PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Δεσιμο μπροστινου συστηματος!

GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 16 Ιαν 2007, 11:58:54
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Δεσιμο μπροστινου συστηματος!
Τι μπορουμε να βαλουμε για να δεσουμε το μπροστινο μερος του αμαξιου; Περα απο την θολομπαρα υπαρχει κατι αλλο για κατω, μπορει να ραφτει πουθενα, υπαρχει καποιο κιτ κατι; Εχει κανει κανενας τιποτα παρομιο;
Sidobre - Τρι 16 Ιαν 2007, 13:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω το μπροστινό σύστημα. Με σωστή ανάρτηση και αντιστρεπτικές είναι μια χαρά γιατί είναι δεμένο λόγω γέφυρας.

Μάλλον θα πρέπει να μας εξηγήσεις τί θέλεις να κάνεις για να σε βοηθήσουμε. Ετσι γενικά δεν νομίζω να βγάλει κανείς άκρη...
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 16 Ιαν 2007, 21:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι πιστευουμε οτι θα βγαλει αρκετη δυναμη και θα ηθελα να ειμαι σιγουρος για να μην εχω κανενα προβλημα αργοτερα (οπως να αρχισουν να ανοιγουν οι θολοι)!
MEMsound - Τρι 16 Ιαν 2007, 21:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεις την γέφυρα που έχει το 206 από κάτω (και πάνω τις στηρίζονται ψαλίδια) θα καταλάβεις ότι αυτή δεν υπάρχει πρίπτωση να πάθει κάτι ή έστω είναι πολύ δύσκολο.

Τώρα για τους θόλους που λες αν έχεις σκοπό να βγάλεις τόση δύναμη το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις χειροποίητη προέκταση σε μια μπάρα θόλων που να πιάνει πίσω στον καθρέπτη του 206 (=ας πούμε κάτω από παρμπριζ), όπως πχ έχουν τα EVO.

Αυτό που θα χρειαστείς σίγουρα είναι άλλες βάσεις μηχανής αλλά για αυτό υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ [urlhttp://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1187]"εδώ"[/url] για περαιτέρω ανάλυση, για να μην τα ανακατέψουμε όλα εδώ. Wink
sps - Τρι 16 Ιαν 2007, 21:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αν προκειται να ξεμπαζωνεις την ασφαλτο,και φοβασαι για τους θολους σου, τοτε μαλλον θα χρειαστει να κανεις μια ενισχυση-ραψιμο θολων για περισσοτερη ακαμψια!
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τετ 17 Ιαν 2007, 12:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερουμε κανενας αν εχει κανει κατι τετοιο εστω και σε αγωνιστικο για να μου στειλει μια φωτο πως πρεπει να γινει ακριβως;

Και εγω κατι σαν του evoσκεφτομουν αλλα να πιασω κατευθειαν καθρευτη θολο λοξα! Αλλα το θεμα μου ειναι να εχει γινει κατι παρομοιο, δοκιμασμενο μην παω να κανω καλο και γινει χειροτερο!
sps - Τετ 17 Ιαν 2007, 12:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Ξερουμε κανενας αν εχει κανει κατι τετοιο εστω και σε αγωνιστικο για να μου στειλει μια φωτο πως πρεπει να γινει ακριβως;

Και εγω κατι σαν του evoσκεφτομουν αλλα να πιασω κατευθειαν καθρευτη θολο λοξα! Αλλα το θεμα μου ειναι να εχει γινει κατι παρομοιο, δοκιμασμενο μην παω να κανω καλο και γινει χειροτερο!


Γιωργο, για περνα μια βολτα απο το Μαχαιρα στη Μεσσηνη,εχει χωματινο saxo πολυ καλα προετοιμασμενο,ισως σου δωσει λύση!
MEMsound - Τετ 17 Ιαν 2007, 13:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δεν έχω ακούσει κάτι πλην των ενισχύσεων που κάνουν στα αγωνιστικά.
Σε μερικά μάλιστα η "κλουβί" περνάει μέσα από τον καθρέπτη και κολλάει στους θόλους αλλά αυτό γίνεται στα χωμάτινα αυτοκίνητα που κάνουν και κάμποσα "αλματάκια"...

Αν πάντως γίνει σωστή = ενισχυμένη δουλειά (=κανένα έξτρα πλακάκι στο καθρέπτη) δεν νομίζω να έχει πρόβλημα, αλλά βρήσκω όλο το concept λίγο υπερβολικό.

Επίσης όπως είπε και o sps τα περισσότερα αγωνιστικά (ιδίως τα χωμάτινα) είναι ραμμένα στους αρμούς για περισσότερη ακαμψία.

Από 'κει και πέρα όσον αφορά την συμπεριφορά του αυοκινήτου στις στροφές αυτό είναι κάτι που μόνος σου θα διαπιστώσεις, αν και από κάποιους είχα ακούσει (χωρίς να είμαι και 100% σίγουρος) ότι η μπάρα θόλων κάνει λίγο πιο υποστροφικό το 206. Πρέπει να έχει αναφερθεί στο σχετικό τόπικ.
(μήπως να τα ενώσω τα 2 τόπικ.. χμμμ)

υ.γ. τα 106/saxo που δεν έχουν γέφυρα είναι γενικώς λίγο "χύμα" Razz εμπρός για αυτό και τους βάζουν την ψαλιδόμπαρα. Wink (καμία σχέση με τα 206)
volvos - Τετ 17 Ιαν 2007, 13:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
το να βαλεις θολομπαρα που θα πιανει στο καθρεπτη ειναι απο βλακωδες εως επικινδυνο απο τη στιγμη που δε προβλεπεται απο κατασκευαστη...
ημαρτον μανθο.

σκεψου τις δυναμεις-τασεις που θα ασκουνται στο εν λογω σημειο.στα εβο εχει μελετηθει και εχει ενισχυθει προφανως το εν λογω σημειο.

σκεψου σε ενα τρακρισμα να φας μια απο το πλαι και περα απο το συνηθες που παιρνει ο αλλος θολος να τρυπησει ο καθρεπτης και να δεις τη θολομπαρα να βγαινει μεσα απο το ταμπλο......

το καλυτερο και σωστοτερο ειναι ενα ραψιμο εμπρος θολους.

επισης η πεζο σπορτ δινει στο σαιτ της 2 πλακακια που μπαινουν απο κατω απο θολο και παταει πανω το τοπ μαουντ.
αυτα τα δινει σαν ενισχυση στα χωματινα και με μια μικρη υποψια οτι μπορεις να ρυθμισεις λιγο καμπερ καθως εχουν 2 τρυπες διπλα διπλα σε καθε μερια για να τα βαλεις πιο μεσα πιο εξω....
εχουν παχος 3-4χιλιοστα πραγμα που σημαινει οτι θα ψηλωσει το αμαξι λιγο...αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο...
πρεπει να εχει ντινος γκαγκασταθης τετοια καβαντζα.αξιζει για ενισχυση!

επισης πολλοι καφροι σε ντραγκστεροκαταστασεις εχω δει να παιρνουν μαμα θολους να τους κοβουν και να τους κολανε απο μεσα...δηλαδη βαζουν θολο πανω στο θολο.οποτε ετσι εχεις διπλη λαμαρινα εκει.
το θεωρω κακο καθως αυξανει το βαρος και εχω αμφιβολιες για τη πραγματικη χρησιμοτητα σε ενα γεροδεμενο αμαξι σα το 206.

επισης θολομπαρα σιγουρα θα βοηθησει αλλα πολλοι λενε οτι χαλαει λιγο το στριψιμο.
ομως αφου παει για πολλα αλογα το αμαξι τοτε δε προκειται ποτε να στριψει σωστα αρα ασημαντο το κακο!
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τετ 17 Ιαν 2007, 17:39:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για ολες τις αποψεις! Μαλλον προσανατολιζομαι να μην πειραξω το μπροστα μερος εκτος απο μια μπαρα που θα βαλω στα ραμφοι και θα κοιταξω πιο πολυ το πισω μερος! Εχω παρει ηδη ελατηρια ενισχυσεως και θα ψαχτω και για κατι σαν ψαλιδομπαρα! Wink
MEMsound - Τετ 17 Ιαν 2007, 18:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Παναγιώτη εννοείτασι πως δεν συστήνω κάτι τέτοιο ιδίως για καθημερινή χρήση.
Αλλά όταν ο άλλος σου λεέει θέλω να το κάνω ντουβάρι ε κάπως πρέπει να το δέσει.

Συμφωνώ απόλυτα ότι ίσως είναι επικίνδυνο σε περίπτωση σύγκρουσης.

Έπίσης κάθε είδους ράξιμο extra μεταφέρει δυνάμεις και πιέσεις σε πρίπτωση τρακαρίσματος και στα διπλανά τμήματα του αυτοκινήτου ή δε θολόμπαρα στο απέναντι...

Anyway...

Πραγματικά αναρωτιέμαι τι έχεις σκοπό να φτιάξεις GFG (από πλευράς ιπποδύναμης)

Μήπως έχεις dragster-oβλέψεις?? Shocked Question
Lef205 - Τετ 17 Ιαν 2007, 20:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο ετοιμαζεται η πιστα κατω και εχετε μπριζωθει ολοι σας μου φαινεται!

Αν θες να το ενισχυσεις μπροστα, μπορεις να βαλεις μπαρακια και να τα κολλησεις μεταξυ θολων και καθρεπτη,και αφου εχεις το μοτερ κατω δεν ειναι κακη ιδεα να του πατησεις ενα ραψιμο μπροστα για εξτρα προστασια,απο τη βολτα που με ειχες κανει μαλλον του χρειαζεται! Laughing
Εκτος απο τον Μαχαιρα μπορεις να πας μια βολτα και απο τον Σία που εχει το 106 το μπλε το χωματινο.
Δεν ειναι κατι το δυσκολο αρκει να ξερει ο αλλος που θα κολλησει,αν εχεις το μοτερ κατω, ειναι ευκαιρια!
Lef205 - Τετ 17 Ιαν 2007, 20:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το να βαλεις θολομπαρα που θα πιανει στο καθρεπτη ειναι απο βλακωδες εως επικινδυνο απο τη στιγμη που δε προβλεπεται απο κατασκευαστη...

Λες και ολα αυτα που εχεις κανει εσυ προβλεπονται! Splat Splat Splat

Tease Tease Tease
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Πεμ 18 Ιαν 2007, 11:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Anyway...

Πραγματικά αναρωτιέμαι τι έχεις σκοπό να φτιάξεις GFG (από πλευράς ιπποδύναμης)

Μήπως έχεις dragster-oβλέψεις?? Shocked Question


Οχι dragster ακομα δεν το σκεφτομαι ακομα γιατι πρεπει να λυσω το προβλημα του σασμαν και συν οτι το αμαξι θα εχει πολυ μετατροχιο ( λογο φουσκωματων WRC)! Αλλα εχω ετοιμασει ενα μοτερ 1,6 8ν στο οποιο εχουν αλλαχτει ολα τα σωθικα του και το οποιο θα γυριζει μια GT3071R στο 1,5 μα 1,7 καθημερινα και 2,4 σε εκτακτες καταστασεις! Και μιας που θα κατεβει η μηχανη σκεφτομουν να ενυσχησω τον χωρο της μηχανης! Wink
MEMsound - Πεμ 18 Ιαν 2007, 12:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
very very nice. Cool καλή επιτυχία στο δυσκολο project Wink
Steve - Παρ 19 Ιαν 2007, 11:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
Έφυγες από Τρίκαλα και άρχισες τις... μετατροπές... Rolling eyes

Τέλοσπάντων, καλή επιτυχία Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr