Sidobre έγραψε: |
Δεν μου λες τσολιά μου...
Με τον δίσκο αυτό θα μπεις στο κέντρο της πόλης σου; |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί δεν νομίζω...
Ο τρόπος εκκίνησης ενός τετράφτερου αγωνιστικού δίσκου (γιατί περί αυτού πρόκειται) είναι ON/OFF και για να ξεκινήσεις θα πρέπει να έχεις απόσταση από τον μπροστινό γύρω στα 5 μέτρα. Αλλιώς θα του κάνεις παρέα μέσα στο αμάξι του... |
Sidobre έγραψε: |
Οι δίσκοι αυτοί μειώνουν τις απώλειες, αλλά δεν έχουν ελατήρια και δεν είναι φιαγμένοι για σταμάτα-ξεκίνα. Είναι μόνο για αγώνες.
Αντίθετα υπάρχουν πολλοί καλοί aftermarket δίσκοι/πλατώ, που μπορούν να μειώσουν αισθητά τις απώλειές σου και λιγότερο την τσέπη σου.... Προσανατολίσου σε Sachs Performance για ένα καλό σετάκι δίσκου/πλατώ... Επίσης κοίτα αν η Eltrekka έχει κάτι για εσένα για να το πάρεις και φτηνά. |
brz20 έγραψε: |
Με τα μεταφορικα παντως θα βγει πανω κατω το ιδιο με την τιμη που εχει στην Ελλαδα μετα την εκπτωση.
Το βαρος θα ειναι καμποσο και θα σε σφαξει η μεταφορικη. |
Pughell έγραψε: |
Απλα απο εκει και περα τα 500Ε θεωρω οτι ειναι πολυ μεγαλο ποσο,ιδιαιτερα αν φοραει 180αρι δισκο οπου με 100Ε μπορεις να βαλεις κατι σαφως καλυτερο απο τον κλασσικο Valeo και με καλυτερο grip κιολας. |
volvos έγραψε: |
δηλαδη με πιο μεγαλες ιπποδυναμεις ρε στελιο τι προτεινεις?
(ο βαλεο το εχω ακουσει και εγω οτι τα φτυνει ευκολα) |
Steve έγραψε: |
Μέσα στην ερχόμενη βδομάδα θα πάω να ρωτήσω για Sachs στην eltrekka εδώ στη Λάρισα... |
sps έγραψε: |
Steve, αν μπορεις τσεκαρε αυτον τον κωδικο:
3000633001-PE1 |
Miltellas έγραψε: |
Ο επόμενος δίσκος μου θα είναι LUK. Όχι μόνο είναι καλύτερος αλλά είναι και φθηνότερος του απλού της Valeo. Αυτές είναι εντυπώσεις από ορισμένους που δοκίμασαν καί τους δύο (συν ο Στέλιος που το έχει ξαναγράψει και παλιότερα). |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα την διαμετρο του δισκου,τα 16αρια μοτερ φορανε σιγουρα 200αρη,απλα τα 14αρια,λογικα ειναι ιδια με των 106,κοινως πιθανοτατα φορανε 180αρη... |
Steve έγραψε: | ||
Αυτά ούτε εσύ τα είχες πει σε ΠΜ όταν σε είχα ρωτήσει... |
www.tpauto.gr έγραψε: |
Αντιστοιχία σε VALEO 821341 |
Touristas έγραψε: |
Τα 206 1.4 16V φοράνε 200άρη δίσκο SΑCHS από το εργοστάσιο. |
Touristas έγραψε: |
Έχει φάει τα ψωμιά του. |
Pughell έγραψε: |
Αν η χρηση ειναι αποκλειστικα εκτος μεγαλοπολης(βλεπε Αθηνα),τοτε πηγαινε για κατι light σε αστερι με ελατηρια.
Εναλλακτικα Luk για C2 VTS... |
sps έγραψε: |
LUK μακριααααα |
Pughell έγραψε: | ||
Γιατι ρε; Σε σχεση με τους Valeo ειναι ετη φωτος μπροστα... |
Pughell έγραψε: |
Οταν λετε τα εφτυσε,μαλακωσε το πλατο,πηραν κενα τα ελατηρια του δισκου ή διαλυθηκε το τακακι του;
Για να καταλαβω δηλαδη που ηταν το προβλημα... Περι αστεριου,αν καποιος δεν κολλαει μεσα στην κινηση για να ειναι σε συνεχες πατιναρισμα και σταματα-ξεκινα,τα "αστερια" αντεχουν πολυ παραπανω και φυσικα παρεχουν πολυ καλυτερο bite απο τους συμβατικους δισκους. |
Pughell έγραψε: |
Νικο δυστυχως δεν μπορω να σου εξηγησω αλλιως τι σχεση εχει ενας οργανικος δισκος με εναν μεταλλικο...
Το μονο το οποιο μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι στο ζορι,ενας μεταλλικος εχει πανω απο την τριπλασια ζωη ενος οργανικου. Τωρα το ποσο συχνα ανεβοκατεβαζεις σασμαν εσυ ειναι αλλη υποθεση... Οπως σου ειπα,και εγω,παρα την κινηση της Θεσ/νικης και το καθημερινο μποτιλιαρισμα,οταν εβγαλα τον δισκο,ηταν αθικτος και μονον το πλατο ειχε μαλακωσει. Αυτο με 65.000 χλμ εντος πολης οποτε βγαλε συμπερασμα... Επισης το grip ενος μεταλλικου δεν συγκρινεται με τιποτα,ειτε αυτο λεγεται κοντρα,ειτε πιστα,αναβαση,αντοχη,κλπ,κλπ... Οσο αφορα την Exedy,τσεκαρε μια πρωτα το site τους και μετα,μιας και εγω δεν βρισκω τιποτα για PSA πλην συμβατικων δισκων για 1400αρια και 1600αρι 8v 106. http://www.exedy.co.uk/index.php?main_page=index&my_page=sports |
flix23 έγραψε: |
ή η ντιζα είναι ή το ρουλεμαν του δυσκου. Ετσι εκανε και σε εμενα, τελικα μια μερα αποφασισε να μην αποσυμπλεκει και τελικα τα ειχε φτισει το ρουλεμαν του δυσκου. Αναγκαστικα τον αλλαξα. Το θέμα ειναι οτι ο δισκος είχε ακόμα ψωμί. |
Pughell έγραψε: |
4φτερο,εκτος και αν τον εβαλες εσυ,λιγο απιθανο να φορας...
Οτι "οργανικο" και να βαλεις,προσπαθησε να αλλαξεις τον τροπο οδηγησης σου μιας και οι διαφορες απο μαρκα σε μαρκα δεν θα κανουν την διαφορα που περιμενεις οταν το 75% της χρησης σου ειναι μεσα στην πολη. |
J.KAL έγραψε: |
Valeo υπαρχουν δυο τυποι ο ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ρολιμαν και ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ευρωπαικο αλλα ρολιμαν τουρκικο η διαφορα ειναι στην τιμη ο δευτερος ειναι ποιο φθηνος. |
nikolas206gti έγραψε: |
Αγορα απο Ντινο εχει καπου στα 120 € και μαζι με εργασια και βαλβολινες να σου φτασει στα 250. Παραπανω με τιποτα. |
TopGear έγραψε: |
Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου. |
XSive έγραψε: | ||
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 206 1.6 με 130.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ποτέ δίσκο. Είναι πολύ πιθανό να είναι η ώρα μου. Τί εννοείτε ακριβώς "ν'ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο"; Γιατί έχω ένα πρόβλημα που μάλλον μοιάζει. |
Steve έγραψε: |
Παίρνεις Valeo κιτ κομπλέ με τα ρουλεμάν. |
Steve έγραψε: |
Δίνεις αρ. πλαισίου και σου δίνει τον κατάλληλο |
TopGear έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.
Μπαίνω στο θέμα. Εδώ και κανά 2 χρόνια, αραιά και πού (2/10 φορές), ο συμπλέκτης μου έκανε ένα κλακ καθώς τον πατούσα. Ανεπαίσθητο κάπως στο πόδι, δεν ακουγόταν δυνατός ήχος, αλλά το καταλάβαινες ως οδηγός πάντως. Ωστόσο, κούμπωναν κανονικά οι σχέσεις, δεν είχα πρόβλημα και γενικά όλα οκ. Το μόνο σημάδι που'χα δει είναι ότι κανά 4-5 φορές στο τελευταίο 6μηνο, μου ανέβαζε λίγο στροφές απότομα, ένδειξη που ίσως σε προειδοποιεί για αλλαγή. Κι ας μ'είχαν προειδοποιήσει σε μια Peugeot ότι πρέπει "επειγόντως" να πάει για αλλαγή γιατί πατινάρει, έχει περάσει τουλάχιστον 1,5 χρόνος από τότε. Χτες, σε τριήμερο που'χα φύγει εκτός Αθηνών στην Εύβοια, μου'κανε μια φορά απροειδοποίητα ένα γκραααανγκ σε κάποιο πάτημα. Και σαφώς είχε σκληρότερη αίσθηση στο πόδι, σαν ελατήριο που στο απωθεί. Ο θόρυβος μπορούσε να ακουστεί πλέον κι απ'τους άλλους και δεν είχε καμία σχέση με το "κλακ" που αναφέρω παραπάνω. Εκτοτε 6/10 φορές, μόλις πατάω συμπλέκτη ακούω αυτό το θόρυβο. Οι σχέσεις κουμπώνουν κανονικά, αλλά τρέμει η καρδιά μου και φοβάμαι μην τα φτύσει τελείως σε κάθε πάτημα και παρακαλάω μη με πιάσει φανάρι ώρες ώρες. Οπότε ρωτάω: -Μπορεί να είναι ντίζα ή χτυπάμε πλέον δίσκο/πλατώ; -Να ταξιδέψω με την ελπίδα να κρατήσει ως εθνική ή φτάσω Αθήνα, όπου στη χειρότερη καλώ οδική βοήθεια και το πάω στο μηχανικό μου; Κι αν φτάσω σπίτι, να παραγγείλω πρώτα ένα σετ από Ντίνο και να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς; -Να το πάω αύριο το πρωϊ σε μια Peugeot λίγο έξω απ'τη Χαλκίδα που είδα για να το κοιτάξουν πριν φύγω; Σας φαίνεται σοβαρό ή ενδέχεται να μου πούνε να αλλάξουν δίσκο καλού κακού ενώ κρατάει λίγο ακόμη ή μπορεί να είναι μέχρι και ντίζα; Έχει ακούσει κανείς για τη συγκεκριμένη Peugeot; Μένω κάπου προς Νεροτριβιά και χρειάζεται να γυρίσω Αθήνα αύριο. Το αμάξι είναι μοντέλο 2000 κι η Peugeot δίνει στα 5+ μοντέλα της προσφορά δίσκο/πλατώ από 120 ευρώ. Με εργασία πόσο να περιμένω και πόση ώρα θα κρατήσει η επισκευή; Ευχαριστώ προκαταβολικά. |
Steve έγραψε: |
(σχετικά με την απορία σου περί προσφοράς Peugeot και αλλαγή δίσκο πλατώ)
Εργασία χρονικά κανα 2ωρο, γιατί πρέπει να λυθεί (στην πλευρά του οδηγού) το ακραξόνιο με το ψαλίδι, να βγεί το ημιαξόνιο, να κατεβεί το σασμάν... να περαστεί δίσκο - πλατώ, και ξανά πάνω. Με την ευκαιρία, είναι καλό να μπούνε φρέσκες βαλβολίνες γιατί θα έχεις μια μικρή (όχι σημαντική) διαρροή λόγω του ότι πρέπει να ξεκουμπώσει το ημιαξόνιο. Έχε και κανα ψιλό στην άκρη για βάση σασμάν, μπας και είναι φθαρμένη, γιατί είναι επίσης ευκαιρία να αλλαχθεί μιας που θα "αδειάσει" ο χώρος. Για εργασία, λογικά κοντά στα 60-70 ευρώ, (νομίζω 50+ φπα πάει η εργατοώρα στην peugeot). Το "μειονέκτημα" στην όλη υπόθεση, είναι επειδή θα βγει ακραξόνιο και ψαλίδι, θα χρειαστείς ξανά ευθυγράμμιση |
TopGear έγραψε: |
Και τέλος, πόσο περίπου μπορεί να αντέξω με τη συγκεκριμένη κατάσταση που'χω τώρα; |
TopGear έγραψε: |
Ό,τι δε μου'χει βγάλει εδώ και 10 χρόνια και βάλε, μου το'χει κάνει τώρα και μ'έχει πάει σκίσιμο εντελώς. |
Steve έγραψε: | ||
ΑΝ μπορείς, σε επίπεδο δρόμο (π.χ. κανα parking από supermarket), κάνε το κλασικό τεστ που κουμπώνεις πρώτη και με ανοικτό το καπώ, πας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και προσπαθείς να το σμπρώξεις μπρος-πίσω. Αν σου κάνει καμιά 10αριά πόντους (μπορείς να πάρεις μια κιμωλία και να μαρκάρεις ένα σημείο στο λάστιχο με την επαφή του στο δρόμο, αλλά θα χρειαστείς και βοηθό για να δει ακριβώς την απόσταση), τότε είσαι ήδη για αλλαγή |
Steve έγραψε: | ||
|
Steve έγραψε: |
Πόσα χλμ έχει το δισκοπλατώ; |
TopGear έγραψε: |
Δεν πρέπει να'χουν περάσει πάνω από 35.000-40.000 χλμ. Το αμάξι έχει 90.000 περίπου. |
Steve έγραψε: | ||
Γενικώς, τα διαστήματα χιλιομέτρων που δίνουν οι κατασκευαστές για αλλαγή είναι ως επί το πλείστον για χρήση σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και εθνική οδό (όχι φανάρια, όχι κλισεις) |
TopGear έγραψε: |
Προτασούλες για αλλαγή είχα ξαναρωτήσει, αλλά πάμε πάλι σε μαμά Valeo ή LUK, Sachs, whatever; |
Steve έγραψε: | ||
|
Steve έγραψε: |
Εμ είδες που στα έλεγα
Άμα γίνει τίποτα άλλο... μετά είσαι για |
akis_d έγραψε: |
παιδια σε 206 16v δισκοπλατο ενισχυμενο ωστε να αντεχει την ροπη ενος τουρμπατου τι προτεινετε? μιλαμε για 40-50 κιλα ροπης.. ξερει καποιος? |