PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Βελτίωση σε 206 1,4 16ν

nikos206 - Δευ 29 Ιαν 2007, 13:29:44
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση σε 206 1,4 16ν
Γεια χαρα παιδια...ακουστε το ζητημα που εχω να σας θεσω: Εχω 900 ευρω τα οποια εχω σκοπο να τα διαθεσω για το 206 dybanic μου...με αυτα τι μπορω να κερδισω σε αλογα και επιδοσεις?? Δηλαδη μπορω να καταφερω να ανεβω λιγα αλογακια απο 7-15 χωρις αλλαγη εκκεντροφορων η οποιαδηποτε εσωτερικη αλλαγη του μοτερ? Και αν οντως μπορει να γινει αυτα τα αλογα θα κανουν τη διαφορα...θα φανουν δηλαδη η να μη περιμενω και την τρελη αλλαγη? Τα χρηματα επαρκουν η χρειαζομαι και πολλα αλλα ακομα??

PS](αν το thread δεν ανηκει πληρως στη θεματικη ενοτητα αυτη παρακαλω οι moderators να το μετακινησουν και να το τοποθετησουν οπου αυτοι κρινουν σωστα...ευχαριστω)
Pughell - Δευ 29 Ιαν 2007, 13:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα 7 αλογα κατι ιιισως γινει αλλα για τα 15,ουτε στα καλυτερα σου ονειρα χωρις εκκεντροφορο/ρους.
Για τι μοτερ μιλαμε; Question
nikos206 - Δευ 29 Ιαν 2007, 17:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αναθεμα τα τα ατιμα τα αλογακια δεν πιανονται με τιποτα!! Πιστευω οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για 7 μουλαρια...μαλλον προτιμω να δωσω περισσοτερα για ανοιγμα μηχανης. Δηλαδη με αγριεμενους η αλλους εξολοκληρου εκκεντροφορους....πλανισματακι καπακιου λιγο αυξηση συμπιεσουλας και ενα προγραμματακι ποσα ειναι ικανο να παει. Μιλαμε για 1.4 90 αλογα. Να παμε στα 115 η πολλα λεω????? Επι της ευκαιριας ενα Light τουρμπισματακι ετσι ρε παιδι μου αξιοπιστο στα 0.5 bar ποσα λεφτα να θελει ξερει κανεις??? Σιγουρα οχι 900 ευρω πατως!
gianic - Δευ 29 Ιαν 2007, 18:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
ωχ κλαφτα με το 14αρι.... καλυτερη λυση να μαζεψεις μερικα χρηματα ακομα και να βαλεις τον 16αρι
nikos206 - Δευ 29 Ιαν 2007, 18:43:06
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ρε γιαννακη μη με απογοητευεις ετσι δωσε μου μια ελπιδα!!! Δηλαδη δε παιρνει τιποτα?? Η για να κανω κατι χρειαζονται πολλα λεφτα. Ενταξει να βαλλεις το 1.6 αλλα και παλι βελτιωση θα ηθελα και εκει οποτε παλι στα ιδια ερχομαστε. Βεβαια θα μου πει καποιος δεν ηξερες οτι το 1.4 βγαζει 90 αλογα αν ηθελες περισσοτερα παρε κατι αλλο...Δεν υπαρχει κανεις δηλαδη εδω περα που να εχει κανει καποια βελτιωση σε 1.4???? Να απογοητευτω δηλαδη?
brz20 - Δευ 29 Ιαν 2007, 18:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν περιπτωσεις(δεν ξερω αν το εχουν κανει εδω μεσα).
Εχω ακουσει και Saxo τουρμπατο 130 αλογα.
Απλα δεν ειναι και η ιδανικοτερη βαση τα 90 αλογα.
Τα 110 σιγουρα ειναι πολυ πιο ιδανικα για να ξεκινησεις μια βελτιωση.
Με 900 ευρω μπορεις να κανεις τα βασικα.
Φιλτρο - Προγραμμα - Εξατμηση.
Δεν θα εχεις και το μεγαλυτερο κερδος αλλα κατι θα δεις.
MEMsound - Δευ 29 Ιαν 2007, 19:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
ααα μάλιστα
για 14άρη μιλάμε
λοιπον...
Για δες εδώ:
206 - Εγκέφαλος 206 1.4 16v και πρόγραμμα?
+ εδώ:
307 - 307 1.4 16V: Tι βελτίωση κάνω?

Ο Πέτρος (Baphomet) είχε ασχοληθεί με την βελτίωση του 1,4 16ν σε 1ο στάδιο και είδε μια σχετική διαφορά αλλά όχι πολλά πράγματα.
Το αμάξι πάντως εχει ζωντανέψει αρκετά.
Τώρα αν αυτό το αρκετά είναι αρκετό και για εσένα δεν μπορώ να το εκτιμήσει κάποιος άλλος εκτός από εσένα τοπν ίδιο.
Πάντως πάνω 100ps δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορείς να ανέβεις.
plaketokofths - Δευ 29 Ιαν 2007, 20:28:14
Θέμα δημοσίευσης:
Έχοντας το ίδιο μοτερ με εμένα κι απο όσο έχω ψάξει κάτι ασφαλές και δοκιμασμένο δεν υπάρχει. Εγώ αν θα έκανα κάτι που θα ηταν το τελευταίο είναι ενα φίλτρο στο μαμά κουτί.

Απο εκεί και πέρα μπορείς να το ζωντανέψεις μέσω, κοντύτερου διαφορικού, πχ ενα 14/60 θα ήταν κουτί με ενα μακρύ γρανάζι πέμπτης και με επιφύλαξη ίσως κάποια ελαφρότερη τροχαλία στροφάλου ή βολάν (νομίζω τέτοιες υπάρχουν aftermarket αρα προφανώς είναι μελετημένες για τον κινητήρα μας) Πάντως εκκεντροφόροι δεν νομίζω καν να υπάρχουν.
Όσο για την συμπίεση ήδη είναι στο 11:1 αν δεν κάνω λάθος.
Για πρόγραμμα έχουν γραφτει αρκετά στις παραπομπές που σου έδωσε ο Μάνθος!

ΥΓ. 5θ ή 3θ είναι?
gianic - Δευ 29 Ιαν 2007, 20:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
nikos206 έγραψε:
οχι ρε γιαννακη μη με απογοητευεις ετσι δωσε μου μια ελπιδα!!! Δηλαδη δε παιρνει τιποτα?? Η για να κανω κατι χρειαζονται πολλα λεφτα. Ενταξει να βαλλεις το 1.6 αλλα και παλι βελτιωση θα ηθελα και εκει οποτε παλι στα ιδια ερχομαστε. Βεβαια θα μου πει καποιος δεν ηξερες οτι το 1.4 βγαζει 90 αλογα αν ηθελες περισσοτερα παρε κατι αλλο...Δεν υπαρχει κανεις δηλαδη εδω περα που να εχει κανει καποια βελτιωση σε 1.4???? Να απογοητευτω δηλαδη?


δυστυχως οι λυσεις για τον 14αρη περιοριζονται στο 1ο σταδιο που για μενα δεν αξιζει τα λεφτα σε σχεση με την αναλογη αποδοση...

αν θες να τουρμπισεις παμε σε αλλα μονοπατια (ξερω ενα παιδι που εχει τουρμπισει το 1.4 16v με αρκετα καλα αποτελεσματα και ψηλα ποσοστα αξιοπιστιας) ομως και παλι.... 130-140 αλογα ειναι αρκετα ; μπα...θα τα βαρεθεις μεχρι να πεις "τσαφ-τσουφ"
206 groupA - Δευ 29 Ιαν 2007, 21:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σε ολους να κανω κι εγω μια ερωτηση με την σειρα μου.
Ολοι λετε για προγραμα-φιλτρο-εξατμιση.
Και το ερωτημα ειναι αν υπαρχει καποιος με 1.4 16v που να εχει βαλει χταποδι και αν ναι τι εκανε με τους λαμδα?
206 groupA - Δευ 29 Ιαν 2007, 21:28:21
Θέμα δημοσίευσης:
α και κατι ακομα εχω ακουσει οτι στα 1.4 16v ταιριαζει κουτι το σασμαν απο το rallye 1.3 υσχειει κατι τετοιο η ακουσα λαθος?
nikos206 - Δευ 29 Ιαν 2007, 22:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:

αν θες να τουρμπισεις παμε σε αλλα μονοπατια (ξερω ενα παιδι που εχει τουρμπισει το 1.4 16v με αρκετα καλα αποτελεσματα και ψηλα ποσοστα αξιοπιστιας) ομως και παλι.... 130-140 αλογα ειναι αρκετα ; μπα...θα τα βαρεθεις μεχρι να πεις "τσαφ-τσουφ"

Οντως με πιεση στα 0.5 πιστευω καπου εκει θα φτασει στα 140 αλογα
αλλα αμα χρειαζομαι 3.000 για τη μετατροπη φεξε μου και γλυστρισα...αληθεια τωρα πανω στο θεμα τουρμπισμα με το ηλεκτρονικο γκαζι ΤΙ γινεται??? Απορια το ειχα παντα...το κανουν μηχανικο τι ακριβως παιζει. Παντως 140 αλογακια θα με ικανοποιηουσαν με πολυ ΤΣΟΥΦ σκαστρουλα αλλα πολλα τα λεφτα...
Τωρα φιλε plaketofoth και brz20 εκει βλεπω να πηγαινει το πραγμα...μια σκουπιτσα και μια καλη εξατμιση να κανει λιγο θορυβο να νομιζω οτι πηγαινει!!!!
PS thanx MEMsound για το Post θα το μελετησω...α ναι και κοιτα μη βρεις κανενα Door Panel ακομα ψαχνω δεν εχω βρει!
gianic - Δευ 29 Ιαν 2007, 22:40:12
Θέμα δημοσίευσης:
nikos206 έγραψε:

αληθεια τωρα πανω στο θεμα τουρμπισμα με το ηλεκτρονικο γκαζι ΤΙ γινεται??? Απορια το ειχα παντα...το κανουν μηχανικο τι ακριβως παιζει.


κανενα προβλημα με το σωστο προγραμμα . κι αυτο εχει δικο του χαρτη Wink
Pughell - Τρι 30 Ιαν 2007, 09:57:43
Θέμα δημοσίευσης:
206 groupA έγραψε:
α και κατι ακομα εχω ακουσει οτι στα 1.4 16v ταιριαζει κουτι το σασμαν απο το rallye 1.3 υσχειει κατι τετοιο η ακουσα λαθος?


Σε ολα τα TU ταιριαζουν τα αναλογα σασμαν απλα πρεπει να αλλαξεις εντελως το μοχλικο για να ταιριαξει στου 206. Exclamation

Παντως το συγκεκριμενο σασμαν ειναι τοσο κοντο που στις 5000 που ειναι τα αλογα του μοτερ σου θα εχει 150 χλμ,κοινως ειναι πολυ κοντο...
sps - Τρι 30 Ιαν 2007, 10:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει ηδη ετοιμο 206 1.4 16ν Α5 αγωνιστικο που γαζωνει.
Τι θελω να πω με αυτο?
Λυσεις υπαρχουν, και εκκεντροφοροι,και προγραμματα κλπ, αλλα αν μπεις στη διαδικασια αυτη θα ξεπερασεις κατα πολυ τα 900 ευρω.
Για μενα, ψαξε να δεις αν μπορεις να βαλεις μπιελες,πιστονια στροφαλο απο 1.6,για υπερκυβισμο δλδ.
Εχω την εντυπωση οτι μπαινει.
STELIOS - Τρι 30 Ιαν 2007, 10:59:59
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Για μενα, ψαξε να δεις αν μπορεις να βαλεις μπιελες,πιστονια στροφαλο απο 1.6,για υπερκυβισμο δλδ.
Εχω την εντυπωση οτι μπαινει.


Πιστονια δεν μπορει να βαλει. Το 1400αρι μοτερ εχει χυτονια μεσα στο block για τα πιστονια, δεν μπορει να υπερκυβιστει γιατι δεν μπορεις απλα να ανοιξεις τους κυλινδρους.
Μπορει ομως να παρει το στροφαλο του 1600 (μπιελες δεν χρειαζεται γιατι δεν αλλαζουν τον ογκο του κυλινδρου) και να ανεβει σε κυβισμο στα 1500κατι κυβικα. Βεβαια μετα θελει ενα custοm-made προγραμμα για να λειτουργησει σωστα.
sps - Τρι 30 Ιαν 2007, 13:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
sps έγραψε:
Για μενα, ψαξε να δεις αν μπορεις να βαλεις μπιελες,πιστονια στροφαλο απο 1.6,για υπερκυβισμο δλδ.
Εχω την εντυπωση οτι μπαινει.


Πιστονια δεν μπορει να βαλει. Το 1400αρι μοτερ εχει χυτονια μεσα στο block για τα πιστονια, δεν μπορει να υπερκυβιστει γιατι δεν μπορεις απλα να ανοιξεις τους κυλινδρους.
Μπορει ομως να παρει το στροφαλο του 1600 (μπιελες δεν χρειαζεται γιατι δεν αλλαζουν τον ογκο του κυλινδρου) και να ανεβει σε κυβισμο στα 1500κατι κυβικα. Βεβαια μετα θελει ενα custοm-made προγραμμα για να λειτουργησει σωστα.

ναι μλκια ειπα, μονο στροφαλο παιρνει! Rolling eyes
Road_Runner - Τρι 30 Ιαν 2007, 14:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Υπαρχει ηδη ετοιμο 206 1.4 16ν Α5 αγωνιστικο που γαζωνει.
Τι θελω να πω με αυτο?


Για ποιό λες Σπύρο?
sps - Τρι 30 Ιαν 2007, 15:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
sps έγραψε:
Υπαρχει ηδη ετοιμο 206 1.4 16ν Α5 αγωνιστικο που γαζωνει.
Τι θελω να πω με αυτο?


Για ποιό λες Σπύρο?


Toυ Λευκαδιτη!
Road_Runner - Τρι 30 Ιαν 2007, 16:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καμια φωτο εχεις να δω ποιο λες?
Το όμονο μου λέει κάτι αλλά δεν θυμαμαι ποιο είναι
plaketokofths - Τρι 30 Ιαν 2007, 16:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
206 groupA έγραψε:
α και κατι ακομα εχω ακουσει οτι στα 1.4 16v ταιριαζει κουτι το σασμαν απο το rallye 1.3 υσχειει κατι τετοιο η ακουσα λαθος?


Σε ολα τα TU ταιριαζουν τα αναλογα σασμαν απλα πρεπει να αλλαξεις εντελως το μοχλικο για να ταιριαξει στου 206. Exclamation

Παντως το συγκεκριμενο σασμαν ειναι τοσο κοντο που στις 5000 που ειναι τα αλογα του μοτερ σου θα εχει 150 χλμ,κοινως ειναι πολυ κοντο...


Αναφορικά ο 1.4 16V της PSA είναι ο ET3 J4 δεν είναι ΤU αν και η βάση εξέλιξης του νομίζω είναι σε αυτόν!
sps - Τρι 30 Ιαν 2007, 19:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Καμια φωτο εχεις να δω ποιο λες?
Το όμονο μου λέει κάτι αλλά δεν θυμαμαι ποιο είναι


206 groupA - Τρι 30 Ιαν 2007, 23:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παλουκαρια ολα καλα με ολα αυτα που λετε αλλα κανεις δεν μου ειπε τι να κανω στην περιπτωση τοποθετησης χταποδιου με τους 2 λαμδα?
leodas - Σαβ 31 Μάρ 2007, 09:34:04
Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 16v!αξιζει??
ρε παιδια βοηθειστε με!αξιζει να ριξω λεφτα για το 206 μου ή μπα!!!στον μηχανικο τομεα παντα.εννοω για τουρμπο κ ολα τα υπολοιπα.το φπε ποσο θα με ανεβασει κ ποσο παει περιπου?ευχαριστω πολυ!!
nOkpos - Σαβ 31 Μάρ 2007, 09:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
Με τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις turbo βαλε εναν κινητηρα 2λιτρο η απο rallye Wink
leodas - Τρι 03 Απρ 2007, 00:29:09
Θέμα δημοσίευσης: ποσο παει το μαλλι?
ρε παιδια το φπε ποσο κοστιζει στο περιπου?καμια 1000ρα?ποσο ανεβαζει?κ κατι τελευταιο...αξιζει να το κανω???ευχαριστω πολυ!!!
plaketokofths - Τρι 03 Απρ 2007, 01:43:17
Θέμα δημοσίευσης:
φιλτρο Κ&Ν περίπου 70ε

σκούπα σιμότα περίπου 100ε

πρόγραμμα ενδεικτικά για superchips 500ε, πιστεύω βρίσκεις αρκετά φθηνότερο

εξατμιση-τελικό κανα 100αρι

Αν αξίζει, εγώ πιστεύω όχι. Το φίλτρο μόνο κάτι λεει και η εξάτμιση για ψυχοακουστικούς λόγους.

Καλύτερα καμια τροχαλία στροφάλου,βολάν,σασμάν παρά τα παραπάνω.

Πάρε κι αλλες γνώμες Wink
Steve - Τετ 25 Απρ 2007, 15:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Υπαρχει ηδη ετοιμο 206 1.4 16ν Α5 αγωνιστικο που γαζωνει.


Ναι, γαζώνω αλλά δενείμαι Α5 αγωνιστικό Smile

Θα συντάξω την έκθεση μου σε λίγο... όταν συνέλθω από αυτά που διάβασα!!! Dizzy2
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr