ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω Μητσο εχω να σου πω το εξεις.Δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα ολοκληρη,και τον σκυλο χωρτατο.Απο την στιγμη που σκληραινουμε την αναρτηση ειναι φυσικο και επομενω οτι καπου θα το βγαλει αυτην την σκληροτητα.Παντα κανουμε κατι ,σε υποχωρηση απο κατι αλλο.Απο την στιγμη που αλλαξες την μανισια (οχι οτι και εκεινη δεν θα εβγαζε τριγμους),ναι μεν εχεις ωραιο Look και καλητερο κρατημα,απο την αλλη ομως εχεις τους τριγμους.Εσυ επιλεγεις τι ακριβως θα θυσιασεις για κατι που ζητας. ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Δυστιχως Μητσο.....Αν ηθελες για μια με πολλες ρυθμισεις κατι θα μπορουσα να σου πω.Παντως πιστευω ο Μιλτος να μπορει να σε βοηθηση. |
Miltellas έγραψε: |
Ντιμιπένιε, η δικιά μου ανάρτηση παράγει πολύ λίγους τριγμούς, σε βαθμό που θα μπορούσα να υποθέσω ότι θα συνέβαινε το ίδιο και με μανίσια ανάρτηση. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι "μαμά" κοπανούσα περισσότερο, αλλά ίσως να είναι και η ιδέα μου. Όμως, ίσως αυτό τελικά για σένα να είναι θέμα κυρίως των ελατηρίων, αφού ενδέχεται να μην έχουν άριστη συνεργασία στις αποσβέσεις με τα Sachs και να κοπανάνε. Από την άλλη 3,5-4εκ δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αποφεύγεις κοπανήματα και τριγμούς. Θεωρώ ότι πάνω από 2,5-3εκ είναι υπερβολή για χαμήλωμα και ότι και να κάνεις θα αναγκάζεσαι σε διάφορους συμβιβασμούς, αφού τα αμορτισέρ σου θα πρέπει να τα κάνουν όλα σε μικρό εύρος ζώνης. Γνώμη μου είναι να σκεφείς την τοποθέτηση H&R (υπογράφω..) ή Eibach (άλλοι υπογράφουν..).
Σε γενικές γραμμές, οι τριγμοί δεν είναι πρόβλημα, αφού θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και με μανίσια ανάρτηση. Τα κοπανήματα είναι πρόβλημα, γιατί είναι αιτία εμφάνισης περισσότερων θορύβων-τριγμών. Και όταν μία ανάρτηση κοπανάει, σιγά-σιγά όλα στο αυτοκίνητο θα "κουδουνάνε" και θα θέλουν σφίξιμο (αν σφίγγουν). |
DimiP έγραψε: |
HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;; ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι ! στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.) |
Miltellas έγραψε: | ||
Και τί θα μου έλεγες αν σου έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά του 206 σου θα βελτιωθεί αισθητά με H&R και SACHS Performance; Κωδικός H&R (είναι 30χιλιοστών, χρώματος γκρι, και ισχύει για όλα τα 206): VA29469 Τιμή; Παίζεται αλλά μία τιμή στα 120-130Ε είναι αρκετά καλή. Και να μετά να σηκώσεις πίσω τουλάχιστον 2-3εκατοστά (από 59εκ να φτάσεις στα 61-62εκ)για να μειώσεις ελαφρώς τις κλίσεις στο πίσω μέρος, για να αποκτήσεις υπερστροφικότερη συμπεριφορά και καλύτερο τιμόνι, και για να λειτουργούν αποτελεσματικότερα τα αμορτισέρ σου. Εάν θέλεις επιπλέον βελτίωση στο κράτημα, βάλε ράβδους στρέψης από 2λιτρο, βάλε και αλουμινένια σινεμπλόκ της Peugeot Sport στην πίσω ανάρτηση, όπως θα κάνω κι εγώ λίαν συντόμως, αλλά μπροστά μη βάζεις γιατί θα κοπανάς πολύ. (Έχω αυξήσει κι άλλο τις γνώσεις μου τελευταία και έχουν αυξηθεί και οι παράμετροι που υπολογίζω για το σωστό στήσιμο). ![]() |
DimiP έγραψε: |
..για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206.. |
Miltellas έγραψε: | ||
Άλλο το μάτι κι άλλο το κρεββάτι! ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μητσο οι ραβδοι στρεψεως ειναι πολυ καλη μαγκια γιατι εκτος του οτι το αυτοκινητο το στηνεις ομοιομορφα εμπρος με πισω,δεν φαγωνονται και τα πισω αμορτισερ τοσο γρηγορα.Αν ειναι μαλακο το πισω ελατηριο ολη η δυναμη παει στο αμορτισερ και συν οταν το φορτωνεις με βαρος.Πιστευω ολη η μαγκια ειναι οι ραβδοι στρεψεως.Παντως δεν υπαρχει προβλημα απο κοπανηματα. ![]() |
DimiP έγραψε: |
...ραβδους στρεψεως εχω ηδη αλλαξει και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο... |
DimiP έγραψε: |
...αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει;.... |
Miltellas έγραψε: | ||||
Ντίμη, όταν λέμε ράβδους στρέψης εννοούμε... ράβδους στρέψης. Εσύ άλλαξες τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις στις στροφές. Οι ράβδοι στρέψης πίσω κάνουν ό,τι και τα ελατήρια που έχεις μπροστά. Δεν αντικαθιστούν τις αντιστρεπτικές. Τις συμπληρώνουν ίσως αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με τα ελατήρια. Άλλο οι ράβδοι στρέψης και άλλο οι αντιστρεπτικές. Ό,τι σου γράφει ο Νίκος είναι σωστό. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις καί τις ράβδους στρέψης, τότε μπορείς να σηκώσεις ~3εκ πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις κι άλλο και θα βοηθήσεις τα πίσω Sachs να δουλέψουν καλύτερα στην ωφέλιμη περιοχή τους και να κερδίσεις κι άλλο σε "τιμόνι", μειώνοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Αυτό ισχύει ειδικά για σένα που έχεις χαμηλώσει πίσω ~6εκ σε σχέση με μαμά. Ξέρω τί σου λέω γιατί το ίδιο ακριβώς είχα κάνει στο δικό μου το καλοκαίρι... Και είναι λάθος!
Κανείς! Το δικό μου μαμά δεν έτριζε, με τα Ventura-μανίσια αμορτισέρ κοπανούσε, με τα Ventura-Monroe Reflex δεν κοπανούσε καθόλου, μετά από ένα μήνα κοπανούσε λίγο, μετά από δύο μήνες πήγαινε βάρκα-γυαλό (τελικά έφταιγαν περισσότερο τα Ventura και λιγότερο τα Monroe), αλλάζω τα Ventura με H&R και τα Monroe με De Carbon Comfort και ησύχασα. Πέρασαν δύο μήνες και το 206 μου, ούτε κοπανάει, ούτε πλέει! Πάει... GTi. Να σου πουν ο Πάνος και ο Γιάννης που το οδήγησαν πρόσφατα. Πιστεύω ότι με τα H&R θα δουλέψουν τα Sachs χωρίς κοπανήματα. Αυτό είναι η προσδοκία μου και όχι η διαβεβαίωση που ψάχνεις. Και όσον αφορά τους τριγμούς, αυτοί οι άτιμοι είναι να μην αρχίσουν, μετά δεν σταματάνε με τίποτα. Στο δικό μου εάν δεν έμπαιναν τα Ventura σήμερα δεν θα έτριζε τίποτα. Τώρα κυκλοφορώ με ψιλοτριγμούς, όχι τίποτα σημαντικό όμως, και πιστεύω ότι εάν ασχοληθώ θα τους εξαφανίσω. |
DimiP έγραψε: |
Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη. |
Sidobre έγραψε: | ||
Oχι ρε κόψε κάτι.... 300 ευρώ το κάθε αμορτισέρ + 150 ευρώ και τα 2 ελλατήρια μπροστά Πίσω 300 ευρώ και οι δύο ράβδοι στρέψης Σύνολο: 1.750 ευρώ |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.
Που πηρες ![]() ![]() ![]() ![]() Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
οχι ρε νικο , σε δραχμες μιλουσαμε και μου ειπε και τα ευρω στο τελος. οσο για τη λυση με το "ψηλωμα" και τα ΗΡ θα το δω σιγουρα. |
danielos έγραψε: |
ρε νικο για πες ποσο κανουν τα peugeot sport για μενα ???
τα μπροστα και τα πισω ξεχωριστα!!!!!! |
racing-girl έγραψε: |
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μου αλλά πιστεύω πως οι μαμά αναρτήσεις είναι τόσο μαλακές που νομίζω πως σηκώνει πίσω τροχό στις απότομες στροφές (ή όταν εγώ μπαίνω με τις μπάντες τουλάχιστον ![]() Το συνειδητοποίησα ιδιαίτερα στο ταξίδι στην Ελάτη και στα περίχωρα που πήγαμε και είναι γεμάτο γυριστές διαδρομές. Μου φάνηκε σαν να ήταν πλοίο! Φυσικά η άποψή μου ενισχύεται συγκρίνοτάς το με το rallye, που πάει τέζα στις στροφές και είναι καρφωμένο κάτω! Θα το δείτε κι εσείς μάλλον όταν πάτε στην πίστα και θα μου πείτε.. Είμαι πολύ ιδιότροπη ή το 206 το αδίκησε η μαμά του σε σχέση με την υπόλοιπη οικογένεια?? Ούτε καν μεγάλες βελτιώσεις δεν σηκώνει με αποτέλεσμα να συζητάμε για αλλαγή μηχανής για να πάρουμε αρκετά αλογάκια! Απογοητεύτηκα πάλι ![]() |
racing-girl έγραψε: |
Δηλαδή θες να μου πεις πως και τα WRC σηκώνουν τροχό??? Δε νομίζω..
Αν είναι όπως τα λες πάντως έχω πάρει λάθος αυτοκίνητο ![]() |
racing-girl έγραψε: |
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μου αλλά πιστεύω πως οι μαμά αναρτήσεις είναι τόσο μαλακές που νομίζω πως σηκώνει πίσω τροχό στις απότομες στροφές (ή όταν εγώ μπαίνω με τις μπάντες τουλάχιστον ![]() .... Απογοητεύτηκα πάλι ![]() |
NICK έγραψε: |
ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ 1.4.ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΟΤΑΝ Η ΜΟΥΡΗ ΒΟΥΤΑΕΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΛΑΤΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΑΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ(ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΧΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ).ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ 25000ΚΜ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ SACHS NORMAL (ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ-ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΜΟΥΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΣΕ ΚΥΜΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ). |
DimiP έγραψε: | ||
επιτελους Νιck, αλλος ενας με sachs εστω και normal. ποσα χλμ εχεις με τα sachs; πως σου φαινονται με τα χλμ που εχεις τωρα αλλα και στην αρχη που τα ειχες πρωτοβαλει;; καθολου τριξιματακια ;;; με τι ελατηρια τα φορας ;; χαμηλωμα ;; για να μην "πριζουμε" τους αλλους στειλε PM. |
Vaggelis έγραψε: |
Δεν το κάνεις τότε τρίκυκλο;;;;; ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Ώπα! Πλακώσανε τα πειραχτήρια...
Θα σας κάνω τη χάρη όταν βρεθούμε σε κανα στροφιλίκι (που να το ξέρουμε το ίδιο και οι τρεις, οι πουτ@νιές σε μένα δεν πιάνουν) να σταθώ για λίγο κοντά σας για να προλάβετε να δείτε το τρίτροχο 206 μου πώς στρίβει, όταν δεν πάω με τις πόρτες... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: |
Κατα την ταπεινή μου γνώμη Δημήτρη δέν νομίζω να υπάρχει έστω και μία ανάρτηση που να μην τρίζει! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ποιό είναι αυτό;; Το project του ήχου!! ![]() ![]() I.C.E σου με την subwooferια επάνω!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Κάνω λάθος;; ![]() ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: |
Κατα την ταπεινή μου γνώμη Δημήτρη δέν νομίζω να υπάρχει έστω και μία ανάρτηση που να μην τρίζει! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ποιό είναι αυτό;; Το project του ήχου!! ![]() ![]() I.C.E σου με την subwooferια επάνω!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Κάνω λάθος;; ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μητσο εγω το εχω 4 χρονια και κατι μηνες και δεν μπορω να πω πως τριζει.
Απο ηχο εχω ενα SONY κασετοφωνακι με 2 ταπεινα ηχεια ισα που να μου γαργαλανε τα αυτια.(οτι μπορουνε κανουν και αυτα.....γιατι η OMP δεν αστειευετε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
και γιατι δεν αστειευεται η ΟΜΡ ;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
ναι ! ενα λαθακι το κανεις!
για το μονο που θα κατηγορησω το ice μου ειναι πως με το βαλε-βγαλε πλαστικα και ταπετσαριες επηλθε μια καποια χαλαρωση και ισως τωρα να τριζουν πιο ευκολα οχι ομως απο τα κυματα του ηχου. Συγκεκριμενα χθες συντονιστηκε στο ρελαντι ο ηχος της εξατμισης με το πλαστικο στην πορτα του οδηγου και ελαχιστα υπηρχε ενα "μουρμουρητο" - μολις πιεζα λιγο την πορτα, χανοταν! Ευτυχως (και μακαρι να συνεχισει) λογω ηχου δεν υπαρχει προβλημα. το προβλημα ερχεται απο την αναρτηση η ...και την κοπωση του 206 (3ος χρονος τωρα). Φυσικα - για να μη λεμε και σαχλαμαρες - οταν τσιτωνεις τον ηχο και ειδικα πισω θα τριζουν και το πισω τζαμι του παρμπριζ και η πινακιδα στο πορτμπαγκαζ και καποια τζαμια στις πισω πορτες. αυτο ειναι λογικο απο την πιεση του ηχου αλλα διορθωνεται καπως (ας μην το πουμε πως , τωρα). στο κατω κατω για να φτασει να τριζει ετσι απο τον ηχο σημαινει πως παιζεις παρααααα πολυ δυνατααααα, και συνηθως δεν οδηγουμε ετσι ! πω να το τσιτωσω τωρα να το ακουσω να χαρει η καρδια μου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Πάντως, όταν το sub αρχίζει να τρελένεται, δεν ακούω τριγμούς |
George έγραψε: |
Πιστευω οτι τα 206 ειναι κουδουνιστρες και το λεω αυτο γιατι το εχω μονο 3 μηνες (XS2 1600) και εχω πικραθει με αυτο το θεμα ![]() |
George έγραψε: |
Και ενα μυνημα για οσους σκεφτονται να αγορασουν καινουριο 206 ΟΧΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ τριζει παταγωδως.... |
Teoman έγραψε: |
η καλύτερη λύση για τους τριγμούς είναι ένα καλό ηχοσύστημα... |
Teoman έγραψε: |
Το καλοκαιράκι όμως είσαι άρχοντας... |
mick206 έγραψε: |
μόνο κακό είναι πως πρέπει να προσέχεις... Γλάστρες και νερά απο τις νοικοκυρές στις πολυκατοικίες... ![]() ![]() ![]() |