PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5

Mixxx - Σαβ 17 Φεβ 2007, 12:17:13
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
Lef205 - Σαβ 17 Φεβ 2007, 13:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλο νουμερο.
Σε ποιο δυναμομετρο το μετρησες?
ισως αν βγαλεις το βαρελακι και βαλεις σκουπα η ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι ισως δεις κατι παραπανω.
Mixxx - Σαβ 17 Φεβ 2007, 14:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
shiba - Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:10:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5
Mixxx έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? Confused και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα. Wink
Lef205 - Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο?
Mixxx - Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:31:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5
shiba έγραψε:
Mixxx έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? Confused και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα. Wink


Έτσι φαίνεται τελικά, ότι το βαρελάκι και το τελικό δεν έδωσαν τίποτα τουλάχιστον σε αριθμούς. Τότε είχα δει διαφορά στις ροπές και γενικότερα ο κινητήρας δούλευε πιο άνετα!
Mixxx - Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Mixxx έγραψε:
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο?


Το ΜΑΗΑ είναι στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, αφού πήγα κιόλας.

Αν τα πάρουμε από την αρχή το βαρελάκι τότε (2001-2002) έκανε 300 ευρώ (αυτός είναι και ο λόγος που δεν το άλλαξα), το τελικό Devil άλλα τόσα αν θυμάμαι καλά. Τώρα το χταπόδι μαζί με καταλύτη, μεσαίο και περαστικά 750. Και τελικά το πρόγραμμα 350.
Δεν μπορείς να λάβεις υπόψη του στην συνολική τιμή το βαρελάκι και το τελικό διότι αγοράστηκαν το 2001-2002 οπότε οι τιμές σίγουρα έχουν κατέβει τώρα.
COOL ALEXIS - Κυρ 18 Φεβ 2007, 12:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση Question Question Question

Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά Confused

Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός Question
Mixxx - Τρι 20 Φεβ 2007, 22:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση Question Question Question

Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά Confused

Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός Question


Εννοείται ότι με την τελευταία βελτίωση [αν η πρώτη βελτίωση (τελικό, βαρελάκι) θεωρείται βελτίωση] είδα τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτήν της πρώτης.

Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις μια μετατροπή/βελτίωση έχεις κάτι στο μυαλό σου, περιμένεις κάποια αποτελέσματα.

Με την πρώτη βελτίωση πήρα αυτά που περίμενα, δλδ ροπές και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ούτε άλογα περίμενα (κάποιοι λένε 9 ΗΡ με το βαρελάκι) ούτε τίποτε τρομερό.

Με την δεύτερη βελτίωση βλέποντας +20 άλογα είχα την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο θα αλλάξει κατά πολύ, κρίνοντας λάθος βέβαια, από την αλλαγή που έχει ένα αυτοκίτητο 850-1000 κιλών με αυτά τα 20 άλογα και όχι το δικό μου που είναι 1250-1300 κιλά.

Δεν λέω ότι η βελτίωση δεν είναι καλή, απλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει κι άλλα για να θεωρείται γρήγορο Exclamation Exclamation
DIMCHRI - Τετ 21 Φεβ 2007, 00:10:17
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.

Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!

Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. Wink
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 00:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.

Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!

Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. Wink


Μέχρι να μπορέσουμε να βρούμε αυτόν τον κινητήρα μεταχειρισμένο και σε καλή κατάσταση θέλει 2-3 χρόνια!

Ως τότε ποιος μπορεί να περιμένει Question Laughing Laughing
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 08:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...

λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο...
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 08:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...

λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο...


Καλημέρα! Επειδή είναι πρωί και δεν κατάλαβα καλά Shocked Shocked εννοείς ότι έχεις λιγότερη ιπποδύναμη από εμένα Question

Το πρόγραμμα έγινε πριν το δυναμόμετρο μπροστά μου. Μόλις το φόρτωσε μου είπε κάνε μια βόλτα για να το δω. Το έκανα λοιπόν και όταν γύρισα του είπα ότι δεν είδα αυτά που περίμενα. Στη συνέχεια το ξανασύνδεσε και το πείραξε λίγο ακόμα (δεν καταλάβαινα τίποτα από αυτά που έκανε Confused ) και ξαναέκανα βόλτα. Μετά του είπα ότι ήταν καλύτερο αλλά πάλι όχι αυτό που περίμενα (αχάριστος και εγώ). Μου είπε ότι μπορεί να το σηκωσει κι άλλο, αλλά μπορεί να είχαμε πρόβλημα με τα καυσαέρια. Οπότε το αφήσαμε έτσι και το μετρήσαμε.

Εγώ αν βάλω εκκεντροφόρους από Rallye λες να δω καμιά διαφορά Question Question
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 08:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν

με αυτα που εχεις πανω και αν ειναι σωστο το χταποδι ΠΡΕΠΕΙ να βαλεις εκκεντροφορους.εχεις κανει μιση δουλεια.
οπως ειδα και εγω στη περιπτωση μου και σε αλλη παιδιου με μονο εξατμιση ουτε το ενα ουτε το αλλο δουλεουν μονα τους (εκκεντρ-εξατμ)

και αργοτερα ξαναπειραζεις το προγραμμα λιγο Wink
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 09:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν



Δηλαδή εννοείς ότι το αποτέλεσμα του δυναμόμετρου είναι λάθος ;;

Αν είναι έτσι, δεν ξέρω μπορεί να έχεις δίκιο αλλά αμφιβάλλω, (γνώμη μου Wink )
volvos - Τετ 21 Φεβ 2007, 09:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 15:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου Wink . Αυτός που το βελτίωσε είναι φίλος μου και δεν νομίζω ότι έκανε καμιά λαδιά.

Να φανταστείς ότι ήταν ο μόνος από τους βελτιωτές που ρώτησα πόσα άλογα θα πάρω και μου είπε 13-15, ενώ όλοι οι άλλοι μου έλεγαν σίγουρα 18-20 μπορεί και παραπάνω. Θα μου πεις γιατί τότε πήγα σ' αυτόν και όχι στους άλλους που έλεγαν περισσότερα άλογα Rolling eyes Rolling eyes Question Το θέμα είναι η εμπιστοσύνη που έχεις στον καθένα. Από όλους τους άλλους θα περίμενα να με κοροϊδέψουν αλλά όχι από αυτόν.

Το θέμα είναι ότι δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη και ούτε ότι βάζω και το χέρι μου στη φωτιά ότι όλα είναι τα λέω, απλά λέω τη γνώμη μου Exclamation Exclamation
DIMCHRI - Τετ 21 Φεβ 2007, 17:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...

όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"

Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!

Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. Wink
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 18:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...

όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"

Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!

Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. Wink


Αν είναι όπως τα λες, τότε είμαι υπερευχαριστημένος από την βελτίωση που έκανα Very happy Very happy . Συγκεκριμένα το Σάββατο που βγήκα για ένα ποτάκι, στον γυρισμό στην παραλιακή (Θεσσαλονίκη) βρέθηκα στα φανάρια με μια BMW 318i (δυό μοντέλα πριν) αυτός 2 άτομα και γω τέσσερα. Χωρίς να έχω καμιά ελπίδα λέω δεν δοκιμάζω να δω τι σκ@τ@ βελτίωση έκανα. 1ες, 2ες μαζί και στην 3η χωρίς να το πιστεύω του ξεκόλλησα. Twisted evil Twisted evil
Μπορεί τώρα να πεις ήταν τύχη ή έφταιγε ο οδηγός ή ότι άλλο θες. Εμένα πάντως, είτε αληθές, είτε ψευδές, το αποτέλεσμα με ικανοποίησε Exclamation Exclamation
Υ. Γ. Δεν νομίζω να ήταν ψευδές Laughing Laughing
MEMsound - Τετ 21 Φεβ 2007, 21:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον DIMCHRI Wink
gianic - Τετ 21 Φεβ 2007, 22:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
ανοιξε με ενα στοκ cc να δεις τι γινεται .
Mixxx - Τετ 21 Φεβ 2007, 22:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
ανοιξε με ενα στοκ cc να δεις τι γινεται .


Που ν' το;; (Όχι Punto Laughing Laughing )
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 09:07:46
Θέμα δημοσίευσης:
οταν εισαι cc εχει 1200κιλα βαρος και 110 αλογα μαμα οπερ
10,9 κιλα αν ιππο.
για να κρατησεις αυτη την αναλογια με 130αλογα θες και 1420κιλα
οπερ 220κιλα επιπλεον...

ε αυτο δεν ειναι και 2 ατομα εκτος αν ειναι οι σουγκλακοι Laughing

επειδη περασα ολα αυτα τα σταδια σας το λεω τελειως φιλικα.
τα αλογα δεν ειναι στραγγαλια. δε βγαινουν ετσι ευκολα απο τα μοτερ μας...
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 09:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
επισης να ξερεις οτι αν βαλεις εκκεντροφορους 106 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ 262 θες και γραναζια για να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις το 100% του αποτελεσματος.
οι 257 πιθανον να μη θελουν...

το αποτελεσμα απο ολα αυτα να ξερεις οτι δε θα ειναι τοσο οτι θα παρεις τα τρελλα αλογα ακομα (αν εισαι οντως 130) αλλα οτι θα γεμισει 4500-7200 πολυ το αμαξι και δε θα τα πιανει σε ενα peak αυτα τα αλογα μονο
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 10:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
επισης να ξερεις οτι αν βαλεις εκκεντροφορους 106 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ 262 θες και γραναζια για να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις το 100% του αποτελεσματος.
οι 257 πιθανον να μη θελουν...

το αποτελεσμα απο ολα αυτα να ξερεις οτι δε θα ειναι τοσο οτι θα παρεις τα τρελλα αλογα ακομα (αν εισαι οντως 130) αλλα οτι θα γεμισει 4500-7200 πολυ το αμαξι και δε θα τα πιανει σε ενα peak αυτα τα αλογα μονο


Συμφωνώ μαζί σου για το ότι δεν θα πάρω πολλά άλογα παραπάνω με τους εκκεντροφόρους (εννοείται θα βάλω και τα γρανάζια) και θέλω ακριβώς αυτό που λες, να γεμίσω το φάσμα 4000+, ώστε να έχω μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα στροφών.
gianic - Πεμ 22 Φεβ 2007, 10:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
απο την εμπειρια μου τα 1200 κιλα του cc απαιτουν σαλιγκαρο. Wink
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 11:21:14
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
απο την εμπειρια μου τα 1200 κιλα του cc απαιτουν σαλιγκαρο. Wink


Ο σαλίγκαρος όμως φίλε μου απαιτεί με τη σειρά του χρήμα Wink
gianic - Πεμ 22 Φεβ 2007, 13:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
gianic έγραψε:
απο την εμπειρια μου τα 1200 κιλα του cc απαιτουν σαλιγκαρο. Wink


Ο σαλίγκαρος όμως φίλε μου απαιτεί με τη σειρά του χρήμα Wink


οχι παντα
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 13:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Mixxx έγραψε:
gianic έγραψε:
απο την εμπειρια μου τα 1200 κιλα του cc απαιτουν σαλιγκαρο. Wink


Ο σαλίγκαρος όμως φίλε μου απαιτεί με τη σειρά του χρήμα Wink


οχι παντα


Τι εννοείς Question Shocked Shocked
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 13:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
συνολικα για ενα φουλ 2ο σταδιο
με εκκντροφορους 106
εξατμιση φουλ 106
προγραμμα
κλπ
θες λιγο κατω απο 2000ευρω... kai ola αυτα για να δεις μαξιμουμ 135-140αλογα

αν δεις το κιτ της dpengineering πας 160ανετα αλογα με λιγο παραπανω Cool
MEMsound - Πεμ 22 Φεβ 2007, 13:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
...χάνοντας βέβαια την γραμμικότητα/φιλικότητα της ατμόσφαιρας στις στροφές
και κερδίζοντας την πόρωση και καυλα του τσαφ και τσουφ και βασικά την ροπή σε κάθε ευθεία μικρή ή μεγάλη.
ζυγίζεις και διαλέγεις... Cool
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 13:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλα αυτο μανθο αστο...
οταν σε βαλω στα μεγαρα στο 106τ του ntz καμια φορα ελα να μου τα ξαναπεις...
αλλη καυλα η ατμοσφαιρα αλλα μονο αν εχει κανα 7αρι κιλα ανα ιππο αναλογια
MEMsound - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:00:27
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν διαφωνώ Παναγιώτη. Wink
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
συνολικα για ενα φουλ 2ο σταδιο
με εκκντροφορους 106
εξατμιση φουλ 106
προγραμμα
κλπ
θες λιγο κατω απο 2000ευρω... kai ola αυτα για να δεις μαξιμουμ 135-140αλογα

αν δεις το κιτ της dpengineering πας 160ανετα αλογα με λιγο παραπανω Cool


dpengineering Question Question Question
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:46:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου. Wink Αυτός που το βελτίωσε είναι φίλος μου και δεν νομίζω ότι έκανε καμιά λαδιά.


Επειδη απο οτι καταλαβα την ολη βελτιωση την ανελαβαν οι Σταθηδες Laughing στην Χρυσαυγη,μην νομιζεις οτι εχουν ιδεα απο προγραμμα στα συγκεκριμενα μοτερ,για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους,σωστα; Wink
Γενικα στην Θεσσαλονικη αμφιβαλλω αν υπαρχει αξιος προγραμματιστης. Confused

Απο εκει και περα και το βαρελακι μια χαρα ειναι απλα πιθανολογω οτι μαλ***α εχει γινει στο χταποδι(οπως παντα...),στο προγραμμα και γενικα στο παντρεμα των αξεσουαρ μεταξυ τους. Sad

Παντως για 130 αλογα ουτε γραναζια χρειαζεσαι,ουτε τιποτα,ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. Wink
Sidobre - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:50:16
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
....ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. Wink


Ρε συ Στέλιο, αυτά τα έχεις ελένξει με αναλυτή καυσαερίων, ή επειδή πάει και δεν έχει σπάσει ακόμα κανένα το λες αυτό;

Συγνώμη που ρωτάω, αλλά σε αναλυτή άλλα έχουν δει τα μάτια μου..
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Παράθεση:
Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου. Wink Αυτός που το βελτίωσε είναι φίλος μου και δεν νομίζω ότι έκανε καμιά λαδιά.


Επειδη απο οτι καταλαβα την ολη βελτιωση την ανελαβαν οι Σταθηδες Laughing στην Χρυσαυγη,μην νομιζεις οτι εχουν ιδεα απο προγραμμα στα συγκεκριμενα μοτερ,για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους,σωστα; Wink
Γενικα στην Θεσσαλονικη αμφιβαλλω αν υπαρχει αξιος προγραμματιστης. Confused

Απο εκει και περα και το βαρελακι μια χαρα ειναι απλα πιθανολογω οτι μαλ***α εχει γινει στο χταποδι(οπως παντα...),στο προγραμμα και γενικα στο παντρεμα των αξεσουαρ μεταξυ τους. Sad

Παντως για 130 αλογα ουτε γραναζια χρειαζεσαι,ουτε τιποτα,ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. Wink


Τι εννοείς όταν λες άξιος προγραμματιστής Question

Μ@λ@κι@ γιατί θεωρείς ότι έγινε Question
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 14:57:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Pughell έγραψε:
....ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. Wink


Ρε συ Στέλιο, αυτά τα έχεις ελένξει με αναλυτή καυσαερίων, ή επειδή πάει και δεν έχει σπάσει ακόμα κανένα το λες αυτό;

Συγνώμη που ρωτάω, αλλά σε αναλυτή άλλα έχουν δει τα μάτια μου..

Προσωπικα οχι Sad αλλα απο παιδι που μετρησε το CC(Roland Garros 2004) του με wide band δουλευε απο το 12,1 που ηταν μαμα στο 12,3 με φουλ φορτιο απο οτι μου ειπε.
Το παραπανω μοτερ με σκυπα και ραλλισιους,χωρις γραναζια,και cat back εξατμιση.
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
Τι εννοείς όταν λες άξιος προγραμματιστής Question

Μ@λ@κι@ γιατί θεωρείς ότι έγινε Question


Εννοω καποιος ο οποιος θα κατσει να κανει σωστη χαρτογραφηση και δεν θα πειραξει μονο εναν χαρτη βενζινης και θα σου πει "Ετοιμος,10 αλογακια πανω φιλε μου!". Wink

Και γενικα η Θεσσαλονικη δεν εχει τετοιους,για να μην σου πω ολοκληρη η Ελλαδα δεν εχει πανω απο 4-5. Confused

μαλ***α θεωρω οτι εγινε καθως ειναι ενα μοτερ που ακομα και χωρις προγραμμα βγαζει ευκολα 10 αλογα απο το πουθενα αρκει να γινουν σωστες κινησεις. Wink
Αν κατσεις και δεις το αλλο topic που αναφερεται σε 206 με ραλλισιους εκκεντροφορους θα δεις οτι τα 120(περιπου) τα ξεπερνουσες πανευκολα απλα με το βαρελακι και μια εξατμιση μαζι με ραλλισια εξαγωγη.Ουτε προγραμμα,ουτε τιποτα. Rolling eyes
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:09:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:


μαλ***α θεωρω οτι εγινε καθως ειναι ενα μοτερ που ακομα και χωρις προγραμμα βγαζει ευκολα 10 αλογα απο το πουθενα αρκει να γινουν σωστες κινησεις. Wink
Αν κατσεις και δεις το αλλο topic που αναφερεται σε 206 με ραλλισιους εκκεντροφορους θα δεις οτι τα 120(περιπου) τα ξεπερνουσες πανευκολα απλα με το βαρελακι και μια εξατμιση μαζι με ραλλισια εξαγωγη.Ουτε προγραμμα,ουτε τιποτα. Rolling eyes


Ε ωραία εγώ αντί για ραλλίσια εξαγωγή έβαλα χεροποίητη και έκανα και πρόγραμμα και πήρα 21 άλογα. Αυτό δεν είναι καλό Question
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
αν το χειροποιητο χταποδι δεν ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ σε μηκη με του 106 και σε διαμετρους γινεται μια σαλατα.
στη πραξη μετατοπιζει σε αγνωστες στροφες τους συντονισμους της εξατμισης και επιπλεον μειωνεις το φασμα-ευρος αυτου του συντονισμου.
το οποιο βεβαια για να το πιασεις εντελως θες και εκκεντροφοορους 106..


υ.γ. ασχετο στελιο χτες μετρησα το διχαλο .
42χιλιοστα εξωτερικη διαμετρο καθε σωληνας απο τους 2 με σχεδον 2 χιλιοστα παχος τουλαχιστον ψηλα εκει που ενωνεται με τη πολλαπλη και μπορεσα να μετρησω.
ξεχασα να μετρησω τα 4 καλαμια της πολλαπλης που νομιζω οτι ηταν 30κατι που ελεγες Cool
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
Pughell έγραψε:


μαλ***α θεωρω οτι εγινε καθως ειναι ενα μοτερ που ακομα και χωρις προγραμμα βγαζει ευκολα 10 αλογα απο το πουθενα αρκει να γινουν σωστες κινησεις. Wink
Αν κατσεις και δεις το αλλο topic που αναφερεται σε 206 με ραλλισιους εκκεντροφορους θα δεις οτι τα 120(περιπου) τα ξεπερνουσες πανευκολα απλα με το βαρελακι και μια εξατμιση μαζι με ραλλισια εξαγωγη.Ουτε προγραμμα,ουτε τιποτα. Rolling eyes


Ε ωραία εγώ αντί για ραλλίσια εξαγωγή έβαλα χεροποίητη και έκανα και πρόγραμμα και πήρα 21 άλογα. Αυτό δεν είναι καλό Question


Δεν με προσεχεις τι λεω... Wink
Με εξατμιση και φιλτρο τα 10 ειναι ευκολος στοχος,απλα εσυ πηρες αλλο 110% απο το προγραμμα...
Σου φαινεται λογικο; Rolling eyes

Α,και σχετικα με το χταποδι,η ραλλισια πολλαπλη εξαγωγης απλα δεν παιζεται.Ε,τοσα χρονια δεν εχω δει εξατμισα να κανει καλυτερο χταποδι απο αυτην την εξαγωγη.Καταλαβαινεις τι εννοω. Rolling eyes
Μοναδικη εξαιρεση της Supersprint που χρειαζεται οπωσδηποτε προγραμμα για αν δουλεψει... Wink
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
του γαβανα στο gtech δειχνει αυτη τη στιγμη +22αλογα που στο δυναμομετρο ειναι +κατι ακομα καθως το getch Μετρα καθαρη επιταχυνση (εχει και αεροδυναμικες απωλειες κλπ κλπ κλπ)
απο εξατμιση μονο πηρε σχεδον 9αλογα αν θυμαμαι
γαβανααααααααααααα βαλε κανα αρχειακι να γελασουμε Wink
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
υ.γ. ασχετο στελιο χτες μετρησα το διχαλο .
42χιλιοστα εξωτερικη διαμετρο καθε σωληνας απο τους 2 με σχεδον 2 χιλιοστα παχος τουλαχιστον ψηλα εκει που ενωνεται με τη πολλαπλη και μπορεσα να μετρησω.
ξεχασα να μετρησω τα 4 καλαμια της πολλαπλης που νομιζω οτι ηταν 30κατι που ελεγες Cool


Αρα 39mm μεσα ο καθενας... Smile Καλα ειναι. Wink
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν με προσεχεις τι λεω... Wink
Με εξατμιση και φιλτρο τα 10 ειναι ευκολος στοχος,απλα εσυ πηρες αλλο 110% απο το προγραμμα...
Σου φαινεται λογικο; Rolling eyes

Α,και σχετικα με το χταποδι,η ραλλισια πολλαπλη εξαγωγης απλα δεν παιζεται.Ε,τοσα χρονια δεν εχω δει εξατμισα να κανει καλυτερο χταποδι απο αυτην την εξαγωγη.Καταλαβαινεις τι εννοω. Rolling eyes
Μοναδικη εξαιρεση της Supersprint που χρειαζεται οπωσδηποτε προγραμμα για αν δουλεψει... Wink


Εγώ σε προσέχω Wink αλλά πες μου εσύ ένα μοτέρ 1,6 16v από 206 με τις αλλαγές που προτείνεις εσύ (δλδ ραλίσια εξαγωγή) και με ένα τέλειο επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου τι απόδοση θα είχε 140 άλογα Shocked Question Shocked
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
ναι.
εκκεντροφοροι+γραναζια 106
προγραμμα
εξατμιση φουλ
χταποδι 106
καταλυτη καλο ελευθερας

ολα μαζι το ταβανι ειναι το ΠΟΛΥ 140αλογα και με πολυ προσοχη στη λεπτομερια και πιθανοτατα καποιες θυσιες χαμηλα ισως .....

και αυτο που απεδειξε η δικια μου πειρα και απο 5-6 αλλα που εχω δει σε ημιτελη σταδια των παραπανω αν δε τα κανεις ολα μαζι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
με εξατμιση μονο σερνεται
και με εκκεντρφοορους προγραμμα μονο παλι σερνεται...
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing
Μεχρι στιγμης καλο προγραμμα σε 206 δεν εχει γινει και οποιος πει το αντιθετο απλα λεει ψεματα. Wink

Απο εκει και περα χωρις προγραμμα τα 135 αλογα ειναι το οριο.
Με σωστο προγραμμα "κοιτας καταμουτρα" τα 140. Rolling eyes

Για να στο πω πιο απλα ετσι ωστε να δεις τις προδιαγραφες του μοτερ σου,106 με κεφαλη και κορμο 206,μονο με σκουπα και εξατμιση ξεπερναει για πλακα τα 135 και αυτο χωρις προγραμμα.
Ε,βαλε την καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης που εχει το 206... Rolling eyes
Καταλαβαινεις τι μπορει να γινει ετσι και πετυχει καποιος σωστο προγραμμα. Very happy
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ναι.
εκκεντροφοροι+γραναζια 106
προγραμμα
εξατμιση φουλ
χταποδι 106
καταλυτη καλο ελευθερας

ολα μαζι το ταβανι ειναι το ΠΟΛΥ 140αλογα και με πολυ προσοχη στη λεπτομερια και πιθανοτατα καποιες θυσιες χαμηλα ισως .....

και αυτο που απεδειξε η δικια μου πειρα και απο 5-6 αλλα που εχω δει σε ημιτελη σταδια των παραπανω αν δε τα κανεις ολα μαζι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
με εξατμιση μονο σερνεται
και με εκκεντρφοορους προγραμμα μονο παλι σερνεται...


Pughell έγραψε:
Laughing Laughing Laughing
Μεχρι στιγμης καλο προγραμμα σε 206 δεν εχει γινει και οποιος πει το αντιθετο απλα λεει ψεματα. Wink

Απο εκει και περα χωρις προγραμμα τα 135 αλογα ειναι το οριο.
Με σωστο προγραμμα "κοιτας καταμουτρα" τα 140. Rolling eyes

Για να στο πω πιο απλα ετσι ωστε να δεις τις προδιαγραφες του μοτερ σου,106 με κεφαλη και κορμο 206,μονο με σκουπα και εξατμιση ξεπερναει για πλακα τα 135 και αυτο χωρις προγραμμα.
Ε,βαλε την καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης που εχει το 206... Rolling eyes
Καταλαβαινεις τι μπορει να γινει ετσι και πετυχει καποιος σωστο προγραμμα. Very happy


Ρε παιδιά εγώ μιλάω για μετατροπή χωρίς εκκεντροφόρους που μπορεί να φτάσει!!

Στέλιο ξέρεις κανένα 206 με σκούπα και εξάτμιση μόνο και χωρίς πρόγραμμα να ξεπερνά τα 135 ή τουλάχιστον να τα φτάνει Question
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω δει ....

στο 206 toy dimzaf

πρεπει να το ειχε φτιαξει στο Kingdragon ο τοτε προγραμματιστης του , που εχει πλεον φυγει.
το αμαξι εβαζες 5η με 1000σαλ και πεταγοταν.......
συν οτι τραβαγε το ιδιο σωστα και μεστα παντου ειτε 3 ειτε 7... Cool

το αμαξι ειχε βγαλει 124 τροχο με καταλυτη καραβουλωμενο απο ραλλυ.

και πηγαινε και μπροστα απο μονοφυσσο σαξο με σκουπα εξατμιση μετα την αλλαγη καταλυτη Cool
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:40:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ο τοτε προγραμματιστης του


Χωρίς πρόγραμμα Confused
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:

Ρε παιδιά εγώ μιλάω για μετατροπή χωρίς εκκεντροφόρους που μπορεί να φτάσει!!

Στέλιο ξέρεις κανένα 206 με σκούπα και εξάτμιση μόνο και χωρίς πρόγραμμα να ξεπερνά τα 135 ή τουλάχιστον να τα φτάνει Question


Εγω δεν ξερω παντως καποιο... Sad

Ακομα και τα σχεδον 125 που υποσχεται η Supersprint για ολοκληρο το συστημα εξατμισης της ειναι με προγραμμα.

Ετσι και αλλιως η "ψυχη" του συγκεκριμενου μοτερ ειναι οι εκκεντροφοροι και οχι το προγραμμα... Confused
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως Cool
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Mixxx έγραψε:

Ρε παιδιά εγώ μιλάω για μετατροπή χωρίς εκκεντροφόρους που μπορεί να φτάσει!!

Στέλιο ξέρεις κανένα 206 με σκούπα και εξάτμιση μόνο και χωρίς πρόγραμμα να ξεπερνά τα 135 ή τουλάχιστον να τα φτάνει Question


Εγω δεν ξερω παντως καποιο... Sad

Ακομα και τα σχεδον 125 που υποσχεται η Supersprint για ολοκληρο το συστημα εξατμισης της ειναι με προγραμμα.

Ετσι και αλλιως η "ψυχη" του συγκεκριμενου μοτερ ειναι οι εκκεντροφοροι και οχι το προγραμμα... Confused


Άρα μπορείς να με Wink πεις τώρα αν βάλω εκκεντροφόρους θα φτάσω τα 140 και με συνολική βελτίωση στο φάσμα στροφών 4000+ Question
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
Άρα μπορείς να με Wink πεις τώρα αν βάλω εκκεντροφόρους θα φτάσω τα 140 και με συνολική βελτίωση στο φάσμα στροφών 4000+ Question


Αν βαλεις εκκεντροφορους τα 140 θα τα εχεις αν το χταποδι και το προγραμμα σου ειναι καλα.
Αν δεν ειναι,θα αρκεστεις στα 130+ Confused
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως Cool


Βρε Παναγιώτη γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ποιος είπε ότι μια νέα εξαγωγή δεν μπορεί να δώσει 10 άλογα. Εγώ σε ρωτάω γιατί αυτή που έχω εγώ δεν είναι καλή εξαγωγή και συνολικά καλή βελτίωση (αν εξαιρέσεις τους εκκεντροφόρους που θα μπουν) με 131 άλογα.

Έπρεπε να περιμένω δλδ κι άλλα άλογα;;
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως Cool


Γιατρε στο C2 μετραει απο μαμα 109 και με κομπλε συστημα 50mm και 200αρη καταλυτη παει στα 116.
Στο 206 απο τα 111,5 παει στα 125 αλλα χωρις καταλυτη.
Μαλλον ομως αυτο πρεπει να εχει και προγραμμα καθως στον καταλογο τους λενε οτι για τα racing parts που ειναι σημειωμενα με το κιτρινο τριγωνακι απαιτειται ρυθμιση στο προγραμμα για να παρεις το 100% τς αποδοσης... Confused

Οποτε απλα αν δεν υπαρχει προγραμμα ουτε στην περιπτωση του 206 τοτε απλα επιβεβαιωνεται αυτο που ειχα πει για την εγκριση τυπου του καθε μοντελου. Sad
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Mixxx έγραψε:
Άρα μπορείς να με Wink πεις τώρα αν βάλω εκκεντροφόρους θα φτάσω τα 140 και με συνολική βελτίωση στο φάσμα στροφών 4000+ Question


Αν βαλεις εκκεντροφορους τα 140 θα τα εχεις αν το χταποδι και το προγραμμα σου ειναι καλα.
Αν δεν ειναι,θα αρκεστεις στα 130+ Confused


130+ έχω τώρα Shocked Shocked
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙΣ.
αυτο που σου εξηγει ο στελιος και εγω ειναι οτι ολες οι εξαγωγες και ολα τα προγραμματα μονα τους χωρις εκκεντρφορους δε μπορουν να σου δωσουν ευκολα και χαλαρα 130 αλογα που λες οτι εισαι.
και αν στα εδωσαν θα στα εδωσαν σε ενα peak ψηλα με το αυτοκινητο εντελως νεκρο πριν και μετα το peak αρα πρακτικα ανεκμεταλλευτα στο δρομο...

εχεις καμια μετρηση να την ανεβασεις για τα διαγραμματα?
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
volvos έγραψε:
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως Cool


Βρε Παναγιώτη γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ποιος είπε ότι μια νέα εξαγωγή δεν μπορεί να δώσει 10 άλογα. Εγώ σε ρωτάω γιατί αυτή που έχω εγώ δεν είναι καλή εξαγωγή και συνολικά καλή βελτίωση (αν εξαιρέσεις τους εκκεντροφόρους που θα μπουν) με 131 άλογα.

Έπρεπε να περιμένω δλδ κι άλλα άλογα;;


Μιχαλη μην το βλεπεις ετσι ρε...
Καταρχην απο την στιγμη που δεν το ειχες μετρησει καπου εντελως μαμα και να το ξαναμετρησεις μετα απο οσα πραγματα εκανες,δεν μπορεις να ξερεις αν οντως εχεις +20 αλογα. Sad

Οποτε απλα βαδιζεις στα τυφλα και το μονο που εχεις ως κριτηριο ειναι το "αισθησιομετρο" σου. Confused
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙΣ.
αυτο που σου εξηγει ο στελιος και εγω ειναι οτι ολες οι εξαγωγες και ολα τα προγραμματα μονα τους χωρις εκκεντρφορους δε μπορουν να σου δωσουν ευκολα και χαλαρα 130 αλογα που λες οτι εισαι.
και αν στα εδωσαν θα στα εδωσαν σε ενα peak ψηλα με το αυτοκινητο εντελως νεκρο πριν και μετα το peak αρα πρακτικα ανεκμεταλλευτα στο δρομο...

εχεις καμια μετρηση να την ανεβασεις για τα διαγραμματα?


Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα Laughing
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Mixxx έγραψε:
volvos έγραψε:
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως Cool


Βρε Παναγιώτη γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ποιος είπε ότι μια νέα εξαγωγή δεν μπορεί να δώσει 10 άλογα. Εγώ σε ρωτάω γιατί αυτή που έχω εγώ δεν είναι καλή εξαγωγή και συνολικά καλή βελτίωση (αν εξαιρέσεις τους εκκεντροφόρους που θα μπουν) με 131 άλογα.

Έπρεπε να περιμένω δλδ κι άλλα άλογα;;


Μιχαλη μην το βλεπεις ετσι ρε...
Καταρχην απο την στιγμη που δεν το ειχες μετρησει καπου εντελως μαμα και να το ξαναμετρησεις μετα απο οσα πραγματα εκανες,δεν μπορεις να ξερεις αν οντως εχεις +20 αλογα. Sad

Οποτε απλα βαδιζεις στα τυφλα και το μονο που εχεις ως κριτηριο ειναι το "αισθησιομετρο" σου. Confused


Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια)
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι ότι δεν προσπαθώ να σας πείσω ότι έχω κάνει την καλύτερη δυνατή βελτίωση, απλά νομίζω ότι δεν είναι και άσχημη Very happy Very happy
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα Laughing


Παράθεση:
Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια)


Ρε παλαβε,μονος σου το λες... Laughing
Το γεγονος οτι μεχρι τις 4000 ειναι χειροτερο απλα δειχνει οτι σε μπερδευει το ξεσπασμα που κανει ψηλα για αυτο και νομιζεις οτι παει,ενω στην πραγματικοτητα εχει χασει μονο την γραμμικοτητα του και δουλευει σωστα μονο μετα τις 4000. Confused

Σχετικα με την μετρηση,οχι,το τελικο δεν δινει κατι απο μονο του,ουτε και το βαρελακι αν δεν εχει γινει σωστη συνδεσμολογια,απλα το θεμα ειναι οτι ολες οι μετρησεις που εχεις κανει ειναι στην Χρυσαυγη οποτε δεν μπορεις να εχεις ενα αντικειμενικο κριτηριο για το αν το προγραμμα που εκανες μαζι με το χταποδι σου εδωσαν οντως 20 αλογα ή απλα "τεντωσαν" λιγο την δυναμομετρηση σου ετσι ωστε να πιστεψεις οτι "επιασαν τοπο" τα λεφτα που εδωσες... Sad
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
MIA poly βασικη παρατηρηση μιχαλη.
τα 110 και 130 αλογα τι απωλειες γραφου στο χαρτι?
θεωρητικα θα πρεπει να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες απωλειες ....
δηλαδη αν εισαι 99 τροχο στην αρχη (110-10%)
θα πρεπει να εισαι 117 τροχο μετα (130-10%)
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Παράθεση:
Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα Laughing


Παράθεση:
Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια)


Ρε παλαβε,μονος σου το λες... Laughing
Το γεγονος οτι μεχρι τις 4000 ειναι χειροτερο απλα δειχνει οτι σε μπερδευει το ξεσπασμα που κανει ψηλα για αυτο και νομιζεις οτι παει,ενω στην πραγματικοτητα εχει χασει μονο την γραμμικοτητα του και δουλευει σωστα μονο μετα τις 4000. Confused

Σχετικα με την μετρηση,οχι,το τελικο δεν δινει κατι απο μονο του,ουτε και το βαρελακι αν δεν εχει γινει σωστη συνδεσμολογια,απλα το θεμα ειναι οτι ολες οι μετρησεις που εχεις κανει ειναι στην Χρυσαυγη οποτε δεν μπορεις να εχεις ενα αντικειμενικο κριτηριο για το αν το προγραμμα που εκανες μαζι με το χταποδι σου εδωσαν οντως 20 αλογα ή απλα "τεντωσαν" λιγο την δυναμομετρηση σου ετσι ωστε να πιστεψεις οτι "επιασαν τοπο" τα λεφτα που εδωσες... Sad


Άρα η μόνη λύση (μόνη γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να δίνω 50-60 ευρώ για άλλη μέτρηση) είναι να το στύσω με ένα μαμά ή ένα 1ου σταδίου να δω τι σκ@τ@ έκανα στο cc μου Wink
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
MIA poly βασικη παρατηρηση μιχαλη.
τα 110 και 130 αλογα τι απωλειες γραφου στο χαρτι?
θεωρητικα θα πρεπει να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες απωλειες ....
δηλαδη αν εισαι 99 τροχο στην αρχη (110-10%)
θα πρεπει να εισαι 117 τροχο μετα (130-10%)


Αρχικά έχω απώλειες 36 άλογα στα 110 άλογα και μετά 45 άλογα στα 131 άλογα. Επειδή παρατήρησα ότι έχω αυξημένες απώλειες το έψαξα όσο μπορούσα και έμαθα ότι οι απώλειες της δυναμομέτρησης μετριούνται στο τέλος της διαδικασίας όπου ο χειριστής μετά το πλάκωμα αφήνει το αυτοκίνητο να σταματήσει μόνο του πάνω στα ράουλα με πατημένο συμπλεκτη. Την τελευταία παρατήρησα ότι ο βλ@κ@ς δικός μου χειριστής πάτησε φρένο και αποδίδω εκεί την αυξημένη απώλεια που έχω.
volvos - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
Mixxx έγραψε:
[ Την τελευταία παρατήρησα ότι ο βλ@κ@ς δικός μου χειριστής πάτησε φρένο .



χαχαχα...δε γραφω αλλο. πρεπει να δουλεψω...

τελικα αυτο λεγαμε χτες με ενα φιλαρακι οτι τα φορουμ καλα ή κακα εχουν προσφερει πολλα στο ξετραβωμα των ανθρωπων...

παλιοτερα ο μονος τροπος να δεις-μαθεις ηταν αν τυχαινε κανα φιλαρακι να ειχε κανει κατι παρομοιο ή να πετυχαινες κανεναν σε κανα πεταλο-βουτα και αυτο εφοσον δεν εψαχνε για πελατες θυματα ο τυπος...

τωρα ολα αποδεικνυονται βγαινουν με τη μια στη φορα....
Pughell - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μιχαλη ελπιζω να ξερεις γιατι πατησε φρενο,ε... Confused

Διαβαζει μεγαλυτερες απωλειες οποτε το correction mode του δυναμομετρου "μπερδευεται" και βαση διορθωσης σου βγαζει το μοτερ ακομα πιο δυνατο στην μετρηση.

Οποτε αν πατησε φρενο,ξεχνα τα 130 και υπολογιζε τουλαχιστον καμια 10αρια κατω... Sad

Που να μην ηταν και γνωστος δηλαδη... Mad
Mixxx - Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:50:07
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μιχαλη ελπιζω να ξερεις γιατι πατησε φρενο,ε... Confused

Διαβαζει μεγαλυτερες απωλειες οποτε το correction mode του δυναμομετρου "μπερδευεται" και βαση διορθωσης σου βγαζει το μοτερ ακομα πιο δυνατο στην μετρηση.

Οποτε αν πατησε φρενο,ξεχνα τα 130 και υπολογιζε τουλαχιστον καμια 10αρια κατω... Sad

Που να μην ηταν και γνωστος δηλαδη... Mad


Τότε γιατί στην πρώτη μέτρηση είχα 110 Question Question
Pughell - Παρ 23 Φεβ 2007, 09:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι μαλλον δεν πατησε φρενο; Confused
Εκτος και αν σου αλλαξε παραμετρους ωστε ακομα και χωρις φρενο να σου δειξει χαμηλη αποδοση ωστε με το νεο προγραμμα και το χταποδι να σου δειξει οτι οντως κερδισες κατι. Sad
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 09:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
35aloga απωλειες δεν υπαρχει σα νουμερο...ειναι αδιανοητο.
προφανως κατι εκανε και στην αρχικη μετρηση που το διορθωσε μετα στις παραμετρους για να βγαλει οσα επρεπε να βγαλει το αμαξι δηλαδη 110.

το χοντρικο συμπερασμα ειναι οτι αφου εισαι +20 και εχεις 6αλογα διαφορα στις απωλειες τοτε εχεις παρει +14 αλογα πραγματικα νουμερο απολυτα λογικο σωστο και αναμενομενο....
DIMCHRI - Παρ 23 Φεβ 2007, 10:11:54
Θέμα δημοσίευσης:
35 άλογα απώλειες έχουν τα τετρακίνητα σουμπ των 250 αλόγων....

κάτι δεν σου είπανε καλά !!!
gianic - Παρ 23 Φεβ 2007, 15:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
προσοχη σε φιλους γνωστους κλπ...τα χουμε πει , να τα ξαναλεμε ;

αυτοι ειναι μεγαλυτεροι αρπακολλες απ τους επαγγελματιες ,γιατι πολυ απλα τον επαγγλεματια θα τον βρισεις θα τον απειλησεις κοκ, τον φιλο τι θα τον κανεις ;

Αχ...παιδια μου.....
Mixxx - Παρ 23 Φεβ 2007, 17:21:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω Mad Mad . Δευτέρα θα πάω από εκεί να του τα πω ένα χεράκι να το ξαναμετρήσουμε, χωρίς φρένο, και αν έχω καμιά 120 άλογα θα του πω να ξανακάνει πρόγραμμα. Σήμερα πάντως ξέσκισα το Peugeot σε μετρήσεις με το D-Pic και μου έβγαζε από 125-129. Έχω μπερδευτεί εντελώς Crying or Very sad
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 17:26:54
Θέμα δημοσίευσης:
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?

οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!

επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο! Wink
Mixxx - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?

οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!

επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο! Wink


Έχεις δίκιο Παναγιώτη. Θα πάω όμως γιατί τώρα το αυτοκίνητο βγάζει ίσα ίσα κάρτα καυσαερίων, ενώ ο εξατμισάς μου είπε ότι ο καταλύτης είναι πολύ καλός και κάτι άλλο φταίει (αυτόν τον εμπιστεύομαι γιατί μου είπε ότι όποια στιγμή θέλω να πάω να μου τον αλλάξει). Και σκέφτομαι μήπως φταίνε οι μετατροπές που έκανε ο άλλος στο πρόγραμμα (πιο πλούσιο).
Το 1ο ερώτημα είναι ότι αυτός κατέβασε το πρόγραμμα από την Dimsport και μετά το πείραζε. Λες αν το βάλω σκέτο να είναι καλό;
Το 2ο ερώτημα. Λέω να βάλω τους μονοφυσσάτους εκκεντροφόρους απ' το ραλύ αυτοί θα χρειαστούν γρανάζια και νέο πρόγραμμα;
Mixxx - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?

οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!

επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο! Wink


Παναγιώτη τα αποτελέσματα του D-Pic πως τα βλέπεις;
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
εδω θα σου ππουν αλλοι. το dpic δε το ξερω.

για εκκεντροφορους αν ισχυουν αυτα που λεει ο στελιος (θα τα διαπιστωσω απο βδομαδα) τοτε θεωρητικα οι 257 δουλευουν χωρις γραναζια ενω οι 262 με αμφιβολια. Wink

ο καταλυτης που εχεις τι ειναι?
Mixxx - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:16:54
Θέμα δημοσίευσης:
Για το πρόγραμμα τι λες; να του πω να περάσει αυτό από την Dimsport ή να αφήσω αυτό το πειραγμένο.

Για τον καταλύτη δεν θυμάμαι την μάρκα να σου πω.
Mixxx - Παρ 23 Φεβ 2007, 18:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για το D-Pic δες εδώ
http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?ref=search&gid=3293
MEMsound - Πεμ 01 Μάρ 2007, 20:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Η συζήτηση για τους εκκεντροφόρους 106 στο 206 του Μιχάλη συνεχίζεται εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=3646 Wink Wink

MEMsound/MOD Team

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr