gianic έγραψε: |
Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες. |
WilDuck έγραψε: | ||
ΟΥΥΥ!!! ![]() ![]() ![]() Πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος να τουρμπίσεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, αν δεν κάνεις πρώτα όλες τις προεργασίες που θα χρειαστούν τα μέταλλά του. Κι εγώ μπορεί να τούρμπιζα έναν κινητήρα, αλλά πρώτα θα είχα αλλάξει μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, φλάντζα, έξτρα μπεκ + + + .. Ε, δεν πάω να πάρω ένα astra opc να τελειώνω? ![]() |
gianic έγραψε: |
πραγματι με τη συμπιεση αυτη φλερταρει επικινδυνα στο σπασιμο. μια φλατζουλα και τελος γι αυτες τις πιεσεις.
Η τουρμπινα δεν ειναι μεγαλη . ειναι καταλληλη. Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες. |
DIMCHRI έγραψε: |
και η 25άρα είναι πολύυυυυ μεγάληηηη για το μοτέρ αυτό....
|
DIMCHRI έγραψε: |
Το θέμα είναι πότε θα σκάσει.
Μέχρι να σκάσει όλοι έχουν σωστό management, top μηχανικό, κτλ, κτλ. Μόλις σκάσει ο Μηχανικόςγίνεται μαλ@κ@ς, το Management είναι μάπα , κ.τ.λ. Ο μηχανικός κατηγορεί εσένα ότι το πλάκωσες και το έσπασες..... Τίποτα. Φέρτε έναν να μου πει έχω το δικό μου τουρμπισμένο 2 χρόνια και δεν έχει γάλει κιχ... Και θα βγάλω το καπέλο. ααα και να τονίσω ότι όταν τουρμπίσουμε πρέπει να αλλάζουμε και εκεντροφόρους με διαφορετικά χαρακτηριστικά . (οι περισσότεροι δεν αναφέρουν καν την λέξη εκκεντροφόρος). ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
ααα και να τονίσω ότι όταν τουρμπίσουμε πρέπει να αλλάζουμε και εκεντροφόρους με διαφορετικά χαρακτηριστικά . (οι περισσότεροι δεν αναφέρουν καν την λέξη εκκεντροφόρος). ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μπορει να σου πει περισσοτερα ο Αρης βεβαια μιας και ειχε παραπλησιο μοτερ τουρμπισμενο. ![]() |