Alex έγραψε: |
Γνωριζει κανεις αν ο ατμοσφαιρικος αερας οξειδωνει τον καταλυτη?
Ρωταω γιατι εγω παντα παρκαρω το αμαξι με την εξατμιση κοντρα στον πνεοντα ανεμο ετσι ωστε να μην γεμιζει με τσαμπα σκονη το φιλτρο του αερα (λογω του περισκοπικου σωληνα). Κατα συνεπεια κατι μερες σαν τη σημερινη που φυσαει με 7-8-9 μποφορ εξω, (μενω και σε "ισωμα") ολος ο αερας να χτυπαει πανω στην εξατμιση. Η εξατμιση οντας straight-through τα βαζει "ολα μεσα" και ολο αυτο οδηγειται μοιραια στον καταλυτη και στη συνεχεια στην πολλαπλη εξαγωγης (που μπορει να σκουριαζει και αυτη εσωτερικα).... Ξερετε τιποτα σχετικο? Μηπως ο καταλυτης κινδυνευει και πρεπει να χρησιμοποιω καποια αυτοσχεδια "κουκουλα" στην εξατμιση ωστε να τον προστατευσω? |
Alex έγραψε: |
Ρωταω γιατι εγω παντα παρκαρω το αμαξι με την εξατμιση κοντρα στον πνεοντα ανεμο ετσι ωστε να μην γεμιζει με τσαμπα σκονη το φιλτρο του αερα (λογω του περισκοπικου σωληνα). |
DimiP έγραψε: |
Ρε συ Αlex αμαξι εχεις, δεν εχεις ιστιοφορο ! ! ! !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |