PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Φρενα 283...

volvos - Τετ 10 Ιαν 2007, 14:16:22
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φρενα 283...
Μια μετατροπη που πολλοι κανουν σε 206 ειδικα ειναι η αλλαγη σε φρενα με διασταση δισκου 283...

τα φρενα αυτα εχουν φορεσει 4 μοντελα κυριως.

α. 306gti-race . σε αυτο το μοντελο ο δισκος ειναι 283χ24. οι δαγκανες συνηθως ηταν loucas-bosch (nik marin επιβεβαιωσε το)

β. 206rc . σε αυτο το μοντελο ο δισκος ειναι 283χ26. οι δαγκανες ειναι bosch και καποιος μου ανεφερε κατι για γκιρλινγκ? αλλα δε τη γνωριζω τη μαρκα.

γ. σε 307 1.6-2.0 (οχι στο 180αρι). και εδω ο δισκος ειναι 283χ26. οι δαγκανες μια η αλλη παλι με β.

και στις 3 περιπτωσεις το εμβολο της δαγκανας ειναι 54χιλιοστα!

καποιες πληροφοριες εχουν αναφερει οτι καποιες δαγκανες εχουν 57αρι εμβολο. δεν εχουμε καταφερει να βρουμε σε πιο μοντελο ισχυε αυτο αλλα η υποψια μου ειναι οτι θα εχουν τοποθετηθει σε καποιο βαρυ μοντελο της πεζο ...π.χ 307 2.0 sw. ειναι δε πανακριβες σα δαγκανες και αν τις πετυχει καποιος θα το ...καταλαβει απο τη τιμη!

οι δαγκανες στις περιπτωσεις β. γ. πολλες φορες διαφερουν σε σχημα.ομως εν τελει στο 90% των περιπτωσεων το τακακι ειναι ιδιο και σε σχημα ειναι αυτο...

http://www.equipetorino.it/images/ferodo/fcp1467.gif


κατα καιρους πολλοι εχουμε δει διαφορες αναμεσα σε αυτα τα φρενα σε αισθηση και αποδοση ειδικα αναμεσα στα β. και γ.
συμφωνα με το ντινο γκαγκασταθη που το αναλυσαμε αρκετα και εχει φερει δεκαδες τετοια σετ το μυστικο ειναι στο τακακι.

συγκεκριμενα καποια rc ειδικα ερχονταν απο το εργοστασιο με μια ειδικη παστα bendix η οποια δεν υπαρχει στην αγορα και ηταν κορυφη ...

δυστυχως τα πιο πολλα τακακια για αυτο το μοντελο ειναι τελειως μαπα δημιουργοντας κακη αισθηση, νεκρο πεταλ στην αρχη και μη προοδευτικη συμπεριφορα.

συμφωνα με ντινο τα μονα που στεκονται καπως αξιοπρεπως ειναι τα ferodo premium...

περισσοτερα περιμενω στο μελλον οταν δοκιμασω τα premium καθως τα ds2500 εχουν 155+φπα απο ελτρεκκα κοστος που θεωρω κουτο για τακακια δρομου...
sps - Τετ 10 Ιαν 2007, 20:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τα premium ποσο εχουν Παναγιωτη σε σχεση με ds?
ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Τετ 10 Ιαν 2007, 21:14:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Φρενα 283...
δυστυχως τα πιο πολλα τακακια για αυτο το μοντελο ειναι τελειως μαπα δημιουργοντας κακη αισθηση, νεκρο πεταλ στην αρχη και μη προοδευτικη συμπεριφορα.
συμφωνα με ντινο τα μονα που στεκονται καπως αξιοπρεπως ειναι τα ferodo premium...


Δεδομένου ότι τα φρένα του 206 1.6 είναι πολύ καλά, αξίζει η μετατροπή αυτή?
RALLOS8 - Τετ 10 Ιαν 2007, 21:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το μοντελο που φοραει την δακγανα τον 57 χιλ ειναι το 307 2.0 diesel.αυτα εχω και τα τακακια που φοραει απο το εργοστασιο ειναι τησ galfer.τα πηρα μεταχειρισμενα 220 ευρω πριν 8 μηνες.τα εχω βαλει σε rallye 8v αλλα δεν τρελαθικα κιολας και αυτο απο τα τακακια.τωρα θα αλλαξω τακακια και θα βαλω τισ atte που τα εχει βαλει φιλος και ειναι πολυ καλα.θα σας πω εντυπωσησς οταν τα βαλω.
nik_marin - Τετ 10 Ιαν 2007, 21:57:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά λόγια ακούγονται και για τα OMP 971c Κωδικός για RC OT/6992
O M P
andreas16v - Τετ 10 Ιαν 2007, 23:41:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
παιδια το μοντελο που φοραει την δακγανα τον 57 χιλ ειναι το 307 2.0 diesel.αυτα εχω και τα τακακια που φοραει απο το εργοστασιο ειναι τησ galfer.τα πηρα μεταχειρισμενα 220 ευρω πριν 8 μηνες.τα εχω βαλει σε rallye 8v αλλα δεν τρελαθικα κιολας και αυτο απο τα τακακια

Τα ιδια φοραω κι εγω στο ραλακι μου αλλα δεν μετρησα ποτε διασταση του εμβολου.Αυτο που ομως επιβεβαιωνω ειναι οτι τα τακακια ειναι Galfer αλλα δεν ξετρελαθηκα απο τη χαρα μου κιολας.Μαλλον ειμαι κι εγω στη δοκιμη αλλων τακακιων,αλλα δεν ξερω ποιο σετ θα ταιριαξει καλυτερα.Αν θα μπορουσε να υπαρχει καποια παραπανω πληροφορηση απο καποιον που ηδη εχει αντιμετωπισει το θεμα καλα θα τανε...
Pughell - Πεμ 11 Ιαν 2007, 08:56:46
Θέμα δημοσίευσης:
DS2500...
Ακριβουτσικο μεν αλλα αξιζει τα χρηματα του μεχρι αηδιας.
Γενικα οι συγκεκριμενοι δισκοι ειναι πολυ μεγαλοι σε διαμετρο για να ζεσταθουν απο οποιοδηποτε 106/206.Ακομα και στο 306 ηταν υπεραρκετοι.

Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... Sad

Σαν φτηνη λυση σας ειπε ο Ντινος,Ferodo Premium,εναλλακτικα και τα Bendix ειναι καλουτσικα,μετριας αποδοσης αλλα τουλαχιστον πολυ φτηνα. Smile
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 09:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... Sad


Στέλιο το ξέρω (τα έχουμε ξαναπεί) αλλά τι να τους προτείνω το εργοστάσιο που τα φτιάχνει ?? από τα OMP δεν έχει κανείς παράπονο ... oποιος και να τα φτιάχνει
volvos - Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:05:28
Θέμα δημοσίευσης:
a ναι ετσι σου ειπαν????

ακους εκει δεν εχει κανεις παραπονο απο τα omp τακακια!!!!!!!!!!!!
Pughell - Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε Πανο και εγω δεν εχω ακουσει κατι ασχημο... Sad
volvos - Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω δει σε 2 φιλους που πηραν omp τα πληρωσαν χρυσα στο ριζικαρη (κατι ειπα τωρα) και εν τελει ηταν ferodo ds3000 απλα γραφανε omp Και ηταν και πιο ακριβα!!!!
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 11:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
a ναι ετσι σου ειπαν????
ακους εκει δεν εχει κανεις παραπονο απο τα omp τακακια!!!!!!!!!!!!


εγω εχω δει σε 2 φιλους που πηραν omp τα πληρωσαν χρυσα στο ριζικαρη (κατι ειπα τωρα) και εν τελει ηταν ferodo ds3000 απλα γραφανε omp Και ηταν και πιο ακριβα!!!!



Δηλαδή όπως λες ούτε τα DS 3000 είναι καλά???
Pughell - Πεμ 11 Ιαν 2007, 11:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο μαλλον εννοει οτι πληρωσαν κατι χρυσο ενω το εβρισκαν και πολυ φθηνοτερα,αν καταλαβα καλα... Confused
nik_marin - Πεμ 11 Ιαν 2007, 11:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρέ το κατάλαβα αλλά αστών λίγο στην πιέσει Laughing Laughing Laughing

Αν και εδώ αφήνει να εννοηθεί ότι δεν είναι καλά Twisted evil Twisted evil Twisted evil
volvos έγραψε:
a ναι ετσι σου ειπαν????
ακους εκει δεν εχει κανεις παραπονο απο τα omp τακακια!!!!!!!!!!!!

Road_Runner - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:22:04
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... Sad


Είπα να το πώ και εγώ αλλά λέω άστο... Ας το πει κανείς που θα το ξέρει σίγουρα
Έτσι έιναι...
Αυτό δεν γίνεται μόνο στα αμάξια αλλά παντού... Το ξέρω από την δουλειά του πατέρα μου...
tsosmoulis - Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
το γνωστό outsourcing Rolling eyes
fynos - Παρ 12 Ιαν 2007, 10:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
DS2500...
Ακριβουτσικο μεν αλλα αξιζει τα χρηματα του μεχρι αηδιας.
Γενικα οι συγκεκριμενοι δισκοι ειναι πολυ μεγαλοι σε διαμετρο για να ζεσταθουν απο οποιοδηποτε 106/206.Ακομα και στο 306 ηταν υπεραρκετοι.

Νικο(Nik Marin) η OMP δεν βγαζει τακακια,παραγγελια τα κανει σε εξωτερικο συνεργατη,το ιδιο και η Sparco.Τζαμπα τα χρηματα ρε... Sad

Σαν φτηνη λυση σας ειπε ο Ντινος,Ferodo Premium,εναλλακτικα και τα Bendix ειναι καλουτσικα,μετριας αποδοσης αλλα τουλαχιστον πολυ φτηνα. Smile


Πράγματι τα DS2500 . . αξίζουν τα λεφτά τους !
andreas16v - Κυρ 14 Ιαν 2007, 23:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερουμε τιμη ρε παιδια μηπως για τα ds2500?Στελιο τα προτεινεις για αυτη τη διασταση?Σου χω εμπιστοσυνη.Σαν να εισαι το techdoc μου ενα πραμα...
χαχαχαχα
Χωρις παρεξηγηση ετσι?Χουμορακι ητανε...
fynos - Κυρ 14 Ιαν 2007, 23:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπου στα 160 €, χωρίς να είμαι σίγουρος !
volvos - Δευ 15 Ιαν 2007, 09:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
ds2500

στα 266 εχουν καπου 130

στα 283 εχουν καπου στα 185
drulic - Δευ 15 Ιαν 2007, 10:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ds2500

στα 266 εχουν καπου 130

στα 283 εχουν καπου στα 185



Μίλησα μόλις με Ελτρέκκα και για 307 έχουν μόνο το απλό τακάκι (premium?)

Ούτε 2500, ούτε 3000...

Που αλλού μπορεί να παίζουν τα τακάκια αυτά ... ? Rolling eyes
drdino - Δευ 15 Ιαν 2007, 10:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Για επιβεβαίωση, ίδιο σερβό δεν έχουν τα 266 με τα 283;
volvos - Δευ 15 Ιαν 2007, 10:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
α. ναι το ιδιο...σερβο

β. δε τα ζητας απο 307 τα ζητας απο 206rc με κωδικο 1467 αν θυμαμαι ...ειναι ιδια με αυτα στη φωτο πρωτη σελ.
drulic - Δευ 15 Ιαν 2007, 11:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
... δε τα ζητας απο 307 τα ζητας απο 206rc με κωδικο 1467 αν θυμαμαι ...ειναι ιδια με αυτα στη φωτο πρωτη σελ.


Shocked Μα δεν υποτίθεται πως είναι τα ίδια... Question
MEMsound - Δευ 15 Ιαν 2007, 11:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
drulic έγραψε:
volvos έγραψε:
ds2500

στα 266 εχουν καπου 130

στα 283 εχουν καπου στα 185



Μίλησα μόλις με Ελτρέκκα και για 307 έχουν μόνο το απλό τακάκι (premium?)

Ούτε 2500, ούτε 3000...

Που αλλού μπορεί να παίζουν τα τακάκια αυτά ... ? Rolling eyes

Πουθενά συγκεκριμένα (τουλάχιστον δεν έχω κάτι στο μυαλό μου)
Δεν έχει αυτή την στιγμή = της έχουν τελειώσει και περιμένει΄?
Ή δεν εισάγει?
volvos - Δευ 15 Ιαν 2007, 14:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πηρα τηλ στην ελτρεκκα πριν 10μερες. τους εδωσα το κωδικο που λεω στη πρωτη σελ. και μου ειπαν 155+φπα με την εκπτωση του κλαμπ.
αυτο.
GIANNIS206 - Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:58:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά για να μπουν οι δαγκάνες από το 307 τι άλλο χρειάζεται?
volvos - Πεμ 25 Ιαν 2007, 16:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
τιποτα το ιδιαιετερο γιαννη...
ρωτα ντινο.
ενα σετ δαγκανες τακακια δισκους...320ευρω

σκοτωνεις και 150 τα δικα σου και εισαι αρχοντας!
volvos - Τρι 30 Ιαν 2007, 09:14:01
Θέμα δημοσίευσης:
παραγγελθηκαν ds2500 απο ντινο...
αν και δε θελω τακακια και ειμαι και ταπι τα πηρα καθως μας εκανε(εμενα και δημητρη) σουπερ τιμη....(τοσα λεφτα του εδωσε ο λευτερης Laughing )

150 ευρω το σετ! Shocked τα 2500

215 τα 3000!!

ντιναρας . . .
TONIS** - Παρ 16 Φεβ 2007, 09:52:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΣΚΟΙ 283 ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ 402euro αξιζει ειναι πολυ καλα

Αντώνη θα σε παρακαλέσω να γράφεις μόνο με μικρά

Εκ της MOD Team
MEMsound

volvos - Τρι 20 Φεβ 2007, 14:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
αν διαβασεις πιο πανω θα δεις οτι ο ντινος μας τα δινει 320και κατι....
σχεδον 100κατω απο τη πεζο Cool
MEMsound - Τρι 20 Φεβ 2007, 15:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
402-320=82ε
και θα πρέπει να προσθέσεις και κάμποσα μεταφορικά... (αν το παραγγείλεις μόνος σου)
Lef205 - Παρ 23 Φεβ 2007, 02:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
Στο κ*λο 206 που ειχα 2+ κατι χρονια,το μονο που με ευχαριστουσε ηταν τα φρενα του (266).
Συμφωνα με την παραπανω διαπιστωση θετω το εξης ερωτημα:
Γιατι εχετε λυσσαξει ολοι για 283?
Εχει δοκιμασει κανεις 266 με καλο τακακι τυπου φεροντο 2500 κλπ ?
sps - Παρ 23 Φεβ 2007, 09:09:53
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Στο κ*λο 206 που ειχα 2+ κατι χρονια,το μονο που με ευχαριστουσε ηταν τα φρενα του (266).
Συμφωνα με την παραπανω διαπιστωση θετω το εξης ερωτημα:
Γιατι εχετε λυσσαξει ολοι για 283?
Εχει δοκιμασει κανεις 266 με καλο τακακι τυπου φεροντο 2500 κλπ ?


πες τα χρυσοστομε!
Laughing
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 09:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
Του παπιου παντως που ειδα με καλους δισκους και 2500 απλα σκοτωνε...

οταν ομως λευτερη οδηγησεις τα 283 με καλο δισκο και 2500 θα καταλαβεις οτι τελικα και τα τετραπιστονα δεν ειναι κατι το τρομερο και φοβερο Cool (σε αποδοση οχι σε αντοχη)

επισης ο βασικος λογος που ολοι βαζουν 283 ειναι οτι απλα δε τα πληρωνουν...220εχουν οι δαγκανες σκετες και οι πιο πολλοι πουλανε 150 τα 266 τα παλια οταν ειναι να αλλαξουν φρενα και εν τελει εχεις μια αναβαθμιση χωρις λεφτα πολλα...
Lef205 - Παρ 23 Φεβ 2007, 10:50:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις καβαλησει ποτε αυτοκινητο με σοβαρα τετραπιστονα?
Επειδη τυγχανει να ,εχω καβαλησει και με 283 και φεροντο 3000 (το αγωνιστικο του θειου) αστο καμια σχεση, τα τετραπιστονα ειναι αλλου.
Και σε αισθηση και σε αντοχη και σε βαρος.
Επισης αν ειναι να πληρωσω 500+ ευρω για 283 με 2500 ή 3000 τακακια και ακριβους δισκους,προτιμω να πληρωσω 800 να παρω ενα σετακι τετραπιστονα
ap με δισκους 266 (οπως εκανα)τακακι 4003 και να ρεφαρω τη διαφορα τιμης (500-800) στην αλλαγη δισκων γιατι αλλο οι απλοι 266 που κανουν 60 ευρω που τους αλλαζω οποτε θελω και αλλο οι εκαστοτε φεροντο ή μπρεμπο που λες εσυ που φυσικα στοιχιζουν παραπανω.
Αν και επιμενω οτι σε ενα 206 130-140 ιππων τα 266 ειναι μια χαρα.
Στο ρουσου οκ χρειαζονται οπως και στο διλιτρο 306 γιαυτο τα βαζει η μαμα πεζω.
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 10:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ...

διαφωνω λευτερη παντως....
το τετραπιστονο θα σου δωσει αντοχη αισθηση και συνεχομενη αποδοση σε ενα αγωνα.
σε ενα δρομισιο η διαφορα ειναι μικρη σε απολυτα νουμερα και για λιγα φρεναρισματα ...
και δε μιλαω για τρυπητοχαρακτους δισκους αλλα για μασιφ γκ.Ν οπως του παπιου που εχουν 100ευρω απο ορεκα Wink

επισης οπως εχω τονισει παλιοτερα θεωρω οτι ενα αμαξι φρεναρει πρωτα απο τα λαστιχα και τα αμορτισερ και μετα απο τα φρενα Cool
Lef205 - Παρ 23 Φεβ 2007, 11:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ...

διαφωνω λευτερη παντως....
το τετραπιστονο θα σου δωσει αντοχη αισθηση και συνεχομενη αποδοση σε ενα αγωνα.
σε ενα δρομισιο η διαφορα ειναι μικρη σε απολυτα νουμερα και για λιγα φρεναρισματα ...
και δε μιλαω για τρυπητοχαρακτους δισκους αλλα για μασιφ γκ.Ν οπως του παπιου που εχουν 100ευρω απο ορεκα Wink

επισης οπως εχω τονισει παλιοτερα θεωρω οτι ενα αμαξι φρεναρει πρωτα απο τα λαστιχα και τα αμορτισερ και μετα απο τα φρενα Cool

Ρε μη λες π@π@ριες!
Εχεις μπει ποτε βολτα στον Αρη που εχει τετραπιστονα να παιξεις το "πως τρομαζω τον μπροστινο?" Laughing Laughing Laughing

(παιρνω και σε παιρνω!)
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 11:14:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ....

δε μιλαω για τα τερατα του αρη...

μιλαω για τα 270 του τιμου και τα αντιστοιχα Hispec Που ειδα στον ntz Και τα αντιστοιχα μικρα μπρεμπο που εχω δει σε ενα αλλο 106 ολα κατω απο 280 δισκο για να χωρανε 15αρα Wink
τα οποια γαμαγανε και εδερναν (τιμου) αλλα δε ξερω ειλικρινα αν και ποσο διαφορα θα εχουν απο ενα καλο σετ 283 (δισκοι σα παπι με 3000τακακι)
για τα πρωτα φρεναρισματα.... δε μιλαω για αγωνα ουτε για 10+γυρους μεγαρα... Wink
Lef205 - Παρ 23 Φεβ 2007, 11:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ....

δε μιλαω για τα τερατα του αρη...

μιλαω για τα 270 του τιμου και τα αντιστοιχα Hispec Που ειδα στον ntz Και τα αντιστοιχα μικρα μπρεμπο που εχω δει σε ενα αλλο 106 ολα κατω απο 280 δισκο για να χωρανε 15αρα Wink
τα οποια γαμαγανε και εδερναν (τιμου) αλλα δε ξερω ειλικρινα αν και ποσο διαφορα θα εχουν απο ενα καλο σετ 283 (δισκοι σα παπι με 3000τακακι)
για τα πρωτα φρεναρισματα.... δε μιλαω για αγωνα ουτε για 10+γυρους μεγαρα... Wink

Μα τα "τερατα" του Αρη ειναι η βολτισια σειρα της μπρεμπο με "απλο" τακακι και δισκο 307. Rolling eyes
Και σου ξαναλεω,εχω πατησει και τετραπιστονα και 283 με 3000 τακακι,καμια σχεση.
(σε παιρνω)
sps - Παρ 23 Φεβ 2007, 13:04:11
Θέμα δημοσίευσης:
ε παρτον επιτελους Very happy Very happy Very happy
volvos - Παρ 23 Φεβ 2007, 13:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
τον πηρα και... μας πηρε και μας σηκωσε με τα λεφτα απου ζητησε Evil
Pug_306 - Τετ 14 Μάρ 2007, 00:40:11
Θέμα δημοσίευσης: Μπροστινα φρενα απο 306 Race
Τα 285" αν δε κανω λαθος, μου τα δινουν 200 ευρω, καλη τιμη? Μου ειπε ο συγκεκριμμενος εμπορος οτι δε χρειαζεται να αλλαξω τρομπα φρενου....
Pugobios - Τετ 14 Μάρ 2007, 15:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ βρείκα απο s3 μερ 312 δίσκους τι λετε να τα χτυπήσω? Laughing Laughing
antonios16V - Τετ 28 Μάρ 2007, 23:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
Φοραω απο το 2003 δισκους TAROX 283 Χ 26 στην αρχη με τακακι FERODO premium.Εδω και ενα χρονο εβαλα TEXTAR με 35 ευρω.Μπορω να πω οτι βγηκαν αναπαντεχα καλα εκτος οτι σφυριζαν στην αρχη,αλλα μεχρι και την πιστα Μεγαρων αντεξαν,ενω ενα αστρα G που τα τρεχαμε παρεα, βγηκε με στραβες δισκοπλακες.
RALLOS8 - Τετ 28 Μάρ 2007, 23:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
στο δικο μου 106 φοραω τα 283 και τελικα για επιβεβαιωση ειναι με 57 χιλ εμβολο.τα galfer οπως ειχα πει ιναι για πεταμα.και απο αποδοση και αισθηση δεν ειμαι ευχαριστημενος.

εχει βαλει κανενας εκτος απο τα φρενα τρομπα και σεβρο?
τα χρειζεται μηπως...?
volvos - Πεμ 29 Μάρ 2007, 07:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
δε νομιζω οτι παιζει τετοιο θεμα.
τι τακακια φοραγες?
μηπως ειχες τα 283 του 306 (αν και αυτα ειναι 54εμβολο)
RALLOS8 - Πεμ 29 Μάρ 2007, 21:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
τα φρενα ειναι απο 307 δυλιτρο πετρελαιο.τακακια gafler που ειναι τα εργοστασιακα σε αυτα τα φρενα.
ultra-one - Παρ 13 Απρ 2007, 20:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρα φρένα 283 κομπλέ από RC και περιμένω να τα βάλω σύντομα (μόλις μου έρθουν και τα μπροστινά αμορτισέρ RC).

H μαμά αντλία σε όλα τα 206 (και RC) είναι 22,2χιλ αλλά υπάρχει 23,8χιλ για 307 CC180.

Έχει βάλει κανείς την 23,8 σε 206????

Επίσης ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ καλά σωληνάκια υψηλής πίεσης???

Έχουμε συνεργασία με κάποιο μαγαζί που πουλάει??

Αναμένω απαντήσεις!! Cool
volvos - Σαβ 14 Απρ 2007, 10:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
χαρη η 23.8 θα ειναι πανακριβη...
καλο ειναι να βαλεις (αν καταφερω να τη βαλω εγω)
την 25.8 της πεζο σπορτ που ειναι ΑΤΕ και πρεπει να ειναι απο ακομα μεγαλυτερο μοντελο!

εχεις μαθει τιμη για τη 23.8?

σωληνακια υπαρχουν υψηλης αρκετες μαρκες.προσεξε να ειναι για 206 1.6 ομως...
τι τακακια δισκους πηρες?
ultra-one - Σαβ 14 Απρ 2007, 17:27:15
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χαρη η 23.8 θα ειναι πανακριβη...
καλο ειναι να βαλεις (αν καταφερω να τη βαλω εγω)
την 25.8 της πεζο σπορτ που ειναι ΑΤΕ και πρεπει να ειναι απο ακομα μεγαλυτερο μοντελο!

εχεις μαθει τιμη για τη 23.8?

σωληνακια υπαρχουν υψηλης αρκετες μαρκες.προσεξε να ειναι για 206 1.6 ομως...
τι τακακια δισκους πηρες?

Και η 25,8 θα είναι φθηνότερη???!!!

Όσο ποιο μεγάλη τόσο πιο καλή πάντως.... Laughing

Με μεγάλη αντλία μικραίνει η διαδρομή του πεντάλ και γίνεται πιο σφικτό.

Παναγιώτη αυτά που πήρα είναι όλα μαμά από RC.
volvos - Τρι 04 Δεκ 2007, 12:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΣΚΟΣ 266χ22 ΒΑΡΟΣ 4.7ΚΙΛΑ

ΔΙΣΚΟΣ 283χ26 ΒΑΡΟΣ 6.8ΚΙΛΑ

βαλτε και κανα 5αρι απο διαφορα δαγκανας....
μιλαμε για περιπου 6-7κιλα χαλαρα αποκαθε μερια αυξηση αναρτωμενου βαρους....και μετα αναρωτιομουνα για βαρυνε και εχασε αισθηση το τιμονι....
MEMsound - Τρι 04 Δεκ 2007, 14:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τάκη το πρόβλημα ειναι οτι οι δίσκοι εκτός από μη αναρτώμενη μάζα είναι και περιστρεφόμενη μάζα και το ακόμα χειρότερο ειναι περιστρεφόμενη μάζα με το βάρος της μακριά απ το κέτρο περιστροφής της.

Το πρόβλημα στο τιμόνι δεν οφείλεται στο ότι αυξάνεται η μη αναρτώμεοι μάζα αλλά επειδή αυξάνεται η περιστρεφόμενη μάζα.

Εν στάση (πχ στο παρκάρισμα) το τιμόνι δεν έχει γίνει βαρύτερο.
Εν κινήση εμφανίζεται εν κινήση.

Η αυξηση της μη αναρτώμενης μάζας επηρεάζει την ανάρτησης
Δηλαδή αν πχ βάλεις ενα βαρύδι με βάρος όσο η διαφορά βάρους 288-266 πάνω στο ψαλίδι σου το τιμόνι δεν θα επηρεαστεί.
Θα επηρεαστεί μόνο η ανάρτηση.

Για τον λόγο αυτό ακόμα και αν κάποιος βάλλει συμβατικούς 283 δίσκους αλλά χρησιμοποιήσει δαγκάνες ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές 283 τότε θα είναι καλήτερα από τις εργοστασιακές 283 αλλά αυτό θα είναι μόνο στην λειτουργία της ανάρτησης και όχι στην αισθηση του τιμονιού ή οποία πάλι θα χειροτερέψει.

Θα μπορούσε να φτιάξει κάποιος αλουνινένια κέντρα και να χρησιμοποιήσει διαιρούμενους δίσκους αλλά τελικά το βάρος που γλιτώνεις (λόγω μικρού κέντρου μιας και δεν μιλάμε για δισκους "ταψια" 330mm, αλλά και γιατί προστιθενται οι δίβες και τα παξιμάδια δισκους/κέντρου) είναι τελικά μικρό σε διαφορά από τις εργοστασιακές 283 δισκόπλακες.

Γνωστός μηχανικός που ειχε φτιάξει αλουμινένια κέντρα για 283 οταν ζυγισε κέντρα/βίδες/παξιμάδια/δισκους και τα συγκρινε με τα συμβατικά 283 διαπίστωσε διαφορά βάρους αν θυμάμαι καλά 600γραμμάρια.

βεβαια η διαφορα στο φρενάρισμα με τα 283 σε αποζημιώνει με το παραπάνω (αρκεί να έχεις και την κατάλληλη ανοιχτή ζάντα) ... αλλά τελικά όλα έχουν το τιμημά τους. Wink

Πειραματικά το παραπάνω μπορείς να το διαπιστώσεις αν πάρεις δυο ζάντες ποδηλάτου με διαφορετικού βάρους στεφάνια (προσομοιώνοντας το στεφάνι τις ζάντας με την επιφάνεις τριβής του δίσκου) και τις περιστρέψεις κρατώντας τες από το κέντρο τους. Αν πάς να τις στρίψεις δεξιά/αριστερά θα δεις ότι η βαρύτερη στρίβει δυσκολότερα από την ελαφρύτερη.
TopGear - Πεμ 20 Δεκ 2007, 11:00:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, θέλω να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Στο δικό μου μοντέλο, μπορώ να αλλάξω δίσκους-τακάκια, χωρίς να αλλάξω δαγκάνες; Τους παίρνει το συγκεκριμένο μοντέλο; Προφανώς χρησιμοποιώ τους μαμά δίσκους (με λίγο σκληρότερο τακάκι), οι οποίοι υποθέτω είναι οι πιο λεπτοί (νούμερο δεν ξέρω στάνταρ και δε λέω μην πετάξω καμιά βλακεία Embarassed Embarassed Embarassed ). Η ζάντα μου είναι 14''. Δε λέω να επιλέξω χοντρούς δίσκους κτλ, απλά να ανέβω μια κατηγορία (plus τακάκια προφανώς) για να βελτιωθεί λίγο το φρενάρισμα. Δε με νοιάζει τόσο αν θα είναι aftermarket (κι οι εργοστασιακοί εκτιμώ πώς θα κάνουν διαφορά σε σχέση με τους τωρινούς). Το τιμόνι θα έχει σημαντική διαφορά σε αίσθηση πχ σε γρήγορες στροφές;

//Τον Ιούνιο είχα αλλάξει δίσκους-τακάκια με τους μαμά λόγω service.
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 08:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Λοιπόν, πρωί πρωί έκατσα και ζύγισα τα των 283 αλλά... ξέχασα τα τακάκια:blush: .

Οπότε έχουμε 11.2kg δαγκάνες + δίσκοι
και συγκεκριμένα 4,6kg για τις δαγκάνες (μαζί με τις βάσεις τους)
και 6,6kg για τους δίσκους (bendix 283x26).

Να και για τους άπιστους:

Ivang - Τετ 09 Απρ 2008, 13:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
Mμμμ, καινουργίλα ... Παναγιώτη πόσο πήγε το μαλλί για κομπλέ 283mm εμπρός ?
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 13:59:06
Θέμα δημοσίευσης:
ο ντινος μας τα δινει καπου 320-350?
Ivang - Τετ 09 Απρ 2008, 14:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
Με τακκάκια ή μόνο βάσεις, δαγκάνες, δίσκους ?
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 14:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
τα παντα
plaketokofths - Δευ 19 Μάϊ 2008, 13:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζουμε πόσο κοστίζουν οι oreca 283?
volvos - Κυρ 15 Φεβ 2009, 20:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
βρεθηκε η ακρη
συνοπτικα γιατι ειμαι χωμα

fds1467 toy finoy poy exo kai ego tora

http://www.ferodo.ru/fiat-doblo-119-1.9-d-multijet-10.2005-120l.s.-ven/fds1467-ferodo-ds-performance-tormoznyie-kolodki-diskovyie.html



και τα fcp1467 poy eixa palia

http://www.equipetorino.it/product_info.php?products_id=103

deste διαφορα στο παχος;......
S16 - Τρι 17 Φεβ 2009, 10:06:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Φρενα 283...
volvos έγραψε:
α. 306gti-race . σε αυτο το μοντελο ο δισκος ειναι 283χ24. οι δαγκανες συνηθως ηταν loucas-bosch (nik marin επιβεβαιωσε το).


μια μικρη διόρθωση στο παραπάνω

οι δίσκοι αυτων των μοντέλων ειναι 283*22

το έμαθα ψάχνωντας δίσκους που θα δουλέψουν με τετραπίστονες δαγκάνες στο rallye μου Wink
volvos - Τρι 17 Φεβ 2009, 10:13:04
Θέμα δημοσίευσης:
σωστος 24αρες νομιζω οτι εχουμε γραψει αλλου ειναι 206-307 και να θυμαμαι καλα xsara facelift

gia γραψε στο αλλο τοπικ με τι τετραπιστονες κοστη κλπ Wink
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Κυρ 26 Απρ 2009, 16:12:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φρενα του 207 ειναι 283 και εινα ιδια με αυτα που φορανε τα 206, 307;
Ghost Dog - Κυρ 26 Απρ 2009, 18:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Του 207 gt και "rallye" ειναι 283 και ειναι ιδια ακριβως με αυτα του 307 και του 206rc.....
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Κυρ 26 Απρ 2009, 18:50:16
Θέμα δημοσίευσης:
Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr