Mixxx έγραψε: |
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια ![]() ![]() |
Mixxx έγραψε: |
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω ![]() ![]() ![]() |
shiba έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο? Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε? Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο? |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση ![]() ![]() ![]() Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά ![]() Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.
Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!! Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...
λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο... |
volvos έγραψε: |
χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν
|
volvos έγραψε: |
α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει.... ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα... για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
volvos έγραψε: |
α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει.... ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα... για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου... όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους. αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι... ΄ Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια" Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!! Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. ![]() |
gianic έγραψε: |
ανοιξε με ενα στοκ cc να δεις τι γινεται . |
volvos έγραψε: |
επισης να ξερεις οτι αν βαλεις εκκεντροφορους 106 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ 262 θες και γραναζια για να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις το 100% του αποτελεσματος.
οι 257 πιθανον να μη θελουν... το αποτελεσμα απο ολα αυτα να ξερεις οτι δε θα ειναι τοσο οτι θα παρεις τα τρελλα αλογα ακομα (αν εισαι οντως 130) αλλα οτι θα γεμισει 4500-7200 πολυ το αμαξι και δε θα τα πιανει σε ενα peak αυτα τα αλογα μονο |
gianic έγραψε: |
απο την εμπειρια μου τα 1200 κιλα του cc απαιτουν σαλιγκαρο. ![]() |
Mixxx έγραψε: | ||
Ο σαλίγκαρος όμως φίλε μου απαιτεί με τη σειρά του χρήμα ![]() |
gianic έγραψε: | ||||
οχι παντα |
volvos έγραψε: |
συνολικα για ενα φουλ 2ο σταδιο
με εκκντροφορους 106 εξατμιση φουλ 106 προγραμμα κλπ θες λιγο κατω απο 2000ευρω... kai ola αυτα για να δεις μαξιμουμ 135-140αλογα αν δεις το κιτ της dpengineering πας 160ανετα αλογα με λιγο παραπανω ![]() |
Παράθεση: |
Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου. ![]() |
Pughell έγραψε: |
....ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Επειδη απο οτι καταλαβα την ολη βελτιωση την ανελαβαν οι Σταθηδες ![]() ![]() Γενικα στην Θεσσαλονικη αμφιβαλλω αν υπαρχει αξιος προγραμματιστης. ![]() Απο εκει και περα και το βαρελακι μια χαρα ειναι απλα πιθανολογω οτι μαλ***α εχει γινει στο χταποδι(οπως παντα...),στο προγραμμα και γενικα στο παντρεμα των αξεσουαρ μεταξυ τους. ![]() Παντως για 130 αλογα ουτε γραναζια χρειαζεσαι,ουτε τιποτα,ειδικα στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο τα πολυ πρωτα μοντελα CC και ο μαμα εγκεφαλος θα προσαρμοζοταν ακομα και το μαμα προγραμμα να αφηνες. ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Ρε συ Στέλιο, αυτά τα έχεις ελένξει με αναλυτή καυσαερίων, ή επειδή πάει και δεν έχει σπάσει ακόμα κανένα το λες αυτό; Συγνώμη που ρωτάω, αλλά σε αναλυτή άλλα έχουν δει τα μάτια μου.. |
Mixxx έγραψε: |
Τι εννοείς όταν λες άξιος προγραμματιστής ![]() Μ@λ@κι@ γιατί θεωρείς ότι έγινε ![]() |
Pughell έγραψε: |
μαλ***α θεωρω οτι εγινε καθως ειναι ενα μοτερ που ακομα και χωρις προγραμμα βγαζει ευκολα 10 αλογα απο το πουθενα αρκει να γινουν σωστες κινησεις. ![]() Αν κατσεις και δεις το αλλο topic που αναφερεται σε 206 με ραλλισιους εκκεντροφορους θα δεις οτι τα 120(περιπου) τα ξεπερνουσες πανευκολα απλα με το βαρελακι και μια εξατμιση μαζι με ραλλισια εξαγωγη.Ουτε προγραμμα,ουτε τιποτα. ![]() |
Mixxx έγραψε: | ||
Ε ωραία εγώ αντί για ραλλίσια εξαγωγή έβαλα χεροποίητη και έκανα και πρόγραμμα και πήρα 21 άλογα. Αυτό δεν είναι καλό ![]() |
volvos έγραψε: |
υ.γ. ασχετο στελιο χτες μετρησα το διχαλο .
42χιλιοστα εξωτερικη διαμετρο καθε σωληνας απο τους 2 με σχεδον 2 χιλιοστα παχος τουλαχιστον ψηλα εκει που ενωνεται με τη πολλαπλη και μπορεσα να μετρησω. ξεχασα να μετρησω τα 4 καλαμια της πολλαπλης που νομιζω οτι ηταν 30κατι που ελεγες ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν με προσεχεις τι λεω... ![]() Με εξατμιση και φιλτρο τα 10 ειναι ευκολος στοχος,απλα εσυ πηρες αλλο 110% απο το προγραμμα... Σου φαινεται λογικο; ![]() Α,και σχετικα με το χταποδι,η ραλλισια πολλαπλη εξαγωγης απλα δεν παιζεται.Ε,τοσα χρονια δεν εχω δει εξατμισα να κανει καλυτερο χταποδι απο αυτην την εξαγωγη.Καταλαβαινεις τι εννοω. ![]() Μοναδικη εξαιρεση της Supersprint που χρειαζεται οπωσδηποτε προγραμμα για αν δουλεψει... ![]() |
volvos έγραψε: |
ναι.
εκκεντροφοροι+γραναζια 106 προγραμμα εξατμιση φουλ χταποδι 106 καταλυτη καλο ελευθερας ολα μαζι το ταβανι ειναι το ΠΟΛΥ 140αλογα και με πολυ προσοχη στη λεπτομερια και πιθανοτατα καποιες θυσιες χαμηλα ισως ..... και αυτο που απεδειξε η δικια μου πειρα και απο 5-6 αλλα που εχω δει σε ημιτελη σταδια των παραπανω αν δε τα κανεις ολα μαζι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. με εξατμιση μονο σερνεται και με εκκεντρφοορους προγραμμα μονο παλι σερνεται... |
Pughell έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Μεχρι στιγμης καλο προγραμμα σε 206 δεν εχει γινει και οποιος πει το αντιθετο απλα λεει ψεματα. ![]() Απο εκει και περα χωρις προγραμμα τα 135 αλογα ειναι το οριο. Με σωστο προγραμμα "κοιτας καταμουτρα" τα 140. ![]() Για να στο πω πιο απλα ετσι ωστε να δεις τις προδιαγραφες του μοτερ σου,106 με κεφαλη και κορμο 206,μονο με σκουπα και εξατμιση ξεπερναει για πλακα τα 135 και αυτο χωρις προγραμμα. Ε,βαλε την καλυτερη πολλαπλη εισαγωγης που εχει το 206... ![]() Καταλαβαινεις τι μπορει να γινει ετσι και πετυχει καποιος σωστο προγραμμα. ![]() |
volvos έγραψε: |
ο τοτε προγραμματιστης του |
Mixxx έγραψε: |
Ρε παιδιά εγώ μιλάω για μετατροπή χωρίς εκκεντροφόρους που μπορεί να φτάσει!! Στέλιο ξέρεις κανένα 206 με σκούπα και εξάτμιση μόνο και χωρίς πρόγραμμα να ξεπερνά τα 135 ή τουλάχιστον να τα φτάνει ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Εγω δεν ξερω παντως καποιο... ![]() Ακομα και τα σχεδον 125 που υποσχεται η Supersprint για ολοκληρο το συστημα εξατμισης της ειναι με προγραμμα. Ετσι και αλλιως η "ψυχη" του συγκεκριμενου μοτερ ειναι οι εκκεντροφοροι και οχι το προγραμμα... ![]() |
Mixxx έγραψε: |
Άρα μπορείς να με ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως ![]() |
volvos έγραψε: |
ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Αν βαλεις εκκεντροφορους τα 140 θα τα εχεις αν το χταποδι και το προγραμμα σου ειναι καλα. Αν δεν ειναι,θα αρκεστεις στα 130+ ![]() |
Mixxx έγραψε: | ||
Βρε Παναγιώτη γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ποιος είπε ότι μια νέα εξαγωγή δεν μπορεί να δώσει 10 άλογα. Εγώ σε ρωτάω γιατί αυτή που έχω εγώ δεν είναι καλή εξαγωγή και συνολικά καλή βελτίωση (αν εξαιρέσεις τους εκκεντροφόρους που θα μπουν) με 131 άλογα. Έπρεπε να περιμένω δλδ κι άλλα άλογα;; |
volvos έγραψε: |
ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙΣ.
αυτο που σου εξηγει ο στελιος και εγω ειναι οτι ολες οι εξαγωγες και ολα τα προγραμματα μονα τους χωρις εκκεντρφορους δε μπορουν να σου δωσουν ευκολα και χαλαρα 130 αλογα που λες οτι εισαι. και αν στα εδωσαν θα στα εδωσαν σε ενα peak ψηλα με το αυτοκινητο εντελως νεκρο πριν και μετα το peak αρα πρακτικα ανεκμεταλλευτα στο δρομο... εχεις καμια μετρηση να την ανεβασεις για τα διαγραμματα? |
Pughell έγραψε: | ||||
Μιχαλη μην το βλεπεις ετσι ρε... Καταρχην απο την στιγμη που δεν το ειχες μετρησει καπου εντελως μαμα και να το ξαναμετρησεις μετα απο οσα πραγματα εκανες,δεν μπορεις να ξερεις αν οντως εχεις +20 αλογα. ![]() Οποτε απλα βαδιζεις στα τυφλα και το μονο που εχεις ως κριτηριο ειναι το "αισθησιομετρο" σου. ![]() |
Παράθεση: |
Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα ![]() |
Παράθεση: |
Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια) |
Pughell έγραψε: | ||||
Ρε παλαβε,μονος σου το λες... ![]() Το γεγονος οτι μεχρι τις 4000 ειναι χειροτερο απλα δειχνει οτι σε μπερδευει το ξεσπασμα που κανει ψηλα για αυτο και νομιζεις οτι παει,ενω στην πραγματικοτητα εχει χασει μονο την γραμμικοτητα του και δουλευει σωστα μονο μετα τις 4000. ![]() Σχετικα με την μετρηση,οχι,το τελικο δεν δινει κατι απο μονο του,ουτε και το βαρελακι αν δεν εχει γινει σωστη συνδεσμολογια,απλα το θεμα ειναι οτι ολες οι μετρησεις που εχεις κανει ειναι στην Χρυσαυγη οποτε δεν μπορεις να εχεις ενα αντικειμενικο κριτηριο για το αν το προγραμμα που εκανες μαζι με το χταποδι σου εδωσαν οντως 20 αλογα ή απλα "τεντωσαν" λιγο την δυναμομετρηση σου ετσι ωστε να πιστεψεις οτι "επιασαν τοπο" τα λεφτα που εδωσες... ![]() |
volvos έγραψε: |
MIA poly βασικη παρατηρηση μιχαλη.
τα 110 και 130 αλογα τι απωλειες γραφου στο χαρτι? θεωρητικα θα πρεπει να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες απωλειες .... δηλαδη αν εισαι 99 τροχο στην αρχη (110-10%) θα πρεπει να εισαι 117 τροχο μετα (130-10%) |
Mixxx έγραψε: |
[ Την τελευταία παρατήρησα ότι ο βλ@κ@ς δικός μου χειριστής πάτησε φρένο . |
Pughell έγραψε: |
Μιχαλη ελπιζω να ξερεις γιατι πατησε φρενο,ε... ![]() Διαβαζει μεγαλυτερες απωλειες οποτε το correction mode του δυναμομετρου "μπερδευεται" και βαση διορθωσης σου βγαζει το μοτερ ακομα πιο δυνατο στην μετρηση. Οποτε αν πατησε φρενο,ξεχνα τα 130 και υπολογιζε τουλαχιστον καμια 10αρια κατω... ![]() Που να μην ηταν και γνωστος δηλαδη... ![]() |
volvos έγραψε: |
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα? οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι. αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο. ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!! επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο! ![]() |
volvos έγραψε: |
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα? οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι. αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο. ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!! επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο! ![]() |