΕΕΕΛΑΑΑΑ.... ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ενας ειναι ο εκκεντροφορος στα 8v ρεεεεε!!!
Ενας ειναι,εκτος και αν εβαλες μοτερ απο Alfa Romeo στο Peugeot και δεν μας το λες... ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Παντως απο οσο ξερω ο Τσουργιαννης τους εφερνε για ενα διαστημα και ειχε κανει και 1-2 τετοια μοτερ οταν τον ειχα ρωτησει παλιοτερα. |
Pughell έγραψε: |
Α,και υποψιν...
Κοστος αγορας του εκκεντροφορου οριακα στα 320Ε! ![]() ![]() ![]() Αν σου πει ο εκαστοτε εμπορος για παραπανω,τον πουλο,και τον παιρνεις απο Γερμανια. ![]() 290Ε τον πουλανε οποτε με τα μεταφορικα δεν προκειται να βγει παραπανω απο 320. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Παντως απο οσο ξερω ο Τσουργιαννης τους εφερνε για ενα διαστημα και ειχε κανει και 1-2 τετοια μοτερ οταν τον ειχα ρωτησει παλιοτερα. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι λεει σαν μηχανικος... Τοτε ειχα ακουσει καλα λογια. ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: |
Τσουργιαννη???Μακριαααααα!!!!! ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ο μηχανικος το μονο που θα κανει ειναι η τοποθετηση. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βεβαια απο οτι εμαθα,μαλλον βρηκε εκκεντροφορο και εγκεφαλο Peugeot Sport group N. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Με 285 μοιρες το βυθισμα θα ειναι σιγουρα πανω απο 11,5 οποτε για να εχει και 12 συμπιεση με μαμα πιστονια,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει τοσο πολυ που αν καταφερει να την γλιτωσει και να μην βρισκουν τα πιστονια στις βλαβιδες,τοτε θα θυσιασει αρκετα για το αναλογο χρονισμα ωστε να μην βρισκουν... ![]() Ασε που με 12 συμπιεση συνεπαγεται και αποκλειστικα χρηση 100αρας και ετσι και κολλησει στην κινηση το παιδι,θα βραζει ολοκληρο το μοτερ. ![]() Εδω εμενα με 11-11,2 και με διπλα βεντιλατερ απο την μπροστα πλευρα κιολας και αν πεσω στην κινηση της Θεσσαλονικης κιολας(το καλοκαιρι) το καημενο το βεντιλατερ δεν σβυνει και καθολου. ![]() Βεβαια απο οτι εμαθα,μαλλον βρηκε εκκεντροφορο και εγκεφαλο Peugeot Sport group N. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δυστυχως η πιο λεπτη φλαντζα που εχω βρει ειναι η μαμα απο το 16αρι 206 με τα 110 αλογα που ειναι μολις 0,7.
Ακομα και η Spesso δεν βγαζει πιο λεπτη απο 0,8. ![]() Οσο για την υπερθερμανση,το ψυγειο μου καλο ειναι,η συμπιεση ειναι που το ξεσκιζει... ![]() Εδω και με αλλαγμενη φουσκα/θερμοστατη και παλι τα ιδια ηταν... ![]() Στο 16αρι σιγουρα θα ειναι καπως καλυτερα βεβαια λογω μπεκ λαδιου για τα πιστονια αλλα παλι το 12 ειναι πολυ... ![]() Σχετικα με το βυθισμα,για να μην αλλιωθει και η κεφαλη απο το πολυ πλανισμα,μια καλη λυση ειναι τα πιστονια καθως λογω του κωνικου σχηματος τους αφηνουν αισθητα περισσοτερο χωρο για τις βαλβιδες. Η αλλη λυση ειναι να μπει αυτουσιος ο εκκεντροφορος της PS για το kit car απλα σαν μονοπεταλουδο δεν προκειται να δουλεψει. ![]() Γενικα το συγκεκριμενο μοτερ ειναι μπερδεμα... ![]() |
kpsig έγραψε: |
To ksero me ta pistonia... Kai oi tsepes einai lathos giati (ksana)peftei i simpiesi. Pantos me auti ti flantza tou 206 (auti tha balo) exoume -0,7 kai alla tosa tha paro apo tin kefali. Eos ekei. Ego tha exo tetrapetaloudo ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δυστυχως η πιο λεπτη φλαντζα που εχω βρει ειναι η μαμα απο το 16αρι 206 με τα 110 αλογα που ειναι μολις 0,7.
Ακομα και η Spesso δεν βγαζει πιο λεπτη απο 0,8. ![]() |
kpsig έγραψε: |
Εγώ θα φτιάξω το καπάκι μου τελευταία εβδομάδα Μαρτίου και έως τότε πρέπει να έχω βρει και εκκεντροφόρο. Βυθισμα 7,7 και διάρκεια ? |
BTS έγραψε: | ||
Στέλιο υπάρχει τίποτα σε μεταλλική με πάχος 1.2 ή 1.3mm; |
Pughell έγραψε: |
Βγαζει η Spesso γιατρε μου... ![]() Κανε ενα τηλεφωνο στην AVC Weber και ρωτα τιμη.Αν στην δωσουν φτηνα(περιπου στα 90-100Ε) ειναι καλα,εναλλακτικα,εξωτερικο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν θελω να σε παρω στον λαιμο μου αλλα για το 13αρι(οποτε και για τα 14αρια καθως η διαμετρος ειναι ιδια) αν δεν κανω λαθος ειναι 1mm και βγαινει μονο σε περμανιτη και οχι μεταλλικη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τωρα καταλαβα! ![]() 1,2 αν δεν κανω λαθος και 0,7 ειναι αυτη του 206. ![]() |
WilDuck έγραψε: |
http://www.streetandcircuit-shop.biz/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=1891
Πέτρο, τι λες για αυτό? |
WilDuck έγραψε: |
http://www.streetandcircuit-shop.biz/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=1891
Πέτρο, τι λες για αυτό? |
Pughell έγραψε: |
Και αυτος χωρις το ρυθμιζομενο γραναζι το πουλαει και ο Γιωργος εχει ηδη χταποδακι Supersprint. ![]() |
Παράθεση: |
Kent Cam PT11 (without pulley) |
BTS έγραψε: | ||
Ο PT11 είναι καλός εκκ για τα 8V. Το θέμα είναι τι προέλευσης είναι το πρόγραμμα... |
Stevon έγραψε: |
Πάρτο με κλειστά τα μάτια......
Εγώ στο δικό μου XSi το φόραγα(με κάποια πράγματα παραπάνω αλλά όχι και με το ρυθμιζόμενο γρανάζι ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Λογικά, αυτός ο εκκεντροφόρος θα μπαίνει στα "μαμά" σημάδια ή είπα βλακεία? Πόσο κοστίζει περίπου? Ευχαριστώ! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μηπως το προγραμμα ηταν κουκουρουκου; ![]() |
Stevon έγραψε: |
Τώρα για το κούμπωμα του στα μαμά σημάδια......και εγώ έτσι τον είχα και το αυτοκίνητο τόσο στα χαμηλά...όσο και στις μεσαίες......έκανε απίστευτη κοιλιά. |
Pughell έγραψε: |
Cup με Kent στην Ιταλια και ολας περιεργο μου φαινεται... ![]() |
Παράθεση: |
Προγραμμα ή συμπιεση... |
Παράθεση: |
όμως, όταν ο PT11 έχει:
Power Band: 2000-6000 ? |
Lef205 έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9460
Υπαρχει ηδη τοπικ για αυτο το θεμα. |
nirve έγραψε: | ||
Το τόπικ του Nirve ενσωματώθηκε στο παρόν. Εκ της MOD Team MEMsound |
Fotografos έγραψε: |
Ο μηχανικός που το πάω μου είχε πεί οτι θα δουλέυει 4500-7000περίπου, χάνωντας ένα 10% περίπου χαμηλά, προσωπικά το βρίκω αρκετά ψηλά, αμα δεν βρω μοτεράκι θα πάω να τοθ βάλω ένα πρόγραμμα και έναν εκεντροφόρο για μεσαίες και τελείωσε η υπόθεση ![]() |
Pughell έγραψε: |
1300Ε τοποθετηση; ![]() ![]() Καλα,εχουνε χαζεψει εντελως οι μαστορες σας στην Αθηνα... ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Παρε ενα τηλ εδω: 210 - 60.00.703 και ρωτα για μοτερ rallye 8ν. Πανω απο 500 αποκλειεται να σου πει.... |
STELIOS έγραψε: |
Ηταν να κανω ακριβως την ιδια μετατροπη αλλα απο σημερα το πρωι το 206 μου δεν υφησταται (BANG ... |
Fotografos έγραψε: |
Ωχ ο αναίσθητος εγώ τώρα το είδα το BANG!!! τι έγινε? το εργαλείο πως είναι? ![]() |
micra_iro έγραψε: |
επειδη δεν καταφερα να διαβασω ολα τα ποστ απο την αρχη (για ευνοητους λογους) θα ηθελα να ρωτησω αν εχει πραγματοποιηθει τετοια βελτιωση (1.6 8V 130HP ατμοσφαιρα) και αν ναι ποσα κιλα ροπη? |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι?7 σελίδες είναι μόνο. |
Pughell έγραψε: |
Σαν τον εκκεντροφορο δεν εχει... ![]() ![]() ![]() ![]() Ακους εκει 7000 το ΦΠΕ 16αρι. ![]() |
WilDuck έγραψε: | ||
Δηλαδή, φοράω εκκεντροφόρο? |
WilDuck έγραψε: |
Δηλαδή, φοράω εκκεντροφόρο?
Ρε παιδί μου, μην κολλάς στο 7. Από τις 5000-6800 ας πούμε. ![]() Μην ξεχνάς και το Κ/Π μου, ε? 17/61. Κάτι, που λογικά, θα έχει μετατοπίσει την ωφέλιμη περιοχή υψηλότερα από ένα εργοστασιακό 1.6 8v. ![]() |
micra_iro έγραψε: | ||||
νομιζω πως ολα τα αυτοκινητα φορανε εκκεντροφορους απλα στα βελτιωμενα οι εκκεντροφοροι αγριευουνε λιγακι |
micra_iro έγραψε: | ||||
νομιζω πως ολα τα αυτοκινητα φορανε εκκεντροφορους απλα στα βελτιωμενα οι εκκεντροφοροι αγριευουνε λιγακι |
Pughell έγραψε: |
Οσο για το οτι αποδιδει μεχρι εκεινες τις στροφες,για αυτο λεω οτι φοραει εκκεντροφορο.
Ολα τα μαμα μετα τις 6200-6500 το πολυ εχουν παραδωσει πνευμα και τα ΦΠΕ ακομα πιο χαμηλα απο τις 6500 καθως το ΦΠΕ στο συγκεκριμενο μοτερ ριχνει και αλλο την δυναμη στο φασμα 6000-6500. ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Σου λέω, 5000-7000 κάνει PARTY το μοτέρ.
Ρε Θωμά, εσένα σου φαινόταν για μαμά δηλαδή? Θα κανονίσω δυναμομέτρηση. Καλύτερα να περιμένω Σεπτέμβριο για να μην έχει τόση ζέστη, όμως. |
Pughell έγραψε: |
Τωρα για το 7,6 0-100,δεν το σχολιαζω... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Συνελθε ρεεεεεεεεε! ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Μετρα με τηλεμετρια και δες ποσο δυσκολο και ποσα αλογα χρειαζεται για να κανει ενα 106 7 sec για τα 100χλμ και μετα πες μου. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το παραδοξο δεν ειναι η κλωτσια αλλα το οτι τραβαει μεχρι τις 7000 σχεδον... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Επειδη δεν καταλαβαινεις,ενα τελευταιο θα σου πω...
160-165 αλογα,850 κιλα,15αρια σλικ και μπλοκε 40% με 13/59 διαφορικο. Μετρημενο με τηλεμετρια σε ασφαλτο-γυαλοχαρτο εκανε μολις 6,12... ![]() Συγκρινε και δες... ![]() |
Παράθεση: |
Ε,ναι,οκ,και εγω θα κατεβασω το 13αρι στην Τριπολη καθως ο Δημητριαδης μου "την μπαινει" ασχημα τωρα τελευταια...
Συνελθε ρεεεεεεεεε! Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει... |
Παράθεση: |
GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp |
Tomakos έγραψε: |
Πάντως και εμένα το αμάξι που είναι φούλ "καραμαμά"(εκτός της αφαίρεσης του μεσαίου στην εξάτμιση και 50άρα σωλήνα απο καταλύτη και πίσω), εκεί στις 5000 σαλ τρώει μια "κλωτσιά".... |
WilDuck έγραψε: | ||
Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Ρε συ, τόσο δύσκολο είναι το 8άρι?
Πλάκα με κάνεις? ![]() Το μαμά ραλλύ με 100 κιλά πάνω από εμένα πώς έκανε 8 ψιλά? |
WilDuck έγραψε: |
Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).
|
Pughell έγραψε: | ||||
Καταρχην δεν εισαι 840...860 ηταν το XSi χωρις A/C μαλιστα(15 κιλα περιπου). ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).
|
Pughell έγραψε: |
...εισαι χονδρικα 40-50 κιλα κατω απο ενα μαμα 16αρι 8v,με σαφως λιγοτερη προσφυση και με μακρυτερο σασμαν. ![]() Εκτος αυτου η 2α σου σπαει τα 115 στο κοντερ! Μπες στον υπολογιστη χιλιομετρων του club,βαλε τα απαραιτητα νουμερα και θα δεις οτι στις 7200(με 165/65/13) δεν εχεις ουτε 97 χιλιομετρα γιατρε. ![]() |
Tomakos έγραψε: |
Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Ωχ. πάει το δεδομένο ότι είμασταν 850 κιλά μαμά;; Τόσο έξω έχει πέσει η Peugeot; Εκτός αν έχεις βάλει τίποτα ηχοσυστήματα ή λοιπά πράγματα.Με ρεζέρβα δεν είμαστε στα 850;; |
Pughell έγραψε: |
Σιγα και μην εισασταν 850 κιλα ρεεεεεε!!!! ![]() 890 λεει η Peugeot για Rallye 1600 8v και 30 κιλα λιγοτερο για το XSi. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιωργηηηηη!Ακους ρεεεεεεεε; ![]() ![]() ![]() |
Tomakos έγραψε: |
Μιας και έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ, να πω και γώ ότι δοκίμασα το δικό μου με ένα Golf GT φίλου μου...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ μισό φτερό πίσω του μέχρι και τη δευτέρα και με το κούμπωμα της τρίτης άρχισε και χανόταν στον ορίζοντα σιγά σιγά.... |
Tomakos έγραψε: |
Μιας και έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ, να πω και γώ ότι δοκίμασα το δικό μου με ένα Golf GT φίλου μου...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ μισό φτερό πίσω του μέχρι και τη δευτέρα και με το κούμπωμα της τρίτης άρχισε και χανόταν στον ορίζοντα σιγά σιγά.... |