Παράθεση: |
παιδια το μοντελο που φοραει την δακγανα τον 57 χιλ ειναι το 307 2.0 diesel.αυτα εχω και τα τακακια που φοραει απο το εργοστασιο ειναι τησ galfer.τα πηρα μεταχειρισμενα 220 ευρω πριν 8 μηνες.τα εχω βαλει σε rallye 8v αλλα δεν τρελαθικα κιολας και αυτο απο τα τακακια |
Pughell έγραψε: |
Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... ![]() |
volvos έγραψε: |
a ναι ετσι σου ειπαν????
ακους εκει δεν εχει κανεις παραπονο απο τα omp τακακια!!!!!!!!!!!! εγω εχω δει σε 2 φιλους που πηραν omp τα πληρωσαν χρυσα στο ριζικαρη (κατι ειπα τωρα) και εν τελει ηταν ferodo ds3000 απλα γραφανε omp Και ηταν και πιο ακριβα!!!! |
volvos έγραψε: |
a ναι ετσι σου ειπαν????
ακους εκει δεν εχει κανεις παραπονο απο τα omp τακακια!!!!!!!!!!!! |
Pughell έγραψε: |
Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... ![]() |
Pughell έγραψε: |
DS2500...
Ακριβουτσικο μεν αλλα αξιζει τα χρηματα του μεχρι αηδιας. Γενικα οι συγκεκριμενοι δισκοι ειναι πολυ μεγαλοι σε διαμετρο για να ζεσταθουν απο οποιοδηποτε 106/206.Ακομα και στο 306 ηταν υπεραρκετοι. Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... ![]() Σαν φτηνη λυση σας ειπε ο Ντινος,Ferodo Premium,εναλλακτικα και τα Bendix ειναι καλουτσικα,μετριας αποδοσης αλλα τουλαχιστον πολυ φτηνα. ![]() |
volvos έγραψε: |
ds2500
στα 266 εχουν καπου 130 στα 283 εχουν καπου στα 185 |
volvos έγραψε: |
... δε τα ζητας απο 307 τα ζητας απο 206rc με κωδικο 1467 αν θυμαμαι ...ειναι ιδια με αυτα στη φωτο πρωτη σελ. |
drulic έγραψε: | ||
Μίλησα μόλις με Ελτρέκκα και για 307 έχουν μόνο το απλό τακάκι (premium?) Ούτε 2500, ούτε 3000... Που αλλού μπορεί να παίζουν τα τακάκια αυτά ... ? ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Στο κ*λο 206 που ειχα 2+ κατι χρονια,το μονο που με ευχαριστουσε ηταν τα φρενα του (266).
Συμφωνα με την παραπανω διαπιστωση θετω το εξης ερωτημα: Γιατι εχετε λυσσαξει ολοι για 283? Εχει δοκιμασει κανεις 266 με καλο τακακι τυπου φεροντο 2500 κλπ ? |
volvos έγραψε: |
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ...
διαφωνω λευτερη παντως.... το τετραπιστονο θα σου δωσει αντοχη αισθηση και συνεχομενη αποδοση σε ενα αγωνα. σε ενα δρομισιο η διαφορα ειναι μικρη σε απολυτα νουμερα και για λιγα φρεναρισματα ... και δε μιλαω για τρυπητοχαρακτους δισκους αλλα για μασιφ γκ.Ν οπως του παπιου που εχουν 100ευρω απο ορεκα ![]() επισης οπως εχω τονισει παλιοτερα θεωρω οτι ενα αμαξι φρεναρει πρωτα απο τα λαστιχα και τα αμορτισερ και μετα απο τα φρενα ![]() |
volvos έγραψε: |
ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ....
δε μιλαω για τα τερατα του αρη... μιλαω για τα 270 του τιμου και τα αντιστοιχα Hispec Που ειδα στον ntz Και τα αντιστοιχα μικρα μπρεμπο που εχω δει σε ενα αλλο 106 ολα κατω απο 280 δισκο για να χωρανε 15αρα ![]() τα οποια γαμαγανε και εδερναν (τιμου) αλλα δε ξερω ειλικρινα αν και ποσο διαφορα θα εχουν απο ενα καλο σετ 283 (δισκοι σα παπι με 3000τακακι) για τα πρωτα φρεναρισματα.... δε μιλαω για αγωνα ουτε για 10+γυρους μεγαρα... ![]() |
volvos έγραψε: |
χαρη η 23.8 θα ειναι πανακριβη...
καλο ειναι να βαλεις (αν καταφερω να τη βαλω εγω) την 25.8 της πεζο σπορτ που ειναι ΑΤΕ και πρεπει να ειναι απο ακομα μεγαλυτερο μοντελο! εχεις μαθει τιμη για τη 23.8? σωληνακια υπαρχουν υψηλης αρκετες μαρκες.προσεξε να ειναι για 206 1.6 ομως... τι τακακια δισκους πηρες? |
volvos έγραψε: |
α. 306gti-race . σε αυτο το μοντελο ο δισκος ειναι 283χ24. οι δαγκανες συνηθως ηταν loucas-bosch (nik marin επιβεβαιωσε το). |