PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τι ακριβως σημαινει ο ορος "Ομολογκαρισμενο"?

brz20 - Τετ 31 Ιαν 2007, 01:31:27
Θέμα δημοσίευσης: Τι ακριβως σημαινει ο ορος "Ομολογκαρισμενο"?
Το ακουω συχνα ειδικα σε αυτοκινητα που πρεπει να βγουνε στην παραγωγη και να πουλησουν καποιες μοναδες ωστε να μπορεσουν να ομολογκαριστουν για να παρουν μερος στο WRC.
Τι ακριβως σημαινει αυτο?
Πως γινετε η ολη διαδικασια?
Lef205 - Τετ 31 Ιαν 2007, 03:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλειται το "οδικο πτηνο" οπως ανοιξει το κιτρινο βιβλιο και αντιγραψει τον ορισμο να υπαρχει και για αρχειακους λογους! Wink
Θα το εκανα εγω αλλα δεν εχω το εν λογω βιβλιο! Wink
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 03:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
To οδικό πτηνό νυστάζει υπερβολικά για αυτό την εν λόγω στιγνή. Αύριο το πρωί θα υπάρχει update
Lef205 - Τετ 31 Ιαν 2007, 03:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
To οδικό πτηνό νυστάζει υπερβολικά για αυτό την εν λόγω στιγνή. Αύριο το πρωί θα υπάρχει update

Κανε την ωρα σου! Laughing
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 03:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως και το "κάνε το μπάνιο σου"????

Άντε καληνύχτα...

Βρυκολακιάσαμε και σήμερα
BadSpud! - Τετ 31 Ιαν 2007, 09:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
το ποιό σημαντικό είναι να εξηγήσει κάποιος τον όρο "Volvoγκαρισμένο" Blink

Κοίτα και γι'αυτό Νίκο!! Wink
SnakeMJK - Τετ 31 Ιαν 2007, 10:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αναγνώριση (Homologation)
Είναι η επίσημη επιβεβαίωση που παρέχεται από τη ΔΟΑ ότι ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός αυτοκινήτων του συγκεκριμένου τύπου έχει παραχθεί μαζικά (σε σειρά), έτσι ώστε να δικαιούται κατάταξης (...)

Πηγή: Παράρτημα J, βιβλίο της χρονιάς 2003 (δεν είχα άλλο Razz )
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο φίλος Ζήσης.
Και κάπου έλεγε και τον αριθμό αυτοκινήτων για κάθε ομάδα...
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:09:00
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά να σημιώσω ότι μετά το ψάξιμο είδα ότι κάθε αμάξι για να πάρει ομολογκασιόν χρειάζεται διαφορετικό αριθμό παραγόμενων μονάδων, ανάλογα την κατηγορία...
brz20 - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:10:53
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Αναγνώριση (Homologation)
Είναι η επίσημη επιβεβαίωση που παρέχεται από τη ΔΟΑ ότι ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός αυτοκινήτων του συγκεκριμένου τύπου έχει παραχθεί μαζικά (σε σειρά), έτσι ώστε να δικαιούται κατάταξης (...)

Πηγή: Παράρτημα J, βιβλίο της χρονιάς 2003 (δεν είχα άλλο Razz )


Ας πουμε οτι ο ελαχιστος αριθμος ειναι 1000 αυτοκινητα.
Αν παραγει 1001 αυτοκινητα μια εταιρια τοτε μπορει να τρεξει στο WRC με το συγκεκριμενο μοντελο?
Νομιζω οτι αφου παρει αυτο το δικαιωμα δεν μπορει να αλλαξει κατι απο τα χαρακτηριστικα του αμαξιου(οπως ειναι οι διαστασεις του ας πουμε)
Gr@lly - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
BadSpud! έγραψε:
το ποιό σημαντικό είναι να εξηγήσει κάποιος τον όρο "Volvoγκαρισμένο" Blink


ΧΑ αυτό φίλε είναι το γνήσιο όλα τα άλλα είναι μουφες...
VOLVOγκαρισμενο..
Αυτό είναι το γνήσιο.. Απλά τοτε που βγήκε η F1 και τα WRC
δεν τον γνώριζαν για να πάρουν έγκριση ....

Evil Evil Evil Evil Laughing
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:15:45
Θέμα δημοσίευσης:
Έστω ότι είναι 1000
τότε και 1000 ακριβως να παράγει τρέχει...
Και ναι, δεν μπορεί να αλλάξει κάποια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Βέβαια υπάρχει και η VO που πρόσφατα έμαθα τι είναι.
Είναι μια λίστα με αναγνωρισμένα εξαρτήματα για το κάθε αμάξι...
brz20 - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μονο μηχανικα μερη μπορεις να αλλαξεις χοντρικα χοντρικα.
Η εγκριση που περνει ειναι γενικα για αγωνες?
Τι εννοω με αυτο.Αν η Peugeot παρει εγκριση για το 307CC(οπως εχει γινει)μπορει να το βαλει σε οποιαδηποτε κατηγορια θελει?
Θα μπορουσε αντι για το WRC να το βαλει στο Junior WRC?
Gr@lly - Τετ 31 Ιαν 2007, 11:29:10
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω το 307cc βγήκε μόνο ομολογκασιόν για WRC..
Για JWRC υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί..
Μέγεθος μπροστά κίνηση χαμηλό κόστος. Μέχρι 100.000.
Οπως το 206 cc τρέχει μόνο στο RCC cup με ειδική άδεια..

Laughing Laughing Laughing
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 13:28:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδική ομολογκασιόν - αδεια όπως λες δεν υπάρχει.

Το 307 πήρε κανονική ομολογκασιόν απλά με κάποιες τροποποιήσεις στην οροφή(ενίσχυση, αφαίρεση μηχανισμών, μόνιμα κλειστό κλπ κλπ)

Αυτό σημαίνει ότι πάιρνω και εγώ ένα 307 κάνω τις παραπάνω τροποποιήσεις και το φτιάχνω WRC specs και τρέχω...

Στα JWRC δεν υπάρχουν περιορισμοί. Ίσα ίσα υπάρχουν και ελευθερίες.
Οι κατηγορίες είναι 12 + 1wrc + 1 S1600 +μερικες υποδιαιρέσεις (κιτ καρ) (+η καινούργια S2000)

Τα Jwrc είναι S1600 δηλαδή ας πούμε (καταχραστικά) Α/6 κιτ καρ ++++
Άρα θα είναι μπροστινοκίνητα.
Το μικρό κόστος δεν έχει να κάνει με την ομολογκασιόν
όπως επίσης και το μέγεθος
Ποιος θα επαιρνε 1600 με μεγαλο μεγεθος (πολύ βάρος, δεν είναι ευκίνητο-μανιτζέβελο) για να το κάνει αγωνιστικο?
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 13:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Μονο μηχανικα μερη μπορεις να αλλαξεις χοντρικα χοντρικα.
Η εγκριση που περνει ειναι γενικα για αγωνες?
Τι εννοω με αυτο.Αν η Peugeot παρει εγκριση για το 307CC(οπως εχει γινει)μπορει να το βαλει σε οποιαδηποτε κατηγορια θελει?
Θα μπορουσε αντι για το WRC να το βαλει στο Junior WRC?


Στην ομολογκασιον (απ'οτι έχω καταλάβει, γιατι τωρα τα μαθαινω ολοκληρωτικα περι ομολογκασιον, μεχρι τωρα ηξερα τα μισα) περιγράφεται πως πρέπει, ή καλύτερα ΜΠΟΡΕΙ, να είναι το αμάξι σε μια κατηγορια

Δηλαδή: Η ομολογκασιον καποιου αυτοκινήτου είναι για συγκεκριμένη κατηγορία.... Δηλαδή το 307δεν έχει. έχει το 307cc και μόνο για WRC

Το 206 έχει για WRC, jWRC, N/3, A/6 και ιιιισως Α/5.
Αν δεν καταλαβες κατι-δεν το εξηγηγσα καλά, ξαναρώτα
brz20 - Τετ 31 Ιαν 2007, 13:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
Για να παρεις ομολογκασιον για WRC δεν πρεπει να το εχεις και τετρακινητο?
Road_Runner - Τετ 31 Ιαν 2007, 14:07:47
Θέμα δημοσίευσης:
Oχι. το αμάξι δεν πρεπεί να είναι τετρακίνητο... ούτε το fabia ουτε το 206 ουτε το 207 ουτε το xsarα ήτα τετρακίνητο.... Βάση της των κανονισμών της εκάστωτε ομάδας γίνεται τετρακίνητο. δηλαδη οι κανονισμοί - homologation του wrc του 2006 έλεγε ότι .... πρέπει να είναι τετρακίνητα με τα τάδε ελεύθερα διαφορικά...... και σύμφωνα με τους κανονισμους της ομαδα, φτιάχνεται το κάθε αμάξι
tsosmoulis - Τετ 31 Ιαν 2007, 14:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
brz μπες στο www.fia.com και αν έχεις κουράγιο βγάλε άκρη.... Laughing Laughing
brz20 - Τετ 31 Ιαν 2007, 14:44:34
Θέμα δημοσίευσης:
Thanx.
sps - Τετ 31 Ιαν 2007, 14:55:25
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:

Στα JWRC δεν υπάρχουν περιορισμοί. Ίσα ίσα υπάρχουν και ελευθερίες.
Οι κατηγορίες είναι 12 + 1wrc + 1 S1600 +μερικες υποδιαιρέσεις (κιτ καρ) (+η καινούργια S2000)

Τα Jwrc είναι S1600 δηλαδή ας πούμε (καταχραστικά) Α/6 κιτ καρ ++++
Άρα θα είναι μπροστινοκίνητα.
Το μικρό κόστος δεν έχει να κάνει με την ομολογκασιόν
όπως επίσης και το μέγεθος
Ποιος θα επαιρνε 1600 με μεγαλο μεγεθος (πολύ βάρος, δεν είναι ευκίνητο-μανιτζέβελο) για να το κάνει αγωνιστικο?


Πως δεν υπαρχουν περιορισμοι?
Η εισαγωγη ειναι μονοπεταλουδη,απαγορευονται τα τετραπεταλουδα,το κιβωτιο ειναι 6αρι,ουτε 5ρι ουτε 7ρι κλπ.
Γενικα τα S1600 ακολουθουν τις ελευθεριες του grA αλλα οχι ολες:
GrA με ολες τις ελευθεριες= kit car.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr