MEMsound έγραψε: |
Κώστα μιλάμε για C2 VTR ή SAXO VTR? |
Lef205 έγραψε: |
Κωστα μου πριν απο 2 μηνες στο μαγαζι του Θαναση Κρασουλη (Power boost service) εκαναν μια τετοια μετατροπη σε ενα ασημι αδερφακι του δικου σου.
Τσιμπας ενα "πακετακι" μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο σασμαν" απο ραλλι αφαιρωντας γυρω στα 1500+ ευρω απο τον τραπεζικο σου λογαριασμο,βρησκεις ενα συνεργειο που εμπιστευεσαι και τα ριχνεις πανω. Εχεις γυρω στα 118 αλογα μαμα με ντιζα στο γκαζι και κανονικο κιβωτιο οχι οπως αυτο που εχεις τωρα πλεον. Απο ΄κει και περα μπορεις να βρεις απειρα πραματα για να το φτασεις εως και 145-150 αλογακια με απλο τροπο. Αυτο που θα προσεξεις ειναι να βρεις ενα φροντισμενο μοτερακι,αν και γενικως τα 1.6 16ν φημιζονται για την αξιοπιστια τους. αυτα . . . |
MEMsound έγραψε: |
Κώστα μιλάμε για C2 VTR ή SAXO VTR? |
sectorakos2001 έγραψε: | ||
το συνεργειο αυτο που ειναι φιλε μου να περασω να ρωτησω πληροφοριες !!! γιατι ξερεις ενα τεραστιο θεμα ειναι στον μηχανικο που θα κανει την μετατροπη !!! σε ευχαριστω |
sectorakos2001 έγραψε: |
ιδη ξεκινησανε οι κινησεις για δανεια κτλ αχαχαχαχα !!!! και βλεπουμε παιδια !!! |
sps έγραψε: | ||
Αφου εχεις 1.4 vtr, η καλυτερη λυση ειναι να το πουλησεις οπως εισαι, και να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο c2 vts ή καινουριο, αναλογα με τα οικονομικα σου! |
Touristas έγραψε: |
Μερικές ερωτήσεις.
Το λαμπάκι του κινητήρα ανάβει ? Ρεύμα με άνοιγμα διακόπτη έχουν τα μπεκ και ο πολλαπλασιαστής ? |