PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Υπάρχει ανάρτηση χωρίς τριξίματα;

DimiP - Τετ 29 Ιαν 2003, 18:40:43
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Υπάρχει ανάρτηση χωρίς τριξίματα;
ΠΑΙΔΙΑ , εδω και λιγο καιρο αρχισα να εχω τριξιματακια απο εμπρος λογω σκληρηνσης της αναρτησης προφανως.
Διαβασα ξανα το topic με τα αμορτισερ και τα ελατηρια αλλα αντε να βγαλω ακρη μεσα σε τοσες σελιδες.
Θα ηθελα αν δεν σας κανει κοπο να με βοηθησετε ως εξης:
Απο την εμπειρια σας και ολους αυτους τους συνδιασμους αναρτησης που φορατε να μου πειτε ονομαστικα (χωρις πολλα-πολλα) ποια αναρτηση (αμορτισερ-ελατηρια) προτεινετε που να μην βγαζει τριγμους.
Ακομα κιαν αυτη ειναι η μαμισια της Peugeot.
Πρακτικα δεν θα ηθελα να χασω το χαμηλωμα μου (3.5-4cm) ετσι θα ηθελα καποια αναρτηση "χαμηλωματος".
Tα sachs ειναι καταπληκτικα αλλα ενω ειοναι ανετα για τον οδηγο το οτι ειναι σφικτα βγαινει με καποιους τριγμους στο 206.

Θα ηθελα να ακουσω ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΑ ονοματα και κωδικους αναρτησεων : απο την εμπειρια σας:
ΝΙΚΟΣ - Τετ 29 Ιαν 2003, 21:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω Μητσο εχω να σου πω το εξεις.Δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα ολοκληρη,και τον σκυλο χωρτατο.Απο την στιγμη που σκληραινουμε την αναρτηση ειναι φυσικο και επομενω οτι καπου θα το βγαλει αυτην την σκληροτητα.Παντα κανουμε κατι ,σε υποχωρηση απο κατι αλλο.Απο την στιγμη που αλλαξες την μανισια (οχι οτι και εκεινη δεν θα εβγαζε τριγμους),ναι μεν εχεις ωραιο Look και καλητερο κρατημα,απο την αλλη ομως εχεις τους τριγμους.Εσυ επιλεγεις τι ακριβως θα θυσιασεις για κατι που ζητας. Wink
DimiP - Τετ 29 Ιαν 2003, 22:04:33
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω Μητσο εχω να σου πω το εξεις.Δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα ολοκληρη,και τον σκυλο χωρτατο.Απο την στιγμη που σκληραινουμε την αναρτηση ειναι φυσικο και επομενω οτι καπου θα το βγαλει αυτην την σκληροτητα.Παντα κανουμε κατι ,σε υποχωρηση απο κατι αλλο.Απο την στιγμη που αλλαξες την μανισια (οχι οτι και εκεινη δεν θα εβγαζε τριγμους),ναι μεν εχεις ωραιο Look και καλητερο κρατημα,απο την αλλη ομως εχεις τους τριγμους.Εσυ επιλεγεις τι ακριβως θα θυσιασεις για κατι που ζητας. Wink


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα σχολια , το ξερω οτι δεν μπορω να τα εχω ολα αλλα
Απο την εμπειρια σας και ολους αυτους τους συνδιασμους αναρτησης που φορατε να μου πειτε ονομαστικα (χωρις πολλα-πολλα) ποια αναρτηση (αμορτισερ-ελατηρια) προτεινετε που να μην βγαζει τριγμους
λοιπον ;;; υπαρχει κατι τετοιο υπ'οψιν σου ;;;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 29 Ιαν 2003, 23:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστιχως Μητσο.....Αν ηθελες για μια με πολλες ρυθμισεις κατι θα μπορουσα να σου πω.Παντως πιστευω ο Μιλτος να μπορει να σε βοηθηση.
DimiP - Πεμ 30 Ιαν 2003, 01:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Δυστιχως Μητσο.....Αν ηθελες για μια με πολλες ρυθμισεις κατι θα μπορουσα να σου πω.Παντως πιστευω ο Μιλτος να μπορει να σε βοηθηση.


για να πληρωσω αδρα μια πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση , ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
οχι γιατι σκεφτομαι τοσο τα λεφτα, οσο για εναν απλο λογω.
Θα επρεπε να ειμαι συνεχεια στα συνεργεια (νομιζω) απλα και μονο για να τη ρυθμιζω απο το μαλακο στο σκληρο και παει λεγοντας.
Αλλα ακομα κιαν ηταν κατι τοσο απλο (ειναι ;;Wink που να μπορω να το κανω μονος μου , και παλι δεν θα με διευκολυνε να αλλαζω απο σκληρο σε μαλακο αναλογα την ορεξη μου και το αν θα ηθελα να "χωθω" η να παω νορμαλ.

Ψαχνω το τελειο (και τετοια μαλλον δεν υπαρχουν), δηλ. μια αναρτηση σφικτη που να μην βγαζει τριξιματα αλλα κια να μην ειναι σαν τα παλια χαλασμενα μου μαμισια αμορτισερ. Εκεινα μαλιστα ουτε τριγμους ουτε τιποτα αλλα ηταν ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ !!!
οποτε ;;;;
Vaggelis - Πεμ 30 Ιαν 2003, 09:20:45
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω οτι ο ΝΙΚΟΣ σου έδωσε την καλύτερη απάντηση...
Είναι ένα απο τα τιμήματα που πληρώνουμε για την απόλυτη οδική συμπεριφορά
Πάντως εγώ έχω βρεί μια άλλη λύση....
Τσιτώνω το subwoofer και, πίστεψέ με, δεν ακούω το παραμικρό τρίξιμο...
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 30 Ιαν 2003, 10:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με τον Βαγγελη.Εγω παλι εχω αρκετα τριξιματα λογο UNIBALL και σκληρης αναρτησης αλλα εχω μια εξατμιση που ανασταινει και νεκρους,οποτε δεν ακουω το παραμικρο Wink
pezomania - Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει Δημήτρη κάτι τέτοιο!!

Αφού το σκληρένεις κάτι θα τρίξει!!

Αλλά για να σε ηρεμήσω, μπήκα το Σαβκριακο σε ένα BORA και έτριζε όλο το ταμπλό Shocked Shocked
fpug - Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε τουτη τη χωρα ακομη και φεραρι θα ετριζε Crying or Very sad
Svstouk - Πεμ 30 Ιαν 2003, 17:38:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ Δημήτρη, με τα σκληρά της Πεζό έχω πολλούς περισσότερους τριγμούς σε σχέση με πριν.

Η λύση είναι το "χειρουργείο". Βγάζεις σιγά-σιγά όλα τα πλαστικά (καλύματα πορτών κλπ) και τα μονώνεις με αφρώδη υλικά. Μόνο έτσι.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 30 Ιαν 2003, 18:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
Η βγαζεις οτι μπορεις και δεν το ξανατοποθετεις.Ετσι κανεις και διαιτα και εχεις και λιγοτερους τριγμους αφου δεν εχεις πολλα πλαστηκα Laughing Laughing Laughing
DimiP - Πεμ 30 Ιαν 2003, 21:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
απογοητευσηηηηη Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 02:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
Συνηθεια ειναι Μητσο μην το βαζεις κατω Laughing Wink Wink
Miltellas - Παρ 31 Ιαν 2003, 03:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ντιμιπένιε, η δικιά μου ανάρτηση παράγει πολύ λίγους τριγμούς, σε βαθμό που θα μπορούσα να υποθέσω ότι θα συνέβαινε το ίδιο και με μανίσια ανάρτηση. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι "μαμά" κοπανούσα περισσότερο, αλλά ίσως να είναι και η ιδέα μου. Όμως, ίσως αυτό τελικά για σένα να είναι θέμα κυρίως των ελατηρίων, αφού ενδέχεται να μην έχουν άριστη συνεργασία στις αποσβέσεις με τα Sachs και να κοπανάνε. Από την άλλη 3,5-4εκ δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αποφεύγεις κοπανήματα και τριγμούς. Θεωρώ ότι πάνω από 2,5-3εκ είναι υπερβολή για χαμήλωμα και ότι και να κάνεις θα αναγκάζεσαι σε διάφορους συμβιβασμούς, αφού τα αμορτισέρ σου θα πρέπει να τα κάνουν όλα σε μικρό εύρος ζώνης. Γνώμη μου είναι να σκεφείς την τοποθέτηση H&R (υπογράφω..) ή Eibach (άλλοι υπογράφουν..).

Σε γενικές γραμμές, οι τριγμοί δεν είναι πρόβλημα, αφού θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και με μανίσια ανάρτηση. Τα κοπανήματα είναι πρόβλημα, γιατί είναι αιτία εμφάνισης περισσότερων θορύβων-τριγμών. Και όταν μία ανάρτηση κοπανάει, σιγά-σιγά όλα στο αυτοκίνητο θα "κουδουνάνε" και θα θέλουν σφίξιμο (αν σφίγγουν).
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο για αλλη μια φορα θα συμφωνησω μαζι σου.. Wink
DimiP - Παρ 31 Ιαν 2003, 11:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ντιμιπένιε, η δικιά μου ανάρτηση παράγει πολύ λίγους τριγμούς, σε βαθμό που θα μπορούσα να υποθέσω ότι θα συνέβαινε το ίδιο και με μανίσια ανάρτηση. Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι "μαμά" κοπανούσα περισσότερο, αλλά ίσως να είναι και η ιδέα μου. Όμως, ίσως αυτό τελικά για σένα να είναι θέμα κυρίως των ελατηρίων, αφού ενδέχεται να μην έχουν άριστη συνεργασία στις αποσβέσεις με τα Sachs και να κοπανάνε. Από την άλλη 3,5-4εκ δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αποφεύγεις κοπανήματα και τριγμούς. Θεωρώ ότι πάνω από 2,5-3εκ είναι υπερβολή για χαμήλωμα και ότι και να κάνεις θα αναγκάζεσαι σε διάφορους συμβιβασμούς, αφού τα αμορτισέρ σου θα πρέπει να τα κάνουν όλα σε μικρό εύρος ζώνης. Γνώμη μου είναι να σκεφείς την τοποθέτηση H&R (υπογράφω..) ή Eibach (άλλοι υπογράφουν..).

Σε γενικές γραμμές, οι τριγμοί δεν είναι πρόβλημα, αφού θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και με μανίσια ανάρτηση. Τα κοπανήματα είναι πρόβλημα, γιατί είναι αιτία εμφάνισης περισσότερων θορύβων-τριγμών. Και όταν μία ανάρτηση κοπανάει, σιγά-σιγά όλα στο αυτοκίνητο θα "κουδουνάνε" και θα θέλουν σφίξιμο (αν σφίγγουν).


HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.)
Miltellas - Σαβ 01 Φεβ 2003, 07:36:58
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.)


Και τί θα μου έλεγες αν σου έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά του 206 σου θα βελτιωθεί αισθητά με H&R και SACHS Performance;

Κωδικός H&R (είναι 30χιλιοστών, χρώματος γκρι, και ισχύει για όλα τα 206): VA29469
Τιμή; Παίζεται αλλά μία τιμή στα 120-130Ε είναι αρκετά καλή. Και μετά να σηκώσεις πίσω τουλάχιστον 2-3εκατοστά (από 59εκ να φτάσεις στα 61-62εκ) για να μειώσεις ελαφρώς τις κλίσεις στο πίσω μέρος, για να αποκτήσεις υπερστροφικότερη συμπεριφορά και καλύτερο τιμόνι, και για να λειτουργούν αποτελεσματικότερα τα αμορτισέρ σου. Εάν θέλεις επιπλέον βελτίωση στο κράτημα, βάλε ράβδους στρέψης από 2λιτρο, βάλε και αλουμινένια σινεμπλόκ της Peugeot Sport στην πίσω ανάρτηση, όπως θα κάνω κι εγώ λίαν συντόμως, αλλά μπροστά μη βάζεις γιατί θα κοπανάς πολύ. (Έχω αυξήσει κι άλλο τις γνώσεις μου τελευταία και έχουν αυξηθεί και οι παράμετροι που υπολογίζω για το σωστό στήσιμο). Wink
DimiP - Σαβ 01 Φεβ 2003, 16:47:15
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
DimiP έγραψε:

HR ΜΕ SACHS ;;;;; εννοεις;;
ναι αλλα και 2,5 cm θα μου κακοφανει ! edv einai 3,5 και παλι ΔΕΝ κανει μπαμ! αν παω στα 2,5 σαν της μανας του θα ειμαι !
στειλε ενα PM με λεπτομεριες για τα ΗR αν δεν σου κανει κοπο (μοντελο,κωδικος,τιμη κ.λ.π.)


Και τί θα μου έλεγες αν σου έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά του 206 σου θα βελτιωθεί αισθητά με H&R και SACHS Performance;

Κωδικός H&R (είναι 30χιλιοστών, χρώματος γκρι, και ισχύει για όλα τα 206): VA29469
Τιμή; Παίζεται αλλά μία τιμή στα 120-130Ε είναι αρκετά καλή. Και να μετά να σηκώσεις πίσω τουλάχιστον 2-3εκατοστά (από 59εκ να φτάσεις στα 61-62εκ)για να μειώσεις ελαφρώς τις κλίσεις στο πίσω μέρος, για να αποκτήσεις υπερστροφικότερη συμπεριφορά και καλύτερο τιμόνι, και για να λειτουργούν αποτελεσματικότερα τα αμορτισέρ σου. Εάν θέλεις επιπλέον βελτίωση στο κράτημα, βάλε ράβδους στρέψης από 2λιτρο, βάλε και αλουμινένια σινεμπλόκ της Peugeot Sport στην πίσω ανάρτηση, όπως θα κάνω κι εγώ λίαν συντόμως, αλλά μπροστά μη βάζεις γιατί θα κοπανάς πολύ. (Έχω αυξήσει κι άλλο τις γνώσεις μου τελευταία και έχουν αυξηθεί και οι παράμετροι που υπολογίζω για το σωστό στήσιμο). Wink


θα σου ελεγα πως 120-130 Ε μου φαινονται πολλα για ελατηρια.
οσο για τις ραβδους στρεψης δεν θα ηθελα σκληροτερες...
για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206.
Αν τα βρω με τον εαυτο μου η αν οι τριγμοι γινουν απιστευτα ενοχλητικοι....
TZAG - Σαβ 01 Φεβ 2003, 17:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ λίγο μειώνεις την πίεση των ελαστικών και αρχίζουν τα κοπανήματα και τα τριξίματα με τους κ@λ@δρομους. Τώρα τι συζητάμε... Mad
Miltellas - Κυρ 02 Φεβ 2003, 03:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
..για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206..


Άλλο το μάτι κι άλλο το κρεββάτι! Shocked Wink
DimiP - Κυρ 02 Φεβ 2003, 16:19:19
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
DimiP έγραψε:
..για το πισω ψηλωμα δεν θα ελεγα οχι ,ειδικα οταν το φορτωνω αλλα δεν μπορω να χωνεψω το ψηλωμα του 206..


Άλλο το μάτι κι άλλο το κρεββάτι! Shocked Wink
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 02 Φεβ 2003, 19:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μητσο οι ραβδοι στρεψεως ειναι πολυ καλη μαγκια γιατι εκτος του οτι το αυτοκινητο το στηνεις ομοιομορφα εμπρος με πισω,δεν φαγωνονται και τα πισω αμορτισερ τοσο γρηγορα.Αν ειναι μαλακο το πισω ελατηριο ολη η δυναμη παει στο αμορτισερ και συν οταν το φορτωνεις με βαρος.Πιστευω ολη η μαγκια ειναι οι ραβδοι στρεψεως.Παντως δεν υπαρχει προβλημα απο κοπανηματα. Wink
DimiP - Κυρ 02 Φεβ 2003, 19:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μητσο οι ραβδοι στρεψεως ειναι πολυ καλη μαγκια γιατι εκτος του οτι το αυτοκινητο το στηνεις ομοιομορφα εμπρος με πισω,δεν φαγωνονται και τα πισω αμορτισερ τοσο γρηγορα.Αν ειναι μαλακο το πισω ελατηριο ολη η δυναμη παει στο αμορτισερ και συν οταν το φορτωνεις με βαρος.Πιστευω ολη η μαγκια ειναι οι ραβδοι στρεψεως.Παντως δεν υπαρχει προβλημα απο κοπανηματα. Wink


ραβδους στρεψεως δεν εχω αλλαξει . αλλαξα προσφατα αντιστρεπτικες και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο.
το ολο θεμα παιζεται οχι τοσο στην αισθηση οσο στα προβληματα που βγαζει μια αναρτηση, δηλ. το πρωτο ορατο η μαλλον ακουστικο προβλημα που ειναι οι τριγμοι, και επεται το επομενο δηλ η κακη λειτουργια των αμορτισερ και φυσικα το "σκασιμο" τους πριν την ωρα τους.
Αυτο που με ενδιαφερει αμεσα ειναι να βρω τροπο να σταματησω τα τριξιματα μια και η αισθηση των sachs δεν ειναι ασχημη , τουλαχ. για τα μετρα και τα σταθμα που μιλαμε.
Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη.
αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει ;;;
θα το ψαξω.
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 02 Φεβ 2003, 23:21:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πιστευω οτι μια αναρτηση της PEUGEOTSPORT εχει ενα μυριο Exclamation

Εχεις ρωτησει Question Question Question

Τσεκαρε το αυτο Wink
Miltellas - Δευ 03 Φεβ 2003, 01:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
...ραβδους στρεψεως εχω ηδη αλλαξει και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο...


Ντίμη, όταν λέμε ράβδους στρέψης εννοούμε... ράβδους στρέψης. Εσύ άλλαξες τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις στις στροφές. Οι ράβδοι στρέψης πίσω κάνουν ό,τι και τα ελατήρια που έχεις μπροστά. Δεν αντικαθιστούν τις αντιστρεπτικές. Τις συμπληρώνουν ίσως αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με τα ελατήρια. Άλλο οι ράβδοι στρέψης και άλλο οι αντιστρεπτικές.
Ό,τι σου γράφει ο Νίκος είναι σωστό. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις καί τις ράβδους στρέψης, τότε μπορείς να σηκώσεις ~3εκ πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις κι άλλο και θα βοηθήσεις τα πίσω Sachs να δουλέψουν καλύτερα στην ωφέλιμη περιοχή τους και να κερδίσεις κι άλλο σε "τιμόνι", μειώνοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Αυτό ισχύει ειδικά για σένα που έχεις χαμηλώσει πίσω ~6εκ σε σχέση με μαμά. Ξέρω τί σου λέω γιατί το ίδιο ακριβώς είχα κάνει στο δικό μου το καλοκαίρι... Και είναι λάθος!


DimiP έγραψε:
...αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει;....


Κανείς!
Το δικό μου μαμά δεν έτριζε, με τα Ventura-μανίσια αμορτισέρ κοπανούσε, με τα Ventura-Monroe Reflex δεν κοπανούσε καθόλου, μετά από ένα μήνα κοπανούσε λίγο, μετά από δύο μήνες πήγαινε βάρκα-γυαλό (τελικά έφταιγαν περισσότερο τα Ventura και λιγότερο τα Monroe), αλλάζω τα Ventura με H&R και τα Monroe με De Carbon Comfort και ησύχασα. Πέρασαν δύο μήνες και το 206 μου, ούτε κοπανάει, ούτε πλέει! Πάει... GTi.
Να σου πουν ο Πάνος και ο Γιάννης που το οδήγησαν πρόσφατα.
Πιστεύω ότι με τα H&R θα δουλέψουν τα Sachs χωρίς κοπανήματα. Αυτό είναι η προσδοκία μου και όχι η διαβεβαίωση που ψάχνεις. Και όσον αφορά τους τριγμούς, αυτοί οι άτιμοι είναι να μην αρχίσουν, μετά δεν σταματάνε με τίποτα. Στο δικό μου εάν δεν έμπαιναν τα Ventura σήμερα δεν θα έτριζε τίποτα. Τώρα κυκλοφορώ με ψιλοτριγμούς, όχι τίποτα σημαντικό όμως, και πιστεύω ότι εάν ασχοληθώ θα τους εξαφανίσω.
DimiP - Δευ 03 Φεβ 2003, 01:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
DimiP έγραψε:
...ραβδους στρεψεως εχω ηδη αλλαξει και εβαλα του 1600 που ειναι μπρος- πισω παχυτερες κατα 1 mm αν δεν κανω λαθος.
δεν νομιζω οτι πρεπει να σκληρηνω κιαλλο...


Ντίμη, όταν λέμε ράβδους στρέψης εννοούμε... ράβδους στρέψης. Εσύ άλλαξες τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις στις στροφές. Οι ράβδοι στρέψης πίσω κάνουν ό,τι και τα ελατήρια που έχεις μπροστά. Δεν αντικαθιστούν τις αντιστρεπτικές. Τις συμπληρώνουν ίσως αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με τα ελατήρια. Άλλο οι ράβδοι στρέψης και άλλο οι αντιστρεπτικές.
Ό,τι σου γράφει ο Νίκος είναι σωστό. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις καί τις ράβδους στρέψης, τότε μπορείς να σηκώσεις ~3εκ πίσω για να μειώσεις τις κλίσεις κι άλλο και θα βοηθήσεις τα πίσω Sachs να δουλέψουν καλύτερα στην ωφέλιμη περιοχή τους και να κερδίσεις κι άλλο σε "τιμόνι", μειώνοντας τα υποστροφικά φαινόμενα. Αυτό ισχύει ειδικά για σένα που έχεις χαμηλώσει πίσω ~6εκ σε σχέση με μαμά. Ξέρω τί σου λέω γιατί το ίδιο ακριβώς είχα κάνει στο δικό μου το καλοκαίρι... Και είναι λάθος!


DimiP έγραψε:
...αν τα HR θα βοηθουσαν στην εξαφανιση η δραστικη μειωση των τριγμων και παραλληλα βοηθουσαν τα sachs να δουλευουν σωστα σιγουρα θα τα εβαζα αυριο κιολλας. ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει;....


Κανείς!
Το δικό μου μαμά δεν έτριζε, με τα Ventura-μανίσια αμορτισέρ κοπανούσε, με τα Ventura-Monroe Reflex δεν κοπανούσε καθόλου, μετά από ένα μήνα κοπανούσε λίγο, μετά από δύο μήνες πήγαινε βάρκα-γυαλό (τελικά έφταιγαν περισσότερο τα Ventura και λιγότερο τα Monroe), αλλάζω τα Ventura με H&R και τα Monroe με De Carbon Comfort και ησύχασα. Πέρασαν δύο μήνες και το 206 μου, ούτε κοπανάει, ούτε πλέει! Πάει... GTi.
Να σου πουν ο Πάνος και ο Γιάννης που το οδήγησαν πρόσφατα.
Πιστεύω ότι με τα H&R θα δουλέψουν τα Sachs χωρίς κοπανήματα. Αυτό είναι η προσδοκία μου και όχι η διαβεβαίωση που ψάχνεις. Και όσον αφορά τους τριγμούς, αυτοί οι άτιμοι είναι να μην αρχίσουν, μετά δεν σταματάνε με τίποτα. Στο δικό μου εάν δεν έμπαιναν τα Ventura σήμερα δεν θα έτριζε τίποτα. Τώρα κυκλοφορώ με ψιλοτριγμούς, όχι τίποτα σημαντικό όμως, και πιστεύω ότι εάν ασχοληθώ θα τους εξαφανίσω.


ΜΙΛΤΟ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙς . ΞΕΦΤΙΛΑ.!
πανω στη βιασυνη μου να απαντησω δεν προσεξα τι εγραψε ο Νικος και ειπα για ραβδους στρεψης. Σιγουρα εχεις δικιο τις 2 αντιστρεπτικες αλλαξα και οπως τα χουμε πει για ραβδους δεν με βλεπω γιατι νιωθω ηδη..."σκληρος"!
Το θεμα ειναι πως ενω ηξερα τι εγραφα δεν καταλαβα οτι εγραφα λαθος πραγματα.
συγνωμη παιδια για την ασυνενοησια - διορθωνω και το post μου.
ΝΙΚΟΣ - Δευ 03 Φεβ 2003, 10:14:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο Μιλτος.Ειναι δυνατον βρε Μητσο να το εχεις 6 ποντους κατω Question Question

Συκωσε το για να εχει η αναρτηση διαδρομη γιατι καλο το ματι αλλα πρεπει να στριβουμε κιολας. Wink
Sidobre - Δευ 03 Φεβ 2003, 12:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη.


Oχι ρε κόψε κάτι....

300 ευρώ το κάθε αμορτισέρ + 150 ευρώ και τα 2 ελλατήρια μπροστά
Πίσω 300 ευρώ και οι δύο ράβδοι στρέψης

Σύνολο: 1.750 ευρώ
DimiP - Δευ 03 Φεβ 2003, 14:02:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
DimiP έγραψε:
Αν ειχα 1 μυριο+ θα εβαζα peugeot sport αναρτηση (250 χιλιαρικα / αμορτισερ χωρις ελατηρια,περαστικα,τροποπ. πιατελων κλπ) και θα ησυχαζα, αλλα που ; τετοια τυχη.


Oχι ρε κόψε κάτι....

300 ευρώ το κάθε αμορτισέρ + 150 ευρώ και τα 2 ελλατήρια μπροστά
Πίσω 300 ευρώ και οι δύο ράβδοι στρέψης

Σύνολο: 1.750 ευρώ


τα ειδα , τα επιασα στα χερια και μου ειπε σε ευρω κατι κοντα στα 250 χιλιαρικα το ενα!!! Δεν θυμαμαι ακριβως Ευρω αλλα αντε να μην ειναι 250 και να ειναι 220 χιλιαρικα .
τωρα αν μου ελεγε μ@λ@κιες ....αλλο αυτο.
ΝΙΚΟΣ - Δευ 03 Φεβ 2003, 14:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.

Που πηρες Question Στον συνηθη υποπτο Question Question Question

Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα Wink
Miltellas - Τετ 05 Φεβ 2003, 00:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ντιμίπη, για να μην μπερδεύεσαι ανακεφαλαιώνω τί σου προτείνω να κάνεις και να σου κοστίσει τα λιγότερα λεφτά.
1) Βάζεις H&R 3ποντα, μπροστά το φτερό θα έρθει στα 61,5-62εκ
2) Ρυθμίζεις πίσω να είσαι στα 61,5-62εκ
Και είσαι έτοιμος.
Εάν θέλεις μπορείς να το κάνεις βήμα-βήμα για να καταλαβαίνεις και τί σου γίνεται, ξεκινώντας από το 2 και ολοκληρώνοντας με το 1 (δηλ. με τα H&R).
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Φεβ 2003, 09:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα λιγο την λυση που σου λεει ο Μιλτος..Και εγω πιστευω οτι ακουγετε καλη.Αφου την εχει δοκιμασει κιωλας ακομα καλυτερα Wink
DimiP - Τετ 05 Φεβ 2003, 21:24:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.

Που πηρες Question Στον συνηθη υποπτο Question Question Question

Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα Wink


οχι ρε νικο , σε δραχμες μιλουσαμε και μου ειπε και τα ευρω στο τελος.
οσο για τη λυση με το "ψηλωμα" και τα ΗΡ θα το δω σιγουρα.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μαλλον για Ευρο σου μιλουσε.Κανεις πλεον δεν μιλαει σε δραχμες.

Που πηρες Question Στον συνηθη υποπτο Question Question Question

Αυτος μιλαει σε Ευρο....αποδεδειγμενα αυτα Wink


οχι ρε νικο , σε δραχμες μιλουσαμε και μου ειπε και τα ευρω στο τελος.
οσο για τη λυση με το "ψηλωμα" και τα ΗΡ θα το δω σιγουρα.


Μητσο αν ειναι να ξεπαραδιαστεις,βαλε μια PEUGEOTSPORT που ειναι και κορυφη και δοκιμασμενη και τελειωνει το πανυγηρη Wink
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 08:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
ρε νικο για πες ποσο κανουν τα peugeot sport για μενα ???

τα μπροστα και τα πισω ξεχωριστα!!!!!!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
ρε νικο για πες ποσο κανουν τα peugeot sport για μενα ???

τα μπροστα και τα πισω ξεχωριστα!!!!!!


Τα πισω εχουν 285 περιπου ευρο το ενα.

Για τα μπροστα στειλε PM στον Pugsang ξερει ακριβως τιμη γιατι τα φορουσε παλια
pugsang - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:09:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αμορτισερ του S16 mini groupA εχουν γύρω 90Ευρά έκαστο τα μπροστινά και 280 Ευρά έκαστο τα πίσω.

Τα πίσω είναι αυτά


Τα αμορτισερ usage routier έχουν γύρω στα 90 Ευρά τα μπροστινά και 90 Ευρά τα πίσω.Τα πίσω είναι ίδια με τα μαμίσια σου οπτικά

Διαλέγεις και παίρνεις
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
για αναλυσε μου λιγο ρε pug τι παιζει με τις δυο διαφορετικες εκδοσεις που μου εδειξες !!
τα usage routier ειναι πιο μαλ**α υποθετω??!!??
τι λεει να βαλω για να εχω καλυτερο κρατημα χωρις ομως να γινει πολυ απολυτο το αυτοκινητο??
DimiP - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι τα πισω εχουν 3πλασια σχεδον τιμη απο τα εμπρος ;;;;
pugsang - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
danielos

Τα είπαμε και στο άλλο topic.Τα mini groupA είναι τέρατα.Απόλυτα και σκληρά.Επίσης οπως βλέπεις το άνω ακρο τους είναι με uniball πραγμα που σημαίνει οτι μετα απο λίγο καιρό αρχίζουν να ακούγονται μικροθόρυβοι κατα την λειτουργία της ανάρτησης απο το σημείο εκείνο ακόμα και στις μικροανωμαλίες.Τέλος συνδυάζονται με ράβδους στρέψης 22mm.Αν τα βάλεις δηλαδή δεν γλιτώνεις τις ράβδους που κοστίζουν αλλα 400 Ευρά.Επίσης θέλεις και στενά ελατήρια αρα + 300 Ευρα στην καλύτερη.Κόστος πακέτου λοιπόν περίπου 1400 Ευρά.

Για καθημερινή χρήση εγω προτείνω το πακέτο usage routier που περιλαμβάνει αμορτισερ σαν τα μαμίσια σου αλλα ανακατασκευασμένα απο την Peugeot sport για να ταιριάξουν με τα ελατήρια Eibach που περιλαμβάνει το πακέτο.Συνολικό χαμήλωμα 22mm μετρημένο.Με 607Ευρά + περαστικά θα έχεις αυτό που ζητάς.

dimip

Τα πίσω κοστίζουν το 3πλάσιο γιατί δεν έχουν καμμία σχέση με οτι κυκλοφορεί.Επίσης τα χαρακτηριστικά είναι τέτοια ώστε να συνδυάζονται με ράβδους 22mm
DimiP - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ τα ΗR ελατηρια με τα sachs γιατι να μην βαλω τα eibach, που η sachs τα δινει και σαν ολοκληρωμενη λυση ; δηλ. πακετο ;;;
τα eibach ακουω συνεχως οτι δεν ειναι τα "σπαστηρια" που ακουγαμε παλαιοτερα.
pugsang - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
Να προτιμήσεις το πακετο απο τους πειραματισμούς.Το οτι η sachs τα δίνει με eibach κατι πρέπει να σου πει Wink
Miltellas - Σαβ 08 Φεβ 2003, 03:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, αφού η Sachs τα δίνει με Eibach... βάλε Eibach!
racing-girl - Δευ 10 Φεβ 2003, 21:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μου αλλά πιστεύω πως οι μαμά αναρτήσεις είναι τόσο μαλακές που νομίζω πως σηκώνει πίσω τροχό στις απότομες στροφές (ή όταν εγώ μπαίνω με τις μπάντες τουλάχιστον Very happy ).
Το συνειδητοποίησα ιδιαίτερα στο ταξίδι στην Ελάτη και στα περίχωρα που πήγαμε και είναι γεμάτο γυριστές διαδρομές. Μου φάνηκε σαν να ήταν πλοίο! Φυσικά η άποψή μου ενισχύεται συγκρίνοτάς το με το rallye, που πάει τέζα στις στροφές και είναι καρφωμένο κάτω! Θα το δείτε κι εσείς μάλλον όταν πάτε στην πίστα και θα μου πείτε..
Είμαι πολύ ιδιότροπη ή το 206 το αδίκησε η μαμά του σε σχέση με την υπόλοιπη οικογένεια?? Ούτε καν μεγάλες βελτιώσεις δεν σηκώνει με αποτέλεσμα να συζητάμε για αλλαγή μηχανής για να πάρουμε αρκετά αλογάκια!
Απογοητεύτηκα πάλι Sad
ΝΙΚΟΣ - Δευ 10 Φεβ 2003, 21:44:04
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μου αλλά πιστεύω πως οι μαμά αναρτήσεις είναι τόσο μαλακές που νομίζω πως σηκώνει πίσω τροχό στις απότομες στροφές (ή όταν εγώ μπαίνω με τις μπάντες τουλάχιστον Very happy ).
Το συνειδητοποίησα ιδιαίτερα στο ταξίδι στην Ελάτη και στα περίχωρα που πήγαμε και είναι γεμάτο γυριστές διαδρομές. Μου φάνηκε σαν να ήταν πλοίο! Φυσικά η άποψή μου ενισχύεται συγκρίνοτάς το με το rallye, που πάει τέζα στις στροφές και είναι καρφωμένο κάτω! Θα το δείτε κι εσείς μάλλον όταν πάτε στην πίστα και θα μου πείτε..
Είμαι πολύ ιδιότροπη ή το 206 το αδίκησε η μαμά του σε σχέση με την υπόλοιπη οικογένεια?? Ούτε καν μεγάλες βελτιώσεις δεν σηκώνει με αποτέλεσμα να συζητάμε για αλλαγή μηχανής για να πάρουμε αρκετά αλογάκια!
Απογοητεύτηκα πάλι Sad


Ετσι ειναι το συστημα να σηκωνει τροχο.Δεν φταινε τα αμορτισερ.

Στο δικο μου πχ που ειναι τουβλο απο αναρτηση και χαμηλο με το παραμικρο ο τροχος στον αερα Wink
racing-girl - Δευ 10 Φεβ 2003, 21:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή θες να μου πεις πως και τα WRC σηκώνουν τροχό??? Δε νομίζω..
Αν είναι όπως τα λες πάντως έχω πάρει λάθος αυτοκίνητο Sad
NICK - Δευ 10 Φεβ 2003, 23:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ 1.4.ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΟΤΑΝ Η ΜΟΥΡΗ ΒΟΥΤΑΕΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΛΑΤΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΑΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ(ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΧΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ).ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ 25000ΚΜ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ SACHS NORMAL (ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ-ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΜΟΥΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΣΕ ΚΥΜΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ).
ΝΙΚΟΣ - Τρι 11 Φεβ 2003, 09:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Δηλαδή θες να μου πεις πως και τα WRC σηκώνουν τροχό??? Δε νομίζω..
Αν είναι όπως τα λες πάντως έχω πάρει λάθος αυτοκίνητο Sad


Αλλο το ενα,αλλο το αλλο Wink
Vaggelis - Τρι 11 Φεβ 2003, 09:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
Racing-girl, νομίζω οτι πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου σχετικά με τις βελτιώσεις που σηκώνει το 206...
Αν έρθεις σε μια συνάντηση, θα καταλάβεις για τι σου μιλάω Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Αυτό που λές περί αδικίας έναντι της υπόλοιπης οικογένειας, δεν ισχύει...
Το 206 εξοπλίζεται με τα ίδια μηχανολογικά μέρη, με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της φίρμας (και σε μερικές περιπτώσεις με τα καλύτερα, βλέπε RC...), είτε λόγω προσπάθειας μείωσης του κόστους, είτε λόγω χάραξης κοινής πολιτικής μέσα στην "οικογένεια".
Δεν λέω, το 1100 και 1400, έχουν πλέον ένα απαρχαιωμένο 8V κινητήρα, που δεν παύει να είναι αξιόπιστος, αλλά και πλήρως εκμεταλεύσιμος για κάθα είδους βελτίωση, αφού υπάρχει η απαραίτητη τεχνογνωσία.
Όσο για την ανάρτηση, σίγουρα είναι πιο "ήπιο" σε σχέση με τα υπόλοιπα pug, αλλά αυτό άλλωστε απαιτεί ο σύγχρονος καταναλωτής, χωρίς όμως να χάνει τις σπορτιφ καταβολές του (π.χ. σήκωμα τροχού, υπερστροφη).
Άτοπο αυτό που λες για τα WRC...
Aν προσέξεις στους ασφάλτινους αγώνες του WRC με αναβάσεις (π.χ. Γαλλία) ΟΛΑ τα αυτοκίνητα σηκώνουν τροχό.
Ακόμα και στην Formula 1, με τα απίστευτα ηλεκτρονικά, υπάρχουν ακόμα οδηγοί (όπως ο Schumi), που στο Μονακό (!!!) σηκώνουν τον εμπρός τροχό στην στροφη Lowes
Αυτά, sorry αλλά με έπνιξε το δίκιο...
Sidobre - Τρι 11 Φεβ 2003, 09:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μου αλλά πιστεύω πως οι μαμά αναρτήσεις είναι τόσο μαλακές που νομίζω πως σηκώνει πίσω τροχό στις απότομες στροφές (ή όταν εγώ μπαίνω με τις μπάντες τουλάχιστον Very happy ).
....
Απογοητεύτηκα πάλι Sad


Δεν το θεωρώ απαραίτητα κακό αυτό....

Αν ρωτήσεις τα παιδιά με τα Rallye θα σου πούν ότι τρελαίνονται να το κάνουν αυτό! Το ίδιο θα σου έλεγα και εγώ (... οτι τρελαίνομαι..!)

Οντως δεν φταίει η ανάρτηση και σίγουρα δεν φταίει αν είναι μαλακή.
Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή το πίσω μέρος αποτελείται από υστερούντες βραχίωνες που σημαίνει ότι ανάρτηση και ράβδοι πραγματοποιούν μικρή διαδρομή. Οταν φορτίζονται οι ράβδοι στρέψης τότε από την ακαμψία του σηκώνει τον τροχό που έχει το μικρότερο φορτίο.

Βέβαια αν η μπροστινή ανάρτηση είναι μαλακή σε στροφή "βυθίζεται" ο μπροστινός τροχός που συναντά το μεγαλύτερο φορτίο (αυτός που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής) με αποτέλεσμα να να έχει μικρότερο ακόμα φορτίο ο πίσω απέναντι τροχός.



Και να το "σφίξεις" πάλι το ίδιο θα κάνει! Είναι από γεννισημιού του Wink

Και τα WRC το κάνουν αυτό αλλά για λόγους ακαμψίας
pugsang - Τρι 11 Φεβ 2003, 09:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητή racing-girl

Προσωπικά νομίζω οτι αν δεν σηκώνει τροχό ενα Peugeot τότε μάλλον είναι χαλασμένο και πρέπει να μπει επειγόντως για επισκευή.

Μην ανυσηχείς μαλλον εσυ είσαι πιο γρήγορη απ οτι πρέπει.Με οποιον δάσκαλο καθήσεις............... Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Τρι 11 Φεβ 2003, 10:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
Racing girl ελα στο Toyring και θα βλεπεις μονιμος ολα τα PEUGEOT να πανε με τις 3 ροδες. Laughing

Εγω τελευταια εχω μια ταση να το παρκαρω στις 3 ροδες Laughing Laughing
Vaggelis - Τρι 11 Φεβ 2003, 10:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το κάνεις τότε τρίκυκλο;;;;; Laughing Laughing Laughing
Πάντως και εγώ συνηθίζω και γουστάρω να πηγαίνω με τα... τρία όταν έχω κέφια και είμαι και μόνος (πέφτει παντόφλα βλέπεις...)
Απλώς για αυτούς που δεν ξέρουν, φαίνεται επικίνδυνο, αλλά δεν είναι.
Το αυτοκίνητο φτάνει στα όριά του.
DimiP - Τρι 11 Φεβ 2003, 10:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ 1.4.ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΟΤΑΝ Η ΜΟΥΡΗ ΒΟΥΤΑΕΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΛΑΤΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΑΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ(ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΧΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ).ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ 25000ΚΜ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ SACHS NORMAL (ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ-ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΜΟΥΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΣΕ ΚΥΜΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ).


επιτελους Νιck, αλλος ενας με sachs εστω και normal.
ποσα χλμ εχεις με τα sachs;
πως σου φαινονται με τα χλμ που εχεις τωρα αλλα και στην αρχη που τα ειχες πρωτοβαλει;;
καθολου τριξιματακια ;;;
με τι ελατηρια τα φορας ;;
χαμηλωμα ;;

για να μην "πριζουμε" τους αλλους στειλε PM.
ΝΙΚΟΣ - Τρι 11 Φεβ 2003, 15:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
NICK έγραψε:
ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ 1.4.ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΟΤΑΝ Η ΜΟΥΡΗ ΒΟΥΤΑΕΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΛΑΤΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΑΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ(ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΧΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ).ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ 25000ΚΜ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ SACHS NORMAL (ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ-ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΜΟΥΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΣΕ ΚΥΜΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ).


επιτελους Νιck, αλλος ενας με sachs εστω και normal.
ποσα χλμ εχεις με τα sachs;
πως σου φαινονται με τα χλμ που εχεις τωρα αλλα και στην αρχη που τα ειχες πρωτοβαλει;;
καθολου τριξιματακια ;;;
με τι ελατηρια τα φορας ;;
χαμηλωμα ;;

για να μην "πριζουμε" τους αλλους στειλε PM.


Δεν μας πριζεις δεν μας πριζεις Laughing Laughing Laughing Laughing

Ελευθερα ε Question Question Wink
ΝΙΚΟΣ - Τρι 11 Φεβ 2003, 15:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Δεν το κάνεις τότε τρίκυκλο;;;;; Laughing Laughing Laughing


Nα το κανω Question Question Question Question Το εκανα ηδη Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Miltellas - Τετ 12 Φεβ 2003, 00:40:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σήκωμα τροχού; Ά-πα-πα-πα!
Αυτά είναι για τους γρήγορους... Laughing Wink

Ντιμίπη, ο Νικ δεν έβαλε τα Sachs Performance αλλά τα Sachs Super Touring που είναι μαλακά. Έτσι δεν είναι Νικ;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 12 Φεβ 2003, 09:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο ειδικα εσυ θα πρεπει να εισαι μονιμος με τον τροχο στο αερα ετσι Question

Αν οχι τοτε γρηγορα για αλλαγη αντιστρεπτικης Wink
pugsang - Τετ 12 Φεβ 2003, 09:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα του Μίλτου δεν σηκώνει τροχό με τίποτα.Αφου νόμιζε οτι ήταν χαλασμένες οι ράβδοι στρέψης και πήγε και τις άλλαξε.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 12 Φεβ 2003, 10:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
Mακη τοτε να του δωσουμε απο μια βολτα τα δικα μας και να τα γραψει σε καμερα Laughing
Miltellas - Πεμ 13 Φεβ 2003, 04:07:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ώπα! Πλακώσανε τα πειραχτήρια...
Θα σας κάνω τη χάρη όταν βρεθούμε σε κανα στροφιλίκι (που να το ξέρουμε το ίδιο και οι τρεις, οι πουτ@νιές σε μένα δεν πιάνουν) να σταθώ για λίγο κοντά σας για να προλάβετε να δείτε το τρίτροχο 206 μου πώς στρίβει, όταν δεν πάω με τις πόρτες... Twisted evil Twisted evil


Cool Cool Cool
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ώπα! Πλακώσανε τα πειραχτήρια...
Θα σας κάνω τη χάρη όταν βρεθούμε σε κανα στροφιλίκι (που να το ξέρουμε το ίδιο και οι τρεις, οι πουτ@νιές σε μένα δεν πιάνουν) να σταθώ για λίγο κοντά σας για να προλάβετε να δείτε το τρίτροχο 206 μου πώς στρίβει, όταν δεν πάω με τις πόρτες... Twisted evil Twisted evil


Cool Cool Cool


Μιλτοςςςςςςς Onfire

Μιλτοςςςςςςς Onfire

Μιλτοςςςςςςς Onfire

Μην τσιμπααααααααααςςςςςςςςςς Μιλτακοοοοοοοοοοοοοοο Laughing Laughing Laughing
GIANNIS206 - Πεμ 13 Φεβ 2003, 15:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μίλτο ΤΕΖΑ ΤΕΕΖΖΑ!!!!
mick206 - Σαβ 15 Φεβ 2003, 11:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα την ταπεινή μου γνώμη Δημήτρη δέν νομίζω να υπάρχει έστω και μία ανάρτηση που να μην τρίζει! Confused Φυσικά σε συνδιασμό με τους υπέροχους και φοβερούς δρόμους που έχουμε στην Ελλαδάρα μας και τις λακούβες που κάνουν πάρτι δέν έχω αποφύγει τριγμούς ακόμα και με την μαμίσια ανάρτηση και το λάστιχο με προφίλ 65άρι!!!! Sad Sad Sad Ελπίζω με την αλλαγή αμορτισέρ που θα γίνει προς Μάη μεριά(Ζήσε Μάη μου να φάς τρυφιλλάκι) κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο... Rolling eyes Confused Rolling eyes Εκτός όμως απο την ανάρτηση ξέχασες και κάτι άλλο... Wink
Ποιό είναι αυτό;; Το project του ήχου!! Wink Wink Θυμάμαι πως έπαιζε το
I.C.E σου με την subwooferια επάνω!! Twisted evil Twisted evil Πόσο μάλλον με τις αλλαγές που κάνεις τώρα... Όσο πιο πολύ τσιτώνεις το ραδιο-cd
Twisted evil Twisted evil Twisted evil τόσο πιο πολύ τρίζουν πλαστικά,πόρτες,καθρέφτες και πάει λέγοντας... Laughing Laughing Laughing
Κάνω λάθος;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Φεβ 2003, 13:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Κατα την ταπεινή μου γνώμη Δημήτρη δέν νομίζω να υπάρχει έστω και μία ανάρτηση που να μην τρίζει! Confused Φυσικά σε συνδιασμό με τους υπέροχους και φοβερούς δρόμους που έχουμε στην Ελλαδάρα μας και τις λακούβες που κάνουν πάρτι δέν έχω αποφύγει τριγμούς ακόμα και με την μαμίσια ανάρτηση και το λάστιχο με προφίλ 65άρι!!!! Sad Sad Sad Ελπίζω με την αλλαγή αμορτισέρ που θα γίνει προς Μάη μεριά(Ζήσε Μάη μου να φάς τρυφιλλάκι) κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο... Rolling eyes Confused Rolling eyes Εκτός όμως απο την ανάρτηση ξέχασες και κάτι άλλο... Wink
Ποιό είναι αυτό;; Το project του ήχου!! Wink Wink Θυμάμαι πως έπαιζε το
I.C.E σου με την subwooferια επάνω!! Twisted evil Twisted evil Πόσο μάλλον με τις αλλαγές που κάνεις τώρα... Όσο πιο πολύ τσιτώνεις το ραδιο-cd
Twisted evil Twisted evil Twisted evil τόσο πιο πολύ τρίζουν πλαστικά,πόρτες,καθρέφτες και πάει λέγοντας... Laughing Laughing Laughing
Κάνω λάθος;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Φυσικα φυσικα...........και τα μπασα παιζουν τον ρολο τους Laughing Laughing
DimiP - Σαβ 15 Φεβ 2003, 19:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Κατα την ταπεινή μου γνώμη Δημήτρη δέν νομίζω να υπάρχει έστω και μία ανάρτηση που να μην τρίζει! Confused Φυσικά σε συνδιασμό με τους υπέροχους και φοβερούς δρόμους που έχουμε στην Ελλαδάρα μας και τις λακούβες που κάνουν πάρτι δέν έχω αποφύγει τριγμούς ακόμα και με την μαμίσια ανάρτηση και το λάστιχο με προφίλ 65άρι!!!! Sad Sad Sad Ελπίζω με την αλλαγή αμορτισέρ που θα γίνει προς Μάη μεριά(Ζήσε Μάη μου να φάς τρυφιλλάκι) κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο... Rolling eyes Confused Rolling eyes Εκτός όμως απο την ανάρτηση ξέχασες και κάτι άλλο... Wink
Ποιό είναι αυτό;; Το project του ήχου!! Wink Wink Θυμάμαι πως έπαιζε το
I.C.E σου με την subwooferια επάνω!! Twisted evil Twisted evil Πόσο μάλλον με τις αλλαγές που κάνεις τώρα... Όσο πιο πολύ τσιτώνεις το ραδιο-cd
Twisted evil Twisted evil Twisted evil τόσο πιο πολύ τρίζουν πλαστικά,πόρτες,καθρέφτες και πάει λέγοντας... Laughing Laughing Laughing
Κάνω λάθος;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


ναι ! ενα λαθακι το κανεις!
για το μονο που θα κατηγορησω το ice μου ειναι πως με το βαλε-βγαλε πλαστικα και ταπετσαριες επηλθε μια καποια χαλαρωση και ισως τωρα να τριζουν πιο ευκολα οχι ομως απο τα κυματα του ηχου.
Συγκεκριμενα χθες συντονιστηκε στο ρελαντι ο ηχος της εξατμισης με το πλαστικο στην πορτα του οδηγου και ελαχιστα υπηρχε ενα "μουρμουρητο" - μολις πιεζα λιγο την πορτα, χανοταν!
Ευτυχως (και μακαρι να συνεχισει) λογω ηχου δεν υπαρχει προβλημα. το προβλημα ερχεται απο την αναρτηση η ...και την κοπωση του 206 (3ος χρονος τωρα).
Φυσικα - για να μη λεμε και σαχλαμαρες - οταν τσιτωνεις τον ηχο και ειδικα πισω θα τριζουν και το πισω τζαμι του παρμπριζ και η πινακιδα στο πορτμπαγκαζ και καποια τζαμια στις πισω πορτες. αυτο ειναι λογικο απο την πιεση του ηχου αλλα διορθωνεται καπως (ας μην το πουμε πως , τωρα).
στο κατω κατω για να φτασει να τριζει ετσι απο τον ηχο σημαινει πως παιζεις παρααααα πολυ δυνατααααα, και συνηθως δεν οδηγουμε ετσι !

πω να το τσιτωσω τωρα να το ακουσω να χαρει η καρδια μου Laughing Laughing Laughing Laughing Surprised Surprised Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Φεβ 2003, 20:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μητσο εγω το εχω 4 χρονια και κατι μηνες και δεν μπορω να πω πως τριζει.

Απο ηχο εχω ενα SONY κασετοφωνακι με 2 ταπεινα ηχεια ισα που να μου γαργαλανε τα αυτια.(οτι μπορουνε κανουν και αυτα.....γιατι η OMP δεν αστειευετε Laughing).Βεβαια οτι συντωνιζει μεσα δεν λεω....πχ η κολονα του τιμονιου μαζι με το τιμονι τρεμει στο ρελαντι λογο βασεων μοτερ αλλα και τι να κανεις.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Ειπαμε δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας Laughing
DimiP - Κυρ 16 Φεβ 2003, 00:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μητσο εγω το εχω 4 χρονια και κατι μηνες και δεν μπορω να πω πως τριζει.

Απο ηχο εχω ενα SONY κασετοφωνακι με 2 ταπεινα ηχεια ισα που να μου γαργαλανε τα αυτια.(οτι μπορουνε κανουν και αυτα.....γιατι η OMP δεν αστειευετε Laughing).Βεβαια οτι συντωνιζει μεσα δεν λεω....πχ η κολονα του τιμονιου μαζι με το τιμονι τρεμει στο ρελαντι λογο βασεων μοτερ αλλα και τι να κανεις.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Ειπαμε δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας Laughing


και γιατι δεν αστειευεται η ΟΜΡ ;; Shocked Shocked Shocked Question Question Question Question
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 16 Φεβ 2003, 15:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μητσο εγω το εχω 4 χρονια και κατι μηνες και δεν μπορω να πω πως τριζει.

Απο ηχο εχω ενα SONY κασετοφωνακι με 2 ταπεινα ηχεια ισα που να μου γαργαλανε τα αυτια.(οτι μπορουνε κανουν και αυτα.....γιατι η OMP δεν αστειευετε Laughing).Βεβαια οτι συντωνιζει μεσα δεν λεω....πχ η κολονα του τιμονιου μαζι με το τιμονι τρεμει στο ρελαντι λογο βασεων μοτερ αλλα και τι να κανεις.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Ειπαμε δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας Laughing


και γιατι δεν αστειευεται η ΟΜΡ ;; Shocked Shocked Shocked Question Question Question Question


Γιατι απο τα 120 χλμ και πανω δεν ακους τιποτα αλλο παρα μονο το θορυβο απο την εξατμηση που ειναι στα ορια του πονου.απο 100 ντεσιμπελ και πανω... Exclamation
Vaggelis - Δευ 17 Φεβ 2003, 11:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ναι ! ενα λαθακι το κανεις!
για το μονο που θα κατηγορησω το ice μου ειναι πως με το βαλε-βγαλε πλαστικα και ταπετσαριες επηλθε μια καποια χαλαρωση και ισως τωρα να τριζουν πιο ευκολα οχι ομως απο τα κυματα του ηχου.
Συγκεκριμενα χθες συντονιστηκε στο ρελαντι ο ηχος της εξατμισης με το πλαστικο στην πορτα του οδηγου και ελαχιστα υπηρχε ενα "μουρμουρητο" - μολις πιεζα λιγο την πορτα, χανοταν!
Ευτυχως (και μακαρι να συνεχισει) λογω ηχου δεν υπαρχει προβλημα. το προβλημα ερχεται απο την αναρτηση η ...και την κοπωση του 206 (3ος χρονος τωρα).
Φυσικα - για να μη λεμε και σαχλαμαρες - οταν τσιτωνεις τον ηχο και ειδικα πισω θα τριζουν και το πισω τζαμι του παρμπριζ και η πινακιδα στο πορτμπαγκαζ και καποια τζαμια στις πισω πορτες. αυτο ειναι λογικο απο την πιεση του ηχου αλλα διορθωνεται καπως (ας μην το πουμε πως , τωρα).
στο κατω κατω για να φτασει να τριζει ετσι απο τον ηχο σημαινει πως παιζεις παρααααα πολυ δυνατααααα, και συνηθως δεν οδηγουμε ετσι !

πω να το τσιτωσω τωρα να το ακουσω να χαρει η καρδια μου Laughing Laughing Laughing Laughing Surprised Surprised Laughing Laughing


Δυστυχώς, το πρόβλημα του ελαφρού τριξίματος, λόγω i.c.e., το αντιμετωπίζω και εγώ, αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο...
Όσες προσπάθειες και να έκανα (ηχομονώσεις, επένδυση πινακίδας...), δεν πέτυχα και πολλά (εκτός του ανυπόφορου θορύβου της πινακίδας).
Πάντως, όταν το sub αρχίζει να τρελένεται, δεν ακούω τριγμούς, το πιασες το υπονούμενο, έτσι; Wink
mick206 - Δευ 17 Φεβ 2003, 11:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Πάντως, όταν το sub αρχίζει να τρελένεται, δεν ακούω τριγμούς

Και εγώ όταν τσιτώνω το CD ούτε τριγμούς ακούω,ούτε τίποτα...
Ξεχνάω τα πάντα Laughing Laughing Laughing
Δωωωωωωωωωωσε ένταση!! Laughing Laughing Laughing
George - Δευ 17 Φεβ 2003, 21:44:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες με ολα αυτα που διαβασα ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΑ Very happy Very happy Very happy
Ειχα την εντυπωση πως μονο το δικο μου τριζει Crying or Very sad
Πιστευω οτι τα 206 ειναι κουδουνιστρες και το λεω αυτο γιατι το εχω μονο 3 μηνες (XS2 1600) και εχω πικραθει με αυτο το θεμα Crying or Very sad
Και ενα μυνημα για οσους σκεφτονται να αγορασουν καινουριο 206 ΟΧΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ τριζει παταγωδως....
teoman - Τρι 18 Φεβ 2003, 10:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
George έγραψε:
Πιστευω οτι τα 206 ειναι κουδουνιστρες και το λεω αυτο γιατι το εχω μονο 3 μηνες (XS2 1600) και εχω πικραθει με αυτο το θεμα Crying or Very sad


Όπως έχω ξαναπεί,η καλύτερη λύση για τους τριγμούς είναι ένα καλό ηχοσύστημα... Laughing


George έγραψε:

Και ενα μυνημα για οσους σκεφτονται να αγορασουν καινουριο 206 ΟΧΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ τριζει παταγωδως....


Το καλοκαιράκι όμως είσαι άρχοντας... Wink
mick206 - Τετ 19 Φεβ 2003, 09:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
Teoman έγραψε:
η καλύτερη λύση για τους τριγμούς είναι ένα καλό ηχοσύστημα...

Συμφωνώ και επαυξάνω... Laughing Laughing Laughing Έχω σωθεί... Laughing Laughing Laughing

Teoman έγραψε:
Το καλοκαιράκι όμως είσαι άρχοντας...

Όντως είναι άλλη φάση η ηλιοροφή... Wink Άλλη αίσθηση!!! Smile

Το μόνο κακό είναι πως πρέπει να προσέχεις... Γλάστρες και νερά απο τις νοικοκυρές στις πολυκατοικίες... Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Τετ 19 Φεβ 2003, 21:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
μόνο κακό είναι πως πρέπει να προσέχεις... Γλάστρες και νερά απο τις νοικοκυρές στις πολυκατοικίες... Laughing Laughing Laughing


Και προπαντως οχι ταρζανιες γιατι σε εξοδο με τουμπαρισμα (μακρια απο εμας).......κλαφτα Χαραλαμπε Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr