Sidobre έγραψε: |
Και το δικό σου δεν έχει το φιλτροκούτι όπως και το ραλλύ 1,3? Αυτό μπροστά στην μετώπη; (που.. μοιάζει με σκούπα...)
Αν έχεις αυτό, τότε ή θα ανοίξεις κάποιες τρύπες (όπως κάνουν πολλοί) ή θα το κόψεις όλο μπροστά για να γίνει σκούπα. Απλή, φτηνή και εύκολη λύση που είναι και αποδοτική... |
MEMsound έγραψε: |
ενα ελευθερο φίλτρο μέσα στο μαμά φιλτροκούτι... |
Touristas έγραψε: |
Εγώ λέω να το αφήσεις όπως είναι |
Lef205 έγραψε: |
Για εναν περιεργο λογο δεν ειχα δει διαφορα ουτε στο ελαχιστον οταν ειχα βαλει ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι.
Μπορω να σου πω οτι ισως να ειχε χασει κιολας. |
Παράθεση: |
Στο 13άρι ραλλυε δουλευουν οι επιπλέον τρύπες δοκιμασμένο πολλαπλώς.
|
Pughell έγραψε: | ||
Μανθε λαθος... Μονο θορυβο κανει και μπερδευει ενω στην πραγματικοτητα "αδειαζει" απο ροπη... Το μαμα φιλτροκουτι ειναι μια χαρα οπως ειναι απο το εργοστασιο ετσι ωστε να αποδιδει και ψηλα και να εχεις και πολυ καλη αποκριση στο γκαζι... |
Παράθεση: |
Γιωργο ενα panel και καταργηση των σωληνωσεων θερμου αερα απο την πολλαπλη εξαγωγης.
Η σκουπα στα δικα μας δεν...καθως το καπω μας ειναι κλειστο απο μπροστα. Εναλλακτικα πας για κανενα Green Twister για low cost λυση απλα το δυσκολο ειναι να περασεις σπιραλ για extra αερα αναμεσα απο μετωπη και ψυγειο. |
Pughell έγραψε: |
Η σκουπα στα δικα μας δεν...καθως το καπω μας ειναι κλειστο απο μπροστα. Να το ξαναπω; |
BTS έγραψε: |
Willduck είχα κάποτε το ίδιο σύστημα εισαγωγής με το δικό σου και δοκίμασα διάφορα.
ΤΙΠΟΤΑ δεν αποδίδει στο συγκεκριμένο μοτέρ σαν το δικό του φιλτροκούτι. Και είχα δοκιμάσει τα πάντα. Με οτιδήποτε άλλο έχανα σε ελαστικότητα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις 60άρη σπιράλ σωλήνα και να αντικαταστήσεις τις σωληνώσεις μέχρι το φιλτροκούτι, όπως λέει ο Στέλιος. Το καλύτερο σημείο να πάρεις αέρα είναι πίσω από το αριστερό φανάρι. |
Παράθεση: |
Από Δευτέρα, όμως, θα φοράω 16άρη 8v.
Λογικά, δε θα μπορεί η σκούπα (1.6) να ρουφάει αέρα από το σημείο που ρουφούσε μέχρι πρότινος το μαμά φιλτροκούτι του 14άρη? |
BTS έγραψε: |
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις 60άρη σπιράλ σωλήνα και να αντικαταστήσεις τις σωληνώσεις μέχρι το φιλτροκούτι, όπως λέει ο Στέλιος. Το καλύτερο σημείο να πάρεις αέρα είναι πίσω από το αριστερό φανάρι. |
Pughell έγραψε: | ||
Για το 16αρι μοτερ λεει ρε χαλβα... Ο Πετρος εχει 1400 XSi που με μονη εξαιρεση τα κυβικα,ειναι ολοιδιο με αυτο που θα βαλεις. |
BTS έγραψε: |
Γιώργο (Wiliduck) μόνο κρύο αέρα χρειάζεται και να αφαιρεθούν οι πνίχτες. Αν δεν έχεις για το 8V, βρες ένα! |