Lef205 έγραψε: |
Θωμα οι σκουπες αποδιδουν σε 16ν μοτερ,στο δικο σου μπορει και να χασεις αν βαλεις,καλυτερα βαλε ελευθερο φιλτρο. |
Lef205 έγραψε: |
Θωμα οι σκουπες αποδιδουν σε 16ν μοτερ,στο δικο σου μπορει και να χασεις αν βαλεις,καλυτερα βαλε ελευθερο φιλτρο. |
alekoukos106 έγραψε: |
εγω την εχω στερεομενη με tire-ups....ψιλοχαλαρα!!!ισα-ισα να την κρατανε.... |
greenpug106 έγραψε: |
Φίλε εγώ πήρα αυτήν από την Ecosse στην Αγγλία.
Είναι αρκετά πιο ποιοτική από αυτές που κυκλοφορούν και μου αρέσει και το κολλάρο. Αυτή που έχω είναι η παλιά. Πιθανόν να τη βρείς μεταχειρισμένη στο ebay. Η καινούργια είναι αυτή. http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=1890 ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μα στη φωτό του το παιδί τη simota φοράει (την έχει ήδη) και ψάχνει κάτι καλύτερο αν κατάλαβα καλά.
Κατά τη γνώμη μου παρέμεινε σε φιλτροκούτι τύπου σκούπας και όχι σε βαρελάκια κ.α. πετέντες. Η σκούπα λειτουργεί δοκιμασμένα καλύτερα. Τώρα, όσον αφορά τους τύπους σκουπών για 106, η πιο εξελιγμένη είναι η μεγάλη της Green. Πιάνει σχεδόν από άκρη σε άκρη τη μετώπη και δεν έχει κατασκευαστικά σχέση με την ψευτοκαρμπονοπλαστικούρα της simota. Εκτώς κι αν τα διαθέτεις χοντρά ή πιάνουν τα χέρια σου και ασχοληθείς προσωπικά με κάποια κατασκευή carbon και φίλτρο panel κάθετης ροής. |
toure7 έγραψε: | ||
Εμενα με συμφερει να αγορασω την σκουπα της green μιας και την εχει το atlas στα 150 ευρο |
RoadRunner122 έγραψε: |
...
Κατά τη γνώμη μου παρέμεινε σε φιλτροκούτι τύπου σκούπας και όχι σε βαρελάκια κ.α. πετέντες. Η σκούπα λειτουργεί δοκιμασμένα καλύτερα. ... |
Pughell έγραψε: | ||
Αρχδα λειτουργει απλα δεν εχετε δοκιμασει για να εχετε αποψη... ![]() Το BMC ειναι πολυ μπροστα απο καθε σκουπα και μαλιστα υπαρχει και σε φτηνη version χωρις ανθρακονηματινο κελυφος που ριχνει το κοστολογιο στα 130Ε. Εσεις βεβαια μπορειτε να βαζετε σκουπες,δεν εχει σημασια... ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
Στέλιο έχει γίνει καμιά δυναμομέτρηση σε ίδιο αυτοκίνητο και δυναμόμετρο και με τα 2 είδη? |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Εμ εδώ σε θέλω μάστορα ![]() |
vasilis106 έγραψε: |
πως σας φαινεται αυτη η σκουπα?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/344861/ |
vasilis106 έγραψε: |
περνει φιλτρο τυπου πανελ που μπαινει μπροστα,καπου ειχε ποσταρει αυτος που τις φτιαχνει μια δυναμομετρηση με αυτην την σκουπα κ με μια απλη θα την βρω κ θα την ανεβασω |
toure7 έγραψε: |
Θελω να βαλω σκουπα(μαζι με την φιλτροχοανη) στον ραλο ,αλλα δεν ξερω τι να διαλεξω. Επισης δεν ξερω κανα μαγαζι να πουλαει εντος Αττικης. Οποιος ξερει ας με ενημερωσει. Προτιμω να μην παρω απο ηλεκτρονικα sites.
Εχω διαβασει οτι σπανε οι σκουπες στα rallye ευκολα. Ισχυει κατι τετοιο και αν ναι ποια ειναι η πιο ανθεκτικη σκουπα και ποσο κοστιζει? Y.Γ 173 ευρο ειναι καλη τιμη για σκουπα green μαζι με την φιλτροχοανη μεσα? Y.Γ2 Το atlasteam μπορω να το εμπιστευτω ή ειναι απατη site? Εκει εχει μια μεγαλη σκουπα green στα 175 ευρο |
mechanic έγραψε: |
@"kane" re file pou einai i foto me tin patenta sou? ![]() ![]() |
mechanic έγραψε: |
pigaine agorase to apo tin etairia pou tis poulisa ta dikaiomata ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kataras έγραψε: |
φίλε mechanic όλα καλά και ωραία, δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα λες. Μάλιστα συμφωνώ απόλυτα! όμως αν δοκίμαζες στην πράξη καμμιά 20αριά πράγματα , που στην θεωρία ήξερες ποιο θα ταν το βέλτιστο,μα τελικά ύστερα από επαναλαμβανόμενες μετρήσεις και δοκιμές σου προέκυπτε κάποιο άλλο για βέλτιστο ποιο θα επέλεγες?
Για να το τελειώσουμε εδώ, θεωρώ πως και το set up που δείχνεται μα και κάποια άλλα τα οποία εξασφαλίζουν παροχή καλύτερη της εργοστασιακής θα δείξουν μεγάλη διαφορά. Απλά θεωρω πως αν κάποιος φορά carbon ή πολυεστερικό καπό με άνοιγμα custom made, έχει προσπαθήσει να ανοίξει τελείως την μετώπη ή να περάσει την σκούπα από κάτω της μετακινώντας ελαφρά τα βεντιλατερ προς τα κάτω κ.λ.π. διώχνωντας τα πάντα από μπροστά από την εισαγωγή η σκούπα σε συνδυασμό με το βαρέλι σε TU5J4 δίνει κορυφαία αποτελέσματα! Πάντα σε συνδυασμό με κατάλληλο πρόγραμμα (για μονόφυσσα μιλώ, όχι τρίφυσσα). |
Παράθεση: |
Το να βαλεις σκουπα χωρις φιλτρο ειναι η μεγαλυτερη ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βαρελακι που δεν σπαει,δεν κανει θορυβο,ρουφαει καλυτερα απο ολα και εχει εξισου λογικο κοστολογιο. |
Pughell έγραψε: |
Οχι,κατι τετοιο
http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp |
RoadRunner122 έγραψε: |
ΜΕ αυτό:
![]() κόβεις τη μετώπη α'λα kane και ρουφάει τέρμα αγέρα το αργαλείο! Χούβερ μιλάμε ΧΟΥΒΕΡ! ![]() |
kane έγραψε: |
χαχαχαχα, φερτε το πριοοοοοοοοοοοοοννννννννννιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
...που είναι ο έταιρος Σταύρος να σου μάθει ορθογραφία αγόρι μου??? ![]() |
nfx1587 έγραψε: |
...
Πές, εντάξει για το δοχείο, αλλά να θέλει και 'φάγωμα' δεν μου κάθεται καλά. Να δείχνει και κάπως τακτοποιημένο όταν ανοίγω το καπώ.. |
nfx1587 έγραψε: |
Κάτι ακόμα που παρατήρησα και που μου έκανε εντύπωση. Για πολλούς ίσως να ναι κάτι γνωστό.
Έβγαλα το εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής και εγκατέστησα μόνο την φιλτροχοάνη (χωρίς την σκούπα μέχρι στιγμής). Η χοάνη στέκεται ουσιαστικά στον 'αέρα'. Όταν φτάνω και διατηρώ το γκάζι περίπου στις 3000σαλ (με 1η ή 2α), το πεντάλ του γκαζιού 'τρέμει' από κραδασμούς. Και αυτό συμβαίνει γιατί το εργοστασιακό φιλτροκούτι τους απορροφούσε! Ελπίζω με το που θα εγκαταστήσω την σκούπα να φτιάξει και αυτό. Το χει παρατηρήσει κανείς; |
nfx1587 έγραψε: |
Το χω δεί ήδη. Πολύ καλό.
Πήρα και μια μπαταρία σήμερα. Είναι και ΟΚ από διαστάσεις οπότε και δεν θα χρειαστεί κόψιμο η σκούπα. Μάλλον θα την βάλω μες στο ΣΚ.. |
a1ex έγραψε: |
γεια σε ολους.
εχω ενα 106 rallye και εχει μια μεγαλη σκουπα.το θεμα ειναι οτι δεν εχει φιλτρο μεσα και θελω να βαλω ενα.πουαλανε φιλτρα που να μπαινουν σε αυτην τη σκουπα? ή θελει πατεντα??? |
LIONKING έγραψε: |
δεν υπαρχει φιλτρο για αυτη τη σκουπα ουτος η αλλως ειναι πολυ πλακε για να χωρεσει οτιδηποτε.η βαζεις στην πεταλουδα τουλι-σιτα κλπ πολυ ψιλο(οχι να χωραω και γω) η αλαζεις σκουπα |
jimgti έγραψε: |
παιδια τελικα η καλυτερη σκουπα ειναι η peugeot sport την εχει μονο ο κονδωρας στην κηφισιας και κοστιζει γυρω στα 250..........αλλα αξιζει!!!!! |
takis_206 έγραψε: |
http://www.car.gr/parts/view/632359/ δείτε αυτή πραγματικά αξίζει |
Pugobios έγραψε: |
της κ&ν χρησιμοποιω καθαριει τελεια...απλα το δοχειο του λαδιου ειναι αθλιο δεν λαδωνεις σωστα και αφηνει κενα |
Pughell έγραψε: |
BMC DIA... |
nikolas206gti έγραψε: |
Βαρελακι ειναι. Δουλευει πολυ καλυτερα. ![]() |
sakis106 έγραψε: | ||
|
nikolas206gti έγραψε: | ||||
+6?????????????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Την τυφλα τους την μαυρη βγαζει... ![]() Αν θες ηχο,παρε σκουπα. Αν θες αποτελεσμα,παρε BMC. ![]() Αν τα πας καλα με την φυσικη,τοτε σχεδιαστικα θα καταλαβεις αμεσως γιατι η σκουπα δεν κανει τιποτα ενω το BMC κανει πολυ περισσοτερα. |
Pughell έγραψε: |
Εχω ακουσει και εγω τετοια νουμερα αλλα σε σκουπα χωρις φιλτρο,με σφαγμενη εντελως την μετωπη,κλπ,κλπ...
Και επειδη με φιλτρο θα εδειχνε τα μισα,τζαμπα χρηματα θα δωσεις. Εκτος και αν υπαρχει περιπτωση να το κυκλοφορησεις ξεφιλτρο οποτε εκει δεν εχει και νοημα η συζητηση... Αν μπορεις να προσομοιωσεις με το μυαλο σου την ροη του αερα στο βαρελακι της BMC(συγκεκριμενα αυτο) και στην σκουπα,θα κατανοησεις γιατι η σκουπα δεν κανει ποτε ram air. |
Pughell έγραψε: |
Η σκουπα ειναι δοκιμασμενη αλλα τα γιδια που την φορανε δεν καταλαβαινουν τις διαφορες.
Η σκουπα κανει ξεσπασμα γιατι το μοτερ πνιγεται χαμηλομεσαιες ενω το βαρελακι ειναι γραμμικο. Αν δεν σε πειραζει η γραμμικοτητα(γουστα ειναι αυτα),τοτε σαν απολυτη αποδοση το βαρελι ειναι σαφως καλυτερο. Αυτο που ζητας σε βαρελι ειναι BMC DIA 70-130 ή εναλλακτικα βαρελακι Simota,αρκει να ειναι ιδιο σχεδιαστικα με το BMC μεσα(με αναστροφο κωνο δηλαδη). |
Pughell έγραψε: |
Αυτο ειναι ενα βαρελακι BMC.
Παρατηρησε την ροη του αερα και την χοανη που δουλευει αναποδα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σαν τιμες,στην ελληνικη αγορα τα BMC DIA πανε καπου κατω απο 200αρι αν και εξω τα πουλανε πολυ λιγοτερο οποτε αν εχεις σχεσεις με e-bay,παρτο απο εκει.
Σχετικα με το Simota,ηταν πιο φτηνο αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εχει αναστροφη χοανη μεσα του. Αν δεν εχει,αστο,δεν κανει... |
Pughell έγραψε: |
Αν τους πεις το πλαστικο BMC βαρελι,θα καταλαβουν.
Το πλαστικο λεγεται DIA και το carbon λεγεται CDA. Η διασταση που ζητας ειναι το 70-130. Οσο για την δουλεια που κανει,σου ειπα,αν εχει και το Simota την χοανη αναποδα μεσα του,τοτε σχεδον την ιδια δουλεια κανει. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υλικο κατασκευης κελυφους και μια παρα πολυ μικρη διαφορα εσωτερικα που δεν ειναι καν αξια λογου. |
greenpug106 έγραψε: |
Χρονολογία?
Για να δούμε εάν είναι τρίφυσο / μονόφυσο. Υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες για τη σκούπα. |
TOMMI έγραψε: |
Ποιο απο τα τρια βαρελακια αξιζει
ι. bmc cda 70-130 ii. bmc dia 70-130 iii. simota cb-603 |
RoadRunner122 έγραψε: |
To κύριο μειονέκτημα που έχει το φιλτροκούτι του 106-16V είναι η μεγάλη και όλο γωνίες διαδρομή που κάνει η σωλήνωση από τη μετώπη μέχρι αυτό. Αν μπορείς να την καταργήσεις-αφαιρέσεις κ να τοποθετήσεις μιά σωλήνα απευθείας απ'το φιλτροκούτι στη μετώπη, δε νομίζω να χρειάζεται να το αλλάξεις. |
Pughell έγραψε: |
Το ιδανικο θα ηταν να φτιαξεις ενα καινουργιο κατω τμημα για το μαμα φιλτροκουτι και να του συνδεσεις εναν σωληνα οπως πρεπει,μιας και το μαμα κουτι εχει το στομιο με τετοια γωνια που δεν ευνοει την συνδεση σωληνας και την σωστη παροχη αερα. ![]() |
groupN έγραψε: |
το ειχα δει παλια αυτο στο περιοδικο και το θυμηθηκα. κατι τετοιο πιστευω ειναι οτι καλυτεροhttp://www.lioliosracing.gr/images/stories/106_175/rallye02.jpg |